Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 57
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:34
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln Meest irritante/mooiste Kerst Song en Kerst Film all times!!!

    Niets mis met de Kerst periode, leuk en gezellig, no problem. Maar er is al jaren lang 1 zeer storend element !

    Dit ongelooflijk irritante op je zenuwen werkende KXT song. We hebben het over:
    Wham! - Last Christmas

    In het begin nog net te pruimen maar als ik het nu voor de 254.876 ste keer hoor gaan al mijn haren recht overeind staan van irritatie.
    Je zit bij de kapper en wat hoor je? Ja dit nummer. Je doet inkopen bij de Appie en weer Bingo, je gaat naar de Chinees stapt in je auto zoekt een zender en Sky krijg je en wat hoor je? ! Dan stap je bij de Chinees binnen en welk nummer hoor je weer? .

    Ik zeg een ban voor dit nummer, op TV op de radio op internet overal, weg ermee.

    Bing Crosby met White Christmas moet weer terug en dat nummer van Slade (Spinx leest mee en stemt goedkeurend toe) verveelt ook nooit!

    Ik heb gezegd en ben mijn frustratie kwijt .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Die demonische songs moet je uit je hoofd laten drijven door een ander, minder irritant, meezingertje.

    Dit bijv. http://www.youtube.com/watch?v=4YnFC...eature=related
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  3. #3
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    I drown by the flood of your beauty.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:34
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Die demonische songs moet je uit je hoofd laten drijven door een ander, minder irritant, meezingertje.

    Dit bijv. http://www.youtube.com/watch?v=4YnFC...eature=related
    Die kan er zeer zeker mee door! Leuk nummer dat niet snel verveelt. Top-5 Notering.

    Thxs G9! Ken dat nummer nog niet.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    De meest irritante kerstnummer aller tijden in al zijn verschillende uitvoeringen ( zijn er min. wel 100 ) is voor mij Jingle Bells

    Al mijn haren gaan er recht van overeind staan.

  6. #6
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Xmas is sowieso een irritante periode en alles wat erbij hoort is dus bijgevolg ook irritant ! Bah al dat hypocriet gedoe nog erger dan roemeentjes. :D
    Pain is weakness leaving the brain !

  7. #7
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Mijn enig favoriet Kerstnummer http://www.youtube.com/watch?v=Fci6_HGs9eg

  8. #8
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 20:23
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.245
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Ondank dat het wel een lekker ding is kan ik Mariah Carey - All I want for Christmas is you niet uitstaan, wat een klote lied.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  9. #9
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Ondank dat het wel een lekker ding is kan ik Mariah Carey - All I want for Christmas is you niet uitstaan, wat een klote lied.
    Klopt, dat lied van Mariah is echt zwaar klote. Veels te overdreven. Maar het nummer van Chris Rea kan ik waarderen, ondanks dat ik geen fan van Kerstmis ben. Ik kan niet tegen al die valse vrolijkheid. I am happy to be unhappy.

    http://www.youtube.com/watch?v=THcbQyFtCqg

  10. #10
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Nee hier wordt ik dus echt niet vrolijk van en zou ik het liefst nooit meer horen.

    http://www.youtube.com/watch?v=Qek2qsvhWBo

    Trouwens ik heb liever biefstuk
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  11. #11
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:45
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Er zijn wel leuke kerstliedjes hoor! http://www.youtube.com/watch?v=dUuh7-OUQIA

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:34
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Er zijn wel leuke kerstliedjes hoor! http://www.youtube.com/watch?v=dUuh7-OUQIA
    Geniaal!

    In de categorie zeer irritant:
    Paul McCartney - Wonderful Christmas Time

    In de categorie blijft goed:
    Slade - Merry Christmas Everyone
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    De meest irritante kerstnummer aller tijden in al zijn verschillende uitvoeringen ( zijn er min. wel 100 ) is voor mij Jingle Bells

    Al mijn haren gaan er recht van overeind staan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Er zijn wel leuke kerstliedjes hoor! http://www.youtube.com/watch?v=dUuh7-OUQIA
    Jingle Bells kan bij mij op weinig waardering rekenen, maar deze pastiche van Da Yoopers is wel lachen: Rusty Chevrolet
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:45
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Met zoveel romantici hier op dit forum moet dit kerstliedje vast wel gewaardeerd worden :wink: http://www.youtube.com/watch?v=585rlZ7opqc

  15. #15
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Temet dat ik hier zit te typen komt Last Chr... ik bedoel: het-lied-dat-niet-genoemd-mag-worden weer langs op NOS langs de lijn.

    Gauw afgezet en Fairytale of New York erin gesmeten. Kirsty McColl op haar best en Shane McGowan zoals altijd strontlazarus
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  16. #16
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Alle kerstsongs gaan vervelen. Je hebt er maar een paar en elk jaar vanaf half november gooien ze er mee dood.

    De allerirritantste: Last Christmas van Wham.
    PLECAT

  17. #17
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    SOFIA - Bulgaren hebben het liedje Last Christmas van Wham verkozen tot het irritantste kerstnummer aller tijden. Bijna negentien procent van de ondervraagden stemde voor het lied uit 1984.

    Op de tweede plaats is het nummer All I Want for Christmas van Mariah Carey terechtgekomen, met meer dan vijftien procent van de stemmen. De verkiezing werd door een Bulgaars reclamebureau georganiseerd. Bijna dertigduizend mensen werden ondervraagd.

    Het nummer Last Christmas is in verschillende landen meerdere keren een hit geweest. In Duitsland komt het lied sinds 1997 ieder jaar opnieuw de hitlijsten binnen. In 2007 stond het Wham-nummer nog op nummer vier in de Duitse hitparade. Het liedje staat er steevast in de top vijf van meest gedraaide nummers.

    Andere kerstplaten met een hoog irritatiegehalte zijn volgens de Bulgaren Wonderful Christmas van Paul McCartney en Santa Baby van Eartha Kitt. Het reclamebureau roept radiozenders op om de winnaars van hun verkiezing deze kerst niet op hun afspeellijst te zetten. (NOVUM)
    14/12/10 12u41

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:34
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    SOFIA - Bulgaren hebben het liedje Last Christmas van Wham verkozen tot het irritantste kerstnummer aller tijden. Bijna negentien procent van de ondervraagden stemde voor het lied uit 1984.
    Je kunt zeggen wat je wilt over Bulgaren maar dit hebben ze wel goed gezien!

    Oja, niet vergeten he zaterdagavond voor de 453-ste keer op TV, de beste kerst film ooit !

    HOME ALONE


    Valt in de categorie Wham, Last Christmas ... .

    Deze niet!
    National Lampoon's Christmas Vacation - Trailer
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #19
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niets mis met de Kerst periode, leuk en gezellig, no problem. Maar er is al jaren lang 1 zeer storend element !
    .
    Er is van alles mis met de kerstperiode....
    Familiebezoeken, in de laatste week voor kerst heel druk met dingen die allemaal nog moeten gebeuren (heb je in de rest van het jaar nooit) (dit jaar verergerd doordat je na je laatst werkdag niet even rustig kunt zitten maar bam meteen al op 1e kerstdag zit), minder vertier in de clubs die toch retevol zitten met beren die de huiselijke gezelligheid willen ontvluchten of anders alleen en zielug (???) zijn (waarbij aantekend moet worden dat de "zieligerds" in de clubs veel gezelliger zijn dan de "vluchters"). Vervelend rijden in verband met dat rotweer.... Kerstbomen optuigen, naalden in het tapijt...
    "Lol"broeken met kerstmutsen op, akelige lui die irritant leuk en gezellig willen doen, lange rijen in de super, ISPC en Sligro onbereikbaar wegens massale toeloop, dan heb je rond kerst opeens veel meer begrafenissen waar je ook nog even naar toe moet.

    En van die irritante "feelgood"movies op TV. Toe nou meneer Dick Maas, alsjeblieft, maar een horrofilm over de kerst, eentje waardoor niemand meer aan gezelligheid DURFT te denken.

    En die nummers???? Alle kerstnummers, jazeker ALLE, ook Slade, juist nu we met die witte troep zitten meneer Bing C., afschaffen en verbranden, Mariah Carey net vergeten... Die zwijmelplaat van trijntje heb ik al twee keer teveel keer op de tv reclame voorbij zien komen ( totaal aantal keer gezien: 2 keer).

    Chris Rhea, ook irritant. John Lennon?? Passé!!!! Paul McCartney zal ook wel een kerstlied gemaakt hebben maar omdat alles van hem irritant is zou ik het eigenlijk niet weten. Pogues ja da's wel lollig, alsmede dat nummer van mevrouw Hagen. Rusty Chevrolet, nog niet dus dat gaat wel.

    Nummers worden ook nog es vele malen vervelender als er van die belletjes in zitten....

    het si geen kerstnummer maar aangezien veel kerstnummers naast irritante belletjes ook nog es over witte troep gaan gooi ik deze ook maar in het lijstje, ook troep maar goed....
    Dillinger

    kerstliedjes, al die stomme dennebomen (wat eigenlijk sparren zijn) en zo kan me gestolen worden, en toch, toch is er een kerstliedje wat ik na de kerstmis meezing:
    De herdertjes lage bij nahahachte

    En hierbij denk ik altijd meteen aan het grote feest wat er spoedig aan gaat komen:
    HET feest komt er aan!!!!

    Jaaa, nog effekes!!!!!
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  20. #20
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:31
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.912
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Er is van alles mis met de kerstperiode....

    En van die irritante "feelgood"movies op TV. Toe nou meneer Dick Maas, alsjeblieft, maar een horrofilm over de kerst, eentje waardoor niemand meer aan gezelligheid DURFT te denken.
    Grinnik, dan is dit misschien iets voor je: Santa's Slay
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  21. #21
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    15 februari 2022 @ 01:35
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    198
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Flappy....van.....hoe heet die ook al weer...Youp? Nummer 1 meest irritante kut.....eh....kerstlied.
    Vivir es amar, amar es vivir y la vida es una ilusión.

  22. #22
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolly Bekijk bericht
    Flappy....van.....hoe heet die ook al weer...Youp? .
    En sindsdien is ie alleen maar sjaggereiniger, zeurderiger geworden en oh oh oh er moeten nog wat gevoelige liedjes in de show...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  23. #23
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    White Christmas van Bing C staat hoog in mijn iritop. We hebben al genoeg sneeuw gehad, veel te gevaarlijk als ik naar mijn hobby toe moet gaan.

  24. #24
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    ik was gisternavond alleen thuis en vanwege het weer maar niet aan de andel gegaan ....

    Wat een Horror. We hebben her hier wel over films en liedjes maar de verschrikking van al die kerstshows op TV!!!!
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  25. #25
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    En sindsdien is ie alleen maar sjaggereiniger, zeurderiger geworden en oh oh oh er moeten nog wat gevoelige liedjes in de show...
    Hij is toen zelf gaan denken dat hij goed en leuk kan zingen. Inschattingsfout van onvoorstelbaar formaat.

    Verder begin ik een grafhekel te krijgen aan deze dagen. Die vieze witte derrie moet je gezellig vinden. Ja, het is leuk als je de hele dag op je gat zit en naar buiten zit te kijken, maar als je dag in, dag uit een paar uur in de auto zit piept men wel anders. De radio kun je beter uitlaten want je wordt doodgegooid met vervelende kerstnummers waar men je elk jaar mee doodgooit en op TV komen ook altijd weer dezelfde films: Home Alone, Jingle All The Way, Annie, etc...

    En dan ook nog al die afgetrapte kerstshows...

    Ik heb op zich niets tegen Kerst, maar het geneuzel eromheen begint me zwaar de keel uit te hangen.
    PLECAT

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Babylon 468*60   Diamond 468*60