Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 75
  1. #51
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobo.fr Bekijk bericht
    Jamila seemed so sad and did not get so many clients ; as I was very exhausted so I asked for a short (30 minutes) meeting knowing that I would just ask her for a massage and hope that she would not be so sad any more.
    If somebody goes to YinYang, please, tell me if these ladies still work there ?
    Jamila can still be found in YY each working day.

  2. #52
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Daumen hoch Een verlengd weekendje YY

    Afgelopen vrijdag een dagje vakantie genomen. In eerste instantie wou ik enkel vrijdag naar YY gaan omdat de vrijdag daarvoor mij zo bijzonder was meegevallen. Ter plekke beviel het mij zo uitzonderlijk goed dat ik maar bijgeboekt heb voor zaterdag en zondag .

    Zowel vrijdag als zaterdag was het schitterend weer. De zon straalde volop zonder een wolkje aan de hemel. Zondag overtrok het tegen de late namiddag en regende het in de vooravond een uurtje maar daarna was het weer lekker weer.

    Het mooie weer maakt een clubbezoek natuurlijk altijd veel prettiger. Zeker in een club met een mooie grote prachtig aangelegde tuin en zwembad met daarom vele ligzetels en de buiten-bio-sauna, de koude douche aan de sauna en het bankiraiterras voor de sauna. Het plezierige bij YY was dat het water van het zwembad lekker warm was omdat het verwarmd wordt (deels door opvang van warmteverlies van de bio-sauna buiten). Ik ken geen enkele andere club die een verwarmd buitenzwembad heeft. Toch jammer. Net omdat het zwembad hier verwarmd wordt was het super zalig om er in te spelen en te zwemmen. Nee, hier was het water niet nog ijskoud omdat het nog maar enkele dagen zonnig was. Het bewijs hiervan werd geleverd door het geslacht dat anders altijd koud heeft en nooit in het water zit. Ja, de vrouwtjes. Heerlijk was het. Plezierig om te ravotten en te flirten in het zwembad met de dames. Er heerste een top zomers Club-Med-feestje aan het zwembad . Ook de zonnebadende dames in hun nakie was natuurlijk niet te versmaden. ’s Avonds is het erg mooi verlicht in en rond het zwembad. Ook de bio-sauna komt dan mooi tot zijn recht met de wisselende gekleurde verlichting. Groen, geel, rood, paars…. Elke kleur heeft trouwens zijn werking op je lichaam (darmen, bloedvaten…).

    Nu ik het toch al even over de dames had. Zowel op vrijdag, zaterdag als zondag waren er gemiddeld een goeie 40 dames aanwezig. Tijdens de eerste uren wat minder, tijdens de avond wat meer. Het kameren liep vlot. Veel kamergang en toch geen lange wachttijden op kamers. Soms een 5- of 10-tal minuutjes. Qua dames was er voor ieders wat wils. Zowel qua leeftijd, qua origine als qua uiterlijk. De dames waren gemiddeld genomen wel iets ouder dan bijvoorbeeld in GT, LR of PHG. De meeste dames slank tot normaal. De verhouding mannen/vrouwen lag altijd best o.k.. De dames waren erg te vree, toch geen overbevolking van beren. Tijdens deze warme dagen is het in YY ook toegestaan om de badjas in te ruilen voor een grote witte badhanddoek. De types donkere beren met gouden kettingen rond hun hals waren niet explosief aanwezig en zéker in mindere mate (en ook minder opvallend) dan bijvoorbeeld in PHG. Na drie dagen ben je in YY al snel vriend aan huis, zowel bij het personeel als de dames. Je leert de dames spelenderwijs snel beter kennen. Op alle gebied. Mijn algemene indruk over de service van de dames was bijzonder bevredigend. Een heel pak beter dan pakweg een goed half jaar geleden. Ik baseer me hiervoor op mijn eigen bevindingen, mijn “intake”-gesprekjes en de mondelinge recensies ter plekke van mijn berenvrienden. Geen van de dagen was ik er alleen, hoewel ik er toch alleen heen was gegaan. Veel oude bekende berenvrienden weer tegengekomen. Dat doet deugd. Op die drie dagen dus ook de nodige tijd geouwehoerd.

    Over de dames straks nog meer.

    Naar gewoonte was het ontbijt in YY ook weer erg lekker. Omdat het zo’n mooi weer was en zo warm hadden ze het ontbijt buiten geserveerd in de veranda. Een tof idee. Het is veel leuker om buiten te picknicken dan binnen in het restaurant bij zo’n prachtig weer. Alles was voor handen tot omelet met groenten, spek, fruit, fruitsappen, koffie, thee, verschillende soorten broodjes en beleg, muesli,….
    Zowel vrijdag, zaterdag als zondag was het BBQ. Kip, hamburger, worsten en varkenskotelet. Daarbij werden telkens andere heerlijke frisse gemengde salades geserveerd, Frans brood en frieten, kroketten of gebakken aardappelblokjes. De BBQ was dus erg lekker. Ook de derde dag ging het nog vlot naar binnen.

    In de namiddag presenteerden ze zelfs meloen op het terras voor de liefhebbers. Ik kan je garanderen dat dat een heerlijk verfrissend idee was.

    Eén van de verbeteringen die terloops zeker nog het vermelden waard zijn; in elke kamer hangt nu een klok. Net voor het kameren nog toevallig een blik kunnen werpen in de VIP-kamer nummer 11. Een prachtige kamer met groot bed, knus en romantisch ingericht, met HWP. Een stuk prachtiger dan toen ik er eens eenmalig met Nipa ben in geweest. Een kamer waar je je de koning te rijk kan voelen. Samen in de HWP met wat bubbels, hmmm. Klinkt niet slecht.

    YY is in mijn ogen momenteel een topclub. Eigenlijk in alle opzichten. Zij heeft in de zomer daaraanboven nog het voordeel tegenover PSR dat ze een verwarmd buitenzwembad hebben, er dus wat meer een zomers sfeertje hangt en er meer vrouwen aanwezig zijn.
    Kenners weten wat het wil zeggen als ik YY boven PSR laat springen (tijdelijk?).

    Ik kan ook wel wat nadeeltjes opnoemen maar dat kan je van elke club en ze vallen in feite in het niets bij de voordelen: plastieken tandenstokertjes, kleine opbergkastjes zonder kapstok en steeds weer dichtklappende deurtjes en af en toe moet je heel even wachten op een drankje aan de bar omdat er even helemaal niemand aan de bar staat. Hoewel dit laatste meteen een reden is om maar weer eens een dame aan te spreken die dan voor jou een drankje haalt. Een medebeer kreeg zelfs van een dame op het terras bier bediend. Een unicum dus. Mijn ex wou dat nooit voor me doen .

    Op vrijdagavond en nacht en zaterdagavond en nacht stond de muziek in de bar op zacht discotheekvolume. In de winter zou ik het wat te veel van het goede gevonden hebben, hoewel je om een dame te leren kennen je altijd rustig kan terugtrekken in het rustige wellnessgedeelte waar rustgevende muziek (het midden tussen meditatiemuziek en natuurgeluiden, tof!) speelt op achtergrondvolume. Nu vond ik de luide muziek prettig, temeer je vooral buiten op het terras kon genieten. De moderne makkelijke dansdeuntjes horen bij een avondsfeer in een club als deze, vind ik.

    Een nieuwe dame die mij ineens opviel aan de bar betrof een dame van PHG. Ik was net tegen een vriendbeer aan het vertellen dat ik ze ken (van ergens maar van waar?). Ik vertelde hem dat ze er weeral een stuk prachtiger uitzag. Haar donkerblonde haren waren geruild voor heel lichtblond haar. Ze was menige kilo’s afgevallen en kon nu pretenderen met haar strakke kontje. Ze is Hongaarse en zat bij een Hongaarse vriendin aan de bar, over ons. Haar vriendin had door dat we over hen bezig waren. Om geen verkeerde indrukken te laten geworden, riep ik haar dan maar bij mij. Ik vertelde haar dat ik haar kende, dat ze er nog schitterender uitzag met haar nieuwe kapsel, lekkere kontje en slanke lijntje. Ze moest eens even lachen en liet dan vallen van waar ik ze moest kennen (en van waar zij mij kende). Mijn vriendbeer moest eens lachen. Zij vroeg waarom hij moest lachen en ik vertelde haar dat ik hem net verteld had dat ik haar kende en precies wist hoe ze veranderd was. Eigenlijk is dat voor mij al een bijzonder feit. Breek nu mijn klomp, kan ik nu toch niet meer op haar YY-naam komen zeker. Ik had haar bij ons geroepen maar mijn berenmaat ging met de prooi lopen. Nu ja, lopen. Ik kon even niet meer. Ik had er net een vermoeiende 1,5-uursprestatie opzitten. Ik gunde hem dus met volle plezier het genot van haar op de kamer. Ze is gewoon superlief en levert een super GFE (enkel het pijpen is erg zachtjes). Ze probeerde me eerst nog wel te verleiden door uitdagend te dansen op de leuke beatjes van de muziek. Ik danste wel erotisch met haar mee, wat ze nog grappig vond ook.

    Voor de liefhebbers van Thai. Er is een nieuwe Thaise dame in YY. Ze luistert naar de naam Lynn. Ze is 22 jaar, heeft lang zwart haar, een slank/slank-normaal figuur, natuurlijk B-cup, ongeveer 1,63 m en bruine ogen. Ze oogt natuurlijk en heeft zeker geen opvallende piercings en tatoes. Ondanks dat ze Thaise is, woont ze al 14 jaar in Europa. Ze spreekt vloeiend Duits. Ze werkt normaal gezien niet in het weekend en komt meestal ook maar tegen het midden van de week werken. Toch was ze er vorige zaterdag maar omdat haar service vermoedelijk erg hoog ligt, kon ik ze maar niet te pakken krijgen. Het lukte mij pas om iets voor tien uur in de avond. Ik wachtte haar op een tactische plek op. Het resultaat was dan wel dat ik haar eindelijk (na lang wachten met vele drankjes) te stekken had maar dat ze nog 2 klanten voor mij had. Het zal dus een andere keer worden, vertelde ik haar. Een middernachtsessie tegen de tijd, nee, bedankt. Hoe prettig, lief en mooi ze ook oogt. Nu heb ik alvast zeker nog één iets om naar uit te kijken. Een beetje branden van verlangen kan geen kwaad.
    Ik had vrijdag al een leuke babbel van ongeveer een uur met haar buiten op het terras. Ze zat daar nog na te genieten van een drankje en er was écht waar maar erg weinig plek nog aan een ander tafeltje op het terras. Ik moest mijn eten toch ergens opeten, nietwaar. Ze maakte absoluut geen gehaaste indruk. Ik had haar zo mee naar kamer kunnen nemen maar met een volle BBQ-maag lukt een en ander een beetje moeilijker op kamer. Van dit uitstel kwam dus voorlopig een afstel.

    Een tweede Thaise dame spotte ik nog later op vrijdagavond. Ze was wat groter en voor een Thaise dame fors (lees: normaal voor een Europese dame). Ze had een mooie uitstraling en een zeer mooi gezichtje. Ook zij was later niet meer te bespeuren. Ik heb dus verder geen kennis kunnen maken met haar.

    Verder waren er veel nieuwe dames. Waaronder een Hongaarse met natuurlijk A-cup, lang blond haar (soms opgeknoopt –niet bedoeld als gestroopt-) lekker slank maar iets te groot om van een lolita te kunnen spreken. Ik schat ze vooraan in de twintig. Ze spreekt vloeiend Engels omdat ze al jaren op een groot eiland woont waar ze Engels spreken. Als ik me niet vergis ergens een piercing en een soort vogeltatoe op de linkeronderrug of was het nu –schouder. Ze levert naar verluid een GFE-service.
    Er waren ook weer veel gekende toppertjes aanwezig van onder andere Poolse origine (al dan niet goed Nederlandssprekend). Het valt me op dat er in YY procentueel veel Poolse dames aanwezig zijn, waarvan gekend staat dat de service van een hoog niveau is. Ook Rusland was sterk vertegenwoordigd. Ook Letland en zelfs een half Zweedse slanke dame van ongeveer 32 jaar was aanwezig.

    Waar ik vorige vrijdag een heel goeie sessie had met Evie uit Hongarije, had ik afgelopen vrijdag er een hele andere sessie mee. Vorige vrijdag lag de GFE goed maar afgelopen vrijdag lag die nog een stukje hoger. Eén groot nadeel was dat ze deze keer het pzc inruilde voor pmc. Bekend staat dat vele Hongaarse meiden in YY niet tongzoenen en pmc. Ik heb er haar niet over aangesproken op het moment dat ze er een condoom wou overdoen omdat ik ook mét wel kan leven. In Oase heb ik eens een pmc gehad die toch super was. De dame kan het of kan het niet. Daar blijf ik bij. Opmerkelijk was wel dat het pmc nu technisch verbluffend was en laat dat net het mindere geweest zijn bij mijn eerste sessie met haar. Zo zie je maar. Waarom nu ineens pmc? Opstook van de andere (lees: meeste andere) Hongaarse dames .
    Zaterdag had ze een dagje vrij genomen. Zondag kwam ze op het terras buiten meteen op mijn schoot gesprongen en kreeg de nodige kusjes. Ze zag me als vaste klant eigenlijk wel goed zitten. Zij weet dat natuurlijk niet (misschien was het wel vrouwelijk intuïtie?) dat ik wel al eens lange tijd veel en lang met dezelfde dame ga in een club als ik er mij super bij voel (hoewel ik er voor mezelf aan aan het werken ben om dat af te bouwen omdat ik vind dat de nadelen ervan beginnen door te wegen). Echter om mij zo ver te krijgen moet er ook van haar kant wat extra’s komen. Ik vond dat ze zondag te zakelijk bleef (hoewel ze speelde dat het niet zo was). Het schoot zitten duurde maar enkele minuutjes. Dan zei ze dat ze haar tasje ging halen en zette ze haar tasje op het terrastafeltje en ging ze zelf in de stoel over mij zitten. Ik legde mijn been tegen haar billen en af en toe pakte ze met haar hand mijn billen en been eens vast en we hadden een grappig onderonsje. Dit is voor mij echter niet voldoende om van haar één van mijn vaste dames te maken (pmc niet te vergeten daarbij). Voor wat hoort wat en vond ik toch wel dat ze terug op mijn schoot had mogen komen zitten en wat flirten. Ze zal echter altijd kans maken als ze mij komt uitdagen. Ze oogt zo lief, schattig en mooi. Een lolita-figuurtje zoals ik ze graag zie :smile:.

    Barbara uit Hongarije was wéér niet van de partij en ben ik nu toch wel vergeten te vragen aan haar goeie vriendin of dit definitief is zeker .

    Met Shari had ik weeral een verbluffende sessie van 1 uur en 20 minuten. Ik heb zelf de tijd wat ingekort omdat ik grote honger gekregen had van al dat seksen en de BBQ eindigt altijd om 21.30 uur. Alles er op en er aan, zo kan je de sessie kort en krachtig noemen. Deze dame laat alles graag gebeuren en kan je vooral bij het pijpen zonder condoom enorm teasen. Ook van orale en anale verwennerij kan ze heerlijk genieten. Teasend pijpen deed ze dus nu ook weer. Verder tongzoent ze enorm goed en heel enthousiast. Van zacht, lief, romantisch en zwoel weer naar wat heviger en voller. Even had ze mijn lip goed vast, verdorie, in al haar furie . Mijn eerste orgasme volgde na ongeveer 25’ (na flink wat geteas tijdens het pijpen).
    Om even uit te rusten kreeg ik nog een geweldige massage van haar. Ik herinnerde me nog van vorige keer dat ze dat heel erg goed doet (en bijna een Thaise massage benaderd). Na de massage kwam ze al wiegelend weer verleidelijk bovenop me liggen en kreeg ik al snel weer een stijve. Lang heeft ze niet gepijpt. Ze vroeg of we nu niet wat gingen neuken. Ik stemde in maar geloofde niet in een tweede lozing op ongeveer een kwartier. Toch kreeg ze het voor mekaar. Dat spreekt dus boekdelen over haar kunnen op kamer, anders lukt me dat niet hoor. Tijdens het missiostandje keek ik haar diep in haar ogen, tongzoende we mekaar en in mijn fantasie lag ik ergens op Hawaï onder een palmboom met een beeldschoon zwartje, met een cocktail . Een kanttekening toch, tijdens het neuken is ze opvallend minder meegaand dan in al de rest van het seksspel.
    Voor we naar kamer gingen kwam ze gewoon op mijn schoot gesprongen terwijl ik aan het ouwehoeren was met een medebeer. Na veel en lang geflirt, trokken we naar kamer. We moesten een 10-tal minuutjes wachten op een kamer. Geen probleem en erg leuk met haar. We waren zowaar al bijna aan het vrijen in de gang aan de kamers . Dat terwijl een andere beer met een andere dame ook aan het wachten was op een kamer en jaloers naar ons keek. Zij zaten braaf naast mekaar… te wachten….
    Na de sessie is ze nog zowat de gehele rest van de laatavond en nacht bij mij gebleven.

    Het gehele weekend heb ik nog een dame zien lopen die mij erg bijgebleven is. Ik vermoed dat het een Duitse was. Ze heeft twee hele goeie vriendinnen (ook Duitse denk ik). Tenminste, ze hielden toch alle dagen heel vaak mekaar gezelschap aan het zwembad en elders. Eén vriendin is iets normaler van figuur, de andere vriendin slank. Zij zelf is ook slank, heeft erg lang loshangend bruin haar en een mooi (ronderig) gezichtje. Ze is ongeveer 1,65, B-cup naturel, heeft een opvallende tatoe “salvo” of “salvos” en loopt wel altijd te pronken met zichzelf (lees: ze denkt de knapste van de hele club te zijn). Ze is ook wel héél erg mooi. Zondagavond vroeg een beer om bij haar te komen. Hij vroeg of ze mee in de HWP wou voor de kamersessie. Dat wou ze in elk geval niet. De rest van de service ken ik niet en ik deed ook geen navraag. Is ze een optick fick of gewoon een vamp en ook heet in bed. Wie zal het zeggen?

    De drie dagen in YY vlogen voorbij. Ik kan me geen leukere club bedenken dan YY bij echt zomerweer. Toch voor wie voor het totale concept naar een club gaat. Wie bijna uitsluitend écht tevreden is in een club waar 60+ vrouwen aanwezig zijn, bijna enkel en alleen tussen 18 en 22 jaar, bloedje mooi, die gaat de club een stuk minder vinden.

    Voor de liefhebbers van Pools maar Nederlands sprekend en super slank (net een barbie pop), Alexandra is weer regelmatig in YY aanwezig. Helaas ook continue bezet zodat een afspraak voor volgende keer toch al vluchtig gemaakt is. Ze is er goed bevriend met een fijne slanke Poolse met lang zwart (loshangend of in een staartje) haar.

    See you later YY!!



    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #53
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    2 maart 2022 @ 18:49
    Berichten
    28
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Het zal morgen wel goed volzitten met ijsbeertjes, Oranje speelt tegen Japan.

  4. #54
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stalingrad69 Bekijk bericht
    Het zal morgen wel goed volzitten met ijsbeertjes, Oranje speelt tegen Japan.
    Als ze maar geen vuvuzela's binnenlaten.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #55
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    VRAAGJE:

    op een Duits forum las ik dat YY een topclub is, alleen de kwaliteit van de dames zou tegen vallen (veel te dikke). Klopt dit?? Ik wil er komende week eens een kijkje nemen.

  6. #56
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Last Online
    10 april 2023 @ 16:27
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans101963 Bekijk bericht
    VRAAGJE:

    op een Duits forum las ik dat YY een topclub is, alleen de kwaliteit van de dames zou tegen vallen (veel te dikke). Klopt dit?? Ik wil er komende week eens een kijkje nemen.
    Dat van die topclub, dat klopt zeker. Vooral nu met een warm zomers weertje.

    Te dikke dames klopt zeker niet. De dames zijn er in alle maten en kleuren. Normaal moet je er el je gading vinden.

  7. #57
    Geregistreerd
    16 september 2008
    Last Online
    18 januari 2014 @ 14:06
    Berichten
    176
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 16 posts

    Standaard

    dank je ...vond het ook al een vreemd verhaal...zal volgende week eens een hengeltje uitwerpen.......

  8. #58
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    18 januari 2018 @ 13:43
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    sommige dames uit hongarije moeten wel ophouden met verhaaltjes vertellen want er liggen wel erg veel vaders in het ziekenhuis waar voor ze geld nodig hebben.

  9. #59
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans101963 Bekijk bericht
    VRAAGJE:

    op een Duits forum las ik dat YY een topclub is, alleen de kwaliteit van de dames zou tegen vallen (veel te dikke). Klopt dit?? Ik wil er komende week eens een kijkje nemen.
    Zoals hier elders werd geschreven zal je dames treffen van alle maten soorten en standen.
    Wel opletten, zoals in zoveel clubs is er geen standaard service (meer) in YY. Dus spreek vooraf goed af met de dames over wat wel en niet kan.
    Vandaag in PSR geweest waar wel een minimum service is.
    Voor 50€
    Op kamer is 1/2uur wel degelijk 30 minuten.
    Tongzoenen de meiden.
    Doen ze PZC
    Mag je ze beffen.
    En doen ze NMC.

    Aan die 30 minuten regel proberen sommige meiden te ontsnappen door een snelle afwerking in de Kino. Het is namelijk de enige regel die NIET geschreven staat maar waar het management wel controle op doet. Wie de sleutel te snel terug brengt krijgt onder haar vijs.

    De andere regels staan netjes aan de binnenzijde van de lockers, met de aansporing om te melden als een meid zich hier niet aan houd.

    Ik vind dat alle clubs beter deze regel zouden hanteren !!! (en ik niet alleen denk ik)

    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #60
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Zoals hier elders werd geschreven zal je dames treffen van alle maten soorten en standen.
    Wel opletten, zoals in zoveel clubs is er geen standaard service (meer) in YY. Dus spreek vooraf goed af met de dames over wat wel en niet kan.
    Vandaag in PSR geweest waar wel een minimum service is.
    Voor 50€
    Op kamer is 1/2uur wel degelijk 30 minuten.
    Tongzoenen de meiden.
    Doen ze PZC
    Mag je ze beffen.
    En doen ze NMC.

    Aan die 30 minuten regel proberen sommige meiden te ontsnappen door een snelle afwerking in de Kino. Het is namelijk de enige regel die NIET geschreven staat maar waar het management wel controle op doet. Wie de sleutel te snel terug brengt krijgt onder haar vijs.

    De andere regels staan netjes aan de binnenzijde van de lockers, met de aansporing om te melden als een meid zich hier niet aan houd.

    Ik vind dat alle clubs beter deze regel zouden hanteren !!! (en ik niet alleen denk ik)
    Mijn ervaring in YY, een niet ervaren ijsbeer eenmaal Gt ,eenmaal Freude en 8 keer YY en dit allemaal in 2mnd tijd. Vooreerst zijn de dames in YY zeker zo mooi als in GT en Freude , zeker bij het open gaan om 11 uur zijn er in YY zeker een 20 dames aanwezig in GT zijn er dan maar een 10 dames aanwezig en beginnen ze dan maar binnen te vallen, dit was in Freude ook zo (wel open om 10 uur wat een pluspunt is).
    In mijn bezoeken aan YY heb ik nog geen enkele dame ervaren die niet wilde tongzoenen of het vlug wilde afwerken of PMC wilde inplaats van PZC en de dames zijn wild van mijn beffen de tijd is altijd gerespekteerd .
    Ofwel heb ik heel veel geluk had in mijn onervarenheid, nooit vooraf gevraagd ofwel moet de kwaliteit in YY toch ruim voldoende zijn.
    De club is super, het ontbijt heel goed en veel keuze en bij mooi weer super gezellig buiten tussen die vele mooie meiden.

  11. #61
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    ben er deze week geweest en bij 2 van de 3 sessies was er wel degelijk sprake van pmc.
    Heb de ervaring dat vooral het hongaarse clubje het liefst geen pzc doen.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  12. #62
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groentenwandelaae
    Mijn ervaring in YY, een niet ervaren ijsbeer eenmaal Gt ,eenmaal Freude en 8 keer YY en dit allemaal in 2mnd tijd. Vooreerst zijn de dames in YY zeker zo mooi als in GT en Freude , zeker bij het open gaan om 11 uur zijn er in YY zeker een 20 dames aanwezig in GT zijn er dan maar een 10 dames aanwezig en beginnen ze dan maar binnen te vallen, dit was in Freude ook zo (wel open om 10 uur wat een pluspunt is).
    In mijn bezoeken aan YY heb ik nog geen enkele dame ervaren die niet wilde tongzoenen of het vlug wilde afwerken of PMC wilde inplaats van PZC en de dames zijn wild van mijn beffen de tijd is altijd gerespekteerd .
    Ofwel heb je HEEL VEEL geluk gehad, ofwel is er op korte tijd ZEER VEEL VERANDERD in YY.
    Ikzelf heb ook geen problemen in YY omdat ik weet wie ik er uitkies en wie ik links laat liggen, maar dat was ooit anders.
    Ik herinner me dat de kans op een slechte sessie ongeveer 60% bedroeg.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  13. #63
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ofwel heb je HEEL VEEL geluk gehad, ofwel is er op korte tijd ZEER VEEL VERANDERD in YY.
    Ikzelf heb ook geen problemen in YY omdat ik weet wie ik er uitkies en wie ik links laat liggen, maar dat was ooit anders.
    Ik herinner me dat de kans op een slechte sessie ongeveer 60% bedroeg.
    Als regelmatige bezoeker van YY vind ik dat de kwaliteit van de service verlening in zijn algemeenheid toch iets beter is dan pakweg een half jaar geleden. Het blijft idd het beste advies om tevoren te vragen wat de dame wel/niet doet zeker als je haar niet kent. Ook qua schoonheid van de dames is YY er zeker niet op achteruit gegaan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    ben er deze week geweest en bij 2 van de 3 sessies was er wel degelijk sprake van pmc.
    Heb de ervaring dat vooral het hongaarse clubje het liefst geen pzc doen.
    Dat gevoel deel ik wel dit geldt denk ik ook voor TZ. Laats nog een Hongaarse dame gevraagd of ze ook zoenen deed, "jawel" was haar antwoord. Bleek dus idd om zoenen te geen en geen TZ.

  14. #64
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbelbader Bekijk bericht
    Als regelmatige bezoeker van YY vind ik dat de kwaliteit van de service verlening in zijn algemeenheid toch iets beter is dan pakweg een half jaar geleden. Het blijft idd het beste advies om tevoren te vragen wat de dame wel/niet doet zeker als je haar niet kent. Ook qua schoonheid van de dames is YY er zeker niet op achteruit gegaan.



    Dat gevoel deel ik wel dit geldt denk ik ook voor TZ. Laats nog een Hongaarse dame gevraagd of ze ook zoenen deed, "jawel" was haar antwoord. Bleek dus idd om zoenen te geen en geen TZ.
    Zoenen is dan ook iets anders als tz, je moet duidelijk zijn natuurlijk, dat helpt.

    Verder kan ik met een gerust hart opmerken dat YY weer erg top is. Vele en mooie vrouwen en de service ligt momenteel zeker niet lager dan in LR of PHG, integendeel zelfs, zou ik zo zeggen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #65
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Zoenen is dan ook iets anders als tz, je moet duidelijk zijn natuurlijk, dat helpt.
    Ik weet het maar soms is de sfeer er naar dat je denkt dat het wel snor zit, soms ben ik ook gewoon te gemakzuchtig. Als me dit weer eens is overkomen ben ik tenminste weer een tijdje extra "scherp".

  16. #66
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Standaard YY tijdens de match holland-japan

    het is een laat verslag maar killer heeft het druk gehad de laatste tijd

    om half 2 aangekomen in yy en ook de voetbal begon toen juist
    de hele match gekeken zoals alle andere aanwezige klanten
    de dames zater er tot vervelens toe bij
    het was gezellig en sfeervol
    met een pintje erbij en toen holland won ging het dak van de yy

    na de match ben ik naar het beautysalon geweest waar ik een gezichtsmassage onderging + een masker en dat was zalig
    ik moest lachen toen enkele vrouwen me vroegen of ik een facial onderging
    in pornotaal wil dat ook wel wat anders zeggen hahahahaha

    na de verwennerij lekker gaan eten aan het welgekende yy-buffet
    nadien mijn eten laten verteren in zwembad en jacuzzi
    op den duur bedacht ik bij mezelf wat ik hier eigenlijk aan het doen was en achte ik de tijd rijp om mijn naam van killer waar te maken en eens op zoek te gaan naar een vrouw

    in het begin waren er zo'n 20 en tegen de avond tussen 20 en 30
    in de bar leerde ik Lana kennen, 33 jaar, donkerblond en half duits-half russin
    ze had d-cup-prammen en dat kan killer-bull goed bekoren
    een half uur met haar op de kamer rustig begonnen en in killer style afgerond
    laat lekker aan haar tetten knijpen, zuigen en lekken
    zelfs tussen haar tetten geneukt en klaargekomen op haar buik

    na dat half uur gewassen en nog wat gedronken. nog naar de late match van de dag gekeken en daarna braaf weer naar huis gegaan

    tot zover yy, binnekort met mijn vrijkaart naar gt
    daar zal ik waarschijnlijk wel meer neuken

    daaaaaaaaaaag
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  17. #67
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Zaterdag 26/06/10

    Afgelopen zaterdag afgesproken met J99, 13.00 binnen, al 25 dames present, met Tommy op het terras ontbeten. Prima buitenweer, veel in het verwarmde zwembad geweest, slechts binnen geweest voor whirlpool en kamerbezoek. Breedbeeldscherm met geluid in de hoek van het terras, naast de wellness-deur, voor de voetballiefhebbers. Bij het ontbijt meteen tegen Agnes aangelopen, even gepraat, daarna nog veel oogcontact op het terras. Toen ze naar beneden liep en zich uitkleedde om te zwemmen, meldde HM zich meteen in het water .

    Agnes wilde met HM's zonnebril zwemmen, dus we vonden mekaar al snel in het zwembad. Van zwemmen kwam weinig, van mekaar opvrijen des te meer. Agnes is een hele fijne meid, heb onder water van haar lekkere rondingen mogen genieten, eindigend met enkele natte tongzoenen. Desgevraagd gaat ze ook mee in de whirlpool, maar kleine HM gaf onder water aan, dat-ie naar de kamer wilde .

    Zie de separate recensie in Agnes' draadje .

    Door deze middagsessie grotendeels de WK-middagwedstrijd gemist, maar het avondduel wel gezien. Heel apart om de ballen op het scherm afgewisseld te zien worden met topless-varianten op het terras. Die waren er volop, in diverse maten en leeftijdsklassen .

    Nog kort iets over het damesbestand. Dat is inmiddels grotendeels vernieuwd, afgelopen zaterdag veel (blonde) Poolsen, wel 1/4 van
    het bestand. De populatie lijkt wat jonger in vergelijking met vorig jaar, dus ook wat meer optiek. Afgelopen zaterdagavond waren
    er pakweg 40 dames present. Samengevat: voor HM een topdag in YY. Meld me met dit mooie weer zeker snel weer in Roermond .
    Founding Member

  18. #68
    Geregistreerd
    2 juli 2008
    Last Online
    29 oktober 2011 @ 14:31
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Unglücklich Aangenaam verrast en toch ontgoocheld..

    Deze namiddag na heel lange tijd nog eens YY binnengestapt. Beweeg me voornl. in PHG en sporadisch GT of Freude. Had de vernieuwde YY nog niet gezien, ja zo lang geleden, en was aangenaam verrast van het wellness gedeelte, prachtig en heel verzorgd. Om 17u tevens van een goeie bbq genoten.
    Maar.... zwaar ontgoocheld qua vrouwelijk aanbod, in tegenstelling tot de berichtgeving hiervoor, slechts een 15tal waarvan het merendeel lowlevel en luid kakelende Roemeense PTreff types, waar gaat dat heen met de clubs..?
    Heb dus enkel maar dan ook uitgebreid genoten van alle wellness faciliteiten en het ook daarbij gelaten, maar daar gaan we eigenlijk niet voor of .....
    H.

  19. #69
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 06:34
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HenFleur Bekijk bericht
    Deze namiddag na heel lange tijd nog eens YY binnengestapt. Beweeg me voornl. in PHG en sporadisch GT of Freude. Had de vernieuwde YY nog niet gezien, ja zo lang geleden, en was aangenaam verrast van het wellness gedeelte, prachtig en heel verzorgd. Om 17u tevens van een goeie bbq genoten.
    Maar.... zwaar ontgoocheld qua vrouwelijk aanbod, in tegenstelling tot de berichtgeving hiervoor, slechts een 15tal waarvan het merendeel lowlevel en luid kakelende Roemeense PTreff types, waar gaat dat heen met de clubs..?
    Heb dus enkel maar dan ook uitgebreid genoten van alle wellness faciliteiten en het ook daarbij gelaten, maar daar gaan we eigenlijk niet voor of .....
    H.
    Gisteren met HM afgesproken en rond 12.00 aangekomen.

    Zoals HenFleur al beschreef was er toen nog niet veel te doen.

    Veel dames waren thuis vanwege het mooie weer.
    Later in de middag en avond kwamen er toch nog redelijk wat dames bij en zullen er 30-35 dames zijn geweest. Weer diverse nieuwe dames gezien en ook meerdere positieve geluiden gehoord over hen van bekende ijsbeertjes.

    Lunchen op het terras, zwemmen, voetbal kijken en BBQ. De dag goed doorgekomen zo, genietend van het mooie weer en alle ander moois .

    Van mijn persoonlijke favoriete dames waren er 2 aanwezig. Maar bezet en al vroeg naar huis, dus deze dag toch niet gekamerd, voor mij geen probleem.

    Toch een lekker dagje gehad. Waarschijnlijk met dit mooie weer binnenkort weer herhalen.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  20. #70
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    YY is de enigste club die ik ooit ongepoppt heb verlaten,het damesaanbod was toen zo slecht.Mijn laatste 2 ervaringen waren iets beter dankzij mij uit andere clubs reeds bekende dames.De gemiddelde dame uit vooral de hongaarse sector geven vaak alleen maar de quick service oftewel pmc/nmc en dus geen tz en pzc,helaas kom ik daar niet voor kan ik net zo goed naar het baekelandplein gaan.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  21. #71
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 06:34
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    YY is de enigste club die ik ooit ongepoppt heb verlaten,het damesaanbod was toen zo slecht.Mijn laatste 2 ervaringen waren iets beter dankzij mij uit andere clubs reeds bekende dames.De gemiddelde dame uit vooral de hongaarse sector geven vaak alleen maar de quick service oftewel pmc/nmc en dus geen tz en pzc,helaas kom ik daar niet voor kan ik net zo goed naar het baekelandplein gaan.
    Dat klopt. De Hongaarse meiden mijdt ik ook.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  22. #72
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Daumen runter Zaterdag 26/06/2010

    Ik was en groote fan van YY tot mijn 13de bezoek dit zaterdagavond. Maybe the number 13 is a bringer of bad luck, ofwel was het maar een slechte dag? Er waren weinig meisjes op mijn smak, ik zou zeggen slechts 3 of 4. Alle de beste dames kwam ik voor, De jonge Katja (de), Mercedes (hu), Jennifer (pl), Maggy (pl), afwezig waren.

    Mijn indruk is dat het gaat bergafwaarts met deze club. Het lijkt liever op een slechte duitse partytreff, dan een quality sauna club.
    No money, no honey !

  23. #73
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:17
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Nou.. bergafwaards... om heel eerlijk te zijn.. vind ik dat deze club met het nieuwe natte deel behoorlijk in de lift zit.. Qua dames moet ik toegeven dat het minder is bij tijd en wijle.. Maar als er niet te zeer geanimeerd wordt vind ik het een hele leuke club.. Maar voor de doorgewinterde ijsbeer is dat geen probleem.. dan las je toch een relax dagje in en neuk je morgen ergens anders.. niemand verplicht je tot geld uitgeven..

  24. #74
    Geregistreerd
    25 november 2006
    Last Online
    10 februari 2024 @ 17:25
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix77 Bekijk bericht
    Mijn indruk is dat het gaat bergafwaarts met deze club. Het lijkt liever op een slechte duitse partytreff, dan een quality sauna club.
    Amai wat een negatief beeld van deze saunaclub schetst u nu. Heeft u last van de warmte meneer?
    Het kan natuurlijk uw ervaring zijn en dat respecteer ik. Maar mijn ervaring is juist dat YY als saunaclub de afgelopen maanden kwalitatief vooruit is gegaan. Qua faciliteiten vind ik YY als saunaclub top (zeker na de verbouwing van het wellnessgedeelte). Wat betreft de aanwezige dames zie ik ook een verbetering ten opzichte van circa een half tot een jaar terug, zowel kwantitatief als kwalitatief.
    Het kan eens gebeuren dat er een mindere dag tussen zit wat betreft het aanbod van dames. Maar om dan zo negatief over deze saunaclub te schrijven.....

  25. #75
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix77 Bekijk bericht
    Ik was en groote fan van YY tot mijn 13de bezoek dit zaterdagavond. Maybe the number 13 is a bringer of bad luck, ofwel was het maar een slechte dag?
    Mijn indruk is dat het gaat bergafwaarts met deze club. Het lijkt liever op een slechte duitse partytreff, dan een quality sauna club.
    Mijn telraam staat slechts op10 bezoeken aan YY en iedere keer voel ik me er beter thuis. De dames beginnen me te kennen en vele begroeten me hartelijk en niet meer alleen in functie van een mogelijke kamer , ik voel me meer opgenomen in de familie van YY er zijn nog veel dames die op mijn lijstje staan om eens te kameren . Tot nu heb ik nog geen enkele slechte ervaring met de dames gehad , alleen zeer goede en het aanbod van de dames is zeer ruim, tientallen mooie dames. Ik kan bovenstaande reactie totaal niet begrijpen voor mij is het een paradijs en niet alleen omdat mijn favoriet er is.

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

  Babylon 468*60