Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 75
  1. #1
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Idee YY Vragenbakje, 2e Kwartaal 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bijout Bekijk bericht
    Hallo ik ben sinds 2 jaar geleden in yy geweest met een zekere Luana of te wel Alice zo een poolse met dikke tieten . Ik had haar telefoon nummer maar ben het kwijt. Weet iemand of die daar nog werkt.
    Had altijd laarsjes aan ging er volgen mij mee naar bed was wel een lekker wijf een appart ding zo
    Luana heeft na YY een tijd in Zazen gewerkt en is daar weggegaan en na die tijd nooit meer iets van haar vernomen... denk dat ze gestopt is met dit werk..jammer was een echte kanjer...

    Ze is nu al meer dan anderhalf jaar niet meer gezien!

  2. #2
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    wie vind ook dat de muziek wat te hard staat je hoort je zelf nog niet eens als je praat

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    wie vind ook dat de muziek wat te hard staat je hoort je zelf nog niet eens als je praat
    o.a. SFL https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=34
    blades : https://www.ijsberenforum.com/forum/...8&postcount=60
    Johnny99 : https://www.ijsberenforum.com/forum/...&postcount=316

    etc.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Rotes Gesicht Is al zoveel over geklaagd....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ......
    .....etc.
    Iedereen dus....

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  5. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    Iedereen dus....

    Wat is de betekenis van "iedereen"zonder mij?
    Ja, mag wel wat zachter...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #6
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    7 april 2024 @ 17:19
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag nog eens in YY geweest, toen was het ok.

    Blijft toch sterk afhankelijk van degene die achter de bar staat.

    Het was een relaxte zondag, genoeg goede dames aanwezig, diverse bekende gasten en de sfeer was dik in orde.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  7. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Voor mij mag het op vrijdagavond, zaterdagavond en volgende-dag-feestdag avonden best wat discotheekachtig klinken.
    De dames worden doorgaans vrolijker van die dansdeuntjes op dansvolume.
    Voor een praatje nodig ik de duime in het mooie wellnessgedeelte uit .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #8
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Afgelopen zondag nog eens in YY geweest, toen was het ok.

    Blijft toch sterk afhankelijk van degene die achter de bar staat.

    Het was een relaxte zondag, genoeg goede dames aanwezig, diverse bekende gasten en de sfeer was dik in orde.
    Ah, ik was er op zondag ook . Was inderdaad goed vertoeven op die dag in YY

  9. #9
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard hup hup hup barbatruc

    Ik heb me heerlijk vermaakt met deze dame. Ze maakte al direct op een aangename manier contact bij het verorberen van mijn lunch in het restaurant op maandag. Maandag kwam het er echter niet van.
    Wanneer dinsdag, na wat kleine hintjes overdag, ik omstreeks half zeven op haar afstapte, verschoot ze een beetje. Ze zat in de HWP een man lekker op te vrijen. Ik ging er bij zitten. Ik wou gaan HWP-en en had de keuze tussen bij haar te gaan zitten of bij 3 andere mannen. De keuze was snel gemaakt.
    Onder water raakten we mekaar al wat aan. We deden dat een beetje in het geniep zodat de man die ze aan het verleiden was het niet zou merken.

    Even later verdween ze met de man naar een kamer en zei tegen mij dat ze terug zou komen en vroeg me om te wachten in de HWP. Dat deed ik natuurlijk niet. Wachten!? Er zijn leukere dingen om te doen, niet?

    Ik was even gaan verpozen in de kino. Weer op weg naar naar de bar, ontmoette ik ze op de trap. Tezamen gingen we naar de kino. Ik vervolgde mijn weg naar de bar dus niet. Barbara had er geen moeite mee om mij op andere gedachten te brengen.

    In de kino liet ze al het beste van zichzelf voelen. Na wat vraagjes (de dingen die ik zo graag heb tijdends een sessie) zijn we naar een kamer gegaan.

    Op kamer voltrok zich een seksspel zoals ik het graag heb. Heerlijk heb ik me met haar vermaakt. Je kan het beschouwen als een goeie GFE maar zonder dat de dame in kwestie je probeert te laten geloven dat ze écht verliefd op jou is geworden. Tof!!

    Na het kameren ben ik maar tot net voordat ik moest vertrekken bij haar gebleven. Ze wou dat zelf ook erg graag.

    We hebben nog samen gegeten en samen wat in de bar vertoefd, waar ze sexy voor me danste. Even moest ik aan een verdwenen glorie terugdenken in de sofa toen ze zo voor me danste. Ik dacht spontaan aan de vrolijke Thaise Nipa.
    Verder in de bar heb ik me laten verleiden tot wat zotte toestanden. Die wil ik graag tussen haar en mij houden.

    De tweede kamerronde met haar was nog een stuk leuker dan de eerste keer en vooral nog een stuk zotter en gewaagder. Heerlijke meid, in alle opzichten. Hoewel ik al jaren meedraai in het wandelwereldje heeft ze mij toch weer laten genieten van iets wat ik nog niet eerder mocht beleven. Enfin, geil was ik zonder moeite door haar toedoen.

    Na de tweede kamerronde nog wat in de bar gehangen en als naservice kreeg ik nog een overheerlijk erotische HWP-sessie cadeau, waar ook zij niet genoeg van scheen te krijgen. Haar vriendin (gelijkt enorm op Marie-Claire van de serie Amika: http://www.troskompas.nl/uploads/pic...rie-Claire.jpg ) deed het spelletje lekker mee met een andere man.

    Eerder op de dag had Maya mij in de kino proberen te verschalken maar dat was niet gelukt. Ik ben een keer met haar op de kamer geweest en ze stak haar vingers voor haar vagina. Dan ga ik nooit meer. Ik onthou dat dus ook nog na een klein jaar. Ontevreden liep ze in de kino toen weg. Terwijl wij in de HWP ons aan het amuseren waren, zag ik ineens dat ze uit jaloezie aan een medewerkster vertelde of dat wij in de HWP de regels van het fatsoen niet aan het overschreiden waren. Ik zag de dame Maya duidelijk maken dat ze op haar eigen doen en laten moest letten.

    Mijn avond was gewoon veel te kort zo samen met Barbara.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #10
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @ S&F Vergis je je niet in de data B.v. met 16 februari j.l.

  11. #11
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard YY op 1e Paasdag

    Gisteren op 1e Paasdag weer eens YY bezocht.

    Bij openingstijd om 13.00 binnen, aanvankelijk nog erg rustig, pakweg 10-12 dames. Liep in de loop van de dag wel op, naar zo'n 35 dames 's-avonds. Voor HM toch behoorlijk wat nieuwe en aantrekkelijke gezichtjes in de jongere leeftijdscategorie, opvallend weinig dames in de 30+ categorie. Een 2-tal oudgedienden die HM allang niet meer had gezien: Russische Lana en Poolse Maya. Daarnaast een nieuwe, getinte en goedbezette NL-dame in haar 2e weekend in YY: Luna. Genoemd drietal kwam zeker in aanmerking voor een kamergang. Ook enkele jongere topless blondines en brunettes waren beslist een optie. Uiteindelijk toch maar niet gedaan, lag dus zeker niet aan het damesbestand. Maar HM liep wat verloren rond, geen bekende beertjes om mee te buurten. Daarom rond 20.00 maar weer vertrokken .
    Founding Member

  12. #12
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    wie vind ook dat de muziek wat te hard staat je hoort je zelf nog niet eens als je praat
    Voor mij is het lawaai in de bar nog altijd de hoofdreden waarom ik niet meer naar YY ga. Zonde want deze club heeft de potentie om alle andere de loef af te steken
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  13. #13
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht
    @ S&F Vergis je je niet in de data B.v. met 16 februari j.l.
    Sprak ik van data? Ik ben niet altijd even snel .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #14
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Sprak ik van data? Ik ben niet altijd even snel .
    Ja, min of meer dan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ze maakte al direct op een aangename manier contact bij het verorberen van mijn lunch in het restaurant op maandag. Maandag kwam het er echter niet van.
    Wanneer dinsdag, na wat kleine hintjes overdag, ik omstreeks half zeven op haar afstapte, verschoot ze een beetje.

    Lezende op Hookers kwam me een en ander bekend voor, dus verlate YBF recensie

  15. #15
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Gisteren op 1e Paasdag weer eens YY bezocht.

    Bij openingstijd om 13.00 binnen, aanvankelijk nog erg rustig, pakweg 10-12 dames. Liep in de loop van de dag wel op, naar zo'n 35 dames 's-avonds. Voor HM toch behoorlijk wat nieuwe en aantrekkelijke gezichtjes in de jongere leeftijdscategorie, opvallend weinig dames in de 30+ categorie. Een 2-tal oudgedienden die HM allang niet meer had gezien: Russische Lana en Poolse Maya. Daarnaast een nieuwe, getinte en goedbezette NL-dame in haar 2e weekend in YY: Luna. Genoemd drietal kwam zeker in aanmerking voor een kamergang. Ook enkele jongere topless blondines en brunettes waren beslist een optie. Uiteindelijk toch maar niet gedaan, lag dus zeker niet aan het damesbestand. Maar HM liep wat verloren rond, geen bekende beertjes om mee te buurten. Daarom rond 20.00 maar weer vertrokken .
    Hoi HM, ik dacht dat onze LANA al was gestopt, als zij er regelmatig weer is kan het wel eens betekenen dat Stiffie haar daar weer eens opzoekt in YY, is lang geleden dat ik daar gast aan huis was
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  16. #16
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    2 maart 2022 @ 18:49
    Berichten
    28
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Ik dacht het niet te posten, schaamtegevoel, maar ik ben zaterdagavond gevallen in de Sauna ruimte vlak aan de deur. Gelukkig zonder erg maar t'is wel echt van op te letten.
    Een Aziaat heeft me ook gevraagd hoe het met me was. Het sociaal gebeuren is er precies enkel tussen de dames.

  17. #17
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    2 tanden gevonden in sauna ruimte vlak aan de deur van wie waren deze????

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    2 tanden gevonden in sauna ruimte vlak aan de deur van wie waren deze????
    Paashaas
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #19
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    2 tanden gevonden in sauna ruimte vlak aan de deur van wie waren deze????
    Vermoedelijk van een Roemeentje
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  20. #20
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  21. #21
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    2 maart 2022 @ 18:49
    Berichten
    28
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Nee nee die waren niet van mij, zo erg was het niet. Vrijdag heb ik verschillende vrouwen gezien met hoge hakken die al problemen hadden op die trappen naar de 2 whirlpools.

  22. #22
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Is dat niet het gelukbrengertje van Canchelara
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  23. #23
    Geregistreerd
    27 december 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:00
    Locatie
    dobber op m'n ijsschots
    Berichten
    461
    Discussies
    20
    Thanks
    118
    Thanked
    70 in 31 posts

    Standaard

    Uit Zedd's Vierdaagse: YinYang

    ... Zo, maandagavond, mijn net gebouwde iglo stond te glanzen in de ondergaande zon en ik kreeg honger, zowiezo in een hapje eten maar vooral op het uiteindelijke doel van deze tour; hertjes verslinden. Dus duwde ik mijn ijsschots weer terug de Maas in om vervolgens een zuidelijke koers te varen. Ik passeerde Venlo en liet ook Roermond links liggen. Net nadat ik deze stad voorbij was stuurde ik scherp richting wal om ter hoogte van het dorpje Herten (hoe toepasselijk ) over land verder te gaan door voor mij volstrekt onbekend terrein. Deze tocht eindigde aan de voet van een licht glooiende heuvel waarboven zich de contouren van een ruime villa zich aftekenden.

    Aangezien het een doorsnee maandagavond was, waren mijn verwachtingen niet erg hooggespannen, toch stonden er op de parking nog aardig wat sneeuwmobielen. Gek genoeg droegen de meeste daarvan Duitse en Belgische nummerplaten, Nederlandse waren er nauwelijks te herkennen. Rare beren die Duitsers, dacht ik. Wonen ze in een land tjokvol saunaclubs, gaan ze nog de grens over Boven bij de ingang het bekende hekwerk wat dit keer niet door een lieftallige theke maar door en uit de kluiten gewassen spierbundel geopend werd. Deze begeleide me naar de theke en het was voor mij toch wel even wennen om een saunaclub binnen te stappen en gewoon in het Nederlands (nou ja, Limburgs dan ) aangesproken te worden. Ze gaf me een korte uitleg over deze club en wilde nog graag weten hou ik als westerling in deze club terecht kwam, het woord 'ijsbeer' zei genoeg, ze deinste verschrikt terug en haalde snel een groene (?) pels en sleuteltje voor me.

    Mezelf snel omgekleed en geprobeerd om de weg in de club te vinden (altijd leuk in een nieuwe club). Na wat dwalen door de gangetjes had ik het een beetje door: links de bar, rechts de kamers, achterin een groot saunagedeelte, boven een buffet en achter de bar naar beneden een soort 'kino'. Aangezien het reeds donker was heb ik het buitengedeelte maar aan me voorbij laten gaan. Na deze oriëntatie me aan de bar genesteld waar ik van de zeer leuke bardame enige drankes voorgeschoteld kreeg. Het was nog niet echt druk, achterin lagen wat beertjes en dames verstengeld op de bankjes maar aan de bar gebeurde nog niet veel. Dus eerst maar even wat eten boven. Lekker wat lapjes vlees op de grill gegooid en verorberd met wat brood en salade, ook enkele dames gingen net eten wat het uitzicht er wel zo leuk op maakte Na de inwendige beer verzorgt te hebben maar eens het saunagedeelte verder verkend. Tot mijn verbazing zat het daar vol met beertjes én dames, iets wat je in Dland minder snel ziet. Voor de rest beviel de vernieuwde saunaruimte me zeker, lekker groot, mooi en ruim opgezet, alleen daarom zien ze me in YY vast nog wel eens terug!

    Na een saunaatje en bubbelbad werd het tijd voor andere ontspanning dus zocht ik de bar weer op. Daar hadden zich voor een maandag toch aardig wat schoonheden verzameld. Ook liepen er nu wat meer beertjes rond alleen merkte ik op dat ik vrijwel de enige Ursus Hollandicus was. Naast een enkele Ursus Germanicus en wat Ursus Graecius en Ursus Aziaticus bleek het merendeel van de beren tot de Ursus Ottomanius te behoren. De meeste daarvan lagen met wat dames te dollen in de bankhoekjes. Tijdens wat verfrissingen keek ik eens wat rond aan de bar. Uit een achttal dames aan de bar maakte ik snel een todolijstje, alleen uit de top drie kon ik niet direct kiezen. Het waren drie beeldschone hertjes, twee ervan zaten me verleidelijk aan te kijken, de derde zat een beetje nors in een hoekje, dus wat doet Zedd dan... juist die stapt op de norse dame af Ze bleek Alisia te heten en Duitse te zijn. Toen ik bij haar kwam zitten fleurde haar gezicht al meteen op en we raakten lang aan de praat. Mooie meid, slank, blauwe ogen en blond haar in een vlecht (ze kon zo uit een Tiroler film uit de '80 zijn weggelopen ) Ze bleek voorheen als High Class Escort gewerkt te hebben (alarmbelletje, die zijn vaak niet gewend aan de saunaclubprijzen) en nu zo nu en dan wat bij te snabbelen in YY. Even doorgevraagd wat voor prijzen ze hier rekende maar dat bleken gelukkig toch de normale tarieven te zijn. Dus met haar de (mooie) kamer opgedoken waar ze me op het bed duwde en vol overgave begon te pijpen. Een High Class Blowjob voor een saunaclub prijsje, wat wil je nog meer? Nou, lekker ik haar mondje spuiten bijvoorbeeld. Op de vraag of ze FT deed moest ze wel even nadenken maar toch knikte ze ja (want praten kon ze nu even niet) waarna ik haar verder liet gaan met waar ze mee bezig was net zolang tot ik het niet meer hield en het eerste zaad van deze tour tegen haar amandelen spoot . Daarna kwam ze lekker tegen me aan liggen en begon te babbelen, terwijl ik met haar mooie borsten speelde babbelde ze maar door en door. Wel leuke verhalen gelukkig, over haar trips met zakenbeertjes naar het buitenland, dure triootjes etc. etc. Uiteindelijk ging ze eens kijken of ze mijn ijspegeltje weer wakker kon krijgen en dat lukte haar vrij goed. Dus zijn we er nog even fors tegenaan gegaan en enkele standjes later was ook dit rubbertje vol. Het mooie van deze YY-kamer was dat er ook een aparte badkamer bij zat dus nog lekker even samen afgedouched en vervolgens afscheid genomen. Aangezien het tegen middernacht liep en Alisia me toch twee keer te grazen had genomen besloot ik ook afscheid te gaan nemen van YinYang. Ik had immers nog drie dagen te gaan, waarvan morgen: Planet Happy Garden...

    Lees verder ->

  24. #24
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Dinsdag, na een moratorium van 1,5 jaar nog een Ying Yang bezocht. Vooreerst goede ontvangst door de Theke. Alleszinds positieve verbouwing : modern, net, leuk, enz.
    Wat echter het doel van ons bezoek is : de vrouwen : en welke ? Hele schone line-up voor elk wat wils, maar de schoonheid was top
    Eerste sessie met poolse jennifer : goed, maar nu ook niet om in de top te geraken : pmc weliswaar en zoenen tja ... van ver Maar verder leuke meid...
    Wat uitgeblazen in de kino (incl rukkende opa ).
    Tweede sessie met iraanse donna : ranke, grote schoonheid, opzichtige maquillage, prachtige borsten endito kont. Kan dit dat ik nog geen paspoort vond, blijkbaar werkte deze dame reeds 2 j in de GT ? Klopt dit ?
    Leuk tongzoenen, pzc, laat zich gewillig beffen en geniet hier heel zeker van.
    Met gemengde gevoelens teruggegaan naar YY, doch zal zeker de komende weken nog eens teruggaan wegens de line-up : schoonheden tout court
    Tevens weinig last ondervonden van storende elementen onder de ijsberenbevolking zoals aantal jaar geleden : een enkeling, iemand met pseudo-koninggedrag die zwaaide met zijn drankkaart, zelfs de meiden vonden hem storend...

  25. #25
    Geregistreerd
    20 januari 2009
    Last Online
    5 juli 2021 @ 09:03
    Berichten
    42
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    na een afwezigheid van de clubs seder oktober denk ik dat ik binnenkort en nieuw seizoen start en nog eens naar yy trek voor een dagje genot
    H.D

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

  Babylon 468*60