Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Melina (duitse) ex-Paris Gt

    Haarkleur/-lengte : donker haar met extensions ( eerst blond)
    Lengte dame : 1.73m
    Postuur/Cupmaat : Slank / B-C
    Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
    Leeftijd : 18
    Tatoeages/Piercings : Ja piercing in de bovenlip
    Service: Neuken, PZC, Beffen
    Voordelen: Mooie dame (Optick Fick)
    Nadelen: Kust nauwelijks
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 75 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Paris is een leuke jonge dame om te zien. Echt een optick fick. Lange blonde haren, echter door de uitgroei te zien, niet van orgine blond. Naar eigen zeggen heeft ze in Samya en een club in Dusseldorf gewerkt.
    Ik ben op Paris afgestapt puur op uiterlijk. Direct de sleutel laten halen. We moesten er zo'n 5 miunuten op wachten en eigenlijk was er op dat moment nog niet echt een klick. We konden maar moeizaam een gesprek om gang houden.
    Eenmaal in de blokhut, heb ik haar voorgesteld haar eerst te masseren. Dit helpt meestal om wat aan elkaar te wennen. Ik heb Paris echt aan beide kanten gemasseerd. Ze heeft eem mooi lichaam, en een heel mooi gevormd poesje. Lekker is dat wanneer je met de Oliefles aan de gang kan gaan.
    Paris genoot van de massage. Ze werd al wat losser en we hebben ons de laatste 20 minuten met het echte werk bezig gehouden. De sex was oke, niet uitbundig. Pijpen doet ze redelijk, ze doet afwisselend haar handen gebruiken. Alles doet ze niet gehaast. Ze is wel terughoudend met kussen. Na het pijpen gaf ze zelf aan gebeft te willen worden. Nou, dat was geen probleem. Ze vroeg nog of ik 69 wilde, echter lekker doorgegaan met hetgeen waar ik mee bezig was.
    Daarna het condoom eromheen. Eerst haar diep in Doggy genomen en uiteindelijk in miss. tot een hoogtepunt gekomen. Voor mij is Paris een dame waar je goed sex mee kan hebben, maar ook niet meer dan dat. Absoluut geen GFE neigingen. Puur profi. Opzich geen probleem. Gewoon een lekker jong ding om even je geiligheid op te botvieren.

    Herhalingsgevaar: weet ik eigenlijk niet, er is zoveel keus in GT, dat ik voorlopig nog wel verder ga inversteren in nieuwe dames.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 januari 2007 om 16:21

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard

    Van deze Paris stonden hele mooie foto's op de site van Samya. Helaas zijn deze nu weg en moet Sonny het doen met de beelden die achterbleven op zijn netvlies

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Inderdaad een zeer mooie dame. Maar ik dacht wel dat ze een beetje "profi" is en heb haar dus niet uitgenodigd tot een diepere kennismaking.
    Ik denk toch dat ze een piercing heeft op haar gezicht (boven de lippen)

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stano
    Inderdaad een zeer mooie dame. Maar ik dacht wel dat ze een beetje "profi" is en heb haar dus niet uitgenodigd tot een diepere kennismaking.
    Ik denk toch dat ze een piercing heeft op haar gezicht (boven de lippen)

    Klopt inderdaad van die piercing. Direct rechts boven haar bovenlip. Vergeten te melden in haar paspoort. FF aanpassen Willem

    BR, Sonny

  5. #5
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Super figuur

    Ja afgelopen week ook met haar meegeweest,en moet zeggen geen spijt van.
    Maar geen herhalings gevaar.
    Ik vond haar PZC niet erg profi en dat weet ze zelf ook,omdat ze ook vrij snel voorstelde om intiem te gaan.
    Na een bef beurtje en wat standjes op zijn hondjes klaargekomen en dat was wel lekker omdat ze hem diep kon hebben.
    Nog een beetje rugmassage en toen terug naar de tuin.
    Na een half uurtje even met Rex naar de kino om even bij te kletsen,maar dat ging niet door omdat ik meteen besprongen werd door Sheila uit Servie die meteen met een behoorlijke PZC me Paris deed vergeten.

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Paris, 7 september 2006

    Ik vind Paris een mooie jonge vrouw om naar te kijken. De wijze waarop ze haar ogen voorziet van make-up doet haar een beetje een Aziatisch look geven.

    Het valt mij de laatste tijd op dat Paris lekker in haar vel zit. Vooral afgelopen donderdag liep ze lekker spontaan rond. Ik had net een ronde met Celina achter de rug en zat aan de bar een bord soep te eten. Paris kwam naast me zitten en sprak me direct aan. (was ik van haar niet gewend) We raakte lekker aan de klets. Dit was in geheel contrast met onze eerste ontmoeting, waarbij een gesprek moeilijk omgang kwam.

    Ondanks mijn uitgebluste staat, heb ik Paris toch een sleutel laten halen. Ik dacht, toch eens uitproberen of zo'n mooi optick meid het voor elkaar krijgt Sonny opnieuw tot hogere sferen te brengen.

    Op de kamer heb ik Paris eerst lekker van top tot teen gemasseerd. Wat een heerlijkheid is dit, deze meid heeft een pracht figuur, 18 lentes jong en lekker zacht om aan te voelen. Het was Paris die mij ervan verwittigde dat het bijna Feierabend was, en of ik ook nog aan bod wilde komen. Dus het laatste kwartier met de sex aangevangen. Paris is vooruit gegaan in haar dienstverlening. Dit viel mij echt op. Pijpen deed ze erg lekker en ze zat helemaal in haar rol. Het profi leek er van af te zijn. Ze wilde echt dat ik er van genoot. De eerste keer met haar was ze wat afwezig en leek alles wat plichtmatig, maar nu ging ze helemaal in het spel op. Constant keek ze me aan tijdens het pijpen. Gezien de tijd, om een condoom gevraagd. Zei eerst cowgirl bovenop en toen in mijn favoriete positie (lepeltje) de derde condoom van deze avond volgespoten. En wat heb je dan een fantastisch mooi geil uitzicht op haar jonge verse vrucht waarin jouw eigen kleine heer heerlijk op en neer gaat. Tja, dan duurt het niet lang voordat het tot een ontlading komt.

    Ik denk dat ik die Paris wel eens wat vaker mee de kamer op ga nemen. Nogmaals, deze dame is zeer goed vooruit gegaan.

    BR, Sonny

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Paris ook weer in the house

    Paris was gisteren 3/11 ook weer te bewonderen in GT. Het lijkt wel dat deze dame wat gezetter wordt. Misstaat haar overigens niet.

    BR, Sonny

  8. #8
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Daumen runter 18 ? echt ??

    Urgl.

    Is deze dame echt pas 18 ? Zo ziet ze er niet uit. En daar is ze me veeeel te Profi voor.

    'K heb het twijfelachtige genoegen gehad om een sessie met haar te hebben op Allerheiligen. Mijn fout, trouwens, er waren voldoende signalen dat het niet goed kon gaan: ze was constant op jacht, besteedde 5 seconden per potentiele klant, maar had geen tel voor ze over als ze ook maar even aarzelden, en mij begroette ze ook niet echt warm. Het woord 'Schluessel' was er heeeeel snel uit.

    Eenmaal op de kamer was het driemaal niks. Geen chemie. Pure pro. Tja, eigen schuld, dikke bult.

    herhalingsgevaar : 0%

    W-L

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Blinzeln Paris goes Kaarst.

    Gisteravond flink wat GT dames in Living Room gezien. Daar was ook af en toe Paris bij, maar dat waren maar korte verblijven in de barruimte.
    Ze heeft er flink wat kamerbezoekjes opzitten.
    Waarschijnlijk is dit een eenmalige opluistering geweest in LR.

    Al die Duitsers die gaan voor een Optikfick, ja die hebben hun hartjes sneller voelen kloppen en hopelijk ook nog wat meer....

    Gustomass .

  10. #10
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Al die Duitsers die gaan voor een Optikfick, ja die hebben hun hartjes sneller voelen kloppen en hopelijk ook nog wat meer....

    Gustomass .
    Tja, Belgen soms ook .... Alleen goede vriend Stano was dus verstandiger.

    W-L

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Paris

    Paris is inderdaad 18. Wat zag ze er mooi en naturel uit gisterenavond toen ze net voor Feierabend zonder make-up aan de bar zat. Ik moest eerst even goed kijken of ze het wel was. Totaal ander gezicht, maar nu duidelijk te zien dat er nog een heel jong meisjes gezichtje onder die make-up zit.. Het was me al eerder opgevallen, met make-up op lijkt het dat ze spleet-ogen heeft (als een Chinees). Deze spleet-ogen zitten er echt onder, grappig gezicht. Haar nog gevraagd of ze Chinees bloed had, maar daar antwoordde ze niet op, ze lachte alleen maar. Ja, het zijn meestal mooie momenten wanneer je tot sluitingstijd blijft en de dames ziet afbouwen. Overigens een dag eerder (afgelopen woensdag) wel weer een hele prettige sessie met Paris mogen meemaken. Lekkere Duitse meid, welke bij mij zeker NIET profi overkomt.

    BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 10 november 2006 om 10:54

  12. #12
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter

    tja afgelopen week ten prooi gevallen aan deze Optick Fick,want dat was het. ik had al zo,n vermoeden:o Maar als je het niet probeert weet je het niet Op de kamer aangekomen moest ik haar gelijk afremmen want anders had ze me in de eerste minut al ontdaan van me overgebleven zaadjes:D
    tjonge de heletijd hield ze het gaspedaal stevig in getrapt:o
    Uiteindelijk wou ik toch nog genieten van deze heerlijke blonde stoot,want dat is ze wel:p ik heb haar op der knietjes gezet en vervolgens mijn gaspedaal eens flink ingetrapt en haar wat geluiden laten maken een SGTO tje,. Toch wel lekker tot ontlading gekomen:D maar geen herhalingsgevaar.

    saluti L Diablo
    Laatst gewijzigd door little diablo; 26 november 2006 om 13:04
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  13. #13
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Nou heren, ik wilde al drie keer met deze "machine" meegaan, maar was er lang niet geweest, zag dat ze iets steviger is geworden, en stapte op haar af, nach zimmer und slussel fragte sie, my god wat een lekker wijf zeg, ik lag op bed of de nilfisk aan mijn stang zat, ongelofelijk ik vrat bijna het granol van de muren, daarna in alle rangen en standen gebumst, en daar vol in het mondje tot mijn verbazing, het was errug heftig en lekker deze derde dame, 1, 2, 4 en het laatste trio wat de 5e keer was ben ik vergeten

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald35
    Nou heren, ik wilde al drie keer met deze "machine" meegaan, maar was er lang niet geweest, zag dat ze iets steviger is geworden, en stapte op haar af, nach zimmer und slussel fragte sie, my god wat een lekker wijf zeg, ik lag op bed of de nilfisk aan mijn stang zat, ongelofelijk ik vrat bijna het granol van de muren, daarna in alle rangen en standen gebumst, en daar vol in het mondje tot mijn verbazing, het was errug heftig en lekker deze derde dame, 1, 2, 4 en het laatste trio wat de 5e keer was ben ik vergeten
    Kijk, dit noem ik nou duidelijke taal.
    Een echte winterschilder die bij Paris de gang komt witten en danook nog eens het granol van de muren vreet.
    Klasse!!:D

    BR, Sonny:wink:

  15. #15
    Geregistreerd
    17 juli 2006
    Last Online
    28 september 2021 @ 17:03
    Berichten
    26
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Oke na al die keren met deze Kanjer toch maar eens gereageerd in dit forum. Deze dame is in mijn ogen de mooiste en een van de betere in GT, 't is natuurlijk maar wat je zoekt maar ik heb zeker niet altijd (meestal) niet om te beffen, likken masseren en pleasen van de meisjes aldaar. Ik kom daar uitsluiten voor mijn eigen genot. Dus een echte of OptikFick die zich intensief bezig houdt me mijn sjako en dat zeer goed doet laat mij typisch in de derde of vierde ronde nog gegerandeerd spritzen??. Dus een echte kanjer waarvan ik er graag een paar meer zou zien in GT. Dus als je nog eens kale plekken ziet op de muur heb ik vast 't granol er af gegeten met Paris tussen mijn beentjes.

    Sjaakie

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Deze granolvreter heeft een metamarfose gehad.
    Ze heeft nu donker haar met extensions.

    Maar blijft een lekkere meid.

    BR, Sonny:wink:

  17. #17
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Paris now at Flamingo Island

    My friend had a session with Paris at Flamingo Island this weekends. She now goes by the name of Melina.

    doog
    pepto

    Note Big30:
    @Pepto,
    Thxs for your info!
    For club info see,
    Flamingo-island

  18. #18
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard mooi niet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepto Bekijk bericht
    My friend had a session with Paris at Flamingo Island this weekends. She now goes by the name of Melina.

    doog
    pepto

    Note Big30:
    @Pepto,
    Thxs for your info!
    For club info see,
    Flamingo-island
    Ik heb het altijd een mooie dame gevonden, zij het een tikkeltje ongeïnteresseerd. Dat zal wel verklaren waarom ik nooit van haar diensten gebruik heb gemaakt.

    Heb even op de kaart gekeken en een enkele reis naar Ettlingen is zo'n 575km. Dit heb ik er zeker niet voor over........................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    dieses Mädel arbeite wohl seit geraumer Zeit im Saunaclub Harem in Bad Lippspringe, auch dort als Melina.

    Allerdings ist mein Info nicht ganz taufrisch, kann sich natürlich auch geändert haben.

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Melina

    Melina (ex Paris, GT) is één van de bekende dames welke ik de afgelopen week in The Paradise in Stuttgart heb gezien. Een paar maanden geleden spotte ik haar ook in Harem. Inmiddels volgens eigen zeggen is ze al een tijdje in The Paradise actief. Ze heeft het er goed naar haar zin. Inmiddels is ze 20 jaar jong en ik was wel benieuwd of haar performances waren veranderd. Ze is zoals we haar ook uit GT kennen nog steeds een echte Optick dame. Op de kamer was de verassing groot. Totaal in positieve zin is Melina veranderd. Ik heb een top sessie met haar beleefd. Niets meer passief en profi. Deze dame weet je van A tot Z te verwennen. Dit in combinatie met haar looks...TOP!

    Sonny:wink:

  21. #21
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Gisteren op paaszaterdag naar AC getogen in Velbert.
    Tussen de middelmaat stak er 1 qua looks en uitstraling met vlag en wimpel bovenuit.
    Het ging natuurlijk om Melina, sinds ruim 3 weken de nieuwe sensatie in AC.

    Op haar eerste werkdag (vrijdag 19-03-2010) in AC had ik al mijn eerste sessie met haar. Ik ken deze dame niet van andere clubs (oa als Paris), maar ze is in ieder geval niet dik, en heeft nu blond redelijk lang steil haar.
    De sessie toen was redelijk kort, vanwege de geweldige optik welke mij probleemloos liet gaan.

    Enfin, gisteren, paaszaterdag (03-04-2010), was ze er weer en ze was weer druk bezet. Nadat ze was teruggekomen in de arena, had ik haar maar gelijk geboekt.
    Dit keer droeg ze haar blonde haar opgespeld. Haar ogen zijn inderdaad een beetje katachtig opgemaakt en met haar fraaie, blote C-borsten in een zwart corset, is ze uit op maar 1 doel: mannen gek maken.

    Nogmaals, ik sta er blank in, maar DEZE Melina is totaal niet jagerig. Vrij symathiek, tikkeltje berekenend en professioneel, dat wel. Maar niet irritant op dat vlak.
    Tijdens de sex wil ze een beetje de gang erin houden, en ze zoent niet echt.
    Pijpen is wel okido en het neuken ook. Likken kan, maar liefst niet te lang/veel.

    Redelijk sympathieke meid, zeer mooi, dat weet ze ook, en daarom voert zij doorgaans de regie. Herhalingsgevaar: 73,2%
    Altijd op zoek naar honing

  22. #22
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch Melina (Duitse) ex-GT

    Haarkleur/-lengte : lange blonde stijle haren
    Lengte dame : 1m75
    Postuur/Cupmaat : slank, beetje ronding, strak, b-cup
    Nationaliteit/Taal : Duits / Engels
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : bij mijn weten niet echt iets opgevallen/ Clitpiercing
    Service: TZ, knuffelen, GFE, beetje PSE, fetisj, beffen, PZC, NMC,...etc
    Voordelen: lieve meid met veel potentieel
    Nadelen: geen!
    Tijdsduur : halfuur
    Prijs : 50 € + fooi


    Eén der knapste moordwijven uit YY wist mijn aandacht te trekken, maar ze is dat soort moordwijf waar ik zelf niet gauw op afstap. Je kan haar indelen bij de categorie van Casey (LR) en daarmee wil enkel maar zeggen dat ze uiterlijk een droomvrouw is, maar dat ze waarschijnlijk weinig zal voorstellen als je gaan hokken met haar! Achteraf bleek dat ik me daarin vergist had en dat deze Melina een puike GFE ten goede gaf.



    Zoals gezegd stapte ik zelf zeker niet naar haar toe. Tegen mijn verwachtingen in kwam zij wel naar me toe en ging haast op haar hurken naast me zitten toen ik in de sofa zat. Lief mokkel, helemaal mijn type en toch duidelijk een voorkeur voor mij als klant, want daar er aan venten geen gebrek was, bleef ze toch uit de buurt van de rest.



    Een gesprek volgde in het Engels. En laat ik je nu verklappen dat ik het Engelse accent van moffinnen ultrageil vind. Dan zwijg ik nog over de combinatie dat ze tussendoor zwaar aan haar sigaret zat te hijsen. In dat gesprek kwam ik zelfs te weten dat ze ooit in GT gewerkt had. Toen ik dacht toe te happen, stond opeens mijn goede kameraad Badslippers recht tegenover mij ons in de gaten te houden. Zulke toestanden ben ik wel gewend van die vieze voyeur, maar aangezien we elkaar toch al een tijdje niet meer gezien hadden, besloot ik om eerst hem gaan te knuffelen en de prachtmeid even links te laten liggen.



    Na wat bijpraten en elkaars behaarde reet uit te likken, zonderde BS zich af in het bubbelbad en ging ik terug in de bar hangen. Ik liep de Duitse Melina terug tegen het bevallige lijf en deze keer liet ik er geen gras over groeien. Ik vroeg haar om stante pede de kamer op te gaan. Dat was tegen mijn opgewonden kloten, want er waren nog een hoop wachtende. Uiteindelijk is dat in YY nog zo erg niet, want zo wil je toch tijd met haar. Zij zat dus op mijn schoot, we zoenden al voorzichtig en mijn handen grepen haar lustig over heel haar begeerlijke lichaam.



    Na een poosje toch de kamer op. Tjonge jonge jonge, wat een heerlijk lichaam ontdekte ik daar toen ze haar lingerie uittrok. Ik begon haar meteen te beffen en at gulzig de nectar uit haar sappige poes! We begonnen de GFE verder op te bouwen. Ik genoot met volle teugen, want ze was wel goed hoor. Ook al is ze maar 23, de ervaring was er en ook de right touch! Dit was weer een voorbeeld van Duitse degelijkheid! Alles was dus top en naar wens, maar om de één of ander reden miste ik toch wat in het geheel. Ik weet niet wat en waarschijnlijk ben ik aan het mierenneuken, maar er ontbrak toch ergens iets waardoor de sessie toch niet de perfectie evenaarde.



    En met dat gevoel in mijn kop, alsook het feit dat zij reeds mijn 4de stoot van de dag was, kwam ik in moeilijkheden en wist ik mijn erectie niet optimaal meer te behouden. Op zulke momenten kan je jezelf tegen de kop boksen: een heerlijke GFE sessie met een moordwijf en dan ineens krijg je klapband. Ze wist me wel op m’n gemak te stellen en vroeg me wat ze kon doen om me terug in het zadel te krijgen. En dus dwaalden we even van de GFE af en zocht ik mijn heil in de PSE fetisj regionen. Eerst moest ze erom schateren, maar wat later, toen ik weer een stijve kreeg, ging ze er als een volleerde mee om. Terwijl ze een sigaret lag te roken, duwde ik mijn piemel er terug in en neukten we nog 5min totdat ik uitmondde in een verlossend orgasme.



    Dit is een topper in wording en om daarover meer te kunnen oordelen, hoop ik spoedig met haar in herhaling te vallen. Een aanrader voor iedereen die van knappe stoten houdt, die er niet zomaar passief bijliggen. Deze schone zit vol met initiatief, geloof me vrij!



    Ook de aftersales waren behoorlijk. Ze is me nog verschillende keren komen opzoeken zonder opnieuw aan te dringen, maar enkel om wat te lullen of gedag te zeggen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  23. #23
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Melina heette 5 jaar geleden Paris in GT. Tussentijds heeft ze langere tijd in Paradise (Stuttgart) gewerkt, een kort verblijf in Acapulco en nu al een tijdje YY (in deze drie clubs met de naam Melina).

  24. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    SFL ( 2 januari 2012)

  25. #24
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    De ware reden waarom in naar YY terugkeerde: in één woord (of moet ik zeggen een begrip?) MELINA
    In mijn vorig verslag zei ik al dat er meer in zat; wel er zat idd veel meer in en ik heb het er ook nog eens uitgehaald.

    Naast deze schone deerne kan je niet kijken... in één adem zeg ik: de knapste stoot in YY... Dat was vorige keer al en vandaag was dat niet anders.
    Het is echt een topwijf waar je in real life alleen maar kan van dromen... Onbereikbaar voor een simpele sterveling als mezelf... Zelfs voor een halfgod als ACE2, want die stond er ook als een geslagen hond bij toen ze in volle blijdschap rond mijn nek vloog. Natuurlijk omdat het in ruil voor een vergoeding is...

    God zij geprezen dat er zoiets bestaat als seks tegen betaling, want de dag dat ik op mijn sterfbed lig wil ik niet met spijt terugdenken aan vrouwen van dit kaliber zonder dat ik er mijn tanden en pik eens ingezet heb. Naast haar typische Duitse schoonheid, is ze bijzonder vriendelijk en lief... En ze kan toch wel grappig zijn ook. En dat is dan weer eerder een uitzondering op de regel voor vrouwen die zo knap zijn als haar. Wat ook een uitzondering op de regel is, dat is dat ze vrij goed is op de kamer. Geen lamlendige snol die denkt dat een vent al spuit van naar haar te kijken en enkel maar op haar rug blijft liggen.

    Ik moet toegeven dat het eerst weer wat op gang moest komen, maar ik reserveerde haar meteen voor een uur en dat stelde me meer op mijn gemak. Al dat gehaast is niet goed voor het hart. We begonnen op en top GFE: knuffelen, kussen, strelen... Alles heel zacht en met gevoel... Net echt! Ze verklapte me achteraf dat ze normaal eerder PSE is en dat de meeste kerels zo rapper van hun ellende af zijn. Bij deze dame kan ik me geen PSE voorstellen en dus net als de vorige keer opteerde ik voor de zachte aanpak en werd het een klef boeltje.

    Dan mag mijn goede vriend Gunter in dit draadje wel verklaren dat ze terughoudend zoent, ...ik vertel je dat diep en innig zoent. Soms iets te wild en geforceerd, maar zeker niet terughouden. En van het beffen kan ik ook wat anders vertellen: ik heb haar 10minuten liggen likken aan haar heiligste onderdelen en de nectar stroomde net als de vorige keer weer rijkelijk. Het is omdat ik het zelf voor bekeken hield dat het daarbij bleef, of ik lag haar nu nog likken.

    Natuurlijk hebben we ook geneukt... Even zij bovenop, dan doggy en uiteindelijke nog 10minuten ik op haar, maar dan echt volledig in elkaar verstrengeld. Wat zat ik diep en wat ging ze kronkelend tekeer. Door het zoenen vermengde onze kwijl zich over ons gehele aangezicht. Dat dit mogelijk is met zo'n sexy wijven... Ik beleef nog steeds een droom!

    Deze keer vielen de puzzelstukjes in elkaar... Er was niks aan te merken, het was perfect en er was niets meer dat nog ontbrak. Ze mag me wel omdat ik correct en lief ben met haar en anderzijds is ze me nu al wel gewend en daardoor voelt ze me beter aan. Het was dan ook zichtbaar duidelijk dat ze echt fel haar best deed om het naar mijn zin te maken.

    Waar vele andere toppers (en zelfs de totale floppers) in YY voor een uur toch 100€ aanrekenen, vraagt deze Melina de gekende 75€... Ik overhandigde haar met plezier 90€. En in tegenstelling tot heel wat andere sloeries die ik soms een fooi toestop, weet deze knappe Duitse tenminste nog wat dankbaarheid is.

    Aangezien een kamersessie met haar niet lang uitbleef, was er van presales niet veel sprake... Maar de aftersales was evenzeer OK. Geen aandrang om het onderste uit de kan te halen, maar sympathiek even wat komen zeggen en later op de avond afscheid komen nemen en tussendoor elkander nog een blik gunnen... Is voor mij meer dan voldoende.

    Toen ik wat later weer bij kameraad Ace2 stond en zij wat verderop ging zitten, begon ze via oogcontact weer wat te flirten en stak een sigaret op. Na serieus te inhaleren, liet ze de rook langzaam uit haar sexy bek drijven en stak daarbij haar tong uit. Ik kreeg meteen weer een stijve pik en Ace2 zei: nou, jij weet je dames mooi af te richten!

    Jajaja, deze lange blondine stijgt in mijn gratie...
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  26. Onderstaande 4 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 januari 2012),bad pritt (13 januari 2012),Megaboob (13 januari 2012),rob45 (13 januari 2012)

  27. #25
    Geregistreerd
    29 februari 2012
    Last Online
    27 maart 2023 @ 02:21
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ich kenne melina aus dem paradise in stuttgart. bin demnächst mal in der gegend von roermond und könnte dem yinyang einen besuch abstatten. verlangt sie dort 25 für die 2.halbe stunde, und wie geht es dann weiter wenn man länger bucht?

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:40.

Living Room 468*60