Haarkleur/-lengte : donker haar met extensions ( eerst blond)
Lengte dame : 1.73m
Postuur/Cupmaat : Slank / B-C
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 18
Tatoeages/Piercings : Ja piercing in de bovenlip
Service: Neuken, PZC, Beffen
Voordelen: Mooie dame (Optick Fick)
Nadelen: Kust nauwelijks
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 euro
Extra’s bij het bezoek:
Paris is een leuke jonge dame om te zien. Echt een optick fick. Lange blonde haren, echter door de uitgroei te zien, niet van orgine blond. Naar eigen zeggen heeft ze in Samya en een club in Dusseldorf gewerkt.
Ik ben op Paris afgestapt puur op uiterlijk. Direct de sleutel laten halen. We moesten er zo'n 5 miunuten op wachten en eigenlijk was er op dat moment nog niet echt een klick. We konden maar moeizaam een gesprek om gang houden.
Eenmaal in de blokhut, heb ik haar voorgesteld haar eerst te masseren. Dit helpt meestal om wat aan elkaar te wennen. Ik heb Paris echt aan beide kanten gemasseerd. Ze heeft eem mooi lichaam, en een heel mooi gevormd poesje. Lekker is dat wanneer je met de Oliefles aan de gang kan gaan.
Paris genoot van de massage. Ze werd al wat losser en we hebben ons de laatste 20 minuten met het echte werk bezig gehouden. De sex was oke, niet uitbundig. Pijpen doet ze redelijk, ze doet afwisselend haar handen gebruiken. Alles doet ze niet gehaast. Ze is wel terughoudend met kussen. Na het pijpen gaf ze zelf aan gebeft te willen worden. Nou, dat was geen probleem. Ze vroeg nog of ik 69 wilde, echter lekker doorgegaan met hetgeen waar ik mee bezig was.
Daarna het condoom eromheen. Eerst haar diep in Doggy genomen en uiteindelijk in miss. tot een hoogtepunt gekomen. Voor mij is Paris een dame waar je goed sex mee kan hebben, maar ook niet meer dan dat. Absoluut geen GFE neigingen. Puur profi. Opzich geen probleem. Gewoon een lekker jong ding om even je geiligheid op te botvieren.
Herhalingsgevaar: weet ik eigenlijk niet, er is zoveel keus in GT, dat ik voorlopig nog wel verder ga inversteren in nieuwe dames.
BR, Sonny