Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 114
  1. #51
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Der Freitag ist in der Villa im Moment großartig. Nach langer Zeit habe ich mal wieder drei Nummern mit drei verschiedenen Mädels gemacht.

    Runde eins: Steffi, die ihre Karriere vor zwei Jahren im PHG als Indira begonnen hat, ist wieder aufgetaucht und bleibt für zwei Wochen. Das Wiedersehen musste gefeiert werden, klare Empfehlung.

    Runde zwei: Luana, ebenfalls eine Deutsche, schlank, schwarze Haare, sehr elegant unnd gepflegt. Hat im Januar im PHG angefangen, war danach kurz im GT und im LR und will jetzt - hoffentlich - in der Villa bleiben. Sehr attraktiv, guter Service.

    Runde drei (war nicht geplant, wurde nur noch eingeschoben, weil ich länger auf einen Kumpel warten musste): Emma (Rumänien). Beim Anblick ihres Hammer-Hintern wurde der kleine Manni doch noch mal munter und bekam Lust auf einen schönen Blow-Job - es wurde kurz vor Feierabend ein Quicky, der seinen Zweck 100-prozentig erfüllt hat.

    Runde vier (hätte ich gerne gemacht, war aber dauergebucht): Die wahnsinnig attraktive Bella aus Litauen ist wieder da - beschäftigte sich leider aber den ganzen Tag über mit so einem Tim Wiese für Arme

    Es war mal wieder ein fantastic Friday in der Villa.

    Manni1a

  2. #52
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    ....... so einem Tim Wiese für Arme .....
    Hatte er auch soviel Gel in seine Haren dann :wink: ??

  3. #53
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Der Freitag ist in der Villa im Moment großartig. Nach langer Zeit habe ich mal wieder drei Nummern mit drei verschiedenen Mädels gemacht.

    Runde vier (hätte ich gerne gemacht, war aber dauergebucht): Die wahnsinnig attraktive Bella aus Litauen ist wieder da - beschäftigte sich leider aber den ganzen Tag über mit so einem Tim Wiese für Arme

    Danke fur dein kompliment, Manni-eifersüchtig-2A!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 9 mei 2010 om 18:12
    FT-beer!

  4. #54
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nami Bekijk bericht
    Danke fur dein kompliment, Manni-eifersüchtig-2A!
    Eifersüchtig ist etwas anderes, Herr Wiese

    Ich geh ja zum poppen in die Villa, nicht zum Händchenhalten

  5. #55
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:26
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Cool

    Manni, 6 mal am Tag reicht mich normalerweise aus!

    Ich weiss leider nicht wie der 'Sex König' ausseht der hier mit mich spricht..

    Sag mal hallo, wenn du noch ein Paar Tips hast...
    FT-beer!

  6. #56
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Tja - ich hab Bella am Tag ihrer Rückkehr getroffen ... ich bin extra vom Happy rüber in die Villa, um mir die Frau anzugucken. Eventuell auch für mehr..


    ich kann den Hype nicht verstehen. So attraktiv ist die doch gar nicht?!

    Sie war frei und ich hab trotzdem nix gemacht.

    Ich werde Euren Zweikampf um Bella also nicht stören.

  7. #57
    Geregistreerd
    23 juni 2008
    Last Online
    8 augustus 2015 @ 19:26
    Locatie
    in zn mand
    Berichten
    121
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht


    ich kann den Hype nicht verstehen. So attraktiv ist die doch gar nicht?!

    Vielleicht haben Sie Ihre Brille vergessen
    mannetjes poes

  8. #58
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Ich hab mir extra nochmal die Augen lasern lassen...hab trotzdem eine andere gebucht. Aina war aber auch nicht der große Hit.

  9. #59
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    26 augustus 2016 @ 08:00
    Locatie
    im ausland
    Berichten
    326
    Discussies
    42
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 8 posts

    Standaard

    Gisteren was er echt een vette party, super super DJ uit nederland, echt onwijs gaaf, goed eten, lekker weer, grill was perfekt, veel meiden allemaal gfoed humeer

  10. #60
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    geldt de zondag gratis entree aanbieding nog? staat niets meer van op de blog?

    B30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #61
    Geregistreerd
    4 april 2010
    Last Online
    30 juli 2010 @ 15:53
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Na mijn weten geld de zondag aanbieding als je in die week n keertje bent geweest..
    Anders even bellen desnoods

    Greetz Melanie

  12. #62
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Vrijdag de Villa weer eens met een bezoek vereerd.

    Las de laatste tijd goede verhalen en hier lopen een paar DVP's die meestal wel aanwezig zijn en die mij toch wel kunnen bekoren. Deze bleken deze avond niet aanwezig te zijn maar dat was geen enkel probleem.

    Bij binnenkomst kwam ik gelijk de duitse Steffie tegen en stond gelijk van 1 sessie vast wie ik mee naar de kamer zou nemen.

    Na het omkleden wat rond gekeken en zag dat er toch wel een behoorlijk aantal begeerlijke dames rond liepen. Steffie was alweer op de kamer verdwenen en na die sessie was ze gelijk weer bezet. Intussen een tijdje rond gekeken overwogen eerst met 1 v/d andere dames naar de kamer te gaan maar deze waren steeds ingesprek of ook op de kamer.

    Na enige tijd dan toch Steffie mee naar de kamer kunnen krijgen. De sessie was niet zo goed als in een ver verleden maar toch een dikke voldoende en binnenkort gaat ze weer terug naar spanje dus ben blij dat ik nog even van haar heb kunnen snoepen.

    Later die avond had 1 van de DVP's die ik steeds bekeek dat in de gaten en brak haar gesprek af om naar met toe te komen. Het bleek de roemeense Alexandra te zijn en ik ben uiteindelijk met haar op de kamer beland. Een heel antrekkelijke jongedame van 20 hoor maar de sessie was maar net een krappe voldoende geen herhalingsgevaar.

    Had ook nog een aantrekkelijke jonge dame gezien waarvan ik van Steffi hoorde dat het de duitse Nathalie was maar deze had constant iemand om zich heen. Pas later op de avond was er eindelijk een kans om haar te benaderen maar toen was ik al voor een derde keer naar de kamer geweest en was het genoeg. Maar voor een volgende keer staat ze op m'n lijstje.

    Een andere bloed mooie dame die volgens mij een beetje spaans of zuid amerikaans leek, ongeveer 1.70, einde 20 begin 30 schat ik, een mooie (licht) bruin kleurtje van nature, donker haar en een b-cup schat ik, flinke maar mooie ronde kont 's middags hele tijd in de rustigere bar en gekleed in zwarte lingerie 's avond vooral in de andere bar en gekleed in rode lingerie was niet te benaderen. Ze was constant aan de praat of op de kamer. Heb deze dame vaak de sleutel zien halen. Weet iemand wie dit is? Voor volgende keer zet ik haar graag op m'n lijstje.

    Uit eindelijk kwam de iraanse Carina naast me zitten en hadden we een leuk gesprek. Twijfelde even, ze was me zeker al opgevallen had niet zo'n ontzettende aantrekkingskracht op mij als die andere dames. Twijvelde even maar haar uiteindelijk toch maar de sleutel laten halen en een urrtje met haar naar de kamer gegaan. Wat een mooi gevormde borsten bleek deze dame te hebben en haar service was uitstekend, beste sessie van de dag en had een beetje spijt dat m'n eerste sessie niet met haar was. Misschien volgende keer dat heeft ze me wel laten in iedergeval.

    Met een goed gevoel stapte ik dan ook weer op de motor naar huis, daar kwam ik verkleumd aan want het wil maar niet warm worden en de nachten zijn nog steeds koud ik had me er op gekleed maar na 2 uur op de motor helpt dat ook niet meer. Het was allemaal de moeite waard en ik weet nu al zeker naar welke club ik volgende keer zal gaan want ik heb in geen tijden zoveel mooie vrouwen in 1 club bij elkaar gezien.

    Het wordt tijd dat VV uit de rubriek overige clubs wordt gehaald en naar de vast clubs wordt verplaatst misschien ipv PHG waarvan ik hoor dat het niveau flink naar beneden is gegaan.

    Tot snel weer in VV. Ik kan niet wachten.

  13. #63
    Geregistreerd
    28 maart 2010
    Last Online
    17 september 2011 @ 15:48
    Locatie
    Duisburg
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    yesterday a perfect day in this nice villa. this club is very very nice and everything is nearly perfect. A lot of beautiful girls.this club give you a problem because you need a long time to choice a girl because nearly every girl is soo beautiful.
    Perfect service and atmosphare. shure coming back soon.

  14. #64
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    geldt de zondag gratis entree aanbieding nog? staat niets meer van op de blog?
    B30
    Yup, je komt nog steeds gratis binnen op zondag als je eerder die week al een keer bent geweest.
    Voor alle schrale Hollanders, die ook die 1e keer gratis binnen willen komen.

  15. #65
    Geregistreerd
    11 juni 2006
    Last Online
    10 april 2024 @ 12:09
    Berichten
    94
    Discussies
    5
    Thanks
    54
    Thanked
    40 in 11 posts

    Standaard VV zondag 16 mei

    Na een niet zo'n succesvol verlopen bezoek afgelopen donderdag, hemelvaartsdag, aan ACA (ondanks alle lovende berichten over ACA toch die dag deze club 'ungepoppt verlassen ") gisteren dan maar naar VV gereden.
    Had ik beter kunnen laten.
    Om ongeveer 16.00 binnen, om 18.00 weer buiten.
    Het was er niet bijzonder druk (en dat ondanks de actie van 4 dagen toegang tegen een sterk gereduceerd tarief). Niet al te veel ijsberen dus (maar nog steeds genoeg) maar echt te weinig vrouwen. Veel te weinig vrouwen. Heb er zo'n 10 kunnen ontdekken en allemaal niet zo mijn ding.
    Heb begrepen dat het op vrijdag en zaterdag beter was met het vrouwenaanbod, dus dit was voor mij de laatste keer VV op zondag.
    Al met al geen beste week voor mij.
    Tja..eens kijken waar dan deze week de reis naar toe gaat..

  16. #66
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toko-9 Bekijk bericht
    Gisteren dan maar naar VV gereden. Had ik beter kunnen laten. Om ongeveer 16.00 binnen, om 18.00 weer buiten.
    Het was er niet bijzonder druk (en dat ondanks de actie van 4 dagen toegang tegen een sterk gereduceerd tarief). Niet al te veel ijsberen dus (maar nog steeds genoeg) maar echt te weinig vrouwen. Veel te weinig vrouwen. Heb er zo'n 10 kunnen ontdekken en allemaal niet zo mijn ding.
    In de wetenschap dat veel beren hun vrijkaartje voor de zondag komen verzilveren is het niet zo verwonderlijk dat de dames dan in de minderheid zijn. Mogelijk heb je niet opgemerkt dat je bij binnenkomst niet alleen links- maar ook rechtsaf kunt. Hier zaten nl. de overige 20 dames van de geschatte 30, maar dat kan een Scoobert, Abi, SirWankalot, Manni1A, Porsche of Bredero je bevestigen. Het was over de hele (mid)dag gezien gezellig maar niet overdreven druk, met wel met een ook nog na 18u gevuld terras, genietend van het flauwe zonnetje en de BBQ.

    Overigens geldt het gereduceerde tarief van € 75.- pas komend pinksterweekeinde:

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...-in-der-villa/

  17. #67
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    In de wetenschap dat veel beren hun vrijkaartje voor de zondag komen verzilveren is het niet zo verwonderlijk dat de dames dan in de minderheid zijn. Mogelijk heb je niet opgemerkt dat je bij binnenkomst niet alleen links- maar ook rechtsaf kunt. Hier zaten nl. de overige 20 dames van de geschatte 30, maar dat kan een Scoobert, Abi, SirWankalot, Manni1A, Porsche of Bredero je bevestigen. Het was over de hele (mid)dag gezien gezellig maar niet overdreven druk, met wel met een ook nog na 18u gevuld terras, genietend van het flauwe zonnetje en de BBQ.

    Overigens geldt het gereduceerde tarief van € 75.- pas komend pinksterweekeinde:

    http://saunaclub.com/saunaclub-verti...-in-der-villa/
    En hier een bevestigende Scoobert (stoer dat ik eerst genoemd wordt)
    Ik vond het wel heel druk qua mannen in de late middag, maar er waren tegen een uur of 5/6 toch inderdaad wel een meid of 30 .....

    Knabbel inderdaad tegen het lijf gelopen, alsmede Bredero en Spankalot die wederom de Gayparty kwam bekijken
    Met Manni1A nog even de stand van zaken doorgenomen, echter hij was te vermoeid om te 'poppen', heowel dat niet zegt dat hij daadwerkelijk ungepoppt naar huis is gegaan.
    Samen met Fotobert tegen 14u gearriveerd, met een beetje geluk en wat stuurkunst een zware klapper ontweken vlak voor de Villa . Richting aangeven, afstand houden en vooral oplettendheid zijn toch wel aandachtspunten in het verkeer, ook in Duitsland neem ik aan . De term zondagsrijders deed zijn naam eer aan deze middag.

    Na een best lekkere barbeknoei, wat gegok aan de kast (deze keer met een leuke winst), een degelijke kamergang (in willekeurige volgorde) tegen half tien de club weer verlaten.
    De plicht (lees het werk) roept altijd weer op de vroege maandagmorgen.

    Bij-de-weg..... hoe heet hij aantrekkelijke verschijning die bij de ingang stond, Foto- & Scoo-bert waren wederom onder de indruk van deze sexy dame

  18. #68
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ik denk dat er toch minimaal 40 vrouwen aanwezig waren zondag, er liepen er altijd meer dan 20 los rond en gezien het mannen overschot zullen de meeste kamers wel vol hebben gezeten.
    Zelf overdag genoten van het mooie weer, het voedsel en het rijtje geile beren dat hierboven al werd genoemd.
    Op de avond nog een kamersessie gepakt met de Nederlandse Melanie en daarna met een volle maag en een lege zak weer huiswaarts gekeerd.

  19. #69
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scoobert Bekijk bericht
    Met Manni1A nog even de stand van zaken doorgenomen, echter hij was te vermoeid om te 'poppen', heowel dat niet zegt dat hij daadwerkelijk ungepoppt naar huis is gegaan.
    Keine Sorge, es gab noch eine sehr schöne Nummer mit Melanie aus Holland. Eine sehr attraktive Blondine, die leichte Service-Einschränkungen durch andere herausragende Qualitäten ausgleicht

    Der Sonntag in der Villa hat seinen Zweck erfüllt: Tagsüber schön relaxed und abends schön gepoppt.

    Manni1a

  20. #70
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:15
    Berichten
    187
    Discussies
    17
    Thanks
    1.701
    Thanked
    80 in 49 posts

    Standaard En natuurlijk ook voor onze lieve Nederlanders!

    Ijsberen

    Een leuke aktie op het villa Blog

    De eerste 5 gasten die one een Email schrijven ontvangen in de maand mei, een vrije toegang tot de Villa Vertigo. Daarnaast geven wij 3 kamers weg met de mooiste meisjes van de Villa. Deze loting doen we nu elke maand op de blog van de Villa! We kijken naar alle Nederlanders uit!

  21. #71
    Geregistreerd
    4 april 2010
    Last Online
    30 juli 2010 @ 15:53
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat n stilte hier..
    Iedereen op van het pinksterweekeind hihi..??

  22. #72
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melanie Bekijk bericht
    Wat n stilte hier..
    Iedereen op van het pinksterweekeind hihi..??
    Geloof me, nu jij de stilte doorbroken hebt zal weldra hier de storm los barsten !

    Villa Vertigo? Heb je wellicht wat info? Is dat een leuke Club? Waar ligt het, prijzen etc. !

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #73
    Geregistreerd
    4 april 2010
    Last Online
    30 juli 2010 @ 15:53
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Geloof me, nu jij de stilte doorbroken hebt zal weldra hier de storm los barsten !

    Villa Vertigo? Heb je wellicht wat info? Is dat een leuke Club? Waar ligt het, prijzen etc. !

    Big30
    Ik zou zeggen kijk eens op de site van V.V en lees het forum n beetje door Of misschien willen mede ijsberen je wel wat verder informeren

    Greetz Melanie..

  24. #74
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melanie Bekijk bericht
    Ik zou zeggen kijk eens op de site van V.V en lees het forum n beetje door Of misschien willen mede ijsberen je wel wat verder informeren

    Greetz Melanie..
    Ik ga zo het forum maar eens wat doorlezen! Verder spreek ik ook de hoop uit dat wellicht wat IJsberen me hier wat willen vertellen over VV!

    Ik bedoel is het een leuke Club? Hoe ziet de tuin er nu uit? Wat is de Temperatuur van de Sauna? Werken de Whirlpools nu eindelijk? Waar played de DJ in het weekend en wat voor Muziek speelt ie?

    Eerst wil ik deze vragen beantwoord hebben voordat ik een Eerst Besuch naar VV overweeg !

    m.vr.gr.,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #75
    Geregistreerd
    4 april 2010
    Last Online
    30 juli 2010 @ 15:53
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik ga zo het forum maar eens wat doorlezen! Verder spreek ik ook de hoop uit dat wellicht wat IJsberen me hier wat willen vertellen over VV!

    m.vr.gr.,
    Big30
    Zal vast helemaal goed komen!! Mel..!!

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.

Freude 468*60   Babylon 468*60