Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 114
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Beitrag Villa Vertigo, Viva la Villa, 2e Kwartaal 2010

    Op mijn landgoed lopen een aantal katten rond die ik voeder en verzorg. Op z'n Vlaams gezegd heeft de kattentijd zijn intrede gedaan: dwz dat de kattinnen krols staan, verleiden de katers en de katers op hun beurt mogen wippen naar hartelust. Tesamen janken ze dan nog eens een partij waardoor het menselijke ras geen slaap kan vatten in de nachtelijke uren. Maar een mens wordt er pisnijdig van en kan op den duur al dat geneuk van die katten meer aanzien. Met mijn handen in het haar zat ik te mijmeren over het leven als kater; hele dagen geen reet uitvreten, eten krijgen van het baasje, wat slapen en wanneer de schemer valt, menig wulpse kattin bespringen. Het werd dus nog eens tijd dat ik na vier dagen mijn klepel in iets zou schuiven dat je het best kunt omschrijven als het vrouwelijke geslachtsorgaan. Ik sprong recht, nam mijn telefoon en belde naar Ace2! We kwamen overeen om eens naar VV te gaan.

    Ik stelde mezelf voor als een vette kater, die wat loopt te niksen op het perceel van VV... Hier en daar wat ronken op de bank, zo nu en dan van een schaaltje melk likken en eten krijgen van baasje Stephan. Tot dusver blijft het kuis, ware het niet dat een 30-tal kattinnen, zo hitsig als de hel, deze kater liepen gek te maken. Gestreepte, geplekte, lichte, donkere, kortharige en langharige poezen passeerden me, gaven me een kopje, spinden van genot, rolden over de grond voor mij, maakten sensuele bewegingen met hun staart en lieten me onder hun staart snuffelen. Niet alleen qua motiefjes van hun pels was er veel diversiteit, ook verschillende leeftijden, maten en gewichten. Het lag dus voor de hand dat ze SFL-Cat die dag nog naar absolute tevredenheid zouden brengen.

    Helaas was ik niet de enige kater in dat territorium, want plots zag ik een kater van het ras blauwe rus naar me toe lopen, Sonny genaamd. Dus hebben we eerst een psychische machtstrijd gevoerd zoals dat gaat bij katers in de kattentijd. Onze oren in de nek en een partij blazen naar elkaar. Sonny de blauwe Rus zag er fysiek sterker uit en als verzorgde raskat blonk zijn pels mooi... En dat in tegenstelling tot mij, een Oost-Europese bastaardkat... Ik moest me dus gewonnen geven en er vrede mee nemen dat Sonny met de mooiste en meest vruchtbare kattinnen aan de haal zou gaan. Dus niet veel later na onze onderlinge machtstrijd en ik genadig op mijn buik ging liggen, verdween Sonny met een sexy Europese korthaar.

    Toen hij weg was met de Duitse kortharige kattin, zat ik weer alleen tussen een tiental krolse kattinnen en voelde ik me de kater te rijk. Enkele Roemeense straatkatten kwamen me verleiden en likjes geven. Onder hen Yolanda poes, die ik nog ken van het nabije verleden. Toch zat er weer een lange haar in de boter, want ik werd opnieuw verstoord door een andere kater die mijn territorium binnendrong: het was de Noorse Boskat Ace2. Weer volgde er wat haantjesgedrag tussen de twee mannetjeskatten en alle kattinnen keken vol opwinding toe hoe de 2 fiere katers elkander probeerde te imponeren en angst in te boezemen. Na enig overleg, kwamen de katers overeen dat ze aan elkaar gewaagd waren... En dat ze de pootjes in elkaar zouden slagen om de meute wulpse poezen aan te pakken, want het waren er toch te veel en SFL kon hen niet allemaal bevruchten.

    De Noorse Boskat en de bastaardkater wandelden een rondje en gingen een schaaltje melk consumeren. Daar kregen ze het gezelschap van een Perzische kattin, een Siamese en nog enkele Roemeense straatkatten. We begonnen in kattentaal te converseren met elkaar en de poezen luisterden met volle aandacht, hun oortjes stonden spits en ze spinden van blijdschap. Ace de Noorse Boskat vertelde hoe hij in onze contreien terecht was gekomen. Het ging over vikings, drakekopboten, zeeziekte, bloedbaden, slagvelden, plunderingen en verkrachtingen. Ze moeten het geroken hebben dat de Noorse Boskat van Aziatische kattinnen houdt, want een verloren gelopen Japanse kattin diende zich sensueel aan bij hem. De koppeltje begon te miauwen tegen elkaar, maar dit stopte snel... De Japanse had een dusdanig rare uitspraak dat het leek alsof er een granaat in haar muil was ontploft!

    Ondertussen kreeg SFL ook wat aandacht van een Egyptische mau die hem meteen onder haar staart liet snuffelen. Het rook er niet echt fris, precies dat er een andere kater hem voor was geweest en zijn zaad er meer had naast gespoten dan erin. Op het ogenblik dat ik haar links liet liggen, zag ik dat Ace2 de aandacht trok van de Roemeense straatkatten. Enkele van hen waren zelfs nog maar kittens. Maar Ace2 had een zak droge kattenbrokjes bij en liet hen allen om de beurt op hun achterste pootjes staan voor zo'n brokje. Van de tepanyaki schotel die hem ervoor aangediend werd heeft hij niet gegeten en de Japanse was ondertussen met een miauwende klaagzang afgedropen.

    Inmiddels kwam Sonny terug en hij was duidelijk nog niet klaargeneukt, want doelgericht begon hij opnieuw te jagen tussen de kattinnen. Uit zijn buurt kon ik beter blijven en daarom nam ik mezelf voor om eindelijk ook eens tot actie over te gaan. In mijn zoektocht naar een poes, die ik met plezier veel kittens zou schenken, stuitte ik op een oude bekende. Sensueel kwam ze naar me toe gelopen, zo zwart als de nacht en ogen smaragdgroen. Met de finesse van een zwarte panter liep deze zwarte kat tegen me aan... Ze gaf me likjes, een kopje en liet me ook onder haar staart ruiken. Daar was alles vers en geen enkele kater was me voor geweest. Zij, luisterend naar de naam Eleni, zou het worden. Ze zou voor me rollen, uiteindelijk op haar buik gaan liggen, dan bijt ik in haar nek, vervolgens doet ze haar staart omhoog, ik draai mijn parker uit, duw deze in haar strakke poesje en dan klem ik me vast met mijn weerhaakjes. Het paringsproces van katten is zo indrukwekkend hé. Afijn, het gedetailleerde verhaal lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...58&postcount=4

    Toen ik terugkwam van de zwarte kat te bevruchten, zag ik dat mijn twee concurrerende katers vriendschap gesloten hadden en dat onder de aandacht van vele leuke poezen. Aarzelend kwam ik naderbij, maar het kwade van de Blauwe Rus was overgewaaid nadat hij nog een tweede kattin platgelegd had. Dus we konden nu vriendschappelijk omgaan met elkaar en dat was voor zowel de Noorse Boskat als mezelf heel voordelig, want de mooie blinkende Sonny kreeg veel aandacht en ook wij profiteerden daarvan. Zo viel mijn oog op een lieve schurftkat, niet echt een knappe verzorgde poes, maar volgens Sonny is ze lief en laat ze zich lekker wippen. Haar naam was Claudia en naar eigen zeggen heeft ze een nick op dit poezenforum. Ik bekeek haar heel goed, maar toen ze een paringskreet naar me lanceerde en haar muil daarvoor fel opentrok, viel me op dat haar hoektandjes ontbraken. SFL vindt goede verzorgde slagtandjes een belangrijk aspect en aangezien ze deze tijdens één of andere catfight kwijtspeelde, leek het me geen goed idee om bij haar kleine welpjes te verwekken.

    Niet veel later kam er een Roemeense bastaardkat likjes geven en over de grond rollen voor mij. Maar nadat ik eens goed aan haar gesnuffeld had, rook ik mezelf van ongeveer vorige kattentijd en ik meende te herinneren dat ze totaal geen goede indruk op mij maakte... Deze roemeense Poes met bril, Vanessa voor de vrienden, werd door mezelf weer snel afgescheept. Mijn geile kattenogen hadden een witte Poolse raskat in de gaten, maar deze zat er een beetje uitgesloten bij. Ze zag er moedeloos uit en het leek erop of ze een postnatale depressie had van een vorige nest jongen. Toen ik dacht haar gelukkig gaan te maken, kreeg in een kap van Ace zijn klauw. Dat was nu zijn kattin en hij zou zichzelf wat later met haar voorplanten... Helaas voor hem, vernam ik later dat hij er ook niet veel leven heeft uitgekregen.

    Toen wij twee weer bij Sonny stonden, dook er een andere mooie witte kattin op in ons midden. Een Germaanse halflanghaar, Tammy genaamd. Ze rook overdreven naar Sonny zijn sproeisel, wat wil zeggen dat zij zijn eigendom reeds is. Maar Sonny had het zo druk met andere poezen, dat we bij regelmaat alleen stonden... Ace2 niet meegeteld, die jaloers was en haar aandacht van me probeerde weg te trekken. Toen ze het beu was en begon te blazen en krabben naar de Noor, droop hij het af en voegde zich bij Sonny die wat verderop onder eentje haar staart zat te likken. Tammy-Poes richtte zich weer tot mij, likte in mijn puntige oortjes en begon met haar dikke volle staart sensueel tegen me aan te vleien. We spinden van contentement en het zou niet meer lang duren of SFL beet haar in de nek zodoende hij haar meteen kon bespringen. Helaas kwam Sonny de blauwe Rus iets te vroeg terug... Aangezien ze zijn opgeeiste kattin is, richtte ze zich weer tot hem en durfde verder niet met mij te converseren. Zij noch ik wilden ten prooi vallen aan de toorn van Sonny's wraak.

    SFL ging terug op trektocht en wandelde rond op zoek naar lekkers... Vele mooie poezen, maar uiteindelijk vond hij geen enkele die hem meer geschikter leek dan Eleni de zwarte kat. Ze vonden elkaar opnieuw, hadden nog een gezellige tijd samen waarin ze hem bleef verleiden. Deze twee katten waren voor elkaar gemaakt... Om zeker te zijn dat ze zeker drachtig zou worden van hem, besloot de Oost-Europese bastaardkat om haar nog eens te wippen.

    2 maanden later zouden er 5 kittens (2 zwarte en 3 bastaardjes) geboren worden. SFL en de zwarte kat zijn de trotse ouders, maar in de kattenwereld is het opvoeden weggelegd voor de mama-poes en de leeuw des huizes mag ongegeneerd blijven jagen op wild en andere kattinnen. Ze leefden dus nog lang en gelukkig!

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard SFL

    SFL jij bent toch geen echte belg,ik heb nog nooit een belg meegemaakt die zoveel neukt,behalve SEKSEN&FUN die spant de kroon wat een neukerd is dat.
    Daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen

  3. #3
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:13
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard Drukte komende paasdagen?

    Ik lees op de website van VV dat ze komende 4 dagen entree hebben voor € 75,00. Dat klinkt natuurlijk aantrekkelijk, maar wordt het dan ook gezellig druk (met leuke dames?). Of neemt iedereen een korte vakantie op...

    Hoe was het vorig jaar?

  4. #4
    Geregistreerd
    30 maart 2010
    Last Online
    7 april 2012 @ 15:30
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Wat een meesterlijk geschreven verhaal van SFL! Echt lachen om te lezen, heb ervan genoten....verzorgde raskat me glimmende pels.... Wat een schrijverstalent met humor. Alsjeblieft blijf verhalen zoals deze posten, wordt iedereen vrolijk van.

  5. #5
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door expertiseXL Bekijk bericht
    Wat een meesterlijk geschreven verhaal van SFL! Echt lachen om te lezen, heb ervan genoten....verzorgde raskat me glimmende pels.... Wat een schrijverstalent met humor. Alsjeblieft blijf verhalen zoals deze posten, wordt iedereen vrolijk van.
    Nomineer liever, of ik stop met posten
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  6. #6
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    SFL jij bent toch geen echte belg,ik heb nog nooit een belg meegemaakt die zoveel neukt,behalve SEKSEN&FUN die spant de kroon wat een neukerd is dat.
    Daar kunnen wij een voorbeeld aan nemen

    Beste Dalton, België is een utopie... Ik ben daar radicaal tegen.
    Ik ben hier geboren, wat van mij een Vlaming maakt... Hopelijk ooit in een onafhankelijk Vlaanderen. Maar ik ben de vrucht van een Russische en Poolse moeder en vader... De grote geslachtsdrift heb ik van vaderskant, mijn grootvader heeft zich letterlijk en figuurlijk doodgeneukt. Zoveel neuk ik toch ook niet? Ben deze keer maar 2 maal op de kamer geweest. Zijn hier veel beren (ook Vlaamse) die meer knallen dan mij, maar dat hangt ook van tijd en financiele middelen af! Om echte bewijzen te hebben hoeveel iemand gemiddeld neukt per week, zou je al de dames tegen betaling niet mogen meetellen. En dat hangt dan weer af van het sociale leven dan men heeft naast het hoerenlopen

    :wink: Geintje joh... SFL is een eenzaat met psychopatische trekjes en alle verhalen die ik hier neertyp zuig ik uit mijn duim. 1x maands ga ik naar een club en voor de 50 euro inkom zuip en vreet ik me de pleuris. Dan maak ik kennis met dames en op basis van die gesprekken, schrijf ik hier een verhaal achteraf. Dus het zijn pure gokjes als je weet dat ik met hen nooit op de kamer was.

    Gegroet en bedankt voor de leuke reactie, goede vriend Dalton.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. #7
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    :wink: Geintje joh... SFL is een eenzaat met psychopatische trekjes en alle verhalen die ik hier neertyp zuig ik uit mijn duim. 1x maands ga ik naar een club en voor de 50 euro inkom zuip en vreet ik me de pleuris. Dan maak ik kennis met dames en op basis van die gesprekken, schrijf ik hier een verhaal achteraf. Dus het zijn pure gokjes als je weet dat ik met hen nooit op de kamer was.
    Kijk eens in het barkrukdraadje of beter nog het toekomstige bubbelbadhangdraadje

  8. #8
    Geregistreerd
    30 maart 2010
    Last Online
    7 april 2012 @ 15:30
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Eh hoe nomineer ik je dan SFL?! Het is het zeker waard maar ben nieuw dus weet niet waar je het over hebt eigenlijk. Leg ff uit dan.

  9. #9
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door expertiseXL Bekijk bericht
    Eh hoe nomineer ik je dan SFL?! Het is het zeker waard maar ben nieuw dus weet niet waar je het over hebt eigenlijk. Leg ff uit dan.
    In dit topic: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ead.php?t=9285
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  10. #10
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door expertiseXL Bekijk bericht
    Eh hoe nomineer ik je dan SFL?! Het is het zeker waard maar ben nieuw dus weet niet waar je het over hebt eigenlijk. Leg ff uit dan.
    Vraag het effe aan KeesRoeiboot

  11. #11
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden SFL in Katers vaarwater




    Binnenkort "de clash" tussen Kater (foto1) en SFL (foto2) in VV? Miaaaaauw

    erpee

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quickstep Bekijk bericht
    Ik lees op de website van VV dat ze komende 4 dagen entree hebben voor € 75,00. Dat klinkt natuurlijk aantrekkelijk, maar wordt het dan ook gezellig druk (met leuke dames?). Of neemt iedereen een korte vakantie op...

    Hoe was het vorig jaar?
    De drukte in de clubs met pasen valt lastig te voorspellen dat geldt ook voor VV. Dit jaar valt het orthodoxe pasen samen met ons pasen en dus kan je verwachten dat een aantal Roemeense dames er niet zullen zijn. Aan de andere kant de verdiensten dit jaar voor vele dames waren niet super dus een aantal zullen blijven.

    Door de actie zullen zeker de nodige beren komen en 30-40 dames in de avond zullen er denk ik ook wel zijn. Vorige week vrijdag was het kwa dames wel ok in VV en de zaterdag was dan weer wat minder maar dat zegt ook weer niet zo veel evenmin als behaalde resultaten uit het verleden .

    B30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht


    Binnenkort "de clash" tussen Kater (foto1) en SFL (foto2) in VV? Miaaaaauw

    erpee
    Ik denk dat die onderste toch echt de paashaas is.
    Altijd op zoek naar honing

  14. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Ik denk dat die onderste toch echt de paashaas is.
    Neen Jünther, dat is een dure raskat met een behoorlijk IQ en een sociaal leven. Heel wat beter dan een goedkope reservemof, die niets van voetbal kent
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #15
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Idee Claudia Ferrari comes back to Villa Vertigo! Friday evening, 09.04.2010!

    Many clients asked: will she be back @ Villa Vertigo? Now we can answer: CLAUDIA FERRARI comes back to Villa Vertigo to pamper her clients! And now the good news, she is more experienced and even better then last year! She will be in the Villa from Friday evening, 09th of April on! This was her last visit!

    Viele Gäste haben uns in den letzten Monaten gefragt: Kommt Claudia Ferrari zurück in den Spa for Men Villa Vertigo? Jetzt freuen wir uns sagen zu können: CLAUDIA FERRARI kommt zurück in die Villa und wird all Ihre Gäste verwöhnen. Und das Beste daran, Claudia ist noch erfahrener und besser im Bett als zuvor! Das war Ihr letzter Besuch! Ab Freitag Abend, den 09. April ist Sie in der Villa und gibt richtig Gas!

    http://www.saunaclub.com/saunaclub-v...ay-10-04-2010/
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  16. #16
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    23 maart 2024 @ 13:40
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard Woensdag 31 maart

    Ik ben door de mand gevallen. Ineens presenteerde The Bulls het verjaardagsfestijn in mijn favoriete club voor The Masterbull. The Masterbull zou zijn gevolg rond het middaguur verwachten en ik mocht ook komen. Trots keek ik naar mijn vrouw en dacht: “en jij maar zeggen dat ik een saai boekhoudertje ben. Hahaha en wie wordt er uitgenodigd voor het feestje van The Masterbull?” Mijn vrouw keek terug en ik dook ineen. Mijn lieftallige echtgenote zei: “ik heb eind april een vakantie geboekt. Leuk he” “Maar, maar….” mompelde ik “dan heb ik al iets belangrijks”. Mijn vrouw schoot in de lach en zei: “Maar lieverd, jij bent toch een boekhoudertje. Hoe kun jij nu iets belangrijks hebben?” Met gebogen schouders liep ik weg en vroeg mij af hoe ik dit nu The Masterbull kon uitleggen. Ik, KING-Bull2, die wordt afgezeken door een vrouwtje en die mij niet eens serieus neemt. Een echte bull zou dat nooit overkomen. Even overwoog ik een verhaal te verzinnen dat ik een geheime klus van de maffia had ontvangen om iemands vast belangrijks om te brengen of beter nog dat ik het brein was achter de bomaanslagen in Moskou en dat ik eind april moest onderduiken. Toen ik het bedacht klonk het allemaal erg geloofwaardig, maar toen ik The Masterbull aan de lijn had, kwam ik niet helemaal uit mijn woorden. Uiteindelijk besloot ik maar door het stof te gaan en bij The Masterbull op audientie te gaan. The Masterbull hield woensdag 31 maart in VV spreekuur. Misschien had hij ook wel tijd voor mij?

    Het was al meer dan een jaar geleden geweest dat ik in misschien wel de mooiste club van NRW was neergestreken. Last van herkenning zou ik dus wel niet hebben, maar zelfs daar zou ik geen gelijk in krijgen, al zou de herkenning uit onverwachte hoek komen.
    Ik arriveerde tegen 15.30u en er was nog volop plaats op de parkeerplaats. Ik liep naar de ingang en deed mijn ding. Dat ding bracht mij naar binnen en als een volleerde Bull verwisselde ik mijn 50-euro-biljet in voor een sleutel, rode (maar te kleine en ietswat versleten) badjas en handdoek. Ik kreeg een kastje in het eerste gedeelte toegewezen en stopte mijn spullen daarin. Ik liep naar de douches, waar ik eerst gebruik ging maken van het toilet. Daarna ging ik mij uiteraard douchen en terwijl ik stond te douchen merkte ik dat je door het matglas het toilet in kon kijken. Ik besefte ineens dat ik daar net flink had zitten bouten, terwijl mijn boutende silouet voor iedere douchende ijsbeer zichtbaar moet zijn geweest. De Boutende Boekhouder2 is een nickname die nog vrij is.
    Na het douchen liep ik naar de eerste barruimte waar het sauna gedeelte is. Er zaten een drietal dames verveeld te bankhangen zonder bankhanger. Twee ijsberen op leeftijd keken vanuit hun bank rond of er nog lekkere kippetjes te betasten waren. Ik liep naar de bar en bestelde koffie van de mij bekende dame, die meer interesse had in Jack42 dan in mij en mijn koffie. Na het drinken van een goede kop koffie liep ik naar het andere bargedeelte. Al snel zag ik de brede rug van The Mastrbull en ik liep op hem af, waarbij ik hem flink op de schouders sloeg. Lachend draaide The Masterbull zich om en vanuit mijn ooghoeken zag ik enkele shiela’s onrustige weg schieten. Hij gaf mij de hand en zei: Sonny is er ook” “Leuk dat je het ook over mij hebt” mompelde ik, maar de The Masterbull reageerde niet verder. SFL was opgetogen, want zijn griekse favoriet was er ook. Vanuit een hoek stoof een appetijtelijke dame op ons af en terwijl ik mijn mond al tuitte voor een tongzoen, passeerde ze mij om, om de hals van SFL te vliegen. Ik draaide mij om en begreep dat ik niet echt welkom was. “Dat maken wij zelf nog wel uit” dacht ik en ik trok de twee uit elkaar. “Fur eine richtige fick muss du bei mir sein” zei ik grommend en met gespleten ogen. “Wass hat er wass ich nicht habe?” vroeg ik, terwijl ik mijn vinger op de borst van SFL prikte. “Er ist meine favorit” antwoordde Elini. Ik had de indruk dat mijn verleidingsmethodes nog niet geheel tot hun recht kwamen. Dus ik rechtte mijn rug en net op dat moment kwam Sonny terug van een kamergang. Ik begroette Sonny en liet SFL alleen met zijn griekse sexgodin.
    Als ik eerlijk ben was de sfeer rond 16.00u mat, maar het aantal dames nam zienderogen toe en die, eerlijk is eerlijk, er heel mooi uitzagen. Opvallend was wel het hoge aantal Roemeense dames. Ik maakte kennis met enkele dames die allemaal uit Roemenie bleken te komen en standaard op mijn opmerking dat er wel veel Roemeense dames waren, reageerden met de woorden: “Noooooooo, I am the only one.”
    Ik had twee dames gezien waar ik mijn oog op had laten vallen en dat waren Julia uit Roemenie en Magda uit Polen. Magda was heel afstandelijk en zei geen boe of bah tegen niemand, buiten haar vriendinnetjes dan. Julia was daar en tegen een heel open meisje met een lichaam zoals god bedoeld heeft dat een meisjeslichaam moet zijn.

    SFL ging naar de douches om zich klaar te maken voor een kamergang. Sonny wenste hem veel plezier. Lachend riep SFL: “Hahaha, natuurlijk beste Bef-Bull” Sonny keek mij aan en vertelde trots deel uit te maken van The Bulls. “Ik ook…ik ook…” riep ik. Verbaast keek Sonny mij en zei: “JIJ?” Ik stak mijn borst vooruit en zette mijn handen in mijn zij en knikte van “ja”: “Ja, ik ben KING-Bull2” Teleurgesteld keek Sonny naar SFL, die alles beaamde. Als Bull-broeders liepen Sonny en ik naar de barruimte. Ik stond even met Sonny te praten en ineens werd ik om mijn middel gegrepen door een hele slanke Roemeense dame die luistert naar de naam Evi (of zoiets). Ze greep gelijk naar mijn geslachtdeel en zoende mijn borst, waarbij ze gromde: “Komm, schoner mann. Ich habe lust mit dit dir zu ficken….” “ Ich verstehe dass” zei ik lachend, waarbij ze mij een zoen gaf en haar hand in mijn onderbroek stak. “Dass ist gross” kierde ze. Ik wilde graag dat Sonny dat ook hoorde, dus ik probeerde de aandacht te trekken. Maar Evi had mij helemaal omklemd en trok mij op een bank. Sonny lachte: “Hahaha, daar wordt een ijsbeertje uitgekleed…..” Hulp van SFL hoefde ik ook niet te verwachten want die was al met Elini naar de kamer. Evi had een mooi strak lijfje, maar ze kon mij net niet genoeg bekoren.
    Wie mij wel kon bekoren was Vanessa, die vreemd genoeg ook al uit Roemenie kwam. Was het lijfje van Julia al super, dat van Vanessa was misschien nog beter. SFL had mij echter gewaarschuwd dat ik daar niet in moest trappen.
    Ineens kwam er een dame in een tuinbroek de barruimte binnen. Verbaast keek ik haar aan en zei: “It is no good weather to work in the garden” en ik wees naar buiten (al waar het regende). Claudia lachte wel, maar begreep, zoals wel meer vrouwen, niet helemaal wat ik allemaal bedoelde. Claudia is wel een aantrekkelijk lachebekje. Voor de zekerheid vroeg ik dan ook: “Do you like bench hanging?” Wild schudde Claudia van “nee”. Ik wilde wel verder met praten, maar ik zag 2 dames zitten die volgens Sonny Duits waren. Eentje zag er erg goed uit en ondanks dat ze hun namen wel hebben gezegd ben ik dat al weer vergeten. Eigenlijk had ik de kleinste met grote borsten willen kiezen, maar had ik mijn hart al aan Julia verpand. Sonny beweerde dat Duitse degelijkheid mij niet zou teleurstellen, maar ik richtte zoals gezegd mijn liefdespijlen op Julia. Op 1 van die pijlen hing ik een sleutel en dat was voldoende voor Julia om duidelijk te zijn:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...18&postcount=1

    Bij terugkomst in de barruimte ging ik bij SFL aan de bar zitten waar wij beiden van cola en water genoten. Om ons heen dwarrelde een Japanse dame. Normaal gesproken heb ik altijd een extra zwak voor aziatische dames, maar deze keer zou ik de eer aan mij voorbij laten gaan. Al snel stond ook Claudia bij ons. Ik stelde SFL voor, als mijn Belgische vriend met stierenbloed. “You also come from Belgium?” vroeg Claudia aan mij. “Noooooooo” antwoordde ik “I come from Norway. Hahaha Belgium is a little ienieminie country. We conquer that country with 1 dragonboat” Dat alles werd vervolg door een wild noormannen-epos van verkrachtingen en meer van dat soort leuke dingen. Ondertussen knikte ik de hele tijd wild “ja” “Are you allright?” vroeg Claudia lachend. “He forget his pills” reageerde SFL snel. Ik stak mijn vinger in de lucht (en ik hoorde iemand zeggen: “er sagt dass er ein nordmann ist. Ich denke dass er Wicky der Vinking ist.”) en met mijn ander hand haalde ik het blikje met pepermuntballetjes uit mijn badjas. Ik vertelde Claudia dat ik echt wel begreep dat ze niet met mij naar de kamer wou, maar na eten van een pepermuntballetje zou dat echt wel anders zijn. Mijn snoepgoed trok nog meer bekijks. 2, hoe kan het ook anders, Roemeense dames kwamen kijken wat ik in de aanbieding had. Het hele lustpillen verhaal werd van voren af aan verteld. De dames hoorden het gewillig aan. Nu er allerlei vrouwen om mij heen stonden keek een mooie dame de hele tijd in onze richting. SFL en ik waren het snel eens dat dit wel een stoot was met hoofdletter. Ik wenkte haar en ze kwam naar ons toe en stelde zich voor als Emma uit Roemenie. “I am Thor from Norway and he (ik wees naar SFL) is SFL from an ienieminie country wich is too small to locate on a map” Ik zag SFL dromen en ik weet zeker dat in die droom Emma een sigaret in haar mond had. Ineens trok ik ruw Emma dicht naar mij toe en gromde in haar oortjes: “It is not easy not to look at my body” “Whattttttt!!!!” schreeuwde Emma. Ik keek haar zo serieus aan en vervolgde: “Don’t worry. You are not the only one” Giechelend vroeg Emma of ze mijn body op de kamer aan verder onderzoek kon onderwerpen. Ik praatte er een beetje om heen en haalde allerlei ongein uit die wel op de lachspieren (nee niet de kutspieren) van de dames werkten. “You are crazy” kierde Emma, waarna ik als een bezetene begon te trillen en te stuiteren. Het had wel wat om een zestal lachende vrouwen aan mij te hebben hangen. Maar hoe nu verder? Hoe kun je nu bankhangen met 6 vrouwen? En toch bankhangt iedereen in VV? Ik begreep er niets van.
    Ik had echter honger gekregen en SFL en ik liepen richting buffet. Sonny had zijn bordje al vol gepropt, maar SFL wilde wat afvallen en dus veel bewegen en weinig eten. Het eten zag er goed uit en ik liet het mij goed smaken. “Een natte droom voor Foots zei ik tegen SFL.

    Tijdens het eten zag ik Julia naakt door de barruimte lopen met een klant die tevreden van de kamer kwam. Het zou niet druk met werken worden voor de dames, maar Julia verdiende haar centjes als een van de weinigen toch wel. Ik ging nog een bordje halen en op dat moment huppelde de naakte Julia weer voorbij. Ik zette mijn handen in mijn zij en mopperde: “And what do you think you are doing?” Geschokt keek Julia mij aan: “Euhhhh?” “Yes” vervolgde ik “what do you think you do with that man?” Lachend fluisterde Julia, terwijl ze een zoen op mijn wang gaf: “you are sweet” “Sweet????” brulde ik, terwijl Julia al weer doorliep “I am The frighting Thor from Norway” Het maakte geen indruk.
    Ik voegde mij weer snel bij SFL en Sonny. SFL begon een beetje af te zakken. Hij had de hele tijd over katjes, terwijl het toch echt poesjes waren die er rond liepen. Waar SFL wel overeenstemming over hadden was de Poolse Magda. Ze stond stuurs en boos voor zich uit te kijken, zonder enige moeite te doen contact te leggen met potentiele klanten. SFL vond dat ze wel een goede douw kon gebruiken, terwijl ik meer de oplossing op de charmante manier zag ontstaan. Ik ging maar even haar aan de bar zitten. Ik stelde mij voor en de enige reactie die kwam was van haar Poolse vriendin die wel zin had in een kamerbezoek. Mijn gesprek duurde niet lang want Vanessa kwam uitleg vragen waarom ik haar niet had uitgenodigd voor een kamergang. Eerst wilde ze weten of SFL iets negatiefs had gezegd, maar ik hield mij van de domme en vertelde haar dat ik meende van haar te hebben begrepen dat ze niet zoende op de kamer. Ik kreeg direct een tong in mijn mond: “Is this what you mean?” en ze beende weg, mij verbaasd achterlatend. Het smaakte erg goed.
    Julia was ondertussen, topless, aan de bar gaan zitten. Ik liep naar haar toe en vroeg hoe het ging. Het ging wel. Daar had ik natuurlijk een oplossing voor en ik pakte mijn blikje met pepermuntballetjes. Ik legde haar uit dat ze daarvan opgewonden zou worden. Ik wilde haar het effect laten zien. Ik vroeg SFL langs ons te lopen, iets wat ZEDD, Porno Joop en MichelJ nooit meer bij mij zullen doen. Maar goed, zo goed leest SFL mijn verhaaltjes dan schijnbaar toch niet. Ik zei tegen Julia: “Look what happens if you eat my pills” SFL liep nu ons voorbij en ineens sprong ik voor hem en trok hem wild naar mij toe. Geschrokken van zoveel actie, keek SFL mij met grote ogen aan en ik gaf hem een zoen recht op de bek. OK, toegegeven ik hield daarbij wel een hand tussen zijn en mijn mond. Julia schoot in de lach en riep: “Yes , give me some pills”
    Ik zag dat Sonny nu in het gezelschap was van Claudia en Tammy. Tammy zag er wel mooi uit. Echt iets voor Ace2, dacht ik. Ik stelde mij voor en ik kreeg al snel door dat Tammy vooral interesse in Sonny had. Dus liet ik haar mijn spierballen voelen en mijn borstkast zien. Ze kroop alleen maar dichter tegen Sonny aan. Teleurgesteld keek ik naar Claudia en vroeg zo vriendelijk mogelijk: “do you want to feel my muskles?” Lachend kneep Claudia zachtjes in mijn biceps, waarna ik zo hard mogelijk brulde: “AUWWWWWWWWWW!!!!!!!” Van schrik zette Claudia 2 stappen achteruit.
    Ik slenterde wat door de bar en probeerde aandacht van Magda te krijgen, maar die had vast overal aandacht voor, behalve voor ijsberen. En zodra ik in de buurt kwam sprong haar vriendinnetje voor haar om mij uit te nodigen voor een kamerbezoek. Ondertussen lurkte Magda haar glaasjes wijn op. Ik liep maar weer door en passeerde Julia. Lachend keek Julia mij aan. “Watch out” zei ik “Now I am dangerous. I eat too many pills” Julia bleef vriendelijk lachen, waarna ik ze ineens wilde vast pakte en door de barruimte op mijn brede rug sleepte. Ik zette Julia neer, die in een schaterlach weer richting bar liep. Achter mij hoorde ik ineens: “You must be AceTwo Ik draaide mij om en tot mijn verbazing keek ik in het gezicht van Claudia. Ik keek naar Sonny, die zijn schouders ophaalde en zei: “ze heeft op meeting point gekeken” Ik kon alleen wat stamelen, maar ik dacht: “Ik ben beroemd bij de vrouwtjes……ik ben beroemd bij de vrouwtjes” Ik pakte haar vast en zei: “you saw me walking in and you saw mine muskles and you noticed that may girls came to me and you thought: “Oh my god that must be AceTwoooo, The Hercules from GT” Lachend schudde Claudia van “nee” en liep mij in onwetendheid achter. Ik riep nog: “was it the size of mine dick?.................was it because you become a wet pussy right away, when you saw me……” Maar zoals gezegd, er kwam geen reactie.
    Dat gevoel van onwetendheid hield ik niet lang aan, want ik zag Tammy veel te close met Sonny. Ik sprong tussen het tweetal in en Sonny prees de kwaliteiten van Tammy. Tammy prees weer de kwaliteiten van die Sonny. “Ich habe auch guter qualitaten” onderbrak ik hen. Ik roemde mijn spierballen, mijn benen, mijn borstkast, mijn lustpills, mijn noorse driftigheid in bed enz enz enz. Ineens zei Tammy: “Ich denke dass er ADS hatte” Even was het stil en ik moet zeggen dat het niet als een compliment klonk. Maar vervolgens schoten Sonny, Claudia en SFL in de lach. “Haha, wat hebben wij weer een lol” mopperde ik.
    Ik liep maar een rondje en liep tegen een Afrikaans poppetje aan, waarbij ik even twijfelde om haar maar niet mee naar de kamer te vragen. Zij twijfelde in zijn geheel niet en pakte mij stevig vast en sleepte mij mee naar een bank. Ineens zag ik in een gruwelijk visioen dat ik op een bank aan het kletsen was met een dame. Verschrikt stopte ik met lopen en verontschuldigde mij bij de dame met de woorden: “I am sorry. I am not a bench hanger” De dame gaf niet op en begon aan mij te trekken. Van trekken wordt je vergeetachtig zou ik later die week tegen Seqoya zeggen, dus wat er daarna gebeurde is mij ontschoten. Wat ik mij nog wel herinnerde was dat ik achter de brede rug van SFL ging schuilen. Vlak naast ons zat Julia met haar superlijfje. Ik wenkte haar en zei: “I just told my friend how good I was on the room (Julia begon te giechelen) but I forget how many times you come. Was it 5 or 6 times?” Julia begon te lachen en gaf mij een duw en riep gespeeld boos: “7 times. You allready forget?” Zie je wel dat trekken geheugenverlies tot gevolg heeft.

    In de barruimte waar de sauna, de nog steeds niet werkende whirlpool (dat was een jaar geleden ook al zo) stonden was het stil. De ruimte was door de buitenverlichting fel verlicht en er zaten hooguit 3 dames verveeld te zitten in de banken. In de andere barruimte was het donkerder en werd wat betere muziek gespeeld. De meeste mensen hadden zich in die ruimte verzameld en het was niet druk, maar ook niet slap. Ik schat een stuk of 20 ijsberen en 35 dames. De vrouwen waren overwegend mooi. Ik zag een Duitse dame die er echt super uitzag en volgens mij zei Sonny dat ze Zoe heette. Lange blonde haren met een slank figuur en grote (maar niet te groot) borsten. Ze kon zo uit een van mijn smerige dromen zijn gestapt.
    De sfeer was echter mat. De dames hadden weinig werk en hadden meer oog voor elkaar dan voor de ijsberen. Veel zaten met elkaar te kletsen en ontweken oogcontact met potentiele klanten. Sonny vond het verschil met de party-achtige sfeer die er het weekend er voor was geweest opvallend groot. “Dat krijg je ervan als Ace2 ergens binnen is” zal hij hebben gedacht.
    Ik besloot mijn kansen te wagen op de wijndrinkende Magda. Sonny raadde het mij af en SFL wilde eigenlijk ook wel maar werd al weer geclaimd door Elini die hem een voorstel deed dat hij niet kon weigeren. Ik stapte op Magda af en vroeg om een sleutel. Er kwam niet veel beweging in haar en ze wilde eerst haar glas wijn leeg drinken. “Waarom luister ik niet gewoon naar Sonny?” dacht ik gelijk. Uiteindelijk gingen wij dan toch naar de kamer. Magda is een slanke en mooie blonde vrouw. Ze legde een condoom en glijmiddel op het bed en wees naar het bed dat ik er op moest gaan liggen. Ik ging liggen en als ik al weinig vertrouwen had in een leuke sessie dan werd dat vertrouwen telkens minder. Natuurlijk had ik haar terughoudendheid ook gemerkt, maar ik had gehoopt dat het tegendeel op de kamer zou blijken. Soms komen zo de beste sessies, zo niet de beste sessies.
    Magda ontdeed zich van haar jurkje en haar broekje, maar haar bh hield ze aan. Al die tijd had ik haar niet zien lachen, terwijl mijn naakte verschijning lachwekkend zou moeten uitzien.
    Voorzichtig streelde ze mijn schouder en ik deed alsof ik schrok en rolde het bed af. Eindelijk verscheen er een glimlach. Even kreeg ik weer hoop.
    Ik legde haar op haar buik en gaf haar een massage. Nu kwam ze eindelijk wat los. Ze vertelde allerlei dingen, van waar je maar moet aannemen dat het waar is. Uiteraard studeerde ze en was haar huidige werk slechts tijdelijk. Ze raakte bijkans in shock toen ik haar vertelde dat door de huidige economische crisis de salarissen niet hoog waren. Die teleurstelling veranderde gelijk haar humeur. Ze vond dat ze nu aan de beurt was om mij te verzorgen. Ik gaf aan dat ze geen sex met mij hoefde te hebben als ze dat niet wilde. Als ze wilde kon ze ook volstaan met een massage. Voor ik het wist lag ik op mijn buik voor een massage. Het was meer strelen dan een echte massage en we kwebbelen wat verder. Het was rustgevend, maar daar was ik natuurlijk niet voor gekomen. Ik wilde actie, wilde vieze, smerige actie. Na een half uur merkte ze op dat het half uur voorbij was. Ze vroeg of ik nog langer wilde blijven, maar ze zei het op zo’n manier dat ik haast wel “nee” moest antwoorden. Aan haar hoefde ik niets te vragen, want haar gezicht sprak boekdelen. Ik vertelde haar dat ze kon kiezen: of van de kamer gaan en 50 euro krijgen of nog een half uurtje doorgaan, maar dan met sex (het woord goede sex durfde ik niet in de mond te nemen) en weer 50 euro te krijgen. Ze koos voor het eerste en zo stond ik weer snel beneden.

    Ik liep de barruimte weer in, waar Sonny en Claudia in een bank (Sonny de bankhanger?) zaten te kletsen. Ze keken mij alle twee vragend aan. Ik begreep niet wat er aan mij vragend te kijken was. Ze bleken alle twee te willen weten hoe de sessie was geweest. Ze konden zich er niets bij voorstellen. Ik moest ook toegeven dat het niet veel was geweest. Ondertussen kwam ook Magda weer in de barruimte, maar zij gunde mij geen blik waardig. Ineens schoten enkele meisjes weg en SFL kwam aangelopen. Hij wilde wel weten hoe het was geweest. “Nou dat hoef ik aan jou niet te vragen” dacht ik, terwijl ik naar zijn uitgeputte gezicht keek. Ook aan hem moest ik toegeven dat ik als Bull had gefaald. Hij streek over mijn bolletje en klopte op mijn schouder als een soort van medelijden. SFL nam afscheid. Ik gaf hem een hand en ik besefte dat het wel eens een lange tijd kon duren voor ik mijn vriend weder zou zien. Ik wenste hem het beste. Het deed mij toch wel wat om hem te zien vertrekken. Het ijsberen leven is een levensstroom van levens die elkaar toevallig kruisen en zich weer van elkaar verwijderen. Soms gaat het ongemerkt en soms mis je iemand.

    Na het vertrek van SFL bleef ik nog even kletsen met Sonny, waarbij ik besefte dat ik Sonny al vaak zag stuiteren, maar nauwelijks mee heb gepraat. Dat deed ik die avond dan toch eventjes. Maar ook ik moest weg en dat deed ik zo rond 21.45u.
    Ik kleedde mijzelf snel om en liep naar mijn auto. Ik stapte in mijn auto en ik kon mij niet aan de indruk onttrekken dat het geluid van mijn mondharmonica nu meer melodramatischer klonk dan anders. Zou er nog een samenkomst van The Bulls komen na de verjaardag van SFL? Zou ik SFL nog eens treffen? Zou ik ooit nog eens een Bull kunnen zijn. Blijkbaar lekte mijn auto want het werd wat vochtig rond mijn oog. Daarom zong ik uit volle borst, terwijl ik richting horizon reed, als eerbetoon aan The MasterBull en alle Bulls: “I am a poor lonesome Bull, fucking, far, far away from home……………………………”

  17. #17
    Geregistreerd
    7 februari 2010
    Last Online
    11 april 2013 @ 21:42
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    long story ace2. only good for sleep

  18. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door melek Bekijk bericht
    long story ace2. only good for sleep
    Gewoon weer een goed verhaal alleen zoals SFL ze kan tikken

  19. #19
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Gewoon weer een goed verhaal alleen zoals SFL ze kan tikken
    Het is wel Ace2 die dit verhaal getikt heeft!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard ADS

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ineens zei Tammy: “Ich denke dass er ADS hatte” Even was het stil en ik moet zeggen dat het niet als een compliment klonk. Maar vervolgens schoten Sonny, Claudia en SFL in de lach. “Haha, wat hebben wij weer een lol” mopperde ik.
    Ik vond het wel heel erg knap van Tammy dat zij ACE2 binnen no-time wist te kwalificeren als iemand welke ADS heeft. Voor de duidelijkheid, ADS betekent: Aufmerksamkeits Defizit Syndrom.

    Of ACE2 dit nu positief of negatief moet opvatten Dat laat ik graag aan Tammy over.

  21. #21
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Ik vond het wel heel erg knap van Tammy dat zij ACE2 binnen no-time wist te kwalificeren als iemand welke ADS heeft.
    Veel dames hebben ADS2 binnen 1 minuut door.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  22. #22
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Het is wel Ace2 die dit verhaal getikt heeft!
    Zat jij erbij toen hij aan het tikken was?

  23. #23
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Zat jij erbij toen hij aan het tikken was?
    Is niet nodig, iemand met een heel klein beetje verstand kan de 2 schrijfstijlen van mekaar onderscheiden. Dan kun jij blijkbaar niet!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  24. #24
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard Pre-Party-Time in der Villa

    Claudia Ferrari hat ihr Gastspiel in der Villa wieder beendet, aber am kommenden Samstag (17.4.) steigt in der Villa die nächste Party. Entsprechend waren am Donnerstag schon reichlich Mädchen (und Männer) vorab da. Die Tage unmittelbar vor einer Party sind in der Villa stets gut, weil dann meist relativ viele Mädchen schon vorab anreisen (etwa aus Polen).

    Mein Glück am Donnerstag war diesmal Hanja (früher Monika, Polen). Sie ist meistens für ein langes Wochenende pro Monat da. Für Freunde großer OW und kuscheligem GF6 :poppen: ist sie eine klare Empfehlung.

    Die zweite Nummer ging an Eleni (nach ihren Angaben Griechenland - könnte aber auch Rumänien sein). Eine absolut erstklassige, variantenreiche Bläserin mit einem "kleinen" Mangel : Als sie den kleinen Manni in perfekte Form gebracht hatte, war ihr Einwand, dass sie keine Aufnahme macht, doch ziemlich kontraproduktiv für die Stimmung Okay, am Ende der Session sagte sie, dass ich ihr beim nächsten Mal ruhig in den Mund spritzen könnte - vielleicht kriegt sie tatsächlich mal eine zweite Chance, da ihr Französisch ansonsten in der Tat vorzüglich war.

    Insgesamt ein prima Tag in der Villa (Kollege sirgreg war auch sehr zufrieden, und am Vortag staunte Theo-Loge ebenfalls über die sehr gute Besetzung). Bei dem schönen Wetter gab es draußen einen kleinen Vorgeschmack auf den Früh-Sommer. Bei der Party am Samstag wird auch die Grill-Saison eröffnet. Und in Kürze (hoffentlich!!!!) wohl auch wieder der Pool, der derzeit leider noch defekt ist.

    Manni1a

  25. #25
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Claudia Ferrari is walking back HOME!

    Leider haben nicht so viele Gäste den Service von Claudia Ferrari in Anspruch genommen. Das kann zu einen daran liegen dass Claudia bei Ihrem letzten Besuch ganz anders aussah, ohne die vielen kosmetischen Operationen, zum anderen vielleicht auch daran, dass die Prinzessin mehr auf Ihrem Zimmer war, als unten in der Villa. Die hübschen Mädchen der Villa Vertigo haben sich auf jeden Fall über die zusätzlichen Besucher gefreut die dann mit Ihnen – statt mit Claudia Ferrari aufs Zimmer gegangen sind!

    Claudia Ferrari left the Villa Vertigo today because not many clients booked her. The reason therefor could be that she looked – after several plastic surgeries – totally different then last year, or because the princess was more in her room then downstairs the Villa. The other beautiful girls of Villa Vertigo like to say thank you to Claudia Ferrari because most of the clients who like to visit Claudia Ferrari preferred to go in the room with them!

    Sometime a Fiat is more reliable and better to drive then a Ferrari!
    http://www.saunaclub.com/saunaclub-v...-is-back-home/
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

  Diamond 468*60