Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 160
  1. #151
    Geregistreerd
    28 maart 2010
    Last Online
    2 maart 2012 @ 19:10
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard yin yang roermond

    Ik ben een jongenman van 27 die wel eens een kijkje wilt gaan nemen in deze saunaclub.
    kan iemand mij vertellen welke dag en uren er het meeste vrouwvolk is?
    Ik zou graag in het weekend willen gaan dames van alle leeftijden...?

  2. #152
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svensitive Bekijk bericht
    Ik ben een jongenman van 27 die wel eens een kijkje wilt gaan nemen in deze saunaclub.
    kan iemand mij vertellen welke dag en uren er het meeste vrouwvolk is?
    Ik zou graag in het weekend willen gaan dames van alle leeftijden...?
    De paastijd is misschien niet de drukst bezette periode wat dames betreft.
    Buiten de speciale periodes als Pasen en Kerstmis en zo denk ik dat je altijd wel kan rekenen op een goed aanbod. Er is natuurlijk altijd geluk mee gemoeid om net op die dame te mogen vallen waarmee het klikt.
    De belangrijke vraag die de nieuwkomer zich moet stellen is, denk ik : Ben ik sterk genoeg van karakter om te weerstaan aan de drang om onmiddellijk terug te keren na dat eerste bezoek.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  3. #153
    Geregistreerd
    30 maart 2010
    Last Online
    7 april 2012 @ 15:30
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Misschien dat het een domme vraag is maar ik lees namelijk steeds andere verhalen (afhankelijk van het jaar/maand/periode waarin het geschreven is). Maar wie kan mij vertellen hoeveel dames er gemiddeld aanwezig zijn op een gewone doordeweekse dag en dan heb ik het over het middaguur tot aan de vroege avond. Was toch wel erg benieuwd ben er zelf namelijk nog nooit geweest maar het klinkt wel interessant.

  4. #154
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svensitive Bekijk bericht
    Ik ben een jongenman van 27 die wel eens een kijkje wilt gaan nemen in deze saunaclub.
    kan iemand mij vertellen welke dag en uren er het meeste vrouwvolk is?
    Ik zou graag in het weekend willen gaan dames van alle leeftijden...?
    Nee domme vragen bestaan niet wel domme antwoorden, Svensitive de weekends zijn doorgaans de beste tijden en dan bedoel ik de vrijdag en de zaterdag, zondags kan ook wel maar scheelt meestal wel met de beide andere dagen, denk erom dat je je staande moet zien te houden tussen al dat lekkers en ze voelen perfect aan dat je nieuw bent, heel veel succes.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door expertiseXL Bekijk bericht
    Misschien dat het een domme vraag is maar ik lees namelijk steeds andere verhalen (afhankelijk van het jaar/maand/periode waarin het geschreven is). Maar wie kan mij vertellen hoeveel dames er gemiddeld aanwezig zijn op een gewone doordeweekse dag en dan heb ik het over het middaguur tot aan de vroege avond. Was toch wel erg benieuwd ben er zelf namelijk nog nooit geweest maar het klinkt wel interessant.
    Wat voor Swensitive geld, geld eigenlijk ook voor jou expertiseXL, niemand kan in de glazen bol kijken en bellen krijg je ook niet altijd een eerlijk antwoord op, maar doordeweeks is doorgaans stiller en feestdagen geven een totaal verdraaid beeld van aantallen, voor jou ook succes
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #155
    Geregistreerd
    30 maart 2010
    Last Online
    7 april 2012 @ 15:30
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Stiffmaster bedankt voor je snelle antwoord. Ah ik moet ook gewoon een keer gaan en zelf de proef op de som nemen. Overigens heel iets anders, lees hier veel over dat jagen door dvp's niet op prijs wordt gesteld. Nou ik vind het helemaal prima, kan me niet gek genoeg zijn.

  6. #156
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Dat jagen niet zo zeer op prijs gesteld wordt door meer ervaren beertjes is vaak omdat deze dames hun service net iets lager ligt dan de dames die zelf door de heren mee op kamer gevraagd worden.

  7. #157
    Geregistreerd
    30 maart 2010
    Last Online
    7 april 2012 @ 15:30
    Berichten
    25
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Dat jagen niet zo zeer op prijs gesteld wordt door meer ervaren beertjes is vaak omdat deze dames hun service net iets lager ligt dan de dames die zelf door de heren mee op kamer gevraagd worden.
    Goeie tip, jagers vermijden dus:wink:

  8. #158
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door expertiseXL Bekijk bericht
    Goeie tip, jagers vermijden dus:wink:
    Toch hebben jagers een nuttige functie. Ze helpen verlegen beertjes een keuze te maken.

    Als elk beertje 'nee bedankt' tegen de jagertjes zou zeggen zouden die niet overleven.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  9. #159
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door expertiseXL Bekijk bericht
    Goeie tip, jagers vermijden dus:wink:
    Ook niet overdrijven hoor. Een aantal van mijn topervaringen heb ik beleefd met jagertjes waar ik zelf nooit naartoe gegaan zou zijn omdat ze optisch niet echt mijn ding waren.
    Je hebt een enorme variatie aan hertjes in zo'n club, zowel qua fysiek als qua karakter en daar moet je eigenlijk ook van profiteren. Er zullen goede en slechte verrassingen zijn , maar de goede maken het allemaal de moeite waard naar mijn mening.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. #160
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De jagertjes zijn absoluut niet per definitie slechter dan de niet-jargertjes of diegene die triest op hun krukje zitten. Het is gewoon zaak om éérst met de dame wat af te tasten en niet direct naar de kamer te gaan. Een gezond mens voelt of er chemie ontstaat of niet, nietwaar? Uiteraard kan je er al eens naast zitten. Part of the game.

    Bijvoorbeeld heb ik onlangs in YY nog een ganse avond tegen afgesproken voordelig tarief de liefde bedreven, samen gegeten, samen in HWP.... je kan het zo gek niet bedenken met een dame in YY die ik in het begin van de dag in feite al het afgeschreven omdat ze als ik nog maar juist binnen was, vrij opdringerig een kamertje probeerde te forceren.

    Nog een tip: de dame die jij écht wil, die niet op je afkomt, daar ga jij toch gewoon naar toe. Als je daar niet mans genoeg voor bent, verman je dan even . Toch kan deze dame dan na enkele minuutjes gesprek toch niet de jouwe blijken te zijn. Ook dat kan.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Babylon 468*60