Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 160
  1. #126
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Ik twijfel echt waar mijn volgende keer gaat doorgaan. Ik wil YY wel eens verkennen maar heb daar in GT voor mijn vertrek zo een zalige sessie gehad met een dame die me alles gaf dat me gelukkig maakt. Verscheurende keuze aangezien ik ongeveer eens per maand wil gaan en die tijd daartussen ondraaglijk is. K ben nog maar één keer geweest en die drang om terug te gaan neemt al enorme proporties aan...



    Nog een tip, laat je spaarvarken en plasticpassen thuis tijdens je volgende clubbezoeken

  2. #127
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Last Online
    15 oktober 2013 @ 08:23
    Berichten
    149
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door janjanjan Bekijk bericht



    Nog een tip, laat je spaarvarken en plasticpassen thuis tijdens je volgende clubbezoeken
    Ja ik weet het, dit is geen ideale situatie. Mss dat het een beetje zal kalmeren als ik een paar keren ben geweest, zo ging het bij het raamwandelen toch voor mij . Ik bedoelde met alles wat me gelukkig maakt hetgene wat ik verwacht van een dame als ik ermee kamer. Geen overdreven melodramatische dingen of verliefdheid gaan verwachten he .

    Ik neem altijd een vooraf bepaald bedrag mee en haal niet af in de buurt. Heb ik bij het raamwandelen ook altijd gedaan, ik stelde ook daarvoor een budget in omdat ik niet altijd na een half uur buiten ben. Ik hou van langere sessies met GFE dus 5 min neuke en buiten is niks voor mij. Dat budgetmanagement zit wel snor denk ik maar alvast bedankt voor de tip!

  3. #128
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mennen2010 Bekijk bericht
    Is YY van niveau te vergelijken met de Duitse clubs of is het daar eigenlijk niet veel soeps?
    Tot nu toe heb ik 4 clubs bezocht. VV, YY, GT en PSR. Tja wat kun je erover zeggen. YY was de eerste club die ik 3 jaar geleden voor het eerst bezocht en daarom een speciale plek in mijn hart heeft. Bovendien was mijn eerste wip daar met Semmie en dat was een klasse meid. Ik viel tegelijk met mijn neus in de boter, of moet ik zeggen met mijn tong in de boter! Wat smaakte die griet lekker. Ik vind YY erop vooruit gegaan met hun verbouwing. Het eten is soms matig (als je er te laat bij bent), over de dames heb ik geen klagen en de sfeer is gemoedelijk. Het meubilair is wel aan vervanging toe.

    Bij VV kreeg ik mijn eerste FT en wel van de onvolprezen WanLi en ook nog op de mooiste kamer. Sjokt daar eigenlijk wat rond als een kleine dwergpigmee met de handtas aan haar arm. Ik heb er veel lol mee gehad. Een vakvrouw. Het is tot nu toe de enige dame die me een keer gratis verwende. Maar ja, toen had ik de andere keren al wel flink gedoneerd. Eten is goed bij VV. Mooie entourage, mooie kamers maar zorg niet dat je in de kelder belandt want dan kom je in zo'n soort cellencomplex waar de dames hun locker hebben en een paar duiventillen liggen. Zorg dat je de trap op moet daar liggen een paar mooie kamers. Wellness is echter zwaar klote in VV. Ze verzinnen wel altijd wat om het de gasten naar de zin te maken. Mooie badjassen. De keren dat ik er kom wemelt het van de dames van allerlei origine.

    Over GT kan ik kort zijn. Slechts 1 keer geweest en toen vond ik er veel vage kerels rondhangen (en daar kom ik niet voor). Kan ook gewoon domme pech zijn geweest. Wel mooie club met heeeeel veeeeel dames in allerlei soorten en maten. Ligt ook het dichtse bij me. 15 minuten rijden. Toch nog eens checken.

    PSR heb ik dit jaar voor het eerst bezocht. Hele mooie club, redelijk groot waardoor alles zich wat spreid. Dames aanbod wisselend maar de keuzes bepaal jij als beer. Toch? Ik zag daar zelfs een dame met hoorapparaat en op leeftijd. Dan ga je denken: "Zal ik eens checken of die wellicht ook een kunstgebit heeft en misschien zelfs een houten been!" Makkelijke club ook. Prijzen zijn bij iedereen duidelijk en er kan in principe overal plezier gemaakt worden waardoor er amper wachttijden bij de kamers zijn. Het gezamenlijke kleedlokaal vind ik ook wel wat hebben. Vroeger moest ik altijd onder de deur doorkijken naar de meiden tijdens de gymlessen en nu staan de dames zich gewoon naast me uit te kleden, op te maken én gek te maken. En eten a la cart, mooi restaurant, serre en zitgedeeltes. Bar kon wat ruimer. Mooie dames achter de Theke. Wel ver rijden.

    Het is hier al zo vaak gezegd. Elke club zal iets hebben en misschien zijn de eerste indrukken en ervaringen ook van invloed. Dit jaar worden zeker nog gecheckt door Badslippers LR en PHG.

  4. #129
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Ausrufezeichen Stille wateren....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door badslippers Bekijk bericht
    ....PSR heb ik dit jaar voor het eerst bezocht....
    ....Dames aanbod wisselend....
    ....Ik zag daar zelfs een dame met hoorapparaat en op leeftijd. Dan ga je denken: "Zal ik eens checken of die wellicht ook een kunstgebit heeft en misschien zelfs een houten been!"....
    Feel free to check, maar pas op, deze dame is heeeel echt...

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=20906

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  5. #130
    Geregistreerd
    6 september 2008
    Last Online
    5 juni 2014 @ 21:54
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Waar hangt deze WanLi tegenwoordig uit??

  6. #131
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:10
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pvanzand Bekijk bericht
    Waar hangt deze WanLi tegenwoordig uit??
    Voor het laatst in VV gespot maar geen idee of ze er nog werkt.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...anli#post97060
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  7. #132
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Gisteren van 11.00 uur tot 22.30 uur weer een superdag beleefd in YY.

    - genoten van de eerste zon, buiten op het terras (het buitenzwembad is nog een weekje buiten bedrijf, ze zijn het aan het klaarmaken voor de lente en zomer)
    - binnenzwembad warmer dan in PSR, World, ACA... tof
    - binnenzwembad is nu ook met jetstream uitgerust
    - zeer veel dames, zeer veel mooi en slanke tot lolitadames aanwezig (vaak minder beren dan dames, da's altijd )
    - een dame gespot die voor het eerst een slipje aan had in haar DVP-carrière, samen met haar vriendinnetje, die halftijds in SKW vertoeft en halftijds in YY)
    - het wellnessgedeelte is nu met aangepaste muziek ("relaxing with nature")
    - HWP's werken perfect, enkel effe kijken welke knop je indrukt, het staat aangegeven, eentje voor watermassage, eentje voor luchtmassage (=flinke broebels)
    - men vraagt met aandrang om kenbaar te maken welke dames een belabberde service leveren zodat er wat kan aan gedaan worden (da's positief)
    - net als stijveke durf ik me wel eens in te laten met "zwartjes", gisteren ook weer met een verbluffende sessie (sessie die vele damesservices overtreft) als resultaat, ze werkt nog niet zó lang in YY, een fantasie mee waargemaakt die ik nog met geen andere clubdame heb kunnen beleven, lekkere massage en nam vooraf en nadien zeer ruim de tijd om wat te bankhangen (altijd prettig )
    - de sfeer was vrolijk, uitgelaten en leuk
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #133
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag van twee meiden uit PSR vernomen dat ze naar YY kwamen omdat daar doorsnee genomen niet verwacht wordt dat je eerst wat keuvelt met de beren vooraleer op kamer te gaan, "zoals dat trouwens in de meeste clubs is", vervolgde de dames nog. Dit sterkt alleen het opzet van PSR: een relaxte GFE-club, uniek in zijn soort.

    Gelukkig zijn er steeds uitzonderingen op de regel in alle clubs en kan ik dus toch genieten van prachtige voor en naservice in alle clubs. Zoals afgelopen donderdag mijn dame haar gezicht en manier van doen boekdelen sprak toen ze hoorde dat ik een lief knuffelbeertje was. Opgelucht dat ze was. Zolang er dus maar voldoende Footsen rondlopen in de clubs, kan ik dus lekker mijn ding blijven doen, tot groot jolijt van de dames .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #134
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    seksenfun je hebt geen auto hoe kom jij daar????? met de velo?????

  10. #135
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    op handen en voeten natuurlijk
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #136
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    op handen en voeten natuurlijk
    Ik dacht met paard en kar?
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  12. #137
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Het voordeel is dat handen en voeten niet uit de tijd geraken. Nadeel is dat ik me een Guantanamogevangene (scrabblewoord) voel .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #138
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard YY op maandag

    Ik ben voornemens een bezoekje aan deze club te brengen.
    Hoe is doorgaans de bezetting op een maandag ??

  14. #139
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Ik ben voornemens een bezoekje aan deze club te brengen.
    Hoe is doorgaans de bezetting op een maandag ??

    30...
    als je geluk hebt meer...
    als je tegenslag hebt 20 à 25

    Maar laat dat je niet tegenhouden en ga gewoon eens een kijkje nemen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #140
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    30...
    als je geluk hebt meer...
    als je tegenslag hebt 20 à 25

    Maar laat dat je niet tegenhouden en ga gewoon eens een kijkje nemen!
    En de maandag is over het algemeen geen dag voor Beren om los te lopen dus het zijn er vast genoeg.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  16. #141
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik heb eindelijk ook nog even een kort bezoek kunnen brengen aan YY. (Ma van 11u tot 17u). 't was al geleden sinds september, dus kon ik nu pas voor het eerst de verbouwingen bewonderen.

    De lockers zijn niet alleen kleiner geworden, maar de mijne leek ook niet erg proper. Nadat ik al mijn spullen erin gestouwd had zagen mijn handen zwart !

    Eerst een broodje gaan eten in de kantine. Die was al goed gevuld met deernes van alle slag en ik heb de indruk dat de tatouages van de dames steeds maar groter en lelijker worden. Er was één dame die mij direct opviel. Ravenzwart haar, niet te slank (maar zeker niet dik) met perfect uitnodigende rondingen net op de goeie verdiepingen. Haar zwart lingeriesetje gaf haar een heel geile, sletterige look ( en dat is bedoeld als een positief statement ) Helemaal mijn type. Daar zou ik ten allen prijze kennis mee moeten maken.

    Na de maaltijd nog even naar het toilet en gaan douchen. Ik kwam voorbij een soort van halfopenstaande klapdeur en dat leek op een toilet al zag ik nergens een teken of opschrift op of boven de deur. Even binnen gaan kijken... 2 stalletjes, een lavabo. Ziet er goed uit. Toen kwamen er 2 dames binnen die me heel kwaad aankeken en me erop wezen dat ik om de hoek moest zijn. Oeps, damestoilet. Er stond wel degelijk een tekentje, zo bleek achteraf, alleen situeerde het zich zo'n kleine 25 meter naast de deur.

    Toen ik na de douche aankwam in de bar was er van het vele vrouwvolk uit de kantine niet veel meer te merken. In het natte gedeelte waren er nog zo'n half dozijn dames die relaxten op de ligstoelen. Van de andere dames, inclusief mijn zwartharige schoonheid geen spoor meer.

    Even gaan bubbelen. Het was een komen en gaan van ijsberen in 't natte gedeelte maar bijna geen damesverkeer. Even kwam er een klein bruinharig opdondertje binnenkijken. Zij was topless waarbij haar mooie borsten opvielen. Zij deden me denken aan de boezems van de jaren 50-60 sterren, Brigitte Bardot, Marylin Monroe, Jayne Mansfield enz... Stevig en vooruitpriemend. Dat waren de borsten die mijn geest in mijn pre-puberale tijd gekneed hebben tot de "tettenzot" die ik vandaag ben. Achter de douches (onzichtbaar vanuit mijn bubbelbad) waren de ligstoeldames hoorbaar plezier aan't maken. Men had kunnnen denken dat er een klas bakvisjes op schoolreis binnengevallen was.

    Na de bubbels op zoek naar aktie ! Er viel nog steeds geen spoor te bekennen van de dame waar ik in de kantine al op had zitten geilen. Van de rest trouwens ook niet. Er moeten nog ergens verborgen ruimten zijn in YY waar de hertjes gaan schuilen denk ik.

    Uiteindelijk aan de praat geraakt met een mooie donker-blondine op het bankje naast de sauna. Ze onderscheidde zich door haar dikke bos lang haar en had ook wel een mooi gezichtje. Ze stelde zich voor als Marina uit Duitsland. We zijn even later op kamer gegaan, waar ik me rustig heb laten verwennen. Ik was misschien nog wat moe van de 2 uur rijden, dus liet ik haar maar doen. Het gevolg was dat het al snel gedaan was en dit is de allereerste keer dat ik de dame hoor klagen dat het te snel ging. De omgekeerde wereld. Maar goed, er was geen klik, en ik had geen zin in een tweede ronde, dus maar gaan afrekenen.

    Na de vereiste rustperiode terug op jacht. In de gang tussen nat gedeelte en kleedkamer dacht ik het langgezochte doelwit te spotten terwijl ze de bar binnenliep, maar tegen dat ik daar aankwam was er geen spoor meer van haar. Even in de kino gaan kijken en daar werd ik onderschept door de B. Bardot-borsten die ik voordien even vanuit het bubbelbad had kunnen bewonderen. Hmmm de kans om die van dichtbij te bekijken en te betasten kon ik nu ook niet naast me laten liggen. Zij heete Jennifer en was Poolse. Wat liggen flikflooien in het donker. Tongzoenen wou ze enkel op kamer. Tja dat verhaal kennen we ondertussen maar al te goed en zoals verwacht kwam van dat tongzoenen op kamer niet veel in huis.

    Teruggekeerd in de bar was de toestand flink veranderd. De barruimte zat nu goed vol met dames en beren. (Iets meer dames dan beren denk ik) Op zoek naar een plaatsje een paar keer aangeklampt door jagende dames, die echter niet aandrongen toen ik zei dat ik van de kamer kwam. Tenslotte nog een vrij plaatsje gevonden in één van de sofa's tegen de tuindeur. Tegenover mij zaten een drietal dames en toen er twee weggingen stond de overblijvende op en kwam naast mij zitten.
    Zij was lang en slank met kleine borstjes en had kort blond haar. In alles het omgekeerde van mijn smaak. Haar gezichtje was wel mooi en vooral de vorm van haar mond vond ik wel sexy, maar gezien ik nog maar net van de kamer kwam, en zij een figuur had dat me helemaal niet aantrok, en gezien ik mijn laatste krachten wou opsparen om hopelijk die zwartharige nog te strikken, zou dit de snelste afwimpelactie worden in de geschiedenis van Yin Yang.

    Ze sprak me niet aan met "I want you" of "Haben sie lust..." maar kwam kennis maken in het Nederlands. Haar naam was Mercedes en ze kwam uit Hongarije. We begonnen wat te keuvelen over koetjes en kalfjes. Dat was een opluchting om weer eens wat normale, volledig gevormde zinnen te kunnen uitspreken in plaats van het gebruikelijke gestotter met de 5 woorden uit mijn Duitse woordenschat. Ze was buitengewoon vriendelijk, en dat mooie gezichtje was ook een plezier om te bekijken. Kortom zij bleek zeer aangenaam gezelschap te zijn. Mijn batterijen waren nog lang niet opgeladen en dus vroeg ik of zij mij geen erotische massage wou geven. Natuurlijk wou ze dat. Waauw, wat een massage was dat zeg. Het ontaarde in een wilde, kinky vrijsessie van anderhalf uur die de zaadjesfabriek tot aan, nee tot ver over, de fysiek-mogelijke limieten voerde. Dit was één van de beste sessies die ik in YY heb mogen meemaken, en deze dame prijkt nu zeer hoog op mijn toppertjeslijst.

    Daarna was het (over-) tijd om naar huis te gaan. Ik had graag nog wat langer gebleven bij haar maar het kon helaas niet. Dankzij Mercedes werd het toch nog een super dag. Wel een rare draai van het lot. Aan het begin van de dag een dame opgemerkt die optisch helemaal mijn ding was, maar die ik niet heb kunnen strikken en dan aan het einde een perfecte sessie gehad met iemand wiens fysiek aspect op alle mogelijke manieren het tegengestelde was van degene die ik zocht.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  17. #142
    Geregistreerd
    23 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 06:56
    Berichten
    683
    Discussies
    16
    Thanks
    1.342
    Thanked
    746 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    30...
    als je geluk hebt meer...
    als je tegenslag hebt 20 à 25

    Maar laat dat je niet tegenhouden en ga gewoon eens een kijkje nemen!
    Ik wil binnenkort een IJsbeer worden.
    De berichten over YY zullen zeker een handje meehelpen.
    T.z.t. laat ik het wel weten.

    Snor ^

  18. #143
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Even in de kino gaan kijken en daar werd ik onderschept door de B. Bardot-borsten die ik voordien even vanuit het bubbelbad had kunnen bewonderen. Hmmm de kans om die van dichtbij te bekijken en te betasten kon ik nu ook niet naast me laten liggen. Zij heete Jennifer en was Poolse. Wat liggen flikflooien in het donker. Tongzoenen wou ze enkel op kamer. Tja dat verhaal kennen we ondertussen maar al te goed en zoals verwacht kwam van dat tongzoenen op kamer niet veel in huis.
    Zelfde mindere ervaring met deze dame helaas.

    Echter er loopt nu ook een werknaam Jennifer2 rond. Even klein, zelfde postuur ze lijkt in haar gezicht iets ouder dan J., het gezicht oogt iets Aziatischer en zelfde magistrale borsten. Het zou zo de oudere zus van haar kunnen zijn zoveel gelijkenissen. Deze heeft vaak een rode bloem in het haar. De 2 houden zich ook vaak samen op. Iemand een idee wie dat is?

  19. #144
    Geregistreerd
    14 december 2005
    Last Online
    10 maart 2024 @ 17:45
    Berichten
    120
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    vanavond alcohol controle bij de ingang van YY pas op

  20. #145
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hen Bekijk bericht
    vanavond alcohol controle bij de ingang van YY pas op
    Geen gevaar het YY bier is niet te pruimen (volgens mij zit er zelfs niets in, dus zeker geen alcohol) en de rest is niet te betalen.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  21. #146
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Geen gevaar het YY bier is niet te pruimen (volgens mij zit er zelfs niets in, dus zeker geen alcohol) en de rest is niet te betalen.
    een glaasje wijn is 3 euro, dus dat lijkt nog redelijk.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  22. #147
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    na een bitter teleurstellend bezoek eind 2009 vandaag yy weer eens aangedaan aangezien ik toch al om de hoek moest zijn.
    het beeld was een stuk beter.geen nadrukkelijk aanwezige bevolkingsgroepen,nieuw en klantvriendelijk barpersoneel en prima eten.
    de line up dames,en daar komen we neem ik aan voor,was voor een dinsdag prima.
    heb zelf 3x gekamerd.begonnen met tjechische jessy,leuke meid met leuke service.hierna poolse beate ontmoet en met haar wat wederzijds oraal genot
    en standjes doorgenomen.als laatste met hongaarse mercedes meegeweest.
    rijd normaal een duitse mercedes maar deze hongaarse was ook prima!
    geslaagd bezoekje en nu wel weer eens voor herhaling vatbaar

  23. #148
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:54
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Ik ben voornemens een bezoekje aan deze club te brengen.
    Hoe is doorgaans de bezetting op een maandag ??
    Damesbezetting was ruim voldoende.
    Club ziet er leuk uit, net als de dames
    Met Yvi en Rena lekker gekamerd.

    Zeker voor herhaling vatbaar

  24. #149
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:35
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Geen gevaar het YY bier is niet te pruimen (volgens mij zit er zelfs niets in, dus zeker geen alcohol) en de rest is niet te betalen.
    Heeft ook al de bijnaam "smurfenbier". Ik heb het niet bedacht die Belgen kwamen ermee.

  25. #150
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    15 juni 2020 @ 23:51
    Locatie
    in een huisje aan zee
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    7 in 6 posts

    Standaard

    Ik heb nu YY 2 keer bezocht en ik vind het een het een mooie en is sfeer vol,en ook qua dames een geruime keuze.
    En het is zeker voor herhaling vatbaar en over het bier heb ik geen oordeel drinke er geen bier maar de koffie en frisdranken zijn er goed te drinken (hahahahah)
    zonder radio kan ik niet leven

 

 
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60