Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 160
  1. #26
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    erpee - die YY al meer dan twee jaar afgezworen heeft, net door dit gedrag
    Dan is er eigenlijk toch geen enkele reden meer waarom YY ijbf niet zou sponsoren ?
    Kun je bovenstaande de YY-leiding misschien schriftelijk bevestigen RP ? Kan ik misschien ook eens een vrijkaartje winnen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. #27
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    50 euro ==> 35 euro --> 40 euro Opslag: 10 % (zo'n opslag wil ik ook wel) of 50 euro - promo = 40 euro = 20 % korting als je vroeg komt (best de moeite) Tip: na 22.00 u. 35 euro = 35 % korting. Nu nog zo'n regeling voor de kamersessies.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #28
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Frage 35 of 40 EUR.

    Het zal voor mij geen verschil maken, als ik kom nooit voor 2 uur aan.

    Ik heb een vorkeur voor avonds, als het club drukker wordt, als meer meijses komen aan, en als muziek luid pompen, en ik zie vrouwen maken een pole dance show op de dansvloer, ik houd van dat
    Laatst gewijzigd door Phoenix77; 7 januari 2010 om 19:07
    No money, no honey !

  4. #29
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard helaas

    Na zeer lange tijd toch maar weer eens naar YY,Sonny zat bij me op kantoor aan de koffie en zou vast rond 14.00 u gaan kijken en ik rond 16.00 u moest eerst nog een paar klanten ontvangen
    Rond 16.30 belde Sonny me op dat er geen jansen meisjes aanwezig waren dus wat dan ?
    Ik wou toch de verbouwing zien dus toch maar naar YY.
    Het natte gedeelte zag er super mooi uit maar waar waren de mooie dames ?
    nee helaas niet er was er geen een die me kon bekoren.
    Dus effe eten en kino kijken tot er nieuwe dames komen ?

    De kippepoten waren zwaar verbrand en volgens de waren wet niet gezond om te eten.
    Het geluid in de kino stond zo hard dat iedereen er weer vlug uit vloog ook hier zou Beter Horen de boel afkeuren.

    Dus dan maar weer naar de bar waar bleek dat vele mannen en dames weg waren gegaan na het eten.

    Raul had geluk dat hij 38.6 koorts had en kwam dus gelukkig niet voor hem
    Pistole pete kreeg snel een sms van blijf weg ga naar L.Room.

    Ja daar zat ik dan samen met sonny

    Maar deze gek kreeg het toch voor elkaar om mij te dwingen mee te gaan naar L.Room dus wij aankleden en rond 19.00 u met 180 km met 2 auto,s naar L.Room.

    Ja daar was het super en heeft de avond weer goed gemaakt.

    Nee voorlopig weer geen YY meer ze moeten nu eerst maar eens klasse dames aantrekken en geen vrouwen uit het boek van Tolkien

    Mijn oude vriendin Franceska uit PHG en Kinga waren er ook niet jammer anders was de avond beter geweest in YY.

    Misschien mag seksenfun de kippepoten wel gratis mee naar huis nemen.

  5. #30
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Raul had geluk dat hij 38.6 koorts had en kwam dus gelukkig niet voor hem
    Gij noemt dat geluk , en een clubbezoek noemt gij dan pech !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  6. #31
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    En ik kwam er om 20.00 uur aan. Bedroevend slecht deze keer. Maggy en poolse vriendinnen (Holly, Asia) kwamen om 22.00 uur binnen.
    Vond het andere keren wel goed met redelijk wat aantrekkelijke vrouwen maar gisteren was een mindere dag.
    De avond heeft me maar 50 euro gekost, maar zelfs 40 zou ik te duur hebben gevonden .

  7. #32
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Gij noemt dat geluk , en een clubbezoek noemt gij dan pech !
    Ja je kunt beter alleen met 38,6 thuis liggen (beetje verhoging)
    dan met -3 raden naar YY rijden waar je geen stijve kan krijgen.

    Verschil E.50,- en 41,6 graden verschil

  8. #33
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Berichten
    165
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Zondag, na lange tijd, weer 's richting YY vertrokken. Afgezien van een stomende sessie met Naomi (afrikaans), was het een verloren dag. Verder moest Naomi veel werk verzetten voor ik met haar mee naar de kamer ging, maar gelukkig heb ik er geen spijt van gekregen (zij ook niet )

    Het was saai, er waren weinig mooie vrouwen, de muziek stond veel te hard, het eten was van mindere kwaliteit en dat alles heeft er voor gezorgd dat we rond 18:00 zijn vertrokken. Volgende week maar weer 's PSR proberen.
    Ik zie een lekkers

  9. #34
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Was er afgelopen maandag, vrij rustig zowel qua vrouwen als beren, maar gemiddeld toch een 1 op 1 verhouding over de dag.
    Voor een maandag vond ik het eten juist weer lekker, blijkbaar wisselt alles met de dag.
    Wel liepen er weer een aantal knappe nieuwe meiden rond, dus ook op NL grondgebied valt er nog goed te wandelen.

  10. #35
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Reden YY, 14/01/10

    The return of KinkyBull:

    Na lange tijd (3 à 4 maanden) was het zover: KinkyBull zou weer zijn intrede maken in het saunaclublandschap. Tot ieders verbazing liep zijn prille liefdesrelatie op de klippen. KinkyBull die zo trouw als een labrador is, ging tijdens zijn relatie niet meer mee naar onze vriendinnen in de saunaclubs. Nu het allemaal over en uit is, weerhield het hem niet met ons mee te gaan.

    We zouden samen nog eens naar YinYang gaan, de gangsterkolonie in dé schurkenstad van Nederlands Limburg. (Op Venlo en Heerlen na dan). Daar de Master-Bull nog even belet was met wat verplichtingen en grootse zakelijke plannen, vertrokken KinkyBull en the Killer-Bull wat vroeger. De Killer-Bull dacht wegens gezondheidsredenen forfait te geven voor dit uitstapje, maar dankzij goede medicatie kwam hij dit te boven en kon toch mee op excursie. Neuken kon hij door de gegeven omstandigheden niet, maar dat deerde hem niet er op zijn manier een leuk dagje van te maken.

    In de namiddag kwamen de twee kornuiten aan. Hier en daar een praatje met begeerlijke dames, wat wellness, een drankje en vastberaden het selecteren van de KinkyBull-kanshebsters. Doch gingen ze niet tot actie over, want uit respect voor hun gezaghebbende, zouden ze wachten op the one and only Master-Bull!

    Tegen 17u30 kwam de opperstier der veelplegende neukstieren er door. Groene ijsberen maakten de baan vrij, hertjes vielen voor hem op de knieën, maar de Master gaf hier geen aandacht aan (nu nog niet), want hij wou dringend naar zijn ondergeschikten toe, die meteen opstonden en hun sofa afstonden aan the master. The Master-Bull was blij dat hij KinkyBull in deze omstandigheden nog eens terugzag. Ook was hij verheugd dat de Killer, gezien zijn mankementjes, er toch bij was. 3 original Bulls waren sinds lange tijd nog eens herenigd en het voelde alsof ze nooit gescheiden waren!

    Natuurlijk bleven we na wat gelul, prognoses en analyses niet in homo-formatie zitten en besloten we actief op jacht te gaan. Op aanraden van de Master-Bull vertrok KinkyBull naar de bar om er kennis te maken met de Italiaanse Luna. De Killer trok zich terug in het natte gedeelte en de Master zelf bleef in de sofa zitten en kreeg meteen de Marokkaanse Leyla op zijn schoot geworpen.

    Leyla was hem nog niet vergeten en kwam liefde en tederheid zoeken in mans sterke, warme en liefdevolle armen. Tussen de lijntjes door opperde ze wel om deze liefkozing verder te zetten in de kamer, maar De opperbull zei dat het nog te vroeg was om tot dat soort liefkozing over te gaan en vertrouwde haar in alle eerlijkheid toe dat hij eerst nog wou acclimatiseren . Met hangende pootjes droop ze af en ook Kinky kwam terug van een kale reis met Luna. Niet dat ze hem afwees, maar Kinky vond haar wat te mollig en niet pervers genoeg. Bovendien had hij twee stoelen verder een Afghaanse Aliya gezien en dat was wel meer zijn ding. Echter had hij last van drempelvrees bij deze donkere femme fatale.

    Ondertussen was ook de Killer terug vanuit het natte gedeelte en niemand van ons 3 zou voor het avondmaal nog tot actie overgaan. Dan maar een stukje eten in het “restaurant”. De Master die zijn buik al bol had van een zakenlunch eerder op de dag, zocht naar dessert maar vond er geen. De killer, die onderweg naar YY een lunchpakket nuttigde at alleen soep met brood… KinkyBull, getreiterd door recentelijk liefdesverdriet en kortstondige geilheid van dit bezoek aan YY werkte maar liefst 8 stukken vlees naar binnen. Toen in het restaurant een rondborstige vamp binnenkwam, smaakte de Killer zijn soep al heel wat beter. En toen er een klein Hollands mokkeltje van Noord-Afrikaanse roots binnenliep met laklederen laarsjes aan, kreeg Kinky een negende stuk vlees niet meer binnen . Na het diner, begaven de 3 stierenkameraden zich terug naar de bar voor een afzakkertje. Daar aangekomen sprong er een klein Hongaars opvliegertje rond KinkyBull zijn nek. Amper 40kg zou ze gewogen hebben. Ik zei nog tegen Kinky dat het geen goed idee was om meteen zo’n lichtgewicht te belagen met zijn woeste geilheid. Ze zou tot aan haar nek verlamd kunnen worden als een perverseling als hem er met zijn gefrustreerde woede overheen zou gaan. KinkyBull gaf geen gehoor aan de wijze woorden van zijn baas en vertrok toch met haar. The Master-Bull die nooit wil onderdoen voor een snotneus als de 5 jaar jongere Kinky, keek snel in het rond en nam Leyla waar. Hij gebood haar van op afstand om naar de kamer te gaan. Ze liep blij naar hem toe en trok hem bij de hand mee naar de slaapvertrekken. De arme Killer-Bull bleef alleen achter in de bar, met als troost een klein glas pisbier.

    Zoals gewoonlijk verliep het op de kamer weer vrij vlotjes met de Marokkaanse Leyla. Er was tijd voor een knuffel en een kus… De gelegenheid tot beffen en laten pijpen leende zich ook… Maar het meeste tijd hebben we toch verbonden met elkaar doorgebracht. Leyla is in mijn ogen ook een kruising van GFE en PSE. Alles wat ze doet en hoe ze het doet is goed, ze heeft zin voor initiatief en maakt het in alle omstandigheden naar je zin. Verder is er weinig aan toe te voegen en kan ik concluderen dat een sessie met haar onder een hoge standaard te kwalificeren valt. Na de sessie met haar en een douche, gaf ze in de barruimte nog een magnifieke paaldansshow ten goede. Hertjes en Beertjes gingen gezamenlijk uit hun dak door haar bezig te zien. Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ead.php?t=6443

    Na dit spektakel ging SFL weer op zoek naar zijn kornuiten. De Killer-Bull was spoorloos verdwenen en even werd er gevreesd dat hij dood zou liggen in het stoombad. Na een controle en het stuiten op iets anders weerzinwekkend, bleek zijn overlijden niet doorgegaan te zijn (inside bull-joke) . Kinky werd wel gesignaleerd aan de andere kant van de bar. Duidelijk nog niet afgemat door dat kleintje, want hij zat kennis te maken met de Afghaanse die hij al langer op het oog had. Eerder was ze al rond mijn nek komen hangen en deed het onfatsoen zich voor dat ik haar te midden van de bar begon te vingeren. Doch bracht ik haar op de hoogte dat het voor ons niet vandaag zou zijn, maar dat ze met mijn linkerhand (ah ja, want de Killer is mijn rechterhand ) eens op de lappen moest gaan. Dit was ondertussen duidelijk geschiedt. Met nog geen kwartier tussen de kleine fijne en deze DVP in, vertrok Kinky voor een marathonsessie met haar naar de kamer.

    De Master-Bull was weer niet zinnes om achter te blijven en zocht naar iets blond. Dan vond hij dan ook vrij vlug. Een Duitssprekende (maar ik meen te herinneren een Poolse of Hongaarse) met halflange, blonde krullen en de nodige rondingen werd slachtoffer nummer 2. Beschamend en helaas vergat ik haar naam te noteren en stelt me dit niet in staat om haar paspoort aan te vullen of te maken. Echter wel spijtig, want ze was eveneens een blijvertje. Halfuur volledig loos gegaan met haar en het was zeker zo goed als met Leyla. Een heel verdienstelijke meid, liefdevol, attent en zachtaardig… Toch voldoende pikante kantjes om het geheel smaakvol erotisch te maken.

    Na deze engelachtige stoot, was Kinky nog lang niet terug, maar rees mijn ongerustheid wel omwille van de Killer. Ik zocht en zocht, maar vond hem maar niet. Tot plots, uit het keldergat om naar de kino te gaan, zag ik twee zeppelins opstijgen. Indien er eentje in de fik zou vliegen, had het herinneringen opgehaald van het gigantische transportmiddel uit het derde rijk. Door verbazing geslagen bleef ik kijken hoe de twee zeppelins stegen en met moeite door het keldergat geraakten. Toen ze bijna boven waren, zag ik pas dat het geen echte zeppelins waren, maar twee kolossale siliconenprammen met daaraan hangend een klein Pools meisje met donker haar . Bij het zien van zulke tieten is de gedachte aan de Killer-Bull nooit ver weg. De Killer zelf, was echter ook niet ver weg, want ze werd meteen gevolgd door hem. Ik liep meteen naar de verloren zoon toe en vroeg wat er gebeurt was. Die tieten moesten een helende werking op hem gehad hebben en zo zou het wel gelukt zijn om na een potje tietenlikken en een massage, tot zaadlozing over te gaan.

    Met veel amusement aanhoorde ik aan de bar de exploten van onze Killer-Bull. Soms denk ik eraan hem naar een psychiater te sturen, maar uiteindelijk doet hij niemand kwaad en is hij nog de slechtste niet. Hoe dan ook, met hem maak je altijd plezier en hij is de gangmaker bij uitstek. Zijn avontuur met die supersonische diktiet, is echter wel te gortig om er hier vermelding van te doen. Uiteindelijk blijven we leden van een keurig forum, is het niet?

    Na weer enkele pilsjes van slootwaterbier, begaven we ons nog eens naar het natte gedeelte. Daar werd SFL tot twee maal toe aangeklampt door de Tsjechische Jessy. Een lichaam dat er vlotjes doorkan, maar van hoofd niet echt spek voor the Master zijn bek. Toch kreeg ze me uiteindelijk zover om met haar naar de kamer te gaan. Een uurtje zijn we in de kamer geweest. Tijdens dat uurtje ging Killer-Bull nog in de stazonnebank en daarna vertrok ie naar huis. Hij was nog niet volledig in orde en een teveel aan dikke tieten heeft zijn resterende kracht gehalveerd.

    Hoewel ik Jessy al veel gezien had in het verleden had ik nog nooit een woordje met haar gewisseld. Eigenlijk spijtig, want ze is een aangename dame met wie je wel lol kan beleven. Haar massages zijn zeer goed te noemen en de seksuele handelingen zijn in mijn opzicht ruim voldoende. Haar onzekerheid speelt daarbij wel parten, maar het is haar vergeven. Of ik haar moet aanraden, weet ik niet… Maar een radicale afrader is ze zeker niet! Link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...ead.php?t=4974

    Na haar ging the Master-Bull terug was drinken in de bar. De sfeer was wat minder, her en der groepjes luidruchtige beren en de meeste knappe wijven leken simpelweg in rook opgegaan te zijn. De Killer was naar huis en van Kinky kwam er eveneens geen teken van leven. SFL voelde zich opeens verwaarloosd en alleen… Altijd een grote muil, maar zonder leden van zijn achterban is hij toch een zielig klaplopertje. Alsof hij op dat moment een wens deed om de eenzaamheid te laten verdwijnen, viel er iets uit de lucht en kwam terecht op de barkruk naast hem. Een ijsbeer met een kop die SFL vaag leek te herinneren. Het moeten daarom niet alleen beren zijn van het forum, ook zo nu en dan kom je eens ijsberen tegen die je al eens eerder tegenkwam in een andere club. De brave man nam het woord tot zich en vroeg me of ik SmokingFetishLover was. Een helderziende, dacht ik bij mezelf, zeker en vast een zendeling van Saruman. Saruman waarmee ik nog wat te bespreken heb, moest via deze weg iemand gestuurd hebben ter herinnering. Ik nam me meteen voor om hier deze maand nog werk van te maken. Doch alles beruste op toeval, want deze ijsbeer had mij op meeting point zien staan en kwam bijgevolg niet in opdracht van Saruman. Het was onze allergekende BBertB! Met deze vriendelijke man had ik al eens een kort onderhoud in Villa Marisol op Joop zijn feestje. Even volgde er een onderonsje, maar even snel zoals hij gekomen was, verdween hij weer. Nog net trappeerde ik hem in zijn burgerkledij en trachtte hij er zonder wat van te zeggen vandoor te muizen. Op dat late uur had hij nog de moed om door te rijden naar Geeteej.


    En daar zat ik dus weer alleen… En KinkyBull liet nog steeds op zich wachten. Mijn aandacht werd opeens getrokken naar een blonde stoot op de hoek van de bar. Toen ik nog in gesprek was met BBertB, meende hij zich haar als Vanessa of zoiets te herinneren. In een vlaag van geilheid heb ik haar naam dan ook niet meer gevraagd. In ieder geval was ze een Duitse en had de perfecte rondingen. 1m75, C-CUP, mooie ronde bips, begeerlijke benen, sexy buikje, blauwe/groene ogen en lang platinablond haar. Een Duitse kan voor mij haast nooit wat verkeerd doen en met deze stoot was het dan ook niet anders. Ze is vriendelijker op de kamer dan dat ze laat uitschijnen in de bar. Ze is vergelijkbaar met de Poolse Weronica die ik stengelde tijdens mijn voorlaatste bezoek aan YY. Zowel uiterlijk als in de kamer. Met haar was het dus een mooie afsluiter van een hectisch dagje. Hoewel ik die dag geen enkele dame had die volledig voldeed aan de voor mij uiterlijke wensen, benaderde zij wel een ideaalbeeld. De service was uitstekend en in combi met het optische was het zeker en vast de tofste ervaring van de dag. Niet meegerekend dat mijn lul al behoorlijk over de rooie was. Na haar lag hij volledig aan gort.

    Na deze supersessie, kwam KinkyBull terug van zijn megasessie met de Afghaanse Aliya. Ruim 4 uur zijn ze op de kamer geweest en Kinky was over zijn gebroken liefde heen en weer een tevreden man.

    Bij deze is dus bevestigd dat KinkyBull terug in de game is en hopelijk blijft het nu zo een tijdje. Wegens het uitlopen van de tijd en zijn perverse wensen liep het verschuldigde bedrag op en moest hij geld van zijn meester lenen. Ons volgend gezamenlijk avontuur zal 1 februari in PHG doorgaan. Hij moet mee en is aan mij gebonden vanwege het verschuldigd bedrag.

    Tot dan voor een volgend Bull-verhaaltje met Master, Killer & Kinky in de hoofdrol. Hopelijk krijgen we dan ook gezelschap van King-Bull2, want hij was na Carmen en Weronica de grote afwezige in YY.

    Eindstand: Master – Killer – Kinky : 4 – 1 – 2
    (eerste keer sinds 12 maanden dat ik beter scoor dan de killer tijdens een gezamenlijke uitstap: joepie, hip hoi )

    Gehoornde groetjes
    Vanwege SFL

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  11. #36
    Geregistreerd
    1 mei 2008
    Last Online
    13 maart 2022 @ 10:05
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    is donderdag een leuke avond om naar yy te gaan?
    hoeveel vrouwen en mannen kan ik dan verwachten?
    bedankt.

  12. #37
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    s' Avonds kan het best wel druk worden... Wel minder dames en ijsberen dan bv in GT, maar de laatste tijd moeten ze daarvoor zeker niet inboeten aan kwaliteit.

    Op een donderdagavond heerst er in de bar wel een gezellige drukte. En de dames lopen op tussen de 25 en 40 stuks.

    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  13. #38
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Pfeil News + website update

    5 februari zal een feest zijn, carnaval brasileiro.

    Bovendien, hebben ze talrijke mooie beelden van de club op hun website toegevoegde, kijk eens naar http://www.yinyang.nl/
    No money, no honey !

  14. #39
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phoenix77 Bekijk bericht
    5 februari zal een feest zijn, carnaval brasileiro.

    Bovendien, hebben ze talrijke mooie beelden van de club op hun website toegevoegde, kijk eens naar http://www.yinyang.nl/
    En alle andere dagen van het jaar is het Turkse carnaval
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #40
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    HOI BESTE LEDEN ,

    Eerst wat ik wil zeggen mooi website met deftige inhoud en het is een beetje aanpassen dan de vorige site .

    Een tijdje geleden las ik hier dat als je jarig was en op de dag zelf Yin Yang binnen gaat de toegang gratis is, maar daar vind ik wel niet van terug op de website .

    Is dit nog van toepassing .

  16. #41
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smp Bekijk bericht
    HOI BESTE LEDEN ,

    Een tijdje geleden las ik hier dat als je jarig was en op de dag zelf Yin Yang binnen gaat de toegang gratis is, maar daar vind ik wel niet van terug op de website .

    Is dit nog van toepassing .

    Ja dit geldt nog.

    Vorige week van deze actie gebruik gemaakt en een leuke avond gehad.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  17. #42
    Geregistreerd
    18 oktober 2006
    Last Online
    21 juli 2023 @ 08:17
    Berichten
    146
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Na een afwezigheid van een dikke anderhalf jaar (te wijten aan de minder goede service van de dames),2 weken geleden met Zeppos naar Y.Y. geweest. De club als dusdanig vond ik heel erg leuk en zeker het nieuwe nat gedeelte. Maar de service van de vrouwen was alles behalve. Eerste sessie (nochtans met een Poolse Diana genoemd dacht ik en een lekkere naturelle c-cup, jong en lang blond haar) maar geen TZ, enkel PMC, Met moeite mogen beffen en dan nog maar 2 minuutjes, niet vingeren, kortom rampzalig. De 2de sessie Was met een Duitse Melissa en eveneens geen TZ, Beffen mocht maar haar gefake werkte op de zenuwen, pijpen deed ze wel zonder maar zo hard en gevoelloos dat het niet anders kan dat ze dacht dat ze met halters bezig was. Na een kleine 15 minuten was de sessie over en direct de kamer verlaten. zelfs een massageke of zo
    zat er niet in.

    Conclusie
    Als ik nog eens terug ga naar de Y.Y. zal het op een zomerse, zonnige dag zijn om, in volgorde van belangrijkheid te genieten van:
    - het buitenzwembad en terras om geheel ontspannen een boekje te lezen,
    - het nieuwe wellnesgedeelte om mijn lichaam te verzorgen,
    - de uiterst bekwame en vriendelijke pedicure,
    - het lekkere ontbijtbuffet en avondeten,
    En als er nog tijd en vooral goesting overblijft en er zou een meisje mijn voorkeur kunnen wegdragen, dan héééél misschien zou er nog een kamersessie kunnen inzitten.

  18. #43
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Last Online
    26 november 2023 @ 23:10
    Berichten
    36
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    En de andere avonden ga je dan met de kaarten spelen?

  19. #44
    Geregistreerd
    31 januari 2010
    Last Online
    6 oktober 2014 @ 17:04
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    9 in 4 posts

    Standaard

    Hallo Allemaal,

    Ik weet niet of ik mijn eerste bericht in het juiste topic post, maar kon geen starterstopic vinden..

    Gisteravond zijn de Nijmeegseboys voor de 5e keer naar YY geweest. Ik denk dat we verwend zijn door de ambiance, we hebben tot nu toe nog geen zin gehad om andere clubs te proberen.

    Aangekomen om 18u, begonnen met een biertje, en nog een... Daarna hapje eten, vond het eten niet slecht, na sommige berichten hier hadden we erger verwacht, maar de prijs kwaliteitverhouding vind ik voor 50 euro erg goed.

    NB1 (nijmeegseboy 1) had een relaxdag, heeft veel gebubbeld en gesocialized met andere beren. Op het einde nog met Yvy? weggeweest, viel niet tegen maar door de vele saunabezoeken was de fut er een beetje uit.

    NB2 heeft een nieuwe poolse dame die er volgens eigen zeggen de 1e dag werkte meegenomen, dit beviel hem zo goed dat ik haar later ook nog wel wilde proberen, helaas kwam ik haar niet eerder tegen dan bij het omkleden om 01.00u
    Later is hij meegeweest met een Nederlandse dame, die enekel weken terug nog blond haar had en nu donker. Aangezien we slecht in namen zijn, nemen we de volgende keer een notitieblok mee om de namen op te schrijven, zodat we ook een uitgebreidere recensie kunnen schrijven.

    Voor degene die zich afvraagt waarom we met zn 2en een account gebruiken, het is voor NB2 lastig gebruik maken van internet, en we zijn beiden niet voornemens om alleen naar YY of een andere club te gaan.

    Al met al hebben we een hele ontspannende avond gehad, met als leuk moment de verjaardag van een mede ijsbeer om 00.00u, die gevierd werd met Rowwen Heze en Guus Meeuwis (de muziek, de personen hebben we niet gezien:P) We wensen deze jarige job vanavond veel plezier met zijn gratis entree

    Na enkele keren geweest te zijn is het wel leuk om te zien dat je ook weer bekenden van een vorige keer tegenkomt. Voor ons is het zeker niet de laatste keer YY geweest, alhoewel we begrepen van een van de beren dat GT wat leuker/mooier/jonger spul heeft.

    Tot schrijfs,

    Nijmeegseboys

  20. #45
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hoi ,
    Zoals ik hebt geschreven in mijn laatste topic daarstraks over Olivia .
    Om 17h00 aan gekomen in de YY om mijn verjaardag te vieren en zodra ik haar zag was mijn dag perfect.Direct gekamerd en ja hmmmmmmm raad zelf verder maar.
    Oja , tot 2x gaan eten toch wel lekker .

    Wat me wel opval is dat de meeste meisjes nu wel in het nieuwe gedeelte liggen of zijn en sommige echt geen zin hadden om op de kamer te gaan , zo had ik ook 1 zien slapen met een klant langs haar in de relex stoelen aan het zwembad.Dat was echt geen stijl.

    En dan ook nog sommige klanten die denken dat alles daar van hun is , dat ze toch niet meer binnen laten.
    Dat ook ook niet dat ze er niets aan doen dat begrijpt ik niet van het beleid of YY is mss ook al in de handen van deze volk zonder dat wij het weten.

    En dan iets wat me stoort die speelautomaten het gokken ,majong toch ze zijn meer daarop aan spelen dan met onze hahaha.
    Dat moeten ze verbieden seg.

    Toen naar huis gegaan om 24h00 was niet veel te beleven maar voor mij voorlopig geen zondag meer next time op vrijdag of zaterdag weer .

    Maar wanneer weet ik nog niet , ik hoopt dat het niet te lang duurt wil nu al terug gaan .

  21. #46
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Omstandigheden (laat ik het zo noemen) en eerdere ervaring maakten dat ik lange tijd weinig (tijdenlang zelfs helemaal niet) wandelde, laat staan ijsberen. Tijden veranderen, beertjes echter nauwelijks, zo ook ondergetekende Een clubbezoek kon dan ook moeilijk uitblijven. Dus gisteren onverwacht de dag vrijgemaakt en in de automobiel gestapt.
    Gezien mijn geschiedenis met YY en vandaar nieuwsgierigheid naar deze club, kwam YY als eerste in aanmerking voor een bezoek. Aldus koers gezet richting Limburg. Gezien de kritische tendens zou YY verworden zijn tot een tent waar de dames weinig service (geen (t)zoenen, pmc, 100/u) bieden, allochtone medebeertjes negatief aanwezig zijn en het personeel klantonvriendelijk / ongeïnteresseerd is, hield ik mijn verwachtingen laag. Ofwel ik zou wel zien.
    Het is al veelvuldig geschreven, het vernieuwde natte gedeelte is een aangename verbetering. Van de ruimte is goed gebruik gemaakt, alles is aanwezig, netjes afgewerkt. Vooral de ligstoelen zijn een aangename plaats om even te relaxen en contact met de dames te leggen.

    Gedurende de dag waren zo’n 30/35 dames aanwezig, waarvan ik er 4 (her)kende: Melissa (D), Jessie (Tje), Diana (NL) en Anita (H). Laatstgenoemde liep ik letterlijk tegen het mooie lijf, het zou een uitgebreid en aangenaam weerzien worden . Melissa, (qua service matig, maar tja wat een lichaam) stond op het verlanglijstje, enkel en alleen vanwege haar knappe gezichtje en heerlijke billen Het zou echter anders lopen, ofwel een dame genaamd Mercedes (H) zou daar, listig, een (SLK-klasse) stokje voor steken. Verder nog gekamerd met Sara(h), volbloed Germaanse, zeer naturelle, open, zelfbewuste jonge dame. Zie recensies.

    Wat opvallend was, was de aanwezigheid van een viertal zeer jonge beertjes, jaartje of 18-20. Ze liepen wat onwennig rond, hun ogen uitkijkend , vooral richting de topless dames . Ik heb ze nauwelijks in contact met dames gezien, als maagd binnengekomen en weggegaan? Mochten jullie hier lezen, breng verslag uit... Toch niet Y11 en vrienden?
    Verder nog iets onsmakelijks in de Kino gezien, een oudere beer lag zich publiekelijk op de filmpjes. Hij schijnt meerwekelijks te komen en dit ritueel te herhalen

    Wat betreft de kritiek op YY:
    -Dames en service: Ik ben altijd duidelijk in mijn wensen en communiceer dat vooraf, voor mij dus prima (uitgebreid (t)zoenen, 2 x pzc, 1 x pmz (no problem), 75/u). Neem je een afwachtende houding aan en laat je het initiatief bij de dames dan is de service hoogstwaarschijnlijk minder. Hier en daar groepsvorming, sommige dames weinig toegankelijk / ongeïnteresseerd, sleutelvraag meestal binnen 5 minuten. In de kino worden actief klanten geworven, niet agressief of opdringerig, voor mij leuke infotainment. Optisch voldeden voldoende dames aan mijn selectie criteria, na kennismaking viel het overgrote deel af (profi zakelijk, afstandelijk, plastic, te jagerig, $$-tekens). Slechts 2 dames maakten een positieve indruk, met beiden zeer tevreden gekamerd. De 2 andere dames op het verlanglijstje kende ik al, verkennend gesprek overbodig.

    -Aantal beertjes van allochtone afkomst gezien, m.u.v. hun afkomst geen verschil in aanwezigheid gemerkt i.v.g. met autochtone beertjes.

    -De muziek is s’avonds idd (te) hard.

    -personeel: entree vriendelijk, aan de bar zakelijk maar vlot, alles schoon en netjes.

    Samenvattend: 3 xxx zeer tevreden gekamerd, lekker gegeten, uitgebreid gebruik gemaakt van de diverse faciliteiten, Zeer Lang bankgehangen. Kortom aangename dag gehad. Conclusie: In YY zijn alle voorwaarden voor een aangename dag aanwezig, aan de beer zelf om die voorwaarden om te zetten in plezier.

  22. #47
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Halllo,

    I ga proberen om eind deze maand mijn winterslaap te beëindigen en mezelf nog eens te verwennen in YY.

    Nu zijn de 2 meest waarschijnljke data ofwel vrijdag 19 feb ofwel vrijdag 26 feb. Ik zal wel rond 5-6 uur in de namiddag terug huiswaarts moeten keren.

    Ik vroeg me dus af welke datum het beste zou zijn voor het verkeer op de terugweg. 26 feb is het einde van de krokusvakantie in Nederland en 19 feb is het einde van de krokusvakantie in België. Er zullen dus mogelijk heel wat terugkerende ski-vakantiegangers onderweg zijn.

    Weet er iemand van de Nederlandse beren of 26 feb een zwarte verkeersdag zal worden in Nederland ? Of zal het juist minder druk zijn dan een normale werkdag ?

    Bedankt,
    Sofa.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  23. #48
    Geregistreerd
    26 november 2006
    Last Online
    30 augustus 2010 @ 22:53
    Berichten
    711
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Waarom maak je niet meer tijd vrij in je agenda? Niets zo vervelend als gebonden zijn aan tijd, zeker in een club.

  24. #49
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Halllo,

    Weet er iemand van de Nederlandse beren of 26 feb een zwarte verkeersdag zal worden in Nederland ? Of zal het juist minder druk zijn dan een normale werkdag ?

    Bedankt,
    Sofa.
    Ik heb geen glazen bol natuurlijk maar een verkeers infarct valt zeker niet te verwachten. Er zal wat minder werkverkeer zijn omdat het de laatste dag is van de voorjaarsvakantie en wat meer vakantie verkeer. Netto zal het wel een normale redelijk drukke vrijdagavond spits opleveren verwacht ik.

    Diese angaben sind wie immer ohne gewähr
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #50
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Last Online
    1 september 2012 @ 17:44
    Berichten
    165
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Gister ook maar weer geweest en zowaar een leuke avond gehad, leuke meiden en goed eten. Er waren ook geen (opzichtige) storende elementen aanwezig. Gewoon zoals het hoort te zijn.

    Er waren ontzettend veel vrouwen aanwezig die ik toch wel even beter wilde leren kennen, maar heb wijselijk (bleek later) gekozen voor Duitse Katja. Een klein blond meiske, die ontzettend aardig en goed was, zonder de slechte Duitse service en/of mentaliteit

    Heb ouderwets genoten gister!
    Ik zie een lekkers

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.

Babylon 468*60