Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 114
  1. #76
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    ik denk dat 10 pleuro nogal mee valt. In NL had de politie je helemaal kaal geplukt. Want tegen automobilisten durven ze wel....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  2. #77
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    10,- is inderdaad weinig.. is nog minder dan een FT.
    Maar het gaat om het idee. ik had het stop teken wel gezien maar kan toch niet direct de handrem er op trekken?? Maar ze moesten gewoon wat hebben om teschrijven...maar de damens maken het weer goed.

  3. #78
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    nou, blij te horen dat je toch nog met een goed gevoel naar huis bent gegaan. Waarschijnlijk waren ze gewoon een beetje jaloers en hadden zelf ook wel bij VV naar binnen gewild. OVERIGENS...............tegenover PHG staat ook wel eens politie te controleren of je je aan het stopteken houdt. Laat dit een waarschuwing zijn!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  4. #79
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Thanks maar daar kom ik niet

  5. #80
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    bedoelde het meer in het algemeen, dus voor eenieder. Volgens mij was er vroeger van GT richting de A61 ook wel eens alcoholcontrole. Ik kom zelf niet meer zo vaak bij GT en weet niet of dit nog het geval is. Doe ook hier je voordeel mee.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  6. #81
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    ik had het stop teken wel gezien maar kan toch niet direct de handrem er op trekken??
    Kennelijk verkeer je in de veronderstelling dat het stopteken gegeven door de politie bedoelt wordt, maar het gaat waarschijnlijk om het niet stoppen voor een kruising met een stopbord als je de parking van VV verlaat, zoals deze bijvoorbeeld ook bij PHG aan de hoofdweg staat. Hier zijn ze in Duitsland inderdaad nogal scherp op. Wees blij, want als ik me niet vergis dan kost je dat geintje in NL maar liefst € 160.-

  7. #82
    Geregistreerd
    24 januari 2006
    Last Online
    1 oktober 2016 @ 14:47
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Monik

    Twee vraagjes over Monik die in de Villa achter de theke staat:

    Is zij de Monik die 2 a 3 jaar geleden voor de theke, en een ook een tijdje lang achter de theke heeft gewerkt, in GT ?

    En laat zij zich ook nu nog wel eens overhalen tot een kamerbezoek?
    Zou geweldig zijn, heb ik erggggg :smile: goede herinneringen aan.

    grtz,
    Richard

  8. #83
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja het is dezelfde Monique en nee kameren doet ze niet meer. Maar je kunt het haar altijd vragen, natuurlijk.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  9. #84
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Cool wat was er zaterdag mis in de villa?

    Was er zaterdag iets aan de hand in VV? Ik zag wel meer dan 10 VillaMeiden in LR, helaas kon ik ZL en Beate neit bespeuren, het management is dus thuis gebleven

    erpee

  10. #85
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ja inderdaad knabbel had ik niet aan gedacht.. mn duits is ook not zo good

  11. #86
    Geregistreerd
    23 juni 2008
    Last Online
    8 augustus 2015 @ 19:26
    Locatie
    in zn mand
    Berichten
    121
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Euh , dus terug zwaaien zoals hier in NL werk daar niet ????


    Gr ,


    Vaker dan eens medegedeeld dat ik meende de betreffende agent te her-kennen .



    En als ze je echt niet moeten sturen ze wel zn grapjas op een gestreepte brommer achter je aan , ook al meegemaakt .
    mannetjes poes

  12. #87
    Geregistreerd
    25 februari 2010
    Last Online
    22 oktober 2012 @ 20:00
    Berichten
    38
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Na de goede berichten besloten om ook nog eens een kijkje te gaan nemen gisteren,nu moet ik wel toegeven dat ik vv vorig jaar veel bezocht heb,ik moet zeggen de club maakt sprongen vooruit,veel nieuwe leuke dames,veel sfeer.
    Niks meer te bespeuren van de langweilige uitgebluste sfeer die je hier vroeger toch wel had,gisteren gewoon een topavond gehad omringd door bruisende dames

  13. #88
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xavier Bekijk bericht
    Na de goede berichten besloten om ook nog eens een kijkje te gaan nemen gisteren,nu moet ik wel toegeven dat ik vv vorig jaar veel bezocht heb,ik moet zeggen de club maakt sprongen vooruit,veel nieuwe leuke dames,veel sfeer.
    Niks meer te bespeuren van de langweilige uitgebluste sfeer die je hier vroeger toch wel had,gisteren gewoon een topavond gehad omringd door bruisende dames

    Dit is voor mij onbegrijpelijk als een club niet aan je eisen voldoet dan ga je er toch niet meer heen of lees ik het verkeerd ,ben maar een oude man zonder ervaring

  14. #89
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Dit is voor mij onbegrijpelijk als een club niet aan je eisen voldoet dan ga je er toch niet meer heen of lees ik het verkeerd ,ben maar een oude man zonder ervaring
    Da's niet zo moeilijk Dalton:

    Na de goede berichten besloten ...
    Probeer jij het ook weer eens in VV. Wie weet... Heerlijk bankhangen, weinig relnichten.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  15. #90
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Reden VV/09/03/2010

    Tijdens deze en laatste editie van mijn beruchte tours, kreeg ik te maken met onvoorziene omstandigheden. In vorige tour: kosten aan wagen en oververmoeidheid. In deze tour een zwaar verkoudheid na een expansie van de tour en het overnachten in de wagen bij vrieskou. Na het maken van een effort om met enkele kameraden toch Aca op zondag laten door te gaan, had me zodanig verzwakt en zieker gemaakt, dat ik op maandag alsnog forfait moest geven. Gelukkig werd mijn tour in mijn naam verder gezet door Ukrainian-Bull, die wel aanwezig was in PT Xanten. Maar wat hij daarover te vertellen had, schrijf ik later nog wel eens. Nu gaan we over tot de verslaggeving van VV!

    In de ochtend van 09/03 werd SFL wakker, suf van medicatie en nog steeds met zware hoest. Ook zijn stem was helemaal verloren… Maar er zat beterschap in de zaak, want bij het ontwaken stond mijn pik al weer mooi overeind. Gewoontegetrouw zet ik dan mijn PC aan en zoek sites met foto’s van lekkere wijven die roken. Terwijl ik daar mee bezig was en alles in gereedheid bracht om een potje te rukken, bedacht ik bij mezelf: SFL, als je kan rukken, dan kan je evengoed gaan saunaclubben en in real life meemaken wat je hier op die foto’s ziet. Bij deze was de knoop dus doorgehakt en zou de Master-Bull zijn tour hervatten en hem voltooien ook.

    Op de planning stond PHG, maar SFL stond er alleen voor. Daarom even naar ACE2 gebeld, die de laatste tijd optreedt als mijn HG-maatje. Helaas, deze keer liet hij verstek gaan, want hij vermelde me met het vliegend schijt te zitten en bespaarde me verdere details. Tenzij je naar een Kaviar-gangbang gaat, waar je een wijf op de buik mag kakken, kan je met hem dus weinig aanvangen. Daar hij dus niet meeging, was ik ook niet meteen aan PHG gebonden. Eerlijk gezegd ging mijn voorkeur nu uit naar VV, want van Sonny, Graaf en Picasso had ik lovende feedback gekregen over betreffend herenhuis. Volgens hen zou daar ook een Poolse rondlopen met een voorliefde tot squirten. En als er gesquirt wordt, dan is SFL er graag bij… Dus bij deze besloot hij op zoektocht te gaan naar dit mokkel in VV!

    Op meeting-point deed ik aan kennisgeving betreffende de wijziging in mijn planning en haast ogenblikkelijk, kwam er geruis op de radio… Het was Pistol Pete die een oproep naar mij deed en zei dat hij ook van plan was om naar VV te gaan. Weer zo’n levende legende, die ik nog niet ontmoet had, dus het kwam goed uit dat de twee grootheden elkaar eens de hand zouden schudden.

    Je kan je werk na absenteïsme wegens ziekte, beter rustig hervatten en dus besloot SFL om voorzichtig weer aan de slag te gaan met de tour. Het is niet te permitteren om jezelf toch te fel uit te putten, te hervallen en bijgevolg opnieuw dagen zou moeten annuleren. Bovendien is Oase en Living Room te belangrijk voor mij, om het in het water te laten vallen ten gevolge van grootmoed. Daarom deed ik eerst nog een zalig middagdutje en vertrok toen in alle rust naar VV. Vandaar dat ik pas rond 18u toekwam!

    Ik werd ontvangen door een vriendelijke Poolse Theke. Na me te wassen en mijn donkerrode Grizly-tenue aangetrokken te hebben, schoof ik al meteen bij aan tafel. Het eten was niets noemenswaardig: wat koud buffet, erwten en worteltjes uit blik en een hoop gebakken rijst. Maar niettegenstaande dat viel het me wel op dat er een aanzienlijke horde knappe wijven aanwezig waren. De eerste indruk was dan ook dat mijn ijsberenvrienden gelijk hadden en de VV erop vooruitgegaan is. Best mogelijk dat VV opnieuw een glorietijd doormaakt. Na het eten en een koffie, terug naar de theke gegaan en aan haar vroeg ik of Pistol Pete al toegekomen was… Helaas, deze luide Hollander had ze nog niet gezien. Meteen daarop vroeg ik of Angie soms aanwezig was. RP mag dan wel mijn beste vriend niet zijn, maar wat hij enige tijd geleden over haar schreef, sprak me wel aan. Zo ook vele andere positieve reacties van andere forumleden. Ze was er inderdaad, maar lag al geruime tijd in een kamer te vossen met een andere kerel.

    Met tweemaal een njet als antwoord, besloot ik om een ode te brengen aan Picasso en ging ik als een bezetene blikken werpen. Daarna mijn herstellende verkoudheid een beetje soigneren in de sauna. Daar kwam Yolande me even vergezellen en zichzelf gereserveerd voorstellen. Een Roemeense, al was dat er niet meteen aan te merken. Mooie ogen en spontane glimlach maakten me toch een beetje week… Doch, ik verzette hardnekkig. Dat was van korte duur, want toen ik na de sauna zat te relaxen op de bank, kroop ze weer bij mij op schoot. Na een aftastend gesprek stemde ik toch in om een kamergang te doen. Op kamer viel het voor een Roemeense heus nog wel mee, al moet ik toegeven dat ik me in mijn eerste geilheid toch nog heb ingehouden om haar porseleinen lichaam niet te schaden. Wat meer over haar lees je op onderstaande link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...890#post159890

    Na een half uur met Yolanda, nog wat gaan drinken in de bar. Daar viel me een mooie Poolse op. Niet al te mager, maar supervrouwelijke rondingen. Lieve snuit en lang stijl blond haar. Niet eentje die naar je toekomt, maar die enkel een beetje wenkt met de ogen en afwacht. Typische aanpak van Poolse dames en blijkbaar werkt het ook, want sinds ik daar was had ze er ook al twee kamers opzitten en vele mannen worden spontaan naar haar toegezogen. Mij overkwam dit dus ook en we voerden een babbel. Haar spontaniteit en vlotte omgang, kreeg me zover om haar te bevelen snel een sleutel te halen. Deze dame deed het in tegenstelling tot Yolanda wel pijpen zonder condoom. Met haar bleef ik ook een halfuur op de kamer… Naar mijn normen was het te heet in die kamer en nadat ik haar in de kont mocht nemen en het zweet uit mijn lijf gutste, was het beter om meteen te stoppen na de afsteek van het vuurwerk. Lachwekkend was wel dat ik deze dame in het Pools liet kreunen. Na mijn uitspattingen in Krakau ben ik een beetje in de ban van de Poolse taal en ik wou dat ze in het Pools sprak tegen mij. In plaats van Yeah, yeah of yesyesyes te gillen terwijl ik met mijn stamper in haar reet zat, riep ze tak tak tak in het Pools… Op gegeven moment dacht ik dat iemand een machinegeweer op mij leegschoot en werd ik overvallen door de slappe lacht. Deze dame was heel goed, taboeloos en aangenaam in omgang… Helaas ben ik haar naam vergeten en kan ik jullie niet dienen op het forum. Velen weten dat ik een probleem heb met namen onthouden. Ik heb me dan ook voorgenomen om de rest van de tour opnieuw mijn notitieboekje mee te nemen. Als je dat bij de hand hebt, kan het niet misgaan met namen. Indien iemand deze dame herkent in mijn beschrijving, gelieve me de naam alsnog mede te delen, want ze verdient een goede recensie onder haar paspoort.

    Na een halfuur met haar in een snikhete kamer, was ik met een drankje ter hand terug op wandel in de rokersbar. Daar zette ik mijn zoektocht verder naar een squirtende Poolse dame. Ik vroeg om me Poolse dames aan te duiden en ging hen één voor één af om te vragen of ze spuitend konden klaarkomen. Sommigen lachten, andere bekeken me alsof ik een freak was en enkele suggereerden om het proberen. Dat laatste volstaat voor mij niet, want ik wil zekerheid als ik er geld ga tegenaan smijten. Na een poosje liep ik een Poolse met blonde korte haren tegen het lijf… Ze was al wat meer op leeftijd ten opzichte van de meeste dames en overtuigde me van haar vochtige kunnen. Ik had een gesprek met haar en bekeek haar enkele malen heel goed, maar uiterlijk klopte er naar mijn mening iets niet! Gezien haar lengte en slanke, maar toch wel sterke lichaamsbouw, had ze geen mooie ontwikkelde benen. Het had eerder wat weg van die slanke kikkerbil-poten en dit was voor mij een afknapper van jewelste.

    Nadat ik deze dame vertelde alles nog even in overweging te nemen, maakte ik me uit de voeten en ging nogmaals op zoek naar PP, die gezien het gevorderde tijdstip waarschijnlijk niet meer zou opdagen. Dan even rondhangen in de niet-rokers bar en vervolgens een stuk pizza nuttigen. Van smaak was de pizza wel te kauwen, maar de korsten waren zo hard dat ik er een stuk van mijn kies mee heb afgeknabbeld. Moet je weten dat SFL in zijn leven al menig keer een vuistslag tegen zijn tanden ontving, maar zijn gebit was sterk genoeg om er heel door te komen… Nu 1 pizza in VV en ik heb kosten in mijn muil.

    Natuurlijk, wat me er nog stond te gebeuren zou me alle leed doen vergeten. Al van bij het begin had ik een Goddelijke verschijning in het vizier, maar door haar looks kreeg ik ineens last van drempelvrees. Gebeurt wel vaker met meiden die ik te hoog inschat voor mezelf. Maar goed, van aan de andere kant van de bar stond ze te lachen naar mij en zodoende brak het ijs al een beetje. Ze gebaarde even tot bij mij te komen en toen ze bij mij stond, van haar sigaret trok en de rook in mijn gezicht uitblies, smolt ik helemaal weg. We raakten aan de klets met elkaar en blijkbaar was er die mysterieuze klik. Ze opteerde wel om gaan te stengelen, maar ik wou mijn pik nog even laten recupereren. Dat verstond ze heel goed, maar bleef toch bij mij en we zonderden ons zelfs ergens af in een zithoek.

    Ze stelde zich voor als de Griekse Eleni en SFL heeft het wel voor dit prachtig land, met die prachtige kettingrokende vrouwelijke populatie. Terwijl het gesprek vorderde begon ik er wel sterker aan te twijfelen of ze daadwerkelijk een Griekse is. Ze kent ook wat Roemeens en heeft o.a. in Spanje gewerkt (dat komt toch bekend voor bij Roemeense loeders). Maar goed, ik wou niet met haar in discussie gaan, wou zeker de magie en chemie tussen ons niet bederven en bovendien was ze te fel mijn type om haar nu zomaar links te laten liggen.

    Spijt het ik er geen geval van gehad, want de service was allesbehalve Roemeens. Ze nam heel veel tijd voor presales en wou alles weten wat ik graag had. Zo vermelde ik ook mijn fetisj voor rokende dames. Ze deed er niet gek, onbegrijpend of dom over… Ze stelde me zelfs gerust dat ik de enige niet was en dat ze al meerdere malen een man met dezelfde verwachtingen had moeten dienen. Bij deze waren we hier ook uit en op de kamer wist ze zonder uitleg heel goed wat van haar verwacht werd. Maar niet alleen dat deed ze haast perfect, heel haar aanbod evenaarde de perfectie! Ik heb ook haar kut gelikt en die was even lekker als die van Dani in GT, vorige week. Kortom haar hele lichaam was perfect. Van snuit wel niet helemaal mijn type, maar zeker knap genoeg. Deze dame super in omgang, pracht van lichaam met geile tatoe op been, kent de kneepjes van het vak, superlief, trachtte een goede GFE te zijn voor mij, maar de PSE kreeg ik er gratis bij. Beestig veel ervaring en ze weet allerlei trucjes en manieren om een man hersendood te klipperen. Eren wie eer toekomt, is hier niet misplaatst. Meer details over haar lees je onder deze link:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...86&postcount=1

    Na een ruim uur met haar was ik volledig afgemat, leeggemolken en kapot gezweet! Nog iets fris gedronken en daarna een stuk koude pizza gesmikkeld om weer op krachten te komen. Als een dief in de nacht verdween ik weer uit VV, na eerst nog afscheid van al mijn geliefden. Bij het naar buiten gaan brak ik bijna mijn enkel, want ik had die heimelijke treden voor de ingang niet opgemerkt.

    Bij deze zat de vierde dag van mijn tour erop en ik heb absoluut geen spijt van VV. Er waren heel veel dames, vele knappe zelfs en het personeel (vooral de Poolse theke en de bardame met zwarte carresnit) was heel vriendelijk en gedienstig. SFL zal zeker in de toekomst nog eens vaker afzakken naar dit opgekalfaterd herenhuis.

    Tot dusver was VV de beste club naar mijn mening. Maar GT vorige week en Acapulco op zondag waren ook goed. Alleen van Artemis had ik meer verwacht en was toch wel iets te duur om aan fabrieksneuken te doen. Helaas kwam er net een bericht binnen van Sonny dat Oase niet zal lukken voor hem en dat is een jammere zaak. SFL staat klaar om te vertrekken, maar of het Oase zal worden staat niet vast. De lange rit zint me momenteel niet echt… Misschien wel PHG of YY (niet echt origineel meer), maar we zien wel waar het lot me drijft!

    In mijn volgend verslag weten jullie alleszins meer!
    Tot schrijfs
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #91
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:14
    Berichten
    50
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    ik vind Villa Vertigo een prachtige club, maar het hangt helemaal geen erotisme in de lucht, allemaal te sober
    in vergelijking met andere clubs, zoals Golden Time of Finca erotica of Babylon, is dat een zeer grote minpunt, volgen mijn bescheiden mening

  17. #92
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard White Party

    Ik was gisteren op VV white... Ik kan alleen maar een ding zeggen.. Wat sloven ze zich in VV toch uit voor hun gasten.. Het was prachtig versiert, volop eten van mooie kwaliteit.. Goede muziek.. De meiden waren in goed heumeur.. er mocht in het rust gedeelte gerookt worden..

    Rond 10 uur kwam er een gigantische prachtige taart naar binnen.. Echt ontzettend goed hoe ze het aanpakken.. Hoe ze zich om hun klanten bekommeren is werkelijk super.. Ik vond het een leuk feest.. Mijn kamertje was een beetje teleurstellend.. En ik heb het daar bij ook maar bij gelaten..

    Maar voor de rest..Eins A... heel heel leuk..

    En een groot compliment voor de dames die er prachtig bijliepen...!!!

  18. #93
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Ze voeren bij VV een nieuw charmeoffensief... Vorige week één dag daar geweest en het was weer als in de goede oude tijd. De gloriedagen van VV...

    Komende week of weekend gaat SFL zeker eens terug een kijkje nemen en een wipje plegen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  19. #94
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard à ZL

    Een update kan geen kwaad zo nu en dan, lijkt me.

    Hoe zit dat nu tegenwoordig in VV. Kan je je er nog amuseren buiten bankhangen :wink:?
    * In de beginperiode was het eten verrukkelijk, later ging het stijl bergafwaarts en gingen we eten in PSR à la carte. Hoe zit dat nu?
    * Heeft de sauna weer een temperatuur van 90°C i.p.v. 70°C, enkele uurtjes per openingstijd?
    * Hebben ze al deftige whirpools of nog steeds de lege thuisbroebelbadjes?
    * Zijn de dames al wat meer happy i.p.v. ijskasten?

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #95
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Een update kan geen kwaad zo nu en dan, lijkt me.

    Hoe zit dat nu tegenwoordig in VV. Kan je je er nog amuseren buiten bankhangen :wink:?
    Jazeker! Maar zie ook de berichten van andere beertjes.

    * In de beginperiode was het eten verrukkelijk, later ging het stijl bergafwaarts en gingen we eten in PSR à la carte. Hoe zit dat nu?
    De beginperiode niet meegemaakt. Ik vind het eten zeker zo goed als dat ik me herinner van PHG. En ik ben in Duitsland groot geworden met GT voedsel. Als je dat overleeft kun je alles aan. Maar VV eten is niet à la carte zoals in PSR.

    * Heeft de sauna weer een temperatuur van 90°C i.p.v. 70°C, enkele uurtjes per openingstijd?
    Het schommelt zo rond de 85 °C.

    * Hebben ze al deftige whirpools of nog steeds de lege thuisbroebelbadjes?
    Nee, nog steeds dezelfde. Alleen Pistol Pete maakt er driftig gebruik van.

    * Zijn de dames al wat meer happy i.p.v. ijskasten?

    Ze zijn happy als ik er ben, en maken mij meer dan happy, dat is mij genoeg. . IJskasten maak ik niet mee daar.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  21. #96
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ik was gisteren op VV white... Ik kan alleen maar een ding zeggen.. Wat sloven ze zich in VV toch uit voor hun gasten.. Het was prachtig versiert, volop eten van mooie kwaliteit.. Goede muziek.. De meiden waren in goed heumeur.. er mocht in het rust gedeelte gerookt worden..

    Rond 10 uur kwam er een gigantische prachtige taart naar binnen.. Echt ontzettend goed hoe ze het aanpakken.. Hoe ze zich om hun klanten bekommeren is werkelijk super.. Ik vond het een leuk feest.. Mijn kamertje was een beetje teleurstellend.. En ik heb het daar bij ook maar bij gelaten..

    Maar voor de rest..Eins A... heel heel leuk..

    En een groot compliment voor de dames die er prachtig bijliepen...!!!

    Dit verteld een gast die er iets van afweet hoe het op de kamer moet zijn,dus nog steeds teleurstellend kameren in vv zoals het vroeger was en nu nog is

  22. #97
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Ik zou het nog anders kunnen zeggen: alles was super, behalve het moment op kamer met een dame. Komen we niet net daarvoor vooral naar de clubs .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. #98
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ik zou het nog anders kunnen zeggen: alles was super, behalve het moment op kamer met een dame. Komen we niet net daarvoor vooral naar de clubs .
    Ik wel, en met succes. Maar jij kunt nog altijd broebelen in die kleine whirlpools.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  24. #99
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Ik wel, en met succes. Maar jij kunt nog altijd broebelen in die kleine whirlpools.
    Zl je reactie naar seksenfun is gewoon zielig

    Wat seksenfun schrijft is gewoon totaal waar
    Zelf ben je er al tijden niet geweest of maar een enkele keer.
    Dus hang hier nu niet de man uit die weet hoe het in VV is.

    Als je de berichtgevingen ziet vind iedereen het een mooie tent maar daar alleen kan een club niet van rondkomen

    Dat Pistol Pete,Sonny,Picasso1 en SFL er goede sessie gehad hebben wil niet zeggen dat het een topclub is maar meer de persoon en waar ze voor komen.
    Als ik daar een toppertje had zitten schreef ik mischien ook minder negatief maar er is gewoon geen topper te vinden daar !!

    Een vogel in de lucht maakt nog geen zomer.
    Als je hier zo graag bankhangt dan geef toe dat het wellness gedeelte gewoon waardeloos is zie mijn eerdere berichtgevingen.

    De dames voor echte beren zijn op de kamer gewoon matig en lustloos.

    Dalton,Seksenfun,cornaredo hebben net als ik gewoon in VV een afknapper omdat we betere clubs gewend zijn.

    Dus houd je ogen gesloten en je plaat voor je kop, droom verder achter je pc
    Maar geef geen reactie als je zelf thuis bankhangt en niet naar andere clubs gaat voor een vergelijk.

  25. #100
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Zl je reactie naar seksenfun is gewoon zielig
    Volgens mij mis je een smiley of twee...

    Wat seksenfun schrijft is gewoon totaal waar
    In zijn beleving wel, in de mijne niet. Waarom is dat voor jou een probleem?

    'Geen topper te vinden', schrijf je, ach ja. Als je mijn top5 2009 bekijkt zie je dat ik een andere mening heb.

    Verder: je hebt 1x een kut vrijdag gehad in VV en vergeet dat je het vaak prima naar je zin had in VV. Hoe serieus moet ik je dan nog nemen?

    Ga jij lekker naar andere clubs als je het daar beter vindt. Ik kom je wel weer tegen, in VV of ergens anders, en dan bekvechten we lekker verder over de dames die we beiden believen, of juist niet.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.