Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 114
  1. #1
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:20
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Beitrag Villa Vertigo, Viva la Villa, 1e Kwartaal 2010

    Allereerst de beste wensen voor 2010!

    Binnenkort wil ik de VV eens gaan bezoeken, heb zelf niet zoveel wandel ervaring. Daarom wil ik vragen of er bepaalde dagen zijn die jullie kunnen aanbevelen.

    Ik wil niet graag de enige ijsbeer zijn wat ik me kan voorstellen op maandagochtend

    Alvast bedankt

  2. #2
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    @quickstep, vrijdag en zaterdag uitstekend, zondag wisselend. Andere dagen meestal wat rustiger, zowel met dames als met beren. Sowieso overdag rustiger dan 's avonds. 't Is maar net wat je zoekt.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    @quickstep, vrijdag en zaterdag uitstekend, zondag wisselend. Andere dagen meestal wat rustiger, zowel met dames als met beren. Sowieso overdag rustiger dan 's avonds. 't Is maar net wat je zoekt.
    @quickstep,

    ZL heeft het antwoord al gegeven! VV is een hele mooie club maar het gaat om de dames en dan raad ik je niet aan er om Maandag 11u voor de deur te staan. Ga dan op zeker en ga voor de vr en za na 18u!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @quickstep,

    ZL heeft het antwoord al gegeven! VV is een hele mooie club maar het gaat om de dames en dan raad ik je niet aan er om Maandag 11u voor de deur te staan. Ga dan op zeker en ga voor de vr en za na 18u!
    Big30
    Hey Mr Big, hoe lang is het nu al geleden dat je nog eens in die mooie club was? Volgens mij ben je helemaal vergeten hoe de Villa of dreams eruit ziet

    Toch wel een suggestie voor collega-ijsbeer quickstep: na 18u binnenvallen in de Villa is een beetje not done. Je mist dan het avond-eten al en dat is dan toch een beetje deel van de fun :wink:
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Local Hero Bekijk bericht
    Toch wel een suggestie voor collega-ijsbeer quickstep: na 18u binnenvallen in de Villa is een beetje not done. Je mist dan het avond-eten al en dat is dan toch een beetje deel van de fun :wink:
    Moet ik dus concluderen dat tegenwoordig in VV na 18u het avond eten op is ?

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard misschien wordt het beter

    Ja ook ik wil weer eens na VV ze hebben zelfs gevraagd waar de vaste gasten zijn gebleven waaronder ik.

    Nu wil ik best weer eens gaan kijken maar hoop dan wel aktieve leuke meiden tegen te komen.
    En geen getrainde bankhangers die door ZL. zijn opgeleid om de hele avond op de bank te blijven hangen.

    Ook mis ik de vrienden zoals Gatenvuller en Porsch die gewoon blijven komen op vrijdag maar dan op zaterdag middag heel GT los neuken.
    De laatste keer dat ik er was is zeker 4 maanden terug en de keuze was toen niet geweldig wbt dames.
    Ik mis wel een paar meisjes daar zoals Sonja en fiona of Mia maar in GT en PHG heb ik meer keus.
    De laatste tijd heb ik ook Duitse stamgasten uit VV gesproken in GT die ook puur voor de dames komen en niet voor de club want dan is VV een betere club.

    L.Hero mis ik niet die is toch de hele avond op de kamer

  7. #7
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    In GT merk ik daar helemaal niks van en kun je tot 19.30 avondeten halen waarna om 22.00 uur de pizza volgt. In YY kun je tot 22.00 uur eten en is constant voldoende vlees beschikbaar. In World kun je tot in de kleine uurtjes vers gemaakt eten blijven eten net zoals in Palace. In Oase blijft het lekkerste liggen .
    Laatst gewijzigd door Big30; 5 januari 2010 om 12:45

  8. #8
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja ook ik wil weer eens na VV ze hebben zelfs gevraagd waar de vaste gasten zijn gebleven waaronder ik.
    Achter Jansen vraagt iedereen, want sinds Jansen niet meer gaat draait de Villa niet !
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  9. #9
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.460 in 8.528 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    . Ik vind ze veel weg hebben van Sky (waar is haar draadje), maar dan een zwartharige uitvoering.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ad.php?t=13014

    In de oude doos....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  10. #10
    Geregistreerd
    28 december 2009
    Last Online
    23 februari 2010 @ 18:42
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    na een lange afwezigheid ga ik dit weekend de villa weer eens bezoeken,welke dames zijn er aan te raden?,ik hou van gfe met veel zoenen en knuffelen,kortom dames waar je plezier mee kunt maken,heb geen zin in afwerktypes zoals je die in gt toch veel aantreft,of is de villa tegenwoordig ook bevolkt met deze types?,welke clubs zouden het best geschikt zijn voor deze beer die iets meer kwaliteit zoekt dan het raamprostitutiegedrag dat je in gt toch veel meemaakt.

  11. #11
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Het belangrijkste is lekekr van te voren kennismaken en een beetje proberen kort te sluiten wat je wensen en verlangens zijn.
    Dames die geen zin hebben in een intake gesprek kun je dan alvast gelijk links laten liggen, dat zijn meestal niet de types die voor een goede kamerperformance gaan.

  12. #12
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    hoe veel meiden verwachten jullie op een zaterdag? en dan rekening ermee houdend dat veel meide op vakantie zijn

  13. #13
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Het belangrijkste is lekekr van te voren kennismaken en een beetje proberen kort te sluiten wat je wensen en verlangens zijn.
    Dames die geen zin hebben in een intake gesprek kun je dan alvast gelijk links laten liggen, dat zijn meestal niet de types die voor een goede kamerperformance gaan.
    Dear Sir, ik dacht toch dat jij een liefhebber bent van tegendraadse types (bijvoorbeeld Mia, de ijskoningin uit Rusland) die eerst een beetje tegensputteren maar eens in alle intimiteit ...

    Gulden regel van intake gesprak is wel: al het reeds begint met tongzoenen dan krijg je visioenen
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  14. #14
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door important Bekijk bericht
    na een lange afwezigheid ga ik dit weekend de villa weer eens bezoeken,welke dames zijn er aan te raden?,ik hou van gfe met veel zoenen en knuffelen,kortom dames waar je plezier mee kunt maken,heb geen zin in afwerktypes zoals je die in gt toch veel aantreft,of is de villa tegenwoordig ook bevolkt met deze types?,welke clubs zouden het best geschikt zijn voor deze beer die iets meer kwaliteit zoekt dan het raamprostitutiegedrag dat je in gt toch veel meemaakt.
    Een dagje Vertigo is als een een religie: je wordt de hemel belooft maar op sommige momenten moet je gewoon hopen op beter, dromen van beter. Het is in VV niet altijd even gemakkelijk als je gedroomde dame er niet is om toch een geslaagd verblijf van te maken. Villa of hope and dreams

    Een dagje Vertigo is als een een religie: je wordt de hemel belooft maar op sommige momenten moet je gewoon hopen op beter, dromen van beter. Het is in VV niet altijd even gemakkelijk als je favoriete dame er niet is om toch een geslaagd verblijf van te maken. Villa of hope and dreams

    Toen ik voor de eerste keer in de Living Room kwam, dan was dat een echte schok in vergelijking met de Vertigo luxe. Er is om te beginnen al geen deftige parking voorzien, de LR bevindt zich ook vlak bij een zeer drukke autostrade. Vooral die afwerkkamertjes met basiskomfort deden mij wat griezelen, de bar deed mij denken aan een doordeweekse voetbalkantine, sommige douches waren kapot, er hing constant een rookwalm. Het eten was in die club ook bijkomstig, gewoon een verplicht nummertje waaraan de LR-bazen met veel tegenzin blijkbaar aan voldoen. Anderzijds: in LR waren enkele 'afvalligen' uit VV terecht gekomen, als zij zich daar in die geile Wohnzimmer zich thuis voelen, des te beter. Hmmm, ik heb die keer in LR toch lekker gepoppt :D

    Ook Schieferhof (Bernds) heeft mij (nog)niet helemaal kunnen overtuigen. Iemand zei dat Bernds in de top 5 van 's werelds beste sexclubs zou zitten. Misschien wel als je de line up en de basisservice bekijkt. Onstellende hoge basisservice (tongzoen + FT) die blijkbaar na 10 sessies op 1 dag nog van dezelfde hoge kwaliteit is. Maar toch mis ik iets ook al weet ik op dit moment niet wat. Toch misschien nog een terug een een bezoekje maken aan Schiefershof om het af te leren
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  15. #15
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    hoe veel meiden verwachten jullie op een zaterdag? en dan rekening ermee houdend dat veel meide op vakantie zijn
    Als je kan dan zou ik maar op vrijdag 15 januari naar Vertigo´s Geburtstagsparty gaan. De party in VV zijn altijd AF en druk bezocht langs elke zijde van de sexe
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

  16. #16
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:20
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard Re: Party

    Ik heb nog nooit een party bij VV meegemaakt. Maar ben benieuwd wat je kan verwachten op zo' n avond. Is er een beetje tijd om zoals ik vaker lees, meer afwerkpraktijken?

  17. #17
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    hoe veel meiden verwachten jullie op een zaterdag? en dan rekening ermee houdend dat veel meide op vakantie zijn
    Wil je het ingedeeld hebben op haarkleur, handelingen, muzieksmaak en hoogte van de hakken?
    Een uurtje is ook maar een uur...

  18. #18
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    nee gewoon hoeveel vraag ik

  19. #19
    Geregistreerd
    28 augustus 2008
    Last Online
    20 januari 2019 @ 23:20
    Berichten
    662
    Discussies
    29
    Thanks
    71
    Thanked
    293 in 154 posts

    Standaard

    kan iemand zeggen hoe het was afgelopen vrijdag bij het twee jarig bestaan van villa vertigo.
    er wordt niet veel over geschreven ??

  20. #20
    Geregistreerd
    13 december 2007
    Last Online
    28 maart 2024 @ 12:14
    Berichten
    50
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    ik vind de Villa een heel moie prachtige club, maar het hangt helemaal geen erotism in de lucht; mijn prive mening
    veel te braaf , te somber

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    kan iemand zeggen hoe het was afgelopen vrijdag bij het twee jarig bestaan van villa vertigo.
    er wordt niet veel over geschreven ??
    Bestaat deze club dan nog? Ik dacht dat alleen bankhangers hier nog kwamen, de neukende ijsberen komen hier niet (meer) volgens mij (zie ook commentaar Corneredo)

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  22. #22
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 12:29
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    kan iemand zeggen hoe het was afgelopen vrijdag bij het twee jarig bestaan van villa vertigo.
    er wordt niet veel over geschreven ??
    Nachdem wir in letzter Zeit nicht ganz so oft in der Villa waren, wollte ich mir zusammen mit dem Theo-Logen die Geburtstagsparty nicht entgehen lassen. Die Partys in der Villa waren immer sehr gelungen, und so war es auch zum zweijährigen Jubiläum: Es war prächtig.

    Auffällig, wie viele neue Mädchen da waren (oder lag es daran, dass ich zuletzt nicht so oft vor Ort war??) Auf jeden Fall hatte der kleine Manni angesichts beeindruckender Optik-Auswahl sofort Witterung aufgenommen: Eine blonde vollbusige Polin (Monika) und eine himmlisch süsse Rumänin (Julia) sollten es an diesem Tag sein. Das Programm stand - doch dummerweise hatten den gleichen Gedanken auch viele andere Eisbären (es war rappelvoll), so dass weder Monika noch Julia auf Anhieb buchbar waren.

    Bei der Wartezeit fiel mir Julias Freundin Nina auf: Groß, schlank, dunkle Haare, Brillenträgerin, starke Ausstrahlung. Und weil Nina mir beim Hallosagen schon die Zunge in den Hals schob , wurde der Ursprungsplan eben geändert: Eine Nummer mit Nina, und dann noch Monika oder Julia - so sollte es jetzt sein.

    Doch die himmlische Nina hatte auch diesen Plan durchkreuzt Ihr Programm auf dem Zimmer war so herausragend, dass sie nach der ersten Nummer nur eine kurze Pause einlegte und den kleinen Manni ganz fix ein zweites Mal zu neuem Leben erweckte Kurz und gut: Dem ersten super-zärtlichen Blowjob folgte noch ein zweiter hinterher - und damit war der kleine Manni für diesen Tag erledigt

    Nina (21, früher Living Room) ist eine absolute GF6-Empfehlung.

    Weil die Party mit all den Mädels und der prächtigen Stimmung mein schönster Club-Tag seit langer Zeit war und die To-Do-Liste längst nicht abgearbeitet war, bin ich am Samstag dann wieder in die Villa gefahren. Klares Ziel: Diesmal mussten es Monika und Julia sein :wink:

    Monika ist Anfängerin in dem Job, kein Profi. Sie hat einem himmlischen Body und das Programm lief auch hier in Richtung Hochzeitsnacht. Besonders zu empfehlen ist sie für Eisbären, die mit der Zunge umgehen können (Typ Lassie) Monika (28) bleibt noch bis Mittwoch in der Villa, geht dann wieder in Polen ihrem normalen Job nach, und kommt im Februar für ein langes Wochenende in die Villa zurück Attraktiv ist übrigens auch ihre Freundin (Christina?)

    Ich hatte mich jedoch für die zweite Nummer auf die süsse Julia festgelegt (wie auch von Monika gibt es Bilder von ihr im Vertigo-Blog). Der Service ist etwas professioneller, ihre Reit-Technik ist vorzüglich, aber leider nicht besonders ausdauernd. Den Abschluss gab es deswegen im Doggy - ein himmlischer Anblick bei dem knackigen Hintern.

    Unterm Strich war es ein super Wochenende in der Villa. Wenn die an diesem Wochenende anwesenden Mädels länger bleiben, ist die Villa wieder deutlich im Aufwind. Am Samstagabend wurden noch drei neue Polinnen durch den Laden geführt, die am Sonntag ihren Dienst antreten wollten. Und für diese Woche sind weitere Neuzugänge aus Polen und Russland angekündigt. Zudem waren einige neue deutsche Frauen da, deren Namen (und Service) ich aber noch nicht kenne.

    Manni1a

  23. #23
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    24 november 2018 @ 14:54
    Berichten
    237
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Attraktiv ist übrigens auch ihre Freundin (Christina?)
    nein das ist Claudia

  24. #24
    Geregistreerd
    2 februari 2008
    Last Online
    17 mei 2014 @ 20:45
    Berichten
    45
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Lara

    Beer collega's,

    Afgelopen zomer had ik een super sessie met Braziliaanse Lara in de Villa. Ik zou haar graag nog met een bezoekje willen vereren
    Ik vind verder geen info over haar op dit forum, weet iemand wellicht waar ze te vinden is?????

    http://www.saunaclub.com/saunaclub-v...nerstags-lara/

  25. #25
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Villa Polska Baltica

    Het is mij opgevallen dat het dames aanbod in Villa Vertigo sinds de jaarwisseling enorm is toegenomen. Met dat in mijn achterhoofd heb ik mijn woensdagavond keuze op deze club in Grefrath laten vallen.

    Toen ik binnenkwam had ik een waar gevoel. Terwijl ik de bar inliep zie ik bijna alle zetels bezet zijn met dames. Een haag met dames welke ik nog nooit zo in de Villa had gezien. Opvallend was dat het aantal beren op dat moment ver in de minderheid waren. Het was vrouwen en nog eens vrouwen waaraan mijn netvlies werd blootgesteld. Verder viel op dat een groot deel van de dames voor mij waren.
    Het waren veelal Pools en Baltisch blond. Deze keer was het Roemeense clubje veruit in de minderheid. Ook het Russische klasje was weer gearriveerd.

    Ik had echt weer eens het gevoel (wat ik normaal gesproken alleen in Oase heb), waar moet ik in hemelsnaam beginnen. Al die nieuwe hertjes. Al snel trok de vrolijkste van het hele stel mijn aandacht. Na nog geen half uur binnen te zijn was ik al niet meer unschlüssig

    Helaas bleef het bezoekers aantal de hele avond door wat achter waardoor de verhouding ijsberen/dames ruim in het voordeel van de dames bleef.

    Ik werd aan de nieuwe masseur. Alexander uit Rusland. Ik heb mij in de loop van de avond door hem laten masseren. Tijdens dit schrijven voel ik nog een Muskelkater van deze massage. Het was werkelijk brute Russische service. Uitsluitend aan te raden voor diegene welke stevig aangepakt willen worden.

    Er waren wat bekende forumberen en mede daarmee een leuke avond gehad.

    Mijn afsluiting was een blaassessie met de Letse Margareta.


    Fazit: Villa Vertigo is weer helemaal Het dames aanbod is momenteel van die aard, dat ik daar voorlopig nog wel even aan de gang kan gaan om aan mijn afwisselingstrategie te werken. Jammer dat voor de meiden het bezoekers aantal niet toereikend is om goede verdiensten te generen. Hopelijk zal voor hen het imago van Villa Vertigo snel veranderen

    Sonny

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Diamond 468*60