Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard Helchteren, club Mabuhay, Helzoldstraat 11, Kelly (& Vicky)

    Haarkleur/-lengte : zwart / schouderlang
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank, B
    Nationaliteit/Taal : Grieks, Duitstalig
    Leeftijd : begin 20
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: TZ (vooral tong), pzc, FT, nmc
    Voordelen: knap, haartjes rond de tepels, eigenzinnig karakter
    Nadelen: nogal bazig
    Tijdsduur : 30’
    Prijs :37,5 euro als helft van speciale aanbieding “happy hour”, normaal tarief 50 euro voor 1/2 uur
    Extra’s bij het bezoek: geen

    Het gaat langzamerhand weer de goede richting (lees: oostwaarts) uit met Herbert. Ik reed deze keer de halve afstand (Limburg dus, Duitsland = de volle pot). Na mijn pelgrimage naar de Kiewitstraat van vorige week besloot ik deze keer de nieuwe keet van de voormalige eigenaars te gaan verkennen, Mabuhay te Helchteren. Deze is buiten verwachting vrij netjes, het personeelsbestand is vrijwel onveranderd (Kelly, Vicky, Christy), alsook de service.
    Ik had iets horen waaien over “happy hour: 2 meisjes in serieschakeling voor 2 x ½ uur, 75 EURO”, en warempel, het bleek werkelijkheid. Ik koos voor de mooiste om te starten (Kelly) en de zekere waarde (Vicky) om af te ronden.
    Ik werd niet teleurgesteld. Kelly, die vrij algemeen bekritiseerd wordt, viel wel mee. Oké, ze is nogal bazig en heeft er het handje van om jou te vertellen wat jij lekker vindt, maar het zicht (mooie jonge meid met wat haartjes op het tepelhof) maakt veel goed. De eerste helft van ons halfuurtje volgde ik haar programma, dwz wat likken & zoenen, beetje pijpen en dan op haar verzoek beffen, op geheel eigen wijze: ze vraagt je haar te likken net boven de clitoris. Op mijn aangeven dat ik niet dacht dat dit veel effect zou hebben, (niet dat ik haar wou doen komen, ik bef enkel omdat ik dat zelf errrrrug lekker vind, maar beffen moet beffen blijven), deed ze een condoom om m’n vinger, vroeg me haar ermee te penetreren, legde zich achterover en begon zichzelf op het eerder aangeduide plekje heel snel te vingeren, om na enkele minuten klaar te komen, als wou ze bewijzen dat het wel werkte. Weird! Vervolgens vroeg ik haar de resterende tijd vol te pijpen, wat ze gedwee en zeer goed deed.
    Na een kleine pauze ook Vicky soldaat gemaakt, zie haar draadje.
    Ik kan me voorstellen dat niet iedereen Kelly het einde vindt, maar ik heb wel sympathie voor haar eigenzinnige manier van doen. Niet de laatste keer!

  2. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Kelly

    Everyone deserves a second chance.
    Met deze gedachte trok Krimson vanavond richting Helchteren, richting zijn favoriete pijpclubje, waar hij al mening toppertje had zien komen, … maar ook zien gaan. :o

    Normaal kiest Krimson voor degelijkheid, voor zekerheid, normaal kiest hij nu voor de Griekse Victoria; nu echter niet. Hij had zijn zinnen gezet op de Griekse Kelly, een poppetje van begin 20, met lange donkere haren, amandelvormige donkere ogen om in te verdrinken, en een superstrak blank figuurtje met goedgevormde, stevige borsten. Tussen de edelhertjes van GT of PHG zou zij zeker geen slecht figuur slaan, integendeel. Ondanks het feit dat Kelly al geruime tijd bij Mabuhay aanwezig is, had Krimson tot nu toe nog maar één keer met haar geoefend, wat hem toen niet bijzonder bevallen was.

    Bij de voorstelling van de dames dadelijk voor haar gekozen, samen een colaatje gedronken, en naar boven getogen, waar Krimson een wasbeurt kreeg die een veelbelovende verderzetting van de sessie alleen maar ten goede kon komen, wat dan later ook gebeurde.
    Nadat Kelly zichzelf gewassen had kwam zij in vol ornaat de kamer binnen, een plaatje om te zien.
    Echter, waar deze Griekse verschijning bij een vorige sessie de boot afhield, voerde zij nu met Krimson oefeningen uit waarvan hij het bestaan wel kende, maar er in de verste verte niet had van durven dromen dit uitgerekend met haar mee te maken.
    Als voorbereiding op een bezoek aan Hennef kon dit tellen, het zou er zelfs voor kunnen doorgaan.

    Kelly is een actief bijtje, die graag verscheidene zaken uitprobeert, en dit op een uitnodigende manier, evenwel zonder bazig te zijn, duidelijk maakt. Zij is zeker niet het type van ik-ga-liggen-doe-jij-je-ding-maar, niet het type onderuitgezakte zoutzak, maar een jongedame die duidelijk weet wat ze wel en niet wil.
    Eens de chemie er dan voor zorgt dat de elementen naadloos in elkaar overvloeien, kan dit alleen maar tot een homogene samensmelting leiden.

    Zo zie je maar, iedereen heeft recht op een tweede kans; de service van Kelly is er met rasse schreden op vooruitgegaan, zelfs in die mate dat Krimson ervan overtuigd is zijn volgende sessie ook met haar te zullen doorbrengen.

    Krimson, die Griekse heuveltjes het einde vind
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 14:53

  3. #3
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Kelly

    Vorige week woensdag, ter voorbereiding van een dagje GT, nog even een bezoekje gebracht aan het favoriete pijpclubje. Het laatste dateerde al van einde 2006, eigenlijk veel te lang geleden.

    Nog maar eens voor Kelly gekozen, wat zag ze er weer schitterend uit.
    Deze keer wat meer tijd beschikbaar, en gelijk een uurtje gebleven. Kelly weet nog steeds heel goed wat ze erg graag en minder graag heeft, weet ondertussen ook wat Blauwbeer erg op prijs stelt, en zodoende zijn er nog slechts weinig woorden nodig om tot een schitterende sexbeleving te komen.

    Toen ruimschoots 50 minuten verstreken, Kelly met haar amandelvormige ogen Krimson eens indringend had aangekeken en ook zijn beste zaad verschoten was, werd de massage-olie bovengehaald om met een wederzijdse behandeling het uurtje ruimschoots vol te maken.

    Indien zij haar service op een dergelijk hoog niveau handhaaft, blijft zij alleszins een welkome afwisseling voor de dames in GT, waarvan zij het optische niveau moeiteloos haalt.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 14:53

  4. #4
    Geregistreerd
    10 maart 2007
    Last Online
    4 januari 2022 @ 09:29
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo kom jij nog vaak in die club bij kelly werkt zij daar Nog?
    ik heb er geen goede ervaring mee

  5. #5
    Geregistreerd
    25 maart 2007
    Last Online
    5 maart 2011 @ 14:13
    Locatie
    republiek limburg
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Kelly

    Ja hoor ze werkt er nog steeds; heb ze vorige week nog gezien. Overigens, het personeelsbestand is weer "tijdelijk" een beetje uitgebreid. Er zijn nu een spaanse dame (alhoewel ik hier even twijfel) en een nederlandse voluptueuze aanwezig

  6. #6
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Kelly

    Naar Mabuhay gereden om eens met Maya kennis te maken, deze bleek echter een uurtje bezet. :o

    Dan toch maar weer voor Kelly gekozen en geen spijt van gehad, zoenen, pijpen, likken en neuken als een Russinetje, wat wil een beer nog meer?

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 14:53

  7. #7
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Vicky & Kelly

    Vandaag nogmaals naar Helchteren in de hoop Maya nogmaals te treffen. Helaas had zij enige dagen vrij. Dan maar voor een half uurtje met Vicky gekozen om dan in schoonheid te eindigen met Kelly.

    Het was reeds enkele maanden geleden dat Krimson nog met Vicky op de kamer was, maar zij weet nog steeds zeer goed wat hij graag heeft. Het wordt dan ook een zeer stomende en natte sessie, die uiteindelijk ruim een half uur in beslag neemt.
    Na afloop roept zij Kelly die het tweede half uur voor haar rekening zal nemen.

    De daaropvolgende sessie met Kelly is er niet minder om. Zij ziet er nog steeds beeldig uit, en vraagt of hij graag een massage dan wel sex met haar wil hebben. Toch maar niet voor de massage gekozen en Kelly gedurende geruime tijd laten doen wat ze goed kan, namelijk intensief pijpen terwijl ze hem met die grote, donkerbruine zaadvragende ogen aankijkt.
    Een tweede hoogtepunt volgt in een tijdspanne van een klein halfuurtje.

    Twee totaal verschillende sessies, maar elk op zich van een zeer hoogstaand niveau, kortom een ongeëvenaarde prijs/kwaliteitsverhouding.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 14:54

  8. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    colombiano ( 2 september 2020)

  9. #8
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Last Online
    21 november 2011 @ 21:27
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Icebeers,

    Kelly werkt er sinds begin dit jaar niet meer; had ze nog één keer begin januari.
    Toen was er reeds prijsstijging; uurtje aan 100 euro.
    Zou Kelly ergens anders aan slag zijn, wie weet meer!

    CiaO

  10. #9
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Kelly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franky goes to HookerWood Bekijk bericht
    Zou Kelly ergens anders aan slag zijn, wie weet meer!
    Kelly is terug naar haar geboorteland. Misschien komt ze ooit nog eens terug.

    Krimson :wink:

  11. #10
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Last Online
    21 november 2011 @ 21:27
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson Bekijk bericht
    Kelly is terug naar haar geboorteland. Misschien komt ze ooit nog eens terug.

    Krimson :wink:
    Griekeland dan!

    Ooit ...

  12. #11
    Geregistreerd
    25 augustus 2011
    Last Online
    16 augustus 2016 @ 19:01
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heeft iemand deze Kelly nog ooit ergens gezien ?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Diamond 468*60