Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard Persoonlijk jaaroverzicht 2010 IJsberenland

    Bij het jaareinde duiken altijd de lijstjes en de overzichten op. Misschien is het leuk om even aan te geven wat voor jou de drie meest markante herinneringen zijn aan het (bijna) voorbije jaar in het land van de witte beren.

    Ik stel voor een soort van uniformiteit te betrachten: nummering van 1 tot 3, gebeurtenis in vetjes en maximaal (geldt ook voor Ace en BS - als die zich al willen verwaardigen hier iets te schrijven) 10 regels per item. Hyperlinks zijn toegelaten.

    Ik zal zelf de (saaie) voorzet geven. Meer heb ik niet te bieden...



    1. Overlijden Zakkenleger Ineens werd het forum leger. Ook nu nog maakt het je even stil.

    2 Feestje vijf jaar IJbf De eerste keer dat ik al die bekende beren ging ontmoeten. Best wel een beetje eng. Maar ze vielen mee. De dames ook trouwens. En de sauna-aufguss was fabelhaft.

    3 De babbels met een aantal beren op het forum. En de daarin verwoorde uitdaging om wat verhalen en fake-recensies te schrijven. Het was leuk daarop (eigenlijk alleen maar) positieve feedback te krijgen.
    I drown by the flood of your beauty.

  2. #2
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    THREE MOST MARQUANT MEMORIES 2010 (in willekeurige volgorde)


    1. Roemenie

    Voor (de dames uit) dit land heb ik in het jaar 2010 een zwak gekregen.
    Ondanks dat ze niet echt betrouwbaar zijn en niet altijd de waarheid spreken (geef ze eens ongelijk tegen naievelingen zoals ik) heb ik veel dames leren kennen en kan ik niet anders concluderen dat deze bevolkingsgroep naar mijn mening de beste service geeft in de clubs


    2. Liefde in de club?

    Vrijwel onmogelijk, zolang je nuchter blijft is de club de mooiste illusie die er bestaat
    Helaas heb ik het toch zelf weer moeten ondervinden
    Ik kan nu zeggen dat het me nooit meer zal gebeuren maar dat weet je toch nooit
    Ik ben in ieder geval een ervaring rijker en een illusie armer


    3. Villa Vertigo

    Voor mij de revelatie van 2010, ben er sinds mijn vuurdoop begin augustus niet meer weg te slaan
    I´m an educated fool with money on my mind

  3. #3
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Ik ben in ieder geval een ervaring rijker en een illusie armer
    Een nieuwe illusie komt vanzelf wel weer :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    1. Liefde in de club
    Hoewel ik dondersgoed weet dat dit zo goed als onmogelijk is en ik mezelf had voorgenomen mijn verstand erbij te houden, is het dan toch gebeurd. Een illusie en een pak centen armer ben ik nog niet, maar dat komt vast wel. Een kortstondige verliefdheid op een dame uit de club geeft een goed gevoel, een wat langere en hevigere verliefdheid geeft een minder goed gevoel en zorgt in 999 van de 1.000 gevallen voor ellende. Het verhaal van de illusie van een naieve ijsbeer, gefopt door een geslepen Roemeense volgt vast binnen afzienbare tijd.

    2. Roemenie
    Waar ik tot voor kort niet zoveel had met Roemenie en Roemeense dames, ben ik nu helemaal om. Ondanks de leugentjes en de zielige verhalen, zitten er geweldige dames tussen. Deze dames hebben op hun manier Roemenie bij mij op de kaart gezet.

    3. IJsberenforum
    Me aangemeld op dit forum en ook weer begonnen met een rondje Duitsland. Clubbezoek is ook meteen een stuk gezelliger geworden. Aantal collega-ijsberen in levende lijve ontmoet.

    Atât, mulţumesc
    PLECAT

  5. #5
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    1. Liefde in de club
    Hoewel ik dondersgoed weet dat dit zo goed als onmogelijk is en ik mezelf had voorgenomen mijn verstand erbij te houden, is het dan toch gebeurd. Een illusie en een pak centen armer ben ik nog niet, maar dat komt vast wel. Een kortstondige verliefdheid op een dame uit de club geeft een goed gevoel, een wat langere en hevigere verliefdheid geeft een minder goed gevoel en zorgt in 999 van de 1.000 gevallen voor ellende. Het verhaal van de illusie van een naieve ijsbeer, gefopt door een geslepen Roemeense volgt vast binnen afzienbare tijd.

    2. Roemenie
    Waar ik tot voor kort niet zoveel had met Roemenie en Roemeense dames, ben ik nu helemaal om. Ondanks de leugentjes en de zielige verhalen, zitten er geweldige dames tussen. Deze dames hebben op hun manier Roemenie bij mij op de kaart gezet.

    3. IJsberenforum
    Me aangemeld op dit forum en ook weer begonnen met een rondje Duitsland. Clubbezoek is ook meteen een stuk gezelliger geworden. Aantal collega-ijsberen in levende lijve ontmoet.

    Atât, mulţumesc

    Behoudens punt 3 had dit zomaar een uitspraak van ondergetekende kunnen zijn
    I´m an educated fool with money on my mind

  6. #6
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard 2 meest memorabele en dramatische momenten van PP in 2010.

    3 meest memorabele momenten in 2010 (uitsluitend DVP gerelateerd)

    1. 3 beren en 1 dame in een club. De 3 beren lebberen om beurten de dame af...
    Het gaat om de nog 18-jarige blonde Hongaarse stoot Sharon in de club PSR. Daders: PP, RP en Foots...Sharon ligt te midden op zo een heerlijke bankhangbank in PSR, links PP die zijn handen en tong niet kan thuis houden, rechts RP die denkt goed voorbeeld doet goed volgen en ook om beurten Sharon innig kust. Aan het voeteneind Foots die denkt, ik wil ook, en een natte duit in het zakje (de mond van Sharon) doet.

    2. de 'verovering' van Lavinia door PP in VV.
    Ik was moe en enigszins depri. Sonny en PP komen VV binnen en Lavinia zit op een bankje in de nieuwbouwbar in VV, Sonny merkt op (zoals vaker en altijd geheel juist): dat is een pistolmeisje...PP ziet het maar durft het niet aan haar te benaderen. Ze kijkt enigszins uit de hoogte, naar later blijkt omdat ze met haar nog maar 2e werkdag bezig was. Aan het eind van de avond durf ik de stoute schoenen aan te trekken en benader Lavinia en Louisa, haar vriendin. Laf als ik ben, bang voor een snelle afwijzing richt ik mijn pijlen eerst op haar vriendin Louisa, die geen engels of duits blijkt te spreken. Een tolk was welkom...een half uur later zit ik met beide dames naast mij, ze afwisselend te tongen...mission accomplished. Lavinia zou de dame worden waar ik de meeste contacturen mee zou hebben in mijn hele wandelcarriere. Vele nachten in hotels, bij mij thuis en in de club. En dat alles zonder (ernstige) verliefdheid.

    3. De pre-sales voorafgaand aan de eerste en de tweede kamersessies met Diana in VV (later Jacqueline in LR). Tijdens de eerste presales kwamen we in een stomend bubbelbad terecht in VV, hoe Diana mij toen inpalmde is zelden vertoond. Een kamersessie van twee uur volgde. Een dag later deden we dat op de vrijdagavond nog eens dunnetjes over. Toen stond Diana tijdens een van de eerste vrijdagavondparties in VV mij zo op te geilen dat de bom (mijn pielemans) al bijna aan de bar tot ontploffen kwam toen ze langdurig tegen me stond op te rijden onderwijl sexy dansend op de muziek van de DJ. Wederom volgde een knetterende en langdurige sessie op de kamer. Dat nivo zou Diana daarna nog maar 1 keer halen totdat ze werd 'overgenomen' door een bevriende ijsbeer .


    3 meest dramatische momenten met een DVP in 2010:

    1. de vierer met Sonny, Diana en Vanessa in LR. Een geweldige afknappersessie, Ik met Diana (toen al Jacqueline geheten), Sonny met Vanessa (met brilletje, ja die van ijsbeer11 ). Zij genieten, lekker innig tongen, likken en standjes...Ik lag naast Diana die niets wou doen omdat we niet alleen waren en ze zich niet lekker voelde bij 'openbare' sex....Na 20 minuten hangen en wurgen beeindigden we de sessie.

    2. De laatste kamersessie met Lavinia in LR, van enige tederheid/GFE was geen sprake meer. We kenden elkaar door en door. Zij was zo een beetje kapot van het werk de achterliggende 9 maanden. Toch gingen we de kamer op. Een uur lang probeerde ik er iets van te maken maar verder komen dan naar de plafondspiegel kijken terwijl ik haar clitoris masseerde kwam ik niet. Alles was lastig, pijnlijk of kriebelde....

    3. Een sessie met een, vanwege begrijpelijke reden, niet bij naam te noemen dame in LR. Ik was er helemaal klaar voor, een herhaling van een eerder heerlijk likfestijn zat al op mijn netvlies. We kropen in standje 69 op mijn verzoek. Ik opende haar schaamlippen....een flinke scheut helder rood vocht spoot op mijn borst....ik kon nog net mijn gezicht afwenden. Ik was het vervolgens enige maanden met ijsbeervriend Foots hartgrondig eens die zelden of nooit een dame beft.

  7. #7
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    3 meest memorabele momenten in 2010 (uitsluitend DVP gerelateerd)

    1. 3 beren en 1 dame in een club. De 3 beren lebberen om beurten de dame af...
    Het gaat om de nog 18-jarige blonde Hongaarse stoot Sharon in de club PSR. Daders: PP, RP en Foots...Sharon ligt te midden op zo een heerlijke bankhangbank in PSR, links PP die zijn handen en tong niet kan thuis houden, rechts RP die denkt goed voorbeeld doet goed volgen en ook om beurten Sharon innig kust. Aan het voeteneind Foots die denkt, ik wil ook, en een natte duit in het zakje (de mond van Sharon) doet.

    2. de 'verovering' van Lavinia door PP in VV.
    Ik was moe en enigszins depri. Sonny en PP komen VV binnen en Lavinia zit op een bankje in de nieuwbouwbar in VV, Sonny merkt op (zoals vaker en altijd geheel juist): dat is een pistolmeisje...PP ziet het maar durft het niet aan haar te benaderen. Ze kijkt enigszins uit de hoogte, naar later blijkt omdat ze met haar nog maar 2e werkdag bezig was. Aan het eind van de avond durf ik de stoute schoenen aan te trekken en benader Lavinia en Louisa, haar vriendin. Laf als ik ben, bang voor een snelle afwijzing richt ik mijn pijlen eerst op haar vriendin Louisa, die geen engels of duits blijkt te spreken. Een tolk was welkom...een half uur later zit ik met beide dames naast mij, ze afwisselend te tongen...mission accomplished. Lavinia zou de dame worden waar ik de meeste contacturen mee zou hebben in mijn hele wandelcarriere. Vele nachten in hotels, bij mij thuis en in de club. En dat alles zonder (ernstige) verliefdheid.

    3. De pre-sales voorafgaand aan de eerste en de tweede kamersessies met Diana in VV (later Jacqueline in LR). Tijdens de eerste presales kwamen we in een stomend bubbelbad terecht in VV, hoe Diana mij toen inpalmde is zelden vertoond. Een kamersessie van twee uur volgde. Een dag later deden we dat op de vrijdagavond nog eens dunnetjes over. Toen stond Diana tijdens een van de eerste vrijdagavondparties in VV mij zo op te geilen dat de bom (mijn pielemans) al bijna aan de bar tot ontploffen kwam toen ze langdurig tegen me stond op te rijden onderwijl sexy dansend op de muziek van de DJ. Wederom volgde een knetterende en langdurige sessie op de kamer. Dat nivo zou Diana daarna nog maar 1 keer halen totdat ze werd 'overgenomen' door een bevriende ijsbeer .


    3 meest dramatische momenten met een DVP in 2010:

    1. de vierer met Sonny, Diana en Vanessa in LR. Een geweldige afknappersessie, Ik met Diana (toen al Jacqueline geheten), Sonny met Vanessa (met brilletje, ja die van ijsbeer11 ). Zij genieten, lekker innig tongen, likken en standjes...Ik lag naast Diana die niets wou doen omdat we niet alleen waren en ze zich niet lekker voelde bij 'openbare' sex....Na 20 minuten hangen en wurgen beeindigden we de sessie.

    2. De laatste kamersessie met Lavinia in LR, van enige tederheid/GFE was geen sprake meer. We kenden elkaar door en door. Zij was zo een beetje kapot van het werk de achterliggende 9 maanden. Toch gingen we de kamer op. Een uur lang probeerde ik er iets van te maken maar verder komen dan naar de plafondspiegel kijken terwijl ik haar clitoris masseerde kwam ik niet. Alles was lastig, pijnlijk of kriebelde....

    3. Een sessie met een, vanwege begrijpelijke reden, niet bij naam te noemen dame in LR. Ik was er helemaal klaar voor, een herhaling van een eerder heerlijk likfestijn zat al op mijn netvlies. We kropen in standje 69 op mijn verzoek. Ik opende haar schaamlippen....een flinke scheut helder rood vocht spoot op mijn borst....ik kon nog net mijn gezicht afwenden. Ik was het vervolgens enige maanden met ijsbeervriend Foots hartgrondig eens die zelden of nooit een dame beft.

    Hahaha, met Vanessa is goede harde sex verzekerd!

    Wie is Lavinia uit VV dan, is dat dat meisje wat bijna altijd een jurkje aanheeft en rondhangt rechts in de barruimte zeg maar...
    Louisa ken ik wel goed, die werkt er inmiddels niet meer en zat altijd in een van de zetels als je de bar binnenkomt rechts
    Correct me if I'm wrong
    I´m an educated fool with money on my mind

  8. #8
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Lavinia werkt sinds april of zo in LR en is nu even terug naar Roemenië, ik denk dat ze in januari weer terug in LR komt. Wat Louisa betreft heb je gelijk. Ook een heel knappe dame waar ik maar 1 keer mee heb gekamerd. Tja, sex met een vriendin (ook al is de vriendschap over) ligt bij roemeentjes nogal eens zwaar op de maag.

  9. #9
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ja het is een volk apart, maar wel het lekkerste en geilste volk van Europa en misschien wel van de wereld
    I´m an educated fool with money on my mind

  10. #10
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Hahaha, met Vanessa is goede harde sex verzekerd!

    Wie is Lavinia uit VV dan, is dat dat meisje wat bijna altijd een jurkje aanheeft en rondhangt rechts in de barruimte zeg maar...
    Louisa ken ik wel goed, die werkt er inmiddels niet meer en zat altijd in een van de zetels als je de bar binnenkomt rechts
    Correct me if I'm wrong
    Nee, die dame in dat geblokte jurkje is Maja. Ook lekker.

  11. #11
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Nee, die dame in dat geblokte jurkje is Maja. Ook lekker.
    Nee Maja ken ik Is inderdaad lekker..
    I´m an educated fool with money on my mind

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.

Babylon 468*60   Living Room 468*60