Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard Bis(s)chop Gijzen houdt audientie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bischop Gijsen Bekijk bericht
    God bewaar me om verliefd te worden op een dvp !

    Bisschop Gijsen
    Beste Bisschop Gijsen, zolang jij bij dvp's wegblijft......zal God jou daarvoor bewaren.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Als je daar met je vrouw bent dus maar niet meer zeggen dat ze het wisselgeld mag laten zitten.
    Welke vrouw ?
    Ik heb geen vrouw of bedoel je mijn saunaclubvrouw ?

  3. #3
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Beste Bisschop Gijsen, zolang jij bij dvp's wegblijft......zal God jou daarvoor bewaren.
    Kreeg een tijd terug een sneer van de dame. Zat te schelden op de gokkast. Goddamn, etc... Toen gaf ik d´r mee "God doesn´t gamble", waarop ik terug kreeg "God also doesn´t fuck prostitutes". Ik vond ´m wel scherp.
    PLECAT

  4. #4
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Amen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Beste Bisschop Gijsen, zolang jij bij dvp's wegblijft......zal God jou daarvoor bewaren.
    Beste broeder Bosco,

    ik heb een missie, zendingswerk......voor onze broeders en zusters

    "ga heen en vermenigvuldig u"


    Bisschop Gijsen

  5. #5
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bischop Gijsen Bekijk bericht
    Beste broeder Bosco,

    ik heb een missie, zendingswerk......voor onze broeders en zusters

    "ga heen en vermenigvuldig u"


    Bisschop Gijsen
    Jij doet je zendingswerk dus in Moers?
    PLECAT

  6. #6
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Jij doet je zendingswerk dus in Moers?
    Nee mijn broeder, ik heb maar beperkte tijd voor uitstapjes dus ik ga alleen naar bijeenkomsten waar veel broeders en zusters komen, zoals de verjaardag van Pater Jansen.

    En Waarschijnlijk nieuwjaarsborrel in Golden Time (afhankelijk van aantal broeders)

    Bisschop Gijsen

  7. #7
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bischop Gijsen Bekijk bericht
    Nee mijn broeder, ik heb maar beperkte tijd voor uitstapjes dus ik ga alleen naar bijeenkomsten waar veel broeders en zusters komen, zoals de verjaardag van Pater Jansen.

    En Waarschijnlijk nieuwjaarsborrel in Golden Time (afhankelijk van aantal broeders)

    Bisschop Gijsen
    jij hebt het verdacht veel op de broeders gemunt.....

  8. #8
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    jij hebt het verdacht veel op de broeders gemunt.....
    Is wel goed voor de man-vrouw verhouding in de bar. Als hij met z´n broeders op de kamer is...
    PLECAT

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bischop Gijsen Bekijk bericht
    Nee mijn broeder, ik heb maar beperkte tijd voor uitstapjes dus ik ga alleen naar bijeenkomsten waar veel broeders en zusters komen, zoals de verjaardag van Pater Jansen.


    Bisschop Gijsen
    Monseigneur het siert U een feestje van een eenvoudige Dorpspater te bezoeken.
    Verder zou ik U erop willen attenderen dat de dress code in een Club wat afwijkt van uw normale gewaad. Maar in overleg met de Pater kunt u een overjarig Sint Kostuum dragen zo U wilt. Dan valt U niet zo op.

    In tegenstelling tot wat in uw kerk gebruikelijk is vragen de dames in een club geld voor sexuele diensten.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Monseigneur het siert U een feestje van een eenvoudige Dorpspater te bezoeken.
    Verder zou ik U erop willen attenderen dat de dress code in een Club wat afwijkt van uw normale gewaad. Maar in overleg met de Pater kunt u een overjarig Sint Kostuum dragen zo U wilt. Dan valt U niet zo op.

    In tegenstelling tot wat in uw kerk gebruikelijk is vragen de dames in een club geld voor sexuele diensten.
    Dank voor Uw warme woorden !

    In de kerk een zak met geld en in de club een zak met zaad ?


    Bisschop Gijsen

  11. #11
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    The Saint heeft even in zijn bestand gekeken en ziet dat Bisschop Gijsen er nog niet geregistreerd staat. Mss beginnen met jezelf hier even voor te stellen?
    Het doel heiligt de middelen

  12. #12
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bischop Gijsen Bekijk bericht
    Dank voor Uw warme woorden !

    In de kerk een zak met geld en in de club een zak met zaad ?


    Bisschop Gijsen
    Zie je verkeerd, die zak geld uit de kerk is nodig om die zak zaad van je te legen in een club.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  13. #13
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Welke bekende ijsbeer schuilt er achter de nick Bisschop Gijsen?

    A. Jansen
    B. Big30
    C. MichelJ.
    D. Ace2
    E. Badslippers
    F. foots
    G. RPlover
    H. Willem2
    I. Tiga
    J. een ander


  14. #14
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hallo Allemaal,

    Ik ben dus Joannes Gijsen en ben nu bisschop in Reykjavik.



    Levensloop

    Joannes Gijsen en ik werd in 1932 in Oeffelt in de gelijknamige Brabantse gemeente geboren. Na zijn opleiding op gymnasium en grootseminarie werd dr. J.M. Gijsen op 6 april 1957 in Roermond tot priester gewijd door mgr. dr. Guillaume Lemmens. ik was vervolgens rector van het zusterklooster Sint-Elisabethsdal te Nunhem.

    Bisschop van Roermond (YingYang

    Als Monseigneur Gijsen werd ik op 20 januari 1972 door Paulus VI benoemd tot bisschop van het bisdom Roermond. Op 13 februari 1972 werd hij in Vaticaanstad tot bisschop gewijd door paus Paulus VI. Als nieuwe bisschop ging ik voortvarend aan de slag. De al gemaakte plannen om het Limburgse bisdom in lijn met de constituties en decreten van het Tweede Vaticaans Concilie (1962-1965) te brengen werden uitgevoerd. Ook werd het protocol aangescherpt en ontwikkelde bisschop ik een eigen regeerstijl die door zijn aanhangers als stijlvol, modern en zakelijk werd omschreven, passend bij de Kerk van na het Concilie. Meer progressief ingestelde rooms-katholieken uitten echter hun bedenkingen bij het beleid van de bisschop vanwege zijn trouw aan de Leer van de Kerk die zij zagen als rechtzinnigheid in leerstellige opvattingen. In relatief korte tijd wist Gijsen een behoorlijke mate van populariteit op te bouwen onder het behoudende deel van het Limburgse volk.

    Mijn benoeming tot bisschop werd gezien als een maatregel van paus Paulus VI om de onrustige Nederlandse kerkprovincie weer meer in het midden van de wereldkerk te krijgen. Net als de benoeming in 1970 van Ad Simonis tot bisschop van Rotterdam veroorzaakte ook zijn benoeming hevig protest van met name overtuigd modernistische geestelijken en leken.

    Paulus VI dwong bij die gelegenheid kardinaal Bernardus Alfrink, aartsbisschop van Utrecht, Gijsen in Rome de 'handen op te leggen', wat gezien werd als Alfrinks zwaarste gang naar Rome.


    In 1974 richtte ik het grootseminarie Rolduc op. Tot die tijd was Rolduc een kleinseminarie. Zeven jaar eerder hadden de Nederlandse bisschoppen en de priesterordes hun samen ongeveer vijftig seminaries gesloten en vervangen door vijf theologische hogescholen. Nieuwe priesters leverden deze vijf opleidingen echter nauwelijks op. Rolduc verschafte in de periode tussen 1974 en 2004 de opleiding aan 180 priesters, onder wie de latere aartsbisschop Eijk, bisschop Punt (bisdom Haarlem-Amsterdam) en hulpbisschop De Jong (bisdom Roermond).

    Missiebureau Roermond (yingyang)

    Gedurende deze periode ontstond ook een controverse rond verscheidene Limburgse missie-organisaties. Het Bureau voor Internationale Solidariteit in Roermond had zich in 1983 in het geheim opgeworpen als het Limburgse steunpunt van het Komitee Kruisraketten Nee, waarin naast het IKV ook de PPR, de CPN en andere linkse partijen zaten. Dit werd 'ontdekt' door de telefoonnummers op de pamfletten van het kruisrakettencomité te vergelijken met de bestaande telefoonboeken. De latere voorzitter van Pro Ecclesia et Pontifice (=Voor Kerk en Paus), mevrouw mr. Erica Schruer, gaf die informatie door aan het Katholiek Nieuwsblad. Gijsen kwam er bovendien via kerkelijke kanalen achter dat het ingezamelde geld niet zozeer voor de missie gebruikt werd, maar voor sociale en emanciperende projecten, zonder dat de Kerk er nadrukkelijk bij betrokken was; bovendien bleken er vele projecten van linkse bevrijdingstheologen begunstigd te worden in projecten in Zuid-Amerika.

    Nadat ik deze organisaties herhaaldelijk veroordeeld had, richtte hij een eigen missiebureau (nu beter bekend als ijsberenforum)op, dat tot op de huidige dag actief is. Het splitsen van de rooms-katholieke ontwikkelingssamenwerking door oprichting van dit missiebureau leverde de bisschop herhaaldelijk kritiek op. Vaak werd er tegen de bisschop scherpe kritiek geuit via regionale kranten (Dagblad De Limburger) of de landelijke media. Hij vond het ook erg opvallend dat veel participanten van de Acht-Mei-beweging actief waren in organisaties voor ontwikkelingssamenwerking. Een reden te meer voor de bisschop om de relaties met de bestaande missie-organisaties in Limburg op een laag pitje te zetten. Voorstanders van de bisschop vonden dat hij via de Bijzondere Synode in 1980 onder druk was gezet door zijn medebisschoppen om een handtekening onder het document te plaatsen waarin hij beloofde de eenheid met de missieorganisaties te herstellen. Dit herstel is tot en met zijn vertrek nooit van de grond gekomen.

    Stein

    In Stein kwam ik lijnrecht tegenover traditionalistische rooms-katholieke leken rond de familie Meuleberg te staan. In 1976 verbood ik alle gelovigen deel te nemen aan erediensten en de inwijding door de omstreden aartsbisschop-emeritus Marcel Lefebvre van de lokale kapel van het Heilig Lijden van Christus, waar de Tridentijnse ritus bewaard bleef. Conservatieve gelovigen verklaarden in De Limburger "geen cent" meer om het bisdom te geven. Lefebvre diende in de kapelnieuwbouw te Stein het vormsel volgens de klassieke Romeinse ritus meerdere jaren toe, onder grote belangstelling van de lokale pers.[2] Een langdurige scheuring met een significant aantal conservatieve rooms-katholieken bleef echter uit.

    Aftreden

    In 1993 trad ik op dringend advies van mijn arts af- volgens wie de kans op een collaps zeer groot was - af als bisschop van Roermond. Volgens het Katholiek Nieuwsblad kan op de achtergrond de zaak van de conrector van zijn priesteropleiding, die publiekelijk beschuldigd was van een homoseksuele verhouding met een (overigens reeds oudere, langvolwassen) seminarist, hier ook een rol in gespeeld hebben[3]. Volgens sommigen zou Gijsen door de toestand op zijn seminarie de steun van het Vaticaan ontvallen zijn. Zelf heeft hij dit altijd ontkend.[4] Gijsen werd opgevolgd door mgr. F.J.M. Wiertz, die hem bij zijn installatie-mis beschreef als degene die in het bisdom de priesters hun identiteit had teruggegeven.

    Vlak na zijn vertrek werd ik als bisschop hevig bekritiseerd door kardinaal Simonis, ook enkele malen op de televisie. Simonis oordeelde dat ik verdeeldheid had gezaaid in zijn eigen bisdom. Deze opmerkingen zetten kwaad bloed bij sommige rooms-katholieken in Limburg. In de tijd dat Gijsen nog bisschop van Roermond was, had diezelfde kardinaal hem nog openlijk geprezen als mijn geweten. De overeenstemming tussen de bisschop en zijn aartsbisschop bleek broos en maakte verschillende visies op de bisschoppelijke macht duidelijk.
    [bewerken] Titulair bisschop van Maastricht

    Van 1993 tot 1996 was ik titulair bisschop van Maastricht. In deze periode was hij rector van een zusterklooster in Walpersdorf (Oostenrijk).

    Bisschop van Reykjavik

    ik werd op 24 mei 1996 benoemd tot bisschop van Reykjavik, waar slechts ongeveer 3% van de bevolking rooms-katholiek is en waar elf priesters werken. ik werd daarmee na Hendrik Hubert Frehen (1917-1986) de tweede Limburgse bisschop van IJsland.
    [bewerken] Emeritaat
    ik benin oktober 2007, de maand waarin ik 75 ben geworden, met emeritaat gegaan. Als bisschop van Reykjavík werd ik opgevolgd door de Zwitserse hulpbisschop Pierre Bürcher. Gijsen keerde terug naar Nederland, en nam in Sittard de zielzorg van de zusters karmelietessen aan de Kollenberg op zich. De huidige bisschoppen, onder wie de door mijgewijde bisschop Punt en aartsbisschop Eijk roemen mij vaak omwille van zijn vooruitziende visie en maken graag gebruik van zijn advies in belangrijke en landelijke beleidszaken.

    Beschuldigingen van misbruik

    Op 15 september 2010 werd bekend dat er een onderzoek naar mij loopt vanwege vermeend seksueel misbruik in de tijd dat hij werkzaam was op het kleinseminarie Rolduc.(la luna / moers) Bij het katholieke klachtenbureau Hulp en Recht was een procedure aangespannen door een oud-leerling van Rolduc, die beweerde dat ik zou hebben 'gegluurd' toen ik (de leerling) mijzelf in bed seksueel bevredigde.[6] Een andere oud-leerling verklaarde eerder dat ik als surveillant bij leerlingen in bed kroop.[6] ik ontken deze aantijgingen !!!!

    Bisschop Gijsen

  15. #15
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Welke bekende ijsbeer schuilt er achter de nick Bisschop Gijsen?

    A. Jansen
    B. Big30
    C. MichelJ.
    D. Ace2
    E. Badslippers
    F. foots
    G. RPlover
    H. Willem2
    I. Tiga
    J. een ander

    J. Bosco:smile:

  16. #16
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard to be or not te be...

    Mijn waarde broeder Bosco !

    Uiteraard ben ik bekend van de Kerk in eerste plaats en te ntweede ben ik toch redelijk in het nieuws geweest !

    Tot ziens tijdens de pelgrim tocht !

    Bisschop Gijsen

  17. #17
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Welke bekende ijsbeer schuilt er achter de nick Bisschop Gijsen?

    A. Jansen
    B. Big30
    C. MichelJ.
    D. Ace2
    E. Badslippers
    F. foots
    G. RPlover
    H. Willem2
    I. Tiga
    J. een ander

    Ik zal jullie een beetje op weg helpen maar het is niet Pater Jansen maar wel een oude bekende van Jansen.
    We hebben samen nog op missie gezeten in kerkdom Vila Vertigo.
    Het was voor mij een bis-schop die ik vaak op het rechte pad moest zetten en de bisschop was veel reizende.

    Dus rarra wie is deze gestoorde bisschop.
    Hij heeft vele vrienden hier en speelde vaak de goedheilig man. hij valt hier boven onder de Letter J.

    P.s. hij staat nog niet aangemeld bij PHG 17 dec verjaardag van Jansen maar komt onder Bisschop Gijsen.

  18. #18
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twinangel Bekijk bericht
    J. Bosco:smile:
    Dacht ook zoiets...

  19. #19
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik zal jullie een beetje op weg helpen maar het is niet Pater Jansen maar wel een oude bekende van Jansen.
    We hebben samen nog op missie gezeten in kerkdom Vila Vertigo.
    Het was voor mij een bis-schop die ik vaak op het rechte pad moest zetten en de bisschop was veel reizende.

    Dus rarra wie is deze gestoorde bisschop.
    Hij heeft vele vrienden hier en speelde vaak de goedheilig man. hij valt hier boven onder de Letter J.
    Uiteraard in eerste instantie om pater jansen geluk te wensen voor zijn verjaardag an daarnaast een kruis/snuiftocht te houden, in dit mooie bedevaarts oort !

    Vele kruistochten overwonnen pater jansen !

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bischop Gijsen Bekijk bericht
    Vele kruistochten overwonnen pater jansen !
    Ja klopt en gelukkig heb je je eigen kruis ook nog heel.

  21. #21
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Dacht ook zoiets...
    Verkeerd gedacht. Carpe diem?

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Verkeerd gedacht. Carpe diem?
    Nee geen rode mannetjes als Bisschop

  23. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:37
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Ik zou alleen willen opmerken dat het Forum bijzonder verheugd is na een Pater nu een echte Bisschop als lid te mogen begroeten.

    Nou ja een Bischop "Bischop Gijsen" dan met 1 s maar dat kan de pret niet drukken vind ik. Ik verheug me er nu al op Vrijdag tijdens het feestje van Pater Jansen de Bischop de hand te mogen drukken.
    Volgens niet bevestigde berichten zou de Bischop ook wat Nonnetjes meenemen. Dat zullen we vrijdag wel zien.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #24
    Geregistreerd
    11 december 2010
    Last Online
    25 juli 2011 @ 18:32
    Berichten
    34
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Broeders !

    Via mijn waarde collega Pater Jansen heb ik ijsberenforum ontdekt.... zo zijn wij kattelijken ook wel weer !

    doe geen moeite ik ben en blijf joannes Gijsen de Bisschop die veel zal reizen !
    (soms voor intimie joannes de sloper)


    Bisschop Gijsen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.

Diamond 468*60   Freude 468*60