Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 101
  1. #51
    Geregistreerd
    15 februari 2007
    Last Online
    17 augustus 2023 @ 22:32
    Berichten
    537
    Discussies
    6
    Thanks
    1.090
    Thanked
    638 in 257 posts

    Standaard

    En weer een club waar je weinig over leest,maar toch opeens weer naar boven komt,bedankt Seksenfun Enig nadeel voor mij is dat deze club te ver weg ligt om even zo te bezoeken.
    Maar aankomende zomer ga ik toch met een maat van me een clubtour maken en Sakura staat nu toch echt wel op het to do lijstje
    Ik hou dit topic nauwlettend in de gaten nu.

  2. #52
    Geregistreerd
    7 december 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 16:58
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    37
    Discussies
    3
    Thanks
    10
    Thanked
    29 in 11 posts

    Standaard

    Als ik zo de foto's bekijk en de posts lees dan miet ik de volgende keer als in in Stuttgart ben weer eens bij Sakura langs. Een paar jaar geleden kwam ik er regelmatig, maar uiteindelijk beviel Paradise me toch beter. Daar liepen meer vrouwen rond en kan je lekker hangen op de banken en hangbedden. Bij Sakura was het wellnes deel beter in orde. Wat leuk is aan Sakura is dat de dames aan de bovenkant van de trap staan te wachten tot de heren uit het wellnessdeel bovenkomen (en dan aanvallen). Nadeel was dan weer dat bij sakura het eten echt binnenkomt en iedereen tegelijk gaat eten. Bij bv Paradise gaat het eten gelijdelijker. Nadeel van beide clubs is de forse inkom die het eigenlijk alleen de moeite maakt als je een groot deel van de dag blijft.

  3. Onderstaande 3 leden hebben soepkip bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 februari 2015),Mistralwind (14 december 2014),seksenfun (14 december 2014)

  4. #53
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Even nog ter herinnering. Het is de dames verboden om te animeren in het wellnessgedeelte. Het is de dames wel toegelaten om mee in de HWP te gaan met de heren (op aanvraag) en daar maken ze vrij veel gebruik van .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  5. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (22 februari 2015),Mr Pussy (15 december 2014),VAZKOR (29 juli 2015)

  6. #54
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Hey pap (op zo’n moment voel je je net een bord havermout), kom je morgen naar huis? vroeg de jongste dochter aan de telefoon. Nee meid, ik zit dit weekend klem in Stuttgart, want de klus is niet afgekomen. He wat jammer nou, we wilden wat leuks gaan doen. Mevrouw Uitgewandeld nam het over en raffelde de plannen voor komend weekend af. Geduldig luisterde ik naar wat ik allemaal zou moeten missen. Kan niet zeggen dat er veel spannends voor me bij zat. Het hoofdthema was geloof ik iets met winkelen. De zeldzame keren dat ze erin slaagde om me mee te tronen naar de stad, paste ik de volgende tactiek toe: Zorgen dat zij aan de straatkant liep, en ikzelf aan de huizenkant. En mezelf daarbij zo opstellen, dat ze zo min mogelijk zicht op de etalages had. Daarbij flink de pas erin houden, want anders stond je zo weer een uur of langer te verklooien in zo’n kutwinkel. Waarbij je ze vanaf de eerste minuut kwijt was. Totdat ze ineens zoekend om zich heen kijkend opdook bij de kassa. Het Yolanthe Cabau systeem: betaal jij effe, Wes? De opsomming eindigde met de opmerking dat het wel erg saai voor me zou zijn, twee lange dagen in Stuttgart zonder iets omhanden. Als ik me verveelde, moest ik maar een keer bellen. Zaterdagmiddag verveelde ik me behoorlijk. Dus belde ik……………

    …………aan bij de poort van FKK Sakura. De Theke, Irma, was zo vriendelijk om mee te lopen naar de Umkleide en me de verdere benodigde uitleg te geven. Nu was het nog vroeg, drie uur in de middag, en het is meestal zo dat in clubs die tot in de vroege uurtjes open zijn, de toppers pas later binnendruppelen. Dus nam ik eerst een sauna om wat op te warmen en kon nog net een broodje van het ontbijtbuffet nemen voordat het om vier uur afgeruimd werd. Daarna eens kijken wat voor vrouwenvlees er beschikbaar was. Ik schat een vijftiental dames, de meeste Oosteuropees, slank en knap. De enige mollige was meteen de vervelendste. Met het eeuwige Hallowiegehts gezeik. Waar ga je heen? Ik ga met je mee. Nee, dat ga je niet! De lompe manier is helaas het enige dat werkt bij zulke types. Ze droop af, en ik merkte wel dat ze bij andere gasten ook telkens nul op rekest kreeg.

    Ik koos een slank meisje met lang bruin haar uit. Ze stelde zich voor als Diana. Duits ging wat haperend, dus op haar verzoek over naar Engels, wat ze opmerkelijk goed kon. Roemeense, kan bijna niet anders, en ze had wel een zekere klasse. Eigenlijk een vrouw die te beschaafd is voor dit werk. Geen voorspel op de bank, maar de zoenvraag werd positief beantwoord. Blind op kamer gaan doe ik niet meer. Diana had een mooi figuur, een naturelle C cup, en de achterkant was ook de moeite waard. Er werd getongd met open monden, had wel wat beter gekund, maar vooruit. De blowjob was zacht en erg lekker. Het ft voorstel maar afgewimpeld. De plaatselijke opslag is me wat te hoog. Bovendien was die kamer erg donker. En als je niet kunt zien wat er gebeurt is de pret ook een stuk minder. Alle dames waar ik me geweest ben stelden dit trouwens voor. Logisch want het verdubbelt het honorarium. Daar kunnen ze wel even een lauwe kwak voor in de mond houden. Toen ik er aan toe was, op de missie manier ingelogd en met lekkere tongzoenen geneukt tot het rubber volschoot. Goede clubstandaard met een op zich wel sympathieke dame, maar geen topper waarvan je zegt dat is het nou helemaal.

    Een uurtje in de wellness rondgehangen, beide sauna’s, dampbad en whirlpool getest. Goed in orde bevonden. En weer naar boven om er een uit te zoeken voor de tweede wip. Onderweg naar de kino een slank meisje met een brilletje tegengekomen. Was wel een leuke spontane meid. Mooie rondingen, lekkere stevige borsten. En eveneens Roemeens. Samen de kino in, waar de buurman alvast voorgepijpt werd. Janina’s tong gleed mijn mond in en haar handje zorgde intussen voor de tweede erectie van de dag. Onderweg naar de kamer konden we mooi boven aan de trap op onze beurt staan wachten. En in no time was de wachtrij aangegroeid tot vijf stellen. En dat om zes uur ’s avonds. Kan wat worden dan als het later op de avond echt vol loopt. We hadden geluk, de gangbangkamer was beschikbaar. De grootste van het huis, daar kun je wel een stel of tien in kwijt als ze allemaal een beetje opschikken. Janina zoende alvast een stuk overtuigender dan haar voorgangster. Pijpte wel wat steviger. En was nat genoeg van zichzelf, er kwam geen flutschi aan te pas. Lekker doorzoenen tijdens de beurt, waarbij ze haar handje naar beneden stak om me zachtjes aan de ballen te aaien. Dat voelde zo goed dat ik steeds wilder begon te pompen. Nu lag ze eerst zachtjes, later steeds harder in mijn oor te gillen. Goed voor je ego, iets minder voor je trommelvlies. Maar voldoende om een heftige ontlading diep in haar doos te bewerkstelligen. Lekkere meid, maar er moest een volumeregelaar opzitten.

    Inmiddels was het avondbuffet gereed, dat komt om zeven uur en is op zaterdagavond erg uitgebreid. Zelden zo’n goed buffet gezien in een club. Verschillende vlees- en vissoorten, spaghetti, bratkartoffeln, soep, salades, desserts. Tussen zeven en acht zal er niet veel geneukt zijn schat ik zo, want iedereen zat te schransen. Er zijn van die Bulgaarse vrouwen die een Latina uiterlijk hebben is me wel eens opgevallen. Heb me er wel eens vaker in vergist. Hier liep er ook een rond. Ze lachte me vriendelijk toe en wenste smakelijk eten. Ze had wel iets interessants. Vooral haar achterste. Nadat ik weer een poosje in de wellness had rondgelummeld, ging ik haar eens opzoeken. Inderdaad, Ella was een Bulgaarse. We mochten elkaar wel. Na een kort praatje werd ik op de bank weer kamerrijp gezoend. We gingen naar boven, deze keer zonder wachttijd. En zoals zo vaak bij bezoeken aan onbekende clubs, de laatste was de lekkerste. Het zal ook wel meegespeeld hebben dat er duidelijk sprake was van wederzijdse sympathie. Je merkt dat meteen. Na een heerlijke blowjob haar langdurig geneukt, en de zoenen hielden maar niet op. Intussen wel weer de derde op rij, dus ging het zo nog even niet lukken. Maar tegen elkaar aanliggend en die lekkere billen knedend trok ze me al tongend zonder moeite over de streep.

    De club liep intussen wat voller. De muziek was niet storend, er kon gewoon gesproken worden. Maar na drie schoten vond ik het wel weer geslaagd, dus ging ik er vandoor. Het was een goed idee van die klant om de rest van het werk naar de maandag te verschuiven, anders had ik de zaterdag beslist in een heel wat saaiere omgeving door kunnen brengen. En dan zijn er nog kerels die bij missies in het buitenland liggen te emmeren dat ze het weekend niet naar huis kunnen. Die kennen de saunawereld niet, de uilskuikens. Geeft niks, ik neem het graag van ze over. Er zit nog wat aan te komen in Stuttgart hoorde ik op het werk, dus zal ik me maar weer opofferen. Zijn zij ervan af. En mij levert het allicht nog eens een dagje Sakura op.

    Die Sakura meiden hebben, in tegenstelling tot die daar in thuis Holland, nog geen last van wat ik altijd noem het volle stofzuigerzak-syndroom. Produceert in toenemende mate een zeurend geluid, begint alsmaar boller te staan, en het zuigt niet meer. Vandaar dus, dat ik hier in Stuttgart noglangnietuitgewandeld ben.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  7. Onderstaande 10 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    dbd67 (22 februari 2015),Eddy_V (21 februari 2015),hansdordt (22 februari 2015),licky luke (22 februari 2015),mechelen (22 februari 2015),Mistralwind (21 februari 2015),molaar (22 februari 2015),Sjeufke (21 februari 2015),VAZKOR (29 juli 2015),Wijze grijze (21 februari 2015)

  8. #55
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    8 april 2024 @ 23:16
    Berichten
    90
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    74 in 14 posts

    Standaard Wat een mooie club FKK Sakura

    We waren in de buurt van Sturtgart en daar kan een Club bezoekje niet aan ontbreken.
    Dus nu live van Sakura een bericht.

    Eerste indruk : Mooie nieuwe Club. Inrichting is perfect.
    Welness van zeer hoog Niveau
    Massage facaliteiten : massage was ook perfect.
    Eten en drinken is prima
    Vrouwen : Veel mooie vrouwen aanwezig. Ook enkele russische vrouwen gespot
    Service van de vrouwen is Wisselend. Over het algemeen wel snel Maar wel goed.
    Prima clubje om een dagje te relexen.

    Kwa uiterlijk de mooiste Club die ik tot nu toe gezien heb. Alles is aanwezig. zelf een Internet hoekje waar ik nu dit bericht schrijft.

    Veel echt mooie vrouwen aanwezig. Duitse, Russisch, Belgische,Bulgaarse, Roemeens,

  9. Onderstaande 2 leden hebben schluter bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (15 mei 2015),VAZKOR (29 juli 2015)

  10. #56
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    FKK Sakura 31 Juli 2015 - Avonturen in het knuffelbos

    Voor dit verslag heb ik de vrijheid genomen me een beetje door Racebeer's verslagen te laten inspireren ivm de muziek-anekdotes. 't Is misschien wat lang maar goed, hier gaat ie...
    De grote dag is aangebroken om een van de kwalitatief meest hoogstaande FKK-clubs van Duitsland te bezoeken...of zo wordt beweerd Vanuit mijn vakantieplek diep in de weidse bossen van Südwestpfalz is het nog steeds een kleine 2u rijden. Het was enorm druk op weg ernaartoe en zo kwam ik er rond 17u aan. Van het grootste bos in het mooie knuffelbos.

    1293899.jpg

    Ontvangst

    Bij aankomst reed ik een weidse parking op...nee dit is de parking van een fitnessclub, het was de veel kleinere parking ernaast waar ik m'n auto moest achterlaten. De ontvangst is correct en netjes, de thekes waren vriendelijk en bij navraag of het mijn eerste bezoek was, werd mij een rondleiding aangeboden. Ik kreeg de tijd me om te kleden aan de locker, en een ruime locker bovendien, en werd overal mee genomen met keurige uitleg in het Engels.

    Naast een locker krijg je ook een kluisje om je waardevolle spullen in te stoppen maar daar maakte ik geen gebruik van.
    In deze club krijg je een mosgroene badmantel en dito gekleurde handdoek.

    Eerste indruk

    Het design club oogt al in al erg donker na zoveel in fel zonlicht te hebben rondgewandeld eerder die dag. Het is grotendeels zwart betegeld met heel donkere ruimtes waaronder een donkere rust-ruimte, zwart gekleurde relax-ligstoelen, , een donkere internet-hoek, donkere douches...alles donker. Ook de bar-verdieping vond ik eerder donker. Mijn ogen moesten er echt aan wennen.

    Ben na de gedegen rondleiding een water gaan halen en heb me in het kleine buitengedeelte gezet om te acclimatiseren en uit te rusten na de lange rit. Nu zit ik dus in mijn verste FKK ooit bezocht van huis uit gezien: 6u rijden, 620km. Buitengedeelte is niet zo heel groot doch beidt heel wat plaatsen om te relaxen en van de zon te genieten met het uitzicht op schone dames. Er was een groot scherm afgestemd op een Duitse zender met muziek en later de bundesliga. Ik zag zowaar een rock-song van vroegertijd langs passeren. Ze spelen er ook films op zoals een dame me later vertelde.

    Onder die dames zag ik niet meteen stunners of optick ficks rondlopen. Maar ze zouden hoge service geven, GFE werd me verteld en door een ijsbeer ter plekke bevestigd.

    Dit is de eerste club waar ik ongestoord eens kan surfen op internet. Ongestoord, nee toch niet helemaal want ik zou die dag kameren met 2 dames die beide met me kwamen kennismaken in het internet-gedeelte. Dit waren Alison en Emilia.

    Zoals altijd met een nieuwe club is het even zoeken waar wat is. Nabij de internet-hoek had ik de toiletten gevonden en er waren er naast het douche-gedeelte voorbij de lockers-ruimte. Douches zijn er voorbij de lockers en in het donkere wellness-bereich. Daar moet je opletten want er is een verhoog dat de douches scheidt van de rest, ik heb er al tweemaal m'n tenen aan bezeerd en een keer bijna gevallen omdat ik gewoon doorliep bij het me afdrogen omdat ik dat in het donker niet heb gezien. Opletten!

    Wellness-bereich

    Je kan in die club genieten van een Thaise massage, ik geloof 30€ voor een half uur. Het is traditionele massage, geen erotische. Je moet er je naam bij een gegeven uur zetten om afspraak te maken of binnenlopen als de agenda toestaat dat je er meteen een massage krijgt.

    Wellness is een beetje zoals in SixSens maar dan zonder zwembad. Dat is een minpunt want voor zo'n hoge prijs van 70€ verwacht je toch meer. Sauna's en Turks stoombad zijn cfr SixSens: een bio-sauna en een finse sauna. Alleen vond ik de jacuzzi niet optimaal. 2 knoppen zijn er om het ding te doen werken en bij 1 knop geeft de jacuzzi geen krimp. Drukkend op de andere knop wordt je ondergespoten door de te krachtige waterstralen van de enkele spuitmonden die dienst deden. Andere spuitmonden bleven werkloos terwijl het water hoog om je heen kletst. Nee, niet gelijkmatig en niet zo comfortabel. Misschien is dit een tijdelijk défaut, ik weet het niet. De jacuzzi wordt heel wat gebruikt door DVP's die er met hun klanten presalen. Presales in de Jacuzzi is betalend en kost er 50€ per half uur! Dan heb ik toch geluk gehad dat ik in Babylon presales had met Emilie...lekker gratis. Er is een mogelijkheid voorzien om je bril in weg te bergen maar die vond ik niet zo goed, viel eenmaal op de grond toen ik niet voorzichtig genoeg was :o

    Naar handdoeken moet je zelden vragen er liggen er altijd klaar nabij de jacuzzi of anders moet je op een bel drukken als er geen meer liggen. Er zijn overal kapstokken om je badmantel en handdoek kwijt te hebben.

    Bottom line wellness:
    een club als SixSens, YinYang, Living Room of Babylon heeft toch een streepje voor op FKK Sakura wat dat betreft vooral vanwege de lagere prijs al is dat verschil min. 10€ maar ik vind die psychologisch al tellen.

    Het eten
    Het restaurant bevindt zich achteraan in het grote bar-gedeelte en je hebt er voldoende ruimte aan lange tafels. Er is buffet met groente, soep, dessert en andere dingen waar ik niet op lette. Vlees kan je kiezen uit verschillende soorten en er was ook vis: Lachensteak (zalm). Daar heb ik 2 van genomen, de zalm is echt zeer lekker. Van het eten zal je in deze club niet klagen! Hier kwam ik opnieuw samen met Alison. Op zich ga ik wel geen meerprijs betalen daarvoor, elders zoals in Babylon of SixSens heb ik ook uitstekend gegeten.

    Kamers

    De drie maal dat ik een kamer binnenkwam was m'n indruk...je raadt het al: donker. Klein en donker met spiegeltegels en een spiegel op het plafond. Elke keer dat ik met een dame op kamer kwam, gingen ze weer weg voor lakens voor op het bed te leggen. Eerste maal dacht ik: 'daar heb je die tijdwin-truc weer' maar ze rekenen vanaf dat ze weer binnen zijn en het bed is gereedgemaakt voor de actie.

    Ijsberen

    Zoals verwacht zijn hier geen mij bekende ijsberen aanwezig die ook van een dagje clubben in Stuttgart hun gedacht hebben gemaakt. Er lopen hier weinig ijsberen rond tout court, is dat omdat het een vrijdag is in putje zomer? Ik had met maar één ijsbeer contact, de enige rode in die club. Hij vertelde me dat dit de beste club is. Stambeer, zeker? Ja hij komt er vaak, zei hij. Paradise is naar zijn mening ook de moeite, oriëntaals maar service is minder dan Sakura.

    PRETTY GIRLS

    Girls love the things they know
    Love the things they show
    Have to be where they go
    Pretty girls the sunshine in the air
    The perfume that they wear
    Girls are everywhere
    >> https://www.youtube.com/watch?v=x63dDN2MkZM

    Ja er waren er wel genoeg en ze lonkten allemaal naar me, de pretty girls. Jagen doen ze niet echt maar ze benaderen je wel actief. Echte modellen à la Cila (YinYang) zag ik niet, je kan niet alles hebben. Presales zag ik vooral gebeuren in de Jacuzzi...tegen betaling weliswaar zoals eerder gesteld. Ik deed drie sessies...of één meer dan gepland wat m'n budgetmeter tilt deed slaan (maar wat voor één!). Helaas niet tilt genoeg blijkbaar want ik moest drie dagen later per sé SixSens bezoeken. Op gebied van wellness beter maar niet qua dames-service. Dit zijn dames waar je minimum één uur mee moet doorbrengen wat logisch is als je van echte GFE wil genieten. In SixSens is een half uur dikwijls al voldoende bij meeste dames.

    De dames waar ik mee ging konden vlot engels praten. Het service-niveau is hier heel hoog zoals een ijsbeer me vertelde in de Sauna. Dat kan ik nu bevestigen. Het ligt zelfs hoger dan in Babylon en dit zeg ik als iemand die deze club altijd op nummer 1 zet.

    Het waren veel dezelfde dames die naar me lonkten: een met lang donkerbruin haar en een met lang lichtbruin haar. Die laatste was een guitige: toen ik aan 't surfen was, tikte ze onder het langs passeren op m'n schouder. Ze wees naar haar veroverde ijsbeer en stak haar tong uit: 'you'll miss something!'.

    1) Alison

    De eerste dame waar ik mee kamerde was Alison. Ze is een Roemeense meid, donkerbruin tot zwart haar tot op schouderlengte, bloemetje in haar haar, lekker slank en mooie bruine ogen. In het echt mooier dan op foto.

    >> http://www.sakura-fkk.com/galerie.html?anz=1&gid1=2104

    Ik ontmoette haar terwijl ik op internet bezig was. We hadden maar een kort gesprek maar ze vroeg niet meteen naar een sleutel en ze straalde iets uit wat me goed deed voelen bij haar. Ze is meer dan de zoveelste DVP. Ik was nog niet klaar voor een kamer en zei haar dat wat ze zonder morren aanvaardde.

    the-internet-needs-me.jpg

    Later in het restaurant kwam ik ze weer tegen: terwijl ik van m'n zalm aan 't genieten was zat ze daar wat druiven te eten. Ze zag me kijken en speelde er wat mee, plagend. Knipoogje erbij en dan ging ze bij mij zitten. Dat eten kon niet snel genoeg op, ze was overal mee aan het spelen. Presales during dinner. Ze vroeg me of we even beneden bleven of upstairs gingen. Dacht dat er upstairs ook iets was maar daar bedoelde ze de kamers mee. Kon zijn dat ik dus extra presales misliep door mijn nieuw zijn door een verkeerd antwoord te geven waardoor ze dacht dat ik onmiddellijk naar de kamer wilde. Nu ik was toch geil genoeg. Op kamer werd me duidelijk dat dit een uur zou en moest worden. Dit was niet zomaar een geile beurt, dit was echt als vrijen met een vriendin: het strelende, tongzoenende, pratende, lachende geile speelse gevolgd door spetterende seks. Ik mocht haar mijn wensen geven, ze was er rustig kalm en serieus in. No nonsense, no bullshit, no tricks, deze meid meende het. Ze vroeg onder het vrijen hoelang ik het wou maken. Ik zei: 'one hour darling'. 'Perrrrfect, hmmm' zei ze en strengelde haar lichaam nog wat meer om me heen. Het werd een passioneel droom-uur, Dit was geen sessie....dat was hemelse tijd. De seks begon zacht, she on top, op het gemak tot het hoogtepunt kwam.
    'Alison i'll drink your wine
    i'll wear your clothes when we're both high
    alison i said were sinking
    but she laughs and tells me its just fine
    i guess shes out there somewhere'
    >> https://www.youtube.com/watch?v=jkM3M3zGcGE

    Deze meid heeft echt brains, zoals ik niet vaker tegenkom. Onder wat strelingen praatten we wat en je kan goed praten met die meid. Ze vroeg me uit over een en ander en wist me te adviseren. Score geef ik nu *****, iets meer dan elders eerst gegeven. Het is de 2e maal dat ik dit jaar 5/5 mag geven. Er had een derde keer kunnen volgen.

    Ik gaf haar de verdiende 100€, nam een douche. Ik was aan wellness toe.

    2) Nadja
    Dit blond meisje zat wat verloren in een zetel rond te kijken. Lange blonde haren, mooie blauwige kijkers, slank, mooie cup en oogt jong. Italiaans volgens de site, waarom dacht ik dat ze Roemeense was?

    >> http://www.sakura-fkk.com/galerie.html?anz=1&gid1=2762

    Vond haar iets hebben en ging er op af. We praatten wat maar ik wou er nogal snel mee op kamer. Ze is het soort meisje waar ik verlangend naar zou kijken, the hard-to-get blonde vamp die enkel stoere kerels wil, hier voor 't grijpen. Ik moet altijd aan dit type blond, lekker en gevaarlijk denken als ik dit nummer hoor, don' ask me why.

    'Jenny Nadja was sweet
    She always smiled for the people she'd meet
    I'm trouble and strife
    She had another way of looking at life'
    >> https://www.youtube.com/watch?v=blrHHRWKygw

    Dit was de minste sessie van de dag en die was nog steeds beter dan gemiddeld. Ik koos voor een half uur en wou meer richting 'gewoon een potje geile sex want sta NU geil'. Doch in deze tent is dat een porche als stadswagentje aanwenden. Het mindere zat hem in het geklungel met de condoom, dito probleem diende zich enkele dagen later ook bij Simona aan met beduidend minder succes. Bij mij is dat steeds een heikel punt, vooral als een DVP van die lange nagels heeft. Deze DVP had die niet maar toch. Het spreekt voor haar dat het toch goed kwam en we in gang schoten. Ik kwam uiteindelijk tegen het einde klaar en genoot nog na. Het half uur klaar en deze werd later vol gemaakt.

    Minpunt aan mijn kant was dat ik had moeten zeggen dat ze haar haar los mocht laten. Ze heeft mooi lang blond haar. Zou ze dat hebben gedaan? Weet ik nu niet. Nadja: ***

    50€
    overhandigt en weer een meid blij gemaakt. Ze was blijer geweest met eentje van 100.

    3) Emilia

    De laatste sessie van de dag volgde met Emilia. Rood gekleurd haar, slank, A-cup, mooie ogen en typisch grieks uiterlijk. Later zei ze dat ze half Roemeens half Grieks is en van Nicola Guta's muziek hield. Een romantisch typetje.

    >> http://www.sakura-fkk.com/galerie.html?anz=1&gid1=2555

    Ik passeerde ze eerder die dag bij de trappen naar de wellness waar ze me vroeg hoe het ging en om mee te komen. Niet zo snel meisje, ik was nog niet lang binnen. Ze keek er warempel teleurgesteld bij. Later kwam ze bij me zitten terwijl ik weer aan 't surfen was. Deze kon ik niet afweren, ze was echt aan het aandringen maar niet agressief. Ze bleef zitten op m'n schoot terwijl ik verder sufte (facebook). Ze wees en lachte bij bepaalde postings. Ze likte me en kuste me en smeekte praktisch bewerend dat ze nog geen beer tot een kamer heeft kunnen verleiden en voor alles open was. Ach wat, ik dacht er een half uurtje van te maken, ze deed echt haar best.

    Dat half uurtje groeide echter uit tot de langste sessie sedert dat ik de Saunaclubs ontdekte, sedert de 2uurs-sessie met Mila in Praag nu 6 jaar terug. 1,5u was ik binnen en was dat bijna overschreden. Pannenkoekenvreters vinden dit misschien maar niks maar voor mij is dat best veel, vooral naar budget gerekend. Maakt nu dat ik net daarop niet meer kon letten.

    Dit meisje...was als een verliefde vriendin, zelfde verhaal als Alison maar Emilia leek die eerste beurt met haar werkelijk in alles te willen overtreffen. Dat was eveneens vrijen geweest. Emilia is ook met stip een kampioene in het tongzoenen. Zoals Russische Mila me destijds in Praag leerde wat echte PZC was met 100% deepthroat, leerde Emilia mij wat echte TZ is. En wat een tong heeft ze, ze stak die echt diep in m'n mond. Dit waren geen voorzichtige tongpuntjes, geen schuchter gedraai. Dit was TZ vol overgave, period.

    Het spel was geil, passioneel, ze voldeed al m'n wensen, likte alles, streelde, kuste als geen ander. Ik zweefde als het ware weg in een lust en een genot bij dat samen-zijn. Orale seks, nochthans niet mijn ding deed ze ook zacht en vol overgave. Dit was een zeldzaam gebeuren. Bij dit meisje laat je je gewoon gaan. Be romantic and float on zoals op dit romantische nummertje dat de sfeer goed omschrijft:

    Now I like a woman that's quiet
    A woman who carries herself
    Like Miss Universe
    A woman who would take me in her arms
    And she would say, Charles, yeah
    And if you fit that description
    This is for you especially



    Mmm, take my hand
    Come with me, baby, to Love Land
    Let me show you how sweet it could be
    Sharing loving with me, I want you to

    Float, float on (Girl, yes)
    Float on, float on (With Charles)
    Float, float, float on (Ooh, yeah)
    Float on, float on
    >> https://www.youtube.com/watch?v=myV5GSJUR5s

    Toen werd het tijd voor het condoom. Dit deed ze goed om, nee deze keer niet het heikele moment. Maar nerveus blijf ik altijd. De seks? Net als bij Ingrid destijds in Babylon: Emilia en Ingrid hebben wat ik met misschien met een afkorting kan uitdrukken een perfecte KOM (Kut-Op-Maat). Haar vagina en m'n penis passen gewoon zeer goed :D De seks was overheerlijk, en al even passioneel...en veel te snel voorbij (10 minuten?). We lagen wat op mekaar in een after-seks-roes. De tijd strekte zich uit, net als in een trip. Maar aan alles komt een eind en sommige sessies die keigoed zijn kunnen eindigen als

    >> https://www.youtube.com/watch?v=SDkVhjFl9VU

    Deze Emilia dacht helaas dezelfde truc te kunnen toepassen als een ander servicekanon uit Babylon: Aisha met de anders lopende tijd. Haar klok zei haar dat we om 1u begonnen terwijl de mijne 1u24 aanwees en dat haar zelfs heb getoond. Mijn klok wees 2u50 aan toen we tot dit financieel onderonsje gekomen waren. Ik verbaasde haar en mezelf door hier kordaat in op te treden en de sessie direct te stoppen. Zij was wat trager met stoppen, leek verdwaasd en raapte langzaam haar spullen bijeen. Het is niet dat ik haar enige klant ben die dag dat ze die ook kan bedonderen!

    Om zulke toeren word ik pisnijdig. Vooral na dat het zo goed was! Dit is gewoon een teleurstelling maar uiteraard komt men op deze manier met beide voeten weer stevig op de grond terecht. De discussie van haar 2u vs mijn 1,5u duurde echter niet lang. Ze hield daar niet in stand. Hoe komt dat? Verschot? Ik fluisterde haar bij het verlaten van de kamer nog iets toe over zeer goede sessie, waarom ruïneer je dit in plaats van eerlijk te zijn, aan klantbinding te doen waardoor ik naar haar kan terugkeren. Ze keek hoopvol op 'you come back, right?'. Tja, zou ik? Niet vanaf de thuisbasis om 620km tot daar te rijden alleszins. Ik keer wel terug in de bossen van Südwestpfalz en misschien bezoek ik Paradise of Sharks.

    Ik gaf haar m'n hoogste bedrag ooit gegeven: 150€ of de entrance fee van een PSC Bochum die ze zonder morren accepteerde met een kus erbij. Ze snapt het.

    PS:
    Verward en onzeker staarde ik de volgende dag naar de parkeermeter te Hinterweidenthal waar ik klaarstond voor een korte wandeling naar de Teufelstisch. De meter vertelde me namelijk dat het 15u50 was. Mijn klok zei me dat het 16u14 was. Dat is precies die 24 minuten verschil tussen mijn klok en haar klok die nacht. Wie is mis? Ik? Zei en die parkeermeter? Allebei? De sessie die begon volgens haar om 1u. (1u24 bij mij). Daarna keken we enkel naar de mijne en toen het tegen drieën liep, en de klokken gelijk zouden zijn geweest, was dat inderdaad 2 uur geweest. Minus 24 minuten. Dus geen 2u. Dus een misverstand. Of toch een truc? Misschien keek ze gauw naar haar klok en zag dat ik gelijk had?

    Ik geef haar na dan maar het voordeel van de twijfel en hou het voor Emilia bij ****1/2
    Het had het maximum kunnen zijn. Fair deal.


    Ambiance in de bar
    Na mijn sessie met Alison zag dat er een DJ aan het werk was in de bar. Op gegeven tijdstippen riep hij de naam van een dame op voor een paaldans act. Dat gebeurde hier vaker dan ik in een club gewend was te zien. En ze slingeren er niet gewoon wat rond, de meeste beheersten de kunst zelfs zeer goed!

    Tijdens mijn samenzijn met Emilia barstte daar beneden in de bar het feest los wanneer de DJ Florin Salam op het publiek losliet. Het enthousiasme van de dames was goed te horen :D Toen ik weer beneden ging was het echter weer rustig. Dat deel had ik dus gemist.

    Sluiting

    Ik bleef tot sluitingsuur (4u) en nam snel nog een laatste Jacuzzi. De sauna's zijn van een halfuur op voorhand al afgesloten. Ik praatte snel nog wat met Alison die vroeg of alles naar wens was. Tevreden verliet ik het pand om met kleine ogen 2u de afstand B&B-waarts af te leggen.

    Conclusie

    Sakura is een middelgrote nette aangename doch dure en verre club. Voor mij dus goed om een keertje meegemaakt te hebben. De club is niet alleen duur in kwestie van entrée-prijs maar naar dames toe want serieus met een half uurtje doe je hen en jezelf onrecht aan. Dit is een GFE-club en dat begint pas met een uur à 100€, voor minder moet je het eigenlijk niet doen. Ik merkte dat er meer mogelijk was met Nadja in een uur. Toch in mijn ervaring.

    Alles opsommend

    - Kleine parking
    - VER, voor mij 620km rijden van huis uit. Vanaf de vakantieplek valt dit met ca 2u beter mee.
    - DUUR: Hoge inkomprijs (70€), dames boek je best vanaf 1u (100€) om hun volle potentieel te ervaren
    - Jacuzzi is ruim maar werkte niet naar behoren, vaak bezet door presalers, voelt toch dat je 'stoort' als je ernaast komt zitten.
    - Donker, niet voor slechtzienden. Bij de avond werd het beter

    + Tuin met groot scherm
    + Rustruimte om je volledig terug te trekken in het donker en met rust gelaten wordt.
    + Ruim restaurant-gedeelte
    + Zeer goed eten, veel keuze
    + Wellness cfr SixSens op zwembad na.
    + Animatie en ambiance top, geregeld paaldans acts door de dames.
    + Zeer hoog service-gehalte, het hoogste dat ik ervaren heb tot nu toe.

    Wat heeft Vazkor geleerd die dag?
    1) staan de klokken van mezelve en de DVP gelijk? Anders is't weer discussie
    2) dat ik weer teveel geld kwijt ben dan vooraf bepaald maar het was het waard
    3) Echte GFE begint bij een uur met de juiste dame
    4) dat deze club mijn ijsbeer-carrière op een nieuw hoogtepunt bracht
    5) dit waarschijnlijk mijn meest intensieve langste verslag was
    De zwarte wolf

  11. Onderstaande 12 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (10 augustus 2015),bergm550 ( 8 augustus 2015),biged ( 8 augustus 2015),ButtinSky ( 9 augustus 2015),Don Rudo ( 8 augustus 2015),Eddy_V ( 8 augustus 2015),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 augustus 2015),Laatbloeier ( 8 augustus 2015),Marcus69 ( 1 september 2015),mechelen (10 augustus 2015),Nedlovefkk ( 8 augustus 2015),seksenfun ( 8 augustus 2015)

  12. #57
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    VAZKOR, jouw recensie is prachtig. Op wat kleine puntjes na kan ik ze helemaal onderschrijven. Zo ervoer ik geen mindere service voor mijn halfuursessies die ik daar al deed en zo moest ik niet betalen voor pre sales in de HWP (maar dat kan veranderd zijn intussen). Laatste keer dat ik daar was, was in de kerstperiode vorig jaar. Voor mij liepen er altijd vele stunners rond.

    Nu heeft Picasso er een tweede ijsbeer bij waarvan hij kan gaan rondbazuinen dat hij liegt dat hij zwart ziet .

    Het wordt hoogtijd dat ik daar nog eens langsga .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. #58
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Dank je. Die info mbt betaling van presales in de HWP à 50€ werd me door de theke meegedeeld tijdens de rondleiding in de club.
    De zwarte wolf

  14. #59
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Is dan het storen (pre salen, jagen) in het wellnessgedeelte ook afgeschaft? Weet je dat soms ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  15. #60
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Berichten
    404
    Discussies
    3
    Thanks
    2.834
    Thanked
    1.708 in 248 posts

    Standaard

    Vazkor, ga je ook nog naar Paradise, nu je er toch bent.

  16. #61
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    Nee jagen in het wellness-gedeelte doen ze niet, er staan er bij de trappen rond te lopen, tegen de reling te leunen, kijkend wie naar boven komt. Daar werd ik ook vaak benaderd. Ik heb trouwens ook een ijsbeer met een dame in de biosauna gezien. Denk dat dit in de bar bij kennismaking wordt afgesproken om later samen naar de wellness te gaan.

    Momenteel ben ik weer thuis in Kortrijk, dus FKK Paradise zal niet voor meteen zijn. Heb daar in Sakura al meer dan genoeg centjes uitgegeven aan dames-liefdadigheden Ik ga nog een andere of 2e job nodig hebben op den duur Van Paradise gesproken, wisten jullie al dat er in Saarbrücken een soortgelijke club is?
    De zwarte wolf

  17. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje ( 9 augustus 2015)

  18. #62
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Klopt maar de helft kleiner en de helft minder dames. Voor de rest een kopie van Paradise met dat verschil dat de servicekanonnen daar veel minder present zijn. De wellness is uitstekend .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #63
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Gisteren een dagje in Stuttgart geweest. En deze keer maar gekozen voor Sakura. Dit omdat Paradise de vorige keer niet zo goed was bevallen. Animatie op een verschrikkelijk hinderlijke manier. Zelfs als je in de Wellness op een ligstoel lag te dutten, werd er nog aan je schouder geschud: Hallowiegehts? Gadverjasses. Of je middenin een leuk TV programma vanuit het niets ineens wordt overvallen door dat Krijsende Kruidvatwijf. Van Sakura herinnerde ik me dat de vrouwen zich er heel wat beschaafder gedroegen. Al was de line up gemiddeld genomen iets minder.

    Dat laatste klopte ook nu wel weer, vooral in de vroege middag. Weinig kamerwaardig vrouwenvlees in de uitverkoop. Normaliter doe ik meteen kort na aankomst een kamertje, maar ik kon er echt geen keuze uit maken, dus heb ik me eerst eens tegoed gedaan aan het uitstekende lunchbuffet. Daarna nog weinig verbetering geconstateerd. Wetende dat in clubs die de hele nacht open zijn, de betere vrouwen pas later op de dag binnen druppelen, het kruit nog een poosje droog gehouden. En een saunaatje gepakt. Wat er rondliep waren duidelijk meiden uit de B categorie, die hopen bij gebrek aan concurrentie een vroege klant te kunnen verschalken.
    Om half vijf dan toch met een leuke meid met een brilletje aan de praat geraakt. Tanja, slank met een goed figuur. Er rolde op de kamer een prima sessie uit. Naderhand hoorde ik pas dat ze half Moldavische is. Een nationaliteit die bij mij niet hoog scoort, gezien ervaringen uit het verleden. Maar met Tanja was het echt lekker. Het zal mogelijk haar Zwitserse helft zijn geweest die het hem deed.

    Een uurtje in de Wellness verbleven om bij te komen. De ene sauna zou 60 en de andere 90 graden moeten zijn, maar ik kon weinig verschil merken. Allebei heet genoeg. De Whirlpool was ook aangenaam van temperatuur. Inmiddels was de line up sterk verbeterd. Toen rond zeven uur de bel geluid werd voor de avondprak, was ik net in gesprek met Allison, een slanke Roemeense. Meteen kwam er een behoorlijke toeloop naar het restaurantgedeelte, zodat we besloten om eerst maar even te gaan stoeien. Nadat de zoenvraag positief was beantwoord uiteraard. Maar achteraf viel ze me op dat punt toch best wel tegen. Heel matig zoenen, haar voorgangster ging daar een stuk beter in mee. Lieve meid, maar herhaling derhalve uitgesloten.

    Na terugkomst goddelijk gedineerd. Dat zit wel goed bij Sakura. En na de gebruikelijke kop koffie voor onderweg, weer vertrokken. Want er staat nog een en ander op het programma voor het Paasweekend. En dat wordt een club waar de vrouwen met pek en veren het dorp uitgejaagd worden als er klachten komen over het zoenen. Dus had ik geen zin meer om in Sakura nog verder te experimenteren.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  20. Onderstaande 6 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (28 maart 2016),bierbeer (28 maart 2016),licky luke (26 maart 2016),mechelen (28 maart 2016),Megaboob (26 maart 2016),Nedlovefkk ( 9 april 2016)

  21. #64
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag eens een bezoekje gebracht aan deze fantastische club op een andere dag dan ik gewend ben, in het weekend namelijk.

    Ik hoef het niet meer nog eens te bevestigen dat deze club alles mooi voor mekaar heeft. Prachtige line up, vaak bovengemiddelde services van de dames (kussen bijna allemaal), schitterende wellness, mooie moderne bar die sfeer schept en niet het industriële van bijvoorbeeld Planet Eden. Het eten is van hoge kwaliteit en uitgebreid. Afgelopen dinsdag voor het eerst in mijn leven zo'n lekker rundsstoofvlees gegeten. Het personeel is vriendelijk en de club is net.

    De zomer is eigenlijk nog lang niet begonnen maar de tuin van Sakura staat al gereed. Kussen op de ligzetels.... Sommige clubs krijgen dat half juni nog niet eens voor mekaar.

    Ondanks dat het vandaag geen vrijdagavond of zaterdagavond was, was er toch flink wat sfeer in de bar/lounge en begon men gewoon wat vroeger met vele paaldansacts om je vingers bij af te likken. De dames doen hier heel wat meer aan de paal dan enkel de paal met 1 hand vasthouden en er dan wat danspasjes omheen uitvoeren. Hier wordt nog aan paaldansen gedaan zoals ze dat in bars aan grote steenwegen in Vlaanderen doen.

    De club houdt ook mooi het midden tussen partysfeer en relaxte sfeer. Ze maken er een perfecte mix van.

    Gemiddeld genomen lag de verhouding dames/heren zowat 50/50.

    De laatste keer schreef ik over mijn kamergang met een dame die deeltijds in het SKW werkt. In Sakura heet ze Adina. Ik kreeg echter geen reacties van de SKW-kenners over haar. Misschien omdat ze in het SKW een andere werknaam gebruikt en nu al enige maanden full time Sakurat'. Haar werknaam in het SKW is/was Valerie. Het was aangenaam om nog wat met haar te flaneren in de club maar op herhaling ben ik niet met haar geweest. Daarvoor was het tongzoenen toch niet helemaal wat ik er van verlang. Ik dacht dat ik ze op haar paard zou kunnen zetten, toen ze vroeg om op kamer te gaan, door haar te vertellen dat het voor mij eigenlijk vooral een uitdaging voor mezelf was om te kunnen tongzoenen met een SKW-dame maar dat veel wat tegen, dat was niet het geval. Ze nam het sportief op en klopte eens op mijn schouder met een brede glimlach.

    Na 5 maanden afwezigheid was Helena ook weer terug. Het was een blij weerzien. Met een koffietje wat bijgekletst. Gezellig! Wat minder gezellig was, was dat ze bijna zeurde om op kamer te gaan en ze er voor zichzelf vanuit ging dat ik haar vaste waarde was geworden. Ik ken haar al van The Paradise en heb altijd fabelachtige sessies met haar gehad. Dat wil nog niet zeggen dat ik met haar getrouwd ben. Ik hou van afwisseling. Het koste me zelfs wat moeite om haar dat aan haar verstand te brengen. Nou ja. Nadat ik mijn eten in de HWP had laten zakken, kwam Helena weer naar mij en deze keer plofte ze zich neer op mijn schoot. Ze had duidelijk nog niet begrepen dat een (voorlopige) nee bij mij ook nee is. Helena was geil, Helena wou alleen mij vandaag, Helena wou de gehele dag bij mij blijven (saunaatje, HWP-tje...). Los van het feit wat daarvoor zal moeten betaald worden, wil ik niet de gehele dag met een dame optrekken in de club. En claimgedrag, want daar begint het nu wel op te lijken, daar hou ik ook niet van.
    Toch kwam ze na een saunarondje weer bij mij zitten. Derde keer was zeker niet beste keer, deze keer. Ik hield het kort en verdween. Je verwacht dan dat ze boos zijn en niet alleen doen alsof ze boos zijn. Ze liep overigens direct naar een andere man (hoewel ze alleen mij wou).
    Bij het avondeten kwam ze weer bij mij zitten. Toen ons eten op was vroeg ze wat er zou volgen. Normaal ben ik erg diplomatisch maar nu werd het tijd om "kwetsend" te antwoorden. Ik zei haar dat ik besloten had om niet met haar te gaan vandaag maar met een andere dame.
    Bij het verlaten van de club kon er zelfs geen goedendag meer af. Lekker makkelijk voor mij. Claimgedrag heeft bij mij een averechts effect. Ook al mag je ze flink vingeren, ook al wordt er duchtig gedroogneukt, als de beste getongzoent....

    Natuurlijk lopen er daar ook typische typetjes rond. Ik bedoel: je komt binnen, nog maar net, loopt naar de bar voor je eerste drankje en ze houden je al tegen, omarmen je, doen alsof ze je goed kennen en vragen waarheen je gaat. Een drankje bestellen natuurlijk. Snel wat kusjes gegeven nog (even van profiteren, ze was dan ook een pareltje). Na de brunch vraagt diezelfde dame weer waar ik heen ga. Ik ging toen een dubbele espresso bestellen, zei haar dat ook en liep al richting Helena, die ik net ontmoet had. De dame vroeg nog of we samen gingen roken waarop ik zonder liegen kon zeggen dat ik niet rook. Bij zulke dames zijn twee duidelijke neens duidelijk en hoef je niet meer te vrezen voor een uitnodiging. Waarmee ik niets zeg over haar kamerprestaties want dat weet ik vooralsnog niet.

    Gaandeweg de dag viel me eigenlijk één dame speciaal op. Een Thaise. Enfin, ze viel me op maar het viel me vooral op dat ze geen tien minuten alleen kon zitten of voor een potje seks werd gevraagd. Jagen deed ze al helemaal niet. De mannen vielen als bosjes voor haar. Ik begon me dus te realiseren dat ik vandaag mijn pijlen vooral op haar moest richten. In het begin richtte ik mijn pijlen niet zo op haar omdat ze naar alle waarschijnlijkheid toch rond de 35 jaar zal hangen. Hoe meer ik af en toe een glimp van haar opving hoe meer ik naar dit "ferme wijf" snakte. Alle vrouwelijke rondingen op zijn plaats, niet het typische "pannenlat-Thaike".
    Waar een wil is, is een weg en om 10 uur 's avonds kon ik haar schaken. Mijn eerste sessie van de dag maar wel 1,5 uur non-stop seksactie waarbij taboes onbestaande waren (behalve dan NZC). Ik wist het! Ze luistert naar de naam Cambli (uitgesproken als Kamblay) en werkt onregelmatig.

    Jammer dat Sakura niet naast de deur ligt. Nu beperk ik mij tot een bezoekje of 6 per jaar aan deze club vanwege de afstand.

    Moet het nog gezegd dat ik weer een topdag heb beleefd. Waren alle dagen maar zo .





    Cambli

    Een voltreffer was Cambli! Dat leidde je allicht al af uit haar paspoortje.

    1,5 uur stomende non-stop seksactie en twee bezwete lichamen was dan ook het resultaat. Niets was te gek, behalve NZC geen taboes. We voelden mekaar perfect aan, waren snel op mekaar afgestemd en alles rolde mooi uit. Misschien toch nog wat bijzonderheden vermelden.

    - Knuffelen en strelen: zeer intens, zeer close, heel aangenaam (met mijn hoofd een tijdje aan haar grotje liggen, stil liggen en dan weer even ondeugend doen, door de haren strelen...)
    - Zoenen en tongzoenen: veel en zeer afwisselend (het tegenovergestelde van een mixer of het voorzichtig tongpuntje-tongzoenen) waarbij bijvoorbeeld "onderstenboven" tongzoenen ook door beide zeer geapprecieerd werd.
    - PZC: ook ballen zuigen, ballen likken, deep throat, afgewisseld met sensuele likjes, zachtjes pijpen om opkomende orgasmes weer te onderdrukken (veel teasing dus), dan weer stevig zuigend er tegen aan: ik zittend op bed, ik tegen de muur aanleunende op het bed, 69... alle mogelijke posities denkbaar bij het pijpwerk werden niet uit de weg gegaan.
    - NMC: heerlijk gewoonweg, doet lekker mee, kreunt lichtjes (het leek écht, echt), wordt lekker nat (je hoort het klotsen), er wordt zowel op z'n hondjes als in missio ook getongzoend ondertussen bij momenten.
    - Borsten: mooie borsten, een plezier om ze te masseren, te likken, de tepels te verwennen en zeker als het effect ressorteert.
    - Likken: je doet maar, ze reageert er erg goed op en geniet ook van anusverwennerij (tong, vingers) bij haar. Facesitting no prob.
    - Vingeren: enkel dit item dient met de grootste omzichtigheid en zachtheid te gebeuren.
    - Massage: body-to-body waarbij heerlijk geurende olie in mekaars lichamen dringt.
    - Droogneuken: pfoeh... ik zweet er nog van. Inclusief bilspleetneuken en ook weer in allerlei posities.

    Ik droom er nog van .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  22. Onderstaande 9 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 april 2016),biged ( 8 april 2016),dbd67 ( 9 april 2016),mechelen ( 9 april 2016),Mistralwind ( 9 april 2016),Nedlovefkk ( 9 april 2016),Patjax ( 8 april 2016),salitos ( 9 april 2016),Sjeufke ( 8 april 2016)

  23. #65
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Sakura nog een keer. Ik begin op een moment te komen dat een (groot) deel van de vaste dames mij begint te kennen. Niet allemaal en ook niet de steeds nieuwe aanwezige dames natuurlijk. Bovendien werken niet alle dames elke keer als ik er ben.

    Aisha, een dame met donker lang golvend haar, een mooie verschijning maar niet het lolita-type ondanks dat ze een slank figuur heeft. Een lekkere kont en goed gevormde tieten. Slank maar met nadrukkelijk aanwezige vrouwelijke vormen dus. Ze staat achter de bar en schotelt me een cappuccino voor, nog voor de eigenlijke bardame dat kan doen. Een cappuccino met een koekje erbij en cacaopoeder in de vorm van een hartje. Verder laat ze me doen. Ik verdwijn in een sofa maar zie dat ze enige momenten later toch zoals een sluipende kat op me afkomt. Niet rechttoe rechtaan maar een beetje kronkelend en wel zo dat ze grotendeels verdween achter een staanlamp. Even berekend draai ik mijn hoofd naar de andere kant. Aisha komt op de leuning van de sofa zitten. Ik doe of ik verschiet. Ik heb liever dat ze naast me komen zitten. Is een stuk spontaner. Ze legt wel direct mijn hand op haar billen. Dat heb ik dan weer wel graag. Omdat je over iets moet beginnen en liefst niet over die vragen als van waar kom je, hoe heet je, waar woon je... begon ik maar over het feit dat ze met de cappuccino wel erg snel tewerk ging, nog voor de bardame. Ik had haar namelijk iets eerder ook al in mijn vizier, vanwege haar schoonheid natuurlijk en gezien dat ze ook op kamer erg snel tewerk ging met een man. Dit in gedachte vroeg ik haar dan ook maar meteen of ze op kamer ook altijd zo snel is. Nadat ze zelf een vraag stelde na mijn vraag, namelijk of ik voor één dame speciaal kwam of niet en ik antwoordde dat ik eigenlijk met enkele dames wel een erg goede klik heb op kamer, antwoordde ze op mijn oorspronkelijke vraag weer met een vraag: of ik de liefde wil bedrijven? Hiermee stelt ze minstens dat ze dus niet enkel kort op kamer wil blijven. Tot verdere spontaniteit van haar kant kwam het niet. Ik was dus niet overtuigd en nadat ik op haar uitdrukkelijke wens dan uiteindelijk toch één naam liet vallen van een dame waarmee het altijd fantastisch is op kamer, verdween ze snel van de leuning van de sofa richting een mogelijke andere prooi. Ook dat komt bij mij niet zo best over. Ik bedankte ze nog snel voor de heerlijke en verzorgde cappuccino waarop nog een beleefd antwoordje volgde. Of ze nu zo snel weg ging ineens omdat ze dat altijd doet of omdat ze de dame die ik vernoemde kende en Aisha niet hetzelfde type is, blijft voorlopig een open vraag. Ik vernoemde Roxy, een lolita-type.

    Roxy stond overigens gepland op het BW7-forum. Cambli (Thaise) niet overigens. Daar had ik laatste keer fantastische seks mee. Ik hoopte stilletjes dat niet gepland nog zou kunnen veranderen in gepland maar helaas bleek dat niet zo te zijn. Roxy zou wel opdagen en daarmee zou ik weer een geweldige kamer beleven later. Voor het eerst niet in een kamer die je kan bereiken via de statige trap in de bar/lounge maar een kamer die je bereikt via een weg achter de ontvangstbalie door. Deze kamers (minstens dan toch enkele) zijn een pak groter. Weeral een weet.

    Ik zou ook bezoek krijgen van een dame met blonde haren (halflang tot lang). Mooi slank maar minstens even groot als ik. Wat moet ik daarmee, zit in mijn hoofd geprent. Vooroordelen dus over haar. Ze zal het lastig krijgen. Positief was dat ze gewoon naast me kwam zitten in een sofa en niet plechtig op de leuning van de sofa. Ze probeert me voor zich te winnen door een beetje met haar nagels over mijn rug te wrijven. Voor de rest kreeg ik enkel een professionele indruk van haar. Haar gedragingen en zo. Misschien tot later zou mijn uiteindelijk antwoord zijn tegen haar toen ze de bekende vraag stelde. Daar moest ik niet lang over nadenken. Ik kreeg nog wat klassiekers voorgeschoteld ook. Ben ik er de eerste keer? Zij was pas nieuw van deze week....

    Plots... bots ik als het ware op het -1 niveau (omkleedruimte, douches, toitetten en verderdoor massageruimtes, rustruimtes, wellness, zonnebank...) aan een deur tegen Helena. Herinner je dat zij de dame was die me vorige keer wou claimen, waar ik niet van hou én dat zij de dame was die niet eens antwoordde toen ik 's nachts goedenacht tegen haar zei. Ondanks dat je "met haar alles mag doen" om het zo nu maar even uit te drukken, besliste ik om madam claimster vorige keer dus links te laten liggen. Ze begroette me plots weer heel erg hartelijk. Ik deed even mee maar hield het verder erg duidelijk. Vandaag waarschijnlijk niet. Ik had immers even voorheen een glimp opgevangen van Roxy en dat is toch weeral meer dan een half jaar geleden, denk ik, dat ik met dit toppertje nog eens kamerde. Helena loopt daar altijd (grapje). Toch probeerde ze weer heel even of een "nu" er niet inzat maar ze kwam vandaag niet nog verschillende keren op me af. Dat is dan toch weeral mooi dat, niet?

    Tijdens mijn relaxagierondes twee keer heerlijk in het zonnetje gaan liggen in een ligzetel in de tuin. Men had deze vijftiende april niet het beste weer gegeven, integendeel maar de zon straalde heerlijk in de namiddag. Het was lekker warm. Uit de wind. In elk geval warm genoeg om ook dames naar buiten te lokken. De tuin ligt ook op -1 en vanop het gelijkvloers (bar/lounge/resto/kino...) kan je van binnen naar buiten kijken maar niet andersom. Een keer kwamen twee dames gewoon ook van het zonnetje genieten en één keer kwam een dame bij me liggen. Die kwam dus duidelijk voor mij en niet voor de zon. Eigenlijk kwam ze voor mijn centen natuurlijk. De dame pakt me goed vast en merkt op dat ik het lekker warm heb. Zelf was ze wat een "kouscheiter". Ze vond het nog wat frisjes en kroop dus maar dichter tegen me aan. Zonde van de zon die mijn lijf niet meer kon beschijnen maar heerlijk om daar zo close met haar te liggen. Ik ben haar naam vergeten maar het bleek de vriendin te zijn van de deeltijdse SKW-dame in Sakura Adina. Madam hield het kort en wou snel tot seks overgaan, was eigenlijk mijn enige indruk al snel. Ondanks dat ze het wat frisjes vond, wou ze buiten met me seksen. Ik zag dat niet zo zitten en zei liever op kamer te gaan want in die buitenkamers (open), uit de zon, zal het pas echt frisjes geweest zijn. Ze stelde dan maar de "kino-kamer" voor. Toen dacht ik van ha ben je zo een en zette ze in de wachtrij. Ze zou boven binnen in de rij gaan staan. Mooi was ze genoeg en ik was bereid om haar wat meer uit te testen tijdens pre sales boven maar toen ik weer in de bar stapte was ze nergens te zien. In de bar geraakte ik wel aan de praat met Allison. Een zeer goede kamergang was trouwens het gevolg.
    Om nog even terug te komen op die vriendin van Adina. Paaldansen kan ze alvast als de beste. En nu we toch over paaldansen bezig zijn, die zie je altijd heel veel in Sakura en niet de minste, échte paaldansacts (niet wat gedans met de paal in hun hand - alsof ze... -). Iris bijvoorbeeld. Zelden geraak ik opgewonden van een paaldansact maar zoals Iris dat deed, pffoe! Iris is slank, A-cup, lang zwart haar, soms in een paardenstaart en ongeveer 1,64 meter lang met een mooi kronkelend lijfje aan de paal. Als ze nog maar een beetje zo goed is op kamer als ze eruit ziet, is het al heel veel. Ik ben het echter niet te weten mogen komen. Roxy kwam tegen het einde van de paaldansact op mijn schoot zitten....

    Heel laat op de avond, 's nachts eigenlijk al, komt Julie bij me zitten. Een "oudere" blonde dame die ik op het eerste zicht helemaal niet zag zitten. Ze doet de job schijnbaar maar sporadisch en zou bekend staan om de pijpkoninging van Stuttgart. Hoewel zij meer iemand is die ik graag op café zou willen meescharelen, wist ze wel de juiste snaren te bespelen. Verleiding kent geen geheimen meer voor haar. Het nachtelijke uur maakte toch dat ik toch niet inging op haar verzoek om eens te mogen meemaken wat nu werkelijk een toppijpbeurt moet voorstellen. Je gelooft het allicht amper maar ik stond flink in dubio. De manier waarop ze verleidt? De juiste aanrakingen op het juiste moment, geile woorden fluisteren in je oor, zeer close face to face komen, mekaar aankijkend, bijna zoenend.... Misschien had ze écht moeten beginnen zoenen?

    Corina probeerde overdag ook enkele keren maar ook met haar kwam het niet tot een kamergang. Een mooie dame, vooral haar gezicht. Ik twijfelde ook over haar servicekwaliteiten. Ze was dikwijls snel terug van kamer. Ik weet dat dat van de man kan afhangen omdat vele mannen niet dat GFE-gedoe zoeken en na hun orgasme zelf liefst van kamer af willen. Het feit dat ze bij één van haar pogingen ook bij mij aanhaalde "maar tien minuten", was genoeg om haar niet verder te willen ondervragen. Er zijn daar massa's vrouwen genoeg aanwezig die gewoon ergens af en toe eventjes zitten en alweer opgepikt worden. Die wil ik. Liefst niet diegene die op de leuning even langs me komt zitten. Gelukkig zijn die in de beduidende minderheid in Sakura. Bij de brunch, Corina's eerste poging was al bij het binnenkomen van de club, botste ik achterwaarts tegen haar aan maar kreeg sterk de indruk dat het opgezet spel was van haar kant. Toch een beetje origineel dus.

    Nu we het woord brunch in de mond genomen hebben, de brunch en het avondeten smaakten weer geweldig. Als brunch: een warme croissant met marsepeinvulling, cakeje met kiwi, tomaat-komkommer-paprikasalade, broodje met ananasroomkaas, druiven, studentenhaver en choco pillows. Als vieruurtje: biscuit met vanillecrème. Als avondeten: visfilet, koude groentenschotel, tiramisu bosvruchten (geef mij toch maar de traditionele versie met alcohol), citroenmoes met gekarameliseerde nootjes, meloen.

    Ook de DJ was vandaag weer present. Hij lokt steeds vele paaldansact uit met onze Westerse muziek en geen balkangedoe. Af en toe wel eens. Dat moet kunnen. Geweldige line up weeral. Pakweg 80 dames voor pakweg 80 heren. Heel laat op de avond trouwens toch nog even een leuk praatje gemaakt met Helena.

    Topdag weeral passé.

    Volgend weekend weeral in Stuttgart. De planning is om na heel lang geleden nog eens binnen te wippen in Paradise maar daar hoogstens enkele optik ficks te hebben en mijn centjes te houden voor wat uitspattingen met mijn aanwezige toppertjes in Sakura. Daarna zal ik Stuttgart een tijd niet meer aandoen omdat er nu eenmaal clubs zijn met grotere tuinen en verwarmde zwembaden .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  24. Onderstaande 9 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 mei 2016),biged ( 1 mei 2016),Bluebear (25 april 2016),dbd67 (25 april 2016),Mistralwind (27 april 2016),Nedlovefkk (25 april 2016),Patjax (27 april 2016),pret (28 april 2016),Sjeufke (25 april 2016)

  25. #66
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Of ik deze club een topclub vind? Zeker weten maar dat kon je al wel afleiden uit mijn recensies. Een unieke combinatie tussen perfecte wellness, culinair festijn, moderne look, prachtige line up en erg goede service van de dames.

    Laatst bezocht ik deze club nog eens. Er was weer een licking lady's party. Zelf noemen ze het berucht om. Ik had me even vergist want ik dacht dat er porno actrices de show zouden geven maar het zijn gewoon de dames van de club. Zowat elk uur geven ze het beste van zichzelf. Het was écht super en best geil om te zien. Het beste van wat ik op show gebied al gezien heb, zou ik zeggen. Ware het niet dat ik de week daarvoor een geile lesbische show had mogen genieten in Planet Eden. Dat was pas écht geil, geil, geil! Mijn lul komt niet snel meer stijf bij het zien van... maar toen was het het geval. Het was allemaal super spontaan. Meteen ook het grote verschil met de licking lady's show in Sakura. Het was ook geil en de dames lebberen mekaar inderdaad overal af (mond, kut, aars...) en spelen met dildo's en zo en een keer met een stoel op het podium en, en, en... maar je zag dat het Show was met een grote "S", ingestudeerd met andere woorden, gebracht, niet spontaan zoals het plots ingegeven komt. Dat maakt dan weer dat als je drie shows gezien hebt, het een beetje meer van hetzelfde wordt. Chapeau voor Sakura en de dames die het brengen. Van het betere alleen hadden ze pech dat er altijd nog beter ergens bestaat en dat die ergens PE was en dat ik daar toevallig bij mocht zijn. Verder is het zeker een aanrader om eens mee te maken, als je in de buurt bent of toch zinnens bent om eens naar Sakura te gaan .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  26. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Mistralwind ( 1 juni 2016)

  27. #67
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Zijn de meiden in Stuttgart mooier? deel 3

    Eindelijk dan toch dat stukje over die zaterdag in Sakura, inmiddels al ruim twee weken terug toen het EK nog volop bezig was en Duitsland de degens ging kruisen met Italie (waarover later meer). De titel is met een knipoog, want waar de pay4play in de rest van Stuttgart wat matigjes was, is Sakura duidelijk “the place to be”. Als ik later deze zomer weer in de buurt ben is het de enige toko die ik mogelijk nog eens zal binnenwippen (zie de berichten van de afgelopen weken waarom).

    Dit wil niet zeggen dat de line up speciaal geweldig is, maar de 50 a 60 dames die er waren (1 Oosters, 2 Russisch) kunnen mee met de grotere clubs in NRW en Hessen… al zijn er in Sharks toch echt (meer) mooiere meiden. Overgrote meerderheid Roemeens natuurlijk, al claimen veel dames ook Spaanse en Italiaanse achtergronden. Foto’s zijn niet meer te vinden op de site, maar wel op de startpagina van het BW7 forum.

    Terug naar het begin. Met de S bahn naar station Hulb gegaan en dan loop je in een paar minuten naar de club (gaat ook de hele nacht nog terug naar Stuttgart). Net zoals je bij een tripje naar Londen zonder op te letten 10 pond voor een drankje in een club betaald, deed ik hier hetzelfde met de 75 entree. Daar kan ik in NRW het hele weekend van op pad. Als de club dichter bij huis zou liggen dan is het de entree voor veelvuldig bezoek niet waard (ze hebben vast wat vip kaart opties), maar dan heb je wel een club die het best zijn “meest luxueuze/exclusieve/mooie” marketingpraatje waarmaakt. Kunnen Yinyang en Oceans ook niet aan tippen.

    Alles ziet er dus tiptop in orde uit, al ben je zonder dames wel snel klaar met die benedenverdieping waar de wellness zit (dames mogen hier niet in). De kleine tuin heeft een groot scherm voor sport enzo (geen formule 1 overigens), maar het weer werkte niet echt mee… en was dus niet echt de plek om rond te hangen. Eten is prima, met eitjes die voor je klaargemaakt worden en in de avond wat hippere dingen als broodjes pulled pork (voor je klaargemaakt). Allemaal lekker en veel keuze. Al blijkt bij mij dan toch vaak dat ik de speciale delicatessetjes links laat liggen. Met het EK in gang kon je ook hier bij uitzondering gratis pilsjes halen uit de ontzettend langzame tap.

    Meestal zorg ik bij het clubben buiten NRW er wel voor dat ik niet op een dessousdag ben; ik had er even niet bij stilgestaan dat de dames op wedstrijddagen van Duitsland allemaal in wit zwart (of zo) rondliepen. Ik heb begrepen dat die pakjes door de club werden verzorgd… en tamelijk veel dames waren eigenlijk voor Italie. Niet bepaald erotiserend al die dames in de kleuren van die Mannschaft (het drieletterige M-woord mag ik van W2 niet meer gebruiken).

    De sfeer was overigens erg relaxed, maar ook tamelijk serieus. Duitse degelijkheid zeg maar. Het viel me op dat de Roemeense mafia hier nog niet zo ver is doorgedrongen als in NRW en Hessen, waardoor je toch regelmatig een tongzoentje in de bar ziet… of op zijn minst een koppeltje dat even kort naar de kino wandelt. Deed me een beetje aan “vroegah” denken.

    Bij aankomst al iets van 25 dames aanwezig en tegen een uur of 4 waren de meeste dames wel present, slechts enkelen kwamen in de vroege avond binnenzetten. We gaan maar door naar de eerste sportieve activiteiten. Op dat moment een van de meer aantrekkelijke meisjes en ze besloot ook nog even op schoot te komen zitten. Mooie 25 jarige dame die op de lijst als Roemeens staat, maar aangeeft ook wat Spaans te hebben (had ze ook wel wat van weg). Bruine ogen, lang donker haar en een gezonde tint. Naam is Mona overigens. Op de bank al een paar goede tongzoenen en maar door naar een kamertje.

    Mona is denk ik de mooiste dame van mijn Stuttgart trip, en daarbij gaf ze ook nog de beste service. Tongzoenen goed en veel. Pussysliden en droogneuken wat gecontroleerd, maar voor de rest prima, pijpen goed, vingeren aangemoedigd door de heupbewegingen (naar mijn idee niet speciaal omdat ze nou zo opgewonden was) en intiem ook close en met veel tongzoenen. Na een aantal relaxte standjes het rubbertje gevuld. Was een absoluut prima uurtje, met als enige kanttekening dat er niet speciaal veel “lol” of “speelsheid” in de sessie zat. Past wel een beetje bij Stuttgart: Bosch, Mercedes, Porsche… allemaal eerder degelijk en serieus, dan vreemd, gek en leuk. Aftersales bestaan uit een spontane lach als ze je eens opmerkt (ongeveer 1 op de 4 keer dat ze langs je loopt). HHG overigens behoorlijk groot… o ja nog vergeten: 1.62, slank 34je met verrassend perfecte B cupjes toen dat Duitse shirt uitging.

    Meteen maar door naar sessie 2, die enige tijd later plaatsvond. Een bijzonder slank mini popje dat een grote hipsterbril op haar neusje draagt. Op de kamer blijken er nog alleraardigste a cupjes bij te horen. Aardig praatje in goed Engels (escort verleden) en veel vrolijk gelach enzo. Ze stelde zich voor als Julie (al staat het op de lijst gespeld als July). Tongzoenen op de bank deed ze niet meer, na enkele “kiss and run” ervaringen. Ze verzekerde me op de kamer minder terughoudend te zijn. Tongzoenen was inderdaad best goed, net als pijpen en neuken. Voor de rest niet veel buiten de lijntjes… maar een prima standaard half uurtje, met een leuk meisje. Weer wat zaad kwijt en toch wel tevreden naar beneden (al is een herhaling niet vanzelfsprekend).

    Op dit moment was het nog best vroeg en ik bedacht me dat het wel eens een dure dag zou kunnen worden. Opeens viel de toko stil, want er kwam een opvallende verschijning binnengelopen… tussen als dat wit-zwart met rood-goudengele franjes, straalde daar ineens een azuurblauw shirt. Ik was spontaan verliefd, zeker omdat er een alleszins leuk snoetje bovenuit stak. Deze Nadja (ook als Italiaans op de lijst) was voor de rest van de avond overigens niet te bereiken.

    Een derde sessie kwam wel tot stand met Roemeense Allison. Een vriendelijke en lange dame, maar niet het mooiste gezicht. Kennelijk wel door alle locals genoemd als een van de toppers. Ik had al even met haar gepraat en in de buurt van de kino pakte ze me iets later gewoon op mijn bek met een paar zeer goede tongzoenen. Helaas zou het op de kamer minder worden. Het begon al met een lijstje extras (bij de andere 2 dus niet) en het tongzoenen leek wat minder te worden. Het ging allemaal wat klungelig en droogneuken of zo leek duidelijk niet in de kaarten te staan. Vingeren wilde ze niet, dus ik bleef maar wat aan de buitenkant van de poes frunniken… toen was het: vingeren mag als je een uur blijft. Toen ik me nog niet wilde comitten, vond ze dat we dan maar moesten beginnen… dat betekent kennelijk pijpen/neuken. Het kwartier daarna heb ik verveeld wat op mijn rug gelegen terwijl ze aan mijn volkomen slappe piemel lag te zuigen. Ik had het idee dat ze dat best aardig kan. De laatste paar minuten kwam ze naast me en vroeg of ze nog wat kon doen, maar daar heb ik maar niet op geantwoord. Ze moet wel door hebben gehad dat ik bij die eerste tongzoenen beneden direct met een erectie in haar zij stak… en op de kamer was dat snel weg. Grappig genoeg met afstand het meest bezig met “aftersales”. Weer eens zo een “topper” waar ik niks mee kan.

    Hierna begon het voetbal… en daar is de avond nooit overheen gekomen. Wel leuk met een handvol dames (inclusief de azuurblauwe engel) die heel erg voor Italie waren. Was best gezellig en iederen leek zich erbij neer te hebben gelegd dat kameren er niet in zat. Na de penalties liep de toko tamelijk snel leeg en ook veel dames gingen ervandoor. Er was een DJ, maar het was vooral doods. Om een uurtje of 2 ben ik dan ook maar vertrokken. Mooie club met best leuke dames en mogelijk ga ik komende maanden nog eens langs (de lofredes van enkele anderen vind ik overigens wat overtrokken).

  28. Onderstaande 5 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (28 juli 2016),noglangnietuitgewandeld (20 juli 2016),pret (20 juli 2016),rmjhexe (20 juli 2016),Wentelt Eefje (21 juli 2016)

  29. #68
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Toen ik googlede op Sakura concludeerde ik het volgende via Wikipedia: Sakura s de Japanse naam voor kersenbloesem. De sakura is altijd een symbool geweest van de vergankelijke schoonheid, omdat het even wordt beschouwd als mooi en kort, een beetje zoals de kersenbloesem.

    22 Augustus 2019 betrad ik met Ascari deze tempel voor de eerste maal. In geen enkele club heb ik zo een ruime ontvangsthal getroffen als in deze club. Het voelde een beetje aan als ontvangst van in een hotel. Na betaling van EUR 60 kregen we badslippers, badjas en slippers mee.

    De club bestaat uit 3 verdiepingen. Op begane grond bevind zich de receptie, bar, restaurant, tuin, kino en internethoek. Wat betreft internethoek moet ik wel toelichten dat dit gedeelte niet bedoeld is om je mobiel te gebruiken, want mobielgebruik is in de club niet toegestaan. Bij internethoek heb je 4 tal pc's waarop je kan surfen.

    Op de onder verdieping bevind zich het omkleed ruimte, wellness en relax gedeelte. Wellness gedeelte bestaat uit een whirlpool, sauna, stoombad en tegen betaling massage en solarium.

    En op de boven verdieping heb je de kamers waarin al je lusten kunt botvieren op de dames.

    Overal in het club is het er zeer schoon en netjes.

    Wat ik opvallend vond was dat de dames half fkk waren, dus ze hadden of een topje aan of een string, maar niet beiden. Normaal gesproken ben ik niet zo van fkk, maar dit vond ik wel geil om te zien.

    Over de dames gesproken, je had ze in alle soorten en maten. Echter helaas geen variatie in nationaliteiten. Afgezien van een irritant jagende Duitse milf, een Russische tante waren de overige dames vertegenwoordigd door jawel Roemenië. Tussen de dames had je zeker een aantal hele mooie dames. Onder de dames herkenden wij ook Ami en ISSA.

    In deze club geldt er geen animeer verbod, dus kreeg veel aanspraak van een Duitse milf en enkele Roemeense dames die per direct probeerden een kamer aan te smeren, waarvoor ik bedankt heb.

    Gedurende middag verscheen een prachtige dame genaamd Daria , die gelijk mijn aandacht trok. Volgers van mijn verhalen zullen weten dat dames met de deze naam bij mij tot nu toe goed zijn bevallen. Ze is een Roemense (wat ik overigens niet had verwacht) rond de 30, heeft goudblonde lange haar, big boobs en zeeblauwe ogen waarin je je kon verdrinken. Nadat we enkele malen oogcontact hadden, kwam ze naar mij toen en stelde zich netjes voor. Ze vroeg of ik met haar mee wilde roken. Toen ik aangaf dat ik geen roker was, zei zij maakt niet uit dan rook ik wel voor ons beiden. Niet alleen haar schoonheid maar ook haar gedrag was van de bovenste gedrag dus ben ik met haar meegelopen naar het rookhok om nader kennis te maken. Ze gaf aan dat ze ook had in Dolce Vita en Oceans.

    Maar goed mede door haar naam, gedrag en schoonheid kreeg ze desondanks de alarmbellen de voordeel van de twijfel en we gingen naar de kamer.

    In de kamer deed zicht het volgende gesprek zich voor.
    Daria: Do you want standard service or super service?
    Pret: What do you mean?
    Daria: Well you can buy an empty car or wit options? Standard is 50 en Super is 100.
    Pret: What is the difference?
    Daria: You will see
    Pret: Ok show me.
    Vervolgens gingen we bekken en duwde zij mij op bed en ze gaf mij een body massage inclusief op zijn Russisch. Na het puike kluifwerk hadden we in allerlei standjes geneukt In missio kon ik het niet langer meer in houden en liet ik mijn kansloze volgelingen gaan. Nadat we op adem waren gekomen vervolgde het gesprek zich als volgL
    Daria: And what you do you think?
    Pret: Well I must say it was great, but this was standard for me.
    Daria met verbijsterd blik: Did you ever had such service here?
    Pret jokkend: Yes I had it last year.
    Daria: That was long time ago. Today you will certainly not get such a servide. I will make you an offer. You give me 100 EUR and if you get same service I will give 50 EUR back to you.
    Pret nadenkend: I will make an offer to you. I will give you 50 EUR and if I do not get the same service today I will pay you another 50 EUR.
    Daria: I do not believe but ok it is a deal.
    Zo gezegd en zo gedaan en na betaling met een knuffel gedag gezegd.

    Na een verfrissende douche even wezen ontspannen in de whirlpool met Ascari en daarna gingen we naar de bar om de dorst te lessen. En ineens zagen we daar een bekend gezicht, namelijk ISSA. Echter door focus op haar prooi lees als klant had ze mij niet in de gaten, dus besloten we om wat gaan te eten. Die dag hadden ze barbecue vanwege het mooie weer. Moet zeggen de barbecue was van topkwaliteit, ze hadden naast vlees en verse vis met een ruime saladebar en tiramisu als dessert. Vooral de vis van de barbecue smaakte verrukkelijk.

    ISA had haar prooi verslonden en kwam de tuin om wat te eten. Ze zag mij en was behoorlijk verrast en zei: "Hey I know from you 500 km away from here". Ze zag me een knuffel en wat kusjes op zijn Hollands. Ze had behoorlijke honger, verontschuldigde zich en zei dat ze mij na het eten zou opzoeken.

    Ascari en ik waren inmiddels klaar met het eten en gingen op een tuinmatras uitbuiken. Na een kwartier schoof ISSA zich bij ons aan en we hadden bijgepraat over een en ander. Ze zei dat ze nu met mij de kamer op wilde. Zij is een van de weinige waartegen ik geen nee kan zeggen. Wat volgde was een spetterende sessie zoals ik van haar geweend ben. Op weg naar de lockers vertelde ik haar wat was voorgevallen met Daria. Hierom moet ze lachen en vroeg waar haar tip was. Ik zei tegen haar ik later in de avond nog een keer met haar zou gaan.

    Inmiddels was de DJ ook gearriveerd waardoor een disco sfeer was ontstaan in de club. Het geluidsniveau was gelukkig niet storend. Rond 23.00 sloeg de vermoeidheid in en bovendien wilden Ascari en ik nog brainstormen waarnaar we de volgende dag naar zouden toegaan dus besloten ons terug te trekken in ons hotel. Na allerlei opties af te gaan hadden we besloten om de volgende dag Globe te bezoeken, daarover later meer.

    Sakura is ons zeer goed bevallen en we denken erover om met Wasen Treiben ga herhaling zal gaan.


    Laatst gewijzigd door pret; 13 september 2019 om 23:46

  30. Onderstaande 8 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    ButtinSky (25 september 2019),Devante (14 september 2019),Pandabeer82 (14 september 2019),Partycrasher (14 september 2019),Shakir (13 september 2019),VAZKOR (14 september 2019),Wentelt Eefje (14 september 2019),Wijze grijze (13 september 2019)

  31. #69
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    En ik vermoed dat Daria geen extra 50€ had gekregen van je?
    Toen ik daar ging 4 jaar terug was het 70€, had je happy hour of heeft de club nu de prijs 10€ verlaagd?
    Ik denk naar Sakura te gaan in November gezien ik op reis er niet ver van zal zijn.
    De zwarte wolf

  32. #70
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht
    En ik vermoed dat Daria geen extra 50€ had gekregen van je?
    Toen ik daar ging 4 jaar terug was het 70€, had je happy hour of heeft de club nu de prijs 10€ verlaagd?
    Ik denk naar Sakura te gaan in November gezien ik op reis er niet ver van zal zijn.
    Hahaha uiteraard heb ik Daria die 50€ niet gegeven later.

    Inkom is momenteel 60€.

  33. #71
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    De party's zijn daar altijd grandioos !
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  34. #72
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    WAAR

    Op de 4e dinsdag van de 10e maand vertrok ik richting Sakura. Verslagjes over deze club hadden mijn interesse gewekt in deze club. Al vroeg op de dag kwam ik aan en had een parkeerje naast de club. Op een drukke dag kan ik me voorstellen dat parkeren op straat of bij de buren moet.

    De ontvangstdame nam mijn centjes aan... Crap, ben destijds schijnbaar vergeten de prijs op te schrijven. Wat ik me alleen nog weet te herinneren was dat ze in ieder geval geen happy hour korting op de entree ofzo hebben voor deze Dagobeer. (Volgens Pret is de inkom 60 euries.) Hoe dan ook, ik kreeg m'n gebruikelijke spulletjes mee. Alleen badjas en handdoek, want slippers hebben ze in de lockers zitten. Wel wat onhandig lijkt me als je wat grotere of kleinere voeten hebt. Ik had echter m'n eigen slippers mee, dus die van hen in de kluis gelaten.
    Schuin tegenover de receptie staan kleine kluisjes waar je je waardevolle spullen en mobieltje kwijt kunt. Net als in Oase is hier ook een mobieltjes verbod. Alleen bij de receptie mag je er gebruik van maken. Je sleutel geeft zowel toegang tot je kluisje als mede je locker een verdieping lager. En net als bij Oase zit de sleutel aan het bandje vast geklemd. Ik prefeer liever de sleutelhanger type, zoals bij de meeste NRW clubs als Happy, Babylon, H7, etc. Die kan ik comfortabeler aan mijn eigen hanger zetten.

    Eenmaal de trapjes af kom je om de hoek de locker ruimte in. De receptioniste begreep me al niet helemaal wat ik bedoelde met m'n voorkeur voor een kluisje onder. Wat bleek, ze zijn bijna allemaal hetzelfde. Oftewel, van de grond af helemaal omhoog. Dat maakt ze volgens mij de grootste SC lcokers die ik ooit ben tegengekomen.
    Vanuit de lockerruimte loop je dan verder langs de toiletten, een aparte omkleedruimte voor dames en de 2 massage kamers. Heel chique en handig staan er voor de kamers een schrijftafeltje met daarop de geboekte tijden van de 2 masseuses. Die zouden het schijnbaar die dag druk gaan krijgen.
    Een deurtje door kom je bij een trap. Soort van de centrale hub, want rechtdoor nog een deur door kom je uit in hun wellness ruimte. Erg netjes hoe ze er een hoop ligbankjes hebben geplaatst, nog een douche ruimte, een stoomcabine, sauna, een deur richting hun tuin om na de sauna in het buitenlucht rustig af te koelen en mijn favoriete extra van de wellness: een whirlpool. Het bleef daar alleen bij whirlen met die (zachte) jetstreams. Bubbelen deed het ding namelijk niet, doch ik spartelde als een blije eend in een vijver. Die whirlpool bleek ook een geliefde massage plek te zijn van vermoedelijk pannekoekers en hun liefjes. Die konden makkelijk achter hen zitten voor een rug- en hoofdmassage.

    Ik zag een heer met extra handdoeken op 1 van de ligstoelen zitten en vroeg waar ik ook wat meer handdoeken zou kunnen krijgen. Hij wees me richting een muur, maar ik zag nergens een kast met handdoeken staan. Mijn Duits was niet goed genoeg om te begrijpen dat ie het gat in de muur bedoelde. Dat bleek een soort loket te zijn waar je schone handdoeken bij kunt krijgen. Of halen, aangezien er niemand achter stond en anderen ze ook zelf van de stapel pakten. Er staat ook een bel bij. Waarschijnlijk voor als de stapel handdoeken op zijn ofzo.Bijna vergeten, maar voordat je de trapruimte in gaat, kun je van zowel de kleedruimte als vanaf de wellness hun rusttuimte betreden. Daar staan een paak bedjes om even een dutje te doen. Je hoort er wel de muziek van de bar, maar die stond tijdens mijn gehele verblijf op een duidelijk aanwezig doch aangenaam niveau. En zo dreunde de bass bijvoorbeeld niet door in de rust ruimte, zoals bij o.a. Heaven 7, Sixsens, Samya, etc. wel es het geval is.Nog iets wat ik bijna was vergeten, pas tegen het einde van de dag kwam ik er achter dat ze in de wellnessruimte bij de ligstoelen een kraantje hebben waar je wat water kunt tappen. Ik eerst nog een aanteking lopen maken dat het in SixSens met een watertap net wat prettiger is, dat je uit de sauna gauw je dorst kunt lessen. Blijkt dat ze hier bij Sakura er ook aan gedacht hebben.

    Terug naar de hub van de tent, ging ik de trapjes op en kwam zo uit in hun hoofdzaal. Aan de ene kant heb je een rookruimte, bankjes en een groot scherm met toen voetbal erop. Aan de andere kant heb je hun restaurant met in het midden de bar. Tegenover de bar zijn schuifdeuren die toegang geven tot hun tuin. Die was met het frisse weer niet in trek, maar lijkt me in de zomer goed vertoeven. Het zag er in ieder geval smaakvol ingericht uit, met een groot scherm waar een muziek zender werd gedraaid.

    Over muziek gesproken, ik vond hun muziekkeuze prima passen bij mijn favoriete SC sfeer passen. Het was vrolijk en swingend. Niet van dat nightclub gedreun, zoals in Happy, Magnum, Mondial, etc. En ook niet exotische rumbul songs, maar internationale liedjes met hier en daar een Duits pop nummertje ertussen.
    Met deze insteek weten ze goed de party people buiten te houden en meer van de relaxte beren te behouden. Ook de insteek van een groep van de dames lijkt er anders. Zoals ik al eerder illustreerde met de massages in de jacuzzi. Zo wou de dame in Oase al gauw de kamer af, terwijl ik nog wel zin had in een massage. Voor haar welteverstaan. Ze kon zo even lekker relaxen en zei achteraf dat ze dat wel ontspannend vond. Ik probeerde haar duidelijk te maken dat er meer manieren zijn dan vlug vlug terug op de kruk aan de bar zitten broeden tot de volgende uilskuiken uitk.. Ik bedoel langs komt.
    Enfin, eerst maar richting restaurant voor een ontbijtje. Hun buffet (ook in de avond) was niet heel uitgebreid, maar er viel genoeg te combineren en smaakte okay.Wel zit je er aan hoge tafels met idem hoge stoelen. Voelde me weer net een kleuter met bungelende beentjes. Het voorkomt iig dat een luie vreetbeer als ik er onderuit blijf hangen.Een nadeel vind ik wel dat er een gat zit tussen 16 en 19 uur. Dat wordt wel opgevuld met cake, maar toch. Je zou maar 17:05 na werk aankomen met een knorrende maag...
    Na mezelf volgetankt te hebben even in de tuin liggen uitbuiken. Had mezelf goed ingepakt, aangezien het wel fris was. Doch, wou nog even van de laatste restjes zon genieten. Diverse dames kwamen buiten polsen om te zien of er een kamer in zou zitten. Eventjes, want in Eva kostuum was het amper uit te houden. Eentje met kippevelletje stuurde ik gauw terug naar binnen.
    De 1 deed dat overigens beter dan de ander. Want in elke club heb je er ook wel jagertjes tussen zitten. Maar geen was opdringerig en snapten wel dat ik nog van de zon wilde genieten nu het nog kan.
    Terwijl ik buiten aan het relaxen was, zag ik op hun grote scherm buiten een nummer van Ed Sheeran, vond het contrast wel toepasselijk waar ik midden in zat, en hoe ik me er wel eens voel... But that's just me...
    https://www.youtube.com/watch?v=mj0XInqZMHY

    1 Van de Roemeense schone dame (met dat kippevelletje) kwam me binnen weer tegen en vroeg gevat of ik nu wel klaar voor haar was. Wellllll, dat zullen we nog es moeten zien. Even zitten voor een nader praatje en liet haar een magisch goocheltruukje zien voor als ze het weer koud zou krijgen.
    Al gauw hing de romantiek in de lucht en volgde ik Mara achterna de trapjes op. Zij pakte een vrije sleutel in de bar, een laken mee voor het bed en we gingen een vrij kamertje in. Geen administratie bij de theke voor welke kamer, tijdstip noteren, sleutel(gast)nummer doorgeven, etc etc. Gewoon zij en jij voor een heerlijke tijd.

    Voor het betalen liepen we naar de kluisjes. Zij bleef voor een rij kluisjes staan, en ik zei dat mijn kluisje aan de andere kant zat (waar je de entree balie kunt zien). Toen was het tijd voor haar om mij een tovertruukje te laten zien. Wat bleek, dat kluisje kun je van 2 kanten openen. Gasten die arriveren en hun spullen kwijt willen kunnen dat doen aan de kant van de balie. Zij die een dame willen betalen, kunnen dat discreet aan de andere kant doen. Brilliant! >_<

    Had nog een presentje voor haar achteraf en zou haar na het douchen nog wel zien. Een klant was me echter voor en wilde met haar naar de kamer. Ze zocht even oogcontact, en ik maakte zo een gebaar van 'geen probleem, ga maar, ik ben hier nog wel even.' en zocht een ligbankje op. Tijdens het voorbij lopen gaf ze me nog een knikje. Zo kan het dus ook.Tijdens het wachten gaf ik m'n ogen nog even de kost. Zag nog 4 fraaie slanke dames die mijn type zijn, maar vond het wel mooi geweest voor de dag. Met circa 30 dames best wat te kiezen op een dinsdag. En met een man of 20 a 30 was het ook niet overvol.

    Toen Mara eenmaal vrij was, nog even haar presentje laten uitpakken. Even samen met d'r gezeten te hebben. was het tijd om d'r weer vrij te laten. Zij zit hier immers om centjes binnen te harken. Ik zou me wel verder vermaken in de wellness.Bij de weg, een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen... Tijdens 1 van mijn saunarondjes had ik me net als ooit in YY buitengesloten. De deur naar hun tuin kan niet vanuit de buitenkant geopend worden. Het is maar dat je het weet. In YY moest ik toen als een blinde mol met alleen een handdoek om m'n middel de bar door om weer in de wellness terecht te komen. Gelukkig was er die avond nog een late bezoeker die me binnen liet. Je bent dus gewaarschuwd!Een medewerkster kwam me een uurtje voor sluitingstijd subtiel vertellen dat alle andere gasten al waren vertrokken en dat ook alle dames hun nestje hadden opgezocht (ipv FEIERABEND!!). Ik begreep de hint en maakte me gereed om de tent achter me te laten.

    Al met al heb ik me dus prima in Sakura vermaakt. Ik vind het een mooie club die modern oogt als Venus, maar warmer en met meer oog voor architectuur. Het mag dan misschien niet zo groot zijn als sommige giganten rondom Frankfurt, maar de club is best ruim, alle faciliteiten zijn aanwezig en de sfeer vind ik er een stuk gemoedelijker.
    Het mag misschien niet op de weg terug zijn richting Nederland, maar ik zou Sakura een fijne club vinden om een paar drukke dagen in bijvoorbeeld Mainhattan, Oase en Sharks mee af te sluiten in deze relaxte en fraaie club..

    Sakura maakte al mijn verwachtingen die ik door de verslagjes had helemaal WAAR.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 2 november 2019 om 02:29

  35. Onderstaande 10 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 november 2019),Ascari ( 8 maart 2020),fervent ( 2 november 2019),Mistralwind ( 8 november 2019),Patjax ( 2 november 2019),schoolmeester ( 2 november 2019),Shakir ( 2 november 2019),Sjeufke ( 2 november 2019),Wijze grijze ( 2 november 2019),yylover ( 2 november 2019)

  36. #73
    Geregistreerd
    20 december 2015
    Last Online
    16 november 2023 @ 11:46
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Een weekendje in Stuttgart en niets te doen...dus dacht ik maar eens de lokale clubs op te zoeken

    Na veel getwijfel tussen Paradise en Sakura is door de bovenstaande reacties mijn voorkeur gegaan naar Sakura.
    Ik ben geen grote verhalen schrijven maar omdat er op dit forum nog niet veel over te vinden is deel ik graag eens mijn ervaringen.

    Club zelf: zeer mooie club, niet te groot maar ook niet klein! Aangename wellness, mooie barruimte, goede rokersruimte.
    Eten: Niet overdreven veel keuze maar best wel lekker. Nu hier kom je niet echt voor
    Een saladbar en een 6 tal warme gerechten. 2 soorten vlees, 2 soorten aardappelen en wat warme groenten. Het dinner is slechts open vanaf 19u, en dan is er een lichte stormloop!
    Het was zaterdag vandaag en normaal zou er best wel veel volk zitten, maar door het corona gezever was het vrij kalm wat ijsberen betreft.

    The ladies:
    Best wel veel verschillende types (mollig, slank, jong, ouder, valse borsten, opticfucks, enkele zwartjes, ...)
    Ik schat een 30-40 tal.

    Kamergangen: 3 stuks.
    De eerste met een klein slank blondje (Roemeense) die me echt een TOP service gaf.
    Daarna een bijzonder mooie zwartharige. Ze deed me wat denken aan Marthe van K3. Deze ging veel sneller voor de prijzen en moest ik wat afremmen.
    Na de nodige rust was ik toe aan een 3e kamer. Ik vond niet meteen mijn gedacht en had al een knappe ranke slanke blonde afgewezen (ik had wat rust nodig)... En toen kwam bovenstaande Marthe (niet haar echte naam, maar die ben ik vergeten) rond me draaien om te zeggen dat ze zich verveelde... Wat was ze toch mooi... en ben voor de 2e ronde gegaan.

    Ik ben zeer tevreden en zou zeker terugkomen. Al heb ik enkele kleine nadeeltjes op te merken:
    - Vervelende polsbandjes, je moet ze uitdoen om je locker te kunnen openen en gaan niet makkelijk aan.
    - De dames zijn wat duurder als in GT/SS (waar ik gewoonlijk ga). Ik ding echter niet af, ik wil hun beste service krijgen.
    - Er mochten iet wat meer knappe dames zijn in mijn goesting, maar dit is eigenlijk miereneukerij, er waren er genoeg. Ik heb gewoon graag veel keuze.

    Als je in de buurt bent: topper! Ik zou zeker terug gaan. Ik kan wel niet vergelijken met Paradise. Ben hier vooral geweest omdat men op het forum hier zei dat in Paradise de vrouwen veel jagen, en ik heb het liever wat rustiger. En jagen doen de meisjes hier niet echt. Top!

  37. Onderstaande 4 leden hebben abio bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 maart 2020),mentholbear ( 8 maart 2020),Shakir ( 8 maart 2020),Wentelt Eefje ( 9 maart 2020)

  38. #74
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Berichten
    9.732
    Discussies
    307
    Thanks
    17.735
    Thanked
    11.720 in 5.117 posts

    Standaard

    NEWS
    Verehrte Gäste

    Aufgrund der Besorgnis um die zunehmende Verbreitung des Coronavirus hat die Geschäftsleitung die Entscheidung getroffen, bei allen Personen, welche den Club betreten möchten, eine Messung der Temperatur mittels eines Stirnthermometers durchzuführen.
    Dazu gehört auch das Personal.

    Die Clubleitung nimmt die aktuelle Situation sehr ernst und hat alle hygienischen Vorkehrungen getroffen.
    Das Putzteam, welches täglich von 04.00-10.00 Uhr den Club reinigt, ist angewiesen, zusätzlich zu den üblichen Säuberungsarbeiten alle Flächen nochmals mit hochdosierten Desinfektionsmitteln zu reinigen.
    Im Club stehen darüber hinaus Desinfektionsständer um sich zu schützen.
    Unterstützen Sie uns und nutzen Sie diese bitte in Ihrem eigenen Interesse.

    Abseits dessen gelten die üblichen Hygienehinweise, wozu etwa regelmäßiges Händewaschen,Etikette beim Niesen und Husten sowie das zügige Entsorgen benutzter Taschentücher gehören.

    Sakura GmbH
    Geschäftsleitung



    Dear guests

    Due to the fact that the coronavirus continues to spread rapidly management has decided to measure temperature to all people entering the club.
    Management is taking the current situation very seriously and has taken all necessary hygienic measures.
    Our cleaning crew that cleans the club daily from 4 AM to 10 AM has been instructed to disinfect all surfaces on top of the regular cleaning measures.
    Throughout the club you will find disinfectants at your disposal to further protect yourself.


    Sakura GmbH
    Management

    Events
    Facebook Instagram
    Du kannst diesen Newsletter jederzeit abbestellen, indem Du hier klickst.

    Datenschutzerklärung
    AGB


    Sakura GmbH
    Wolf-Hirth-Strasse 38, 70134 Böblingen, Germany
    Sakura GmbH

  39. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 9 maart 2020),schoolmeester ( 8 maart 2020),Wentelt Eefje ( 9 maart 2020)

  40. #75
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    https://www.sakura-fkk.com/ (klinkt alsof het bijna zo ver is, dan toch in BW)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  41. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer ( 3 juli 2020)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.

Living Room 468*60