Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 101
  1. #76
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

  2. #77
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Duits woord: hineininterpretieren...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  3. #78
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    24 maart 2024 @ 10:39
    Berichten
    107
    Discussies
    2
    Thanks
    109
    Thanked
    196 in 56 posts

    Standaard

    Het is nu zover: Clubs in Baden-Württemberg mogen ook weer opengaan nadat de Dominastudio Hekate in Karlsruhe een rechtszaak heeft aangespannen. FKK Sakura is de eerste club die de heropening aankondigt (op 15 oktober 2020).


    Note W2: zie https://www.swr.de/swraktuell/baden-...aesig-100.html

  4. Onderstaande 5 leden hebben Pelagos bedankt voor deze bijdrage:

    Healthylover ( 8 oktober 2020),Husky ( 7 oktober 2020),mentholbear ( 8 oktober 2020),pret ( 8 oktober 2020),stimpy3 ( 7 oktober 2020)

  5. #79
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard




    WIR STARTEN WIEDER


    VORLÄUFIGE ÖFFNUNGSZEITEN


    SO-MI 13-23 UHR
    DO-SA 14-24 UHR


    04DAYS
    23HOURS
    58MINUTES
    27SECONDS



    Ab
    Donnerstag 15.10.20 um 14 Uhr
    geht bei uns wieder die Post ab.


    Freut Euch auf Poledance Shows und viel gute Laune!


    WIR FREUEN UNS WENN SIE KOMMEN

    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  6. #80
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    https://coronavirus.stuttgart.de/

    Ik weet dat ze via het gerecht weer open zullen gaan.... maar ik denk net als in Dierdorf dat er nog voor de opening anders wordt besloten. We zullen afwachten ...
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #81
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    BEGEGNUNG. ABER SICHER!

    Die Öffnung des Clubs in den aktuellen Zeiten ist begleitet von vielen neuen Anforderungen in Punkto Hygiene & Sicherheit.
    MIT UNSEREN MASSNAHMEN GEWÄHRLEISTEN WIR EINEN SICHEREN AUFENTHALT IM CLUB

    • Maskenpflicht im Club (Mund- und Nasenbedeckung)
    • Während dem Essen, Trinken und Rauchen darf die Maske abgenommen werden.
    • Der Mindestabstand von 1,5 m ist überall einzuhalten.
    • Fiebermessen am Eingang für alle (Kontaktlos).
    • Desinfektionsspender stehen überall bereit.
    • Alle, Personal und Gäste, sind verpflichtet, sich regelmässig die Hände zu desinfizieren.
    • Alle Beschäftigten werden regelmäßig in allen nötigen und zusätzlichen Hygienemaßnahmen unterwiesen.
    • Bodenmarkierungen im Eingangs- und Essensbereich sichern die Abstandsregelungen.
    • Alle Flächen und Gebrauchsgegenstände werden regelmässig desinfiziert.
    • Das Besteck ist in Serviettentaschen einzeln verpackt.
    • Den ganzen Tag halten wir kleine, leckere Gerichte für Sie bereit.
    • Die Bar ist geöffnet.
    • Die installierte Lüftungsanlage ist in der Lage Luftaustausch durchzuführen (alte Luft wird durch Frischluft ersetzt).
    • Sauna geöffnet, ohne Aufgüsse.
    • Dampfbad geschlossen
    • Massage geöffnet
    • Zimmer geöffnet (keine Maskenpflicht nach §3 Absatz 2.8)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. Onderstaande 3 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (14 oktober 2020),nick n. (13 oktober 2020),pret (13 oktober 2020)

  9. #82
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    FREITAG 23.10. ab 20 Uhr

    FREUT EUCH AUF DIE BEZAUBERNDE

    LILLIAN WILL
    EROTISCHE LIVE SHOWS
    LIVE DJ
    KLEINE KÖSTLICHKEITEN
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  10. #83
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    HAllOWEEN

    SA 31.10.2020ab 20 Uhr
    Gruseliges EssenErschaudernde Live ShowsLive DJ
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  11. #84
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Mijn all-time favorite gaat binnenkort open.

    Naamloos.jpg

    FKK Paradise en FKK Sinbath kondigen nog geen opening aan...

  12. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 juni 2021),pret (20 juni 2021),WANDELAAR5 (19 juni 2021)

  13. #85
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Sakura vind ik ook een mooie, fijne en relaxte club. Meen wel wat traplopen, dus niet voor iedereen even makkelijk.

  14. #86
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:11
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Mijn all-time favorite gaat binnenkort open.

    Naamloos.jpg

    FKK Paradise en FKK Sinbath kondigen nog geen opening aan...
    Het is dichterbij dan Penelope 😜

  15. Onderstaande 2 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 juni 2021),Shakir (20 juni 2021)

  16. #87
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    5 uur rijden voor mij. Ik dacht het niet

  17. #88
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Sakura vind ik ook een mooie, fijne en relaxte club. Meen wel wat traplopen, dus niet voor iedereen even makkelijk.
    Je kan alvast oefenen in het dichterbijgelegen SixSens .
    De zwarte wolf

  18. Onderstaande leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 juni 2021)

  19. #89
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Kan ik alvast wat pondjes verliezen. Maar van top2bottom, is het bij SS wel meer traplopen. Hoewel SS nu die draai poortjes heeft.

  20. #90
    Geregistreerd
    16 augustus 2021
    Last Online
    19 maart 2023 @ 00:05
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Tijdens een druilige doortocht halte gehouden te Sakura. Helemaal zoals hierboven beschreven; zen, relax en picobello verzorgd. Echt een aanrader.
    Het is een club ontwikkeld vanuit een duidelijk concept, uit één stuk zeg maar.
    Het publiek met de aanwezige dames sluiten eigenlijk naadloos aan bij het interieur. Jammer dat het buiten beeld ligt, ik zou er graag meer tijd doorbrengen.

  21. Onderstaande 4 leden hebben Peignoir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (16 augustus 2021),mentholbear (16 augustus 2021),Shakir (17 augustus 2021),stimpy3 (17 augustus 2021)

  22. #91
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peignoir Bekijk bericht
    Tijdens een druilige doortocht halte gehouden te Sakura. Helemaal zoals hierboven beschreven; zen, relax en picobello verzorgd. Echt een aanrader.
    Het is een club ontwikkeld vanuit een duidelijk concept, uit één stuk zeg maar.
    Het publiek met de aanwezige dames sluiten eigenlijk naadloos aan bij het interieur. Jammer dat het buiten beeld ligt, ik zou er graag meer tijd doorbrengen.
    Hallo Peignoir,
    ich lese aus deinem kurzen Bericht, dass momentan das Sakura die 70 Euro Eintritt wert ist. Hast Du auch interessante Frauen entdeckt, wo Du Dir einen Zimmergang vorstellen kannst? Bin Anfang in der Nähe von Stuttgart und am überlegen, den Club zu
    besuchen.

    vanKees

  23. #92
    Geregistreerd
    16 augustus 2021
    Last Online
    19 maart 2023 @ 00:05
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Hallo vanKees,

    Mijn bezoek dateert van enkele weken geleden, namen ontglippen me. Ik herinner me geen spetterende wauw momenten, maar het viel me wel op dat alle dames hun best deden
    om me een leuke tijd te gunnen, ongeacht de tijdsbesteding. Meer dan in andere clubs, al kan dan gewoon een subjectief aanvoelen zijn.

  24. Onderstaande leden hebben Peignoir bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (18 augustus 2021)

  25. #93
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Inmiddels ben ik net terug van Sakura. Het Stuttgarter-tripje zit er bijna op en ik heb geweldig genoten van het culturele aanbod van Stuttgart (o.a. het Kunstmuseum).

    Neuken? Neen, dat heb ik niet gedaan. Ik ga het kort houden: FKK Phönix Stuttgart had een 10-tal dames in huis die... nou ja, vul dat maar zelf in want ik wil het vrouwvriendelijk houden.
    En Sakura is definitief 100430 geworden, bijna zonder uitzondering. Het is hun gegund.

    - Ik heb minstens 10 dames gesproken en de laan uitgestuurd.
    - Een stamgast bevestigde me dat het inderdaad 100430 is geworden.
    - Ik deed mijn beklag bij de theke, maar die wist blijkbaar niet veel meer te vertellen dan dat het leven toch duurder is geworden, nietwaar? Ik heb haar (en de DVP's) van het gepaste antwoord gediend dat dat inderdaad klopt, maar dat het leven niet dubbel zo duur is geworden.

    Conclusie: Sakura heeft het op dat vlak helemaal niet onder controle. Jammer, want de club is prachtig en komt vooral 's avond helemaal tot zijn recht.

    Na een dag van bikkelharde onderhandelingen ben ik moe. Een uitgebreid verslag zal niet meer volgen...
    Bij deze zal ik dan ook definitief stoppen met saunaclubs af te schuimen in het diepere Duitsland. Jammer maar het is nu zo.

    Bon, de volgende weken zal ik waarschijnlijk nog wat genieten van de paar clubs in NRW die er nog zijn met een gewone prijssetting.

  26. Onderstaande 9 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (12 november 2021),DenBoob (12 november 2021),Husky (12 november 2021),Johan35 (13 november 2021),mentholbear (14 november 2021),Patjax (13 november 2021),pret (13 november 2021),stimpy3 (13 november 2021),WANDELAAR5 (13 november 2021)

  27. #94
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    I

    Bon, de volgende weken zal ik waarschijnlijk nog wat genieten van de paar clubs in NRW die er nog zijn met een gewone prijssetting.
    In welke clubs is de situatie dan zo dramatisch verbeterd dat je nu geen homo angst meer hebt?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    Nope... ik heb geen zin in homo's. Zolang NRW nog een puinhoop is ga ik er niet heen, zelfs niet met een vrijkaart.
    Ik heb meer zin in Limburgse vlaai.
    De connaisseurs weten al wat maandjes dat je echt niet naar zuid duitsland of de alpen hoeft.

  28. #95
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Erg jammer om te horen Shakir. Ik had enkele weken gelden nog gelezen op het BW7 forum dat de club schoon schip had gemaakt met het upsellen. Nu is het weer raak. Blijft voor mij 1 van de mooiste en fijnste clubs in Duitsland.

    Helaas past de prijssetting van €100 per 30 min. niet bij deze dames line-up. Want de meesten zijn gewoon doorsnee dames die je in iedere andere club ook hebt met dito service.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  29. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (12 november 2021),mentholbear (14 november 2021),Shakir (13 november 2021),stimpy3 (13 november 2021)

  30. #96
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Blijft voor mij 1 van de mooiste en fijnste clubs in Duitsland.
    Absoluut, zeg maar gerust dat dit de mooiste club van Duitsland is. Het moderne ontwerp is buitengewoon elegant en warm. De meeste moderne clubs zijn nu eenmaal koud of kitscherig, of beiden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Helaas past de prijssetting van €100 per 30 min. niet bij deze dames line-up. Want de meesten zijn gewoon doorsnee dames die je in iedere andere club ook hebt met dito service.
    Mijn smaak kent iedereen inmiddels wel, ik ga voor de gewone buurmeisjes. De line-up was voor mij prima: ongeveer een 40tal dames waarvan ik met minstens 10 het hof wou maken. Voor de rest ook veel plastieken modellen maar die interesseren me niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Ik had enkele weken gelden nog gelezen op het BW7 forum dat de club schoon schip had gemaakt met het upsellen. Nu is het weer raak. Blijft voor mij 1 van de mooiste en fijnste clubs in Duitsland.
    Ik had ook hoopgevend nieuws gelezen, ook op dit forum (ik noem geen namen). Voor mij is het een goede les geweest: geloof niet alles wat ze hier neerschrijven. Veel zaken in een verslag zijn uiteraard subjectief, maar de prijszetting is dit niet. Ik zeg er ook maar bij dat ik niet zo'n goede onderhandellaar ben, de beste deal die ik uit de wacht kon slepen was 50430 waarbij vanalles was inbegrepen behalve kussen (vanwege corona zogezegd).

  31. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 november 2021)

  32. #97
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard Teleurstellend einde van de vakantie

    Ik moet Shakir en Ascari volledig gelijk geven. Te mijden club (TMC) wat mij betreft, weer eens wat anders dan te mijden meid (TMM).

    De club
    Ik kon voor de deur parkeren. Bij de entree moest ik me registreren, mijn Corona QR code laten zien en een mondmasker was verplicht. De club is fraai. Wellness beneden in de kelder, meerdere sauna's, jacuzzi, uitslaapbedden, massage. Je loopt er zo naartoe vanuit de kleedkamer. Naast de kleedkamer toilet en 4 douches (max 2 personen). De trap op en je komt in een grote bar. Aan 1 kant hangt een gigantisch TV scherm. Overal zijn zitjes en de rookruimte is afgescheiden door glas en een gordijn. Aan de andere kant is een restaurant. Daar was de hele dag een buffet. Niet super uitgebreid, maar zeker ook niet karig en de kwaliteit beter dan welke saunaclub ik ben geweest ook. Echt goed smakelijk eten. Ik heb 's avonds o.a. 5 heerlijke lamskoteletjes op (helaas niet rosé gebraden, maar dat kan ook niet bij een buffet waar alles na-gaard). Warme groente (in dit geval haricot verts, die dunne rechte sperzieboontjes), salades, aardappelkroketjes, spagetti, bolognese saus en een rundergoulash met lekker mals rundvlees. Gebak, toetjes, fruit een heerlijke koek, verse broodjes etc het is er allemaal. Boven zijn de kamers en ook nog een WC en douche. Kortom die €70 entree is best redelijk gezien wat er wordt geboden.

    De line-up
    Ronduit bedroevend. Waarschijnlijk omdat het een maandag was. 3 zeer dikke vrouwen (Svetlana Russische, cup F, de vertelde dat ze daar al 10 jaar rondloopt, Jola die ik met Roemeensen had zien praten, en die mij kwam vertellen dat ze Francaise was, maar die meteen door de mand viel toen ik in het Frans begon en nog een jonge Roemeense met een leuk gezichtje), 5 vrouwen die al meerdere keren hun 39e verjaardag hadden gevierd (diezelfde Svetlana, Olivia een Poolse, een erg elegante Roemeense waarvan ik de naam vergeten ben, de Thaise Koem Rai oid en nog 1). Zeker 40% van de dames had siliconen borsten. En dan waren er nog circa 12 jongere Roemeensen waaronder 3 aantrekkelijke, waarvan 1 deketmeid van 21. Eén van de dames vertelde me dat er vanaf donderdag wel 80 vrouwen waren en dan waarschijnlijk ook meer naar mijn smaak. Een goede club dus voor BBZ?

    Upsellen
    En toen begon het spel waar Shakir ook al over klaagde. Ik ging naar die Deketmeid. Slank mooie volle natuurlijke C cup, misschien net D. Ze heette Danielle en ze was 21. Mijn gewone wensen omvatten tongzoenen wat extra was en dus ging de prijs van €100/half uur naar €150/half uur. Ik heb haar veel succes gewenst die dag. Daarna werd ik door vrijwel de hele Roemeense upsell kliek genegeerd. Ik heb haar tot ik weg ging (21 uur) niet 1 kamer zien maken en wel uren achter de gokkast gezien. Ik kon nog net de aandrang bedwingen om naar haar toe te gaan en haar te vragen of ze lekker verdiend had die dag en of ze veel Voll-Idioten had gevonden die haar prijs wel wilden betalen. Nog wel een tijdje met een andere dame gepraat, de 30 al ver gepasseerd en haar leren bovenstukje kon niet verhullen dat haar borsten inmiddels dramatisch hingen. Zij wist me te vertellen dat ik gierig was als ik niet voor €100/30 naar de kamer ging met haar. Ze had in GT gewerkt dus ze wist dat €100/30 een heel normale prijs was (ahum). Later kwamen er wat meer aantrekkelijke dames, maar de gesprekjes verliepen net zo. Een erg aantrekkelijke Roemeense jonge dame wilde €200/30! Aan het begin van de dag waren er 4 van die oudere dames, die deketmeid Daniëlle en nog een Roemeense die wel do-able was, maar mij dus negeerde. Ik begon te overwegen: Alleen blijven voor wellness en eten, kijken wat er later nog binnen zou komen, toch maar kameren of de club direct verlaten. Toen bedacht dat ik met een wing man wellicht nog iets van de dag kon maken. Maar ik had geen wing man.

    1 van die oudere dames (Poolse Olivia bijna 50, goed lijf met siliconen borsten) kwam gezellig een praatje maken, ondanks dat ik haar duidelijk had gemaakt dat ze mijn type niet was. De oudere Thaise (kan ik nooit helemaal goed inschatten bij Aziaten, ze had een leuk gezicht, maar ik schat haar toch wel net boven de 40) Koem Rai was bang van mijn Barokkar. Even die andere elegante oudere dame (eveneens met siliconen) nog overwogen en toen besloten toch maar met Olivia de kamer op te gaan voor €150/uur all in (geen anaal, geen CIM, geen vingers ergens in, maar wel TZ, Pijpen, beffen en neuken). Zoals verwacht prima service, beginnende met een fijne Body to Body massage van haar en ik heb de neiging om een laken om haar hoofd te knopen kunnen bedwingen, wat de sfeer ongetwijfeld ten goede kwam. Ik werd prima gepijpt, we hebben heerlijk geneukt en ik heb haar ook gebeft waarop ze klaar kwam (? dat weet je nooit helemaal zeker) en uiterst tevreden over was. Het was een gezellige kamer en ook daarna prima after service gehad en haar nek en rug nog even gemasseerd in de bar beneden. Zij zou reclame voor mij maken. Uiterlijk/prijs verhouding bedroevend, maar in ieder geval goede service gehad.

    Ik had de (ijdele) hoop dat ze die hele upsell kliek zou overtuigen om voor €50/30 met mij naar de kamer te gaan, maar ze vertelde haar vriendin Koem Rai dat ik zo geweldig was. Dus na een pauze kwam die dame bij me zitten vragen om een massage. Ondertussen heerlijk friemelend aan mijn barokkar. Vanwege haar mooie gezichtje gezwicht en ook weer een prima kamer met haar gemaakt voor €150/uur all in. Uiterlijk/prijs verhouding weer matig, maar wederom goede service gehad.

    Er liep inmiddels 1 dame rond die ik wel aantrekkelijk vond en die niet in het negeercomplot zat. Begin 30 (schat ik, wellicht nog net onder de 30) Selina. Grote naturelle borsten (die bij het aanraken in de kamer wel degelijk gevuld bleken te zijn met siliconen pakketjes) iets te volle billen. Die had ik eerder benaderd, maar toen was ze "besetzt". Daarmee uiteindelijk een prima kamer gedraaid, die we met een 1-1 stand beëindigden. We zijn zeker 20 minuten over het afgesproken uur gegaan, maar ze wilde gewoon voor het afgesproken uur €150 betaald hebben. Pfft, mijn dag nog een beetje goed beëindigd. Selina moest zich in het vuistje lachen over haar upsell collega's. Zij had al meerdere kamers gemaakt die dag. En het was haar al opgevallen dat al die dames die nog helemaal niet gekamerd hadden onder elkaar en ook tegen haar aan het klagen waren dat ze hun entree nog niet eens verdiend hadden (overigens hadden de twee dames van €200/30 wel een trio van een uur gescoord). En het was haar ook opgevallen dat ze ineens wel naar mij toe kwamen toen duidelijk was dat ik wat later met Selina naar de kamer zou gaan. Maar toen was het mijn beurt om hen te negeren.

    Eindoordeel. Ik kan niet anders dan een onvoldoende geven 4, ondanks de mooie club en het echt goede eten. Ik snap niet goed waarom deze club een erg goede reputatie heeft/had. En als ze die dames niet beter managen dan blijven ze afhankelijk van hoeveel zakenmensen voor Daimler/Mercedes naar Stuttgart komen die veel teveel willen betalen. Tsjonge wat hebben wij het goed met Prime, AcaGold, Babylon etc binnen auto bereik. Wellicht hebben anderen bij andere dames of op dagen dat er meer dames zijn meer geluk? Ik ga hier in ieder geval niet meer heen. Morgen naar huis, einde van de vakantie en maar eens kijken hoe lang het in Nederland nog duurt voordat we een echte lockdown krijgen.

  33. Onderstaande 11 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 november 2021),brombeerzuid ( 1 mei 2023),donkeywonkey ( 1 mei 2023),forgetskinnyletsgetfatty (23 november 2021),mentholbear (28 november 2021),Patjax (23 november 2021),pret (23 november 2021),Shakir (23 november 2021),stimpy3 (23 november 2021),Wentelt Eefje (23 november 2021),Wijze grijze (22 november 2021)

  34. #98
    Geregistreerd
    11 juni 2022
    Last Online
    27 maart 2024 @ 07:42
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    35 in 7 posts

    Standaard

    Absoluut de mooiste club in de omgeving van Stuttgart. Schoon, goed verzorgd. Persoonlijk vind ik dat je wel te veel betaalt voor wat je krijgt. Er is bijvoorbeeld geen zwembad. Toen ik er was waren er maar weinig meiden vanwege oosters Pasen. Daar werd ik wel keurig voor gewaarschuwd. De meiden die rondliepen waren mooi (niet naakt), maar de meesten bleven vrij lang aan iemand (stamgasten?) plakken). Ik neem aan dat de club op andere dagen voller is met meiden. Dat werd mij in elk geval bevestigd.

  35. Onderstaande 3 leden hebben Derek bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey ( 1 mei 2023),mentholbear ( 2 mei 2023),noglangnietuitgewandeld ( 1 mei 2023)

  36. #99
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 07:32
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Vreemde manoeuvres in het Badense Duister

    Yeah, I can see it now. The distant red neon shivered in the heat
    I was feeling like a stranger in a strange land
    You know, where people play games with the night

    God, it was too hot to sleep. I followed the sound of a jukebox coming from up the levee
    All of a sudden, I could hear somebody whistling from right behind me
    I turned around, and she said. "Why do you always end up down at Nick's Cafe?"
    I said, "Uh, I don't know, the wind just kinda pushed me this way"

    2x
    Catch the blue train. Places never been before
    Look for me. Somewhere down the crazy river
    (Somewhere down the crazy river)


    Laatste weekend van mijn vakantie. Deze racebeer heeft geen starship enterprise of UFP ondersteuning. Gewoon een bokkige rode auto die in Italië en Oostenrijk nog verrassend goed tegen de passen omhoog komt. Toch heb ik de meeste van de afgelopen 14 dagen op de fiets doorgebracht. Voor u het vraagt, ja het was een ebike. Erg nuttig om in Judenburg een EMTB te huren, en heen en weer te pendelen voor de MotoGP in Spielberg. Bus ging ook, maar ik had niet zoveel zin om steeds 30 minuten te bakken in 35 graden op beide haltes. In de dagen voor en na dat motorengeweld waar Colin Veijer het fantastisch deed in de moto3, ben ik zelf fietsroutes gaan zoeken en her en der fietsen gaan huren. 200 km gefietst in de eerste week, in Italië 150, maar daar waren het meer steiler mountainbike routes en minder asfalt. De trekkershutten waar je vroeger veel wandelaars en hikers (extreme wandelaars die door de bergen van hut naar hut lopen en soms in een tent slapen) ziet, hebben nu ook oplaadpunten voor ebikes, en hun kaiserschmarnn, gulash en apfelschorle is een prima brandstof, mjam

    U ziet, veel saunaclub trek had ik niet in Oostenrijk, berichten over Linz en Wellcum waren niet erg hoopvol, zeker niet in de zomer. Dus spaarde ik die centen op voor een eventualiteit in Duitsland. En die eventualiteit kwam in een rotdag gisteren. Kloteweer, geen tafel meer beschikbaar bij mn hotel (bruiloftsreceptie had last minute alles afgehuurd) en ik zat op een halfuur van Böblingen in het zwarte woud, dus ik dacht, what the hell. Entree is met alleen wellness en eten +drinken al goedkoper dan de menukaart van vele restaurants hier in de omgeving. Leven wordt idd duurder. Robbie Robertson stond op toen ik een beetje vertwijfeld op het bedrijven terrein rondkeek naar een parkeerplek, en na twee rondjes ging er een bestelbusje weg. Dus profiteren, parkeren, entree betalen en een rondleiding afgewezen, als ik maar weet waar umkleide is zoek ik het zelf wel uit. Het was godallemachtig druk binnen. TMC zijn ze het lokaal duidelijk niet mee eens, ondanks 100430. Wel bleek er een tweedeling, een aantal dames vragen 150 voor een uur, andere proberen het alsnog met 200460. Er was zelfs een selectie die heel veel kwaad bloed gezet heeft met 200430, die zijn inmiddels allemaal naar Luxor, dichterbij het vliegveld, meer kans op toeristen, zakenmannen en sugar daddys.

    afwachten

    Er bleek een soort motto deze zaterdag: Burlesque dancing. Aantal dames gaf een showtje weg om de zaken in de bar een beetje geanimeerd te houden. Zag er wel geinig uit. Deze racebeer kon rustig het buffet uittesten (lekkere shaslicks met rijst en een verdomd goede beefstew met pasta of rijst) en als de NL'se onderzeedienst alles eens rustig in de gaten houden. Slechts twee jagers op dat moment: Danielle die hier al genoemd is, met een bot en snel: "he schat, nieuw hier, zin in sex?" Waarop ik even eerlijk en bot terug kon zeggen: "Hallo Danielle, ja en nee, fijne avond." Een dame die naast me zat te eten (Mara) schoot behoorlijk in de lag, Danielle liep boos weg. Tegen vragen heb ik geen probleem, maar dit is overdreven. De tweede was al ietsje vriendelijker (erika meen ik), dus dan ben ik ook vriendelijk dat ik liever nog even zelf rondkijk. Natuurlijk trok het snoepblikje ook weer aandacht, Mara en Erika namen een paar koffiesnoepjes mee.

    Mara heb ik later zelf opgezocht, Roemeens, blond, in de dertig, sprak goed Duits en Engels. Zij is dus een van de 150 per uur dames, en aangezien ze helemaal geen angst voor aanraken of een verkennende zoen bleek te hebben hebben we het er maar op gewaagd. Dat bleek helemaal geen gek idee, fanfare en kussen allebei heel goed en geen haast om het snel afgerond te hebben. Na een dikke 50 minuten knalde turbo 1 eruit: Beng. Nog even elkaar gemasseerd en een discussie over verschil in prijzen tussen Hessen, NRW en de Alpen landen.

    Mysterious City of Gold

    Na afrekenen en een dikke zoen even douchen en een paar hoofstukken uit mn ebook over Ben Franklin's piraten lezen in de wellness (Ebook mocht mee na vraag). Intussen had Bayer Leverkusen gehakt gemaakt van Borussia Mönchengladbach, dus hadden de showtjes iets meer persoonlijke aandacht dan eerst. Geen jagertjes meer gezien, al kwam er af en toe een poging tot dodelijke blik als Danielle langs liep. Had geen invloed op andere dames die ik aansprak, een aantal waren helaas bezet, maar bij de hier genoemde Koem Rai had ik beet. Ook zij vraagt 150 per uur, maar daar kwam ik pas na 15 minuten geklets achter. Leuke Thaise dame die me ietwat aan Lin deed denken qua karakter

    Masseren kan Koem Rai goed, dus dat heb ik haar eerst laten doen. Na een halfuurtje dreigde ik weg te zweven met Shuki Levy's synthmuziek in mn oor, zeker toen Koem Rai aan een stukje body to body begon. Dat ging al snel verkeerd en na een potje droogneuken schakelde ze op een fanfare over die heel goed stand zou houden in NRW. Stap richting GV was niet zo groot en na een uur ging ook turbo 2 in doggy er uit. BOEM

    conclusie

    afrekenen, afscheids zoen en een paar koffiesnoepjes achterlaten. Of deze racebeer hier terugkomt. Hmmm, misschien als ik weer in het zwarte woud op vakantie ben en geld teveel heb, een extra weekend hiervoor nemen ga ik niet doen. Voor een eenmalige excursie was het oke na de horrorverhalen, en voor wie geen zin heeft zich aan een kamertje te wagen, maar even goed wil relaxen en goed wil eten, dat is gewoon mogelijk. Schwarzwald radio had een veel te vrolijk deuntje van Nick Straker opstaan dat wel uit Saturday Night Fever leek te zijn weggerolschaatst, maar het schijnt begin jaren 80 te zijn uitgekomen. Straker is in NL eigenlijk nauwelijks te horen, maar in DE waren ze helemaal gek van de mix uit new wave synths en disco.



    A walk in the park. I've got to get some sense back into my head.
    I'm in the dark. And I can't see where I'm being led.
    I'd give the world, to set the clock back and act like a man.
    Where can I turn, to save myself from this confusion.

    A walk in the park, a step in the dark.
    A walk in the park, a trip in the dark.
    I'm getting away, escaping today.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  37. Onderstaande 15 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 augustus 2023),comcom (27 augustus 2023),Eddy_V (28 augustus 2023),forgetskinnyletsgetfatty (27 augustus 2023),Hoerenfluisteraar (28 augustus 2023),Manbijtkat (27 augustus 2023),mentholbear (28 augustus 2023),nick n. (28 augustus 2023),noglangnietuitgewandeld (27 augustus 2023),Patjax (10 oktober 2023),Pierke69 ( 8 september 2023),Shakir (27 augustus 2023),snaal88 (27 augustus 2023),WANDELAAR5 (27 augustus 2023),Wentelt Eefje (11 september 2023)

  38. #100
    Geregistreerd
    7 maart 2016
    Last Online
    24 december 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.996
    Discussies
    89
    Thanks
    2.962
    Thanked
    2.959 in 1.106 posts

    Standaard

    Juist aangekomen
    Eerste indruk
    Leuke mooie club
    60€ inkom vind ik niet teveel voor goed eten mooie wellness
    Zouden 29 dvp zijn
    Heb er 10 gezien. Helaas nog geen kamerklik

  39. Onderstaande 5 leden hebben Das bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 oktober 2023),mentholbear ( 8 oktober 2023),Shakir ( 8 oktober 2023),snaal88 ( 8 oktober 2023),Sphinx (11 oktober 2023)

 

 
Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

Diamond 468*60   Living Room 468*60