Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 80
  1. #26
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Zo uitgebreid, volledig en terzake als Cuties en ook Patrick2010 recenseer ik niet. Ik ben vorige week in Gladbeck geweest en vond de catering wel voldoende. De periode dat ik er was (10:30-15:30uur) waren er steeds goede Duitse broodjes en werkten de automaten goed. Door de eerdere recensies was ik wel met volle maag van huis vertrokken. Wat opviel was dat 's morgens er weinig dames waren en dat de thekefrau (gastvrijheid straalt ze niet uit) zich daar zichtbaar zorgen over maakte. Ze bleef rondtelefoneren voor meer dames. En die waren er dan 's middags in ruime mate. De dames zelf? Cuties heeft het adequaat beschreven. Gelukkig was er een ook een jonge vlotte Spaanse die daar 5 dagen werkte en na nog een paar dagen weer zou vertrekken. Daar heb ik me tot 3 keer goed mee eh geamuseerd. Voor de rest heb ik zoveel mogelijk dames trachten te spreken en meer. Goodness uit Kameroen zag er goed uit, maar amper prestaties, even pijpen met en neuk jezelf dan maar klaar. Nog iets merkwaardigs gehad: bezig met een Turkse dame die na 2 minuten vond dat er anderen bij moesten komen. Ze liep weg kwam terug met 2 dames waar er eentje van vertrok en de andere Turks/Spaanse dame enthousiast ging lurken en ook heftig bij het neuken bewoog. Kennelijk was zij daar nieuw want zij douchte bij de beren. Als het op de route ligt ga ik beslist nog eens, want voor €80,-- zeer goede prijs/prestatieverhouding. Daarnaast vind ik het wel prettig prive in een ruimte te zijn.

  2. #27
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Partytreff Palace, Algemeen

    Partytreff Palace

    Seien Sie bereit für eine neue Dimension von Vergnügen und Erlebnis, denn bei uns gilt das Motto: "Spaß, so viel und so oft man(n) möchte".

    Zum im Ruhrgebiet einmaligen Tagesticketpreis von nur 77 € bekommt jeder Erlebnishungrige Vergnügen fern jeden Zeitdrucks und das mit bis zu 30 täglich wechselnden Damen, die absolut nichts anbrennen lassen.

    Aber auch für Kurzentschlossene mit wenig Zeit bieten wir mit unserem 3 Std. Ticket für 55 € und unserem 1 Std. Ticket für 44 € eine Möglichkeit kurzweiligen Vergnügens zum kleinen Preis.

    Erleben Sie die 1000 qm unserer Indoor-Wellnessoase mit 12 Einzelzimmern und beheiztem 8x5m Innenpool. Eine FKK Club würdige 1000qm Außenanlage mit riesigem Außenpool und einer 6 Personensauna
    erwartet Sie.

    Bedienen Sie sich an unserem kostenlosem Buffet oder unseren gratis Softgetränken. (Informieren Sie sich über unsere Speisekarte auf unserer Homepage). Selbstverständlich besteht bei den Badehandtüchern und Sandalen freie Wahl.

    Rufen Sie uns doch einfach an, informieren Sie sich auf unserer internetpräsenz (www.partytreff-palace.de) oder kommen Sie doch einfach vorbei und überzeugen Sie sich selbst.

    Anfahrt:
    Sie finden uns in dem Sie die A2 bis Gladbeck Ellinghorst fahren, rechts abbiegen, nächste Kreuzung gerade aus, Kreisverkehr rechts, Rockwool, dann Gewerbegebiet links, bis fast zum Ende, Stollenstraße 27.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  3. #28
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Heeft iemand wat serviceinformatie?

  4. #29
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 22:49
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag zelf maar eens poolshoogte genomen. Is me goed meegevallen. Aantal aardige en zelfs een paar zeer knappe slanke dames. Minpuntje was Joy uit Kameroen. Kan niets, doet niets. Wegblijven heren. Ook wegblijven van de donkerste thekefrau die ook in bikini op de bank plaatsneemt. Kent iemand haar naam? Vond het nodig om me aan te schreeuwen dat ik met teveel dames naar de Zimmer ging en dat 6 het maximum was. Nu was er verder geen vertier (geen broodjes etc) dus heb ik het maximum ruim overschreden. Wel in kwantiteit niet in kwaliteit, want misschien door het muntjessysteem, misschien door de interne controle duren de Zimmerbezoekjes zeer kort.
    Ga ik terug? Ligt aan mijn de presentie en mijn agenda van mijn favoriete pt. Advies voor Gladbeckgangers is wel zeer assertief te zijn, anders heb je het daar waarschijnlijk niet naar je zin.

  5. #30
    Geregistreerd
    6 april 2010
    Last Online
    3 mei 2020 @ 14:19
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    26 in 8 posts

    Standaard

    Hallo jongens,


    Met uitzondering van de Vreugde "uit Kameroen,
    Hoe zit het met de zwarte meisjes situatie in deze club?
    Is dat waar dat ze gewoon CBJ doen?

    Is het eten fatsoenlijk te eten van je al aankomen maar ik heb de lunch?

    Heel erg bedankt!

  6. #31
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hallodaarbenikweer Bekijk bericht
    Afgelopen dinsdag zelf maar eens poolshoogte genomen. Is me goed meegevallen. Aantal aardige en zelfs een paar zeer knappe slanke dames. Minpuntje was Joy uit Kameroen. Kan niets, doet niets. Wegblijven heren. Ook wegblijven van de donkerste thekefrau die ook in bikini op de bank plaatsneemt. Kent iemand haar naam? Vond het nodig om me aan te schreeuwen dat ik met teveel dames naar de Zimmer ging en dat 6 het maximum was. Nu was er verder geen vertier (geen broodjes etc) dus heb ik het maximum ruim overschreden. Wel in kwantiteit niet in kwaliteit, want misschien door het muntjessysteem, misschien door de interne controle duren de Zimmerbezoekjes zeer kort.
    Ga ik terug? Ligt aan mijn de presentie en mijn agenda van mijn favoriete pt. Advies voor Gladbeckgangers is wel zeer assertief te zijn, anders heb je het daar waarschijnlijk niet naar je zin.

    Hoe lang duurden je kamerbezoeken dan en wat is met dat maximum van 6 kamerbezoeken..lees daar niks over op de website.

  7. #32
    Geregistreerd
    1 januari 2011
    Last Online
    30 augustus 2019 @ 19:11
    Berichten
    79
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    15 in 7 posts

    Standaard

    moet je de meiden apart nog eens betalen ? of is de seks inbegrepen in je toegangsticket :D

    ik bedoel dan de partytreff palace in duisburg.

    http://www.partytreff-palace.de/index1.html


    gelieve iets te laten weten.

  8. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sekstotindekist Bekijk bericht
    moet je de meiden apart nog eens betalen ? of is de seks inbegrepen in je toegangsticket :D

    gelieve iets te laten weten.
    Dat is uiteraard in de prijs inbegrepen, is immers een Partytreff!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. #34
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 18:12
    Berichten
    96
    Discussies
    4
    Thanks
    63
    Thanked
    93 in 32 posts

    Standaard

    Ik heb maandag deze partytreff in Gladbeck bezocht.
    Ik had net gehoord dat de prijzen in Krefeld gestegen waren miv het nieuwe jaar en ik was toch nieuwsgierig wat ze te bieden hadden.
    Bij binnenkomst kreeg ik uitleg over tijden en prijzen en heb gekozen voor 3 uurtjes voor €55. Ik moest wel zelf de tijd in de gaten houden zei de thekedame me, wat de consequenties zouden zijn wanneer je deze tijd met een kwartiertje ofzo zou overschrijden kan ik niet zeggen, want ik vertrok voldaan na ongeveer 2 uur en 3 kwartier.
    Allereerst vind ik deze club niet zozeer een partytreff maar meer een pauschallclub. Je gaat immers telkens apart met een dame naar de kamer.
    Trio's heb ik niet meegemaakt, en het is me ook niet opgevallen dat dit gebeurde.
    De drankjes worden verzorgd door een zelfbedienings koffieapparaatmet diverse smaakjes koffie, en een zelfbedienings koelkast met flesjes cola, fanta en sprite.
    Eten was er die middag niet.
    Mijn eerste kamerbezoekje was met Lisa, een Dominicaanse van begin dertig.
    Een leuke meid, in voor een leuke babbel en op de kamer lekker meegaand.
    Toen Katja, een blonde russische spetter van eind twintig, erg lekker en geduldig .
    Hierna Rosa, een jonge Bulgaarse slanke meid die er erg goed uitzag, op de kamer was ze echter erg ongeduldig en de sessie werd door haar afgebroken omdat de eindstreep niet binnen 5 minuten gehaald werd .
    Hierna ontmoete ik Vivian, een grote blonde Duitse dame van half 30.
    Met haar ben ik 2 X achter elkaar op de kamer geweest, en wat daar gebeurde blijft tussen haar en mij....
    Tot slot afgeloten met de Jamaicaanse Tina, van eind 30.
    Zij vroeg me eerder op de middag al en belofte maakt schuld :wink:.
    Ik denk dat ik het reisje naar Gladbeck nog wel eens ga herhalen .
    Laatst gewijzigd door joejackson; 6 januari 2011 om 10:52

  10. #35
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    @ JJ dat was een aardig druk programma binnen 2 uur en 3 kwartier.

    Bedankt voor je bericht..dan ga ik hier binnenkort ook eens buurten...wil alweer een tijdje weereens naar een PC/PT

    Je berichtje geeft de burger moed.

  11. #36
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 18:12
    Berichten
    96
    Discussies
    4
    Thanks
    63
    Thanked
    93 in 32 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door karelclosetrol Bekijk bericht
    @ JJ dat was een aardig druk programma binnen 2 uur en 3 kwartier.

    Bedankt voor je bericht..dan ga ik hier binnenkort ook eens buurten...wil alweer een tijdje weereens naar een PC/PT

    Je berichtje geeft de burger moed.

  12. #37
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    @JJ

    Kun je kort iets meer over alle aanwezige dames vertellen..?

    • Optisch
    • leeftijd
    • herkomst
    • aantal


    thnx

  13. #38
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Was er gisteren om te zien wat je krijgt voor 77 euro......
    19 dames aanwezig,aantal turkse dames 7 stuks
    was een wat smoezelige tent,eerste sessie met duitse dame Monica..zeer goed !
    Daarna met een dominicaanse (naam vergeten) Waauuwww!
    Daarna een duitse Vivian (groot en blond) prima....
    Tot slot een mooi uitziende turkse uitgeprobeerd (praat enkel turks) maar afknapper.
    had er geen zin in en na 5 minuten stond ze op en ging weg?
    we waren er rond 4 uur en om 9 uur weggereden.
    tegen de avond liep de tent vol met turken....
    Dooie boel hier...dames moet je echt op af stappen
    douches ok,zwembad vies,sauna koud...softdrinks en koffie zelf pakken.
    eten na 2 minuten op (dames zijn uitgehongerd)
    hygiene kamers vies,geen poetsen tussen in/uit.
    tegen avond lange wachtrijen kamers.
    luide turkse muziek.....publiek 90% turks
    herhalingsgevaar:geen.
    De Riesen-Eisbear...

  14. #39
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Unglücklich Palace valt tegen

    Afgelopen vrijdag Partytreff Palace in Gladbeck aan mijn ervaringslijstje toegevoegd. Ik moet zeggen dat mijn ervaring vergelijkbaar met die van Wooley was.

    Ik was er even voor half elf en er waren al zo'n 12 dames aanwezig. Gedurende de dag werden dat er steeds meer, uiteindelijk geloof ik zo'n 17. De dames waren op de hele schaal van oud-lelijk-dik tot jong-aantrekkelijk-slank evenredig te verdelen. Voor mijn smaak een stuk of 4 behoorlijk aantrekkelijk, een stuk of 3 redelijk te doen en de rest niet echt lustopwekkend. Dat zag er dus niet zo slecht uit.

    De tent zelf is nogal donker en verdeeld in de theke en de bar met koffiezetapparaat, drie compartimenten waar de banken staan en via de douche/sauna naar een zwembad. Dat zag er wel goed uit, sauna is lekker heet, douches zijn warm zolang er geen tweede persoon onder komt staan en het zwembad is goed te doen. De kamertjes zijn piepklein, maar voldoende in aantal, verder de vloer en de lakens niet echt fris. Maar handdoekjes zijn groot genoeg, dus geen belemmering.

    Van de thekefrau hoorde ik dat ik voor 77 euro de hele dag zoveel ik wilde kon neuken, maar dat ik alle dames maar 1 keer mocht nemen. Ik weet niet of dat in de praktijk streng wordt nageleefd, want ze hebben hier geen systeem dat je je kluisnummer moet geven, de meeste dames gaan pas achteraf een chip halen.

    De eerste sessie was met de donkerharige Duitse Monika (staat niet op de site). Eind 30, gezellig type, redelijk koppie, strakke cuppies A en verder lang en slank. Na een tijdje kletsen op de bank naar een kotje met bed en daar bleek ze geil en lekker actief. Zoenen, vrijen,echt geweldig lekker pijpen zc, en in 69 liet ze alles toe, zelfs een vinger in haar uitgang. Toen mijn eerste load zich aandiende, stak ze de stok in haar mond en dronk de (best flinke) lading volledig op. Altijd geil en geen gedoe met tissues en zo. Nog even wat geknuffel en weer onder het volk. Prima begin van de dag dus.

    Als tweede dame had ik de in Duitsland geboren Turkse Melek gespot. Errug mooi lijf en een guitig koppie. Het was me al opgevallen dat de meeste beren gewoon aan komen stuiven, een dame 'schaken' en in een hokje verdwijnen. Er waren nauwelijks gasten die uitgebreid een intro op de bank wensten of kregen? Ikzelf vind dat juist altijd wel ff prettig, leer je ze een beetje kennen en het maakt het neuken net iets persoonlijker zeg maar. Ik dus in het hekje recht tegenover het koffieapparaat naast Melek neergeploft. Ik begin te praten, maar geen reactie?!? Zet zat bij een groepje van twee Kosvaarse (oude) vrouwen en nog een andere Turkse in het (volgens mij) Turks te orakelen en dat duurde maar voort. Dat zoveel neglect je een keer in een bar overkomt is tot daaraantoe, maar in zo'n club verwacht ik toch dat een soort van kortstondige aandacht wordt geveinsd. Voorlopig niet dus. Zit je toch een beetje voor lul denk ik dan. Ik dus maar naar de volgende versnelling, weer tegen haar kletsen, beetje over haar arm en been gestreeld en maar eens een tiet in de hand genomen. Dat triggerde haar er in ieder geval op dat er een gast was die seks wilde. Toen was het 'eerst een sigaret oproken', toen werd het 'even de fanta opdrinken', nou ja zeg. Zat ik me echt zwaar aan te ergeren, maar juist daarom wilde ik haar toch even op mijn dop draaien. En het leek wel of die dikke onaantrekkelijke gesprekspartner het er om deed: die hield haar gewoon een beetje aan de praat. Na enige tijd dan toch maar haar hand op m'n been, kreeg ik even aandacht, een paar woorden wisselen en op naar de kamer. Daar was het wel even lekker vrijen (toch een mooi meisje), maar zoenen mocht niet en toen ze de stok hard had was het gelijk 'die past niet in de votz, dus geen neuken'. Nu ja, dat kan natuurlijk en ik ben er niet om ze te pijnigen. Toen ze met condoom begon te pijpen was het best goed, maar toch niet wat ik verwacht had. Maar ik had mooi geen zin om haar weer snel van de kamer te laten vertekken, nu moest ze mij maar eens een tijdje aandacht geven. Maar de beperkingen waren nog niet op: niet likken, geen vinger naar binnen... Uiteindelijk besloot ze toch om haar onderlijf in mijn blikveld en handbereik te draaien, van een achterhoofd en een rug wordt ik niet geil en dan zou ze nog langer moeten doorgaan. Tegen de tijd dat ze de kramp in haar kaken kreeg toch maar in het tuitje geschoten want ik had er verder geen zin meer in .

    Nogal een afknapper dus, tijd voor een rondje sauna. Ik raakte in gesprek met twee Duitsers, aardige gasten, en die zeiden dat het na vijfen veel drukker zou worden (er waren op dat moment al iets meer beren dan dames), tot wel 40 beren tegelijk, meest Turken. Ook zijn er dan nog wat extra dames, maar dat is voor mijn gevoel net zo'geschikte verhouding. Dus maar snel weer terug de jachtvelden op.

    Ik had nog een ander lekker ding op mijn verlanglijstje staan, de jonge, knappe slanke Bepa. Kort daarvoor had ik de eerder geschetste tactiek bij haar zien toepassen (niet kletsen maar gelijk de kamer op), dus had ik het plan om dat ook eens te proberen. Ze zat helaas met diezelfde mutsenclub in de discussie verwikkeld en had totaal geen aandacht voor de cliëntele. Ik dus bij haar op de bank, breek in in het goede gesprek en krijg zowaar even de aandacht. Lang genoeg om haar naam en afkomst te horen en dat ze geen Duits sprak. Laten we dan maar naar de kamer gaan zei ik dus, hoeven we niet te kletsen. Ze vroeg zoiets van 'zimma gehen, schlafen'. Kennelijk was ze nog moe van de vorige avond en wilde ze wat energie sparen voor die meute Turken 's avonds. Maar ik had me genoeg geërgerd om zoiets deze keer niet in te willigen. Ik zei dus 'wir gehen ins Zimmer, du schlafen, ich ficken, OK?' Nou, geen seconde later wipt ze over de leuning van de bank richting het Turkse theekransje en begint van voren af met de discussie aldaar. Zoiets heb ik mijn leven nog niet meegemaakt zeg... . Welnu, stemming naar het nulpunt, wat een griebustent zeg.

    Toen naar een andere wat jonge griet toegestapt die aan de bar zat en van wie me het lichaam wel beviel. Ik begin weer een gesprekje, maar deze keer was het nog erger. Ze keek de andere kant op en sprak niet eens terug. Onbeschoft gewoon. Toen maar even in de spiegel gekeken of er niet groot AIDS op mijn voorhoofd getatoeeerd stond, maar gelukkig leek er met mij niets mis te zijn.:smile:

    Zo wilde ik natuurlijk mijn dag niet eindigen, dus vervolgens naast de Russische Vika gaan zitten. Een leuke jonge vrouw, eind twintig, blond, vriendelijk gezicht en lekker lichaam. En opeens scheen de zon weer, we zaten uitgebreid over van alles te kletsen en ik kreeg zelfs een foto van haar dochtertje te zien. Uiteindelijk de kamer ingegaan en daar een fijne GFE met haar gehad. Het enige dat ze niet wenste was een tong in de votz, maar verder prima. Lekker pijpen, leker neuken in missio en doggy, waarbij ze grappige geluidjes begon te maken naarmate ze arroused raakte. Lekker lang bezig geweest, geen tijdlimiet en heerlijk gekomen. Aanradertje dus.

    En na Vika zag ik nog de dame die de rest van de dag redelijk vrolijk rondliep en een ontspannen indruk maakte: Bella (half Roemeens-half Italiaans). Donker haar in een staart, een beetje een slavisch gezicht, leuke tietjes A+/B- en verder een mooi lichaam. Spreekt duits en italiaans (wil geen Roemeens horen) en lag een beetje met de benen wijd op een bank over haar dot te wrijven. Toen ik daarop reageerde zei ze dat ze gek was op seks en dat haar muschi nooi moe was. En gelijk ging ze op onderzoek onder de handoek uit en uit alles bleek dat ze daar wel zin in had. Eigenlijk direct daarop met haar de kamer op en (behalve dat ze niet gelikt wilde worden) een heftige pornosessie met haar gehad. En ze liet me niet gaan tot ik haar ook een orgasme had bezorgd en daar maakt papa natuurlijk nooit bezwaar tegen. Geweldig, wat een hitsige griet..

    Dus uiteindelijk toch met een glimlach naar huis gereden. Aan het eind van de dag waren er al weer wat nieuwe dames binnen gekomen en er zit echt wel wat leuks tussen (zag er ook 1 die ik in Xanten wel eens op de party's zie). Kwa prijs kwaliteit dus voldoende aan mijn gerief gekomen, maar verder staat de club toch echt niet hoog op het lijstje voor wat betreft sfeer en gezelligheid.

    Toch zal ik zusterclub Odessa bij opening met een bezoekje vereren om te zien of het geschetste probleem structureel bij de uitbater hoort. En stiekum hoop ik dat de opening van een nieuwe hut reden is om in het begin de beste dames daar te parkeren...

  15. #40
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 18:12
    Berichten
    96
    Discussies
    4
    Thanks
    63
    Thanked
    93 in 32 posts

    Standaard

    Gisteren voor de tweede keer naar Gladbeck gereden om een middag 'spass' te beleven.
    Wederom entree voor 3 uur betaald.
    na het omkleden in het verplichte tenue eerst maar eens met een cappucino in de hand rondgekeken welke dames er anwezig zouden zijn, en of ik wellicht nog iemand van mijn eerste bezoek zou treffen.
    Als eerste trof ik ik Beate, ja de Beate uit Xanten...
    Daar meteen maar mee geopend en dat was meteen ouderwets prima!
    Daarna heb ik me een half uurtje genesteld bij de door noelcitroen zo treffend omschreven oudebeppenclub.
    Maar contact zat er niet in bij deze meiden, ze negeren je volkomen .
    Er kan nog net een knikje terug af wanneer je ze begroet, maar dat is het dan ook.
    Misschien moet ik maar eens Turkse les nemen .
    Daarna maar naast de Russische Lena gaan zitten, en dat was meteen prijs.
    Deze dame heeft haar sporen wel verdiend, en dat is te merken .
    Hierna ontmoette ik een Roemeense ietwat vollere meid wiens naam me helaas ontschoten is; ze lijkt best veel op Beatrix van de fotopagina.
    Ging lekker, een leuke meid!
    Hierna zag ik Vivian weer terug, daar maar de laatste ronde mee voltooid.
    Altijd leuk om even in de "Duitse hoek" te zitten, daar krijg je altijd wel weer een roddel mee :wink: .
    Het is niet de meest luxe tent, integendeel, maar: Een prima middag, zeker voor het geld...

  16. #41
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    8 maart 2024 @ 16:02
    Berichten
    78
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Dames

    Dag mede ijsberen,

    Ik lees op het forum dat de prijs nu weer ietsje goedkoper is geworden, wel 77 euro voor een dagkaart.
    Nu zie ik op de voorpagina van de site dat er een hete Turkse vrouw erbij is gekomen en als service anaal aanbied.
    Mijn vraag is hoe ik kan weten / zien welke meiden daar in de club dezelfde service aanbieden wat je normaal gesproken niet tegenkomt?
    Heeft er iemand recent ervaring mee?

  17. #42
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Hoi Big30, Willem2 of Tiga,

    Waarom wordt deze thread niet samengevoegd met de andere (lees:oudere) thread van deze PC/PT?

    Vanaf bericht nummer # 18 in die eerder totstand gekomen thread, gaat het namelijk al over dezelfde club (lees: in de huidige constuctie) als in deze thread beschreven.

    Fototjes, telefoonnummer, dames komen allemaal overeen.

    Het zou jammer zijn als mijn zeer "positieve" recensie(s) over deze club "verloren" gaat.:wink:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...703#post173703

    Hetzelfde geldt voor de "lofbetuigingen" in de daaropvolgende recensies.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  18. #43
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Last Online
    25 september 2021 @ 16:04
    Berichten
    7
    Discussies
    2
    Thanks
    6
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gibt es eine Anwesenheitsliste der Damen?Wann kann man am besten dorthin?

  19. #44
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    Vandaag in Gladbeck geweest 30-03-2011

    STOM STOM.
    Bovenstaande schrijvers hebben mij gewaarschuwd niet doen zonde van je geld.

    Gekozen voor een drie uurs kaart 55,00 Euro lijkt goedkoop
    Was om 11.00 uur binnen.
    12 beren aanwezig 5 meiden.
    tussen 11 en 13.00 uur komen er meiden binnen die pizza eten van 13.00 uur t/m 13.30 uur daarna roken tot 14.00 uur dus de sex licht stil van 13.00 uur t/m 14.00 uur Jammer betaald voor 3 uur en niet voor twee uur.
    De gekleurde damews zijn alle 4 niets.
    Borsten niet aanzitten bij het neuken knijpen ze de benen samen.
    Er was een russiche dame die dit mij vertelde dat het bekend is zij zorgede zelf voor het enige en beste vertier.
    Nu kun je zeggen ok niet zeuren een goede klik voor 55 Euro is ook niet slecht.
    Maar ook in Dorsten geweest voor 70 Euro per 3 uur dan is dat echt waar voor je geld.

    DUS Beren opgepast waar je naar toe gaat.
    OOK IK moest zo nodig zelf eens gaan kijken STOM STOM

    Jullie zijn gewaarschuwd.

    Johan47

  20. #45
    Geregistreerd
    19 juli 2007
    Last Online
    26 november 2012 @ 18:34
    Berichten
    57
    Discussies
    4
    Thanks
    17
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    thanks johan voor de waarschuwing, ik hoorde in dorsten, (van duitse beren) ook gruwel verhalen over deze tent.
    het gras isgroener bij de oosterbuur

  21. #46
    Geregistreerd
    1 april 2008
    Last Online
    15 augustus 2012 @ 08:17
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben er laatst op een vrijdagmiddag geweest. Echt drie keer nada. Victoria, een Russische waarmee het overigens best aardig vertoeven was, vertelde dat de meisjes hooguit 15 keer op een dag met een klant mee mogen. Ze krijgen per kamerbeurt betaald. Met een flink overschot aan ijsberen werkt dat niet motiverend.

  22. #47
    Geregistreerd
    3 maart 2011
    Last Online
    10 februari 2012 @ 20:50
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    wie heeft ervaring met place ?
    en welke is beter of gezelliger .
    velbert of gladbeck

  23. #48
    Geregistreerd
    14 november 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:34
    Berichten
    228
    Discussies
    2
    Thanks
    54
    Thanked
    120 in 52 posts

    Standaard

    AGA,

    Niet doen

    Ga naar dorsten daak krijg je waar voor je geld.

    Johan

  24. #49
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    8 juli 2016 @ 11:39
    Berichten
    46
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    maar in Dorsten zijn toch geen aparte kamers? Daar gaat mijn voorkeur naar uit.

  25. #50
    Geregistreerd
    13 maart 2009
    Last Online
    23 mei 2014 @ 17:22
    Berichten
    26
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I went there today....very disappointing. The girls not friendly and not nice.........and also too many ijsberen. No food before 6 p.m. Coffee machine not working, sauna temperature low, only two showers. Not recommended.

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.