Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Discussies
    21
    Thanks
    89

Daumen hoch Vivian (Duitse) (voorheen GT)

Haarkleur/-lengte : zwart / lang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : normaal / B
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : ik dacht het niet
    Service: TZ, PZC, NMC
    Voordelen: heerlijk knuffelbeestje, prima GFE
    Nadelen:ze wist niet of ze lang in GT zou blijven
    Tijdsduur :1,5 u
    Prijs :100
    Extra’s bij het bezoek:super GFE

Gisteren kennisgemaakt met Vivian, een leuke spontane Duitse schone. In de loop van de middag al een beetje lol met haar gemaakt en 's avonds even lekker verder gepraat (heerlijk zeg een dame die het Duits goed machtig is en je normaal kunt converseren) toen ze zich tussen mij en een andere ijsbeer nestelde. Leuke spontane meid, vlotte babbel en jawel, met gevoel voor humor. Na verloop van tijd enig geknuffel en gezoen op de bank, dacht ik laat ik mijn vooroordelen overboord zetten en weer eens met een Duitse naar de kamer gaan. Deze domme jongen moet toch vaker wisselen. Uitstekende tijd beleeft met haar. Hoewel ze Duits is lijkt ze wel de Poolse oral high school gevolgd te hebben en heb een GFE-gehalte dat ook aan het oostblok doet denken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gr. GT-junky

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    240
    Thanks
    341

Standaard High school

Of bijles gehad van haar Kazachstaanse vriendin , en inderdaad GT-Junky ik heb geen doggystyle gedaan met Roxanna, heel goed opgemertkt maar dat gaat zeker nog wel gebeuren, en ook met haar vriendin of samen :teuflisch :teuflisch :teuflisch :teuflisch :teuflisch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky
    Haarkleur/-lengte : zwart / lang
    Lengte dame : 1.70
    Postuur/Cupmaat : normaal / B
    Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : ik dacht het niet
    Service: TZ, PZC, NMC
    Voordelen: heerlijk knuffelbeestje, prima GFE
    Nadelen:ze wist niet of ze lang in GT zou blijven
    Tijdsduur :1,5 u
    Prijs :100
    Extra’s bij het bezoek:super GFE

Gisteren kennisgemaakt met Vivian, een leuke spontane Duitse schone. In de loop van de middag al een beetje lol met haar gemaakt en 's avonds even lekker verder gepraat (heerlijk zeg een dame die het Duits goed machtig is en je normaal kunt converseren) toen ze zich tussen mij en een andere ijsbeer nestelde. Leuke spontane meid, vlotte babbel en jawel, met gevoel voor humor. Na verloop van tijd enig geknuffel en gezoen op de bank, dacht ik laat ik mijn vooroordelen overboord zetten en weer eens met een Duitse naar de kamer gaan. Deze domme jongen moet toch vaker wisselen. Uitstekende tijd beleeft met haar. Hoewel ze Duits is lijkt ze wel de Poolse oral high school gevolgd te hebben en heb een GFE-gehalte dat ook aan het oostblok doet denken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gr. GT-junky
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Discussies
    21
    Thanks
    89

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Of bijles gehad van haar Kazachstaanse vriendin , en inderdaad GT-Junky ik heb geen doggystyle gedaan met Roxanna, heel goed opgemertkt maar dat gaat zeker nog wel gebeuren, en ook met haar vriendin of samen :teuflisch :teuflisch :teuflisch :teuflisch :teuflisch
    Waar of van wie ze het heeft geleerd weet ik niet, maar dat ze allebei hun vak goed verstaan is me wel goed duidelijk geworden. Koos56 je hebt zonder doggystyle toch echt wat gemist (en dan bedoel ik niet het uitzicht op een tatoeage).
    ‘k Zou ze lekker na elkaar nemen, kun je twee keer genieten!

Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Discussies
    240
    Thanks
    341

Standaard na elkaar

En weer moet ik constateren dat je gelijk hebt, beter 2 keer achter elkaar dan handen tekort komen met twee tegelijk, zo zie je maar weer je leert elke dag nog wat bij .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky
    Waar of van wie ze het heeft geleerd weet ik niet, maar dat ze allebei hun vak goed verstaan is me wel goed duidelijk geworden. Koos56 je hebt zonder doggystyle toch echt wat gemist (en dan bedoel ik niet het uitzicht op een tatoeage).
    ‘k Zou ze lekker na elkaar nemen, kun je twee keer genieten!
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Vivian, 16 juni 2006

M'n tweede sessie op deze voetbal avond was de Duitse Vivian. Ik had haar vorige week al een gesproken en ook gisteren was ze weer volop aanwezig. Vivian komt heel spontaan over en is dat ook. Ze heeft een leuk koppie. Gisteren had ik haar versprochen om vandaag de kamer op te gaan. Dus ik moest er maar aan geloven.
    Eenmaal in de blokhut heb ik haar eerst lekker een halfuur gemasseerd. Daarna heeft ze me heerlijk gepijpt en eirer gelikt. Toen ze merkte dat ik ging komen, deed ze er een condoom omheen. We zijn niet aan neuken toegekomen. Dit keer was het een gewoon klaarkomen tijdens het pijpen met condoom. Ach ja, moet toch ook kunnen.
    Wat de heren hierboven al schreven, zeker GFE!!

Ga zeker nog een vaker met deze dame.

BR, Sonny

Last Online
    Gisteren @ 18:15
    Discussies
    27
    Thanks
    0

Standaard

Ik had het afgelopen zaterdag uitstekend naar mijn zin in de Gouden Tuin :D . Eerst een tijdje gepraat met Vivian over koetjes en kalfjes op de bank en daarna naar een blokhutje. Had hele goede sex met haar. Goed zoenen en uitstekend neuken.
    Na anderhalf uur kwamen we van de kamer. En ondanks dat alles heel goed geweest was begon toen eigenlijk de ellende. De anderhalf uur was in haar ogen 2 uur en na ieder uur begon bij haar ook de teller opnieuw. Dat vond ik een beetje overdreven en heb haar gewoon 125 euro gegeven. Had zowel bij mij als bij haar een nare na-smaak. Jammer.

Babbel :wink: :wink:

Last Online
    20 februari 2011 @ 14:09
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Dit laatste is mij ook overkomen. Over haar service was ik uitermate tevreden, echter na afloop moest ik Euro 250 afrekenen. Ik ben 2.5 uur met haar op de kamer geweest en ze rekende voor 3 uur (tja, de tijd vloog voorbij met haar, is me nog niet eerder gebeurd).

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hwj77
    Dit laatste is mij ook overkomen. Over haar service was ik uitermate tevreden, echter na afloop moest ik Euro 250 afrekenen. Ik ben 2.5 uur met haar op de kamer geweest en ze rekende voor 3 uur (tja, de tijd vloog voorbij met haar, is me nog niet eerder gebeurd).
    250 euro afrekenen, dan heb je toch voor 4,5 uur betaald?

50 euro 1e halfuur
    200 euro voor 8 x verlenging halfuur

BR, Sonny

Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Discussies
    90
    Thanks
    0

Standaard

Sonny, als deze jongen opties heeft gepakt niet hé
    Anaal: 50 euro
    FT: 25 euro

Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard GT 23 juni

Vivian kwam naast me zitten toen ik met een Belgische beer aan 't praten was, en hij overweldigd werd door Lin. Verder niet gezien wat er gebeurde, Vivian eiste al mijn aandacht op. Beetje kletsen, beetje aaien, en al gauw ging haar handje op onderzoek uit. Wat die vond beviel haar wel (aha, du bisst rasiert, schön!). Nadere inspectie wees uit dat de rasierung nog niet perfect was uitgevoerd. VIvian gaf me een wegwerpmesje met uitgebreide instructies, en ik mocht me pas weer vertonen als die waren uitgevoerd. Ja wat doe je dan als beertje? Precies! Was ik netjes bezig, hoor ik een stem op volume 10 brullen: HEEE RANDY, VIESPEUK, WAAR ZIJ GIJ MEE BEZIG? Dat kan er maar 1 zijn, 099 dus. Ook dat nog...:D

Affijn, gauw naar Vivian! Type buurmeisje, slimme en fraaie ogen, stevig maar niet dik. Bungalow, lekkere sex, vooral oraal erg fijn, en daarna ontdekt dat ze niet tegen kietelen kan. Dat moet zo ongeveer heel GT gehoord hebben, wat een keel kan ze opzetten! Daarna vertrouwde ze me niet meer. Als ik maar naar haar wees, werd ze al panisch. Toch fijn dat tenminste 1 dame in GT ontzag voor me heeft.

Vvian zal zeker nog wel even blijven, maar daarna misschien weer naar Zwitserland afreizen. Ze kijkt het nog wel even aan de komende tijd.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 juni 2006 om 02:50

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Een tweede keer met Vivian, pff

Wat een herkenbaarheid wanneer ik de verhalen hierboven lees. Ben in de tussentijd ook weer een keer met deze Vivian naar de blokhut geweest. Gebeurde eigenlijk spontaan. We zaten samen met Little Diablo en Jolene te eten bij de tent. Bleek Vivian het koud te hebben. Tja, wat doe je dan.... Als gelante ijsbeer trek je dan je berenvel uit en doe deze om het meisje heen. Daar zit je dan, zelf te verkleumen van de kou. Nou, die Vivian is gehaaid. Zal ik jou dan maar eens lekker opwarmen?:o Uitendelijk zijn we dan in een blokhut beland (ja ze weet heel goed hoe ze een ijbeer moet vangen ) maar daarvoor onder het eten, tjonge wat praat deze dame veel. Ik ken een Ive uit PHG welke ook je oren van je kop af lult, maar deze Vivian doet er nog een schepje bovenop. Maar wel een super gezellige meid. Gewoon heel spontaan Ze is niet de slankste, maar kijk eens naar haar ogen, gewoon heel mooi. Lekker koppie. Ik ben bijna twee uur met haar op de kamer geweest. Eerst haar lekker gemasseerd, toen (ik lees het hierboven) kietelen, wat uitmonde in een leuke stoei partij. Gelukkig alles tot bedaren kunnen krijgen waarop Vivian aan een lekkere pijpbeurt begon. Deze dame doet dit heel lekker rustig. Zo rustig, dat ze op een gegeven moment vroeg of ik in slaap was gevallen. Ik moet eerlijk toegeven, dat ik even aan het zwiembollen was gegaan . Ze geeft je gewoon een lekker relax gevoel. Na het ontwaken het tempo omhoog gegooid en haar in diverse standjes g*n**kt. Hou je van een echte girl next door type, dan is Vivian het type wat je zoekt.

Voor Sonny zeker herhalingsgevaar!

BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 29 juni 2006 om 21:01

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Daumen hoch Vivian, vrijdag 30 juni

Eigenlijk dit bericht alleen voor de statistieken, want inhoudelijk heb ik al genoeg over deze brutale Duitse meid geschreven. Ik kan er alleen maar aan toevoegen dat ze weer van mij heeft gewonnen. Ben toch weer bezweken voor haar charmes. Het is gewoon een lieve meid die graag door Sonny gemasseerd wilt worden

BR, Sonny

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Vivian is weer terug

Gisteren was voor Sonny echt de dag der verassingen:zauberkis . Ik kom ons paradijs binnengelopen, loop de tuin in, en wie zit er op het terras??
    Genau, VIVIAN. Ik werd direct door haar opgemerkt en had me binnen mum van tijd naast haar zitten. Ja, deze amikale spontane meid weet dit wel aan te pakken, maar voor Sonny geen probleem, ik mag Vivian wel, dus leek het me een goed begin van deze saunadag.

Lekker met haar bijgekletst, ze had zeker een aantal maanden niet meer gewerkt. Het was vandaag haar eerste dag en op het moment dat ik bij haar kwam zitten, was ze zelfs nog Jungfrau (volgens haar eigen zeggen tja, dan moet je dat geloven). We zaten weer lekker over elkaar heen in bank. Gustomass kwam tegenover ons zitten en zag weer iets herkenbaars, wat hij ook al eerder bij ons tweeen had gezien

Vivian werd dus mijn eerste dame van deze avond. Haar eerst heerlijk gemasseerd en daarna dat gerritje van haar eens lekker ingewijd Uiteindelijk in stand 69 met FT mijn opgepropte geiligheid tegen haar huig aan gespoten.

Heerlijke meid deze Vivian. Er zit toch een gevaar in haar, omdat ze me er steeds weer van weet te weerhouden om eens wat nieuws te proberen in GT. Ik kom op deze manier gewoon niet toe aan het afwerken van m'n "things-to-do" lijst Maar goed, al met al lekker anderhalfuur met 'r op de kamer geweest.

Ze is dus weer terug in GT

Br, Sonny:wink:

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard Vivian werkt nu in FKK-World

Vivian blijft verassend uit de hoek komen.
    Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst een bezoek gebracht aan FKK-World in Pohlheim. Nadat ik even had bijgekletst met Pepto en vrienden loop ik door de grote ruimte boven naar de bar. Hoor ik daar ineens boven de muziek uit mijn naam roepen. He Sonny, was machts du dan hier???
    Ik schrok, want ik was net gewend aan het feit om een keer geheel als onbekende en nieuweling door een club te lopen, zie ik daar ineens Vivian zitten. Natuur was ik in een mum van tijd geheel ingepalmd door haar charmes en lagen we niet veel later op een kamer

Het weerzien met Vivian was weer super. Uiteindelijk toch een anderhalf uurtje met haar aan het stoeien geweest, wat dan in FKK-World wel ff 150 euries kost (extra half uur 50 euro). Vivian werkt sinds eind september in World en heeft het daar goed naar haar zin. Ze had geen intenties om weer terug naar GT te komen.

Deze dame kan dus worden verplaats naar FKK-World.

BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 december 2006 om 01:49

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Blinzeln die Viviane

Hey sonny heb je der weer een opgespoort of zij jou:D Ze weten je ook overal te vinden.

Saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Last Online
    Discussies
    201
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Hey sonny heb je der weer een opgespoort of zij jou:D Ze weten je ook overal te vinden.

Saluti L Diablo
    Ja, zo kwam Vivian ook uit de bocht. Sonny, bist du fur mich hier gekommen??? Ja, ze weet het goed te brengen. Ah ja, gewoon een leuke spontane meid.

Maar.... jij heb niet veel geneukt deze week???

BR, Sonny:wink:

Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Discussies
    52
    Thanks
    0

Reden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop

Maar.... jij heb niet veel geneukt deze week???

BR, Sonny:wink:
    ho ho veel het zelfde geproeft ja dat klopt:D maar

saluti l diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

" rispetto per una donna "

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten