Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 59
  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Beitrag Live from Saunaclub Life

    Ik ben in Planet Eden. Het heeft behoorlijk gesneeuwd in Keulen en Düren. Het is -2 graden. Ik zit nu in het restaurant. Het eten is prima. Er is voetbal op TV. Schalke tegen Düsseldorf. De openhaard is ook aangestoken. Het is eigenlijk een hele mooie club. Een van de mooiere clubs die Noord-Rijn-Westfalen rijk is. De muziek in de bar is niet te hard. Het saunagedeelte is echt heel mooi.

    Er is een dampsauna, sauna, buitenzwembad, een infinity-whirlpool en een schitterende, grote tuin. Het enige nadeel is dat het zo rustig is. Er zijn weinig gasten en de line-up van vrouwen is ook niet denderend. Ik ga straks nog even op jacht, maar ik ben bang dat er maar weinig van mijn smaak tussen zit. Die mooie, Hongaarse Emy heb ik niet gezien. Tot dusver mijn live-verslag uit Planet Eden, dat volledig ingesneeuwd is.

  2. Onderstaande 2 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    envert (23 februari 2013),hp001 (23 februari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Ik heb toch nog Emy (Hongaars) getroffen. Ik herkende haar van de website. De foto's kloppen goed. Haar gezicht was natuurlijk uitgewist op de foto's, maar ik herkende haar aan haar borsten. Ik was een uur met haar op de kamer. Ze woont in Maastricht en spreekt ook heel goed Nederlands en Duits. Het was een goede sessie. Het orale werk en het zoenen was prima, maar ze stonk uit haar mond.

    Dit ontnam me het plezier om met haar uitgebreid te zoenen. Ik hield het een beetje af. Maar afgezien daarvan biedt ze een uitstekende service. Voor de rest lopen er geen mooie meiden rond. Ik zat daarnet even bij de bar met mezelf te praten, want veel gasten zijn er niet om een gesprek mee te hebben. Ik dacht zo even: "Zijn die meiden in Planet nu zo lelijk of ben ik nu te verwend?" Het zal wel het laatste zijn.
    Laatst gewijzigd door bergm550; 24 februari 2013 om 00:16

  4. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:51
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.997
    Thanked
    18.416 in 6.037 posts

    Standaard

    Met Licky Luke bij Planet Eden afgesproken , m'n tombola vrijkaartje probleemloos ingeleverd en korte toelichting gekregen van de vriendelijke theke dame. Helaas geen rondleiding door 1 van de dames. Rond 1 uur circa 10 dames, nu ca 15 denk ik. Na wat verkennen en een lekker ontbijtje beide een dame aangesproken. Luke met een rondborstige brunette, ik met lorena uit Moldavië. Optisch niks mis mee maar nogal ingetogen. Half uurtje vol gemaakt, heb haar meer verwend dan zij mij... Weer een broodje het mooie restaurant, alles ziet er hier zeer verzorgd uit.
    Tot nu toe circa 10 beren gezien.. Hoe dat ze dit volhouden?? Potentieel is enorm maar misschien te weinig publiciteit? Luke en ik hebben nu kennelijk een ander tijdschema.... Ben net nog even met Dana op kamer geweest en ben weer helemaal blij .
    Volgens mij vermaakt Luke zich ook!!
    En Garde

  5. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 november 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:51
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.997
    Thanked
    18.416 in 6.037 posts

    Standaard

    De naam van de Moldavische heb ik geloof verkeerd.. luke was met een zwarte lorena en hij heeft zich opperbest vermaakt!



    de blonde moldavische werkt hier sinds 5 dagen, zal voor haar ook wennen zijn.

    Zo misschien nog even nader kennismaken met een blonde Italiaanse die ook niet achter aan de rij heeft gestaan met het uitdelen van de big boobs 👀
    En Garde

  7. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (25 november 2013)

  8. #5
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Ja, die Luke heeft zich prima vermaakt! Op dit moment stroomt er weer van alles qua dames en her en volk binnen en wordt het al weer gezelliger qua drukte. Want dat was het enige waar het aan ontbrak: mannetjes en (in mindere maten) vrouwtjes in deze mooie grote club. Rond 18:00 uur echt een dip waarbij ik een 10-12 vrouwen in de bar zag en geen enkele man (me, myself and I excluded)... Oké, het is een maandag en dat is hier blijkbaar niet zo druk, althans niet overdag. Maakt de aandacht en de animatie van de mooie dames wel leuker, dat dan weer wel. Zeker de moeite van een volgend bezoek waard, maar dan bijv op een vrijdag of zaterdag. Alweer een goed voornemen voor 2014... Enfin, deze jongen gaat nog even verder met zijn onderzoek...er zit nog een beetje druk op de ketel...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  9. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 november 2013)

  10. #6
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    En ja hoor... aangesproken door Janina en beleefd uitgenodigd voor een bezoek aan de kino. "Nu reden, nichts anfassen"... als dat geloofwaardig was geweest had ze er nu nog gezeten, haha! Beleefd als ik ben, met haar meegegaan alwaar ze toch lekker begon te zoenen en kriebelen. Dat verstond zij dus onder "nur reden"... Het werd pas leuk toen ze voorstelde te gaan "singen"... Dat betekende dus eigenlijk pijpen, merkte ik toen ik haar al toestemming had gegeven...en deze dame kan heel lekker, ehh goed zingen! Toen de (ijs)beer eenmaal los was hebben we in de link meteen nog wat liedjes (= standjes) doorgenomen en ben ik in de finale heeelijk in het cd-tje klaargekomen... I love this music...

    Live vanuit Planet Eden, tot nader bericht!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  11. Onderstaande 3 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 november 2013),Eddy_V (26 november 2013),hansdordt (25 november 2013)

  12. #7
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Eerste berichtje live from PE: na de nodige verkeersproblemen, ben ik 40 minuten later dan verwacht, om 12u45 te PE aangekomen. Mooie, grote club. Knap. Net een ontbijtje genuttigd: was, op een heel vreemd smakende croissant na, lekker. Nog maar weinig vrouwen en mannen aanwezig, maar dat had ik wel verwacht.

    Tijd om een pintje te gaan drinken en vervolgens van de welness of de vrouwen gebruik te maken!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  13. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (14 januari 2014),Sjeufke (14 januari 2014)

  14. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Kleine update. Ik heb ondertussen mijn eerste kamergang in PE achter de rug. Roemeense Isa was de gelukkige. De moeite van het vermelden waard: ik heb mijn eerste anale sex in een club sinds meer dan een jaar gehad. Daarbuiten was het een heel gemiddelde sessie met een weliswaar heel mooie meid.

    Tijd om nog een pintje te drinken en dan ga ik de welness eens uitproberen.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  15. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (14 januari 2014),Sjeufke (14 januari 2014)

  16. #9
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:51
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.997
    Thanked
    18.416 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    De moeite van het vermelden waard: ik heb mijn eerste anale sex in een club sinds meer dan een jaar gehad.
    .

    Bespaar ons de details!
    Oh nee, daar was dit forum voor bedoeld was het niet 😉 ?

    Ben benieuwd hoe KanariePiet erover denkt, maar volgens mij is dit een club waar het gezelliger is als je met bekenden bent.
    Biljartje leggen en zo, dat was er de vorige keer niet eens van gekomen toen ik daar met Licky Luke had afgesproken.
    Mooie club wel, maar beetje "leeg"
    En Garde

  17. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 januari 2014)

  18. #10
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Toegegeven, normaal gesproken is dit niet de juiste man op de juiste plek op de juiste dag, maar nu wel...

    KanariePiet heeft even wat "alone-time" nodig om zijn goede voornemens voor 2014 te overdenken.
    Blijkbaar heeft hij het zwarte gat al gezien, nu is het belangrijk dat hij het licht weer gaat zien...

    En als ie daar niet helemaal uit komt (ik bedoel zijn overdenkingen, niet dat zwarte gat), kan ie altijd nog hulp vragen aan de Planet Eden meisjes...



    Volgende keer gaan we met wat meer ijberen en maken we er weer een party van!

    Enne... Eddy_V, dan wordt er ook een (pool)balletje geschoten! Hou ik je aan!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  19. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 januari 2014)

  20. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Nieuwe update en ff inpikken op de berichtjes van Eddy_V en Licky Luke:

    Ik had vandaag inderdaad nood aan een beetje rust en aan een beetje me-time, maar hier in PE krijg ik toch echt wel net iets teveel rust. Het is hier zo doods als op een kerkhof. Ik heb net een uurtje in de bar doorgebracht en, moest de bardame geen aangenaam gezelschap geweest zijn, was ik volgens mij op mijn kruk in slaap gevallen. Er was 1 andere man aanwezig en die had duidelijk geen zin in een praatje, tegenover 8 vrouwen. Visueel redelijk interessante vrouwen, maar interactie met hen was onmogelijk. Ze zaten in 2 groepjes en waren de ganse tijd in hun moedertaal aan het kwetteren. Ik had heel veel zin om een 2de kamergang te maken, maar dat was gewoon niet mogelijk.

    Van pure miserie zit ik ondertussen in het restaurant (ook hier heel alleen) en ga ik iets eten. PE is een heel mooie club, maar ik denk niet dat ik hier snel nog eens alleen ga terugkomen.

    Met leuk gezelschap kan je je hier wel amuseren, maar alleen is het een serieuze tegenvaller.

    Enfin: na het eten ga il nog 1 keer op zoek naar een kamergang. Ik hoop dat ik hem vind!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  21. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (14 januari 2014),hansdordt (14 januari 2014),licky luke (14 januari 2014)

  22. #12
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ach ja. En bij dat komende feestje in PE wil ik uiteraard ook aanwezig zijn.

    Dan kan ik jullie 1 voor 1 eens inmaken met poolen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  23. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2014)

  24. #13
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik hoop dat jij eigen 'keu' meeneemt!

  25. #14
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaktuut Bekijk bericht
    Ik hoop dat jij eigen 'keu' meeneemt!
    Ik heb geen eigen keu nodig om jullie in te maken. Ik versla jullie in het poolen zelfs met een tennisracket!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  26. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (14 januari 2014)

  27. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Laatste update: de sfeer in de club blijft lamlendig. De telling daarnet in de bar: 1 andere vent en 7 meiden, die een wedstrijdje, wie kan het triestste bakkes trekken, aan het spelen waren.

    Aangezien de meid die ik eigenlijk wou me voortdurend ontglipte, heb ik uiteindelijk Bulgaarse Paulena, sinds 4 dagen in PE, aangesproken, en zij heeft gelukkig mijn daguitstap gered (al pijpte ze dan met condoom!!, maar later meer daar over).

    Ik ga nog een laatste rondje welnessen, nog een pint drinken en dan trek ik naar huis. Ik heb geen zin meer in een 3de kamergang. En ik moet sowieso nog kruit sparen voor vrijdag hé: GT + HP!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  28. Onderstaande 2 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (14 januari 2014),licky luke (14 januari 2014)

  29. #16
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Het kan verkeren zei Bredero. Net toen ik mijn vorige bericht op YBF gepost had en wou vertrekken richting welness, kwam Michelle me gezelschap houden. Om een lang verhaal kort te maken: een half uurtje presalen volstond om me toch te laten overhalen tot een derde kamergang. En gelukkig maar, want het is de beste kamergang van de 3 geworden en ik heb daarnet dan ook mijn allerlaatste zaadjes verschoten.

    En zo is dit uiteindelijk nog een heel leuke dag geworden!

    Nu nog ff een douche nemen, een laatste pint drinken en dan vertrek ik met een grote glimlach op mijn gezicht naar huis!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  30. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (14 januari 2014),licky luke (14 januari 2014),Stief (15 januari 2014)

  31. #17
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Opnieuw in PE beland. Dit keer weliswaar niet alleen: Vendezz houdt me gezelschap.

    We zitten momenteel in de bar en het is weer heel rustig. Ik tel 4 andere mannen en 8 vrouwen.

    We gaan rustig een pintje drinken en wachten ff af
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  32. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (31 januari 2014)

  33. #18
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:51
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.997
    Thanked
    18.416 in 6.037 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Opnieuw in PE beland. Dit keer weliswaar niet alleen: Vendezz houdt me gezelschap.

    We zitten momenteel in de bar en het is weer heel rustig. Ik tel 4 andere mannen en 8 vrouwen.

    We gaan rustig een pintje drinken en wachten ff af

    Ja,ja.... een pintje...
    Is de Berenburg nu al op?!

    Enjoy!
    En Garde

  34. #19
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Pintjes ja. Jupiler zelfs! Die gierige Hollander heeft gewoon geen Berenburg meegebracht!?

    De pintjes gaan vlot binnen, want pinten pakken is het enige waar we ons hier mee kunnen amuseren. We hangen nu alweer enige tijd rond in de bar en, moesten we elkaar niet hebben, waren we waarschijnlijk letterlijk dood gevallen van de verveling. Er zitten momenteel 7 mannen en 6 vrouwen in de bar, maar alles voelt o zo doods aan. Vendezz krijgt ondertussen weliswaar een massage van 'Italiaanse' Juliana, maar los daarvan is het hier huilen met de pet op. En ja hoor: na 10 seconden is de massage al voorbij!

    Ik ga waarschijnlijk sebiet voor een gewone massage gaan, we gaan uiteraard eens lekker eten, maar daarna rijden we waarschijnlijk door naar een andere club!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  35. #20
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:51
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.997
    Thanked
    18.416 in 6.037 posts

    Standaard

    Ga je biljart expertise dan maar in praktijk brengen!
    Dan ben je te tenminste nog met ballen bezig 😉
    En Garde

  36. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 1 februari 2014)

  37. #21
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Haha! Knaktuut en ik zijn "onverwacht" naar HP geweest en we hebben ons daar kos-te-lijk geamuseerd! Dikke pret met de panthertjes en een heerlijke lsnge kamergang voor mij met Nicole..

    Ik weet het, dit is geheel off-topic hier, maar ik moest het gewoon effe kwijt waar jullie het lezen... hihi..

    Recensies volgen uiteraard, in het juiste topic...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  38. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    27 april 2024 @ 13:29
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Wij hebben PE ondertussen ongepopt verlaten en zijn op weg naar Sixsens. Wat een dooie boel was me dat... Gaat zeker tot de zomer duren eer ik hier nog eens terug sta.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  39. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 1 februari 2014)

  40. #23
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens toe aan een uitje, na al die drukke dagen... toch wordt er ook gewerkt want het werd hoog tijd voor een update over Planet Eden.

    De stelling van vandaag luidt: "Als je op zoek bent naar een sauna/relaxclub met irtsje meer (daar bedoel ik dan de dames en het kameren mee), dan ben je bij Planet Eden aan het juiste adres. Reeds kort na binnenkomst (rond 14:10 uur), na een eerste rondgang en kleine lunch, werd mijn stelling al onderschreven door een Duitser in de sauna. Het gesprek kwam makkelijk op gang, hetgeen ook al weer wijst op het soort volk dat hier (overdag?) komt: kalm, rustig, gemoedelijk. Een andere Duitser was het hier op zich wel mee eens doch vond dat het wel wat meer volk mocht hebben...

    De situatie tien we arriveerden: 5-10 mannen (verspreid over de club) en evenzoveel vrouwen. Het is nog vroeg...

    Buffet voor de lunch zag er goed uit, soep, broodjes en eitje hebben gesmaakt en de sauna was lekker warm. Knsktuut is ook nog tevreden en heeft mij zojuist verlaten (ik zit in de kleedkamers waar ik van de wifi gebruik kan en mag maken) om in de bar het vrouwelijk wild te gaan observeren. Ik zal hem daar maar eens gaan begeleiden, wie weet wat er gebeurd... Er lopen in ieder geval mooie exemplaren rond...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  41. #24
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 14:51
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.997
    Thanked
    18.416 in 6.037 posts

    Standaard

    Geen live berichten meer van de sjengbeng.... Zorgelijk, zeeer zorgelijk 😉
    En Garde

  42. #25
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Geen zorgen, beste Eddy_V!
    We hebben ons kostelijk vermaakt aldaar!

    Geen party sfeer maar dat zou ook vreemd zijn op een door-de-weekse dinsdag.

    Dit is duidelijk een tent waar je niet moet komen om alleen te neuken, dan is het aanbod van vrouwen elders waarschijnlijk groter... hoewel, als de vrouwen waarmee je wilt kameren hier nu rondlopen is er geen probleem, toch? We kunnen ze toch niet allemaal mee naar de kamer nemen...

    Voldoende mooie dames, maar door gebrek aan goesting van mijn kant heb ik nog niet gekamerd. Knaktuut wel. Hij was daar zeker niet ontevreden over, maar ja, sinds hij Michelle in HP heeft leren kennen ligt zijn lat natuurlijk erg hoog...(letterlijk en figuurlijk)

    Ik heb echter wel genoten van al het andere dat hier wordt aangeboden, inclusief een heerlijk malse steak!

    Van poolen was rond 20:30 uur nog steeds niks tercht gekomen, zo druk hadden we het.
    Echter, op mijn aandringen zijn we dan toch met een potje gestart, dat Knaktuut glansrijk heeft ... verloren! (zwarte bal in een gaatje, tja, bij poolen levert dat strafpunten op...)

    In de zomer gaan we er met zijn allen nog eens terug, bij voorkeur als er een party is!

    Oh ja, het verslag van de avond gaat uiteraard nog even door als Knaktuut naar huis is, maar niet in dit topic maar hier...
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...499#post358499
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  43. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 februari 2014),Sjeufke (26 februari 2014)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Living Room 468*60   Diamond 468*60