Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Idee Ittervoort, Saunaclub Secrets (voorheen Mystique)

    Bordeel Ittervoort wordt saunaclub

    Ittervoort/Roermond - De al maanden geleden gesloten seksclub 'Temptations' langs de A2 in Ittervoort mag van de gemeente Hunsel een doorstart maken als erotische saunaclub 'Mystique'. Burgemeester J. Tuijen wil echter in de regio een discussie voeren over aanpassing van het prostitutiebeleid voor de steeds meer in opkomst zijnde saunaclubs.
    Voor de uitbating van Mystique heeft zich een nieuw ondernemingsduo uit Roermond gemeld, de seksinrichting aan de Santforterstraat - vroeger de E9 Bar - blijft in eigendom van M. Coenen uit Weert. De voorgaande exploitant R. Sieuw uit Beverwijk is volgens een gemeentewoordvoerder met de noorderzon verdwenen.
    Eerder gaf Sieuw bij de gemeente te kennen dat hij vanwege de tegenstrijdige en strikte regelgeving rondom prostituees nauwelijks mee legale werkneemster kon vinden. De seksclubondernemer wees er toen al op dat steeds meer bordelen maar verder gaan als saunaclub, omdat daarin moeilijker is te controleren wie gast is en wie werknemer is.
    Daardoor hebben exploitanten de mogelijkheid om bijvoorbeeld ook Bulgaarse vrouwen in sauna's te laten werken. Als ze opgepakt worden door de vreemdelingenpolitie, hoeft de werkgever daar niet voor op te draaien om de prostituees dan zogenaamd als 'gast' in de sauna op bezoek kunnen zijn geweest.
    Dat probleem wil de Hunselse burgemeester binnenkort gaan aankaarten met zijn collegabestuurders in Noord- en Midden-Limburg.

    Dagblad de Limburger, 6 mei 2006

    Wordt ongetwijfeld vervolgd....
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    http://www.saunaclubmistiq.com/

    Benieuwd naar de eerste recensie :D !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Frage Wellness, dames ?

    Op de website staat geen info over 'n eventuele sauna, whirlpool en de dames, ook niet in het gastenboek .
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 06:34
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Beste IJsberen,

    Ik ben ongeveer een maand geleden eens even gaan kijken hier.
    Deze club is vrij klein maar ziet er netjes uit. Alles speelt zich af om de centraal gelegen bar. Hier om heen zijn er een aantal kamer, ook op de 1e verdieping zijn er kamers. Elke kamer heeft zo zijn eigen thema.
    Sauna en whirpool bivinden zich ook elk op een aparte kamer, dus als je in de sauna of whirpool wil moet je de kamer huren met dame erbij.

    Prijzen: Entree: €30,-
    Kamer: €35,-
    Dame: €60,- meen van af een half uur.
    Voor een half uurtje ben je dus al snel €125 kwijt.

    Toen ik daar was waren er 2 dames aanwezig, waaronder ook Sandy (ex YY), waarmee ik even een praatje heb gemaakt. Zittend aan de bar was de bardame vrij pusherig of de dame iets mag drinken. Dit heeft ze zeker drie keer gevraagd, hier hou ik dus niet van. Als je iets wil eten moet je dit aan de bardame vragen dan wordt er iets voor je klaar gemaakt. Je mag zolang blijven als je wil.

    Samengevat:
    Deze club is een beetje een combinatie tussen een gewone prive club en de grote sauna club, maar verdien naar mijn mening niet de naam sauna club. Alles draait om de bar en hierben je snel uitgekeken.

    Niet echt voor herhaling vatbaar, ik zal hier niet meer heen gaan.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    125 euro voor een half uurtje is een beetje te duur. De combinatie van verschillende prijsen is ook te duur.
    En als de dame dan nog wat drinken mag dan wordt het nog duurer.
    Ik ken dat spelletje. Ze worden dat nog leren.

    Deze way of pay sex is totaal dod maar sommige club-eigenaars begrijpen dat niet.....:green_smi Oke.....

    lg de neukert :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Last Online
    12 augustus 2006 @ 16:48
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wou even reageren op de laatste 2 berichten. Ik ben nu 3x bij Sauna Club Mistiq geweest en kan me niet vinden in jullie meningen.

    Ten eerste die 125 euro?? Ik weet niet of je wel over Mistiq hebt want voor 125 euro een half uur?????? Dat betaal je nog niet eens voor een uur onderhand... Dus dat klopt echt niet. Verder heb ik niets van opdringerig gedrag bemerkt. Ik werd er netjes ontvangen en alles en helemaal op mijn gemak gesteld. Heb heerlijk met de dames zitten praten en heb heerlijk gerelaxed.
    Dan nog een punt... Wat is er mis met de naam sauna club? Er is toch een sauna en whirlpools aanwezig?
    Hoe dan ook ik heb er een hele fijne tijd gehad en kom er zeker nog vaker terug... Ik vond het WEL de moeite waard...

    Gr. Anton

  7. #7
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Begrip "Saunaclub"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anton
    Wat is er mis met de naam sauna club? Er is toch een sauna en whirlpools aanwezig ?
    Goed dat je 'n positieve ervaring hebt gehad en dat je de moeite van 'n berichtje hebt genomen.
    Da's al heel wat beter dan de velen die hier slechts lezen, zeker omdat het 'n nieuwe club betreft.

    Wat betreft het begrip Saunaclub; het klinkt vreemd, maar 'n club met sauna is nog geen saunaclub. In de betaalde seks is 'n saunaclub 'n concept, waarbij de eenmalige entree het gebruik van alle faciliteiten afdekt, dus inclusief onbeperkt gebruik van alle kamers.

    Bovenstaande berichten suggereren dat bij Mistiq sprake is van 'n gescheiden betaling van entree en kamers, wat niet volgens het saunaclubconcept is. Kun je vertellen wat je precies hebt betaald, welke tijd en service je op de kamer hebt ontvangen, en als je het nog weet, met welke dame ? Hoe meer info over 'n nieuwe club, hoe beter :smile:.
    Founding Member

  8. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter prijsen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99
    Prijzen: Entree: €30,-
    Kamer: €35,-
    Dame: €60,- meen van af een half uur.
    Voor een half uurtje ben je dus al snel €125 kwijt.
    Niet echt voor herhaling vatbaar, ik zal hier niet meer heen gaan.
    Ik denk dat Johnny99 precies over de prijsen heeft geschreven en anton heeft dat in zijn eerste post (!) niet gedoen. Misschien krijgen wij ook berichten van ervaarene ijsberen, wat in deze "saunaclub" gaat. En ook eens precies (!!) over prijsen.

    @Anton je kunt graag eens de officieele prijsen hier posten. Ik denk dat JIJ ze zeker weet.

    neukie
    Laatst gewijzigd door neukie; 3 augustus 2006 om 22:08 Reden: prijsen

  9. #9
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anton
    Ten eerste die 125 euro?? Ik weet niet of je wel over Mistiq hebt want voor 125 euro een half uur?????? Dat betaal je nog niet eens voor een uur onderhand... Dus dat klopt echt niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99

    Prijzen: Entree: €30,-
    Kamer: €35,-
    Dame: €60,- meen van af een half uur.
    Voor een half uurtje ben je dus al snel €125 kwijt.
    Johnny legt anders wel mooi uit hoe hij aan 125 euro voor een half uurtje komt, laat de entree nu nog gewoon weg, dan kom je nog op 95 euro voor een half uur, dat is dus iets van een 190 euro voor een uur, vergelijk dit even met de prijzen van een echte saunaclub 75 à 100 euro per uur, dan zie je dat het niet een slok op de borrel verschilt, maar bijna de halve fles !

    Met de prijzen die ze in Ittervoort hanteren zijn ze in mijn ogen niets anders dan een verkapte vorm van een club(nl) / bar(be) !

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ik heb gebeld voor de prijzen. Die wilde men telefonisch niet vertellen, dat zegt mij voldoende!
    Ik heb de uitnodiging om langs te komen dan ook maar afgeslagen. Gezien het aantal postings van Anton en de vaagheid over de prijs in zijn posting, bevestigd mij alleen maar dat het prijzenlijstje van Johnny juist is. Links laten liggen en doorrijden naar de volgende club.

  11. #11
    Geregistreerd
    3 augustus 2006
    Last Online
    12 augustus 2006 @ 16:48
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik weet niet precies eigenlijk waarop jullie je mening baseren, want wat maakt het nu uit dat ik net pas nieuw ben hier????

    Maar omdat jullie het zo graag willen weten hier wat meer over de prijzen.
    entree: 30
    kamer: 25 (1 uur)
    Dame: 50
    Totaal: 105

    Hierbij kon ik ook nog drinken zo veel ik wou, eten zo veel ik wou, en ik werd er netjes behandeld en kreeg ook niet het gevoel dat ze me zo snel mogelijk de deur uit wilden hebben. Dus ik kon er zo lang blijven zitten als ik wou...

    Hopelijk heb ik jullie bij deze wel goed genoeg geïnformeerd...
    Ik vind het eigenlijk best wel onzin en kinderachtig hoe op deze berichten gereageerd word. Om dat ik dus een leuke avond gehad heb, gaan jullie het me proberen tegen te maken of wat? Ik weet niet waar jullie allemaal die wijsheid vanaf hebben maar het is WEL de moeite waard om er langs te gaan... Zeker voor de mensen die af gaan op jullie "vage" meningen... Mensen ga gerust eens langs... het is niet allemaal zoals anderen dat beweren... oordeel zelf maar. Ik heb het WEL ONTZETTEND NAAR ME ZIN GEHAD...

    Gr Anton

  12. #12
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anton
    Ik weet niet precies eigenlijk waarop jullie je mening baseren, want wat maakt het nu uit dat ik net pas nieuw ben hier????...
    Beste Anton,

    Ittervoort ligt voor sommigen van ons om de hoek. Maar voor velen is het toch een trip van een uur, anderhalf uur, twee uur en nog verder. Dan ga je meestal niet zomaar langsrijden om te zien hoe het er aan toe gaat.
    Daarom dat we ook zo sceptisch reageren. En voorzien willen worden van de juiste informatie.

    kamer: 25 (1 uur)
    Dame: 50
    Ik nee aan dat die 50 euro voor een half uurtje is
    dan zou je dus nog met prijzen zitten van een
    50 + 25 voor een half uur = 75
    50 + 50 + 25 voor een heel uur = 125
    Laatst gewijzigd door Befke; 21 maart 2007 om 13:47

  13. #13
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    26 maart 2024 @ 06:34
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Haha, wat een discussie heb ik veroorzaakt.

    Ik heb nog eens met een collega ijsbeer over gehad die er ook eens was gaan kijken. De prijs voor de kamer varieert €25 of €35 , ligt eraan welke kamer en faceliteiten op deze kamer.

    Dat ze geen prijzen geven aan de telefoon is toch stom he, slechte reclame voor hun zelf.


    Aan Anton,
    Als jij je er goed hebt geamuseerd is dat toch hartstikke mooi.

  14. #14
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Ik vertrouw die Anton voor geen meter, hij is erg lovend, geeft onvolledige info, en is net lid. Hij zit daar vast zijn centen te tellen achter de kassa

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Heerlijk dit soort discussies, maar nou weten we nog niet hoe het zit!

  16. #16
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    358 in 72 posts

    Ausrufezeichen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Heerlijk dit soort discussies, maar nou weten we nog niet hoe het zit!
    2 dames aanwezig..... 125 voor een heel uur, inclusief kamer met sauna en whirlpool...... voor 250 euro en nog eens 30 entree, dus voor 280 euro neuk je alle dames van een complete saunaclub..... zoiets is over de grens nog nooit vertoond.

    Onzin natuurlijk wat ik hier schrijf, waarom al deze energie hieraan te spenderen.
    Rij vooral niet voor één keer door naar Duitsland, want iedere genieter weet intussen dat je niet voor één keer een Duitse Club kan bezoeken. Maakt even niet uit welke....

    overigens, zou best mooi zijn om saunaclub in Holland te beginnen. Wie doet er mee?? heren.??? dames????

    misschien zo gek nog nie......

  17. #17
    Geregistreerd
    18 augustus 2006
    Last Online
    13 december 2013 @ 17:48
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gemeente Hunsel geeft saunaclub Mistiq tik op vingers

    VAN ONZE VERSLAGGEEFSTER

    ITTERVOORT

    Seksinrichting saunaclub Mistiq in Ittervoort heeft van de gemeente Hunsel een waarschuwing gekregen, nadat de politie Limburg-Noord bij een controle van de club een prostituee was tegengekomen die daar niet mocht werken. De controle heeft in de nacht van 23 op 24 oktober plaatsgevonden. „Daarbij is een dame aangetroffen die wel legaal in Nederland woont, maar hier niet mag werken”, verklaart de woordvoerster van de politie Limburg-Noord. Verder werd die nacht ook een club in Maasbracht gecontroleerd, maar daar werden geen overtredingen geconstateerd. Enkele dagen na deze controle heeft de politie een hercontrole uitgevoerd in acht clubs in Noord- en Midden-Limburg, zo laat de politiewoordvoerster weten. Daarbij is een aantal prostituees aangetroffen, die daar niet mogen werken. Waar en om welke clubs het hier gaat, kan de politie niet zeggen.
    De politie Limburg-Noord voert gemiddeld één keer per maand een grote controle en jaarlijks nog zes kleine controles uit in het district. Omdat het de eerste keer is dat Mistiq in Ittervoort een overtreding begaat, blijft het vooralsnog bij een waarschuwing door de gemeente. Indien de politie bij een volgende controle weer een overtreding constateert in het kader van illegale prostitutie, dan wordt de club tijdelijk gesloten. Bij een daaropvolgende overtreding hangt de club sluiting boven het hoofd.

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny99 Bekijk bericht
    Beste IJsberen,

    Ik ben ongeveer een maand geleden eens even gaan kijken hier.
    Prijzen: Entree: €30,-
    Kamer: €35,-
    Dame: €60,- meen van af een half uur.
    Voor een half uurtje ben je dus al snel €125 kwijt.

    Niet echt voor herhaling vatbaar, ik zal hier niet meer heen gaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ram-53 Bekijk bericht
    wat is nu precies de prijs voor een half uur en werken er ook chinese vrouw is deze vrouw oud ik heb gehoord dat ze goed kan masseren kan iemand mij iets over zeggen

    @ram-53,

    Je vraag over de prijzen is in dit topic al beantwoord en een vriendelijk verzoek niet in elk topic te vragen naar een "oude chinese vrouw die goed kan masseren"!!

    Die vraag heb je nu al vele malen gesteld. In recensie topics graag recensies of een specifieke vraag. Niet steeds dezelfde algemene vraag in ieder topic blijven herhalen.

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #19
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Vandaag stonden er langs de A2 borden: saunaclub Secrets (als mijn geheugen goed is), maar aan de gevel hangt nog dezelfde naam.
    Kortom: deze tent loopt niet en dan ga je het maar weer eens proberen met een nieuwe naam:D
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Blijkens recensies elders.....

    .....is deze (sauna)club nog steeds (of weer) open.
    Kennelijk maakt men reclame op Speurders en Kinky.
    Founding Member

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    .....is deze (sauna)club nog steeds (of weer) open.
    Kennelijk maakt men reclame op Speurders en Kinky.
    Hij heeft gewoon een nieuwe naam: Secrets, daar wordt ook mee geadverteerd in verschillende weekblaadjes .... verder weinig nieuws onder de zon (waarbij de oude borden ook nog niet verwijderd zijn, maar zelf E9-bar hangt nog aan de muur, hoe het heel vroeger heette).

    Lekker links laten liggen en doorrijden.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  22. #22
    Geregistreerd
    8 december 2009
    Last Online
    9 september 2013 @ 11:45
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nieuw leiding daroom een nieuw naam. Entree is vrij en gratis welkomstdrankje. En ook nieuwe prijzen. Verder heb ik geen info.....

  23. #23
    Geregistreerd
    30 september 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 00:12
    Berichten
    184
    Discussies
    4
    Thanks
    40
    Thanked
    71 in 29 posts

    Standaard

    Ben hier ook een paar keer geweest bij de super knappe Rita uit Litouwen. Heb goede herinneringen aan deze club, mooie locatie en knappe vrouwen.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

  Babylon 468*60