Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 411
  1. #76
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Inventieve meid met goede service !!
    Nu weet ik waarom ze zo'n donkere huid heeft
    Pain is weakness leaving the brain !

  2. #77
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Luana ? naja hab sie ja freitags auch mal interviewt. naja wie sie noch etwas mehr Rundungen hatte fand ich sie gutaussehender
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  3. #78
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Op 30 maart met Louana gekamert.

    Geen bijzonderheden alles zat er nog aan ja als je haar een week uitleend is de vraag hoe krijg ik haar terug na 100 beurten in de week.
    Ze is in iedere gaval aan een grote beurt toe die ze vrijdag als afscheid mee krijgt.

  4. #79
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Hoeveel centimeter is ze afgelopen doorgeschoven dan?
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  5. #80
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Tip : ze wordt wel héél erg wild als je haar vastbindt...!

  6. #81
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag haar tijdelijk afscheid en Pasen gevierd in PHG
    Ik heb ze heeft een prachtige chocolade eekhoorn meegegeven als bedankje voor de geile maanden die we beleefd hebben.
    Wanneer ze terug komt ? ik verwacht ergens rond half mei maar het kan ook een jaar duren bij haar.

  7. #82
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Volgens de financiele weersverwachingen kan het nog wel een paar weken duren.
    Dit maal duurde het niet zo lang, back in PHG!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #83
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    De ochtend voor mijn vertrek naar PHG viel mijn oog op deze post. Niet veel verschillende ervaringen in 2 jaar. Maar volgens 1 beer moest dit een sensatie zijn, Dhr. Jansen nam het merendeel van alle reacties voor zijn rekening. Dus in de avond richting Tonisvorst vertrokken, niet speciaal voor deze dame. Na mijn binnenkomst viel het op dat er veel volk bij het zwembad hing, mijn vaste dame "Diana" vond het nodig om haar eigen haar te knippen en te verven zodat ik haar niet meer heel aantrekkelijk vond. Dus haar maar even laten rusten.

    Langzaam loop ik naar de BBQ en mijn oog valt op iets blond met super blauwe ogen. Zoals bekend zijn mooie ogen mijn ding, maar deze ogen straalden als ik nooit had gezien. Misschien was het wel het zeer warme weer, dat me dat zo opviel. Maar wat is Louana een bom van een wijf zeg. Zelden een vrouw gezien waarvan ik direct werd omgeblazen, dit was de eerste. Haar DVP uitstraling was 1000%! Ze was helaas druk bezig met een groepje Hollanders met onderbroeken aan, maar ik genoot even van haar schoonheid van afstand.

    Na de BBQ een rondje gemaakt en een bekende beer, Bbertb, tegengekomen, ook IJsbeer11 was aanwezig en maakte Ana aan het hof. Bbertb was ook benieuwd naar Louana en toen we haar weer zagen kwam ze hem bekend voor. Geen verassing voor deze ervaren beer, kent natuurlijk heel veel DVP's. Na mijn eerste sessie met mijn pannenkoek dame, die overigens desastreus afliep. Was het een mooie wraak actie om deze mooie Louana, voor haar ogen naar de kamer te vragen. Ik zag haar aan de bar zitten, ik vroeg nonchalant om mijn "Ketserr" Fanta en daarna direct aan Louana om de sleutel te halen. Met enige verbazing keek ze me aan, maar met een glimlach ging ze op pad. Ik snel nog mijn tandjes poetsen en naar de hal waar ze stond te wachten. Kamer 9 binnen gelopen en eigenlijk zonder woorden begon ze me te TZ. Helemaal niets te klagen daarover, maar ik heb betere gehad, maar voor het begin was dit heerlijk. Netjes na het TZ vroeg ze mijn naam en ging vervolgens door de knieën om even mijn lul te controleren op formaat.

    Man, man, man, wat een wijf. Hij stond nog niet helemaal recht, maar dat duurde dus niet heel erg lang. Ze kijkt je aan met die mooie blauwe kijkers, en lijkt dan ook te vragen of alles naar wens is? Tuurlijk is alles naar wens, gewoon door blijven pijpen en kijken super lekkere stoot!
    Ze komt langzaam via mijn tepels omhoog en zoent weer lekker. De badjas gaat uit en we komen op het bed terecht. Beginnen een gesprek en daar komt het voor mij grootste min punt, ze spreekt en verstaat heel weinig Engels. Dus ik ga haar heerlijke lichaam maar verkennen, helaas niet geheel strak in haar vel. Wel mooie grote natuurlijke D-borsten, een kut met heel wat schaamlip, zeker iets voor de liefhebbers deze week. Na een 5-tal minuten komt ze klaar....Nou ja, gezien mijn ervaring de laatste weken was het redelijk geacteerd, maar wel weer lekker dat ze direct rechtop komt om haar eigen sappen af te likken. Vrouwen hebben daar minder problemen dan mannen.

    Ze wilt snel een CD om mijn lul doen, maar ik wilde graag in dat heerlijke mondje klaar komen. Dat ze met die mooie blauwe ogen me aankijkt en zachtjes zegt;"Yes baby, come in my mouth, let me feel your hot sperm..., please." Dus ik maak me het gemakkelijk en kijk toe hou ze aan mijn lul sabbelt, likt, kluift, diep in haar mond neemt (No DT), mijn ballen helemaal schoon likt, en mij bijna een "hoden massage" geeft. Het begint te borrelen en ik geef heel netjes aan dat ik mijn hoogtepunt ga bereiken door te roepen;"Yes baby, in your mouth!" Geen antwoord, maar ze gaat lekker door en voor het hoogtepunt schiet Carlitostje in de lucht. Gelukkig kijkt ze me wel aan, maar ik had iets heel anders in mijn hoofd!
    "Sorry baby, I don't do extra's!" WTF, ik heb toch alles gelezen vanochtend, stond dan nergens FT erbij? Maar ik wil helemaal niet klagen, maar als pannenkoeken liefhebber heb ik mijn beste €50,00 ooit besteed. Ik kan niet zeggen dat ik op korte termijn herhaling ga. Want de moeilijke wijze van communiceren vind ik heel erg jammer.

    Jansen, bedankt voor de tip! Het was zeker de moeite waard. Zoiets moois moet je gewoon meemaken.

  9. Onderstaande 6 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 mei 2012),bad pritt (25 mei 2012),bosbeer (26 mei 2012),Hoofdstuk2 (14 juni 2012),Megaboob (25 mei 2012),Willi69 (25 mei 2012)

  10. #84
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Want de moeilijke wijze van communiceren vind ik heel erg jammer.
    Dat communiceren gaat steeds beter met Luana. Gisteren moest ik voor Jansen vragen hoe laat ze er vandaag zou zijn en haar antwoord was: "Me Luana tomorrow doua Stunden" .

  11. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (28 mei 2012)

  12. #85
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Louana was al een beetje op de hoogte gebracht dat ik vanmiddag zou komen.
    Toch dacht ze dat het een MJ grap zou zijn omdat ik vrijdag al geweest was en niet hopeloos ben.
    Maar toen de theke haar ging melden dat er een beer op haar stond te wachten vloog ze met de hairFoine de gang in om me te verwelkommen of ze me al een jaar niet gezien had.
    Ze zoende me zo stevig dat de theke dacht dat er wel een bruiloft van zou komen.
    We hebben eerst koffie gedronken aan de bar en lekker bijgekletst na 2 dagen.
    Na 3 woorden waren we weer helemaal bij.
    Op de kamer nr.3 wat zei wilde vanwege de grote wandspiegel (met een D Sonny ) hebben we lekker samen kunnen zien hoe alles paste bij een PZC Beffen en NMC.
    Omdat de spiegel ook mooi is om als steunwand te gebruiken heb ik haar daar ook tegen aan gezet en met een doggy houding al haar
    afdrukken vastgelegd tegen het glas.
    Ook heeft ze mijn motor bewondert die buiten op de parking tussen de auto's stond en vond hem wel stoer vanwege zijn gewicht en afmetingen.
    Na nog een lang verhaal van haar over haar en mij van 3 minuten heb ik haar weer meegenomen naar de kleedkamer.

    Later nog snel afscheid genomen van de bromfiets handelaar MJ die net Amelia klem had gezet op een andere kamer.

    Herhaling : ik denk het wel eerst nog even naar het SKW naar Anna en dan weer naar Louana.

  13. #86
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ook heeft ze mijn motor bewondert die buiten op de parking tussen de auto's stond en vond hem wel stoer vanwege zijn gewicht en afmetingen.
    Tja, ergens moet er gecompenseerd worden! De correlatie tussen de grootte van het vervoermiddel en de afmeting van je lul is legendarisch. In welke auto zou Ketserr rijden? Was dat niet een "Mini"?

  14. #87
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Tja, ergens moet er gecompenseerd worden! De correlatie tussen de grootte van het vervoermiddel en de afmeting van je lul is legendarisch. In welke auto zou Ketserr rijden? Was dat niet een "Mini"?
    Bij Louana gaat het niet om de afmetingen maar om de spuitkracht 10 ATO die haar vliezen in haar baarmoederwand terug dringen wat dan tevens haar een orgasme in haar slokdarm beinvloed en ze vibrerend een geluid voortbrengt waar een Oostenrijkse Jodelkoningin jaloers op zou zijn.

    Dus aan die 17 cm zal het niet liggen maar wel wie hem draagt haha ouwe badslip !!

  15. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 mei 2012),Znipper ( 2 juni 2012)

  16. #88
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Omdat Nederland tegen Duitsland moest voetballen vond ik dat Louana ook dan maar een derde helft met mij zou moeten rollebollen.
    Ja het was echt weer super om deze pop in alle standjes te nemen.

    Mijn avond was goed terwijl Nederland verloor heb ik toch gescoord.

    Snel weer terug om haar vibrerende neusvleugels weer klem te zetten en haar schaamlippen zo te beffen dat er weer verschuivingen komen tussen haar bekken.

  17. #89
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Sponsors moeten er veel meer komen dat houd de geldkraan open ik krijg heerlijke sex voor wat kleingeld

    Geld speelt geen rol je leeft maar een keer en in je laaste hemd zitten geen zakken !!!!!!!!!!!!!

    Ja wat ik hier schreef kom ik dus op terug !!

    Gisteren had Louana een sponsor die haar al vast had gelegd vanuit zijn auto.
    Hij wou eerst met vrienden naar VV maar na een telefoontje naar PHG kreeg hij te horen dat Louana ook aanwezig was dus boekte hij haar voor de rest van de avond.

    Jammer voor Rex en Jansen die eigenlijk ook wel een half uurtje met haar hadden willen rommelen.

    Geen getreur die meid heeft gisteren lekker verdient en ik heb een nieuw Louanatje gepakt en Andera die effe terug was.

    Woensdag ga ik ook bellen vanuit de auto en geef ook aan dat ik louana af huur voor E.50,- HaHa

  18. #90
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Gister avond wilde ik eigenlijk naar gt gaan maar toen kreeg ik per sms de line up door van iemand die in happy garden was dat zag er toch ook wel redelijk uit.maar besloten om naar phg te gaan.toen ik binnen kwam werd ik al gelijk begroet door een paar leuke meiden.even naar de voetbal wedstrijd zitten kijken was zeer intressant tot ik een blonde stoot genaamd LOUANA voorbij zag komen.ik moet eerst even melden dat ik deze dame nog niet eerder had gezien ik had er wel veel van gehoord.toen ik haar zag lopen ging ik er op af,en ik zij direct tegen haar jij moet louana zijn.daar moest ze wel om lachen.ze vroeg dan ook gelijk, i go get THE key?en ik zij :yes you go get it girl!ze was snel terug met de sleutel.op naar de kamer ondertussen bewonderde ik haar schoonheid.eenmaal op de kamer ging het lekker los ze zag al gelijk dat ik zeer geeintreseerd was in haar toen ik m'n badjas uit deed.ze had toen toch ook wel wat bewondering voor mij.lekker op bed plaats genomen waar ze me goed heeft gepijpt en ik al snel klaar kwam.ik zij doe er maar een cd om want nu ga ik je neuken.ze keek raar en vroeg of ik geen pauze wilde maar dat was niet nodig.gelijk haar gaan neuken in verschillende posities met haar lekkere natte kut!eerst missio,daarna doggy waar ik haar lekkere borsten heb gekneed ,schilpadje ,piledriver,opgevouwen,staand hier kwam louana ook klaar,toen haarplat gelegt,en als laatste missio geëindigd die lekkere borsten sprongen op en neer en wat heeft ze een geile kijk!ik kon het niet meer inhouden en heb het condoom volgespoten.now i know what all the fuzz was about!ik heb er een nieuwe favoriet bij!kan ook niet begrijpen waarom ik haar niet eerder heb gezien,raar!ik kom regelmatig in happy maar misschien was ze altijd bezet of was ik er op dagen dat zij niet werkte. aan het einde van de sessie haar 100€ gegeven voor ruim een uur.ik was eerst opzoek naar nancy(bul) maar die bleek later niet te werken.een leuk meisje maar toch geen louana.ik begrijp nu wel waarom jansen haar elke Week bezoekt.later was ik nog met een andere dame geweest.was een goede avond in happy garden.Gr spank!

  19. Onderstaande 7 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (28 juni 2012),Badslippers (28 juni 2012),bosbeer (28 juni 2012),Jansen (28 juni 2012),masseurke (28 juni 2012),rob45 (28 juni 2012),satanic surfer (28 juni 2012)

  20. #91
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Gister avond wilde ik eigenlijk naar gt gaan maar toen kreeg ik per sms de line up door van iemand die in happy garden was dat zag er toch ook wel redelijk uit.maar besloten om naar phg te gaan.toen ik binnen kwam werd ik al gelijk begroet door een paar leuke meiden.even naar de voetbal wedstrijd zitten kijken was zeer intressant tot ik een blonde stoot genaamd LOUANA voorbij zag komen.ik moet eerst even melden dat ik deze dame nog niet eerder had gezien ik had er wel veel van gehoord.toen ik haar zag lopen ging ik er op af,
    ik heb er een nieuwe favoriet bij!kan ook niet begrijpen waarom ik haar niet eerder heb gezien,raar!ik kom regelmatig in happy maar misschien was ze altijd bezet of was ik er op dagen dat zij niet werkte. aan het einde van de sessie haar 100€ gegeven voor ruim een uur.ik was eerst opzoek naar nancy(bul) maar die bleek later niet te werken.een leuk meisje maar toch geen louana.ik begrijp nu wel waarom jansen haar elke Week bezoekt.later was ik nog met een andere dame geweest.was een goede avond in happy garden.Gr spank!
    Ja Spankooow ook ik was gisteren met Louana rond 18.30 u en dat je haar niet veel gezien hebt komt omdat ik haar dan ook iedere week flink langs de plinten neem.

    Maar als een schildpad heb ik haar nog nooit genoemen wel als een konijn met de tong van een slang.
    Woensdag vertrekt ze voor een week naar Roemenie en misschien voor langer vanwege een nieuw project van haar.

  21. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (28 juni 2012)

  22. #92
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja ze zou een week weg blijven dus vandaag is best mogelijk.
    Ok, meneer Jansen twijfelt aan mijn observatie????

    Wat ik van haar begrepen heb, was ze 5 dagen weg geweest. Daarbij 1 dag voorbereiden en 1 dag haar tieten vullen...... = 1 week. Maar nogmaals, die mooie blauwe ogen, daar verdrink ik dus echt in.

  23. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (11 juli 2012)

  24. #93
    Geregistreerd
    22 januari 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 21:34
    Berichten
    705
    Discussies
    7
    Thanks
    652
    Thanked
    601 in 214 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Wat ik van haar begrepen heb, was ze 5 dagen weg geweest. Daarbij 1 dag voorbereiden en 1 dag haar tieten vullen...... = 1 week. Maar nogmaals, die mooie blauwe ogen, daar verdrink ik dus echt in.
    Nog groter?!?! Megaboob strikes again... damn!

    Die ogen ja super, maar kwamen nog beter uit met dat donkere haar...
    Bruine beer

  25. #94
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masseurke Bekijk bericht
    Nog groter?!?! Megaboob strikes again... damn!

    Die ogen ja super, maar kwamen nog beter uit met dat donkere haar...
    Nou, betreffende die tieten komt er niks bij. Moest gewoon iets verzinnen voor die laatste dag van haar verlof..... Ik ken haar niet met zwarte haren, maar op dit moment is ze gewoon een bom. Ze zat gisteren de hele avond bij die man in de rolstoel, samen met Alexia. De dames krijgen daar toch goed betaald voor heb ik begrepen.

  26. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    masseurke (11 juli 2012),terminator (11 juli 2012),Zultbroek81 (11 juli 2012)

  27. #95
    Geregistreerd
    29 januari 2008
    Last Online
    20 december 2023 @ 21:00
    Berichten
    150
    Discussies
    2
    Thanks
    28
    Thanked
    26 in 10 posts

    Standaard

    Ja dat ook....
    “Love is the answer, but while you are waiting for the answer, sex raises some pretty good questions.”
    ― Woody Allen

  28. #96
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Nou, betreffende die tieten komt er niks bij. Moest gewoon iets verzinnen voor die laatste dag van haar verlof..... Ik ken haar niet met zwarte haren, maar op dit moment is ze gewoon een bom. Ze zat gisteren de hele avond bij die man in de rolstoel, samen met Alexia. De dames krijgen daar toch goed betaald voor heb ik begrepen.
    Louana wil wel haar tieten verstevigen maar niet vergroten,met haar lange zwarte haren is ze de mooiste Roemeense die ik ooit gezien heb, daarom was het jammer dat ze geblondeert rondliep het laatste half jaar.

    Ik zal haar vrijdag weer eens langs de plinten gaan halen.

  29. #97
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Louana? Waarom ook niet?
    Al die commotie hier over dat ene meisje en kerels zoals Jansen die er puberaal verliefd op worden, ik begrijp het niet. Ik heb dus wel vaker op het punt gestaan om haar eens uit te proberen, maar op die momenten zelf weerhield iets me toch. Akkoord, het is een knap wijf en die ogen bezorgen je de onophoudelijke jicht, wanneer ze doorheen jou kijken, maar naar mijn smaak loopt er optisch toch wel wat anders rond in PHG. Vroeger vond ik haar een tikkeltje meer hebben met dat donkere haar, maar nu met dat blonde haar is het mij allemaal iets te kunstmatig en ook haar tieten zijn in mijn ogen te groot in vergelijking met de rest van haar lichaam. Laat me stellen dat de rest van haar lichaam verrukkelijk is. Alleen die tieten zijn me dus te lomp.

    Laatst in GT kreeg ik van Rex de hete hond te horen dat ze toch een sensatie is op de kamer en dat ik haar een keertje moet gehad hebben. Aan Jansen durf ik nog wel eens te twijfelen, maar nu zelfs Rex me haar suggereerde, kon ik er niet meer omheen.

    Dus terug naar PHG, waar ik haar al van in het begin gespot had. En ja, dat mokkel is populair. Terwijl 95% van de mokkels zit zat te vervelen en te klagen dat er te weinig venten waren en geen wip te verdienen viel, zat die Louana daar op een kruk met continu een groepje venten rond haar. Die kerels hingen als strontvliegen op een hoop koeiendrollen rond haar. Ik vond het best wel interessant om dat even te observeren. En je zou ook haast denken dat ze afwerkt, want ze gaat naar de kamer en ze is snel terug. De volgende rond haar nek, 5minuten en weer weg. Dat zou nog een tijdje doorgaan, maar ik bleef er niet naar kijken. Ik was daar om mijn eigen lusten te laten botvieren en zodus verorberde ik in de loop van de dag en avond 3 mokkels. Al die tijd ertussen, kwam ik Louana nog wel eens tegen, maar die is volgens mij geen 20minuten vrij geweest. Ik vond het bijna gortig bij de gedachte dat er op één dag al zoveel kerels op haar gekropen waren. En dan krijg ik ook minder en minder zin in haar.

    Terwijl ik haar voor de zoveelste maal van mijn to-do lijst geschrapt had, dacht het lot daar deze keer anders over. Want de Louana doemde ineens naast me op. Ze had een ijsberenmuts aan met van die twee schattige oortjes op. Met vermaak nam ik de undercover ijsbeer waar en plots draaide ze zich naar mij en keek me diep in de ogen met die knalblauwe kijkers van haar. Ze blies de rook van zo’n dunne flauwe trutten sigaret in mijn gezicht en dat zijn dus dingen die mij fataal kunnen worden. Dan dacht ik van mijn geilheid af te zijn en dat zit je daar terug met een boner in je badjas. Nu licht het in mijn aard om in zulke ongemakkelijke situaties idiote grapjes te maken en bij deze bracht ik haar aan het lachen. Maar met die lach duwde ze toch ietwat mijn figuurlijke rem in, want die lach gaat haar nu net niet af.

    Ik zal ook niet zeggen dat ze geen mooie glimlach heeft, maar uiteindelijk vind ik haar beter staan met dat tikkeltje arrogante gezicht dat alleen maar uitdagend kijkt. Die lach verraadde toch een zekere broosheid en dat gaat niet samen met de vamp zoals ze zich eigenlijk profileert. Dat Roemeense heeft nu ook eenmaal zijn charme en wat mij betreft was die lach een beetje te ontwapenend. Maar goed, we kletsten heel even. Mocht mijn nieuwsgierigheid door Jansen, Rex en anderen niet zo zijn aangewakkerd, dan had ik er waarschijnlijk alsnog voor gepast, want de klik was er niet en ook was het moeilijk om een zekere hoogte van haar te krijgen. Ze zag er op dat late uur ook vrij vermoeid uit (daar schik ik dus niet van) en daardoor was er toch wel de vrees dat ze niet meer op volle krachten zou meedraaien. Maar na al dat gezeik hier in dit draadje en alles wat ik her en der van haar te horen kreeg, moest het nu toch eens gebeuren. Ik zei dus dat ze maar snel de sleutel mocht halen en dat ze die muts zou afzetten, want dat ze het warm ging krijgen.

    Op de kamer:
    Ik wil eerst benadrukken dat ik al 3 sessies voor haar meegemaakt had. Daarvan was er eentje van 2uur, eentje van een uur en eentje van een half uur waarbij ik diep in de aars gezeten heb, dus jullie mogen gerust stellen dat de smerigste laag geilheid al van me afgesleten was. Dus Louana mocht al sterk uit haar tent komen om nog indruk te maken en me überhaupt klaar te krijgen. Maar na al de lovende kritieken, verwachtte ik dus niets anders dan dat.
    We ging dus van start en ik ging op verkenning op dat sexy lichaam van haar. Tot zover ging het goed en ook in het zoenen ging ze volop mee. En ja, om een deel rukkers hier gelijk te geven: het is best wel kicken als je met haar tong zit te draaien en tussen twee kussen half je ogen opendoet en doet zij juist ook haar blauwe kijkers zo dichtbij halvelings open. Een kippenvel rilling gaat dan over je heen. Ik had dus zeker geen spijt.
    Maar het neuken zelf kon niet aan het niveau rijken van haar voorgangster. Misschien was het niet haar werkwijze, misschien kreeg ze de verkeerde signalen of misschien was er een taalprobleem tussen ons. Ze voelde me niet goed aan en deed bijna het geheel tegenovergestelde dan wat ik vroeg. Haar taal is dan ook zwak. Engels is beroerd, Duits is nog minder en op gegeven moment heb ik daar een monoloog gevoerd in een mengeling van Frans, Italiaans en Spaans met hier en daar een Roemeens woord erin. Ze was duidelijk onder de indruk van mijn Papiamento taaltje, maar begrijpen dat was toch heel wat anders. Het toppunt was toen ik haar vroeg langzamer aan te doen, dat ze koket het temp toch opvoerde. Ik greep haar bij de dijen om haar in bedwang te houden, maar ze is sterk en dacht waarschijnlijk dat het bij het spel hoorde.
    Uiteindelijk rolde ik dan maar op haar en kon zo beter het tempo sturen. Op die manier voelde ze me toch meer aan en werd het zelfs nog leuk. Nog net binnen het halfuur kreeg ze me klaar met haar lekkere kut en dat mag een wonder wezen daar ik al volledig leeggemolken was gedurende die dag.

    Sta me vrij te concluderen dat ik niet echt onder de indruk van de sessie was, maar ik was wel onder de indruk van haar dat ze in slaagde om me alsnog zo snel klaar te maken. Nuchter gerelativeerd moet ik zeggen dat er al betere mokkels als haar geweest zijn, die me na zo’n slopende dag niet eens binnen het uur klaar gekregen hebben. Laat ons dus stellen, en daarmee tegemoet komen aan al die optick fuckers hier, dat ze toch wel talent heeft en een zekere know-how. Ze zal een hoge plaats krijgen in mijn top-lijstje van 2012 en daarmee hou ik zeker rekening dat ik en ook zij er al redelijk doorzaten van een drukke dag, maar een top10 is ze voor mij zeker niet.

    Ik ga ook niet beloven dat er ooit nog een tweede keer komt, maar misschien is ze wel de meid die zich meer op haar gemak gaat voelen bij clienteel dat ze toch al een beetje kent en zo misschien ook nog betere prestaties zal neerzetten. Dus wie weet? Wat ik aan haar zeker zal blijven herinneren, is dat ze achter die facade van uiterlijk vertoon eigenlijk een tikkeltje schuchter en onzeker mokkel is. En dat is nu precies het tegenovergestelde wat ze laat uitschijnen in de bar. Ze weet van zichzelf dat ze knap is en een hoop aandacht krijgt en dat maakt het voor haar makkelijk om zich als een beetje arrogante vamp op te stellen (niet dat ze in omgang arrogant is, zeker niet), maar in haar dienstverlening is ze van zichzelf toch wel onzeker en dat kan ook een gevolg zijn van de beperkte talenkennis wat de communicatie niet ten goede komt. Maar ook dat kan ze goed verbergen en waarschijnlijk gaan de meeste ijsberen dat totaal niet aanvoelen… Ik ben een mierenneuker met scherpe voelsprieten en dat is toch wel wat ik meen doorzien te hebben.

    Zeker een topper, zeker een aanrader, zeker een talent en absoluut aantrekkelijk. Maar toch een tikkeltje te hard opgehemeld hier en ietwat overschat. Ik begrijp heel goed dat mensen weet ik wat allemaal gaan verwachten van zoveel lof te lezen, maar uiteindelijk met een onbeantwoord verlangen blijven zitten.

  30. Onderstaande 14 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 juli 2012),Big30 (19 juli 2012),Bluebear (19 juli 2012),bosbeer (19 juli 2012),Bosco (19 juli 2012),De Shyman (19 juli 2012),Jansen (19 juli 2012),NikXXX (19 juli 2012),Picasso 1 (19 juli 2012),rob45 (19 juli 2012),satanic surfer (19 juli 2012),terminator (19 juli 2012),Willi69 (19 juli 2012),Zultbroek81 (19 juli 2012)

  31. #98
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Gisteren was ik ook in de PHG en heb ik iets gedaan wat ik dus nooit doe. Ik zag dat Louana een wat oudere man opdeed bij de douches waar ze eigenlijk geen zin in hadt. Zoveel was wel duidelijk, want ze draaide haar ogen naar de hemel toen ze me passeerde. De man wilde perse naar de kino, dus zag ik hen daar in verdwijnen. Omdat ik al zoveel verhalen over haar hadt gehoord, wekte ze toch mijn nieuwsgierigheid. Alhoewel ik niet bepaald van het voyeurisme ben, kon ik mij toch niet beheersen om even naar "de film" te gaan kijken. Ik nam plaats in de stoelen aan de zijkant en Louana lag met haar klant op het achterste bed. Ik kon dus via de spiegel het hele spel volgen. Louana was inmiddels begonnen aan een stevige pijpbeurt en gaf goed gas. Behendig werd het condoom alvast klaargelegd. Louana zat met haar kont naar achteren en ik moet zeggen; Wat heeft die meid een wereldfiguur. Als ze gewoon rondhuppelt valt dit niet zo op, maar met de slip uit was ik onder de indruk. De man wilde neuken en Louana ging in de cowgirlpositie. Nou, ik heb genoten van haar bewegingen en ze maakte me botergeil. Op een gegeven moment wilde die gast bovenop en werd ik gedwongen om naar die behaarde blanke reet te zitten kijken. Toen was voor mij de lol er wel af en heb de kino verlaten. Later in de bar kwam ik haar tegen en zei ze:"Did you enjoy?". Ik stak het duimpje omhoog en zei dat ik elders al afspraken hadt. Jammer genoeg. Was ook fijn hoor! Maar ik weet wel dat ik me nu ook aansluit in de rij van Louanafans. Deze chick moet ik toch nog een keer aan mijn degen rijgen. Jammer alleen dat ze zo slecht in haar talen is, want ik mag toch graag een beetje dieper in de psyche van de dames duiken. Maar ja, wat is de hoofdzaak in Oedt? Jansen, nou snap ik je pas, haha.

  32. Onderstaande 4 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 juli 2012),Jansen (19 juli 2012),terminator (19 juli 2012),Zultbroek81 (22 juli 2012)

  33. #99
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    Gisteravond was ik in happy garden en viel mij deze dame ook al meteen op. Omdat ik haar niet kende heb ik wat mede forum leden naar haar gevraagd en werd mij vertelt dat dit een goeie is. Ik ben toen meteen met haar naar de kamer gegaan en het viel op z'n zachts gezegt niet tegen. Deze meid is van top tot teen heerlijk. Ze doet lekker mee met tongzoenen en pijpt fantastisch. Ook na het wippen kroop ze nog bij me en hebben we wat liggen praten. Ze verdient als de beste en dat maakt haar jammer genoeg niet populair bij de andere meiden vertelde ze

  34. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 juli 2012),Jovibeer (22 juli 2012),Zultbroek81 (22 juli 2012)

  35. #100
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:38
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Ze zei gisteren tegen mij dat ze nu vrijdag voor vijf dagen terug gaat naar Roemenie. Gisteren weer supersessie mee mogen beleven.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  36. Onderstaande leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (26 juli 2012)

 

 
Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60