Haarkleur/-lengte : zwart / lang, krullend
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : normaal/B
Nationaliteit/Taal : ½ Braziliaans – ½ Spaans
Leeftijd : ong. 25
Tatoeages/Piercings : navelpiercing
Service: pzc, FT, TZ, nmc
Voordelen:lekker mulatje, rubberen lippen
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30’
Prijs :60 €
Extra’s bij het bezoek: geen

Nu ouwe Tarbot na maanden inactiviteit zijn neus weer aan het wandel-venster steekt, is hij (na het uitstapje naar Hennef enkele weken terug) for old times sake weer eens naar dit vertrouwde adres getogen, zij het dat de naam & eigenaar intussen zijn veranderd. Verrassing: alles keurig opgeknapt, geen putten meer, geen ratten in de struiken, zelfs de trap hebben ze opgekalefaterd!

Maar bon, het gaat hier over Michèle. Ik koos haar op zicht uit een 6-tal meisjes, een aantrekkelijke mulatte, stevig lichaam met B-cupje en heerlijke rubberen lippen, ideaal om de specialiteit van het huis te beoefenen.

Ik heb me, om er weer in te komen, het standaard half uurtje laten pijpen met de gekende afsluiter, en klaag helemaal niet, Michèle krijgt van mij een "uitstekend". Ze pijpt namelijk errrrrrrrrrrrrrrrg lekker met die dikke lippen, heeft een goed uithoudingsvermogen (lees: pijpt het halfuurtje zonder problemen vol) en van haar bereidheid tot tongzoenen kan ik ook enkel positieve geluiden laten horen. Voor herhaling vatbaar!