Naam : Cherine

Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 1.75m

Postuur/Cupmaat : Normaal tot stevig gebouwd , C-Cup, echt

Nationaliteit/Taal : Turkse, duits en wat nederlands

Leeftijd : 23 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed, uitstekend pijpen, nmc,Ft, beffen...

Bijzonderheden : ze zeggen dat ze er nog steeds is ....

Oude recensie van Pelpinda met diens toestemming hier neergezet :
28-8-2004
Het plan om vrijdagmiddag me eens een plaatsje te verschaffen op het grote matras in de kino, om daar wellicht eens voor een kwartier de ogen te sluiten, werd toch een wat al te premature gedachte. Mezelf al een plaatsje toebedeelt, ruimschoots aan de verste zijde, daarbij het idee hebbende dat mijn voorgenomen plan daar wel tot uitvoer te kunnen brengen. Een turks meisje van 23 lentes, luisterend naar de naam Cherine, vond bij binnenkomst van de kino dat ik wel een uitstekend plaatsje had gevonden waar ze me, liggende tussen mijn benen, gezelschap kon houden, waarbij een nekmassage toch wel op haar verlanglijstje stond op dat moment. Dat dit uiteindelijk zou resulteren in een 2 urig samenzijn op dat matras was zelfs in mijn stoutste verwachting nog niet opgekomen. Dit meisje bleek ongelooflijk exhibitionistisch aangelegd, getuige het feit dat ze me na een half uur massage me uitdagend en vragend aankeek met de woorden: sollte ich blasen? Om daarvoor eerst een sleutel te bemachtigen vond ze niet nodig en veel minder leuk, en gelet op haar rondkijken naar de inmiddels toekijkende toeschouwers, werd me duidelijk dat ze er plezier in had haar kunsten in het openbaar te tonen. Na nog heel even enige geluiden gehoord te hebben van doorgegeven bestellingen van kuchen, werden mij alle geluiden verder ontnomen door cherina's blase-aktiviteiten. Geen enkel probleem vond ze het daarna me te gaan berijden in diverse standen, waar ik af en toe in een flits zag dat ze nauwlettend de toeschouwers in de gaten hield. Niet stilliggend, maar bijna stilzwijgend resulteerde dit in een hoogtepunt waarbij elk woord tekort zou schieten dit gevoel te omschrijven in zulks een ambiance.
Dat de chemie, in elk geval van mijn zijde, na het nuttigen van een drankje nog niet verdwenen was, bleek uit het feit dat ze er geen probleem te vinden een 2e ronde er aan vast te knopen. Deze deed zeker niet onder voor de 1e, al werd het op het laatst bijna een uitputtingsslag voor beide. Na wederom een uur hebben we toch maar de koelte van een douche verkozen om weer enigzins tot acceptabele lichaamstemparatuur en -reuk te komen.
Werkelijk een toppertje in GT-gelederen, waarvan ik zeker weet dat daar binnen afzienbare tijd vele postings over zullen volgen. Ze werkt er pas sinds enige dagen en volgens eigen zeggen is ze er 6 dagen in de week.
Lalande!, het is zeker iets voor jou