Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Last Online
    19 juni 2018 @ 00:11
    Discussies
    5
    Thanks
    0

Pfeil Club FKK214 (Saarbrücken), Algemeen

Caveman was wel eens eerder op dit adres geweest en besloot s'avonds een relaxpauze op nummer 214 in te lassen. Er waren weinig heren aanwezig (4) en een tien of elf dames van diverse pluimage tussen de 20 en de 35. Een regenachtige koude avond dus ik was op zoek naar warm bloed. Er liepen een aantal mooie meiden rond maar ik wou iets exotisch. Van de 2 aanwezig braziliaanse schoonheden leek me Sophie de aardigste. Ze bleek vroeger ruim en jaar in PHG te hebben gewerkt waar het haar niet echt beviel en waar volgens haar de sfeer onder de dames nogal rot was en 80% drugs gebruikten.
    Even douchen en we kozen voor de kamer met de privé whirlpool.

Haarkleur/-lengte : zwart, tot schouder
    Lengte dame : 1,73m
    Postuur/Cupmaat : B cup, normaal postuur
    Nationaliteit/Taal : do brazil / portugees en duits
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : Tribal tattoo onder de rug
    Service: goed, vriendelijk en lief
    Voordelen: Hoog GFE gehalte, kijkt niet op de klok en neemt veel initiatief
    Nadelen: vertrekt eind Juli voor 6 weken naar brazilië
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 125 Teuro
    Extra’s bij het bezoek: whirlpool

Terwijl de whirlpool volliep met warm water, ontfermde Sophie zich over mij op het grote bed. Deze braziliaanse heeft een knap kopje met zwarte kijkers en een lichte 'café au lait' huidtint. Mooi gevormde B-cups en een typisch stevig brazilaans kontje. Ze geeft je een echt GFE gevoel, ales gaat ongedwongen en relaxed waarbij het meisje behoorlijk aktief was en me overal heftig begon te kussen. Korte tongzoenen en heet gefluister in mn oor. Ze begon af te dalen naar mn inmiddels stevige caveman-knots om die met haar tong te verwennen. Hola, het werd tijd om even in de wirlpool te bezinnen. Deze was inmiddels volgelopen en flink aan de borrel. Ik denk dat we een 20 minuten in de pool gebleven zijn, allerlei creatieve spelletjes en gerichte massages van diverse lichaamsdelen deden de tijd snel verdampen. Sophie was inmiddel goed heet gedraaid en begon me letterlijk op te eten. Weer terug naar het bed voor het serieuze werk. Do Brazil! Allereerst een heerlijke pijpbeurt (ohne gummi) totdat ik half in trance geraakte. Sophie klom op me en begon me als een amazone te berijden - heftig aber stets mit gefühl. Toen ik haar klit stimuleerde begon deze duidiijk te groeien en het gekreun werd luider. Steeds weer hartstochtelijk kussen, positionenwechsel en haveing it doggy style to the end. Shooting stars never die.

Sophie is de moeite waard, ga er rustig eens langs als je in de regio bent. :bindafuer
    Laatst gewijzigd door Zero; 1 juni 2006 om 14:44

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten