Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard Valentine / Valentina (Letse)

    Haarkleur/-lengte : Geblondeerd halflang stijl haar in een staartje
    Lengte dame : 170cm
    Postuur / Cupmaat : volslank / licht hangende b-cups
    Nationaliteit/Taal : Letse / zeer goed Duits
    Leeftijd : 30
    Tatoeages/Piercings : Tattoo op borst / Tong- en klitpiercing
    Service: TZ / NMC / PZC
    Voordelen: Uitstekende allesomvattende service
    Nadelen: Geen of het moet het lichte steunen zijn
    Tijdsduur : 60 min.
    Prijs : 40 euro per half uur
    Extra’s bij het bezoek: Geen

    Om met Jünther te spreken: een vakhoer. Dit mag als zeer positief opgevat worden. Uitstekende allesomvattende service. Diep, nat en gulzig pijpen. Strelingen, massage en kussen van hele lichaam. Neemt graag touwtjes in handen, maar is ook ook niet vies van verwend worden. Voelt feilloos aan wat je prettig vindt en speelt hier goed op in.

    Bijna 2 jaar in het vak en dus pas laat ingestapt. Ik denk voordien veel ervaring in het partycircuit en gek genoeg ook werkzaam geweest als domina in SM studio. Ze beheerst echter alle facetten en doet dit met veel inzet en passie.

    Hoewel ze figuurtechnisch niet direct mijn type is (volslank) en iets ouder (30) dan mijn gemiddelde bedpartners is, ligt een herhaling desondanks zeer zeker voor de hand. Ze heeft een wat voller, maar zeer verzorgd en bijzonder glad lichaam en daarmee is het prettig stoeien. Daarnaast is ze herkenbaar aan haar guitige en tikkeltje ondeugende uitstraling. Enige wat me niet aanstaat is die verschrikkelijke tattoo op haar borst, maar wat dat is moet je zelf maar uitvinden...

  2. #2
    Geregistreerd
    6 februari 2007
    Last Online
    4 augustus 2021 @ 01:16
    Berichten
    35
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zij is volgens de Chinese horoscoop geboren in het jaar van de rat. Een lelijke tatto maar wel erg grappig om te zien. Kan me geheel vinden in de beschrijving van knabbel. Een nadeel bij haar is vind ik dat je bij een tweede of derde ontmoeting met haar gelijk hogere verwachtingen krijgt omdat de eerste keer zo lekker was gegaan. De verwachtingen zijn bij niet uitgekomen weliswaar het grotendeels aan mijn ( te hoge) verwachtingen lag.

  3. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Valentina is inderdaad een prima vakhoer.
    Ze heeft een zekere klasse, is altijd opgewekt, en geeft mij altijd de illusie dat ze honger heeft, zin in mij. En dat willen we graag.

    Dat is de reden dat ik al 3 keer een retourtje Valentina heb gekocht.
    Op en neer, op en neer en nog eens op en neer.

    Valentina voelt inderdaad prima aan wat je graag wilt, en soms introduceert ze zelf eens een aparte dimensie/twist, in het knotsgekke spel dat sex heet.
    Zo kroop ze eens als een wilde tijger over het bedrand........auhw!

    Ze is redelijk wild en komt ter zake. Met haar olijke bekkie zet ze de puntjes op de i.
    Niets meer aan doen; gewoon met regelmaat boeken, deze opvallende service-girl uit de Baltische staten.
    Altijd op zoek naar honing

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Deze dame enige tijd niet gezien, maar van de week dus wel weer. Haar frisse blonde kapsel is ingewisseld voor een doorsnee bruin halflang stijl koppie. Herkende haar in eerste instantie niet ineens, maar die tattoo deed wonderen...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39.