Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
  1. #1
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    15 maart 2024 @ 17:23
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Lächeln Pamela (PHG) / Katharina (GT) uit Finland

    Wow, wat een lekker ding! Erg blond(wat kleur haar betreft, niet zozeer de herseninhoud) en erg lekker. Een meisje dat ook iets te melden heeft en goed engels spreekt(geen duits, alleen de "fak"taal).
    Ik was een beetje bang voor een slechte beurt maar deze meid is top en geeft goede service en is leuk gezelschap.

    Lengte 1.70
    Haar: Blond met een slag er in
    Cup B tot C een heel lekker
    Rond kontje
    Service: doet alleen het standaard werk maar dat doe je dan wel met een echte kanjer!

  2. #2
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Standaard Pamela 2 uit Finland

    Afgelopen zaterdag deze nieuwe schoonheid gespot in Phg. Wegens druk bezet te zijn ongeveer 2 uur moeten wachten voor zij beschikbaar was. Dan was het zover : op naar één van de hutjes. Berenvel uit en toen kreeg ik te horen : is kissing ok ? :p No problemo ! Na wat gekus een staande pijpbeurt gekregen , dan in het bed beland. Begonnen met cow-girl en het spel afgemaakt op z'n hondjes. Heel mooie veschijning , met een goede service die bijna een GFE bereikt. :thefinger
    Herhalingsgevaar : GROOT.

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Tja dus maar eens de sprong gewaagd gisteren. Bijzondere meisje. Ze is een hele aardige, slimme meid. Maar zeer bezig, dus je moet er wel achter aan zitten. Ik had het geluk dat ze toevallig wat tijd had.

    een echte :zauberkis

  4. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Die Pamela is wel een mooie meid maar ze hanteert weer haar eigen tarieven. Dit is weer afhankelijk hoe warm het is, hoeveel klanten ze heeft gehad, of ze nog zin heeft etc.

    Voor de rest is het een hele mooie meid maar ze lijkt niet echt op Pamela Anderson.

  5. #5
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Nou, afgelopen vrijdag even haar naam gevraagd..........bleek dus Pamela te zijn. Had haar al rond zien lopen en samen met 'Chineesje' was deze dame ons wel opgevallen. Darr konden we het wel op zogezegd........

    Vervolgens gevraagd of ze zin had naar een kamer te gaan.......nou dat had mevrouw dus niet........ :thefinger Ze had even wat tijd voor zichzelf nodig......


    Voor mij dus nooit meer.............

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clinic
    Nou, afgelopen vrijdag even haar naam gevraagd..........bleek dus Pamela te zijn. Had haar al rond zien lopen en samen met 'Chineesje' was deze dame ons wel opgevallen. Darr konden we het wel op zogezegd........

    Vervolgens gevraagd of ze zin had naar een kamer te gaan.......nou dat had mevrouw dus niet........ :thefinger Ze had even wat tijd voor zichzelf nodig......


    Voor mij dus nooit meer.............
    Nu ben ik niet diegene die snel slecht gaat schrijven over dames maar bij het lezen hiervan voeg ik toch ook maar even mijn verhaal toe want het kan nog erger hoor. Lees maar.

    Zelfde situatie : Mevrouw was wat moe, wou wat tijd voor zichzelf, ... maar had eventueel wel tijd indien er meer euro's op tafel kwamen. :thefinger

    Benieuwd hoe lang ze dit gaat volhouden.

  7. #7
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Oh oh zo'n mooi meisje met zoveel "air" en verbeelding. ze zal nog een hele tijd gekozen worden vanwege haar "looks" maar ze heeft allerlei streken.

    W2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Oh oh zo'n mooi meisje met zoveel "air" en verbeelding. ze zal nog een hele tijd gekozen worden vanwege haar "looks" maar ze heeft allerlei streken.

    W2 :wink:
    Ik heb haar vorige week donderdag ook in PHG rond zien lopen. Inderdaad een optick fick geval, maar ze liep wel rond met een oorwurm gezicht. J*z*s, wat een chagerijn was dat. Nee, mij zal ze op deze manier NIET de kamer op krijgen.

    BR, Sonny

  9. #9
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Ausrufezeichen Hoofdpijn??, KOORTS????, pijn in haar geldbeurs??

    Hoewel Scoobert en ik al meerdere keren in een melige bui haar kamerbezoeken hadden zitten timen met een stopwatch... (HEEE, het was warm, we zaten buiten met een drankje, de grappen met Vivian begonnen oud te worden -WEL lekkere zoenen van Vivian gehad!! :thefinger - en je moet WAT...).
    Standaardtijd (gemeten over 3 bezoeken); 26 minuten en we vroegen ons af of dat voor haar net BINNEN of BUITEN een halfuur valt???!!!

    Liefhebber dacht aan het eind van de avond tijdens zijn laatste bezoek: "Eigenlijk is het wel een lekker popje... en wat zou het ook eigenlijk!! Ik kan maximaal 50 Euro verliezen!"

    Het werd al laat en de druk liep op....
    En nadat ze een oude professor in het nachtcafe probeerde te verleiden -wat niet lukte- (ik bleef in de buurt klaar om bij een eventueel "schampschot" mijn slag te slaan) stapte ik op haar af;
    [de korte inleiding zal ik overslaan en direct skippen naar het relevante deel]
    Ik:"heb je zin en tijd om een sleutel te gaan halen?"
    Zij:"ik voel me niet zo goed, heb hoofdpijn en een beetje koorts. Ik ben op zoek naar een makkelijke klant want ik wil me niet zo inspannen"
    Ik:"zoek dan nog maar een beetje door schatje, veel succes"

    Gewaarschuwd door de vele berichtten op dit forum heb ik vervolgens mijn geld in mijn zak gehouden....
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Rotes Gesicht Eerlijk meisje.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Zij:"ik voel me niet zo goed, heb hoofdpijn en een beetje koorts. Ik ben op zoek naar een makkelijke klant want ik wil me niet zo inspannen"
    Pamela is in elk geval erg eerlijk. Ze had ook niks kunnen zeggen en je 50 euro afhandig kunnen maken .
    Founding Member

  11. #11
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Pamela is in elk geval erg eerlijk. Ze had ook niks kunnen zeggen en je 50 euro afhandig kunnen maken .
    't Is maar hoe je het bekijkt. Ik concludeer dat de minder goede berichten zich hier snel opstapelen. Zelden vertoond bij mijn weten zodat ik me voor één keer aan een toekomstvoorspelling waag:

    Ze blijft nog een tijdje tot alle optickfickers uitgefickt zijn, een vaste klantenkring is en blijft een onbekend begrip en verongelijkt zoekt ze dan maar andere oorden op. Schade.

    Maar is Bredero's motto niet dat alles kan verkeren?
    Dus laten we maar hopen dat ze om zich heen kijkt en dames ziet zoals Eve, Mandy, Sabine .... die hun klantenbinding prima verzorgen. It's never too late.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Heren heren.... Mensen die me kennen weten dat ik een uber kritische ijsbeer ben. Als het me niet bevalt dan ben ik de eerste die er iets van zal zeggen. Over Pamela kan ik dus werkelijk niets slechts zeggen. Ze is een Intelligente meid, en als de dames eerlijk zijn wordt dat niet altijd door ons gewaardeerd (mij incluis). Maar dat is beter dan dat ze je voorliegen. Integriteit is een eigenschap die door ijsberen niet altijd gewaardeerd wordt in mijn ogen. Het is denk ik, beter dan een griet zegt liever niet. Als dat je na afloop een klote gevoel hebt.

    In dit geval ben ik het helemaal met Hollandmale eens!! De kritiek is onterecht. Waren er maar meer zo eerlijk! Zoals zovaak zijn de mooiste niet het beste. Maar van slechte service is ZEKER geen sprake.

    :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Beitrag

    Nah oke, dan ook maar even mijn verhaal...

    Ben ook met haar op de kamer geweest, meen twee weken geleden. Alleen al voor dr lichaam moet je tevreden zijn hehe, maar ja dat zijn we dus niet.
    Het is een heerlijke meid om te zien, machtig figuur en borsten die mooi EN naturel zijn.
    Ik heb ook de verhalen gelezen en gehoord, maar toch met haar gegaan. Afgezien van het feit dat het maar een half uurtje was met haar, was ik toch tevreden met het gebodene...al zal de herhaling niet zo snel gaan plaatsvinden. Simpelweg, omdat ik beter ben gewend, maar wat beter is, dat is voor iedereen weer anders.
    Pamela ziet dr gewoon super uit en van die streken die hier genoemd werden heb ik niks gemerkt.

    En achteraf bezien, stel je voor ..zoals zij wordt nagejaagd, dan kan ik me voorstellen dat je 's avonds gaar bent en geen zin meer hebt. Of de uitspraken die ik dan hier lees goed te praten zijn, nee dat niet, maar te begrijpen wel en ze is eerlijk, dat pleit voor haar, want als ze dan toch zou gaan en de prestatie op de kamer was dus niet geweldig dan kreeg je dat gezeur weer.
    Tip ...als je met haar wil gaan dan doe dat in de middag, dan is ze nog fit ofzo :D
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee Eerlijkheid...

    Heren, heren.....

    In mijn betoog(je) staat geen kritiek!!
    Alleen feiten en constateringen. ZIJ was eerlijk om te zeggen dat ze geen zin had....
    (hoewel ik haar 3 minuten later door de bar zag lopen met een andere beer -misschien WEL een makkelijke-)
    en IK was eerlijk door aan te geven dat ik toch wel wat service wilde en heb haar veel succes gewenst......

    Ik vind alleen dat in het kader van vrije nieuwsgaring en informatieverspreiding DEZE ervaring best een vermelding waard is want andere ijsberen zouden bij haar een soortgelijk antwoord kunnen krijgen.

    Ik geef aan wat voor persoon het is (kwa antwoorden) en u mag ZELF uw oordeel vellen of dit U past!
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Liefhebber, het is geen commentaar op jou. Maar in het algemeen vind ik het commentaar niet geheel terecht. Gezien mijn staat van dienst kan ik de koetjes goed van de kalfjes onderscheiden. En dit is op dit moment toch wel een van het beteren in het tuintje. En ik geef scoob gelijk, het doggystyle uitzicht bij pamela is beter dan de zon op zien gaan op de top van de mount everest.

    :D

  16. #16
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Zij:"ik voel me niet zo goed, heb hoofdpijn en een beetje koorts. Ik ben op zoek naar een makkelijke klant want ik wil me niet zo inspannen"
    Ik ben wel benieuwd naar haar definitie van een makkelijke klant...

    Is dat:
    a. iemand die gewoon een half uur knalt, 50 euro afgeeft en weggaat zonder dat hij GFE inspanningen verwacht?
    b. iemand die gaat liggen en gepijpt wil worden tot het einde en verder de handen thuis houdt?
    c. iemand die alleen wil praten of kijken of masseren?
    d. anders, nl...

    grt
    tiga

    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  17. #17
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    nou, ik heb begrepen dat het gros al komt als er iemand tegen hun swong blaast. Meestal bedoelen ze geen van de vasten d.w.z. een incidentele bezoeker. Die komen vrij snel zegt men. Volgens enkele dames hoeven ze bij de meesten niet veel te doen. Aan daadwerkelijk neuken schijnen velen in ieder geval niet toe te komen.

    Denk aan die post op H. van die gast die al kwam op de barkruk toen die een vrouw vroeg om de sleutel. Dat zijn makkelijke klanten.


  18. #18
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    Hoewel Scoobert en ik al meerdere keren in een melige bui haar kamerbezoeken hadden zitten timen met een stopwatch... (HEEE, het was warm, we zaten buiten met een drankje, de grappen met Vivian begonnen oud te worden -WEL lekkere zoenen van Vivian gehad!! :thefinger - en je moet WAT...).
    Standaardtijd (gemeten over 3 bezoeken); 26 minuten en we vroegen ons af of dat voor haar net BINNEN of BUITEN een halfuur valt???!!!

    ....
    Ik zal eens even meedoen
    Ik zat naast Scoobert en Liefhebber aan de rand van het zwembad En deed ook mee aan het observeren. En wat valt dan op : ze heeft zowel voor als na kamerbezoek haar broekje aan. Dan weet een doorgewinterde ijsbeer als NKG al hoe laat het is.
    Voor de rest zie ik haar graag heen en weer lopen want het is een heel mooi meisje.

    Babbel :wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    8 november 2005
    Last Online
    21 oktober 2022 @ 03:17
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Pamela is very friendly but she is also extremely busy. When I was there in May she had just started at PHG and I was only able to catch up with her twice, both times for one hour. She was open and honest in that she admitted she was there to make as much money as possible on her summer break from school. Personally I did not care if it was faked, she gave a great performance and was the most fabulous thing I have ever looked down upon while horizontal.


    Longwang

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    Ik zal eens even meedoen
    Ik zat naast Scoobert en Liefhebber aan de rand van het zwembad En deed ook mee aan het observeren. En wat valt dan op : ze heeft zowel voor als na kamerbezoek haar broekje aan. Dan weet een doorgewinterde ijsbeer als NKG al hoe laat het is.
    Voor de rest zie ik haar graag heen en weer lopen want het is een heel mooi meisje.

    Babbel :wink:
    Dus deze doorgewinterde ijsbeer heeft haar er destijds ook op gewezen. En getimed hoelang ze na ons kamerbezoek weg was. En dat was ruim voldoende aangezien ik na een uitgebreide douche eerder terug was dan haar.

    :thefinger

  21. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Onzin/waarheid

    Ik vind dat het weer een oude gewoonte is van sommige ijsberen hier, om weer heel lang door te gaan met slap gezever over dit meisje.
    Ik heb haar vorige week na de wedstrijd van Nederland gesproken en gevraagd wat zij vind van de kwestie te vlug van de kamer ?
    Zij antwoorde probeer maar uit,wat ik best wel had willen doen maar ik had net een afspraak met Natalia gemaakt.die net met de sleutel kwam aanlopen.
    Nou zij zegt zelf dat er verschillende ijsberen zijn die na een spoedige zaadlozing zelf al de jas aan trekken en na 20 minuten weer vertrekken.
    Nou dan kan je gaan spotten op de rand van het zwembad maar dan kan je niet oordelen of zij degene is die er genoeg van heeft of haar kamergenoot.
    Wat raadzamer is om weer wat positief te schrijven over de dames die er nog zijn ,want het is al zo matig momenteel in PHG.
    Er staan hier boven nu al een heleboel reacties die eigenlijk helemaal niets zeggen.
    Dus ik zal wel een negatieve reactie terugkrijgen maar ik heb een zeer sterk berevel en hoop dat er weer positief geschreven gaat worden net als in GT.

  22. #22
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Frage Broekje

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babbel
    En wat valt dan op : ze heeft zowel voor als na kamerbezoek haar broekje aan.
    Mag HM daaruit concluderen dat Pamela's broekje nooit is uitgeweest ? Dus dat er alleen gepijpt en niet gebeft of geneukt wordt .
    Founding Member

  23. #23
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Mag HM daaruit concluderen dat Pamela's broekje nooit is uitgeweest ? Dus dat er alleen gepijpt en niet gebeft of geneukt wordt .
    Nee, Dat niet... maar wel mag geconcludeerd worden dat het niet de meest hygienische gang van zaken is....

    de juiste volgorde is:
    1. broekje uit
    2. dingetje doen,
    3. wasje doen,
    4. broekje aan


    Greetz, Horny_one

  24. #24
    Geregistreerd
    23 december 2005
    Last Online
    15 maart 2024 @ 17:23
    Berichten
    223
    Discussies
    36
    Thanks
    5
    Thanked
    46 in 21 posts

    Standaard

    Medeberen,
    volgens mij moet deze discussie maar eens gestopt worden. Ik blijf erbij dat Pamela:
    1) een kanjer is
    2) goede service geeft
    3) intelligent is
    4) hygienisch is
    Als je dat niet vindt moet je niet meer met haar mee gaan. Ik krijg de indruk dat iemand een slechte ervaring heeft gehad en haar nu zwart wil maken of haar intelligentie niveau/eerlijkheid niet aan kan en vind het jammer dat medeijsberen die haar nog niet hebben gehad slecht worden geinformeerd en een goede ervaring met een kanjer mis lopen.

    Pipo











    Note W2 :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 juli 2006 om 21:06

  25. #25
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Pamela, 19 juli 2006

    De tweede run van deze hete woensdag was met deze Finse Pamela. Ik was klaar met Jessica en ging me douchen. Tijdens het douchen zag ik deze blonde dame alleen aan de tafel zitten. Ik dacht, dat is volgens mij dat meisje uit Finland?
    Was ze de vorige keer toen ik haar zag niet zo chagarijnig? Ja, dat was ze, maar nu zag ze er blij uit en ze keek me heel vriendelijk aan.
    Ik droogde me af en ging tegenover haar zitten. We raakten al snel aan de praat en hadden leuke onderwerpen tijdens dit gesprek wat uiteindelijk tot een half uur aanliep. Ik vond Pamela een leuke spontane meid en ze zag er ook nog lekker uit. Dus sloot ik ons gesprek maar af door haar te vragen of we de conversatie op een andere manier op een kamer konden doorbrengen. Nog geen vijf minuten later lag ik heerlijk tegen Pamela aan en was ze me heerlijk over de rug aan het kriebelen. Hmmmm… wat was dat lekker. Ik had helaas de massageolie vergeten mee te nemen, dus kon ik dit keer niets voor haar terugdoen dan maar ook hetzelfde bij haar te doen. Toch heerlijk om een sessie op deze manier te starten. Al gauw werden andere lichaamsdelen gestreeld waarna het geheel in een lekkere vrijpartij uitmondde.
    Deze vrouw wond me zodanig op (knap, heerlijk lijf, super GFE) ik was totaal van de wereld. Ik heb het pijpen maar overgeslagen en haar direct om een condoom gevraagd. De daaropvolgende posities en wijze van neuken waren extreem intensief. Heerlijk rustig en met een super goed gevoel in de buik. Ik ben in ieder geval heerlijk in haar klaargekomen, maar al durf ik het niet met zekerheid te zeggen (je weet het nooit met deze vrouwen) was Pamela ook even in zeer hogen sferen. Na afloop moest ik toch even alles weer op de rit zien te krijgen. Wat had deze dame een invloed op mij. Pfff…. Uiteindelijk het halfuur ruim vol gemaakt, waar ze echter maar 50 Euro voor vroeg. Ik heb haar een flinke fooi gegeven, want dat was het zeker waard. Wat een vrouw!!! Zo, nu staat Finland ook op Sonnies landkaart.

    Herhalinggevaar: 100%

    BR, Sonny

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.

Babylon 468*60