Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 195
  1. #101
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag weer naar MG geweest om druk van het ventiel te halen. Het was er behoorlijk druk wat ook kwam aangezien er een Brabantse afvaardiging van 3 man, bekend met en van het IJsberenforum aanwezig was. De sfeer was goed, relaxed en de dames hadden voldoende te doen zodat je je niet opgejaagd voelde maar je eigen tempo kon bepalen tot mijn verrassing was Aliana ook weer terug na enige tijd weggeweest te zijn. Ze herkende me en ik heb gedurende dag een paar aangename momenten met haar doorgebracht. Line-up was vandaag niet verkeerd, zoals gezegd Iliana wat mn dag sowieso al goed maakte, Jessica, Alicia, Theodora, Cherie, Nina en nog een dame waar de naam me even ontschoten is.

    Qua activiteiten eerst met Jessica aan de slag geweest, altijd ok ze is aardig doet haar best en we kennen elkaar inmiddels een beetje. Pijpen zonder, neuken met missio en knallen doggy. Vervolgens onder handen genomen door Alicia dit rijdend op de bank wat ze volgens mij graag doet, bijna klaarkomend werd sessie gestopt aangezien het te druk werd in de huiskamer. E.e.a. voortgezet op de kamer. Vervolgens nog 2 maal gekamerd met deze dame. Ook nog ff met haar naar de sauna geweest. Uiteindelijk trillend op mijn benen tot de conclusie gekomen dat t misschien niet verkeerd was huiswaarts te keren. Afsluitend een colaatje aan de bar genomen, komt Nina naast me zitten. Me toch laten verleiden tot nog kamergang, ze is tenslotte niet onaantrekkelijk. Nog ff een plezierige tijd doorgebracht, uitstekend gepijpt helaas zat klaarkomen er niet meer in. Tevreden naar de douche gegaan en vervolgens omgekleed.

    Tussendoor nog wetenswaardigheden, ervaringen en tips met de andere beren uitgewisseld, altijd goed voor de algemene ontwikkeling.

    Tevreden naar huis en zal er zeker wel weer terugkeren.

    Grt

    Zaadgranaat

  2. Onderstaande 4 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (28 november 2013),hansdordt (28 november 2013),mdbg ( 4 december 2013),Mr2Times (12 december 2013)

  3. #102
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    als 1 van de andere ijsberen ff nog een reactie.
    ideale plek om stoom af te blazen.
    niet teveel luxe beetje bruin cafe weinig luxe maar sfeer en dames maken het goed.
    al vaker veel gelachen ook met limburgse ijsberen

  4. #103
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Op de site staat dat de dames op eigen rekening werken, betekend dit dat je een entree prijs betaald van €30,- in het goedkoopste geval tot €100,- in het duurste geval en dat je de seks extra moet betalen per dame? of is hier net als xanten een all-inclusieve prijs is zonder extra kosten? Wie kan mij ophelderen...

  5. #104
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    30 euro 1 uur
    100 euro hele dag vrij za
    rest week 65 euro all inn

  6. #105
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    gister weer geboekt voor een dagkaart van 65 euris. Line-up o.a. Jessica, Tanja, Theodora, Alicia. Geen NL bezoekers vandaag, aantal Duitsers m.n. van turkse afkomst. Het was niet druk, zo max 3-4 bezoekers en 's avonds werd het nog rustiger.
    Sex ghad met Jessica, Theodora op de bank in de kamer en Tanja welke volgens mij nieuw was.
    Wat m.i. een beetje mist is de mogelijkheid dat je af en toe tegen een toppertje aanloopt of dat de line-up wat wijzigt. Mis nu de spanning en t zal wel enige tijd duren voordat ik weer terug ga.

    grtz

    Zaadgranaat

  7. #106
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    ga altijd op zondag houd idd zelf ook niet van klokkijken. Vind dan het tarief van 65 euri's waar voor je geld. Je hebt gelijk dat de sfeer altijd goed is, het is altijd gemoedelijk. Dat is ook een belangrijke reden om hier toch telkens weer terug te keren.

  8. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (27 februari 2014)

  9. #107
    Geregistreerd
    23 maart 2014
    Last Online
    2 juni 2014 @ 21:03
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    De "meisjes" in deze club zijn weliswaar niet de mooiste en de jongte, maar leuk aan deze club is dat je lekker kunt sexen op de bank terwijl iedereen toekijk. Als je daarop kikt dan is is het een leuke club. Als je maar een uurtje of twee neemt, is het lekker goedkoop en eerlijk gezegd is langer dan 2 uur ook echt niet nodig. Ben in deze club nog nooit op zimmer geweest.

  10. #108
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    Vandaag weer eens op bezoek geweest in de Wickerstraat. Line-up: Jessica, Sibel, Tanja, Theodora, Sara en Cherry. Plaatsgenomen bij Jessica op de bank waarbij ik een goed uitzicht had op Sibel die bezig was een klant op de bank te pijpen en vervolgens doggy werd genomen. Zelf werd ik lekker uitgebreid bewerkt op de bank door Jessica. Hierna naar boven gegaan en een goede sessie met haar gehad. Afgemaakt doggy. Vervolgens aan de bar plaatsgenomen, dames vroegen of ik er bij kwam zitten, weet echter waar het op uitdraait en wilde mijn kruit sparen voor Sibel. Nadat deze beschikbaar was langs haar op de bank plaats genomen en me hier lekker laten pijpen, uiteindelijk haar doggy genomen op de bank Vervolgens uitgerust en uiteindelijk weer langs sibel plaats genomen. Me weer lekker op laten geilen op de bank maar deze keer de zaak afgemaakt op de kamer. Reden stel turken met onderbroek in de kamer, heb er dan geen zin meer in.
    Hierna richting huis ivm genoeg gehad, op tijd thuis willen zijn en niet zo geïnteresseerd in de verder wat dikkere dames. Inzet in dit huis is altijd wel goed, zoals eerder aangegeven zou af en toe een nieuw lekker pareltje(s) de zaak wat interessanter maken (meestal vaste bezetting met voor mij wat te dikke dames).

    grtz

    Zaadgranaat

  11. #109
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Voor een paar weken terug op maandag 2e paasdag had ik zin maar niet lang tijd. Omdat ik altijd al eens naar deze club wilde gaan ben ik richting MG vertrokken. Makkelijk gevonden om 1 uur aangekomen en een uurtje betaald. Wat valt deze club tegen. Nadat ik een colaatje besteld en gekregen heb ben ik tussen 2 goed uitziende dames gaan zitten. (Ik weet de namen niet meer) Deze begonnen me al meteen te bewerken en één wilde al meteen gaan pijpen. Maar om te beginnen wilde ik liever met één van de dames op de kamer om in een betere sfeer te komen. Nee dat gaat niet wij doen het hier in de kamer. Oké, dan wilde ik wel één van de dames lekker oraal verwennen. Nee dat willen we niet. Mijn jongeheer had na al dat "willen we niet" ook al niet veel zin meer. Uiteindelijk hebben ze me klaar getrokken. De dames bleven zitten en ik ging douchen. Bij terugkomst in de kamer vroeg een maatje meer onaantrekkelijke dame of ik bij haar kwam zitten. Ach waarom ook niet. Waarom ook niet???? Ze rook niet fris. Ik vind goede hygiëne belangrijk voor zowel de dvp als voor mezelf. Ik zorg altijd dat ik b.v. iets van kauwgum of muntjes bij me heb. In deze dame had ik geen trek. Dus ging ik naar buiten (de rokersruimte) waar de rest van de dames zaten en daar zat Sibel ook. Helaas in haar dagelijkse kloffie (met haar zou ik zeker wel willen kameren). Dus die doet niet mee vandaag. Ik ging bij een stevig meisje zitten van ongeveer 1,50 meter en een paar flinke tetters en dito achterwerk. Na mijn vraag of ze zich oraal laat verwennen wist ze me in gebrekkig Duits duidelijk te maken dat dat niet ging, omdat ze pas ongesteld was geweest. Het enige woord wat ze volgens mij in het Duits kon was "Arschficken"? Dat vroeg ze me wel tig keer. Maar nee dat wilde ik nu eens niet (kostte overigens € 20,00 extra, wist ze me heel goed duidelijk te maken). Uiteindelijk op de kamer in missio wat op en neer (er was totaal geen gevoel bij) en toen ik klaar was rende madamme naar beneden want het eten zou er zijn. Ik ben toen na 50 minuten binnen te zijn geweest ook maar gegaan. Nee, niet goed voor herhaling deze tent. Ondanks dat een uurtje maar € 30,00 is. De dames hoeven van helemaal niet stunners te zijn en een maatje meer vind ik ook lekker. Maar als de service en hygiene slecht is houd het voor mij al snel op. Volgende keer toch maar weer een paar straten verder in Rhydt.

  12. Onderstaande leden hebben Pummie bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015)

  13. #110
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Na een bezoek in de buurt van mg kijken welke van de drie de moeite is.
    1e club op de route was mg rheydt.
    lang niet meer geweest dus kijken of het de moeite zou zijn.
    kom binnen en het rook niet fris.
    kase olanda riep de kleine druktemaker.
    line up was nog steeds hetzelfde. Meeste te dik of niet fris
    net als interieur.
    Besloten om verder te kijken.
    eerst essen dan kom ich wieder.
    volgenden stop teens of toch 69

  14. #111
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirtyharrie Bekijk bericht
    volgenden stop teens of toch 69
    Anali denkt dat MG Rheydt wel de minste is, 69 de beste, Partyteens de gevaarlijkste...

  15. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015)

  16. #112
    Geregistreerd
    5 maart 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:05
    Berichten
    43
    Discussies
    8
    Thanks
    1
    Thanked
    119 in 27 posts

    Standaard

    Vandaag in Rheydt geweest. Blond vrouwtje deed open, zag er leuk uit, denk dat dit Tanja is, de barvrouw. 50 euro voor 2 uur betaald. Voor de rest waren er Sibel, Cherry, Jessica, Sarah, Theodora en nog iemand die buiten zat te bellen. Ik was de enige klant rond een uur of 7 en dat bleef zo. Plaatsgenomen op de bank viel allereerst Sibel aan op mijn lul. Ze is best mooi, alleen lelijke tanden. Beffen werd ze giechelig van, maakte niks uit, ik stond toch op springen. Het regenjasje was snel volgeblazen op zijn hondjes. Lekker kontje.
    Daarna werd ik belaagd door Jessica, die eigenlijk de enige was die echt mooi was (en de barvrouw). Haar lekkere kutje wel uitvoerig gebeft en daarna missionaris afgemaakt. Lekker ding.
    Toen kwam Sarah naast/op me zitten, een wat vollere Turkse. Mooi gezicht, maar ietwat te dik. Ze pijpte mijn leurus weer stijf en neukt me daar midden in de woonkamer. Gezellig.
    Daarna vond ik de rest, die nog aan de beurt zou moeten komen toch te onappetijtelijk en ik besloot mijn biezen te pakken.
    Al met al voor 50 euro toch drie keer best lekker tot heerlijk geneukt en gebeft. Ik zou hier geen dagkaart tegenaan gooien, maar 2 uurtjes is prima. De dames zijn erg actief en hebben het met elkaar ook gezellig, dit straalt af en maakt goed dat ze geen waanzinnige lekkertjes zijn.

  17. Onderstaande 4 leden hebben atilla.de.hun bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015),peter696969 (25 juli 2014),Sjeufke ( 7 januari 2015),zaadgranaat (29 juli 2014)

  18. #113
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    hier laatstelijk nog iemand geweest? ben benieuwd of de lin-up veranderd/verbeterd is of dat alles nog steeds bij het oude is gebleven

  19. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015)

  20. #114
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    idem voorgaande bericht. Benieuwd of hier iemand de laatste tijd is geweest

  21. #115
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:23
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.237
    Discussies
    66
    Thanks
    1.673
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was geil zondag,en bij funpark was het te druk (geen locker beschikbaar)
    dus op naar nr 81
    waren 5 dames waaronder nieuwe gezichten sylvia (bulgaars) en ruby (cuba)
    om verhaal kort te maken,met alle 5 dames fun gehad...
    3x op kamer en 2x in woonkamer trio gedaan met 2 dames...supergeil!
    ben voor 65 euro ruim 5 uur gebleven
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  22. Onderstaande 4 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015),PollekeZuid01 (17 november 2014),Willi69 (17 november 2014),zaadgranaat (17 november 2014)

  23. #116
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    naar aanleiding van de recensie van Wooley toch mijn licht hier weer eens opgestoken. Line up o.a. Jessica, Ruby, Cherry, Nina en nog een of twee dames. Zelf twee maal gebruik gemaakt van de diensten van Jessica, een maal in de openbare ruimte en een maal op kamer. Verder met Ruby.
    Dames zijn vriendelijk, de sfeer is relaxed en verder vind ik het geil om sex in het openbaar te hebben. Een plek waar ik toch wel weer zal terugkomen.

    grtz

    Zaadgranaat

  24. Onderstaande 2 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015),PollekeZuid01 ( 7 december 2014)

  25. #117
    Geregistreerd
    11 december 2008
    Last Online
    24 april 2022 @ 09:39
    Locatie
    Liège,Belgium
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    15
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    Hello! I need an information. I have been in this club 3 times (the last was 6 months ago). Each time I stay there 2 hours. During these 2 hours, all the girls want sex with me es if I was Brad Pit! Impossible to make a pause! I think its the same with every men who choose the 2 hours ticket. But how is the attitude of the women when you choose the day ticket? Are the girls crazy of sex too? Or is it more quiet? Thank you!

  26. Onderstaande leden hebben chaudcoco bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015)

  27. #118
    Geregistreerd
    11 december 2008
    Last Online
    24 april 2022 @ 09:39
    Locatie
    Liège,Belgium
    Berichten
    15
    Discussies
    3
    Thanks
    15
    Thanked
    8 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chaudcoco Bekijk bericht
    Hello! I need an information. I have been in this club 3 times (the last was 6 months ago). Each time I stay there 2 hours. During these 2 hours, all the girls want sex with me es if I was Brad Pit! Impossible to make a pause! I think its the same with every men who choose the 2 hours ticket. But how is the attitude of the women when you choose the day ticket? Are the girls crazy of sex too? Or is it more quiet? Thank you!
    Sorry by I made a mistake. I was not speaking about the Club 69, it was about the partytreff Mg Rheydt, wickrather strasse. If a moderator can put it in the right place? Thank you ��

  28. Onderstaande leden hebben chaudcoco bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015)

  29. #119
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:23
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.237
    Discussies
    66
    Thanks
    1.673
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    yes its the same with dayticket...you can even fuck the waitress
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  30. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 januari 2015),PollekeZuid01 ( 7 januari 2015)

  31. #120
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Eergisteren eens een bezoekje gebracht aan dit etablissement ... waarom weet ik eigenlijk nog steeds niet, maar voor 65 euro 4 uurtjes knallen is een leuke afwisseling..
    Bij binnenkomst financiele verplichtingen voldaan, sleutel van het hangslot gekregen en een handdoek..
    Hier dus geen badjas maar een handdoek om je edele delen te bedekken.. (wellicht al eens eerder geschreven, maar het was mij niet bijgebleven).
    Douchen en naar de bar.. Daar wordt je meteen al gewenkt en geroepen door de dvp.. Schatsi kom hier setzen...
    Cola besteld, lauwe cola gekregen en opgedronken... totaal 3 heren en 5 dames aanwezig..
    stunnersgehalte natuurlijk 0,0 .. maar goed.. dat wist ik van te voren.

    Na 6x de vraag te hebben gekregen toch maar op de bank plaatsgenomen..
    Binnen 5 seconden hand onder de handdoek.. trekken, pijpen, hup kleren uit en erop (met uiteraard)..
    Meezingend met de muziek en bewegend op het ritme van de 1,2 polizei klaargereden. Luid toegejuicht door de mede d's vp..
    Aparte gewaarwording.. Eraf.. kleren aan en hop.. wassen..

    Zelf ook maar douche opgezocht, sigaretje en nieuwe lauwe cola..
    Wederom de vraag om toch maar plaats te nemen op de bank.. Nota bene geroepen door de dvp die 20 cm van me af zat toen de andere me klaarreed.
    Ich bin keine machine was mijn antwoord... maar daar werd geen genoegen mee genomen..
    Ik was er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee..

    Heb nog geprobeerd mijn zaad eruit te krijgen bij een turkse met redelijk grote tieten ..
    Niet gelukt.. Douche gepakt, hangslot geopend en de uitgang opgezocht..

    Toch niet helemaal mijn ding deze tent..
    Maar wel weer apart om een keer mee te maken.. (je kunt immers ook naar een dvp in NL gaan voor 30 minuten en dan 80/100 euri aftikken en teleurgesteld buiten komen)

    Indien je van pure platte afwerksex houdt, er geen probleem mee hebt om met andere erbij (openbaar) te neuken en geen eisen stelt aan uiterlijk van de dames..
    Dan is dit de place to be voor 65 euro (4 uurtjes).

  32. Onderstaande 5 leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 8 januari 2015),Megaboob ( 8 januari 2015),PollekeZuid01 ( 8 januari 2015),Sjeufke ( 8 januari 2015),Tony M (11 januari 2015)

  33. #121
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 16:23
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.237
    Discussies
    66
    Thanks
    1.673
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    vlgde keer moet je gewoon een badjas vragen,hebben ze ook...en effe pauze is geen probleem.
    ook kun je naar een kamer als je privat wil dus niet in woonkamer.
    hier kun je zoveel en zovaak als je kan sex hebben zonder gezeur.
    ok,dames zijn niet de mooiste maar wel gewillig....
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  34. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 ( 8 januari 2015)

  35. #122
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    opmerkingen van Wooley kloppen allen. Aangaande de vragende dvp's je moet zelf je tempo bepalen anders wordt je gek. Is verder ook geen probleem, alleen doen waar en wanneer je zelf zin hebt.

    in het verleden of en toe een lekker ding ontdekt , echter das lang geleden.Dat is wel een beetje jammer aan deze tent dat je niet af en toe verrast wordt met een lekkere, slanke dvp

  36. Onderstaande 2 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    lyon (10 januari 2015),wooley ( 9 januari 2015)

  37. #123
    Geregistreerd
    24 april 2013
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:47
    Berichten
    128
    Discussies
    9
    Thanks
    62
    Thanked
    229 in 74 posts

    Standaard

    Een poosje geleden heb ik hier ook enkele uurtjes doorgebracht. Waarom? Ach, ik vind het wel geil om ook eens actie te ondernemen terwijl anderen toekijken. Eerst met Jessika, wilde alleen op de kamer. Prima. Ze heeft me lekker gepijpt. Inderdaad, nog geen 10 minuten terug kroop Nina alweer dicht tegen me aan. Even later de vraag: Ficken? Ja, maar dan wel hier. No problem. Een paar kussens aan de kant geschoven en eerst een lekkere blowjob, daarna heb ik haar op z'n hondjes genomen, terwijl een Duitse ijsbeer met een andere chick bezig was. Klaarkomen lukte niet, ondanks het geile aanzicht van mijn pik tussen haar heerlijke schaamlippen. Douchen, terug op de bank en wie kruipt lekker tegen me aan? Nina. Zal wel komen doordat het niet druk was. Toen ze een sigeretje ging roken, wilde ze perse dat ik mee ging. OK. Even over haar thuissituatie gepraat. Terug een kamer op gezocht, lekkere neukpartij. Daarna herhaalde het ritueel zich. Een andere meis, even haar naam kwijt, wilde een massage. Dat gedaan. Opeens knoopt ze mijn handdoek los waaronder zich al een aardige bult had gevormd. Terwijl twee andere ijsberen aandachtig keken, ging ze me pijpen. Lekker nat, ook mijn ballen kregen de nodige aandacht. Zij stelde even later spontaan voor om de sessie op de bank af te maken in missio. Dat laat ik me geen twee keer vragen. Het kostte wat moeite - ik was amper anderhalf uur binnen - maar ze bewoog goed mee en ik kon lekker doorstoten. Dus mijn kwakje in het CD achtergelaten. Vijftig euro voor twee uurtjes, daar kan niemand over klagen. Je moet dit niet vergelijken met een FKK club. De meiden zijn echter heel bereidwillig, geeft ze aandacht en je krijgt aandacht terug. En dat ze er uitzien als een girl next door, ach, ik vind dat prima. Ze gaan me hier zeker nog eens terugzien, het heeft wel iets om lekker je gang te gaan terwijl anderen kunnen meekijken.

  38. Onderstaande 5 leden hebben peter696969 bedankt voor deze bijdrage:

    lyon (13 maart 2015),Nietsche (18 februari 2015),PollekeZuid01 (16 februari 2015),wooley (16 februari 2015),zaadgranaat (16 februari 2015)

  39. #124
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    De dames op de site zien er niet slecht uit, maar hoe zijn ze in het echt? zijn de foto`s bewerkt? Volgens de berichten zijn de dames erg gewillig, maar is het afwerksex, of valt het wel mee.

  40. #125
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Ben er vandaag nog langs gereden, Ik was in Mönchengladbach en toen ik naar huis wilde toen schoot mij het adres van de club te binnen en ben ik gaan kijken waar het lag. ik had een andere club in mijn hoofd maar die licht net iets verder in Reyth. Ga hier binnenkort toch eens op bezoek. Viersen is niet meer wat het was. prijzen verhoogd en de goeie dames zijn zogenaamd op vakantie.

  41. Onderstaande 2 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    frankie10 (16 maart 2015),PollekeZuid01 (15 maart 2015)

 

 
Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60