Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 195
  1. #76
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Ja anali had je naar h7 moeten gaan, beter een goede date dan 4 matige hahahahaha
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  2. Onderstaande leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 8 mei 2013)

  3. #77
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Ja anali had je naar h7 moeten gaan, beter een goede date dan 4 matige hahahahaha
    Ik haal de schade zondag wel weer in...

  4. #78
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was er weer samen met Anali....
    Voordat ik binnenging eerst maar maag gevuld met gyros van buren.
    want in deze tent heb je al je energie nodig........(zie bericht anali)
    Bij binnenkomst 1e sessie op de bank door Alicia...Wow lekker terwijl; er een paar turken toekijken me laten pijpen en berijden.
    Tweede sessie met cherie die niet zo'n goede dag had....?
    Derde sessie met Sahra en haar zowaar ondanks het warme weer klaar laten komen.leuk hoe deze vrouw dan helemaal los gaat....
    Vierde sessie met theadora,standaard maar dat ben ik gewend van haar.Heeft een lekkere kont om tegenaan te stoten op z'n hondjes.
    Afgesloten met iliana die achter bar stond vanavond,lekker laten berijden en daarna doggie en klaargekomen over borstkes....
    in deze partytreff doen alle dames (afhankelijk van hygiene) PZC,NMC,zoenen alleen bij Klik...
    Was een uitputtingsslag maar ik heb alweer alle 5 dames geneukt.
    Voor de liefhebbers kom op tijd want tegen de avond werd het drukker
    De Riesen-Eisbear...

  5. Onderstaande 5 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 9 mei 2013),bad pritt (10 mei 2013),hansdordt ( 9 mei 2013),McMahon (21 mei 2013),Tony M (10 mei 2013)

  6. #79
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    weer eens een keer bij deze PT geweest. Op zich goed bevallen, dames zijn actief zelfs zozeer dat je moet oppassen om niet heel snel leeg getrokken te worden. Daarnaast sex mogelijk in het openbaar, dames vinden dit leuk. Geweest op een zondag, 5 dames aanwezig, theke-dame van de dag Tanja welke ook af en toe actief was.

    Eerste sessie met Alicia op de bank in de kamer, lekker opgegeild eerst d.m.v. trekken en pijpen vervolgens doggy op de bank, kon het helaas niet lang volhouden voordat ik mijn kruit verschoot. Dacht vervolgens rustig aan te doen maar naar een tijdje kwam Iliana me gezelschap houden. Lieve leuke vrouw die mijn type is. Alle goede voornemens laten varen om gecontroleerd te genieten gedurende de dag en boven met haar een sessie gedaan. Was lekker en goed vervolgens haar nog een beetje gemasseerd wat in goede aarde viel:smile: Onder protectie van mijn chaperonne Iliana plaatsgenomen op de bank wilde t rustig aandoen. Was goed aan het herstellen en vermaakte me prima met haar (je moet t er zelf wel n beetje maken want verder is er weinig vertier). Toen Iliana ff buiten een rookpauze geen houden zat ik ff onbewaakt. Werd vervolgens te grazen genomen door Alicia en nog een andere turkse schone. Toen Iliana binnenkwam moest ze er wel om lachen. Efin tegen de twee dames was ik niet opgewassen Na de douche maar plaatsgenomen op een kruk. Iliana kwam me een tijdje later halen. Toegestemd om op de bank met haar te gaan zitten onder voorwaarde dat ik verder met rust gelaten zou worden Ging een lange tijd best goed. Daarna met Iliana naar boven geweest, nog een leuke sessie gehad maar vervolgens wel klaar voor de dag. Was er nog net geen 4 uur geweest. Met een voldaan gevoel afscheid genomen van de club en Iliana en de reis naar huis weer aanvaard.

    Het was gedurende de tijd dat ik er was redelijk rustig wat o.a. te maken had met een of andere voetbalwedstrijd. Aan de ene kant leuk, je krijgt wel aandacht en met deze actieve dames af en toe meer als gewenst. Maar ja n Hollander heeft natuurlijk altijd te zeuren, vind het in ieder geval een stuk beter dan dat je moet bedelen om aandacht omdat de tent vol zit met Turken of andere landgenoten welke voorrang krijgen.

    grtz

    Zaadgranaat

  7. Onderstaande 5 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    anali (18 mei 2013),bad pritt (18 mei 2013),McMahon (21 mei 2013),rob333 (17 mei 2013),wooley (19 mei 2013)

  8. #80
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    12 maart 2017 @ 15:04
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Hen een beetje verdeelde gevoelens bij deze club.
    Is inderdaad zo dat je de dames bijna moet van je afschudden. je kan niet echt bekomen van een sessie. Je moet direct bij een dame gaan zitten en zo niet komt er wel direkt eentje bij jou zitten. heb je toevalig goesting op een andere griet, dan geraak je daar niet direkt bij... Ik wil een dame die moeite doet ook niet afronteren....

    Probleem is op de kamer. het is wel steeds afwerken....
    En pijpen... daar hebben Bulgaars-turkse meiden geen kaas van gegeten. In sommige clubs is het ook met condoom. Gelukkig is het hier zo,nder. Maar wat ze ook deden, ze konden me niet echt eboren met hun pijpkunsten.
    Neuken kan in verschillende standjes, maar ik had zo het gevoel dat het echt was van, kom neuk me nu maar... en dan kwam voor mijn geest dat die dames daar misschien wel verplicht waren.... Absoluut geen GFE... en tongkussen of zelfs gewoon kussen op de lippen is uitgesloten.

    heb nogthans geprobeert om de meiden verder te krijgen. Heb er eentje gebeft tot ze echt klaar kwam.... geen fake.... Maar was daarna niet te verwurmen tot iets meer op gebied van kussen...

    op dat gebied is Mettmann echt wel iets totaal anders.

  9. Onderstaande 2 leden hebben boske bedankt voor deze bijdrage:

    anali (17 juni 2013),Nacho (17 juni 2013)

  10. #81
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Is wel waar boske in bepaalde mate. Ik heb er ooit eens een dame gezien die echt wel gedwongen werd ofwel beviel haar het werk niet echt. Ze ging op bed liggen en ineens kromp ze heel ineen en ging ze achteruit. Die dacht precies dat ik haar ging verkrachten. Als je haar wou kussen op de wang, dan trok ze haar wang zo ver mogelijk weg en ze deed nogal vreemd.
    Zij was de eerste met wie ik naar de kamer moest bij mijn eerste bezoek. Als een soort inwijding was dat. Als die bij de andere meisje stond, was er geen probleem. De rest van de dag zag ik die weinig of niet actief.

    Tongkussen gaven ze niet als ik het me goed herinner, maar knuffelen deden ze wel goed. Ik had er toch af en toe een GFE. Er was bij sommige vrouwen wel een goed verlangen. En heel af en toe lag ik een hele tijd met een dame op de kamer.

    Prijs/kwaliteit vond ik het toch 1 van de betere plaatsen. Is voor mij dik 130 km rijden en je hebt binnenkort een groene umweltsticker nodig om er door te mogen rijden. Vooral dat laatste houdt me tegen. Ik rijd met een Diesel van een jaar of 9 oud denk ik en zou alleen nog een gele sticker kunnen krijgen heb ik opgezocht.

  11. #82
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boske Bekijk bericht
    op dat gebied is Mettmann echt wel iets totaal anders.
    Is niet te vergelijken met Mettmann, wat betreft prijs (mettmann bijna t dubbele), service (ook al is Anali al n half jaar niet meer in Mettmann geweest ivm mindere line-up, wat waren het tijden met Rita, Petra, Bea etc etc) en al helemaal wat betreft de accomodatie...

    Pt MG-Rheydt is gewoon veel n**ken voor heel weinig geld, niet meer en niet minder.

  12. #83
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard Reactie

    En pijpen... daar hebben Bulgaars-turkse meiden geen kaas van gegeten.

    Ik heb toch wel andere ervaringen met Bulgaarse...
    Soms moet je er gewoon expliciet naar vragen.
    Duidelijk maken dat je niet komt voor het ficken maar alleen voor het blasen.
    Dat doen ze vaak ook nog liever.

    .... Absoluut geen GFE...

    Zeker met Alicia kun je een goede GFE sessie beleven.
    Meer kans hierop krijg je natuurlijk als je wat vaker komt en ze je kennen.

    Wie kan mij zeggen of er in de huidig bezetting ook (super)slanke dames zitten?

  13. #84
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    afgelopen tijd 2 keer geweest, geen super slanke dames gespot. Allebei de keren ongeveer 5/6 dames waarvan 2 slank rest voller. Wel allen jong. Laatste keer waren Jessica en Suzy de slanke dames. Ongeveer 2 weken geleden.

  14. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    wooley (22 juni 2013)

  15. #85
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Na een afwezigheid van een jaar vandaag (maandag) deze club weer eens bezocht.
    Sarah was de thekefrau. Ze vroeg me waar ik al die tijd geweest was en herkende me nog. Naast haar nog 4 dames aanwezig, waarvan ik er 3 kende.
    Het was rustig, nooit meer dan 3 mannen aanwezig, waardoor er weer flink geknuffeld werd.
    Eerst een nummertje op de bank met Alicia. Best leuk als de mannen boven zijn en er een paar dames meekijken. Daarna met de overige 3 naar boven.
    Afgesloten met de thekefrau, die na een massage zin had gekregen en gebeft wilde worden. Ook ik had een happy end.
    Nog een paar biertjes gedronken, in de hoop dat de gun zich opnieuw zou laden, maar ik was denk ik nog niet helemaal hersteld van mijn club uitje van afgelopen vrijdag. 2 keer in 4 dagen tot het uiterste gaan vergt zo zijn tol....
    Voor 65 euro + 10 euro voor het bier toch een hele leuke middag gehad.

  16. Onderstaande leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    zaadgranaat (29 juli 2013)

  17. #86
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    hoi,

    klopt het dat Alina ook weer terug is?

  18. #87
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Ik heb geen Alina gezien.
    Wel Maria, een heel lekker ding.

  19. #88
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard


  20. #89
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    In de advertentie staan de prijzen voor So & Do.
    Dat moet zijn: So t/m Do.

  21. Onderstaande leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 augustus 2013)

  22. #90
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Alina is weer terug....
    Wooley was er gisteren...
    Eerste sessie met Maria wow wat een pop!ziet in echt beter uit als op fotos
    Is erg aanhalig in woonkamer en op de kamer gaat dat ook verder.
    Jammer dat ze weinig anders dan bulgaars spreekt.
    Wel zeer goede orale vaardigheden en ook de inzet bij het neuken was uitstekend.
    ben benieuwd hoe lang dit toppertje blijft.
    Tweede sessie met Alicia...Als je haar kent GFE experience
    Derde met Jessica,gewoon goed..
    Vierde sessie alweer met Maria....Top!
    Afgsloten met Alina die vandaag achter bar werkte maar toch even tijd had voor mij.
    Prima woensdag.
    De Riesen-Eisbear...

  23. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 8 augustus 2013),fg22 (16 augustus 2013),zaadgranaat (10 augustus 2013)

  24. #91
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    hier een week of twee geleden ook weer geweest. Begonnen met Alicia of de bank in de kamer, vervolgens Jessica en daarna Theodora. Verder aanwezig Maria, ziet er lekker uit maar helaas al geclaimd door een medebeer. Daarnaast aanwezig Cherie en een dame als Theke.


    grtz

    Zaadgranaat

  25. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (16 augustus 2013)

  26. #92
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Paar keer geweest, maar altijd zeeeeeeer tevreden ...

    Altijd goede ontvangst, altijd zeer nette beleefde en gepastactieve dames, redelijk eten, goed te drinken.

    Kortom : Voor prijs - kwaliteit zeeeer goede plek !

    Ga zeker regelmatig eens binnenlopen ! Zeker nu actietarieven gelden!
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  27. #93
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht
    redelijk eten
    Dan heb je het zeker zelf meegebracht
    Ik heb hier nog nooit iets eetbaars gezien.

  28. Onderstaande leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    anali (18 augustus 2013)

  29. #94
    Geregistreerd
    5 februari 2006
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 21:37
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    44 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Man with the GOLDEN gun Bekijk bericht
    Dan heb je het zeker zelf meegebracht
    Ik heb hier nog nooit iets eetbaars gezien.
    Inderdaad, hier is nooit ook maar een kruimeltje te eten.
    Voor het overige best een leuk, low-budget adresje.

  30. #95
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    Gisteren @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    eten kan je aan de toog bestellen dan laten ze iets komen

  31. Onderstaande leden hebben schmusebaerchen2001 bedankt voor deze bijdrage:

    odie120167 ( 8 september 2013)

  32. #96
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Heb me eens hier aangemeld uit nieuwsgierigheid.
    Een entree-bedrag per tijd en je bent voorzien.
    Aanwezig waren diverse dames: Cherry, Helena, Alicia, Nina. Ook 2 andere die ik niet van naam ken maar die wel werkten.
    Ook 2 die er waren maar nog niet werkten. Hiervan kwam ik er eentje tegen toen voor haar werk ging douchen. Dit douchen was niet geheel overbodig gezien wat mijn neustrilharen aan signalen opvingen. Denk dat deze dame uit een land kwam waar bepaalde producten van de Etos niet voorradig zijn.
    Voorzieningen zijn spaarzaam, sfeer is nogal enkelvoudig.
    Met de genoemde dames gekamerd (als dit met zo'n 10-15 min zo genoemd mag worden).
    Cherry begon gelijk over extra service. Niet gedaan omdat dat erg gevaarlijk is.
    Met de andere gewoon een wipje en weg.
    Je moet van het concept houden maar het zal voor mij niet heel vaak worden.
    Mss is de kwaliteit hier wel goed in verhouding tot vergelijkbare concurrenten.
    Mag niet vergeleken worden met saunaclub en ik geloof dat ik daar meer van hou!

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  33. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    odie120167 ( 8 september 2013)

  34. #97
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    10 augustus 2022 @ 14:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    77
    Thanked
    41 in 10 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag even naar hier toegereden. Het was een afweging met een herkansing van Herten, maar ivm de recenties toch voor MG gekozen. Tenslotte moet je het toch zelf alemaal ervaren.

    Tegenover het pand geparkeerd. Ik moet zeggen dat het wel een beetje op een rare plek zit. Aangebeld naar boven en € 50,= afgetikt voor 3 uur!!! (Kom ik op de site niet tegen....maar goed). Je kan de bekende handoek omdraaien of een badjasje aantrekken. Locatie is sober, oud maar wel netjes en best schoon. De twee douches zijn voor zowel de gasten alswel voor de dames. Er is een mini sauna en een bakonnetje die is afgeschermd voor de inkijk vanuit de woonhuizen rondom. Leefruimte is een bar met 3 fruitautomaten en een zitruimte met 3 banken en een danspaal.

    Bij binnenkomst zijn er 4 dames aanwezig (Alicia, Theodora, Jessica en Cherry). Je wordt door de dames verwelkomt en uitgenodigd om bij hen te komen zitten. Naast mij is er nog 1 beer binnen. Volgens de dames wordt het 's avonds altijd veel drukker. Zelf vind ik het prima zo. De dames 2 x roemeens en 2 x turks spreken gebrekkig duits maar proberen wel met je aan te leggen. Onderling moeten ze eigenlijk duits spreken maar meestal gaat dit in het Bulgaars tot er iemand roept "Duitsch Sprechen!!". Best wel grappig en kan dit wel waarderen.

    De eerste ronnde was met Theodora na het gekeuvel op de bank wilde ze graag op de bank verder. Hier had ik niet z'n zin in dus werd het kameren. Op de kamer een normale sessie ze pijpt best lekker. Neuken in diverse standjes en lekker met de hand klaar gemaakt. Zo de druk is van de ketel.

    Tweede ronde met Jessica. Ze heeft een mooi slank lijfje. Ze is vriendelijk en heeft zelfs wel iets liefs. Heb haar de tweede ronde een zeer uitgbreide massage gegeven. Dit wist ze zeker te waarderen en ze was niet meer van mij af te slaan. Ze liet ook het muurtje (wat deze dames standaard hebben) zakken en heb mij in de recuperatietijd goed met haar vermaakt. Hierna wilde Jessica mij graag bedanken en hup voor de derde ronde. Fijne sessie. Bij de benedenkomst waren er al een tweetal beren meer, waardoor jessica en ik weer bij elkaar plaats namen om wat af te koelen.
    Omdertussen kwam er een duitser binnen van zeker 200 tot 250 kilo. Een pens tot aan z'n knieen. De dames schrokken wel een beetje en gingen niet spontaal bij hem zitten (niet echt professioneel maar zeker wel te begrijpen). Deze man begon ook te klagen tegen de eigenaar die aanwezig was. Uiteindelijk heeft de Thekefrau het opgelost en de beste man van zijn lading bevrijd (mag ik aannemen).

    Mijn 3 uur liepen z'n beetje tot een einde maar ronde 4 vermaakt met Cherry. Ze ziet er niet zo geweldig uit maar kan heerlijk nat pijpen. Ze maakt het je helemaal naar je zin. Prima afsluiting van de middag.

    Ik kan van deze tent die er louche uitziet niet anders concluderen dat de service prima is. Je bent welkom, de dames zijn actief. Als je dit afzet tegen de prijs van € 50,= heb ik echt niets te klagen.
    Herhalingsgevaar is dan toch zeker 100% aanwezig.

  35. Onderstaande 4 leden hebben odie120167 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 8 september 2013),hansdordt ( 8 september 2013),MiniME ( 8 september 2013),Wijze grijze ( 8 september 2013)

  36. #98
    Geregistreerd
    11 augustus 2008
    Last Online
    10 augustus 2022 @ 14:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    43
    Discussies
    1
    Thanks
    77
    Thanked
    41 in 10 posts

    Standaard

    He Befbeer,

    Dit is natuurlijk niet te vergelijken met een saunaclub, maar daar is de prijs dan ook weer naar. Overigens zijn de saunaclubs veelal mooi en ruim maar de service van de dames ook niet altijd alles.

    Ik zou zo zeggen....ieder zijn voorkeur en ervaring.

  37. #99
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag weer een bezoekje gebracht. Het was erg rustig maar een stuk of 4 medeberen gezien, dit komt mogelijk omdat er verkiezingen waren.
    Een stuk of 5 dames aanwezig, Sarah was theke. Vrouwen zijn hier erg actief en omdat het zo rustig was werd je behoorlijk belaagd. Vind dit zelf niet zo prettig deel liever zelf mijn tijd in. Maar dit is beter dan dat het ontzettend druk is met turken waardoor het moeilijk wordt een dame te scoren.

    Eerste sessie met een zekere Sibel, erg mager, slecht gebit. Goede sessie, aardige vrouw. Tweede sessie met Jessica, doet altijd haar best om het je naar je zin te maken. Pijpen zonder.
    Voor de 3de sessie benaderd door een Bulgaarse dacht dat ze Tina heette, tatoeage op het been. Had al het gevoel moet ik niet doen maar er toch weer in getrapt. Sessie was beroerd, gezeur, gezijk en gekreun. Indien je verstandig bent mijd deze dame.
    4de sessie, Nathaly, vriendelijke wat vollere dame. Goede service.

    Verder nog aanwezig Theodora.

    Mis eigenlijk in deze tent ook wat optisch mooiere dames (slank), maar zal er toch wel weer terugkomen.

    groet,

    Zaadgranaat

  38. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    uras69 (21 november 2013)

  39. #100
    Geregistreerd
    13 december 2006
    Last Online
    28 november 2022 @ 14:19
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    37 in 11 posts

    Standaard

    Ik ben er deze week geweest, was er rond half 2. Eerst gebeld welke dames er zouden zijn en de reacties hier en op hookers gecheckt.

    Er waren in het begin nog 2 mannen, maar die waren binnen de kortste keren weer weg. Later nog 1 gezien en dat was het dan.

    Ik had dus het rijk alleen met een stuk of 5 van die meiden/vrouwen.

    Het is er niet echt gezellig, maar ook niet slecht. Voor 2 uurtjes 50 euro afgerekend. Zoals eerder beschreven (en zoals altijd in deze tenten): Schatzi, wie geht's? Alles Okay?? Komm, setz dich hier.

    Op de bank friemelen ze een beetje.
    Ik denk tijd goed benutten, met Cherry naar boven. Ze is redelijk fors, maar als ze de kleren uit heeft, is ze toch wel lekker. Met haar op de kamer vrij aardige sessie, maar zoenen is er niet bij. Ze pijpte me eerst een tijdje, maar deze dames doen het vrij hard allemaal, helaas. Condoom erom (te klein!!) en beetje neuken. Ik heb dat onderbroken en ben haar gaan beffen, zo lang tot ze klaar kwam. Toen weer neuken, tot de finish.

    Terug naar beneden op de bank. Jessica zegt: Komm Schatzi. Zij was de mooiste van het stel, dat had ik al gezien. Zij begon meteen weer te friemelen, dus 1 minuut nadat ik beneden was. Onderling praten ze Turks of Bulgaars of Roemeens. Niet echt gezellig. Als je haar aanraakt, gaat ze toneel spelen. Zij wilde beneden op de bank, maar daar had ik geen zin in. Dus, hup naar boven. Ze vond het koud, dus ik heb een tijdje op haar gelegen en haar een beetje gemasseerd en opgewarmd. Daarna wat actie: Ook weer te hard pijpen, geen zoenen en beffen wilde ze ook niet echt. Aan haar tietjes was ook niet het allergrootste succes. Dat kietelde weer. Even beetje geneukt en sessie gestopt. Leuk om met een lekkere meid in bed te liggen, maar er was geen interactie.

    Weer naar beneden. Komm Schatzi. Toen bij een slanke blonde met kleine tietjes (cup a) gaan zitten. Even later kwam de Thekedame (kleine dikke donkere) vertellen dat ik nog een half uurtje de tijd had en nog 1 keer naar Zimmer mocht.... Dus met die dame naar boven. Zij wilde ook beneden in de kamer, maar ik niet. De sessie met haar was ook niet super: hard pijpen, ff aftrekken, ff aan mij tepels zuigen, alles steeds een paar seconden. Toen standje 69, ik dacht dan merkt ze hoe ik het bij haar doe en dan doet ze het ook zo bij mij. Maar dat snappen deze dames niet. Steeds om de 15 seconden wat anders. Condoompje erom, even geneukt, maar dat was geen succes. Aan haar tietjes zuigen mocht ook niet. Uiteindelijk met de hand laten afmaken.

    Er was nog 1 andere dame die me wel leuk leek, een iets langere blonde, ze was verkouden, kuchte flink, of was van het roken. Daar had ik ff geen zin in.
    Verder dus 2 kleine donkere dikkertjes, had ik ook geen zin in.

    Conclusie: niet gezellig, behuizing is redelijk. Voor 50 euro met 3 meiden op de kamer, 1 matig, 1 redelijk, 1 goed. Kun je ook niet echt over klagen.
    Maar ik mis een beetje wat ik voorheen in Viersen had met Paula en Nicole en ook wel met Steffi.

  40. Onderstaande 4 leden hebben zoekmachine bedankt voor deze bijdrage:

    odie120167 ( 6 november 2013),rob333 (17 oktober 2013),uras69 (21 november 2013),Willi69 (17 oktober 2013)

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Diamond 468*60