Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 195
  1. #26
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    12 februari 2019 @ 16:10
    Berichten
    22
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Bedankt wooley voor de uitleg.
    Het hele NZC gebeuren houd mij altijd tegen, gelukkig komt het hier dus niet voor
    Binnenkort maar eens langs deze PT gaan

  2. #27
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Halle collega-ijsberen.

    Gisteren in deze partytreff geland (rond 14.00 uur). Was hier een aantal maanden niet geweest (laatste tijd vaker in H7 geweest), dus nu gekozen voor een goedkoper alternatief.

    Bij binnenkomst viel gelijk op dat de kledingkstjes vernieuwd zijn. Ook krijg je geen gewone handdoek om om te slaan, maar een stoffen bontgekleurde doek met franjels.
    Herkende gelijk Alicia, Nina en von (zij deed helaas de theke, zou haar graag eens onder handen willen nemen).

    Verder waren er Gul, sarah en nog een zeer dunne geblondeerde turkse chick die er goed uitzag. Eerst een keer op de kamer geweest met Sarah. De nood was hoog, dus binnen 20 minuten later stond ik (tevreden) onder de douche. Daarna een hele tijd met Nina gezeten, later ook nog naar de kamer. Nina is en blijft voor mij in deze partytreff toch de nummer een wat betreft de combinatie van looks en service (Alicia weet beter wat mannen willen, maar haar heb ik gisteren niet gedated).
    Later nog een keer met Sarah gedated. Service is niet slecht, maar ze zou wat aan de bijtertjes moeten doen.
    Als laatste met de (voor mij) nieuwe zeer dunne geblondeerde turkse naar de kamer geweest. Had al zo'n vermoeden dat ze nieuw is in het vak (zag haar eerder die dag alin de woonkamer stuntelen met een andere ijsbeer), en op de kamer bleek inderdaad dat ze niet echt begreep wat de bedoeling was. Ze sprak ook geen woord duits of engels. Maar ja, zo'n lolita moet ik toch even nader leren kennen.

    Om ongeveer 20.30 vertrokken, en geen minuut verveeld. De meiden houden je altijd gezelschap. Verder viel op de niet de hele tijd turkse muziek gedraaid werd, maar nu ook gewone moderne popmuziek (westerse). De hele dag niet meet dan 4 tot 5 ijsberen gezien. Ik denk dat het voor veel anderen te rustig en saai zou zijn, maar voor mij is zo'n party-stemming niet altijd nodig; optimaal voor mij.

    Bij buitenkomst nog even een Giros-teller geweest eten voor 7.50 euri (goed idee Piepo777!!!) bij de eettent, als je buiten komt naar links, op de hoek.

    Groeten, Anali.

    @tillie: volgens mij zetten ze dat tabulos er gewoon bij om klanten te trekken. Heb zowieso nog nooit gehoord of meegemaakt dat ze AO (wel PZC) doen, maar ook tabulos i.d.v.v. AV of andere dingen nooit gehoord.

  3. Onderstaande 4 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 april 2012),jaro (18 april 2012),rootman (19 april 2012),wooley (17 april 2012)

  4. #28
    Geregistreerd
    15 juli 2011
    Last Online
    6 november 2012 @ 14:41
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    57 in 15 posts

    Standaard

    Gisteren ook een expeditie naar deze club gemaakt. Ja het is veel te ver voor mij, maar ik had weer eens zin een epische fiets/ treintocht te ondernemen naar een voor mij onbekende club (bovendien heb ik een berg NS dagkaarten van Albert Heyn voor E 16 aangeschaft, die moeten in mei gebruikt zijn, dus ik 'moet ' wel ).

    Uiteindelijk dus maar 4 uren in de club en 1/2 uur in de uitstekende gyros tent doorgebracht.

    Club gezellig en kleinschalig; verhouding dames : beren steeds beter dan 1; alleen Duitse (saaie) mede ijsberen (stamgasten). Vrij veel Turkse/ Balkan muziek, maar niet storend. De eigenaar was ook aanwezig, in een gedistingeerd pak, en was zeer betrokken bij het welbevinden van de klanten.

    Dames aanwezig: blonde hyperslanke Sibel T, kleine mooie, maar grasgroene Mima T, Sarah B, Nina T? Een wulpse Iraanse, en nog 2 anderen waarvan ik de naam/ herkomst niet heb meegekregen.

    Inderdaad krijg je in deze club maximaal sex voor je E 65, de dames zijn (van het kaliber van) hun website; sommigen met een schoonheidsfoutje, maar allemaal leuk en sexy om te zien.

    Niet voor beginners: nog voordat het kopje koffie gezet was zat Sarah al in cowgirl bovenop me naast de danspaal. Oeps, te snel, nog geen 2 zinnen kennismaking. Even later een trio in de huiskamer met de Iraanse Rubens schone en Nina, pas na het douchen was mijn kopje koffie gezet!

    Gedurende mijn gehele bezoek ging dit patroon door, nu op mijn verzoek wel op prive kamers. OK, lekker sexen, maar zo werkt het voor mij niet: totale afwezigheid van enig persoonlijk contact met de dames, laat staan romantiek. Helaas stond beffen ook bij niemand op het programma. Dan komt het orgasme niet dichterbij na elke sessie, maar wordt juist steeds moeilijker te bereiken.

    Mima was net nieuw, spreekt geen woord over de grens. Ze had een sexy buikdansje aan de paal gedaan, en was steeds bezet, meest in conversatie. Beetje gemasseerd en toen naar boven. Ik vrees dat Mima een verkeerde beroepskeuze heeft gedaan, want ze houd hier helemaal niet van: bij pijpen ging ze bijna over haar nek. Op haar verzoek na ca 10 seconden dan maar neuken. Heel rustig aan, maar haar gezicht vertrok van pijn. nog heel even, op haar verzoek, heeel rustig doorgegaan. Het arme kind kan hier helemaal niet tegen. Sessie afgebroken, haar verzekerd dat dat het echt heel goed was geweest. Na afloop vroeg de theke hoe het was geweest. Heel goed natuurlijk, maar proberen duidelijk te maken dat het te zwaar voor haar is, dat men haar moet sparen.

    Alweer bijna tijd om te gaan, nog niet 1x gekomen, de druk begon pijnlijk te worden. In een laatste sessie met Sarah uiteindelijk zelf de zaak maar ter hand genomen. Voor mij dus geen herhaling...

  5. Onderstaande 4 leden hebben rootman bedankt voor deze bijdrage:

    anali (19 april 2012),bad pritt (23 april 2012),Badslippers (19 april 2012),Erru (19 april 2012)

  6. #29
    Geregistreerd
    15 juli 2011
    Last Online
    6 november 2012 @ 14:41
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    27
    Thanked
    57 in 15 posts

    Standaard

    Om misverstanden te voorkomen: Ik schat Mima 20 - 25, ze heeft een verticaal keizersnee lidteken. Mijn indruk is zeker niet dat ze gedwongen wordt, maar meer dat ze een kans zag haar familie rijkelijk te ondersteunen, haar eigen toekomst op te bouwen, en dat ze geen besef had hoe zwaar dit vak kan zijn.... Eigenlijk denk ik dat ze heel graag in deze positie wil slagen, en dat ze het jammer vind dat het niet lukt (net zoiets als ik ooit heb meegemaakt in de asbestverwijdering: bakken met geld, maar ik kreeg het te benauwd met het masker op)...

    In deze club, en waarschijnlijk in deze combinatie van nationaliteiten, is het blijkbaar 'not done' voor de dames om persoonlijk te worden. Dit, ook gezien het taalprobleem, maakt het enorm moeilijk naar boven te krijgen hoe het een en ander echt in elkaar zit...

    Mima is een schatje! Ik hoop dat ze haar weg zal vinden, DVP, trouwen met veel mooie kindjes, of een verborgen eigen droom (moviestar?)!

  7. Onderstaande 2 leden hebben rootman bedankt voor deze bijdrage:

    anali (19 april 2012),PartyGoof (20 april 2012)

  8. #30
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley is net terug van deze tent....
    waren 9 meiden en circa 10 gasten.
    was samen met 2 kameraden en we hebben ons super geamuseerd.
    continue met de meiden gedold en aan de lopende band geile shows gegeven terwijl de rest van de gasten vol ongeloof keek!
    heb zo'n 5x gekamerd waarvan 1x met mima
    ....schuchter mooi popje,die de westerse pikken niet aankan.is maar 1m45 groot@
    te groot vlgs haar en ze had er ook moeite mee om te pijpen.voorzichtig geprobeerd,maar je zag aan haar dat het te pijnlijk is.
    heeft me wel lekker afgetrokken (met 2 handjes).
    goede sessies gedaan op de bank en op de kamer met de rest van de dames.
    i'll be back
    De Riesen-Eisbear...

  9. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 april 2012)

  10. #31
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    Zondag deze club een bezoekje gebracht.
    Aanwezig waren Jessica,Sahra,Alina,Sibel gul en Ivon achter de theke.Later op de avond is Mima er nog bijgekomen.
    Met alle dames een keer op de kamer geweest maar vond het niet denderend .
    Ben ik andere clubs geweest en vond die beter zal hier dus niet zo vlug terug naar toe gaan

  11. Onderstaande leden hebben schmusebaerchen2001 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (25 mei 2012)

  12. #32
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    hoi Schmusbaerchen, welke clubs vond je beter?

  13. #33
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadgranaat Bekijk bericht
    hoi Schmusbaerchen, welke clubs vond je beter?
    en waarom ?

  14. #34
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    beter zijn vind ik xanten en mettmann omdat de service daar beter is (daar is het niet van nein schatzi das nicht ).Zijn wel wat duurder maar zal de volgende keer liever wat meer betalen om meer plezier te hebben

  15. #35
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Na mijn recente aanmelding op dit forum wil ik ook nog wel even berichten over eerdere ervaringen met Duitse Pauschalclubs. Moet hiervoor wel grotendeels terugvallen op mijn herinnering die misschien niet meer helemaal up to date is. Maar dat zal ook wel te wijten zijn aan het verschijnsel dat tijdens zo’n bezoek je hersens zich schijnen te verplaatsen naar je zwellichaam. Dit wordt dus mijn tweede forumbijdrage.

    In Mönchengladbach bezocht ik begin Mei twee maal de Partytreff in MG-Rheydt Beide keren gekozen voor het EUR 50,= tarief voor 2 uurtjes. Dit volstaat ook naar mijn mening. De club oogt wat aftands en er is, behalve sex, verder niets te doen. Je kunt er in een kleine sauna gaan zitten, maar dat is niet zo mijn ding. En bovendien had mijn bezoek andere prioriteiten…

    Sibel (BUL) 21: Een lekker smakelijk mals Balkanhapje (letterlijk!). Communicatie is een probleem, maar aangezien ik van nature een geduldig mens ben, heb ik het toch een beetje tot een persoonlijke klik weten te brengen. Hierdoor waren de sessies met haar zeer goed en best wel intens. Vooral haar pijpkunsten zijn fenomenaal en haar oogcontact staat definitief in mijn geheugen gegrift.

    Jessica (TUR): Gewoon een goede beurt mee gemaakt. No nonsense sex, zonder speciale hoogte- of dieptepunten.

    Mima (ROE) 19: Deze kleine helleveeg (150 cm) heeft het verkeerde beroep gekozen: Op de kamer alleen maar jammeren en klagen “nix anfassen keine Lust, noch nix fertig?”. Zich uit te kleden was haar nog teveel moeite. OK, stop maar, dit wordt niks. Dus na 5 minuten stond ik tot ieders verbazing weer terug in de centrale kamer. Vragende blikken bij iedereen. Toen kwam:

    Gül (TUR) 28?). Zij vroeg me waarom ik zo snel terug was. Naar waarheid heb ik haar over de lusteloosheid van Mima verteld. Zij nam me toen mee naar de kamer en heeft het ontbrekende engagement van Mima ruimschoots gecompenseerd. Een heerlijke rustige pijpsessie met veel gevoel en ervaring. Klasse. Zij adviseerde me om me bij de Thekefrau te over Mima’s service te beklagen.

    Toen we weer onder kwamen, was Mima verdwenen en de Thekefrau (Yvonne?) kwam al uit zichzelf naar me toe, omdat ze ook had meegekregen dat er iets niet goed zat. Na mij aangehoord te hebben, verontschuldigde ze zich meermaals en vond dat de klant niet de dupe mocht worden van problemen bij de meisjes. Nu ben ikzelf van mening dat iedereen een slechte dag kan hebben en als men dit gewoon aangeeft, dan even goede vrienden, maar dan gaan we toch niet naar de kamer. Geen punt bij Grijze Wijze.

    Tijdens een rustig moment ook nog een duo blowjob met olie massage op het bankstel naast de danspaal gehad. Met Jessica en Sibel (trio’s op de kamer doen ze niet, alleen in het openbaar)

    Conclusie: voor weinig geld kun je hier je spontane druk afbouwen. Ga er niet heen voor een hele dag, of neem anders je laptop, krant of tijdschrift mee. Er zijn 3 kamers voor je activiteiten, waarvan er tijdens mijn bezoeken altijd eentje beschikbaar was. Geen wachttijd. Douchefaciliteiten zijn achterhaald. 2 stuks in de zelfde ruimte met WC en bidet voor de ladies. Ik adviseer om je eigen badslippers mee te nemen. Is wel zo hygiënisch. Er is helemaal niets te eten. Kun je er wel bestellen en dit wordt dan door een Imbiss in de buurt gebracht. Men doet zich wel alle moeite voor je en is de hele tijd in de weer met opruimen en poetsen. Een structurele verbouwing zou echter meer uithalen. Maar ja, het moge duidelijk zijn dat je bij dit lage prijsniveau geen toplocatie kunt verwachten. Ik heb er 5-6 ladies aanwezig gezien en max 4 bezoekers.

  16. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (31 mei 2012)

  17. #36
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Afgelopen week spontaan even langsgeweest. Van de oude garde niemand werkzaam: Nina afwezig. Yvon afwezig, Alicia aanwezig maar niet werkzaam, alina deed de theke. Wel aanwezig waren Mima, Jessica en Sibel, maar hiermee viel helaas geen oorlog te winnen. Ook een aantal andere ijsberen leken nogal behoorlijk gefrustreerd door de gedemotiveerde dames. Samenscholen met enkele landgenoten was ook nogal storend, en dan niet alleen van de dames, maar ook van de jonge chef (niet de oude chef); hij heeft de dames duidelijk niet onder controle, maar dat is ook niet verwonderlijk als je je zelf de hele avond aan het vermaken bent met enkele gasten.
    Gelukkig heb ik Alina nog een keertje kunnen scoren, ondanks dat ze de theke deed.

    Jongens, het moet niet veel gekker worden hier!!!

    Zoals de duitsers het zo mooi weten te zeggen: '65 Euro im Sand gesetzt'

    Groeten,

    Anali

  18. Onderstaande 2 leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (31 mei 2012),wooley ( 2 juni 2012)

  19. #37
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Ik ben hier afgelopen dinsdag geweest. Het was een rustige middag. Een vrijwel geheel vernieuwde crew verwende mij toch weer als vanouds.
    De dames zagen er niet slecht uit, hoewel ze wel allemaal een buikje hadden.
    Het leuke van deze club is nog steeds dat de dames je in de huiskamer actief blijven benaderen, ook als je net bent wezen kameren.
    Veel plezier gehad met vooral Gul en Laura. Gul had ik beneden een goede nek massage gegeven. Als dank mocht ik haar openbaar anaal nemen.
    Ja, zo gaat dat daar. Wel jammer dat ik net was leeggemelkt op een kamer, dus afmaken lukte helaas net niet.
    De dames zijn in de woonkamer meestal losser dan boven op de kamers.
    Uitzondering hierop was Laura, die boven helemaal los ging.
    Gemiddeld waren er 3/4 beren en 4 dames. Later op de middag nog maar 2 beren.
    Al met al weer een vermoeiende dag dus...
    Ik denk dat het daar bij warm weer wat rustiger is omdat ze er geen tuin hebben. Wel een dakterras overigens met wat partytenten.

  20. #38
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    70
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    47 in 19 posts

    Standaard

    ja en als het warm weer is kanj e het onder die tenten niet uithouden

  21. #39
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rridder Bekijk bericht
    Het leuke van deze club is nog steeds dat de dames je in de huiskamer actief blijven benaderen, ook als je net bent wezen kameren.
    Veel plezier gehad met vooral Gul en Laura. Gul had ik beneden een goede nek massage gegeven. Als dank mocht ik haar openbaar anaal nemen.
    Ja, zo gaat dat daar.
    @rrider : I envy you

  22. #40
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Donderdag weer even binnengewipt. Weer wat bekende gezichten, en 1 nieuw jong donker meisje uit Nigeria.
    Verder 4 bekende gezichten uit Bulgarije. Deze keer allemaal slank op de bardame na.
    De Nigeriaanse was veruit de knapste. Heerlijk figuurtje en ook vriendelijk. Meteen meegenomen naar de kamer.
    Na wat wederzijds betasten vroeg ze "ficken"? Ok, laten we dat maar meteen doen, pijpen doen we straks nog wel een keer dacht ik.
    Was natuurlijk zo klaar op deze schoonheid.
    Beneden in een sneltreinvaart de overige dames gehad. Vooral met Mima klikte het goed.
    Ze daagde me steeds uit met haar wulpse bewegingen en kreeg me 2 keer mee naar boven.
    Haar service is standaard te noemen.
    Toen weer bij de Nigeriaanse gaan zitten. We raakten in gesprek, maar al snel begon ze te zeuren om een fles champagne, iets wat ik daar overdag zelden meemaak.
    Nou is dat wel een dame waar ik me voor voor wat extra geld extra wil laten verwennen, maar ik kan niet zo lang blijven en kon ook geen alcohol drinken.
    Ze stond erop dat ik haar wat te drinken zou geven. Blijkbaar had ze de spelregels nog niet zo goed begrepen.
    Gesprek maar afgebroken en met een andere dame verder gegaan.
    Het was weer een rustige middag. Gemiddeld 3 heren en 4 - 5 dames. Altijd wat om handen dus.

  23. Onderstaande leden hebben rridder bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 juni 2012)

  24. #41
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    ik ga deze club binnenkort eens bezoeken, ben erg benieuwd. Ben namelijk alleen maar saunaclubs gewend.
    wat ik bovenstaande recensies niet tegenkom; doen de dames ook aan tongzoenen?

  25. #42
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanslatta Bekijk bericht
    ik ga deze club binnenkort eens bezoeken, ben erg benieuwd. Ben namelijk alleen maar saunaclubs gewend.
    wat ik bovenstaande recensies niet tegenkom; doen de dames ook aan tongzoenen?
    Als ze je mogen doen ze dat in elke partytreff/goedkopere pauschalclub als standaard service doen ze dat nergens voor dat tientje per beurt.

  26. #43
    Geregistreerd
    14 januari 2010
    Last Online
    8 augustus 2013 @ 09:50
    Berichten
    62
    Discussies
    2
    Thanks
    21
    Thanked
    53 in 17 posts

    Standaard

    Je moet in deze lowbudget clubs idd een goede klik vinden en dan is er meer mogelijk.
    Standard zit zoenen niet in het pakket. Zoals overal: je krjgt waar je voor betaald.
    Als je de optiek en service van een saunaclub bent gewent zal dit wel tegenvallen.
    Hoewel er soms wel wat rondloopt dat ook in een saunaclub zou kunnen werken.
    Je moet ook altijd een beetje geluk hebben met het aanwezige team. En met de drukte.
    Belangrijk is hoe je met ze omgaat en dat je de dames kunt amuseren en plezier kunt maken. Dan lukt dit op de kamer ook wel.
    Ik ben eigelijk benieuwd wie er ervaring heeft in dit soort clubs met het uitdelen van champagne e.d. of het geven van fooien.

  27. #44
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Zelf doe ik aan het geven van die flessen 'champagne' niet mee. Ten eerste kan ik niet drinken ivm rijden. Ten tweede geef ik iemand liever wat extra geld (zie hieronder) ipv zo'n fles drank (Het gaat tenslotte toch om het extraatje dat de dames verdienen, niet dan?).

    Verder moet ik opmerken dat ik in Pauschallclub Buer in Gelsenkirchen een keer zag hoe ze de lege flesjes opnieuw vulden met bronwater en 7-up of zoiets (zie mijn bericht daar van 27 februari 2011).

    Fooien doe ik eigenlijk niet meer (zoals ik al eerder ergens schreef op dit forum) zo vlug. Vaker meegemaakt dat de dames me na een week of zo alweer waren vergeten, na hun een week eerder een fooi te hebben gegeven. Nee. laa maa zitte dan. Misschien wel nog als de service uitzonderlijk is...
    Vroeg me trouwens af of hierover niet al ergens een draadje is op dit forum...

  28. #45
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Met champagne en fooien probeer je iets te kopen dat je niet kunt kopen..sympathie, een klik..verspilde moeite en het werkt eerder tegen je in een partytreff/pauschalclub.

    Kontakt maken, kan op ontelbare manieren en werkt veel beter.

  29. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    anali (29 juni 2012)

  30. #46
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Met champagne en fooien probeer je iets te kopen dat je niet kunt kopen..sympathie, een klik..verspilde moeite en het werkt eerder tegen je in een partytreff/pauschalclub.
    Met fooien probeer IK niet per definitie iets te kopen! In een restaurant geef ik ook altijd een mooie fooi als de service goed is, -ALS DANK!!!

  31. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (30 juni 2012)

  32. #47
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Zelf doe ik aan het geven van die flessen 'champagne' niet mee. Ten eerste kan ik niet drinken ivm rijden. Ten tweede geef ik iemand liever wat extra geld (zie hieronder) ipv zo'n fles drank (Het gaat tenslotte toch om het extraatje dat de dames verdienen, niet dan?).
    ....
    Fooien doe ik eigenlijk niet meer (zoals ik al eerder ergens schreef op dit forum) zo vlug. Vaker meegemaakt dat de dames me na een week of zo alweer waren vergeten, na hun een week eerder een fooi te hebben gegeven. Nee...
    Ja je hebt gelijk. Het dat werkt bijna altijd contraproductief. Ik had deze week een vergelijkbare ervaring:

    Ik was deze week met een meid op stap. Ze belde me omdat ze problemen had en of ik haar kon helpen.

    Met mijn stomme kop deed ik dat ook nog. We zijn in Dortmund wat leuke dingen gaan kopen voor haar die ze 'vergeten' had van thuis mee te nemen.

    Na afloop belde ze met haar pooier (bleek achteraf). Ze moest nog meer geld hebben. Ik had haar net een dagloon gegeven. Na dat telefoontje was ze gelijk weer weg. Nauwelijks met een bedankje. Stank voor dank dus.

    Ben toen maar doorgereden naar pt-dorsten. Daar heb ik wel lol gehad. Haar nummer heb ik nu op de blocked list gezet.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  33. Onderstaande 2 leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    anali (30 juni 2012),bad pritt (30 juni 2012)

  34. #48
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anali Bekijk bericht
    Met fooien probeer IK niet per definitie iets te kopen! In een restaurant geef ik ook altijd een mooie fooi als de service goed is, -ALS DANK!!!
    Dat doe ik ook weleens als dank maar vaker door ze een extra kamergang te gunnen, een massage te geven, ze bij het afscheid te bedanken....mar waarom geen geld geven, niks mis mee verder.

  35. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    anali (30 juni 2012),wooley ( 3 juli 2012)

  36. #49
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Nina staat niet meet op hun site. Weet iemand of ze vertrokken is???

  37. #50
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley was er 2 weken geleden.....
    was er druk maar heb me prima vermaakt,2xFT en 5x neuken vind ik wel genoeg!
    Het is jammer dat de tent er wat vadsig uitziet,want aan de service van de meiden ligt het niet.
    (Vooral als je ze wat beter kent.....)
    De Riesen-Eisbear...

  38. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (23 juli 2012)

 

 
Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.

Babylon 468*60