Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 195 van 195
  1. #176
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was geil dus op naar rheydt 81..
    Was er rustig qua beren. En wel 7 dames....
    Heb me goed geamuseerd met 5 van de 7...waarbij tina de beste sessie deed... Voor 70 euro lekkere sexparty gehad.
    Wordt nog wel vervolgd. Ciao
    De Riesen-Eisbear...

  2. Onderstaande 2 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 november 2016),zaadgranaat ( 7 november 2016)

  3. #177
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    ook weer eens geweest op de zondag. Stuk of 6-7 dames, heb me weer geamuseerd en zal er vast nog weer eens komen

  4. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 november 2016)

  5. #178
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was op weg naar nr 69 maar die namen de telefoon niet op.gewacht tot open om 14:00 uur maar 5 dames aanwezig...dus naar 81 gebeld.10 dames..nu weet ik uit ervaring dat dat niet altijd waar is.9 dames inclusief theke geteld en maar 2 beren.70euro afgetikt voor 5muntjes en badjas.ben binnen zo'n 3 uur 5x op kamer geweest.en het was weer gezellig met bekende gezichten.iliana,nina,jessica,sylvana en nieuwe slanke dame die geen woord behalve bulgaars sprak.allemaal kennis laten maken met annaconda...top middag.blijft goedkoop alternatief wat dichtbij is.
    Ciao
    De Riesen-Eisbear...

  6. Onderstaande 3 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (18 november 2016),Man with the GOLDEN gun (18 november 2016),Wentelt Eefje (19 november 2016)

  7. #179
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Gester wollte ich zum Partytreff.
    Kurz vor der Tür um 13 Uhr war der Zoll der die Damen in den Bus gebracht hat.
    Danach habe ich mehrfach in Havana angerufen und da hat auch keiner abgenommen .
    Wie es aussah hat der Zoll Partytreff und Havana überprüft.
    Gestern nach Anruf bei Partytreff hat der Besitzer gesagt das heute geschlossen sein aber morgen wieder geöffnet ist.

  8. #180
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Lijkt erop dat justitie extra de partytreffs en saunaclubs aanpakt... Met al die recente invallen zoals bij yy/xanten/mg rheydt...
    De Riesen-Eisbear...

  9. #181
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    ben geweest. Business as usual, 5 dames om uit te kiezen

  10. #182
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    idem voorgaande keer. Dames iets anders nu gekamerd met Nathalie en Alexandra

  11. #183
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:42
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Ik ben hier ook eens geweest en het zal voor mij ook de laatste keer zijn ...

    De ontvangst was ok bij binnenkomst. Het klein rijhuisje is gelegen aan een drukke baan. Je moet de trappen op. Daar werd afgerekend. De tarieven waar 2 x € 40, 3 x € 50. Ik naam 2 x voor € 40. Als ik een derde keer wou kameren moest ik € 15 opleggen.

    De doucheruimte is dezelfde als die van de dames en is akelig ... vuil. Ik zag vooral veel schimmel. Na het douchen rustig aan de bar gaan zitten en daar lonken de meeste dames naar jou. Er waren er in totaal 5 die allemaal op een bak zitten. Drie daarvan waren behoorlijk dik en allemaal rond de 40jaar. Twee waren magere meisjes en twintigers. Het ene magere meisje beviel me wel maar ik kon niet naast haar gaan zitten omdat ze met 2 op de bank zaten.

    De druk was hoog dus ik had niet veel zin om lang te wachten. Dan maar gaan zitten bij één van de dikkere veertigers. Op de bank gebeurde er niets. Ze heeft me 2 vragen gesteld. Wat mijn naam was en of we naar boven gingen. Nu ja de druk was hoog ... dus ok.

    Eens op de kamer zei ze me dat ze eerst ging douchen. Na 2min was ze terug en geen één teken dat ze gedoucht had ... (ze kwam trouwens met dezelfde kleren de kamer in). Ze vroeg me om op het bed te gaan liggen. Tongen kon niet. Maar achteraf is dat maar goed ook ... Op het bed speelde ze 1min met mijn lul en dan ging het condoom er al over. Ik vroeg om te pijpen zonder condoom maar dan kon niet. Ze heeft me 2min gepijpte MC en dan is ze zich op mij komen zetten. Toen mijn handen over haar benen gleden, voelde ik niets anders dan haar ... Na 1min vroeg ze of ik al kwam ... niet dus. Dan maar haar genomen in missionarishouding. Toen ze haar benen opende zag ik een enorme bos haar. Op zich geen probleem voor mij maar dat haar ging over op/tussen haar benen ... dit vond ik echt wansmakelijk. In missionarishouding verstand op 0 en het maar afgemaakt.

    Daarna opnieuw de vuile douche in want ik wou me absoluut wassen ... Zij heeft haar poes gewassen aan een bidet met haar kleren aan. Dat heeft ze waarschijnlijk ook gedaan toen ze voor de daad de kamer verliet. Ik ben me onmiddellijk gaan omkleden want ik had geen zin meer in deze keet. De eigenares kwam me nog de tweede jeton vragen ... dacht hem bij te houden voor eventueel een andere wandelaar die zin had, maar dat lukte niet.

    Eigenlijk voor deze prijs mag je niet veel meer verwachten, maar ik wou het toch eens proberen.

    Toen ik aan mijn auto kwam zat er nog een briefje onder mijn ruit. Een boete ... parkeren mocht er wel maar vaag zegt me iets dat je een kaart moet hebben in sommige steden ...

    Soit ... de eerste keer ... de laatste keer ...

    Voor iemand zoals ik die van CIM houdt, ben ik op zoek naar een ander (betaalbaar) huis dan Sky (Wuppertal, mijn favoriet maar onlangs een ontgoochelende ervaring), VV en Grimberg. Iemand nog tips ?

  12. #184
    Geregistreerd
    4 februari 2016
    Last Online
    19 september 2017 @ 09:00
    Locatie
    dicht bij Duitsland
    Berichten
    368
    Discussies
    3
    Thanks
    668
    Thanked
    405 in 192 posts

    Standaard

    Deze praktijken kun je verwachten als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten.....

    Groeten uit Gelderland.
    TOYOTA.

  13. #185
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten ditmaal op een donderdag. Het was behoorlijk druk met jong gekleurd volk. 7 dames aanwezig, sessie gehad met Jessica die weer terug is en de theke. Was ook een leuke jonge slanke dame aanwezig, helaas niet de gelegenheid gehad om hier gebruik van te maken. Rest mn dikke(re) vrouwen.

  14. #186
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Gisteren @ 08:42
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard

    Nog steeds NZ en FT ?

  15. #187
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley was in the buurt, dus effe binnen gewipt. 60 euri afgetikt voor 4 munten. 8 dames, Waarvan nogal wat kiloknallers, maar gelukkig ook 2 nieuwe slanke en jonge dames. Heb gekamerd met Jessica oude bekende , Maria nieuwe jonge dame , Alicia nieuwe jonge skinny.. Wow... en afgesloten met Sevgy... Met allemaal pzc en nmc... Was wel leuk om er weer eens te zijn. Ben benieuwd hoe club na 1 juli gaat overleven...
    De Riesen-Eisbear...

  16. #188
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    iemand hier nog recent geweest? nog steeds het oude concept?

  17. #189
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Is helaas saunaclub concept aka by night. 30 euri entree en 10 euri per sessie...
    Waren 2 dames op vrijdag middag dus doorgereden naar druckerstrasse.
    De Riesen-Eisbear...

  18. #190
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Had het van iemand anders al gehoort, die tijden zijn voorbij.
    Vraag mij wel af of Theodora er nog werkt?

  19. #191
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Vlgs mij niet meer. Heb haar meer als 1 jaar geleden in kerpen bij havanna gesproken...
    De Riesen-Eisbear...

  20. #192
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 17:50
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ok, bedankt!

  21. #193
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Ist der Laden Gechlossen ?
    Preis/Leistung ?

  22. #194
    Geregistreerd
    13 juni 2007
    Last Online
    10 februari 2024 @ 19:11
    Berichten
    130
    Discussies
    11
    Thanks
    4
    Thanked
    325 in 64 posts

    Standaard

    Gisteravond was ik in MG in een hotel en was op zoek naar Japanse/Koreaanse dames. Via ladies.de een privehuis gevonden waar 3 dames zouden zijn, 1 Chinese en 2 Japanse in de Römerbrunnen 35.
    Ik vroeg voor de zekerheid om foto's en ik die ik kreeg waren overduidelijk nep. Evengoed geprobeerd, het was maar 10 minuutjes rijden.

    Aangekomen bij het flatgebouw realiseerde ik mij dat ik nog nooit zo'n ghetto heb gezien in Europa. De straat lag vol troep, overal hoorde je geluid van echtelijke ruzies en kleine kinderen die om 22.00 nog op balkon schreeuwden. De flat zelf was slecht verlicht en stonk, dus dat was zoeken naar het juiste appartement. Deze trip deed mij denken aan mijn tochten in Hong Kong waar dit normaal was en de spanning deed mij goed! Bij aankomst deed de mamasan open en ik liep door naar de slaapkamer. In de veronderstelling dat ik nu werd voorgesteld aan de aanwezige meisjes... maar al snel werd duidelijk dat mamasan (50+) de enige dame was in het pand en er nooit jonge dames zijn geweest. Ik wilde nog de woonkamer inlopen waar ik mannenstemmen hoorde om stennis te schoppen maar daar werd ze heel nerveus van, ben toch maar naar de uitgang gelopen.

    Met een volle zak in de auto gaan zitten en kijken wat de opties waren. Eigenlijk maar 1 die nog open was: FKK Rheydt. Van een saunaclub verwacht je een redelijk vrijgelegen pand maar dit was een gebouw midden in de stad tussen de winkeltjes in. Aangezien de website offline was had ik geen idee van de kosten of dames maar belde met de stoute schoenen aan.

    Na 1 flinke trap te hebben genomen werd ik tegemoet gelopen door een dame. De dame had een best aardig gezicht maar haar buik was 2x dikker dan haar borsten dus niet echt aantrekkelijk.
    Al snel bleek dat ze het beste (nijl)paard van stal hadden gestuurd. Eenmaal boven wees ze naar de lockers maar ik vroeg eerst naar de dames en of ik ze mocht zien. Doorlopen mocht niet maar ze werden geroepen, in totaal 5 dames waarvan 1 bezet. Naast de dame die open deed waren er 2 dikkerds met een zigeuner uiterlijk en 1 dame van 50+ met grijze haren
    Ik zei gelijk maar dat dit niet mijn types waren en daarna werd ik door de zigeuners voor alles en nog wat uitgemaakt waar ik alleen maar om moest lachen.

    Kortom: als je ECHT wanhopig bent kun je hier terecht maar anders zou ik toch echt een koude douche nemen om af te koelen.

  23. Onderstaande 9 leden hebben crosby3 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 september 2018),brombeerzuid ( 4 september 2018),Kwakje ( 4 september 2018),pcenter ( 6 september 2018),peter696969 ( 1 oktober 2018),rmjhexe ( 4 september 2018),Ultiem_Genieter ( 4 september 2018),Wentelt Eefje ( 4 september 2018),wooley ( 4 september 2018)

  24. #195
    Geregistreerd
    10 december 2009
    Last Online
    5 september 2019 @ 21:38
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Was er 19 januari maar is permanent gesloten, misschien maar beter.

  25. Onderstaande leden hebben gerardus4 bedankt voor deze bijdrage:

    wooley (19 februari 2019)

 

 
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.

Freude 468*60