Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 49
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Beitrag Juliette (Rusland) ex-PHG ex-Relax

    Naam : Juliette

    Haarkleur/-lengte : Blond

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : Normaal,slank B-cup

    Nationaliteit/Taal : Russische, engels en frans

    Leeftijd : 24-27 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : zoenen, beffen,neuken, ft

    Bijzonderheden :

    Extra : Gestopt
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 augustus 2010 om 10:25
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Juliette is terug in PHG. Haar service gisteren was weer voortreffelijk. Wat is dit toch een heerlijke meid. Echt lekker tongzoenen, een zalige pijpbeurt met eierlecken.... En Juliette is een inteligente en communicatieve meid; je kan met haar over heel wat dingen praten. Vind ik best weel belangrijk, zeker als je wat langer op de kamer wil blijven. Ze vertelt best wat over haar zelf, maar dat hoort dan weer niet thuis op dit forum.

    Juliette gaf aan dat ze nu een wat langere periode in PHG zou blijven. Wel neemt ze op zon- en maandag gewoonlijk vrij af. Een echte aanrader deze schoonheid uit Moskou.

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mijn leukste verrassing van de woensdagavond was inderdaad deze Russische schone blom. Ik stond nog te wachten op mijn sleutel toen zij al op mij afkwam en aangezien ook ik altijd met plezier aan haar terug dacht was een afspraak toen snel gemaakt.
    Het werd allemaal wel iets later dan afgesproken maar dat was eens een keer niet de schuld van deze dame maar was ik zelf de veroorzaker. Eerst liep mijn afspraak met Sabine uit en ik was een bekende duitser tegengekomen waarmee ik een boeiend gesprek had over chocolade en hoe je iemand daarmee blij kunt maken:D :D :D .
    Maar eenmaal op de kamer was het weer een groot feest met Juliette, zij rook heerlijk naar appeltjes en ook met haar zoenen en knuffelen een waar feest. Tot afsluiting hielden we een wedstrijdje wie de beste massage kon geven en wat mij betreft was Juliette de winnaar. Uiteraard had zij liever mijn massage. :teuflisch
    Zij blijft inderdaad nu voor een langere tijd in Happy en als dat zo door gaat krijg ik het nog zwaar.

  4. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:43
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben ook wel eens met juliette geweest. Aardige en slimme dame waarmee je gewoon goede seks kan hebben. Kan deze dame aan iedereen aanraden. Echt zo'n rond russische koppetje.

    Babbel

  5. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    6 maart 2024 @ 03:41
    Berichten
    897
    Discussies
    41
    Thanks
    30
    Thanked
    1.111 in 461 posts

    Standaard Dr. Juliette uit Moskou.. wow!

    Na het eten mijn blik laten vallen op Juliette, een russische schone uit Moskou.

    Ik verwachtte een moeilijk gesprek met hooguit een "Kak dila (hoe gaat het?)", maar Juliette bleek prima engels te spreken (zelf zegt ze dat ze niet zo engels kan ) en zelfs heel goed Frans te spreken (ze heeft iets met ballet gestudeerd, later geswichted naar kunstgeschiedenis). Ze is deze zomer afgestudeerd en dus bleek ik op de kamer te zijn beland met een heuse doctorandus.

    Of pijpen ook tot de lesstof behoorde weet ik niet, maar daarin zou ze ook zeker een universitaire graad kunnen hebben; het was erg goed. Ook bij het neuken bleek ze van wanten te weten en voor de 2e keer deze dag kwam ik weer heerlijk klaar. Topdag met eerst Vera en later Juliette.

    Typisch russisch meisje, deze Juliette. Je ziet dat aan het gezicht. Heerlijk! Hele leuke meid, intelligent, spraakzaam en mooi. Prima service op de kamer. Aanrader!
    EVERYTHING YOU KNOW IS WRONG !!

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Julliet

    Afgaan op recenties is vaak moeilijk omdat het persoonlijk ook moet klikken met een dame.
    Ben gisteren met deze dame naar de kamer geweest en ik moet ook zeggen dat zij voortreffelijke service geeft. Een leuke bijkomstigheid is dat je met Julliet een heel goed gesprek kan hebben. TOP.

    De sex is buitengewoon natuurlijk en echt!
    Ze geniet er zelf uitermate goed van. Ze is heel interactief bezig en geeft goed aan wat ze zelf ook lekker vindt. Ik hou wel van zulke dames.

    Wat ook heel mooi is aan Julliet, zijn haar diep lichtblauwe ogen. Ze kijkt daarmee dwars door je heen. RRRRRRRRRRR

    Julliet, blijft tot maart in PHG, waarna ze tijdelijk naar Moskou teruggaat. Dus ijsberen, we kunnen nog even lekker van Julliet genieten.

    Zoals Dennis al schreef: EEN AANRADER!!

    BR, SONNY:wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Julliette again, Wednesday, January 4th, 2006

    I noticed Julliette about this forum, so I hope she will read this message:

    My first girl of 2006 was the lovely Julliette from Russia. This blonde, about 1.70m with strikingly beautiful sparkling light blue eyes was sitting in the bar next to her friends (Marina B/C cup and Svetlana) also from Russia as I espied her. After a preliminary chat I invited her for getting a room key. We’ve got room 4, I think the most smallest room at PHG. After closing the door behind us, it was time to get the show on the road .
    This would be my second session with Julliette. I would suggest: Let’s play it by ear!!

    Sonny is not selfish, and as I like the girl, I occasionally start my sessions with a relax massage for the girl.
    I like Julliette very much because she was wonderfully responsive to every touch I made. As the massage has completed, we changed position and Julliete began an intensive blowjob while I lay on my back. The last quarter of the hour we were fucking in many different positions . She grips you when fucking and wraps her legs around your arms and shoulders as she enjoying extremely. She is totally realistic and makes you think that she really likes you. This girl has given me the ultimate girlfriend experience.

    Julliette, you totally blew my mind ! I look forward to seeing you again:wink:

    Best regards, Sonny

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Julliette, Thursday, January 12th

    What I didn't yesterday, I did today, To pay my dues as Romeo. '

    Julliette noticed me that she has found this forum and she was able to read this topic.

    The visit to the room with her was lovely again!.

    See you soon!!!

    BR, Sonny

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Julliette, Thursday, January 19th

    It seems to be a monotonous story with Juliette, but I couldn’t resist to make an appointment with her last Thursday again. I noticed her already in the afternoon, but wanted an appointment at the end of the day, because after a long day PHG, she is still able to get little Sonny up.:p Our appointment was set for 11:30pm. Juliette was telling me that we could continue until 2am in the morning.

    Juliette caught me in the bar around 11:30pm. She had already arranged a key, and we went with both a coffee to the night café. We had a very nice chat at one of the benches and after half an hour we continued to room 17. For me it was the first time in that big room which was recommended by many Polar Bears.

    I had a very nice time with Juliette again. Communication is really a big advantage with her. Many girls at PHG speak barely a foreigner language. Juliette speaks sound English, German and French.

    Time flies when you are having fun, and this was also happening during this session with Juliette. Eventually, we left the room 5 minutes before two o clock.

    With a big smile on my face I left PHG for a dreaming ride back home.

    And…. To be honest, since the next morning a new phenomenon called DAYDREAMING about Juliette has been entering my daily activities.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 22 januari 2006 om 21:28

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Don't forget...

    ... your own signature

    And enjoy!

    Randy

  11. #11
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard kijk uit wat je schrijft op het forum

    Sonny we hebben elkaar net gesproken via mob. en nu zie ik dat bij mij wel wat te regelen valt deze week.
    Maar schrijf Juliette liever prive kan ook via dit forum of neem haar e.mail adres.
    Schrijf niet te veel over jullie samen zijn hier in het openbaar dat kan tegen je gebruikt worden (heb hier ervaring mee)
    Ik zelf schrijf ook niets over Carmen maar we hebben wel iedere dag bijna contact.
    Gebruik dit forum alleen om ervaringen uit te wisselen en algemene dingen.
    Of tussen Beren en Beren.
    Lusto

  12. #12
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Sonny we hebben elkaar net gesproken via mob. en nu zie ik dat bij mij wel wat te regelen valt deze week.
    Maar schrijf Juliette liever prive kan ook via dit forum of neem haar e.mail adres.
    Schrijf niet te veel over jullie samen zijn hier in het openbaar dat kan tegen je gebruikt worden (heb hier ervaring mee)
    Ik zelf schrijf ook niets over Carmen maar we hebben wel iedere dag bijna contact.
    Gebruik dit forum alleen om ervaringen uit te wisselen en algemene dingen.
    Of tussen Beren en Beren.
    Lusto
    Sonny,

    ik sluit me helemaal aan bij onze vriend Lusto. Schrijf niet te veel over je '' goede'' ervaringen met haar. Dit kan tegen je gebruikt worden.

    Ook ik heb dit zelf meegemaakt en wil dit nooit meer meemaken.
    Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  13. #13
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex
    Sonny,

    ik sluit me helemaal aan bij onze vriend Lusto. Schrijf niet te veel over je '' goede'' ervaringen met haar. Dit kan tegen je gebruikt worden.

    Ook ik heb dit zelf meegemaakt en wil dit nooit meer meemaken.
    Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!
    Thanks dudes,
    Ja, je wordt gauw enthousiast over een meisje.
    Ik zal jullie raad opvolgen.

    BR, Sonny

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Onze Jul gaat vanaf 29 januari tijdelijk terug naar Rusland . We moeten haar dus even missen.

    Ik laat wel weer weten wanneer ze weer terug komt.

    Br. Sonny

  15. #15
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard What a surprise

    I recently spent four days at FKK World in Pohlheim. Imagine my surprise on the first day February 16, a Thursday, when I saw none other than Juliette Blue eyes wandering the halls of the sex mansion with a customer. She smiled and greeted me, but it did not sink in who she was. Later, as I encountered her again, she greeted me and said- "I know you" whereupon I cried "Juliette- what are you doing here" . Seems she was visiting a colleague who works in Pohlheim and decided to try the waters.

    Considering that on my last visit to PHG I could not even talk with this delightful girl since an ijsbeer took her to the room for more than 6 huuren, I immediately seized on this stroke of luck and we repaired to the large mirrored VIP room upstairs by the dining room. Just as she had nearly 18 months ago, when I first took Juliette to a block hut at PHG and was the first to write a recensie on her on the "other" board, Juliette treated me to a passionate GFE. A great start to a great vacation.

    Now, if only Sammi would decide to try FKK World.

    doog
    Pepto

  16. #16
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Blinzeln That's weird

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pepto
    I recently spent four days at FKK World in Pohlheim. Imagine my surprise on the first day February 16, a Thursday, when I saw none other than Juliette Blue eyes wandering the halls of the sex mansion with a customer. She smiled and greeted me, but it did not sink in who she was. Later, as I encountered her again, she greeted me and said- "I know you" whereupon I cried "Juliette- what are you doing here" . Seems she was visiting a colleague who works in Pohlheim and decided to try the waters.

    doog
    Pepto
    He Pepto,

    WOW, Juliette in FKK World, That’s a surprise indeed. Did you espy her totally naked? (You know Freier Kurper Kultur). That’s weird, it’s hard to imagine. Her presence in FKK world seems to be a temporarily outing, since my friend Lusto has had a chat with her at PHG last Thursday. It confirms again that these girls are very unpredictable .

    I hope to see Juliette again at PHG this Wednesday, as I'll make a stop-over in Amsterdam, before I’m heading to the Middle East on Thursday.

    Further I look forward to meeting you somewhere on one of both sides of the Atlantic:wink: .
    I’ll keep in touch with you by i.m.

    Best regards,

    Sonny

  17. #17
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2016 @ 00:09
    Berichten
    67
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Have you seen her?

    Hi Guys,

    Yes, Juliette told me she would take the Friday off and return to PHG by Saturday the 19e. Still, I found it one of those cosmic and wonderful coincidences and pleasant surprises which enrich the FKK/sauna club experience.

    Sonny, your lady love seemed to walk through the halls draped in towels and I did not see her parade nakt like the regulars. I think Juliette was quite busy and I may have been her last client, she dressed around 6 or 7 PM that day.

    The reverse can happen too. My favorite from last year at FKK World, an athletic, sweet, petite Romanian, long light brown hair with blonde highlights, slim, with echt C-cups and a largish nose, moved to PHG a few months ago with her very very tall, D-cup friend. Did anyone meet her? Her name was Andrea at World.

    Doog
    Pepto

  18. #18
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ja, die 19e januari, ik kan me nog herinneren dat je mij Anna in m'n handen duwde..........., en dat was een goede zet van je geweest

    Ja Willem, daar is hij dan eindelijk jouw recensie over Juliette!


    Ten eerste was ik natuurlijk benieuwd hoe zij jou bevallen was. Maar ik lees dat het samen zijn met haar je goed is afgegaan.

    Ten tweede als reactie op het in punt 4. van jouw opsomming genoemde reden om eventueel geen recensie te schrijven kan ik alleen maar zeggen dat het juist goed is om te schrijven. Juist om deze reden!. Kijk, ik steek niet onder stoelen of banken dat ik graag met Juliette naar de kamer ga , vele ijsberen weten dat ook.

    Maar het helpt juist wanneer je recensies van een bepaalde dame leest van andere ijsberen.

    Tja, als je jaloers gaat worden vanwege recensies of ander klanten, dan ben ik van mening dat je geen prostituees moet gaan bezoeken.




    BR, Sonny

    Ja die avond was gezellig en nogmaals bedankt voor het gebak ik heb toen ook nog even met Anna staan te kletsen maar omdat zij sprekend op een kennis lijkt heb ik besloten toen maar niet mee te gaan.
    Dat was ook de avond dat Sonny nog uren op de bank in het nachtcafe met
    Juliette heeft zitten kletsen,en ik met Liu (Leo) naar de kamer ben geweest.
    Ook ik vind het een pracht vrouw die alles doet om het de klant naar zijn zin te maken.
    Alleen ik ga niet vreemd met de vriendin van een vriend. (geintje)

  19. #19
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Alleen ik ga niet vreemd met de vriendin van een vriend. (geintje)
    Goede vrienden delen toch alles??:D

  20. #20
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard ??????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Goede vrienden delen toch alles??:D
    Slaap jij hier op dit forum of zit je toevallig weer stiekum bij Juliette samen dit forum te lezen?

  21. #21
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Gisteren Juliette ook eens lekker mogen nemen. Ze spreekt heel acceptabel Frans, maar dat andere "frans" is zowaar nog veel beter. Om het spraakkundig uit te drukken: Juliette is geen lijdend voorwerp maar een erg gewillig meewerkend voorwerp... Onderzoekende vingertjes zijn meer dan welkom, en het beffen is een delicatesse... Technisch gezien was de finale van het flurken misschien iets minder, omdat het haar waarschijnlijk op het laatst wat te lang begon te duren; ze had me echter zodanig opgegeild dat ik haar absoluut in alle mogelijke standjes stevig en met aandrang ben blijven pakken. Nadien kon ze er trouwens best mee lachen. Heerlijke meid, heel naturel, superlekkere poes. Heel mooie benen en kontje trouwens. Heb een erg aangenaam uur met haar gehad.

    Heel lief meisje dat op dit ogenblik per vliegtuig onderweg is naar Moskou... tijdelijk dan toch. Dat ze maar snel terugkomt!

  22. #22
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Lächeln Juliette is weer terug

    pf.pf.pf. Ik ben nog aan het bijkomen van de uren met Juliette. Ik bespaar jullie de details, maar je kunt je voorstellen dat na een maand je "favourite" niet gezien te hebben, de vonken eraf zijn gesprongen. Maar goed, met dit bericht wil ik melden dat ze weer terug is .


    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 17 mei 2006 om 08:43

  23. #23
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Collega's: ik merk nu pas dat ik eigenlijk al een recensie over Juliette had geschreven... (zie bericht 26 hierboven)... Het gaat wel degelijk om één en hetzelfde bezoek in april... Waar waren mijn gedachten toch...

    Ik maakte kennis met de mooie blonde, ook Franssprekende, Russische Juliette op donderdag 13/4 (al eventjes geleden dus). Mooie meid met, naar ik zo aanvoelde/hoopte, heel wat sexuele potentie... Het is een lekkere meid met een soort van onschuldig engelengezichtje (of poppengezichtje?), maar in bed ontpopt ze zich wel degelijk tot een tijgertje op zoek naar vers vlees... Houdt van intens tongzoenen en spreidt haar mooie benen vlot en vér...

    Misschien is het beeld van het boek/film "De getemde feeks" een goede omschrijving, want ze laat zich met plezier en heel gewillig temmen...

    Net zoals Letse Karina, en Duits-Nigeriaanse Alexia bvb, of Yvonne in YY, houdt Juliette van de speciale "pussy-houdgreep" (meisje plat op de buik, en vervolgens bij het flurken langs voor 3 vingers inbrengen, en nog eens 1 of 2 achterlangs: dat alles in het poesje... Let wel: sommige meiden houden daar niet van...). Alleen doen nà voldoende voorverwarming natuurlijk.

    Voor de liefhebbers van Juliette : ze keert rond 15/4 voor een tijdje terug naar Rusland, dus 13/4 was voorlopig haar laatste avond: ze wil binnenkort echter beslist naar PHG terugkomen...

    Heel lekkere meid dus, en bij gelegenheid beslist nog eens "lastigvallen"...

  24. #24
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    pf.pf.pf. Ik ben nog aan het bijkomen van de uren met Juliette. Ik bespaar jullie de details, maar je kunt je voorstellen dat na een maand je "favourite" niet gezien te hebben, de vonken eraf zijn gesprongen. Maar goed, met dit bericht wil ik melden dat ze weer terug is .


    BR, Sonny

    Aan de bovenstaande reactie te zien heeft de russiche Juliette al een net zo pittige invloed op Sonny als de Boliviaanse Juliette op Gustomass heeft, keer op keer......
    Als de heren moderatoren zich willen storten op een goede naamgeving van beiden, zullen wij ons bekommeren over het wel en wee van onze Juliettes.....

    Gustomass gaat nu zijn autotje starten, om te kijken of wellicht beide "" Juliettes" aanwezig zijn. Kijken of mijn boek ze van me af kan houden....

  25. #25
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Aan de bovenstaande reactie te zien heeft de russiche Juliette al een net zo pittige invloed op Sonny als de Boliviaanse Juliette op Gustomass heeft, keer op keer......
    Als de heren moderatoren zich willen storten op een goede naamgeving van beiden, zullen wij ons bekommeren over het wel en wee van onze Juliettes.....

    Gustomass gaat nu zijn autotje starten, om te kijken of wellicht beide "" Juliettes" aanwezig zijn. Kijken of mijn boek ze van me af kan houden....
    Je kan je auto starten en gaan kijken maar de Russchische Julliette is er nog niet.:thefinger
    Zij heeft op dit moment andere bezigheden buiten PHG.
    Laatst gewijzigd door Jansen; 21 mei 2006 om 09:43

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Freude 468*60