Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 157

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Cassandra (Russische) ex-GT

    Naam : Cassandra

    Haarkleur/-lengte : Blond half lang haar

    Lengte dame : 1.65m

    Postuur/Cupmaat : Superslank, C-Cup (siliconen)

    Nationaliteit/Taal : Russische,duits en engels

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service : NMC ,PZC , zoenen, FT, aftrekken,beffen.

    Bijzonderheden : Afentoe LR en andere clubs
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 september 2009 om 11:39 Reden: Nieuwe borsten, andere clubs
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Cassandra

    Ik weet een ding absoluut zeker, een top ervaring mee gehad, maar liefst bijna 2 uur met haar op de kamer geweest, waar ze me een heerlijke massage heeft gegeven, dacht dat alleen Sasha dat goed kon maar deze mooie russische heeft meer in huis dan het gewone duwwerk, ik vindt het een geweldige verschijning en hoop daar zeker vaker gebruik van te maken:p

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Klaarkomen niet alleen over de borsten hoor W2!

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Daumen hoch Cassandra

    Na op zaterdag een keertje naar Amnesia te zijn geweest, gisteren toch maar weer naar GT gereden, zag ik tot mijn grote vreugde de mooie Cassandra weer lopen na een lange tijd haar hier niet gezien te hebben, ze herkende me en een spontane kus van dit mooie en vooral lieve meisje was het vervolg, heb haar maar meteen een sleutel laten halen en heb wederom een fantastisch uurtje met haar beleefd, echt een heerlijk ding met ook zeer goede sex
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Het is gelukt!

    Als eerste begrijp ik niet dat er zo weinig over deze dame is geschreven......

    Donderdag 11 mei:

    Als ik het alleen had moeten doen, was ik niet met deze dame in de blokhut beland, echter dankzij het doorzettingsvermogen van RANDY heb ik toch mijn monogaamheid doorbroken met deze Cassandra! De laatste weken was ik niet meer aan de vrouw te krijgen. Geen lust meer om in iets nieuws te investeren, omdat een bepaalde dame alle troeven van Sonny in handen had. Reeds Collega Jansen en nu ook RANDY konden het echt niet meer aanzien dat ik monogaam rondliep en ook ikzelf begon te twijfelen dat dit wel helemaal de juiste insteek was Uiteindelijk m’n leads aan RANDY kenbaar gemaakt en wij samen vele rondjes gaan ijsberen op zoek naar die potentiële dame. In de bar liepen we Cassandra tegen het lijf. RANDY deed het woord, stelde ons aan elkaar voor (thanks dude) en de vriendelijke reactie van Cassandra deed mij besluiten overstag te gaan. Het ijs was gebroken. We zijn eigenlijk direct naar de blokhut (22) gegaan nadat we vijf minuten op de sleutel hadden gewacht. Cassandra is een heel mooi geblondeerd meisje van 21 met een prachtig mooi figuur. Ze heeft een typisch rond Russisch gezicht, waar Sonny erg gevoelig voor is , vandaar dat zij dan ook in mijn linker rijtje stond. Eenmaal op de kamer beland voelde ik al dat het klikte. Zij ontdeed zich van haar PSU en mijn netvlies werd blootgesteld aan een voorstelling van de mooiste vrouwelijke vormen welke ik in mijn ijsberen bestaan heb gezien . Niet te dun, Niet te dik, gewoon alles in perfecte proporties! Direct viel mij haar tatoeage op haar onderbuik op, wat later bleek haar naam in het Arabisch te zijn. Cassandra benaderde me direct en we stonden in mum van tijd heerlijk met elkaar te tongzoenen. De kriebels in mijn buik bevestigde dat het wel goed zat met deze dame. Cassandra voorgesteld om eerst met een massage te beginnen omdat ik dan nog beter in de stemming kon komen en direct een gelegenheid had om het meisje beter te leren kennen. Masseren is toch een manier van communiceren. Zij wilde direct mij gaan masseren, maar ik wimpelde dat af en stelde voor haar te masseren. Die WEICHE HAUT wilde ik toch graag in mijn handen voelen! Helaas was het flesje met massage crème zo goed als leeg, maar met veel knijp en uitlepel werk, toch nog voldoende van dit goedje kunnen produceren om de daarop volgende 40 minuten twee lichamen te masseren. Tijdens de over en weer massage lekker met Cassandra gekletst en ik was er klaar voor: De voorstrijk zat erop en de gang kon gewit worden! Cassandra begon mij overal te kussen waarop een heerlijke pijpsessie volgde. Langzaam positioneerde we in 69 waarop ik de kans kreeg haar heerlijk uitziende vrucht te mogen proeven. En ze was heerlijk schoon, gewoon allemaal perfect. Omgedraaid en haar verder gebeft terwijl ze op haar rug lag. Cassandra begon heerlijk te kronkelen, maar wou nog niet toegeven aan een hoogtepunt. Plotseling komt ze overeind en verplaatste haar aandacht naar mijn Yogert buks. Na deze gedurende een langere periode heerlijk met haar tongpiercing bewerkt te hebben was de tijd gekomen om de beschermingsmiddelen aan te brengen. Cassandra komt direct op haar hurken bovenop je zitten en berijd je zondanig dat je in breedbeeld 16:9 je penis op en neer in haar gerritje ziet schuiven. Het duurde dan ook niet lang dat Sonny (en ook Cassandra, al weet je dat nooit zeker) tot een geweldig en intensief orgasme kwamen. Pff…. Als after sales hebben een samen een peukje gerookt en nog lekker na geknuffeld. Ja, ik geloof dat ik er een leuke aanwinst bij heb,…..en toch weer Russisch! Bestaat dat Duogaam???? Ja, Sonny voelde zich goed, Hij zit weer op de trein. Het boek kan thuisblijven de volgende keer. Maar dan zal het wel PHG worden, want…………….

    BR, Sonny

  6. #6
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Lächeln

    @Jansen

    Hoi, Cassandra schitterde gisteren ook weer in GT. Opvallend voor dit meisje is dat ze gisteren best veel tijd in de bar te bewonderen was. Heb nog nooit met haar gesproken maar op de een of andere manier kwamen er van die lieve lachtjes van uit haar richting alsof we elkaar al langer kenden. Volop kans gehad gisteren dus maar Gustomass had een wat ander verlanglijstje op zak.

    Cassandra blijft een mooie verschijning, die het helpt het mooiheidsgehalte in GT mooi op peil te houden.


    Het oog van Gustomass wil ook graag verwend worden...
    Laatst gewijzigd door Willem2; 21 mei 2006 om 12:07

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Hoi, Cassandra schitterde gisteren ook weer in GT. Opvallend voor dit meisje is dat ze gisteren best veel tijd in de bar te bewonderen was. Heb nog nooit met haar gesproken maar op de een of andere manier kwamen er van die lieve lachtjes van uit haar richting alsof we elkaar al langer kenden. Volop kans gehad gisteren dus maar Gustomass had een wat ander verlanglijstje op zak.
    @Gustomass,

    DAN HEB JE ECHT EEN KANS GEMIST:o

    Stond toevallig Alicia op dat verlanglijstje?

    BR, Sonny

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Cassandra, SUPER MODEL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Toen er plotseling een zeer bekende van Jansen binnen was gekomen namelijk geen Philips maar een So. die ergens Cassandra vandaan had gehaald en meteen een afspraak maakte van rond 22.30 tot 23.30 u dus had Janssen de pech dat hij haar te laat gespot heeft.:o
    Ja en als goede vriend pik je dit dan (heb wel spijt dat ik hem gebeld heb rond 18.30 u dat de kust voor hem veilig was). Heeft een beetje last van mensen schuwheid deze week in GT.
    Heb nog wel even met Cassandra mogen spreken van hem, ook toen hij een douche ging nemen mocht ik wel van hem even met Cassandra op hem wachten.:o
    Aardige vent he die S.
    Volgende week neem ik eerst Cassandra en dan bel ik hem pas als ze er is. :teuflisch

    OF ga ik naar Oedt wan(T) ! een van mijn vriendinnen uit Rusland (Marina) komt terug deze week. en dat vertel ik hem dan ook niet dat ik dan donderdag overdag ga.
    Tja, het was een kans die ik niet kon laten lopen. Dit meisje is nou eenmaal bijna altijd bezet. Ik zat met DeBril aan de bar, toen Cassandra als "beschikbaar" op de kruk bij het raam ging zitten. Direct met haar oogcontact gezocht en onze aanwezigheid was voor elkaar bevestigt. Ik zeg nog tegen DeBril, ik moet NU naar haar toestappen, anders is ze bezet. En ja hoor, ik had de zin nog niet uitgesproken, of er stond al een andere ijsbeer bij haar. (volgens mij had hij op de loer gelegen). Schijnbaar zag Cassandra mijn teleurstelling in haar ooghoeken, want de ijsbeer was zo weer vertrokken. "En nu ik" dacht ik, en ik zat binnen 2 seconden naast haar. Toen zij ze zoiets moois:"Heute abend gibt da schon eine volle Flasche mit MassagOil, sollen wir nach Zimmer gehen?" wat bevestigde dat mijn massage beurt vorige week haar schijnbaar goed is bevallen. Ja, dan staan op dat moment alle neuzen dezeflde kant op. Het duurde dan ook niet lang dat we op de kamer zaten.
    Ik ben bijna 1,5 uur met haar weggeweest, waarvan we ruim een uur elkaar aan masseren zijn geweest. Echt, deze dame heeft de mooiste vormen. En zijde zachte huid . Zelfs haar poesje is zo zacht, alsof het lijkt dat je een paard een suikerklontje geeft.:D Ik moet ook zeggen dat haar poesje er ook prachtig uit ziet, geen uithangende binnenvoeringen, gewoon perfect. Volgens bij heeft deze dame voor de geboorte op de tekentafel gelegen.

    Ja Jansen, Wanneer je het jachtterrein maar even verlaat, kan je zo maar iets mislopen. Maar goed, jullie hebben al kennis gemaakt, dus volgende week kan je dat hoofdstuk overslaan. Maar let wel, gelijk toeslaan wanneer ze vrij is!

    Cassandra gaat Sonny vaker zien:wink:

    BR, Sonny

  9. #9
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Zelfs haar poesje is zo zacht, alsof het lijkt dat je een paard een suikerklontje geeft.:D

    Wat wordt daaaaar nu weer mee bedoeld???
    En in bijkomende orde: klontjes zijn helemaal niet goed voor paardengebitten... Cassandra heeft overigens helemààl geen paardengebit, maar mooie witte "bieterkes" (bijtertjes) waarmee ze (samen met haar lippen) ineenzakkende lichaamsdelen in positie weet te houden....

  10. #10
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard

    Na bij Maria geweest te zijn (waar ik haar levensverhaal te horen kreeg, waar ik op dat moment pertinent geen behoefte aan had) en na de zeer slechtte ervaring bij Ina wilde ik vertrouwde topkwaliteit. Dus, na lange tijd Cassandra maar eens bezocht. Ze wist nog precies wie ik was en dat ik niet rookte, dit ondanks dat ik ca. een jaar geleden haar had bezocht.

    Ze ziet er inderdaad iets minder mager uit, een perfect figuurtje, helaas ontsiert door wat plastic bossen hout voor de deur. Het ziet er misschien nog wel een beetje uit maar als ze tegen je aan ligt, dan voelt het toch wel erg onnatuurlijk. Jammer, Jammer , Jammer.

    Ik wilde gewoon ongecompliceerd seks, en wie is daar beter voor dan Cassandra, haar te blonde haren doen toch echt vermoeden dat er verder niks zinnigs uitkomt dat je daarvan kan afhouden.

    Haar meteen aangegeven dat ik een uurtje wilde en wat mijn tarieven zijn (€ 50 per half uur).

    Vol overgave ging ze van start, geweldig om door zo'n mooie vrouw professioneel onder handen genomen te worden. Ik lag er bij en keer er naar zullen we maar zeggen.
    Toen ze na 20 minuten het condoom er om deed zei ze dat dit voor de eerste ronde was. Haar heerlijk in een variatie van standjes mogen nemen waarbij ik er op lette om niet te komen.

    Toen vond ze het tijd voor een pauze en een sigaret. En toen heb ik een heel andere Cassandra leren kennen, gewoon een leuke en innemende dame die ook echt warmte en interesse kan geven. Het blonde haar misstaat haar. We hebben uiteindelijk een klein uur zitten kletsen, het had makkelijk langer kunnen worden maar liever dan niet als de teller loopt.

    Ik heb haar toen ook aangegeven dat voor mij de teller stil stond. Zich realiserend dat de jonge man nog niet volledig aan zijn trekken was gekomen heeft ze het hele programma in haar eigen tijd weer herhaald. Uiteindelijk heerlijk gekomen.

    Cassandra, je het was heel gezellig en lekker.

    Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

  11. #11
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard volgende keer voor Jansen

    Jansen, volgende week is Cassandra voor jou...............
    Ik kaapte haar net voor zijn neus weg. Gelukkig kon hij het wel begrijpen.

    Ik was bijhoorlijk geil gisteren en had ook niet veel tijd nodig om heerlijk los te gaan
    met deze geweldig lekkere meid, wederom heerlijk genoten.......
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  12. #12
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    slechts 2 keer voorbij zien lopen gisteren , ze kwam laat en was denk ik zeer druk bezet, het zag er van afstand wel goed uit, gelukkig heeft ze niet overdreven , misschien dat ik haar nieuwe aanwinsten toch wel een keer ga onderzoeken, maar dan moet je haar wel te pakken kunnen krijgen.

  13. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    In Living Room actief.
    De vraag is uiteraard of ze weer heen en weer gaat reizen.
    Maar kennelijk blijft ze nu een tijdje in Living Room....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    In Living Room actief.
    De vraag is uiteraard of ze weer heen en weer gaat reizen.
    Maar kennelijk blijft ze nu een tijdje in Living Room....
    Heen en weer .....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Last Online
    25 maart 2016 @ 13:04
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    ik ben onlangs met haar naar de kamer geweest in GT.
    goede ervaring echter sinds de vorige keer komt ze wel meer profesioneler en ook wat afstandelijker bij mij over, ondanks dat een goede ervaring.

    ze blijft hoe dan ook een druk bezette dame.

  16. #16
    Geregistreerd
    14 mei 2006
    Last Online
    7 mei 2013 @ 17:16
    Berichten
    52
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    weet er iemand wanneer en waar deze dvp te bewonderen is?

  17. #17
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Reden De volhouder wint!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Zij het niet dat amigo Raul7 een afspraak had lopen waarop ie lang zou moeten wachten. En wat doe je dan als sociale beer, juist je houdt zo'n jongen gezelschap. Ik kon echt niet meer. Toch zei ik ja tegen .......(?) :Haar wel duidelijk gemaakt dat 10 minuten wachten op de sleutel in mijn toestand niet verantwoord was en dat ze dan haar premie wel eens mis zou kunnen lopen. Dus zochten verderop in de wei de grote tent op, R7 bij de halte met als bestemming het warme oord Cassandra/centrum alleen achterlatend.

    Gisteren nog eens in de Jété geweest !
    Omstreeks 17.45 kwam de Cassandra express voorbij, ze stond opeens buiten op het terras maar omdat ik dacht dat ze besproken was sprak ik haar niet aan en ging ik binnen een koffie bestellen. Terwijl ik op mijn koffie wachtte kwam zij ook een drank halen, ik keek haar aan en toen zei ze tegen mij: met jou was ik al op kamer hé :smile:, neen zei ik . Maar ik heb u de laatste 4 weken wel iedere keer aangesproken maar je bleek telkens bezet, ze lachtte :D. Dan wordt het nu tijd om naar de kamer te gaan zei ze, ik antwoordde: ga de sleutel maar halen !
    Op kamer is ze heel goed, heerlijk kussen, pijpen is ook héél lekker, dan in 3 standen .
    Op het einde zei ze tot de volgende keer, ik antwoordde: als het weer zolang duurt voor ik u te pakken krijg dan gaat dit pas eind augustus of begin sepetember zijn ! Ze moest erom lachen :D! Neen zei ze, volgende keer kom ik naar je toe dan duurt het zolang niet meer !
    Het was een heerlijke sessie !

  18. #18
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    hier ook een stukje uit mijn verslag wat ik later in Geile Tijden zal posten:

    .......Het was na negenen en ik ging al snel voor de bijl, want Cassandra liep de bar binnen. Raul7 keek bewonderend naar haar, ze had een andere outfit aangetrokken en ze had nu een diamantenbikini aan Eigenlijk is Cassandra iets te ordy voor me, ik zeg ook altijd dat ze eruit ziet als een hoer Dat is zeker niet slecht bedoeld, maar ze is gewoon een tikkie teveel opgemaakt en haar haren zijn net iets te blond. Maar toch zag ze er erg lekker uit aan de bar en zeker na alle goede ervaringen van oa Raul7 en Sonny, wilde ik t ook wel eens proberen. Ze zat op een krukje aan de bar, en terwijl er net twee geinteresseerde ijsberen toch doorliepen, richtte Cassandra al snel haar aandacht op mij. Na tweemaal kort oogcontact stond ze op en liep naar mij. "Aiai nu ben ik de klos", zei ik tegen Raul7, maar die stelde me gerust en zei dat ze echt geweldig was op de kamer.
    Na me voorgesteld te hebben, vroeg ze of we vrienden waren. En daarop knikte Raul7 bevestigend en antwoordde dat we elkaar al één dag kenden Tja vriendschappen worden snel gesloten in het ijsberenwereldje. "Sind die echt?", vroeg ik aan Cassandra duidend op de nepdiamanten van haar bikini, maar Cassandra dacht eerder dat het over de inhoud van de bikini ging . "Nein sowas fragt ein Mann doch nicht!" lachte ik en maakte haar duidelijk dat ik over haar nepedelstenen had. Dat de inhoud ook nep was had ik natuurlijk allang gezien
    Uiteraard wilde Cassandra "was Schönes machen" en aangezien mijn accu weer was opgeladen besloot Cassandra de sleutel te halen. En weer had ik de pech dat ik op een kamer belandde zonder airco. Vantevoren zei ik nog dat ik behoorlijk bang voor haar was, want ik had alleen maar goeds over haar gehoord van mijn ijsberenvrienden en dat ik zo'n geile stoot moeilijk partij kon bieden
    Cassandra kleedde zich uit en daarbij viel één van haar diamanten uit haar bikini. "Wenn du heute Nacht nach Hause fährst, hast du keine Steine mehr im Bikini", zei ik lachend.
    Cassandra kwam naast me liggen en gelijk stak ze haar tong in mijn keel.... "Wauw das andere koek", dacht ik. Cassandra is een echte seksmachine. Al zoenend ging ze er helemaal voor klaar liggen en greep ze mijn hand en leidde die naar haar "grotje". Het was een behoorlijk vochtig grotje en al zoenend beval ze me haar te vingeren. Ondertussen liet Cassandra zich ook niet onbetuigd en greep ze ook naar mijn toppertje. Het zoenen is btw ook toppie Nat, geil en uitgebreid waarbij Cassandra zelfs mijn nek en oren niet oversloeg. Na een poosje dook Cassandra af naar mijn toppertje en nam deze goed onder handen of beter gezegd in haar mondje Terwijl ze zo bezig was vond Cassandra dat het tijd was dat ik oraal aktief werd en behendig ging ze op me zitten en in standje 69 had ik een prachtig uitzicht op haar kutje. Haar kutje smaakte naar kut en niet zo zoet als die van Madlene (die gebruikt waarschijnlijke kunstmatige zoetstoffen ) , maar lekker was t zeer zeker wel.
    Daarna ging Cassandra er echt voor liggen op haar rug. Ik nam wat meer het initiatief en al zoenend , likte ik haar tepels, haar buikje en uiteindelijk weer haar natte kutje. Cassandra tilde haar billen iets op zodat ik er nog beter bij kon. Ik kon me heerlijk uitleven of beter uitlikken op haar en Cassandra leek er van te genieten. Leek te genieten, want ondanks haar zachte gekreun en geschok met haar heupen en ondanks alle nattigheid weet je dat natuurlijk nooit zeker.
    Ik had t inmiddels behoorlijk warm gekregen niet alleen van de aircoloze kamer maar ook van Cassandra. "Rauchpause?", vroeg ik aan Cassandra en dat leek haar ook een goed idee (lees je Randy? ). Samen rookten we een sigaretje en kletsten we over de meest onzinnige dingen (oa befkwaliteiten ). Maar nog voordat ik mijn sigaretje kon doven greep Cassandra me en hartstochtelijk zoenden we verder. Ik zei tegen Cassandra dat t te warm was om te neuken en die hint begreep ze en na een kwartiertje kwam ik klaar in haar mondje.
    Al met al een buitengewone ervaring met haar. Zeker een aanrader. Niet zo mooi als Madlene, maar wel een stuk geiler. Zeker ruim een uur gekamerd met haar (denk zo'n dikke 70 minuten) en met FT heb ik haar netjes 100 euro betaald. Cassandra zeurde ook niet over de tijd. Kortom echt een topmeid!!!

  19. #19
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    ...
    "Rauchpause?", vroeg ik aan Cassandra en dat leek haar ook een goed idee (lees je Randy? ). Samen rookten we een sigaretje en kletsten we over de meest onzinnige dingen
    ...
    Zie je nou dat rokers vooral onzin spuien? :teuflisch

    Maar je ziet, ik lees het wel

  20. #20
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:08
    Berichten
    52
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Weet iemand of wanneer ze er weer is in GT of LR ??

  21. #21
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door choko Bekijk bericht
    Weet iemand of wanneer ze er weer is in GT of LR ??
    haar afgelopen vrijdag nog s avonds gezien in GT (wel pas na 19.00)

  22. #22
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:08
    Berichten
    52
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Het schijnt heel moeilijk te zijn om haar te ontmoeten ! Weet iemand mogelijk een telefoonnummer ????

  23. #23
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door choko Bekijk bericht
    Het schijnt heel moeilijk te zijn om haar te ontmoeten ! Weet iemand mogelijk een telefoonnummer ????
    Hier heb je een telefoonnummer : Tel. 0049-2163-8894760

    Ja, gewoon van Golden Time en vragen of ze aanwezig is

    Die van Cassandra komt niet op het forum te staan en voor interne mail moet je nog even een recensie schrijven over Cassandra waarom je haar dan wel zo graag zou willen ontmoeten.

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #24
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:08
    Berichten
    52
    Discussies
    7
    Thanks
    3
    Thanked
    3 in 3 posts

    Frage

    Hoi Willem2,
    Zoals ik al zei is het moeilijk om haar te ontmoeten, na het lezen van de berichten zou ik haar ook willen ontmoeten om daarna mijn ervaringen te vermelden.
    Ik ben enkele keren daar gewwest zonder succes en als ik bel is het meestal niet duidelijk of ze er zal zijn.
    Omschrijving van haar klinkt helemaal goed, dus wil je haar nummer delen ????

  25. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door choko Bekijk bericht
    Hoi Willem2,
    Zoals ik al zei is het moeilijk om haar te ontmoeten, na het lezen van de berichten zou ik haar ook willen ontmoeten om daarna mijn ervaringen te vermelden.
    Ik ben enkele keren daar gewwest zonder succes en als ik bel is het meestal niet duidelijk of ze er zal zijn.
    Omschrijving van haar klinkt helemaal goed, dus wil je haar nummer delen ????
    Ik heb haar nummer niet en dat heeft bij haar ook weinig zin. Het is lastig om met haar afspraken te maken een paar dagen vantevoren. In de club moet je er soms als de kippen bij zijn anders zijn andere ijsberen jou voor :D

    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.

Living Room 468*60