Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    4 december 2013
    Last Online
    20 maart 2016 @ 14:08
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    15
    Thanked
    27 in 6 posts

    Lächeln Schiedam/vlaardingen, zine Zara,sterre

    Zina Zara.....Zaraatje Sterreh, Ziina, Dilayla, Layla is 22 jaar. 175 lang. Zwart lang haar. Donkerbruine ogen. Nederlands en Marokkaans afkomstig.
    Goedverzorgd, wulpse lichaam. Pijpsessie is standaard zonder slikken of deeptroathen.
    Vanaf 55,-. Afspreken doet ze de omgeving van Vlaardingen en Schiedam! Is op meerdere sites te vinden o.a. sexjobs, kinky enz.
    Na aanleiding van de vele tegenvallende wandelaars maar eens geprobeert contact te zoeken met Zara soals ze zichzelf noemt nu.

    Tip omtrent Zara om teleurstellingen te voorkomen
    Deze dame is in kwestie zeer moeilijk te bereiken. Als je een straatnaam krijgt en je bent er neemt ze vaak niet op of is niet te bereiken. Vele wandelaars hebben dit al gehad. Dus PAS OP bij deze.
    Als voorlopende tip kan ik aangeven indien je van ver moet komen, zou ik je adviseren om de teleurstelling besparen en doe dit niet.
    Voor de echte volhouder of geluksvogel kun je wel bij haar terecht alleen als het haar echt uitkomt. Een ander alternatief kan ook zijn Jordan in vlaardingen. Deze meid geeft ook deepthroat sessies wel net iets minder goed als zara maar bij haar kun je altijd terecht. Te vinden via kinky.

    Mijn ervaring
    Een tijd geleden geprobeerd een afspraak te maken met Zara. Ik belde om 23.15 uur op en er werd vriendelijk opgenomen. Nadat ik voor een half uur had afgesproken vertelde zij mij dat ze nog een aantal dingen moest doen. Had ik begrip voor en vroeg hoe lang dit zou duren. Aan een half uur had zij genoeg en ben ik dus rustig richting Schiedam gereden. Omdat zij niet meteen haar adres geeft heeft ze me eerst een adres gegeven van een paar straten verder. Om 23.45 uur gebeld om te vragen of zij al klaar was. Zij moest nog een paar dingen doen en zou over een kwartier klaar zijn. Ik heb toen nog een kwartier gewacht en weer gebeld. Kreeg te horen dat zij nog niet klaar was en dat zij snel zou doen en mij dan zou bellen als ze klaar was. Ik heb tot 00.30 uur gewacht en nog een keer gebelt om weer te horen dat zij nog niet klaar was. Ik ben naar huis gegaan.
    Een echte ijsbeer geeft niet op dus na een paar dagen wederom geprobeerd een afspraak te maken en er werd gehoor gegeven om wederom naar schiedam te komen. Aangekomen in schiedam
    heb ik wederom gebeld bij bestemming en zoals eerder pakte ze de telefoon niet op. Ik heb het misschien 7 keer geprobeerd. 3 keer daarvan kreeg ik uiteindelijk het voicemailbandje. Uiteindelijk wederom richting huis gegaan.
    Na een 3de keer contact werd ik richting vlaardingen gestuurd en heb ik na meerdere voicemails aangehouden en kon ik ipv de afgesproken 13:00 om uiteindelijk 19:30 terecht bij haar. Via via kwam ik in haar kamer en boven op de trap stond ze dan eindelijk te wachten. Ze excuseerde zich voor de late afspraak en annuleringen. Voor mij kwam dit over dat ze kwablijkelijk dus goed weet waar ze mee bezig is en graag zelf wil bepalen hoe wat en waar. Als panel wandelaar moest en zal ik een reccensie van haar schrijven. Na besproken te hebben dat alleen een pijpsessie op de planning stond (liever had ik alles gewilt maar ja) ze komt wel als een lief en onschuldig meisje over en leek qua gespreksstof zelfs een beetje verlegen haha maarja toen uiteindelijk over gegaan naar waar ik voor kwam, de pijpdate. Dit was zeer profensioneel en fenomenaal, deeptroath all the way en terwijl ze dit doet dan ook nog lekker door met haar tong bewegen. Keelneuken, maar ook lekker diep en zacht pijpen. terwijl je knuppel helemaal naar binnen gaat likt ze je ballen terwijl je knuppel zo diep mogelijk in haar keelgat zit. Deze sessies zijn uitzonderlijk en niet voor iedere dame weggelegd. Door een bijbetaling nam ze de volle lading tijdens het deepthroaten geheel tot zich. Er is bijna te spreken van een gave hoever ze een knuppel kan wegwerken zodat je gewoon voelt hoe nauw haar keel is/wordt. Na de sessie nog even geevalueerd en besproken wat de ups en downs waren.
    De sessie op zich was echt geweldig en mocht je dit meemaken of meegemaakt hebben dan is het echt een unieke ervaring.

    conclusie
    Een zeer goede pijpsessie zoals je nergens anders kan krijgen. Maar wees gewaarschuwd, haar bereikbaarheid is slecht tot zeer slecht. Dit kan zorgen voor geld/tijd en brandstof verspilling.
    ndien je haar niet kunt bereiken, geef ik jullie het advies een afspraak te maken met Jordan/vlaardingen (op voorhand) als backup dan is je ritje naar schiedam/vlaardingen niet voor niks geweest. Na meerdere malen/dagen proberen is het uiteindelijk gelukt, maar de moet zakt je snel in de schoenen, en je moet overwegen of het de tijd en moeite waard is om tot een daadwerkelijke afspraak te komen en het op en neer gereis voor soms niks. De prijs kwaliteit verhouding is ook redelijk , de meerprijs voor slikken vind ik het persoonlijk niet waard want de sessie spreekt al voor zich.

    Herhaalbaar is twijfelachtig door de slechte bereikbaarheid, maar om de recenssie compleet te maken moet nog wel de allin sessie gedaan worden.
    Service 9, bereikbaarheid 2, overal een 6. De echte doorzetters zullen aan haar trouw blijven.

  2. #2
    Geregistreerd
    4 december 2013
    Last Online
    20 maart 2016 @ 14:08
    Berichten
    101
    Discussies
    7
    Thanks
    15
    Thanked
    27 in 6 posts

    Standaard

    Beste wandelaars,
    Zara, layla hoe je haar ook wil noemen, is weer actief. Ze is een tijdje offline geweest met goede redenen, dit kan ze je het best persoonlijk vertellen. Vanaf nu heeft ze besloten de zaken beter aan te pakken. Een afspraak met mij heeft dat bewezen. Ze was op tijd heeft zich netjes aan de tijden gehouden.
    Verder kan ik je vertellen voor een van de beste blowjobs in Nederland met evt lekkere sex erbij moet en zal je toch bij haar moeten zijn.
    Na een goed gesprek heb ik een heerlijke tijd gehad met deze meid.
    Bij deze geef haar nog een kans en dan zul je waar voor je geld en diensten krijgen.

  3. #3
    Geregistreerd
    18 januari 2016
    Last Online
    27 december 2020 @ 21:45
    Locatie
    Rotterdam Zuidkant
    Berichten
    1.011
    Discussies
    15
    Thanks
    526
    Thanked
    1.305 in 538 posts

    Standaard

    Ze staat al heel lang op mijn verlanglijst maar helaas is mijn wandeltijd niet flexibel genoeg om het risico te lopen er een uur voor de deur te staan. Maar iedereen heeft het over de pijpkoningin en dat schijn dus niet gelogen te zijn.
    Size doesn't matter as long as they are soft and warm ( . ) ( . )

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60