Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Agatha

  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Beitrag Agatha

    Naam : Agatha

    Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang, krullend

    Lengte dame : 1.65

    Postuur/Cupmaat : Slank/mooie kleine C

    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse /Portugees/Duits

    Leeftijd : 19

    Tatoeages/Piercings :

    Service : TZ, NMC, PZC, FT

    Bijzonderheden : Lang weggeweest, sinds enkele weken terug



    Ik dacht eerst het volgende :
    Dame heeft waarschijnlijk haar naam veranderd in Agatha. De terugkeer van Oekraiense Rebecca zal de reden wel zijn. Agatha is wel 'n stuk jonger dan hierboven aangegeven. Ook haar haarkleur is diepzwart ipv donkerbruin. Maar de rest klopt aardig; ze is Braziliaanse en de door Neukie ingeschatte lekkere en stevig kleine C-cup klopt ook :D.
    Maar deze dame blijkt een totaal andere te zijn dan Rebecca daarom eigen draadje
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 mei 2006 om 03:18
    Founding Member

  2. #2
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Agatha OOM BERNDS

    Dit was mijn 3e overwinning op mijn 1e dag van het Familie weekeinde.

    Gelukkig had ik steun van collega sonny welke ook aanwezig was op deze oom Bernds dag, helaas was sonny net weg toen ik op mijn ronde deze dame alleen op de Bank zag zitten en ik dacht dat kan toch niet een meisje zo alleen en ik heb haar maar geanimeerd, want als ik op akties van de dames moet wachten kom ik hier nooit klaar . En ook deze dame zonder te spetteren afgewerkt .

    Uiteraard werd De Cock op de bank weer overmatig verwent en ook dit duurde zeker 10 minuten voordat IK uit bruulde KAMER want het HP stond alweer te trappelen en zoals het bij ome Bernds gaat kom je altijd aan je trekken, maar ik wilde NIET trekken dus heb ik mij op de kamer maar aan deze dame overgegeven en dat was zeker geen SLECHTE zet want na een hele batterij van akties is de Cock heerlijk klaar gekomen en zal mijn 1e Berds adventure NIET snel vergeten .

    Het is kort gevat een heerlijke PZC start op de bank(en) om je heen collega's die gewoon onder handen eh onder de mond worden genomen en daarna op de kamer om het af te maken.

    Groeten en tot een nieuw avontuur,

    De Cock.

  3. #3
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Last Online
    8 oktober 2006 @ 18:14
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Unglücklich Agatha

    Agatha was mijn tweede verovering, hoewel zij eigenlijk mij veroverde. Toen ik op de bank in de huiskamer van Anna aan het bijkomen was, was er alleen naast mij nog maar een vrije plaats. Daar kwam ze dan ook zitten. Heel kuis, voor zover dat mogelijk is voor een spiernaakte jonge meid met een we-reld-lijf. Ze vertoefde 30 cm van mij vandaan.... En soms kijk je nou eenmaal wat rond en dan bleven mijn ogen eigenlijk telkens vanzelf iets langer hangen bij een of ander aantrekkelijk stukje Agatha. En welk stukje je ook bekijkt, alles is even fraai. Anna is een beauty, maar qua looks wint Agatha het van haar. En niet zomaar een beetje. Niet voor niks staat ze graag op van tijd tot tijd, voor de gang naar de bar of de deur. Als ze terug komt weet ze wel zo te bewegen dat ze alle ogen op zich vestigt. Die ogen, die sensuele mond, die borsten, ideaal van vorm, stevigheid en grootte, die taille en dan die verrukkelijke kont.... MMMMMMM. Jammie!!
    Lenig deint ze langzaam door de kamer naar haar plaats. En laat ze door haar blik wel even weten dat ze merkt hoe je bewonderend naar haar kijkt.

    Ja, en dan raak je vanzelf aan de praat. En daarna zorgt Agatha er wel voor dat er al snel maar 3 cm tussenruimte meer is. En weer een paar tellen later is dat nog veel minder, omdat je dan innig zit te kroelen met een van de allermooiste meiden die de Schieferhof heeft te bieden. Ik had eigenlijk een beetje schrik, dat het met zoiets moois waarschijnlijk wel een OF zou blijken te zijn. Bovendien was ik echt nog niet hersteld van mijn wedstrijdje met Anna. Maar er was geen ontkomen aan. Als zo'n verukking voor het oog zich in je armen nestelt, dan smelten je bezwaren weg als sneeuw voor de zon.

    Ik waarschuwde haar, dat de kleine jongen diep in slaap was. Ze keek me alleen maar aan, en zei zoiets in de trant van: "We zullen wel zien" Ze vouwde voorzichtig mijn lendendoek opzij, keek even en nam mijn slapende trots heel zachtjes vast, streelde en bewoog wat met haar vingertjes, hield dan meteen op en zei: "Geeft niet, we wachten nog wel even." Dat goddelijke kreng wist precies wat ze deed! Want nadat haar handje daar even had kennis gemaakt, wilden zowel kleine, als ook grote Yussuf helemaal niet dat ze nog even zou gaan wachten. Echt niet! Geen van beiden wilde dat. Ik pakte dan ook meteen haar hand om die terug te leiden waar die zojuist zo lekker bezig was geweest. Ik kreeg een grote grijns als antwoord. En als beloning spreidde ze haar benen wijd, zodat ik haar fraai gevormde kutje in een fantastische panorama mocht aanschouwen, waar zij op haar beurt mijn hand naar toe leidde. Zo speelden we even lekker met elkaar, waarna zij zo moe werd, dat ze er bij moest gaan liggen. Gelukkig bleef haar hoofdje niet ver weg. Nee, juist heel dichtbij, zodat ze de kleine Yussuf heel goed kon bekijken en in de gaten houden. En eens even kon proeven hoe die smaakt. En blijkbaar vond ze 'm best lekker, want ze kon er voorlopig niet genoeg van krijgen. Intussen kon mijn hand een feestje vieren met haar heerlijke borsten, die ze lekker vrij liet bungelen. Heerlijk om die harde tepels over mijn hand heen en weer te voelen gaan... Crisis zeg! En of kleine Yussuf wakker wilde worden. Wat dacht je wat.
    Na een kleine tien minuten kwam vanzelf de vraag of we maar niet een kamer zouden opzoeken. Prima idee, vond ik. Maar alles was vol! Alleen de bank bij de speelwei bood wat privacy. We besloten ons daar te nestelen, ik met mijn rug naar het publiek, en Agatha werd door mijn lichaam uit beeld gehouden voor de toeschouwers. Tenminste zolang haar hoofdje lager was dan het mijne. Het stel dat voor ons aan het gymnastieken was, had alleen aandacht voor elkaar, dus zaten we eigenlijk heel discreet.

    Dus nam Agatha daar de draad weer op en ze pijpte me heel zorgvuldig en met veel gevoel op oorlogssterkte. Na een minuutje of vijf heb ik het jasje om gekregen en daalde ze lekker op mij neer, gezeten op mijn schoot. En we hebben even geneukt zodat ze telkens met die lekkere kont op mij neer kwam.

    Maar helaas had de onderbreking de spanning toch teveel verminderd. Want geleidelijk liet kleine Yussuf het toch nog afweten, zeker nadat ze in haar enthousiasme met haar achterste een paar keer nogal hard mijn ballen raakte, die daardoor klem kwamen. Ja.. en toen was het over.... Jammer! We besloten dat het beter was als ze het arme ding dan toch maar even de rust gunde die er blijkbaar nog niet voldoende was geweest. En dus namen we, niet echt tevreden afscheid, Maar dat lag niet aan Agatha. Als het een uurtje later was geweest, was dit zeker een ontmoeting geworden waar de vonken vanaf spatten.

    Al met al dus toch best een heel prima ervaring met een fantastisch mooie meid, die gevoel heeft voor humor, en voor erotiek zowel als voor geile sex. Ik vind Agatha een kanjer van een aanrader. Ik heb haar dan ook van harte gewaarschuwd, dat ze zo nog maar niet van me af zou zijn. Volgende keer wacht ik ofwel geen minuut om met haar te knutschen, of ik las een langere pauze in. Want ik wil ze wel eens meemaken als ik wel fit genoeg ben. Wwwrrraauuw!!!

    "Bis zum nächsten, Agatha!"
    Kom, kom!

  4. #4
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Agatha

    Na twee opperbeste ervaringen had Krimson zich voorgenomen een langere pauze in te lassen en goed de katjes uit de bomen te kijken alvorens toe te slaan. Na de versterking van de innerlijke mens op de bank aan de bar gaan zitten en mijn oog laten vallen op een nieuw dametje, waarvan ik vermoed dat zij Sylvie heette. Stilaan dichterbij geschoven kwamen daar de Nederlandse ijsberen De Cock en Sonny aangestoven, met in hun zog een oogverblindende donkere schoonheid die naar de naam Agatha luistert. Vriendelijk als zij is bood zij ons iets te drinken aan, en als dit poppetje dan plotseling op grijpafstand zit, kan je niet anders dan toeslaan. Ruim 45 minuten later verdwenen de zaadcelletjes in het rubbertje en keerde we beiden moe maar voldaan van de kamer terug.
    Agatha is één van de mooiste meiden bij Bernds, met een voortreffelijke service, die weet hoe ze de beertjes moet Krimson, want later op de avond kwam zij met haar heerlijke lijfje en het zicht op haar sappige grotje Krimson nogmaals opgeilen, doch deze hield toen het bootje af want er waren nog andere ontdekkingen te doen. Het leven kan hard zijn.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 09:44

  5. #5
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Last Online
    8 oktober 2006 @ 18:14
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Agatha

    Gisteren een nieuw hoofdstuk geschreven van het vervolgverhaal van Bernds Saunaclub aan de Schieferhof.
    Belofte maakt schuld, dus ik heb gezorgd dat Agatha het eerste snoepje was om van te peuzelen. En nu was de pijp dus niet leeg. Wow, dat ging heel wat anders dan de vorige keer, toen ik onverrichterzake moest afhaken, wegens gebrek aan zwemmertjes.
    Alles volgens de hoge SH-norm. Op de bank het vertrouwde ceremonieel, waarna al snel de kamer werd opgezocht. Het werd de spiegelkamer in de kelder. Dubbel feest, want uitzicht op twee Agatha's. Ik kon niet van dat verrukkelijke lijf afblijven en Agatha liet zich alle liefkozingen en massages heerlijk poezerig welgevallen. Totdat ze vond dat er gewerkt moest worden. Ze begon aan een pijpsessie die nogal eens moest worden onderbroken om te voorkomen dat de pret al snel was afgelopen. Lekker, dan nog lekkerder en ook nog op zijn allerlekkerst. Die drie smaken heeft ze te bieden. Toen ik echt voortaan alleen nog maar een hoogtepunt kon voorkomen door steeds aan belastingaangiftes te denken, afgewisseld met parkeerbonnen, besloten we om mijn stengeltje eens met een andere lekkere lichaamsholte in contact te brengen.

    Van langzame en snelle cowgirl naar reverse zonder onderbreking en ook nog zonder onderbreking zo naar missie.... Crisis, die is dus nog lenig ook! Er brak niks en er floepte ook niks uit. Ze hield gewoon binnen wat er binnen was! Toen we daarna naar doggie gingen moesten we wel even schakelen. Maar dat was niet erg, omdat dit ook nodig was. Anders was er geen hondje meer nagedaan. En nu werd die oefening ook nog ruimschoots uitgeprobeerd, waarbij ze met haar heerlijke kontje net tegendraads meedraaide......en toen was er natuurlijk geen houden meer aan. Als je dat gevoel combineert met zo'n uitzicht in de spiegel en ook nog in het echies en als je dat uitzicht ook nog vast kunt pakken waar je ook maar wilt.... en berijden kunt zoals je wilt en dat uitzicht kijkt je dan of in de spiegel of over haar schouder zo geil aan.........Kedengedeng, toijoijng, flots, flots, flots...flots!.. en het rubbertje was snel vol.

    En wat een dijk van een meid, die dan ook na afloop nog even lui tegen je aan komt liggen en wat na komt kroelen. Grote klasse.

    Agatha is overigens geen Braziliaanse, vertrouwde ze me toe. Een vader van half afrikaanse afkomst (in een of ander Portugese kolonie) heeft gezorgd voor deze wondermooie exotische parel. En natuurlijk spreken ze in Brazilie Portugees. Maar daar is ze volgens mij zelfs nog nooit geweest, want ze is geboren en getogen in Tsjechie, zo vertelde ze. Niet dat dit er echt iets toe doet, want in het duits kun je uitstekend grapjes met haar maken. Want ze is gehaaid genoeg om er een speciaal soort humor op na te houden in recht-voor-zijn-raap-duits. En je kunt er ook prima in het duits mee neuken.

    En behalve dat kent ze dus ook een heel aardig mondje frans. Dus!

    Volgende keer is ze weer aan de beurt. Kijken hoe ze omgaat met een frans slotakkoord. En zo hou je altijd nog wat te wensen over.
    Kom, kom!

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Volgens diverse forums.....

    .....was Agatha in april in Artemis en is momenteel in LR .
    Founding Member

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch agatha ach ja ... we zijn gewoon verwernd meneer...

    Gustomass kon het afgelopen woensdag, Tag der Einheit even niet laten om eens een keertje lekker vreemd te gaan. Na enkele maanden zonder GT begon Gusto toch een beetje nieuwsgierig te worden.

    Zo kort na het eten, wat naast een hele mooie Roemeense Anastasia wel de grote verrassing van de dag was, kwam Gusto bij het halen van een drankje niet verder als .. het vrouwelijk schoon wat zich gepositioneerd had op die lange krukkerij... Nadat een spitse punt van een pump Gusto's behind had getouched, vielen Gusto''s ogen in een paar hele mooie donkere ogen van een mooie donkere dame. Waar kende hij deze dame toch van...Agatha kon me bij het noemne van haar naam gauw uit de droom helpen...Och ja, jouw ken ik nog van Bernds Schiefferhof in Hennef...Daar ken ik jou ook van was haar antwoord, waarbij ze heel verleidelijk haar mooie grote ogen de nodige acquisitie ondersteuning liet uitvoeren... Haar grijpgrape handjes zorgden voor de vervolg acquisitie en al gauw werd Gusto weker en weker. was het hem eerder op de dag nog goed gelukt niet te zwichten voor dit soort acties, nu ging het de verkeerde of juist de goede kant op...
    Dat ze beweerde me te kennen van een kamer bezoek, daarvan was ik zeker dat dat niet klopte, al had ik mijn excell-file niet vers in het geheugen zitten. Maar ok, lekker gebabbeld en dan val je niet over kleinigheidjes.. Agatha was tevreden in GT, waar ze inmiddels enkele maanden bivakkeerde, maar vandaag was ze een beetje teleurgesteld... maar waarom dan vraag je dan... Nou, niemand heeft me nog een goed orgasme gegeven...Nou, laat dat maar aan Gusto over... er zal toch niks van Gusto's escapades van Jenny's overgewaaid zijn.. In de frequentie waar Gusto in Golden Time dames placht te masseren....is ie nu gewend om bij Jenny'sde dames ook te masseren maar dan niet met zijn handjes...en meer toegespitst op enkele doelgerichte erogene zones...
    Nu wilde Gusto Agatha haar daar graag bij helpen en , hoe weten ze t te timen, op het juiste moment kwam een voorstel uit haar mondje rollen een sleutel te halen. Hierop had Gusto bevestigend geantwoord voor ie er weet van had. In zijn ooghoeken zag ie vriend 2Hirny4u nog knikken... aajj..
    Tja hij wist inmiddels wat Gusto had gemist door Anastasia te laten lopen...

    We moesten helemaal door het grote berenbos naar de laatste hut aan de rechterkant. Carpe Momentum weet zich vast nog iets heel moois te herinneren vanuit deze blokhut.
    De ondergaande zon zorgede voor een leuk sfeertje.
    Gusto en Agatha zorgden voor de rest.
    Vanaf het begin af aan was Gusto of waren we beiden ene beetje onhandig, alsof ik het ritueel gehel ontgroeid zou zijn...Uiteindelijk haar heerlijke poesje gevonden en lekker aan het likken geslagen, zeg maar masseren voor gevorderden.. dat was lekker, voor mij en beetje voor haar, maar het gemis aan reactie en interactie maakte het niet tot een feestje. Toen de beentjes steeds verder dichtgeknepen werden wist Gusto hoe laat het was.
    Nu wilde Agatha ook wel even lekekr pijpen, iets waar ze bij Bernds al ruim 10 minuten mee in de weer geweest zou zijn alvorens de sleutelvraag op je af te vuren. Dat was nog een sleuke acquisitie.. Gusto moest even mijmeren ,maar...Marcella is echt weg, geloof het nu maar...
    Na een aardige pijpsessie werd een jasje gezocht, gevonden en erom gewonden.. jammer, het was best fijn en echt neuklen had ik eigenlijk nog niet zo een zin in... Hoezo verwaand..??
    Dat ging best aardig zoals alles best aardig ging, een beetje planmatig, het lijkt wel werk dacht ik nog, maar tegelijk realiseerde ik me ook dat het inderdaad gewoon werk was...voor haar dan... Voor mij had het een feestje mogen worden..
    Uiteindelijk toch maar laten komen waar ik al gelijk spijt van had..
    Het was al;lemaal best aardig maar bij lange na niet wat je als ongetwijfeld verwende ijsbeer gewend bent en verwacht, niet in GT en zeker niet van een ex Schiefferhofdame.... Of was ze misschien daarom Scheifferhofdame...
    Nee, bij ons ontbrak de lekkere klick gewoon, hoewel die in de bar best aardig was.
    Gusto had zijn dag ook niet helemaal en dat zal ongetwijfeld ook meegespeeld hebben.
    Maar samengevat, heel aardig, wellicht een beetje representatief voor het hudige GT niveau??.
    Zeker verre van wat we in Schiefferhof gewend zijn.

    Maar niet getreurd, na een hele zaterdag lekker bij Jenny's is alles weer vergeten en weggevaagd..

    Oh ja, aan deze Agatha , van half Portugese afkomst kon Gusto later wel in zijn excell file vermelden dat de 40ste nationaliteit binnen was....uhhh dat ie bij de 40ste nationaliteit binnen was geweest....
    Wellicht zal Agatha om deze rede, althans bij Gusto langer in herinnering blijven dan vanwege onze sessie samen...


    Gustomass weer helemaal kras...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  8. #8
    Geregistreerd
    13 november 2006
    Last Online
    21 juni 2019 @ 20:10
    Berichten
    33
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hy,

    I've fucked Agatha too. But its not a good she's offering. Very flat blow-job, no kissing, no licking and a very poor fuck.
    An other lady compared to the one who used to work at the Schieferhof where I met her a year ago.

    No thanks not again with me...

    greats Horst

  9. #9
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    4 oktober 2015 @ 12:31
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haec58 Bekijk bericht
    Were in GT

    Saturday, 1st March 2008 :

    54 named women : Alea (.bg), Alexa (.de), Angie (.pl), Beata (.pl),
    Is Agatha (former Samya/Sudbad/Hof) still there ?


    Thx
    Globetrotter

  10. #10
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ich glaube, sie arbeitet jetzt als Sally / Salome im PHG. Besonderes Kennzeichen: 2 Tattos am Bauch.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  11. #11
    Geregistreerd
    30 november 2005
    Last Online
    4 oktober 2015 @ 12:31
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ich glaube, sie arbeitet jetzt als Sally / Salome im PHG. Besonderes Kennzeichen: 2 Tattos am Bauch.
    Thx :wink:



    Globetrotter

  12. #12
    Geregistreerd
    9 januari 2007
    Last Online
    29 april 2008 @ 09:12
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Agatha is de moeite waard; speelt een leuk spelletje met je en geeft je het idee dat ze het erg leuk vind.
    aantader!

  13. #13
    Geregistreerd
    9 november 2006
    Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Berichten
    157
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Een aantader, what's that?:D
    Even rustig aandoen noemen we dat.

    Maar goed, smaken verschillen meestal wel.
    Binnenkort weer een keertje afspreken, keuren we ze samen:thefinger

  14. #14
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    3 oktober 2010 @ 12:27
    Berichten
    171
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard LR

    Gisteren, was "SALOME" in LR aanwezig.

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laurent74 Bekijk bericht
    Gisteren, was "SALOME" in LR aanwezig.
    Ja ik moet wat bij elkaar plaatsen want ze staat ook onder de PHG en Villa Vertigo. Ze was namelijk vrijdag in Villa Vertigo.
    :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag ... en nu weer in LR - arme mods ....

    En op 20 mei weer gespot in Kaarst.

    Mijn type is het ook niet, trouwens. Ze ziet er zoetjes uit, maar het is een van de weinige dames die me ooit een mindere sessie bij Bernd's heeft bezorgd (nul voorspel op bank, minimaal kussen - kun je nagaan), dus in LR hoef ik haar helamaal niet.


    W-L

  17. #17
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    25 maart 2009 @ 03:24
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Toen ik op de bank in de huiskamer van Anna aan het bijkomen was, was er alleen naast mij nog maar een vrije plaats. Daar kwam ze dan ook zitten. Heel kuis, voor zover dat mogelijk is voor een spiernaakte jonge meid met een we-reld-lijf. Ze vertoefde 30 cm van mij vandaan.









    ------------------------------
    Sprechen Plaats Liebe

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

FKK Artemis 468*60