Haarkleur/-lengte : blond
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 23 (ruwe schatting)
Tatoeages/Piercings : intiem
Service: Zeer goed
Voordelen: Prachtig meisje, dat echt wil dat je een goede tijd hebt.
Nadelen: Geen
Tijdsduur : Iets langer dan half uur (met nakletsen erbij)
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: -
Service : PZC, NMC, Aftrekken, Zoenen doet ook anaal
Vandaag weer eens naar PHG getogen. Op de parkeersplaats was het niet abnormaal druk en binnen was het ook gezellig druk, maar niet TE.
Bij binnenkomst de 50 euronen afgegeven en zag meteen een aantal schoonheden rondlopen, waaronder een zeer mooie zwartharige die ik echter de rest van de avond niet meer zag. (jammer)
Enfin, verder naar de Bar, alwaar Sofie naar me toe kwam om een praatje te maken. Ze wilde met me naar de kamer maar dat heb ik maar snel afgewipeld. Heel aardige dame overigens, maar mij te mollig.
Kort daarna viel mijn oog op een supermooie slanke blondine (type fotomodel) met heel licht haar, roze bikini, echt mooi. Daar ik altijd eerst de kat uit de boom kijk, was dit meisje nr1 op de "to do" list. Op de bank zat ook nog een grote blondine maar ik verwachte daar een "optickflick".
Dus weer in de afwachtende houding....
Even later liep daar dan Lena voorbij, slank donkerblond haar tot op de schouders, en een heel mooi natuurlijk gezicht. Ik had ze als een paar keer voorbij zien lopen en nu heb ik haar dan aangesproken. Ze is een duitse en nog maar een paar dagen in PHG. Ze was nog aan het ''testen'' op welke dagen ze ging werken. Na de usual smalltalk vertrokken we samen (en met 2 cola) naar de kamer. Hier hebben we lekker getongzoend wat ze wel doet, maar niet met volle overgave. En ging ze snel over naar het pijpwerk. Dit deet ze goed, en lang. Zo lang dat ik heb moeten vragen om te ficken. Ze neemt zelf weinig initiatief. Haar benen heb ik uitvoerig gemaseert (en niet alleen met de handen :D ) En mooie benen heeft ze! Mooi slank, bruin en glad)
Ale met al ben ik een half uurtje bezig geweest, daarna hebben we nog 10 minuten tot een kwartier nagepraat. Ze vertelde me zelfs haar echte naam. Dit hou ik natuurlijk prive, dat heb ik haar immers beloofd. Bij de afrekening wou ze meer dan 50 euro hebben, maar ik zei dat we een half uur sex hadden geahd en nog wat bijgepraat. Klein onenigheidje hier dus... Maar gelukkig nam ze al snel genoegen met de 50 euro. Grappig detail is dat ik haar de rest van de avond niet meer gezien heb..
Om 23u was er Pizza en heb ik in het nachcafe deze zitten verorberen. De grote blonde schone die ik eerder op de bank zag stond boven op de trap te wachten en gaf me een supergeile knipoog!! -wauwie-
Al met al een van de beste avonden in PHG die ik gehad heb. Soms zit het mee soms zit het tegen....