Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 57

Discussie: Tanja (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch Tanja (Roemeense)

    Naam : Tanja

    Nationaliteit / Taal : Roemeens / Roemeens, Duits, Engels en beetje Spaans en Italiaans

    Leeftijd : 22 jaar

    Haarkleur / Lengte : Zwart / Lang

    Lengte : 1.70m

    Postuur / Cupmaat : 36 / 75B-cup

    Tatoeage / Piercing : Volgens mij niet

    Service : PZC, NMC, GFE, TZ, vingeren

    Voordeel: Lief, rustig meisje

    Nadeel: Geen

    Prijs: € 50,00 eerste half uur, daarna € 25,00 per half uur verlenging


    Sinds vrijdagavond in LR, daarvoor onder andere in Acapulco en Villa Vertigo.
    Laatst gewijzigd door Admin; 17 juni 2011 om 14:22

  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdagavond zag ik een nieuwe meid die een rondleiding kreeg en direct mijn aandacht trok. Roemeens uiterlijk, zwart haar, bijna 1.70m en een guitig koppie, dat kon wel eens een MJ-meisje zijn. Helaas was het er vrijdag niet van gekomen om kennis te maken.
    Gisteren zag ik haar weer zitten, maar ik toen had ik eigenlijk meer interesse in weer een andere nieuweling, maar die ging er juist met een andere ijsbeer vandoor. Toen dus maar de pijlen gericht op het nieuwe meisje van vrijdag. Het bleek inderdaad een Roemeense te zijn luisterend naar de naam Tanja. Ze heeft voorheen o.a. in VV en ACA gewerkt.

    Na een kort gesprekje heb ik haar gevraagd om de sleutel te halen, gelukkig waren er geen wachttijden. Service van Tanja is zeker goed te noemen, TZ, PCZ, NMC, GFE, etc. allemaal dik in orde! MJ heeft er weer een zwartharig favorietje bij. Een top5 over 2010 begint langzaam onmogelijk te worden .

  3. #3
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Vanavond weer met dit Roemeense schatje op de kamer terecht gekomen en het was net zo goed, zo niet beter dan de vorige keer . Tanja is geen optick, maar is Roemeens en heeft gladgestreken zwart haar dus een MJ-meisje . Heerlijke tijd met haar gehad en na de kamergang kwam ze nog veelvuldig even bij me. Ik zat er aan te denken om een tweede keer met haar te gaan, maar heb me voorgenomen om dat niet meer te doen , dus moet ze op de volgende keer wachten , die er zeker zal komen.

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Reden

    Vandaag 01:48
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Vanavond weer met dit Roemeense schatje op de kamer terecht gekomen en het was net zo goed, zo niet beter dan de vorige keer . Tanja is geen optick, maar is Roemeens en heeft gladgestreken zwart haar dus een MJ-meisje . Heerlijke tijd met haar gehad en na de kamergang kwam ze nog veelvuldig even bij me. Ik zat er aan te denken om een tweede keer met haar te gaan, maar heb me voorgenomen om dat niet meer te doen , dus moet ze op de volgende keer wachten , die er zeker zal komen.
    Die MJ die weet al dat ie vanavond met Tanja zijn tijd doorgaat brengen en dat het nog beter dan de vorige keer was
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    ...dat ie vanavond met Tanja zijn tijd doorgaat brengen ...

    Zou zo maar kunnen...

  6. #6
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Zou zo maar kunnen...


    Dit meisje zal erg hoog gaan eindigen in het 'eindklassement' en geloof dat er een paar andere ijsberen ook wel positief over haar waren

  7. #7
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ken ik haar???

  8. #8
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Ken ik haar???
    Ik denk van wel

  9. #9
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Daumen hoch Tanya

    habe heute eine wirklich nette stunde mit ihr verbracht...... der service von ihr war super.....

    wiederholungsfaktor: 100%

  10. #10
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    Ik vond haar op de kamer redelijk maar een echte klik met haar heb ik geen moment gevoeld , daardoor kwam de sessie bij mij een beetje afstandelijk over en zit een herhaling met haar er niet echt in .
    Give me control of a nation's money supply and i care not who makes it laws
    mayer rothschild , private banker
    rookworst zonder r is ook worst ,

  11. #11
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Standaard

    Gisteren twee keer met haar gekamerd. De eerste keer met een trio waarbij Eveline ook mee speelde. Normaal ben ik niet zo van sex met twee meiden. Ik kon echter geen keuze maken tussen beide dames. Dan maar alletwee tegelijk
    Dit was geen slechte keuze geweest. Beide dames deden goed hun best om het mij naar mijn zin te maken, waarbij ze bij het neuken eveneens met een handje hun vriendinnetje bewerkten.
    De tweede keer met Tanja alleen op verkenningstocht gegaan. Ze is een lieve meid die graag ook aan haar trekken komt. Je zou haast................

  12. #12
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Daumen hoch

    Gisteren de dag afgesloten met Tanja. Ze zat zo liefjes alleen aan de bar, we praatten wat in het Engels, Duits is nog wat te lastig voor haar. Ze begon tenminste niet meteen om een sleutel, eerst even wat kennismaken. Vroeg wat mijn voorkeuren waren. Ach het gebruikelijke he. Alleen een ding: niet zoenen = no deal. Daar kon ze in meegaan. Maar die sleutel ging een minuut of tien duren. Ze ging even weg, ik bleef wachten. In tijd kwamen er twee dames vragen: 'What do you do here?' I'm waiting for a girl. Geinterresseerde blik, smile van oor tot oor . But, eh, she just went for a key . Opgetrokken wenkbrauwen, afzakkende mondhoeken . Beetje pesten, hoort er gewoon bij.
    Intussen wenkte Tanja me met de sleutel in de hand en met een verongelijkte blik van de bewuste dame in onze ruggen liepen we naar beneden.
    Ik moet zeggen, het was top met Tanja. Ze is lief, aardig, zoent heerlijk, pijpt uitstekend met veel tongspel erbij, ik heb echt genoten van dit boterzachte schatje. Toen ze me stijfgezogen had hoorde ik weer het woord 'anaconda'. Schijnt een Roemeense term te zijn voor ietwat bovengemiddeld, krijg het tenminste wel vaker te horen. Tsja, hij moest er toch in, daar waren we voor gekomen. Lukte ook wel, voorzichtig aan, klein beetje gel uit een tubetje, en wat was dat doosje lekker strak. Handje ertussen, niet te diep. Toen ze merkte dat ik er goed rekening mee hield, ontspande ze zich en werd het echt een heerlijke wip. Heb haar meteen maar op de herhaallijst gezet.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  13. #13
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Daumen hoch

    Gistermiddag als eerste met Tanya gekamerd. Ze was me meteen komen begroeten aan de bar, en was helemaal in de wolken toen ik haar naam nog wist. Dat vergeet je toch niet bij zo'n lieve meid. Ik scoorde er alvast een paar punten mee. Het was weer super met haar. Sex met wat wederzijdse sympathie geeft gewoon net dat beetje meer. Ze pijpt zo lekker zacht met een fladderend tongetje, en dat doosje is zo strak, en ze zoent zo zalig onder het wippen . Het kruit was sneller verschoten dan gewoonlijk. Ze staat hoog in mijn LR lijst.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  14. #14
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Vol verbazing, zie ik dat ik nog niet over deze dame heb geschreven. Ik ben nu een paar keer met deze dame naar de kamer geweest en de service is prima. Afgelopen vrijdag ook met haar op de kamer geweest. Ik had aangeven dat ik pijn in mijn nek had en daar wist zij wel wat op. Na lekker geneukt te hebben, gaf ze mij in het 2e half uur een heerlijke massage.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  15. #15
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Tanja is weer terug in LR. Ze ziet er nog mooier uit dan voorheen. De kleur van het haar is nu bruin met highlights. Daarnaast geeft ze een uitstekende service.
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  16. #16
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ik heb dinsdag avond ook een leuk uurtje met Tanja door gebracht en haar looks waren inderdaad goed. Ze is en blijft gewoon een leuke en lekkere meid.

  17. #17
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Tanja is inderdaad een geweldige lieve leuke meid.
    Had haar al vaker gespot maar nooit met haar in contact gekomen.
    Zonde, had ik haar maar eerder aangesproken.
    Gisteren heeft ze mij een heel mooi dagje L.R. bezorgt.
    Snel op herhaling.

  18. #18
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Ze lijkt wel erg veel op Denisa http://www.radiomanele.us/videoclip-...lub-14058.html Zelfs het moedervlekje boven haar lip zit op dezelfde plaats

  19. #19
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Zondag weer in 3 sessies van totaal 4 uur genoten van deze lieverd .
    Voor mij het beste wat L.R te bieden heeft.
    Niet allen de seks met haar is prima daarnaast is het ook nog een zeer aardig persoontje.
    Midden volgende week gaat ze voor een paar weken met welverdiende vakantie.

  20. #20
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Weer terug van vakantie


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  21. #21
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Tanja is idd terug: ze is wat afgevallen en heeft lange blonde haren wat haar heel goed staat. Het weerzien was hartelijk na meer dan een jaar: het begon met een knipoog en een tik op mijn kont aan de lockers toen ze net had afgerekend met een beer. In de bar aarzelde ik geen seconde: zij zou mijn dramasessie (volgens michelj met haar beste vriendin dan nog) doen vergeten. En dat deed ze met verve. Eerst een half uurtje gepresaled in de kino (wachttijd sleutel 35 min) waar ze me oa vroeg hoe het kwam dat boy69, michel j, dupke en sonny het laatste half jaar LR gemeden hadden. Uiteindelijk zijn we dan beland op een kamer (met venster op mijn uitdrukkelijke vraag, zoniet hadden we 10 minuten vroeger in een saunakamer gelegen) waar ze me naar de hemel zoende, pijpte en neukte. Vooral het pijpen was van uitzonderlijk hoog niveau. Het was al meer dan een jaar geleden maar ik denk dat ze nog vorderingen heeft gemaakt in dit onderdeel.
    Toen we afrekenden, vroeg ze lachend: "tot volgend jaar?" Ik antwoordde: "nee hoor, tot volgende maand". Tanja is een toppertje en blijft een aanrader voor de GFE-beren.
    Het doel heiligt de middelen

  22. Onderstaande leden hebben The Saint bedankt voor deze bijdrage:

    molaar ( 7 oktober 2012)

  23. #22
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    De eerste sessie van mijn bezoek aan LR was met de Roemeense (het kon ook haast niet anders…) Tanja. Een absolute spetter van een meid en nog lief ook.
    Inmiddels blond en in het rijke bezit van een erg knap koppie en een prachtig slank lijfje. Steekt qua looks ver uit boven de gemiddelde LR dvp.

    Op de kamer ook helemaal niets mis mee, maar ik miste toch wat persoonlijkheid. Een beetje ‘gewoontjes’ voor een zeer ervaren wandelaar. Kan zijn omdat het onze eerste keer was, dus ik verbind daar verder geen enkele conclusie aan anders dan dat het een hele lieve mooie meid is en dat de sex meer dan prima was.

    Kortom prima sessie, geen wereldtop, maar wel degelijk herhalingsgevaar, zeker naar LR standaard.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  24. #23
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Yup, zeer mooie dame met goede service, kan me weinig tot geen ontgoochelde ijsbeertjes voorstellen aangaande deze dame.

  25. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    molaar ( 8 december 2012)

  26. #24
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Geweldig. Komt dicht in de buurt van een 9/10.

  27. Onderstaande leden hebben Flurkman bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (10 december 2012)

  28. #25
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    terug van vakantie

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.