Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee IE 9 draait niet op Windows XP

    http://www.nu.nl/internet/2334734/ie...indows-xp.html

    De nieuwste browser van Microsoft, Internet Explorer 9, waarvan woensdagmiddag (Amerikaanse tijd) een testversie gepresenteerd is, zal niet functioneren met Windows XP.

    Dat laat Microsoft weten tegenover het Britse The Register.

    De nieuwste browser wordt officieel pas 20 september gelanceerd, maar de beta-versie is vanaf woensdag al te downloaden.
    Backwards Compatible een woord dat bij MS niet bekend is.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    XP is inmiddels al weer bijna 10 jaar oud en opgevolgd door Vista en 7. Ik vind het vrij logisch dat er voor een 10 jaar oud product geen additionele updates meer komen.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    XP is inmiddels al weer bijna 10 jaar oud en opgevolgd door Vista en 7. Ik vind het vrij logisch dat er voor een 10 jaar oud product geen additionele updates meer komen.
    Ik zit er niet mee want mijn laptop draait op W7 en ik gebruik FF maar als klopt dat XP nog steeds 2 maal zo groot is als marktaandeel beschouwd dan Vista/W7 dan is het wel opmerkelijk.
    Weet niet wat IE9 meer brengt aan functionaliteit dan IE8 (Jumplist, applicatieknop en schrijnt sneller te zijn) maar zal ongetwijfeld wel wat safer zijn en minder lekken hebben en wellicht is dat alleen goed te implementeren in combi met W7 en niet met XP.

    Windows XP heeft wereldwijd nog steeds een marktaandeel van ruim 60 procent. De nieuwere versies Windows Vista en Windows 7, waarop IE 9 wel zal draaien, hebben samen een marktaandeel van ‘slechts’ 30 procent.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. #4
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    XP is inmiddels al weer bijna 10 jaar oud en opgevolgd door Vista en 7. Ik vind het vrij logisch dat er voor een 10 jaar oud product geen additionele updates meer komen.
    Vista verscheen uiteindelijk op 30 januari 2007 voor consumenten
    Iemand die begin 2007 een dure computer kocht kan zich nu weer eentje aanschaffen, vind ik toch niet zo logisch!
    Zoveel mensen, zoveel meningen...
    ILUSIÓN ES MI CAMINO, VICTORIA MI DESTINO!

    Sueña como si fueras a vivir para siempre, vive como si fueras a morir hoy!

  5. #5
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Windows XP heeft wereldwijd nog steeds een marktaandeel van ruim 60 procent. De nieuwere versies Windows Vista en Windows 7, waarop IE 9 wel zal draaien, hebben samen een marktaandeel van ‘slechts’ 30 procent.
    Heeft er voornamelijk mee te maken dat Vista bagger was, daarmee heeft M$ jarenlang stil gestaan. Nu met Win7 en dadelijk met Win8 zal het marktaandeel van XP snel afnemen.

  6. #6
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Iemand die begin 2007 een dure computer kocht kan zich nu weer eentje aanschaffen, vind ik toch niet zo logisch!
    Nee, IE9 werkt geloof ik wel op Vista. En zonder IE9 werkt de dure computer ook nog steeds

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    Iemand die begin 2007 een dure computer kocht kan zich nu weer eentje aanschaffen, vind ik toch niet zo logisch!
    Nee dat is ook niet zo logisch zeker omdat veel gebruikers na de vele klachten over Vista nog de voorkeur bleven geven aan XP en dat gebeurde ook nog in 2008 of eigenlijk tot de komst van W7.

    De verborgen strategie lijkt op een gedwongen W7 up-date voor XP gebruikers mits je computer dat toestaat. Zal wel niet gaan als je nog een laptop hebt met 512 MB die nog zonder problemen draait.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 17:09
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.503
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ik draai op al mijn PC's nog gewoon XP en ga nog liever terug naar MS Dos dan Vista...

  9. #9
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Ik draai op al mijn PC's nog gewoon XP en ga nog liever terug naar MS Dos dan Vista...
    Ik heb voor jou nog wel een MSX staan of een Commondore uit 1986

  10. #10
    Geregistreerd
    22 april 2010
    Last Online
    15 mei 2023 @ 09:30
    Locatie
    Weert
    Berichten
    151
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Mijn god, ben ik blij dat ik een Mac heb en met die Windhoos bullshit niks meer te doen heb.

    Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik enkele jaren terug de overstap gemaakt heb.

  11. #11
    Geregistreerd
    19 mei 2007
    Last Online
    13 mei 2022 @ 19:35
    Berichten
    59
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    De ultieme computer!
    Voor mij nog steeds.

  12. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:13
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.365 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    De verborgen strategie lijkt op een gedwongen W2 up-date ....
    Ik wist het

  13. #13
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:13
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.365 in 4.541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Nee dat is ook niet zo logisch zeker omdat veel gebruikers na de vele klachten over Vista nog de voorkeur bleven geven aan XP en dat gebeurde ook nog in 2008 of eigenlijk tot de komst van W7.

    De verborgen strategie lijkt op een gedwongen W7 up-date voor XP gebruikers mits je computer dat toestaat. Zal wel niet gaan als je nog een laptop hebt met 512 MB die nog zonder problemen draait.
    Domme strategie (als gedwongen update de bedoeling is) want er is een groot kans dat die averechts werkt. Veel gebruikers zijn al om naar Mozilla en Chrome. Het restant aan hardnekkige IE gebruikers zullen eerder geneigd zijn Mozilla ook te proberen dan een nieuw besturingssysteem te installeren.

  14. #14
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Vandaag @ 16:25
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard

    Hetzelfde trucje heeft MS hem al eerder gelapt met de intro van Windows Vista, toen tegelijkertijd het spel Halo 2 op de markt kwam. Bedoeling was dat alleen Vista-pc's het moesten kunnen draaien, maar een slimme "hobbyïst" had binnen een paar weken een fix-bestandje gemaakt, zodat XP'ers het ook konden draaien. Benieuwd hoe lang het dit keer duurt met IE9, al zal ik er zelf weinig gebruik van maken (op mijn eigen pc gebruik ik FF en Chrome en op de bedrijfslaptop heb ik een stick-versie van FF die op een USB-stick draait)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee 'IE doet niet langer onder voor concurrentie'

    http://www.nu.nl/internet/2337617/ie...currentie.html

    Met de introductie van Internet Explorer 9 zegt Microsoft niet langer onder te doen voor de concurrentie. “Mensen moeten zelf maar bepalen welk besturingssysteem en welke browser ze nemen”, zegt Microsoft-evangelist Ruud de Jonge. Wij gaan die strijd graag aan.”

    De Jonge blaakt tijdens de presentatie van zelfvertrouwen, omdat de beta-versie een aantal extra’s heeft, die bij de concurrentie nog niet te vinden zijn.

    Belangrijk voor het bedrijf is een goede ondersteuning van de nieuwe HTML5-standaard, waardoor het mogelijk is webpagina’s te laden en eruit zien als normale applicaties.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paulschen Bekijk bericht
    Mijn god, ben ik blij dat ik een Mac heb en met die Windhoos bullshit niks meer te doen heb.

    Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik enkele jaren terug de overstap gemaakt heb.
    Denk dat ik die overstap ook ga maken! Windows nut je het beste uit door het op een Mac te laten draaien !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #17
    Geregistreerd
    22 april 2010
    Last Online
    15 mei 2023 @ 09:30
    Locatie
    Weert
    Berichten
    151
    Discussies
    11
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Denk dat ik die overstap ook ga maken! Windows nut je het beste uit door het op een Mac te laten draaien !
    Dat is waar, de beste Windhoos computers draaien op een Mac.

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee Firefox haalt Internet Explorer in Europa bijna in

    http://www.nu.nl/internet/2349391/fi...-bijna-in.html

    Microsoft zag ook in september het marktaandeel van Internet Explorer kelderen. Het wereldwijde aandeel van de browser van Microsoft ligt nu onder de 50 procent. In Europa wordt IE bijna ingehaald door Firefox.

    Dat blijkt uit cijfers die Statcounter dinsdag bekendmaakte.

    De winnaars in de maand september waren Firefox met een aandeel van 31,5 procent en Chrome met 11,5 procent. Vooral laatstgenoemde zag het aandeel flink toenemen. Internet Explorer blijft wereldwijd de grootste met 49,8 procent.

    Europa

    In Europa is IE met 40,3 procent aandeel nog maar net groter dan Firefox met 39 procent. Het aandeel van Chrome (11,3 procent) is in Europa vergelijkbaar met het percentage wereldwijd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #19
    Geregistreerd
    16 augustus 2007
    Last Online
    8 april 2023 @ 12:06
    Locatie
    Greasy Lake
    Berichten
    530
    Discussies
    46
    Thanks
    2
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paulschen Bekijk bericht
    Mijn god, ben ik blij dat ik een Mac heb en met die Windhoos bullshit niks meer te doen heb.

    Ik ben nog steeds heel erg blij dat ik enkele jaren terug de overstap gemaakt heb.
    Daar zou ik niet zomaar zeker van zijn:

    1 op elke 3 laptops is binnen de drie jaar stuk

    Ongeveer één op elke drie laptops geeft er binnen de drie jaar de brui aan. Ook het veelgeroemde Apple ontsnapt niet aan deze wetmatigheid want in de ranglijst van meest betrouwbare laptopmerken scoort het bedrijf van Steve Jobs pas op een vierde plaats en moet het Asus, Toshiba en Sony voor zich dulden. Dat blijkt uit een onderzoek van SquareTrade (.pdf), een bedrijf dat wereldwijd garanties verstrekt voor computers.
    The highway's jammed with broken heroes on a last chance power drive
    Everybody's out on the run tonight but there's no place left to hide

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.

  Babylon 468*60