Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 97 van 97
  1. #76
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anallikker Bekijk bericht
    Als ik op de website van ambrosia kijk zie ik bij sommige profielen van de dames staan dat ze doen aan dildospiele beidzeitig. Weet iemand of die dildo's daar aanwezig zijn en of dit ook betekend dat ik bijvoorbeeld met een dildo (of strapon of double dildo) bewerkt kan worden. .
    Dit zit niet in het basispaket. Ik heb ook nergens een doos met dildo's zien staan. Je bent een beetje afhankelijk van de gemoedstoestand van de betreffende dame.
    Hoogstwaarschijnlijk zal je eerst je portemonnee open moeten trekken.

  2. #77
    Geregistreerd
    21 augustus 2012
    Last Online
    24 februari 2019 @ 21:47
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    40 in 10 posts

    Standaard

    Voor 3 weken terug op een zaterdag bij deze club geweest. Omdat ik niet alle details meer weet zal ik mij moeten beperken tot de indruk die deze club op mij heeft nagelaten. Het ontvangst was goed. Een leuk uitziende jonge dame (later bleek uit Roemenie) vertelde mij het Duits hoe het werkte in de club en bij haar betaalde ik de € 60,00. Ik denk dat als deze dame mee zou werken met de andere dames zou ze het heel druk hebben. Ik ben geweest van 2 tot 8 uur. Behalve de kamergangen was er niet veel te beleven. En zowel de beren als de dames zaten zich wat te vervelen. Op een gegeven ogenblik hoorde en zag ik dat ze het over mij hadden (met wie ik al allemaal op de kamer geweest was). En dat natuurlijk in het Roemeens. De aanwezige dames varieerde van zeer slank tot zeer maatje meer. Voor ieder wat wils dus. Wat me wel opviel is dat de slanke dames (2 mee gekamer) zeer op de afwerktoer waren. Bij één slanke onvriendelijke dame heb ik de sessie afgebroken. Haar onvriendelijkheid werkte bepaald niet lustverhogend, en haar tissues kon ik ook nog enigszins begrijpen (wel meer meisjes doen dat, hoewel ik me al tig keer gedouched had) maar toen ze met de rug naar me toe wat gevoelloos wat aan m'n lul begon te raggen had ik er geen zin meer in, en heb ik de sessie afgebroken. Mijn eerste dame die dag was een dame die tussen slank en een maatje meer in zat. Ze had een leuke uitstraling en was vriendelijk. Haar naam weet ik niet meer en ze staat ook niet op de website. (de meeste dames die er waren trouwens niet) Ik weet niet waar het aan lag, of zij had er zin in, of ze kon goed toneelspelen (inclusief een nat kutje?) of ik was zo geil dat ik haar klaar heb weten te likken. Ze genoot er duidelijk van (geen overdreven gekreun of yes, yes...) maar haar handjes haar kutje gespreid houden zodat ik er goed bij kon. Totdat ze krongkelend en kreunend klaar kwam. Daarna heb ik haar nog de nodige lichamelijke aandacht gegeven en daarna pas heb ik haar missio genomen en ben ik klaargekomen. Wow wat een ontlading was dat. Dit was meteen de beste sessie die dag. Het merendeel van de sessie's waren afwerknummertjes. Maar eigenlijk ben ik ook met die instelling naar de club gegaan. Afwerknummertjes, en als er dan toch nog zo'n kamergang als hierboven beschreven tussen zit valt het alleen maar mee. Groot voordeel van de club voor de niet rokers was dat er alleen op het balkon gerookt mag worden. Toen ik er was hadden ze broodjes met verschillend beleg en wat rauwkost. Koffie kon je zelf pakken in de keuken (een gewone keuken als in een woonhuis). Andere drankjes werden ingeschonken achter de bar. Het sanitair was netjes en school en uitstekende douches. Als je niet al te veel verwacht van je kamergangen is dit een prima club. Het is het waard voor wat je krijgt. Wil je meer gft en een completer pakket dan moet je naar een andere (vaak veel duurdere club)

  3. Onderstaande 11 leden hebben Pummie bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer (11 augustus 2014),erik69 (17 december 2014),hajo2009 (11 augustus 2014),hallodaarbenikweer (11 augustus 2014),NudeDude (11 oktober 2014),PollekeZuid01 (16 november 2014),Rezaes (27 augustus 2014),rob333 (11 augustus 2014),Tony M (11 augustus 2014),Wijze grijze (10 augustus 2014),wooley (13 augustus 2014)

  4. #78
    Geregistreerd
    1 oktober 2010
    Last Online
    1 januari 2023 @ 11:02
    Berichten
    68
    Discussies
    1
    Thanks
    132
    Thanked
    65 in 17 posts

    Standaard

    Iemand hier nog geweest laatste tijd? Na augustus geen bericht mee geplaatst en over lijntjes van dames al langer niet. Hoe is de sfeer tegenwoordig, de line up? In verleden div malen geweest maar toen was de gekke Flory er nog. Na haar vertrek leek er wat veranderd te zijn hier. Andere ook deze ervaring?

  5. Onderstaande leden hebben erik69 bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (30 december 2014)

  6. #79
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Is dat nu wel een goed idee om hier Silvester te vieren? Komen misschien 10 dames of zo.

  7. Onderstaande leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (31 december 2014)

  8. #80
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Silvesterparty in Ambrosia

    Voor de oudejaarsviering had PollekeZuid01 het idee geopperd om deze in een partytreff/ pauschalclub door te brengen. Leek me een strak plan, temeer omdat ik dat in 2012 in McSex ook al eens gedaan had en dat was destijds prima bevallen. Het was alleen een beetje een wilde gok om de locatie voor dit jaar te bepalen, want we konden nergens op ervaringsberichten van anderen terugvallen. Na een afweging tussen de verschillende opties rolde uiteindelijk Partytreff Ambrosia in Herten als uiteindelijke bestemming uit de bus. Ik was er nog nooit geweest; een sprong in het diepe dus.

    De dag begon al stressvol, nadat ik oudejaarsdag al om 06:00 was opgestaan; ik moest namelijk ’s morgens eerst nog naar Brussel. PollekeZuid01 zou me om 13:00 thuis oppikken en als chauffeur fungeren. E.e.a. liep nogal uit zodat ik pas om 12:00 uit Brussel kon vertrekken. Dus maar eens flink de zweep over de Wijze Grijsmobiel gelegd en met een noodgang terug naar huis gevlogen. De Belgische E314 kan gemakkelijk een snelheid van tegen de 180 Km/h verdragen. Volgens de Vlaamse radioberichten zou de Belgische Politie in de laatste week van 2014 toch niet verbaliserend optreden.

    Uiteindelijk arriveerde ik om 13:02 met kokende banden thuis en PollekZuid01 stond al met lopende motor op me te wachten. Een korte inspectie naar de technische en optische staat van zijn limousine leerde echter dat er eerst een noodreparatie diende plaats te vinden: remlicht defect. Dus eerst naar het tankstation om een vervangend lampje te kopen. Nadat Wijze Grijze tevreden was, kon mijn chauffeur aan de 160 Km rit beginnen. Dat werden echter nog ruimschoots meer kilometers want PollekeZuid01’s budget GPS besloot ons een stuk van de A43 dubbel te laten rijden, maar dan in tegengestelde richting. Daarna volgde nog een toeristische excursie door de catacomben van het Ruhrgebiet, zodat we uiteindelijk tegen 15:30 arriveerden.

    De locatie:
    De hele club bevindt zich volledig op de eerste verdieping van een bedrijfspand. Je gaat een trap omhoog en komt boven in de centrale gang terecht, waar je je entree betaalt. Er is één centrale barruimte met rondom zitbanken. Een afgesloten dakterras met heater voor de rokers. Een keuken met een centrale tafel met 6 zitplaatsen. Lockers (2 op elkaar, volgens mij in totaal 28 stuks) zijn voldoende groot en hebben een apart vak voor je schoenen. Een stuk of 6 sportkamers en een doucheruimte met 2 douches met kranen die jezelf kunt regelen en aan- of uitzetten. In de loop van de dag bleek dat er alleen maar ijskoud water was, maar dat kwam omdat een of andere goochemerd in de achterliggende kamer een toevoerkraan had versteld. Was zo weer opgelost. Je krijgt geen badjas maar een handdoek of saunaskirt met een opgenaaide zak voor je sigaretten. Zo konden de dames m’n goddelijke lichaam tenminste goed bewonderen.

    Eten:
    Eten stond in een koelmeubel. Vandaag broodjes met een royale selectie aan beleg: o.a. 2 soorten zalm, makreelmoten, surimisticks, worst, kaas, gekookte eieren, gehaktballetjes en enkele salades. Voor ’s avonds had men catering geregeld in warmhoudbakken van de lokale Imbiss. Gebakken kip, schnitzels, friet en noedels. De geadverteerde beloofde prosecco werd meerdere malen gedurende de dag uitgedeeld. Bier en alcohol dient apart afgerekend te worden.

    Drukte en sfeer:
    We zagen het al aan het feit dat er maar één auto voor de deur geparkeerd stond toen we arriveerden. Het was niet druk: slechts 4 andere aanwezige bezoekers bij 6 aanwezige meiden. Dat gaf me alle tijd om me uitgebreid met de dames bezig te houden. De kamergangen waren niet stressig en niet afwerk georiënteerd. Iets wat erg positief opviel was de relaxte houding van iedereen. Elke gast stond open voor en praatje en dat maakte het zeer gezellig. Uiteindelijk kende iedereen elkaar bij naam. Na 24:00 stroomde het echter volledig vol met südlandse jeugd uit het lokale Jihad opleidingsinstituut. Waarschijnlijk gedetacheerd voor de aanvullende praktijkmodule: "Hoe om te gaan met 72 maagden". Echter allen hadden ze een nette opvoeding meegekregen en spraken me zelfs met mijnheer en u aan. Respect voor mijn grijze haren, of omdat ik “der Holländer” was ? Totaal geen vervelende sfeer. Er hing alleen een beetje veel testosteron in de lucht. Maar enkele corrigerende woorden mijnerzijds riep een of ander haantje weer snel tot de orde.

    De entree
    Een dagkaart kost normaalgesproken EUR 69,=, maar voor vandaag had men de entree met EUR 10,= verhoogd. In tegenstelling tot menig ander etablissement, kreeg ik hier wel netjes één losse Euro bij m’n wisselgeld terug. Boeit verder niet, maar draagt wel bij aan een positieve algemene eerste indruk.

    De kamers:
    Ondanks het feit dat ik toch wel een stuk of 10 keer op de kamer ben geweest, ben ik maar één keer in een andere kamer geweest. Alle andere keren in de grootste kamer op het eind van de gang rechts. Deze kamer is ca. 4 x 5 meter heeft een groot matras op een verhoging en 2 spiegelwanden. Voor zover ik door de openstaande deuren eens naar binnen kon kijken zien alle kamers er netjes uit en hebben spiegels tegen de muur, ter verhoging van het plezier.

    Er waren vandaag dus 6 meiden. Alle aanwezige meiden waren Roemeens en spraken goed Duits, behalve Elena. De mentaliteit van de meiden is goed. Echter tongzoenen en FT zijn een no-go. Bij mij althans, hoe het met service aan Stammi’s zit, weet ik niet.

    Elena (21), blond
    Zij is pas één maand in Duitsland en verstaat en spreekt alleen Roemeens. En daarbij bleek ook de goede teamspirit van de meiden hier: Ik had me kort na binnenkomst eigenlijk meteen al gefixeerd op deze Elena. Op de een of andere manier raak ik getriggerd door een onschuldige, ietwat onzekere uitstraling. Communicatie met Elena was dus niet mogelijk en uiteindelijk stelde Elena als alternatief dan maar een kamergang voor. Mwah, dat leek me ook wel een strak idee. Echter meteen wierp Roxana (blond) zich op om ons te begeleiden en er een trio van te maken. Mwah, dat leek me zelfs een nog beter idee.
    Een succes was het echter niet. Eerder een fiasco. Een latere 1 op 1 kamergang met Elena maakte duidelijk dat dit meisje nog veel moet leren. Wel was ze bereid om m’n aanwijzingen op te volgen. Na afloop vroeg ze me dan ook of ik nu wel tevreden was. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10

    Roxana blond
    Ambrosia - Roxana (blond).JPG
    Zij is een supergeile meid. Lijkt wel alsof ze kickt op publieke actie. Effe pijpen op de bank? Geen probleem. Meerdere keren zag ik haar gedurende de dag op de bank iemand klaar neuken. Op een gegeven moment was Andrea begonnen met me op de bank te pijpen. Blonde Roxana zag het en kwam er meteen bij. Het was voor blonde Roxana daarna ook geen probleem toen ik besloot het karwei op een kamer alleen met Andrea verder af te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10

    Andrea (27)
    Ambrosia - Andrea.JPG
    Andrea is een forse Rubenslady. Echter met een vrolijk karakter. Andrea heeft goede blowjob skills en heeft me daar 2 maal met verve van in het openbaar van overtuigd. Éénmaal heb ik dat op een kamer laten vervolgen. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10

    Anka (28):
    Ambrosia - Anka.JPG
    De enige meid waarmee ik overdag nog niet gekamerd had. Anka droeg nog het meest elegante lingeriesetje en intrigeerde me enigszins door haar verschijning en optreden. Het was omstreeks 01:30 dat ik met haar in gesprek kwam en eigenlijk aan wat erotische activiteit wilde beginnen. Toen er een of andere opzwepende Turkse plaat werd gedraaid ging Anka paaldansen en werd aansluitend door een andere klant op een flesje bubbels getrakteerd. Uiteraard bleef ze toen bij die klant, maar toen ze die klant op de bank had klaargepijpt, kwam ze weer terug naar mij. Uiteindelijk begon ze mij ook te pijpen voor de ogen van een dozijn jonge Turkjes die niet wisten of ze moesten kijken of zedig hun ogen moesten afwenden. Anka is best wel een kinky meid. Ze kan pijpen met de zuigkracht van een vacuumpomp en constant werd Wijze Stijve aangespuugd., waarna haar speeksel als massageolie werd gebruikt. Ik ging met haar naar de kamer om het karwei af te maken, maar was op dat moment nog niet uitgerust genoeg voor een orgasme. Ofschoon het op dat moment druk genoeg was gaf Anka me toch nog wat extra tijd. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

    Roxana (zwart)
    Dan was er nog een Roxana. Deze dame heeft zwarte haren. Ook zij helpt meteen een handje mee als er ergens iemand op de bank gepijpt wordt. Zit er ook niet over in om met publieke actie mee te doen. Op een gegeven moment was er een mini gang-bang aan de gang , waarbij zwarte Roxana bijzonder actief was. Met haar op de kamer gaan, houdt in dat je op een stevig potje PSE voorbereid moet zijn. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10

    Christina (28)
    Met Christina had ik de beste klik. Christina werkte pas één dag hier. Voordien heeft ze in carrière in Privathäuser achter de rug. Ervaring genoeg dus. Ik kon het bijzonder goed met haar vinden en ben uiteindelijk 4 keer met haar op de kamer geweest. Christina ging in haar service ook net iets verder dan de gangbare service van de overige meiden, maar ik denk dat dat ook van de persoonlijke klik afhangt. ’s Avonds wilde menig Turkje met haar naar de kamer, waardoor mijn laatste kamergang met haar steeds maar werd uitgesteld. Bovendien was ze toch wel vermoeid waardoor ze ook wat vaker aan een pauze toe was. Uiteindelijk heb ik met haar tegen 03:00 de laatste kamer gedraaid, nog een laatste protie zwemmertjes achtergelaten, waarna we tegen 03:30 de club verlieten. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

    Wolle Rose kaufen?
    Een fenomeen dat ik uit Turkse vakantiebadplaatsen ken. Een klein Roemeens mannetje in een superfout Roemeeens burgemeesterpakje met veel te korte stropdas komt met een bos rozen de club binnen en legt bij elke dame een langstelige roos neer. De bedoeling is dan dat je die roos aan een meid geeft, waarna je bij het verlaten van de club 2 Euro/ roos mag betalen. Later op de avond kwam er een nieuw burgemeestertje in een wit katoenen kostuum die deze procedure herhaalde

    In de loop van de dag arriveerde ook de eigenaar met z’n vrouw. Dit droeg ook bij aan de goede sfeer die er heerste. Je merkte dat hij de club op een goede manier leidt, door regelmatig iedereen te vragen of men tevreden was, of dat er nog iets moest veranderen. Ook wilde hij weten of de inzet van de meiden iets te wensen overliet. Hij verontschuldigde zich zelfs dat er eigenlijk te weinig meiden aanwezig waren. Maar ja, vakantietijd hè. Regelmatig zaten we met hem erbij en andere gasten aan de keukentafel en hadden interessante gesprekken.

    Vergelijking tussen PT-Xanten, PT-Dorsten en PT-Ambrosia
    Als ik de club vergelijk met PT-Xanten en PT-Dorsten die ik ook recentelijk bezocht, dan steekt PT-Ambrosia er eigenlijk bovenuit qua totaalplaatje. De meiden zijn vergelijkbaar qua uiterlijk, TZ en FT krijg je in dit segment niet. De entourage is ook vergelijkbaar, waarbij Ambrosia gewoon netjes verzorgd is en geen kapot meubilair heeft (zoals in Dorsten). Wat echter wel degelijk een verschil maakt, is de sfeer en mentaliteit van de meiden. In geen van de clubs hoef je GFE te verwachten, maar ik pas ervoor om door een meid als melkmachine behandeld te worden en na 10 minuten de kamer weer uitgewerkt te worden. Die Abspritzgeoriënteerdheid heb ik hier vandaag in elk geval niet kunnen constateren. Tel daarbij ook nog eens het feit dat je hier regulier slechts EUR 69,= betaalt, tegen EUR 90,= in Dorsten en zelfs EUR 120,= in Xanten, dan is voor mij duidelijk welke club het hoogste cijfer krijgt.

    We vertrokken dus om 03:30, maar waren toch pas om 06:10 thuis. Mijn chauffeur reageerde niet op mijn aanwijzing dat je hier wel erg goedkoop kon tanken: EUR 1.09,3 voor een liter Diesel. Volgens mij waren zijn gedachten nog heel ergens anders want ter hoogte van Mönchengladbach merkte hij doodleuk op dat we moesten gaan tanken. Om 04:30 op Nieuwjaarsdag? Dus we deden nog een kleine Odyssee door uitgestorven MG op zok naar een geopend tankstation, langs de Partytreff aan de Wickrather Strasse en de Partyteens club aan de Limitenstrasse. Dat wist Pollekezuid01 allemaal blindelings te vinden, maar een geopend tankstation? Uiteindelijk mocht hij dan voor 1.27,9 tanken en konden we ons naar onze warme bedjes begeven.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Partyclub Ambrosia vandaag: 6,5/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  9. Onderstaande 21 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 januari 2015),benijsbeer (27 december 2015),Bluebear ( 2 januari 2015),chumo (25 januari 2015),erik69 (12 maart 2015),frankie10 ( 2 januari 2015),hajo2009 ( 2 januari 2015),hallodaarbenikweer ( 2 januari 2015),hansdordt ( 2 januari 2015),hasta la pasta ( 3 januari 2015),Hemaworst ( 2 januari 2015),Hoipiepeloi (20 januari 2015),Man with the GOLDEN gun ( 4 januari 2015),McMahon ( 4 mei 2015),Mr Pussy ( 2 januari 2015),NudeDude ( 2 januari 2015),pertje ( 2 januari 2015),PollekeZuid01 ( 2 januari 2015),Tony M ( 2 januari 2015),VAZKOR (23 februari 2015),Willi69 ( 2 januari 2015)

  10. #81
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    zeg wijze grijs kun jij geen live verslag doen van de tankprijzen in duitsland......., 1 maal minder per maand neuken en je verdiend nog veel mer geld terug ipv die paar tientjes per jaar...met zogenaamd goedkoop tanken

  11. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 ( 2 januari 2015),Wijze grijze ( 2 januari 2015)

  12. #82
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Dagje ambrosia.
    Afgelopen zaterdag dagje ambrosia met polleke en m.
    Zelf besloten om eerder te vertrekken en pol en co zouden later komen.
    Gelukkig was eind van de middag relatief rustig met +/- 10 gasten en 6 vrouwen.
    De topper waren anka en denisa.
    Maar vanaf 7 uur stroomde de zaak vol.
    De reden het was de laatste dag goedkoop tarief van 60 euro all in.
    Daarnaast krijgt de taxi geld als ze een klant brengen.
    De verhouding man/vrouw was 4 a 5.
    Zodra er een vrouw terugkwam, doken er gelijk een paar gasten op haar.
    Hetzelfde met het eten. Voedertijd de trog vol Aanvallen en hamsteren. Wie te laat was vond de hond in de pot.
    Na een paar uur met amper sex kwam polleke met het plan om te vertrekken en een tussenstop te maken in de snoepwinkel van duisburg. De eerste dame was een negerin die mij de kamer opsleurde voor “gratis sex”. Ondanks argumenten van lege beurs en zak.
    Na wat zoeken en 1000 treden verder vonden polleke en m een dame.
    Aan het eind na ff een paar pilsjes in de eros bar en viel het wel mee.
    voor mij alleen de pinda's gratis en niet de aapkes.
    Vandaag 1 maart nieuwe prijzen op website.
    Begin bij 1X 40 Euro tot 6X voor 90 euro.
    Deze prijzen minder aantrekkelijk om de rit te maken.

  13. Onderstaande 3 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 1 maart 2015),phoenix ( 1 maart 2015),PollekeZuid01 ( 1 maart 2015)

  14. #83
    Geregistreerd
    12 januari 2015
    Last Online
    17 februari 2024 @ 08:26
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Ik zie alleen bij Alina ao staan? Of zijn er nog meerdere danes die dit aanbieden bij deze club? Ben van plan om van de week eens te gaan kijken.

    Koen_br

  15. #84
    Geregistreerd
    12 januari 2015
    Last Online
    17 februari 2024 @ 08:26
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    5 in 2 posts

    Standaard

    Is onlangs nog iemand bij deze club geweest?

    Koen_br

  16. #85
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:27
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen_br Bekijk bericht
    Is onlangs nog iemand bij deze club geweest?

    Koen_br
    We wachten vol spanning op je recensie Koen!

  17. #86
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:44
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    152
    Thanked
    642 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen_br Bekijk bericht
    Ik zie alleen bij Alina ao staan? Of zijn er nog meerdere danes die dit aanbieden bij deze club? Ben van plan om van de week eens te gaan kijken.

    Koen_br
    Ik ga deze week dinsdag of woensdag inderdaad eens een "vergelijkend warenonderzoek" doen, tussen deze toko, in vergelijking met Dorsten en met Selm

  18. Onderstaande leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    pertje (18 mei 2015)

  19. #87
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:44
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    152
    Thanked
    642 in 132 posts

    Standaard

    Deze week een bezoek gebracht aan deze toko. Viel helemaal niet mee

    De dames die op de site stonden, die waren er niet, op één na.
    Andere dames waren er ook niet echt veel, in totaal slechts 4, dan ben je snel uitgewipt.
    Alles wat op de site qua dames staat, klopt dus ook niet, qua talen is het Roemeens en dan houdt het op. Ook de thekefrau spreekt vrijwel alleen Roemeens, voor zover ik haar gezien heb ten minste.

    De sfeer? Ach, ik heb crematies meegemaakt waar de sfeer leuker was.

    Eén dame, Daria, was ronduit irritant. Liep maar te jengelen, of ik mee ging, en zo niet, dan viel ik waarschijnlijk op mannen
    Haar maar laten zien dat dat niet het geval was.

    Daarna een redelijk gesprek aangeknoopt met Beatrice. Als zij overigens uit Spanje komt, ben ik Sinterklaas. Maar goed.
    Twee kamersessies met haar gehad, één waarbij Daria er ook weer bij kwam, niet dat ik haar nou uitnodigde, maar kamers worden niet afgesloten.
    Ondertussen jengelde Daria maar door over een piccolo, en dat het leuker was in het bubbelbad. Zal wel, maar niet met haar.
    Uiteindelijk begreep ze dat ze niet gewenst was, en ben ik alleen verder met Beatrice verder gegaan. Viel wel mee. Een kleine 7 min.
    Dan was er nog een Melissa, maar daar heb ik verder geen gebruik meer van gemaakt. Ik was het een beetje zat.

    Kortom: 4 saaie dames en een hele grote lege ruimte.

  20. Onderstaande 3 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (26 mei 2015),PollekeZuid01 (21 mei 2015),Rezaes (24 juli 2015)

  21. #88
    Geregistreerd
    14 juni 2013
    Last Online
    25 januari 2024 @ 12:07
    Berichten
    101
    Discussies
    1
    Thanks
    17
    Thanked
    265 in 65 posts

    Standaard

    Vorige week hier na lange tijd van afwezigheid weer eens een bezoekje gebracht.
    Het was zoals in de meeste pauschalclubs lekker rustig in de ochtend. Toen ik omstreeks 16:30 weg ging werd het langzaam drukker.
    Het is een goedkope club, verwacht hier geen fotomodellen. Op bijna alle vrouwen was uiterlijk wel wat aan te merken.
    Op 1 dame was uiterlijk niets aan te merken, maar deze begon meteen om een Picolo te zeuren. Behalve bij deze dame had ik niet te klagen over de service.
    Het is een PSC en daar hoort een standaard service bij. Verwacht dan ook niet veel meer.
    Met 1 dame, lang met hele lange zwarte haren, heb ik 2 keer een GFE sessie gehad. Goede klik dus. Voor haar wil ik wel graag een keer terug komen. Helaas haar naam vergeten. Ze staat ook niet op de website. Best wel wat gelachen met de dames, waardoor er bij een volgende keer zeker meer mogelijkheden zijn. Vergeleken met mijn meest favoriete club in Selm is de service ongeveer gelijk, wellicht iets minder. De look van de dames is duidelijk minder en de prijs is ook minder.
    Het is voor mij ook een half uur minder rijden, waardoor het in ieder geval een interessant alternatief is.

  22. Onderstaande 2 leden hebben Man with the GOLDEN gun bedankt voor deze bijdrage:

    peter696969 (27 oktober 2015),PollekeZuid01 (19 oktober 2015)

  23. #89
    Geregistreerd
    10 november 2015
    Last Online
    11 november 2015 @ 17:22
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    iemand recentere ervaringen>

  24. #90
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Last Online
    13 februari 2024 @ 15:46
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seatleon5f Bekijk bericht
    iemand recentere ervaringen>

    Ik was hier zondag omstreeks 21.30, op de deur stond dat zij tot 01.00 open zijn, echter werd mij verteld dat het om 10.30 einde oefening was, toch maar een uurtje geprobeerd, er liepen twee andere beren, ik heb 4 dames gezien waarvan er één voor mij in aanmerking kwam, een afwerksessie met haar gehad. Na een kwartier zag ik geen passende dame en ben ik vertrokken.


    De prijs is laag, de kwaliteit ook. Voor mij geen herhaling.

  25. Onderstaande 2 leden hebben pietjepe bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 ( 9 december 2015),Postbode19 (11 december 2015)

  26. #91
    Geregistreerd
    16 december 2011
    Last Online
    16 december 2023 @ 07:23
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    99
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Thx!! De XL busservice van Wijze Grijze was me idd te snel af.

  27. #92
    Geregistreerd
    23 maart 2016
    Last Online
    12 mei 2016 @ 01:35
    Berichten
    14
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    iemand nog recent hier geweest?

  28. #93
    Geregistreerd
    12 februari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 26 posts

    Standaard

    hoi even binnen geweest geen toegangs prijs kosten zijn 20 e 20 minuten seks

  29. Onderstaande leden hebben dubbel dd bedankt voor deze bijdrage:

    Ultiem_Genieter (21 augustus 2019)

  30. #94
    Geregistreerd
    18 juli 2018
    Last Online
    2 oktober 2021 @ 14:39
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    103
    Thanked
    153 in 47 posts

    Standaard

    Hallo Dubbel dd,
    In het verleden met hun partytreff en later met muntjes-systeem, ben ik er vaak geweest. Was de knappe, kleine, slanke en bloedgeile "Sonja" er nog? Haar mooie foto-sessie is via ambrosia's site te bewonderen. Als zij er was tijdens jouw bezoek heb je haar niet over het hoofd kunnen zien ondanks dat ze iets van 1,50m kort is.
    Vroeger droeg ze bij Ambrosia nog de artiestennaam "Alexandra". Met haar heb ik supergeile momenten beleefd.

  31. #95
    Geregistreerd
    12 februari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 26 posts

    Standaard

    hoi ik weet niet of mijn bericht is aan gekomen maar volgens mij werk er wel een leuk dame van 1.50 ik ga zelf in sept weer heen nog steeds het muntjes systeem.

  32. #96
    Geregistreerd
    12 februari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 26 posts

    Standaard

    weet iemand o de club nog bestaat

  33. #97
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Die club bestaat niet meer. Nu weet ik niet of op dat adres nog prive wordt ontvangen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.