Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 37 van 37
  1. #26
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Lovely is er nog ben al vaak met haar naar een kamer geweest, hier een wat langere recensie. Samen met Leslie en Jessy een van de 3 zwarte parels van Acapulco. Ook Leslie en Jessy leveren een uitstekende service.

    Aca: Lovely, Ghana (Black powergirl)


    Fazit Lovely fuer mich;
    (ohne gewaehr, nachfickbar auf eigenes risiko, ficken ins Aca kostet mehr gelt als dir lieb ist !):

    Aussehen: Ganz dunkele choco lolita aus Ghana, sehr schoenen koerper, perfekte haut,160cm gross, 45-50 kg, lange steile schwarze haare.
    Alter: 24 jahren
    Kontakt: sehr gut, sehr flippig, witzig, serieus was fuer eine frau, zum verlieben
    Muehe: sie macht sich viel muehe,ist sehr actif.
    K/ZK: Sehr gut kuesst sie auch sehr gute ZK, ueberfluessig wie ich sie brauche
    FO: Besser geht nicht, mit viele Deap throat einlagen und dan 10 sekunden festhalten, !
    GVM: sehr gut, hat eine sehr sexy pussy und sehr stramm.
    Lecken: nicht gemacht
    CleanUp: macht sie
    GFE/GFS: 200%
    AST/PST: sehr gut, auch after sales im hauptraum sie meidet den kontakt nicht
    WF: 200%, bis ich wieder da bin traum ich von ihr
    Gesammtwertung: 5 von 5

    Sie sitzt oft bei den kubanerinen, haette gedacht sie waer auch eine, sie spricht etwas spanisch hoerte ich. Sieht auf der couch ein bischen inactif aus aber ist ein energiebundel.Liebhaber von FO sollten sie buchen. Soll angeblich gearbeitet haben in Golden Time, oder arbeitet da noch manchmal ?


    Ich kamm gerade zuruck von meinen besuch an Carolina und nach dem sauna, sah ich eine sehr sierliche schwarze frau am pool. Vom koerper her 100% mein beuteschema. Also mich neben ihr gesetzt. Sie hiess Lovely. Die konversation mit ihr war ganz nett mit humor und flippig. Hab mehr als eine halbe stunde mit ihr geredet. Sie hat sich auf mich gesetzt und so haben wir geredet und erste kusse ausgetauscht. Sie hat ein offenen karakter und ich fand sie auf anhieb sehr sympatisch.Nach 45 minuten am pool knutscherei, kussen, spielen und reden sind wir auf ein zimmer oben gelandet.

    Da wurden die ZK viel besser es war hingabe da, was der basis ist fuer einen guten kuss. Sie kusst herrlich mit ihren vollen mund und grosse lippen.
    Dann fing sie an mit ein FO der oberliga, ich weiss nicht wie das besser werden koennte. Hart , weich, die eier, den stamm, Deep Throat ujnd dan 10 sekunden festhalten. Sie kuckte manchmal hoch und fragte ob alles oke sei, ich muss schon komisch gekuckt haben aber das war ihre schult...best blowjob since a long long time. Lange hat sie das gemacht, ich wurde verruckt, fuer mich einer der referenze fuer guten sex wen mann abhebt und alles andere vergessen kann..wie eine droge. Lovely hat das mit dem blasen geschafft.

    Ich wollte das sie nie aufhoere, aber sie wollte ficken.
    Ds ficken war auch klasse, sie hielt sehr gut dagegegen und ich spurte das sie es genoss wenn ich sie etwas haerter gefickt habe. Abschuss in doggie, sie hochgezogen in meine haende.

    Nach dem sex mal wieder ein bischen reden und ein kleines spielchen hier und da, sie ist ganz lustig und lebendig. Dan hand in hand nach unten und ihr da bezahlt mit einen guten tip und ein kleines geschenk.

    Lovely die kurze version: sehr schoene schwarze lolita figur, herrliche A cup titten, viel humor, sehr lebendig, kannst sehr gut mit ihr reden und mit ihr war der sex wie er am besten ist. Sehr guten service, viel lachen, viel kontakt. Ich fand eigentlich alles an ihr schoen. Als sie anfing auf dem zimmer zu singen war ich verliebt...so eine schoene stimme...sehr autenthische klasse frau.


    Lovely, der name ist ein understatement.

  2. #27
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:57
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ik vind LESLY de beste van alle zwarte parels in ACAPULCO maar dat komt door KAAPSTAD wat voor mij vroeger een prima stad was om mijn hobbie uit te oefenen

  3. #28
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Leslie is een lekkertje...een van mijn beste gfe dit jaar..maar mischien niet snel te herhalen...vanwege de hele relaxte opbouw en het goede kontakt wat daar uit groeide.

    Maar ga het wel proberen...

  4. #29
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Deze donkere dame met het bevallige figuurtje is nog steeds in Acapulco. Neemt niet weg dat ze zich wel oriënteert op andere mogelijkheden en vrijwel alle bekende clubs al heeft bezocht, maar om uiteenlopende redenen niet tot vaste stek verkozen. Voorlopig dus nog in Velbert.

    Ik zat de hele middag al te twijfelen met welk Roemeentje ik moest gaan kameren. Er waren zo'n 40 dames, waarvan 70% Roemeens, maar geen enkele maakte deze dag een spontane indruk. Ondanks dat mijn voorkeur uitgaat naar de girl-next-door, dwaalden mijn gedachten dwaalden dan ook even af naar de goede ervaringen met Lovely, maar ja die was er niet. Totaal een ander type dus, maar wel bijzonder dit negerinnetje. Ineens huppelde ze tijdens het eten binnen en werd vrijwel direct gearresteerd door een Duitser die zich tot de schare Stammkunden mag rekenen, van zowel haar als de club. Ineens stond ze naast me om me te begroeten. Wat haar siert is dat ze dit uiterst vriendelijk en correct doet, en ook altijd tijd heeft voor een praatje. Nimmer dringt ze zich op of dwingt een kamergang af, en dat mag ik wel. Ook laat ze je altijd weer precies op het juiste tijdstip met rust en huppelt weer de weide in. Verder valt me op dat ze na een kamergang altijd geruime tijd verdwijnt om zich op te frissen, in tegenstelling tot andere dames die het toilet op verdwijnen om met gebruik van een bidet even snel een handdoek door de spleet te schuiven.

    Kon dan ook niet uitblijven dat ik me weer eens door haar moest laten slachtofferen, en vooraf aangegeven een welbesteed uurtje te willen genieten. Geen probleem voor haar, waarbij ze met haar gladde slanke lichaam goed weet te verleiden. Dat ik het pijpen graag nat heb weet ze ook donders goed en kijkt dan geil omhoog om er vervolgens veelvuldig met grote halen eens flink op te spugen, waarna ze onder het pijpen het vrijgekomen vocht met een nat handje heerlijk zacht rondwrijft over je ballen. Ondertussen bracht ze een condoom aan om haar wijsvinger om mijn poepgaatje eens te gaan masseren. Omdat haar oriëntatie lichtelijk te wensen overliet en haar lange kunstnagels redelijk scherp waren, dit uiteindelijk toch maar achterwege gelaten. Ik wilde de week erop nog wel graag zonder zadelpijn kunnen fietsen.

    Uiteindelijk kreeg ze me spreekwoordelijk droogneukend klaar, dat wil zeggen in de body-to-body variant met heel veel olie. Ze masseert dan m'n lul met haar voeten, glijdt met haar benen geklemd eroverheen en klemt uiteindelijk mijn lul als het ware in haar lies en schuift net zo lang tot het onhoudbaar wordt. Ze doet dit zeer vakkundig en telkens op zo'n manier dat het geen enkele keer onveilig dreigt te worden, sterker nog daar is ze zeer alert op. Ik was alleen een beetje huiverig bij het klaarkomen en draaide een beetje mijn hoofd weg, want de laatste keer spoot ik pardoes onder mijn eigen oksel, maar nu kwam er gelukkig slechts een flauw afkooksel uit en hield mijn imagoschade keurig in stand

  5. Onderstaande 4 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 juni 2011),Ascari (11 juni 2011),bad pritt ( 9 januari 2012),Badslippers (11 juni 2011)

  6. #30
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    ...even snel een handdoek door de spleet te schuiven...
    En dan de grote goocheltruc op de kamer: Trek eens aan mijn vinger?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Ze masseert dan m'n lul met haar voeten, glijdt met haar benen geklemd eroverheen en klemt uiteindelijk mijn lul als het ware in haar lies en schuift net zo lang tot het onhoudbaar wordt.
    Ik heb echt zeer veel moeite genomen om mij dit technisch voor te stellen..............maar dit ligt echt buiten de grenswaarden van de rekbaarheid van het menselijk lichaam. Bij Air Crash Investigation zeggen ze dan altijd: "beyond its design-limitations".
    Kun je een plaatje maken met de volgende details:
    - wie lag er boven/onder
    - positie van elkaars geslachtsdelen en hoofden
    Altijd op zoek naar honing

  7. #31
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Als je mijn ego weer had willen opkrikken, had je natuurlijk ook kunnen concluderen dat ik hele lange lul zou kunnen hebben. Daar de waarheid in dat geval echter ook ver buiten de werkelijkheid ligt, stel ik voor dat je de volgende keer mee de kamer opgaat om dit wonderlijke tafereel te aanschouwen. De Paralympics is er niks bij

  8. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Jünther (14 september 2011)

  9. #32
    Geregistreerd
    6 april 2010
    Last Online
    3 mei 2020 @ 14:19
    Berichten
    52
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    26 in 8 posts

    Standaard

    Heeft de Afrikaanse brigade nog steeds bestaan ​​in een mooie en Jessy?
    Beide prachtig Ik herinner me!

    Bedankt!

    : Freu:

  10. #33
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag liep ze in GT rond

  11. #34
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard Sylvia (Ghanese)

    Naam : Sylvia

    Nationaliteit/Taal : Ghana

    Leeftijd : 25

    Haarkleur/-lengte : donker/ lang

    Lengte dame : 1.72

    Postuur/Cupmaat : normaal/B

    Tatoeages/Piercings : niet gezien

    Service: Nmc,Pzc,zoenen,massage

    Voordelen: Lekker zoenen

    Nadelen: Geen FT.

    Tijdsduur : 60 Min.

    Prijs : € 75.00

    Extra’s bij het bezoek:

    Massage wat ze heel behoorlijk deed.

  12. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    bosbeer ( 7 april 2013)

  13. #35
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

  14. #36
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 14:43
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Ik zie deze atletische meid wat op en neer lopen door de barruimte terwijl ik met Hp001 in gesprek ben,mijn blik word naar haar toe getrokken en ik zie dat ze bij een andere chick gaat staan die haar been tussen de benen van haar steekt.Ik droom al helemaal weg en zeg terloops tegen Hp001 "Dat had mijn been moeten zijn".
    Ik loop meteen naar haar toe en streel zachtjes over haar welgevormd kontje.
    Ze draait zich lachend om en zegt "what are you doing".
    Ze stel zich voor als Sylvia van Ghana,maar lees hierboven dat het Nigeria moet zijn.Niet dat het mij kan schelen uit welk Afrikaans land dat ze komt maar het schijnt business as usual te zijn.
    Ik heb helemaal zin in haar en vraag of ze een sleutel kan halen.
    Binnen de korste keren is ze terug en we lopen snel naar een blokhutje.Daar aangekomen staat er een radiator aan het voeteinde van het bed en de kamer is lekker warm.We vallen samen zoenend op bed ,en Oh wat kan deze meid lekker zoenen met haar volle lippen.
    Niet alleen zoenen want we tongen er ook flink op los waar ze een heel uitdagend spelletje van maakt met het puntje van haar tong.
    Zo gaat het even verder en ze zakt op een gegeven moment naar beneden waar ze eerst mijn geschoren ballen flink zuigt en langzaam via de wortel mijn lul begint te pijpen
    Heel diep en lekker nat met haar hemelse lippen heeft ze binnen de korst keren Rob soldaat stijf staan.
    Met haar tong geeft ze er nog een extra dimensie aan door mijn eikel flink te masseren.Het voelt fantastisch aan,helaas kan dit niet tot het einde wat ze ook op tijd en eerlijk aangeeft.
    Jammer,maar geen probleem want
    dan word het gewoon neuken geblazen.Over welk standje hoef ik niet lang na te denken want ze heeft zo' n lekker kontje dat het doggystyle word.Mijn pik is al goed stijf van haar pijpkunsten en ik steek hem berubberd in haar roze spleetje en neuk haar stevig.
    Na vijf minuten wisselen we van houding en komt ze bovenop mij zitten en neukt me binnen enkele minuten klaar.
    Ze laat hem er nog even inzitten en we zoenen nog wat.
    Dan cleant ze het boeltje op en ik.moet me omdraaien want ze zal met een stevige massage geven.
    Deze meid heeft power in haar handen want het inderdaad aan de harde kant maar goed voor de spieren.Eerst behandelt ze mijn rug en langzaam naar onder.Mijn billen worden niet vergeten en mijn vermoeide benen krijgen ook een stevige kneedpartij.Zelfs mijn voeten krijgen een massage en ook trekt ze aan al mijn tenen.
    Dan begint ze me weer te teasen en met haar vingertoppen gaat ze al kietelend over mijn body en af en toe gaat ze tussen mijn benen en masseert mijn ballen wat ik wel lekker vind want mijn lul word alweer stijf.Als ze het voor de tweede keer doet ga ik met mijn achterwerk omhoog dat ze er makkelijker bij kan.
    Ze speelt er goed op in en mijn lul krijgt ook een olie massage.
    Nu trek ik mijn knieen op en ze begint met veel gevoel en ritme aan mijn pik te trekken en ik spuit binnen de korste keren het bed onder.Ze verbaasd zich dat er ook voor de tweede keer flink wat uitkomt maar ik was ook al een dag of vier niet meer klaargekomen.
    Robs45 Approval ® voor Sylvia 9/10.

  15. Onderstaande 5 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 april 2013),hansdordt ( 7 april 2013),Jansen ( 7 april 2013),Megaboob ( 7 april 2013),mynasch ( 7 april 2013)

  16. #37
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    GT 12 april 2013

    Sylvia wist me enigszins vroeger dan verwacht te strikken voor een sessie in de kino. Ze paste immers in het vooropgestelde profiel dat ik had vooraf had opgemaakt (een exotisch type) Na de kennismaking waaruit bleek dat ze uit Ghana kwam (hoewel haar huidskleur en ogen anders doen vermoeden) gingen we op de ligbank rechts liggen. Ze deed haar muiltjes en bh uit en begon we wild te pijpen. Dit deed ze fantastisch met veel tong en af en toe een deepthroat ertussen. Ondertussen kon ik haar kontje kneden en deed voorzichtig het strikje van haar slipje los zodat het ertussenuit viel. Ik mocht gewillig met haar poesje spelen en zelfs een vinger gebruiken was geen probleem. Toen ze me volledig stijf had deed ze er een rubbertje om en begon ze me stevig te berijden. Ze drukte me hard op de borst en wipte haar kontje hard op en neer mijn pik. Daarna naar missio waarbij ze haar beentjes lenig de hoogte in stak waardoor ik lekker kon doorbeuken. Na vijf minuutjes overgeschakeld op doggy waarbij ik haar kontje lekker kon vastgrijpen. Hierbij hield ik het niet lang meer uit en kwam schokkend in het rubbertje klaar. Ze heeft het nog proper opgekuist ook. Aan de lockers vroeg ze me 50€ maar vond dat ze wel iets extra’s verdiende dus heb ik haar 60€ gegeven.

    Wat mij betreft is Sylvia (of Silvy) een aanrader. Hoewel ze blijkbaar wel liegt over haar afkomst (waarom toch?) Het zal me echter niet tegenhouden ze nogmaals op te zoeken

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.

  Living Room 468*60