Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 37
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Lovely ex-Silvia / Silvy (Nigeriaanse)

    Naam : Silvia

    Haarkleur/-lengte : zwart gekleurd kort haar

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : Normaal slank goed klein figuur , A/B-Cup

    Nationaliteit/Taal : Nigeriaanse , (duits) en engels

    Leeftijd : 22-24jaar

    Tatoeages/Piercings : ja

    Service : Redelijke service, Zoenen , beffen

    Bijzonderheden : VanDattum is twee keer met deze dame geweest in de PHG. Het leek op een Thaise maar als je beter kijkt is het echt een Ghanese. Dame vergeet ogenblikkelijk weer dat ze met iemand naar de kamer is geweest. Iedere heer is weer als nieuw voor haar
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 juli 2008 om 18:11
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Willem ... haar naam is Silvia. Ik had haar ook eerst genomen voor een thai.
    Ben met haar al geweest. Goede service : zoent goed, pijpt goed, laat zich vingeren, neukt goed. Geen uitzonderlijke "experience" maar ook niets mis mee. Jij hebt er gewoon voor jouw geld !

  3. #3
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ik had haar naam als Silvy verstaan. Had een mindere ervaring met haar. Niet qua service maar meer het 'naspel'. Vroeg te veel geld en wilde van geen wijken weten. Gewoon voet bij stuk gehouden en daarna droop ze af. Uiteraard geen herhalingsgevaar door dat geintje.

  4. #4
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    7 februari 2024 @ 17:30
    Locatie
    Between Antwerp, Brussels, Gent
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag, na meer dan een jaar afwezigheid, nogmaals naar GT afgereisd. Derde meisje waarmee ik een kamer heb opgezocht (na Isa en Corina).

    Momenteel heeft ze lang sluik zwart haar en ben ik contact met haar gekomen aan de ingang van de kino. Ze kwam naast me staan en begon, zonder opdringerig te zijn, een praatje. Na een tijdje vroeg ze of ik geïnteresseerd was in iets 'meer' en nadat ik daarop positief reageerde ging ze achter een sleutel.
    In een blokhutje begon ze me rustig te pijpen terwijl ik haar toch wel zéér slanke lichaam kon aanschouwen en strelen. Na een tijdje haar op haar buik gelegd en haar zachtjes beginnen masseren waar ze klaarblijkelijk rustig van werd en ze haar uiteindelijk omdraaide zodat ik ook haar andere zijde kon 'bewerken'. Zo belandde ik uiteindelijk tussen haar lange benen en heb haar getracht te behagen. Iets wat, na een lange periode, bleek te lukken. Bevredigd was ze niet maar ik denk ook niet dat ze dat echt wou. Toch een klein beetje terughoudend op dat vlak maar zeker niet storend. Je kan niet verwachten dat ze altijd en met iedereen tot een hoogtepunt komen.
    Uiteindelijk heeft ze mij bereden en zo hebben we het ook afgemaakt. Achteraf nog een beetje gepraat.
    Conclusie: Aardige meid waar je wel mee kan praten en die 'gecontroleerd' maar niet storend een aangenaam haar werk doet. Ik vermoed dat als het klikt en je haar een beetje beter kent heel goed kan worden. Ben trouwens nog aan het twijfelen of ik op 15 december terugga om haar nogmaals te ontmoeten en mijn vermoeden te staven of dat ik nog eens naar PHG trek (al een paar jaar geleden!!).

    Later op de avond haar nog een paar maal tegengekomen in de GT-gangen en steeds gaf ze me nog wat 'subtiele' aandacht. Toch wel aangenaam.

  5. #5
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard Sylvia

    Correctie: Sylvia komt uit Nigeria. En het is inderdaad een schatje als je haar wat beter leert kennen.

    Van Dattum

  6. #6
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    7 februari 2024 @ 17:30
    Locatie
    Between Antwerp, Brussels, Gent
    Berichten
    23
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum
    Correctie: Sylvia komt uit Nigeria. En het is inderdaad een schatje als je haar wat beter leert kennen.

    Van Dattum

    Dan vrees ik dat het over een andere Sylvia gaat , want diegene die ik zaterdag ontmoette was heel duidelijk over haar afkomst. Ze zei nadrukkelijk Ghana!

    Van Dattum, heeft 'jouw' Sylvia ook lang zwart haar? En de huidskleur? Is die bruin. Vraag ik maar vermits er hierboven vermeld wordt dat ze als Thaise overkomt, iets wat ik niet had. Ik zag ze echt wel als een mooie afrikaanse.

    Toch thx voor de info.

  7. #7
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    We hebben het hier denk ik wel over dezelfde persoon. Voor alle duidelijkheid: In Afrika zijn landen minder belangrijk dan de stam waar je vandaan komt en Sylvia komt van de Yoruba, een grote stam die vooral voorkomt in Nigeria, maar er wonen er ook in Ghana. Dus misschien moeten we Yoruba invullen in plaats van Ghana of Nigeria. Dan hebben we beide gelijk. Verder maakt dat eigenlijk niet zoveel uit, het blijft een schatje...

    Van Dattum

  8. #8
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard 2 dames

    Ik denk dat er sprake is van 2 verschillende dames.

    Van Dattum heeft het over Sylvy uit Nigeria. Ze is erg slank en heeft inderdaad iets weg van een thaise (maar is het niet). Silvy heeft voorheen ook in PHG gewerkt.

    Jorissiro heeft het volgens mij over Kacy uit Ghana. Ook een slank zwart meisje met een mooi lichaam en lang haar.

  9. #9
    Geregistreerd
    16 januari 2006
    Last Online
    7 juli 2023 @ 21:46
    Locatie
    ergens
    Berichten
    208
    Discussies
    7
    Thanks
    149
    Thanked
    204 in 59 posts

    Standaard

    De Sylvia die ik bedoel heeft een spleetje tussen de tanden.

    Van Dattum

  10. #10
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum
    De Sylvia die ik bedoel heeft een spleetje tussen de tanden.

    Van Dattum
    Dan hebben wij het over dezelfde.

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van Dattum
    De Sylvia die ik bedoel heeft een spleetje tussen de tanden.

    Van Dattum
    Deze ken ik nog niet,maar nou kijk ik meestal naar een ander spleetje:D Maar is dat die wat langere

    saluti L Daiblo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #12
    Geregistreerd
    18 april 2007
    Last Online
    25 januari 2008 @ 20:30
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik had haar vanavond, goede service voor alles in! ze viel me niet eens op in het begin, moest toch twee keer kijken waar ze vandaan kon komen, mooi huidje.
    spreekt ook vloeiend spaans, niet dat ik daar wat aan heb..

  13. #13
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    27 januari 2011 @ 15:13
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ook ik heb de silvy gehad met de spleet tussen de tanden, wat een lekker geil donker ding. Enige nadeel: iets te rustig naar mijn zin. Ik hou wel van een beetje wild. Maar wat een figuurtje !!!!!

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch een perfect massage figuurtje tambien...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Superdon Bekijk bericht
    ook ik heb de silvy gehad met de spleet tussen de tanden, wat een lekker geil donker ding. Enige nadeel: iets te rustig naar mijn zin. Ik hou wel van een beetje wild. Maar wat een figuurtje !!!!!
    Kijk, toch mooi dat anderen het sexgedeelte met deze Sylvia op zich willen nemen, dan kan Gustomass zich ontfermen over dit heerlijke en mooie lichaam. Is inderdaad, geweldig mooi en strak van vorm.
    Heb haar heerlijk gekneed, lekker gemasseerd en haar een uurtje heerlijk verwend, terwijl de zware onweersbuien op het dak kletterden in het whirlpoolgedeelte van GT.
    Hoe de sex met haar is weet Gsuto nog niet.

    Mucho Gusto


    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. #15
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Silvia liep af en aan en had het dus behoorlijk druk.
    Ze heeft een mooi klein kontje :ass:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #16
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Last Online
    2 oktober 2008 @ 13:23
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    inderdaad, mooi strak heerlijk lijfje, alles is well done, borstjes, poesje...maar TZ liet wel wat te wensen over...in elk geval eerlijke meid

  17. #17
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    +++++++++Correctie: Sylvia komt uit Nigeria. +++++++++++++++++++++

    Viele Nigerianer in Europa geben ihre Herkunft mit Ghana an, insbesondere aus "Aufenthaltstechnischen Gründen". Aber ALLE derzeit im GT arbeitenden afrikanischen Frauen kommen definitiv aus Nigeria.

    Viele Grüße

    P.S.: Sylvia ist echt Top! (Was für ein Arxxxx ;-))

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2007
    Last Online
    25 maart 2016 @ 13:04
    Berichten
    33
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 3 posts

    Standaard

    lekkere meid en ziet er heel goed uit.
    Service is goed te noemen maar niet top.
    als ik d'r nog eens neem , wat zeker niet ontdenkdaar is, zal het zijn omdat het begint te kriebelen als ik haar heerlijk lijfje zie.

  19. #19
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen hoch

    Shortlist

    Ruim negen maanden nadat ik voor het eerst in GT was geweest, viel het mij op dat het verloop onder de dames groot was . Hierover sprak ik even met mijn twee wandelbroeders en juist op dat moment draaide ik mij om en zag een slanke donkere den zich op een barkruk hijzen. Haar lach als een handtekening . Ik herkende haar direct. Dit was Sylvia, met wie ik bij mijn eerste bezoek op de kamer was geweest en een prima ervaring had beleefd. De mental note was gemaakt, de shortlist voor de rest van die dag weer even aangepast. Ik vervolgde mijn gesprek...

    Toen ik later die dag langs de kant stond, kwam ze ineens naar me toe lopen. Geraffineerd drukte ze haar onderlijf wat tegen me aan en ze fluisterde een lief complimentje in mijn oor . Zij heeft iets, je ne sais quoi, dat mij aanspreekt. Haar ogen, haar lijf, hoe ze me benadert. Mijn kleine vriend begon haar direct kopjes te geven. Toch speelde ik het koel en zei dat ik misschien later haar zou opzoeken . Waarop ze me een knipoog gaf, even in mijn hand kneep en haar weg vervolgde.

    Later op de avond wilde ik me terugtrekken met deze lieve kanjer. Het was al tegen middernacht en de bar was leeg aan het lopen. Toch was ik nog op zoek. En ik vond :D. Sylvia kwam vanuit de douche rij naar me toe lopen en ik vroeg om een sleutel. Ze lachte lief en ging nog even douchen om vervolgens met sleutel en al mij bij de bar te ontmoeten. We liepen samen door de kou naar een blokhut en toen de deur dichtging, vloog ze me om de hals :o. De hut was lekker warm en het gure weer was ineens ver weg. We koesterden ons in ons eigen biotoopje en er ontspon zich een zoenpartij die voller was dan ik me van de vorige keer herinnerde. Ze duwde me op bed en begon mijn tepels te likken terwijl ze me aankeek en onder mijn scrotum kriebelde.

    Beneden aangekomen onderging ik een bareback fellatio die zo enorm lekker was, dat ik bijna direct mijn kruit verschoot :o. Diep, snel, zacht en warm. Haar handen gleden over mijn lichaam en lieten geen milimeter onbestreeld. Een grote spiegel boven het bed toonde haar ranke lenden en fraaie ronde billen vanuit een filmisch perspectief. Ze kwam op me zitten en we stootten wild het bed door. Haar liefdestunnel voelde nauw en omsloot mijn mannelijkheid volledig :D. Na verdere heidense activiteiten als een diepe viervoeterspositie en een onstuimige missionaris, eindigden we weer in de amazone positie. Waar mijn hoogtepunt zich aandiende. Ik schreeuwde me door mijn orgasme heen . Sylvia schrok ervan maar haar verbaasde blik maakte al snel plaats voor die authentieke Sylvia lach.

    Dit donkere engeltje weet hoe ze mij moet handelen en ik geniet intens van alles wat ze doet. Ze verliest haar eigen plezier niet uit het oog en lacht de hele tijd ingehouden. Een prachtlijf, lief koppie en een beest in bed. Pure lust. Wat wil een wandelaar nog meer?
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  20. #20
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 11 mei

    Al ruim 2 jaar aanwezig, maar mede door Extince getipt eens wat verder te kijken dan het bekende Roemeense groepje, zie ik haar nu met andere ogen. Zij is misschien niet de mooiste dame in GT, eigenlijk wat onopvallend, maar nu ik haar eens beter bekijk vallen me haar grote ogen op, haar zachte uitstraling en haar heel slanke lijfje. Ze komt bij Extince en mij staan, en draait haar rug naar me toe. Word ik afgewezen? Nou nee, want ze glijdt tegen me aan, draait haar lekkere billetjes tegen me aan, en legt mijn handen om haar middel. Mmmm... Daar kan ik geen weerstand aan bieden. Extince ziet al hoe laat het is en laat ons discreet alleen.

    Sylvia en ik knuffelen wat, en ik drink mijn glas leeg, al kletsend over alles en niks. Sylvia kletst rustig mee, maar spreekt vooral nonverbaal, af en toe lekker tegen me aanschurkend. Sleuteltijd, dus. We gaan naar kamer 1, en daar bouwen we rustig een heerlijke sessie op die anderhalf uur duurt. Bij deze dame moet je gewoon de tijd nemen, en dan blijft er nog genoeg te genieten over voor een volgende keer, die zeker gaat komen. Ik vind haar technisch goed, maar ze pakt me vooral in met de aandacht die ze me geeft. Onnadrukkelijk, maar heel sterk gericht op het geven van een fijne ervaring, en daar slaagt ze prima in.

    Heren, Sylvia is een echt schatje, neem de tijd voor haar en geniet!

  21. #21
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:07
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.184 in 952 posts

    Standaard

    Nou, de dame die zegt dat ze uit Ghana komt heeft een Playboy Bunny boven haar lies. Je kunt het eigenlijk niet overzien. Pijpen, nee, deep throaten, is zeeeeeer goed. Voor de rest eigenlijk helemaal geen slechte sessie. Maar ja, de ijsberen zijn verwend. Zou het kunnen zijn dat deze dame slachtoffer is geworden van een ritueel dat men in haar thuisland pleegt te doen op basis van zogenaamde religieuze gronden?
    Een uurtje is ook maar een uur...

  22. #22
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    +++++++++Zou het kunnen zijn dat deze dame slachtoffer is geworden van een ritueel dat men in haar thuisland pleegt te doen op basis van zogenaamde religieuze gronden?++++++++++++++++++++++++++++++++

    Nein, garantiert nicht

    Viele Grüße

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2008
    Last Online
    17 oktober 2016 @ 22:23
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Was gisteren helemaal in de war. Heb net mijn buikje rond gegeten en een paar salitos achter de kiezen, zie ik toch dubbel. Ja echt ik zie twee silvia's of nee twee lovely's euhhhh. Direct maar even gevraagd en het zij zusters (lovely is de oudere van de twee, intotaal 3 zussen). Het toeval wil dat ik al met beide om de kamer ben geweest, (dat wisten zij natuurlijk niet meer maar een trio zat er ook wel in). Nu was ik al kaput dus heb vriendelijk bedankt maar wellicht voor een volgend bezoek.

  24. #24
    Geregistreerd
    19 oktober 2009
    Last Online
    22 januari 2014 @ 20:25
    Berichten
    109
    Discussies
    1
    Thanks
    11
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Vorige week zaterdagavond heb ik na een goede 4 jaar deze zwarte parel weer eens gepakt. Ze herinnerde mij nog uit PHG en ze wist helemaal nog hoe er alles beneden uitzag. Het was geen probleem. Sterker nog: ze houdt er van. Ik ben een uurtje met haar bezig geweest en alles gedaan waar een man voor geschapen is: beffen en neuken. Sylvie zoent en pijpt goed. Om het af te ronden heb ik haar flink van achteren genomen.
    Een herhaling gaat zeker plaatsvinden en sneller dan binnen 4 jaar.

  25. #25
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    In GT noemden wij dat vriendinnetje Sylvie, die nu dus Lovely in Acapulco heet.
    Ik neem aan dat het over deze Sylvie/Silvia/Silvy gaat, die zich Lovely in Acapulco noemt, en aangaf ook mij te kennen uit GT. Inderdaad voorzien van spleetje tussen de tanden, goddelijk kontje, en volle zuiglippen. Op haar rug een klein model brommerstuur en boven haar linkerlies tevens een plaatje (soort vlag of zoiets).

    Is al geruime tijd in Acapulco en nu maar eens uitgenodigd om samen de kamer met dat dubbelbed en die grote spiegels rondom te gaan verkennen. Geen spijt van gehad, integendeel, de sessie gelijk verlengd. Heerlijk zoenen met die volle lippen, en meer dan uitstekend pijpen. Heerlijk nat en met veel variatie. Tegen bijbetaling zou er ook een kleine dildo aan te pas kunnen komen voor plezier via de achterdeur. Bij mij dan welteverstaan. Aangezien ik toch nog een stukje naar huis moest rijden, hier maar wijselijk vanaf gezien. Ze is grappig en heel makkelijk in de omgang en biedt uitstekende service. Aanrader!

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Diamond 468*60