Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
  1. #1
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Last Online
    22 september 2010 @ 11:10
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Amsterdam, BB Prive, Bos en Lommerweg 175

    Welke beer weet hoe het nou zit met het privehuis op de Bos en Lommerweg 175. Het heet nu BB Prive ze hebben al wel een site zag ik www bbprive nl
    Alleen nog geen meisjes.

    Ik was er van de week even langsgelopen en aangebeld, de eigenaar vertelde me een beetje warrig verhaal dat het verpacht was en dat ze het nu weer zelf gingen doen, het zag er wel allemaal erg netjes uit Nieuwe kamers enz.

    Hopelijk gaan ze snel weer open want vanuit vroeger weet ik er altijd wel lekkere meisjes werkten voor een zacht prijsje. Daarnaas zit de Bos en Lommerweg 175 zo in mijn geheugen geprent dat ik er automatisch naartoe rij....

    Wie weet er meer hoor het graag!

  2. #2
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Last Online
    22 september 2010 @ 11:10
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Frage Bos en Lommerweg 175 BB Prive

    Iemand al wat meer informatie?

  3. #3
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Last Online
    22 september 2010 @ 11:10
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Heb even het nummer op hun site gebeld en aan het bandje te horen zijn ze geopend.!!!!!!

    Ik moet morgen in amsterdam zijn dan ga ik wel even langs, uiteraard laat ik het weten of het wat was

  4. #4
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Last Online
    22 september 2010 @ 11:10
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    oja hun site is trouwens www bbprive nl voor degene die geinterresseerd zijn, zag er alleen nog geen meiden op staan...:wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Last Online
    22 september 2010 @ 11:10
    Berichten
    6
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Weer voor de "eerste" keer

    Zoals beloofd bij deze mijn eerste recensie met BB Prive op de Bol en Lommerweg 175.

    Om 14:00 uur belde ik aan was een beetje gespannen weer, ook moest ik eventjes wachten, je staat daar toch midden in een straat met achter je een drukke bushalte en naast je een goedlopende sigarenwinkel, iedereen weet toch wat je van plan bent hehehe. Maar goed maakt me eigenlijk ook geen reet uit.

    Ik koos voor Sandra een donker meisje beetje verlegen maar wel vriendelijk glimlachend. We gingen naar de kamer alwaar ik afrekende en mezelf ging wassen. Hoe lief Sandra ook was, ik heb weleens een betere ervaring gehad.

    Toch pijpte ze redelijk en door haar lekkere lichamm kon ik toch wel genieten, het zou echter beter zijn als ze iets assertiever was. Het half uurtje was redelijk snel om, heb het op zijn hondjes afgemaakt en lekker het rubbertje volgespoten.

    Hopelijk komen er snel meerdere meisjes zodat de keuze wat beter wordt. In Amsterdam moet ik altijd meer zoeken naar een leuk meisje dan bijvoorbeeld in Utrecht. Het lijkt wel of ze hier alleen op de toerist uit zijn die ze toch nooit meer zien. Is wellicht een tip voor BB Prive.

    Als iemand anders iets weet hoor ik het graag........:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Last Online
    15 maart 2011 @ 10:12
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Handmassage gehad bij BB Prive

    Hey Beertje,

    Ik ben hier gisteren ook geweest waren drie dames aanwezig. Silvia een hollandse blondine, Sandra een donkere, denk afrikaanse dame, zag er erg goed uit en Victoria een iets stevigere dame denk uit oost-europa.

    Doordat ik een beetje lui was (en de kosten in de hand wil houden) heb ik voor de optie handmassage gekozen met Silvia. Zij maakte op mij een erg vrolijke indruk.

    We gingen naar de kamer en ik heb me even gewassen, daarna lekker op het bed liggen en alles over me heen laten komen. Silvia begon met een soort van creme/olie lekker met mijn ballen te spelen en mijn pik stijf te maken. Dat ging overigens erg makkelijk wat het was behoorlijk geil.

    Alles gebeurde rustig en leuk maar bovenal erg lekker! Ik ga zeker een keer met deze dame voor de volle behandeling

    Steeds als ik bijna klaarkwam hield ze een beetje in en kon ik het hoogtepunt nog even uitstellen. Uiteindelijk hield ik het niet meer en spoot ik zowat op het kussen achter mij.

    Wat mij verder opviel was dat de kamers en meiden erg mooi waren voor een relatief niet duur bedrag. Ik was 50,- kwijt en ben zeker eenhalf uur op de kamer geweest, als je intiem wil kan dat voor 75,- euro al. Ze hebben ook een website waar je de meiden op kan zien.

  7. #7
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Last Online
    15 maart 2011 @ 10:12
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Karin's Dream Team Bos en Lommerweg 175

    Het is weer zover, deze club heeft weer een andere naam. Ook een andere eigenaar, wel nog redelijk dezelfde meiden alleen met wat uitbreiding. Ik ben hier vandaag weer geweest en bij deze mijn recensie.

    De volgende dames waren aanwezig:

    Steffy een stevige jonge dame met een ontzettend lekkere kont

    Suzie een thaise dame met een leuke glimlach en erg dikke tieten

    Silvie een hollandse vrolijke vrouw die je erg ondeugend aan kan kijken

    Sandra een donker meisje die volgens mij erg lekker kan sexen en ik zeker ook nog eens ga nemen.

    De huisvrouw vertelde mij dat er twee meisjes niet waren op de vraag of ze er allemaal waren vandaag.

    Ik heb voor Steffy gekozen en wel omdat ik ontzettend van een lekkere stevige kont hou, om haar dan van achter te nemen met een prachtig uitzicht. Ik ging dus met Steffy naar de kamer voor een half uur (75,-) daar verwacht ik ook wat goeds voor en ben niet teleurgesteld. Steffy lijkt een beetje verlegen maar is op de kamer erg lief en vind het ook geen probleem als je even lekker aan haar kont zit.

    Ze kan goed pijpen gewoon afwisseld hard en zacht wat is dat toch lekker op om op je rug te lichen en heerlijk bevredigd te worden. Daarna mocht ik haar neuken in verschillende standjes, ik begin bovenop haar, ze had wat spul op haar lipjes gesmeerd en werd vervolgens zelf ook erg nat Ik vind dat toch een stuk beter dan om zo'n droge kut te neuken....

    Toen kwam mijn favoriete positie achter haar op z'n hondjes, lekker die kont vastpakken en hard stoten. Helemaal goed!! Het duurde dan ook niet ontzettend lang voordat ik volluit klaar kwam. Ik had het misschien nog wel 10 minuutjes kunnen rekken maar zo was het ook prima eigenlijk.

    Zoals gezegd ga ik zeker nog eens Sandra proberen, wie er precies van de oude garde zijn weet ik eigenlijk niet. Ik vond het eigenlijk heel behoorlijke meiden, wat voor mij het belangrijkste is dat ze lekker kunnen sexen, dit was tot nog toe wel het geval.
    Mocht je zelf andere ervaring hebben ben ik en ik denk meerdere wandelaars daar erg geinteresseerd in. Alle meiden staan trouwens ook op hun site KarinsDreamTeam !

  8. #8
    Geregistreerd
    22 september 2010
    Last Online
    15 maart 2011 @ 10:12
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Nieuwe meiden bij Karin's dream team

    Het aantal dames is inmiddels behoorlijk uitgebreid op de Bos en Lommerweg 175 in Amsterdam.

    Check it out!

    www karinsdreamteam nl

  9. #9
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    De prijzen zijn nu tijdelijk 60 euro per half uur en 110 euro per uur. Het is een Decemberaanbieding
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  10. #10
    Geregistreerd
    2 september 2016
    Last Online
    2 september 2016 @ 15:17
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Ik zie dat de laatste berichten van 2010 zijn dus dacht , tijd voor een update.
    BB Prive bestaat nog steeds.
    Het is nog steeds een mooi en zeer schoon privehuis.

    Er zitten heerlijke meisjes.
    Gister een trio gedaan met een heerlijke Marokkaanse en Nederlandse meid.
    Met z'n 3e in het bubbelbad!

    Een jong stel runt het nu, super relaxt !

    Mijn ervaring was in ieder geval heel positief.
    Ik hoop die van jou ook!
    Laat het weten.

  11. Onderstaande 2 leden hebben pluche bedankt voor deze bijdrage:

    billeman (28 november 2016),mechelen ( 2 september 2016)

  12. #11
    Geregistreerd
    27 januari 2011
    Last Online
    31 december 2017 @ 11:33
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Service? Kosten per tijdseenheid? bvd

    Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

  13. #12
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licensetolove Bekijk bericht
    Service? Kosten per tijdseenheid? bvd

    Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk
    Nog nieuws.

    Binnenkort paar dagen wandelen in de buurt.

    Zoek iets relaxed met wat comfort en hygiëne, maar niet met dure Champi etc.

    Paar piccolo van paar tientjes etc., geen probleem ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Babylon 468*60