Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36

Discussie: Zundert

  1. #1
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard Zundert

    1)Diana
    http://www.saunadiana.nl

    Is gewoon een mega-sjieke tent, en de prijzen zijn ook van dat niveau .


    2)Privilege
    http://www.club-privilege.nl

    Is ook een sjieke tent, met prijzen van hetzelfde niveau.


    3)Freya
    http://www.sexyfreya.com/freyazundert.htm

    Hier kan je voor een normaal prijsje een half uurtje met een dame op een kamertje in de sexshop je ding doen.


    4)Eros
    Eros Shop
    Molenstraat 154
    Op 100 m van Freya

    Idem Freya
    65 euro = 30 min

  2. #2
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    5)pallas
    http://clubpallas.nl.tt/

    Nog een sjieke tent met prijzen van hetzelfde niveau.

  3. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:52
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 099 Bekijk bericht
    1)Diana
    http://www.saunadiana.nl

    Is gewoon een mega-sjieke tent, en de prijzen zijn ook van dat niveau .


    2)Privilege
    http://www.club-privilege.nl

    Is ook een sjieke tent, met prijzen van hetzelfde niveau.
    Wel wat verschillen. Bij Diana zitten de dames op een bank en worden voorgesteld. Lastig, keuze maken van afstand maar soms echt de moeite waard. (Dames houden er NIET van als heren lang aan de bar hangen zonder keuze te maken)
    Entree eu 20 en drankje voor de dame eu 30.
    Uurtje eu 175, langer kan, eu 75 per half uur
    Geen keuze?? Geen probleem, dan mag je weg en een volgende keer ben je weer welkom. Ik heb nooit iets gemerkt van daarna niet zo welkom zijn...
    (Maar ja , ik ben een redelijk trouwe klant). Helaas werken mijn favorieten niet meer.
    (En die waren het prijsverschil met BB dubbel en dwars waard).

    Als je bij Diana niks kunt vinden kun je door naar:
    Privilege, dames zitten op een bankje en komen zich voorstellen.
    Helaas soms zo snel dat ze net zo goed op een donker bankje kunnen zitten
    Entree is goedkoper dan Diana maar de drankjes duurder. Kamer start met eu 200 voor gewone kamer zonder douche (dat doe je op de gang).
    kamers met douche (de suites) kosten eu 250,00 per uur.
    Ze hebben ook een soort publieke ruimte, een hele donkere overdekte binnentuin met tuinhuisjes en een levensgroot overdekt bed. Voor Gangbangs denk ik of zo. Ik heb er een keer op gelegen met 1 dame. Niet de moeite, de dame dan. Andere dame wel zeer de moeite, Duitse Mandy (ook het prijsverschil waard)

  4. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 juli 2022)

  5. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 12:52
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. Onderstaande 5 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke (27 december 2021),Jonas009 ( 7 januari 2022),pietpotent44 (26 december 2021),Ties85 ( 7 januari 2022),WANDELAAR5 (21 juli 2022)

  7. #5
    Geregistreerd
    21 juli 2022
    Last Online
    21 juli 2022 @ 19:01
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 8 Times in 1 Post

    Standaard

    Nieuwe Club in Zundert Le Grand

    mooie club mooie inrichting zo wle bij binnenkomst als de kamers .
    enigste jammer is veel buitenlandse vrouwen die alleen met hun telefoon bezig zijn in de kamers dan de klant bezig is

    80 euro entree voor gratis drinken geen alcohol wel lunche en diner
    daarna 60 voor half uur 120 voor uur maar de dames vragen soms meer geld voor evntueel anaal en pijpen zonder condoom enz

  8. Onderstaande 8 leden hebben Weetikveel bedankt voor deze bijdrage:

    Ernstige Neuker (15 augustus 2022),Kwibus2 (22 juli 2022),laplagne (22 juli 2022),mentholbear (21 juli 2022),pret (21 juli 2022),Scarpa (15 augustus 2022),schoolmeester (22 juli 2022),Wentelt Eefje (21 juli 2022)

  9. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Geef het zijn tijd. Rome is ook niet op een dag opgebouwd
    1. Het is niet gemakkelijk in deze onzekere tijden
    2. Ook geen sinecure om geschikt personeel te vinden.
    Er bestaan clubs met zoveel keuze dat Er bijna dagelijks vrouwen moeten weigeren en er bestaan clubs waar ze een gat in de lucht springen wanneer er een vrouw zich komt aanbieden.
    En begin niet als kiekens zonder kop dat na te zeuren van kwaliteit ipv kwantiteit. Ondergetekende heeft dit eens in het voetbal geschreven wegens een te ruime spelerskern en nu neemt men dit te pas en ten onpas over.
    Het overzicht van Goedenavond allemaal over de clubs in Zundert klopt grotendeels wel

  10. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Shakir (22 juli 2022)

  11. #7
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Clubs in Zundert beperkt zich vrijwel tot LeGrand, de rest is dicht.
    Laten we blij zijn met deze pas geopende SC.
    Het is voorlopig de enige die er in is geslaagd de deuren te openen, hulde.

  12. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    deket (16 augustus 2022)

  13. #8
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:01
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.711
    Discussies
    156
    Thanks
    5.410
    Thanked
    2.979 in 966 posts

  14. Onderstaande 7 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    deket (16 augustus 2022),Ernstige Neuker (15 augustus 2022),mentholbear (26 juli 2022),rmjhexe (25 juli 2022),schoolmeester (25 juli 2022),Toetebel ( 6 september 2022),wooley (13 augustus 2022)

  15. #9
    Geregistreerd
    22 oktober 2018
    Last Online
    20 april 2024 @ 10:19
    Berichten
    66
    Discussies
    6
    Thanks
    23
    Thanked
    107 in 27 posts

    Standaard

    Le grande ziet er van binnen mooi uit. Volgens routeplanner is het ca 90 minuten rijden voor mij. Waar ik wat moeite mee heb is de prijs. 80 euro om binnen te komen. Vervolgens 120 euro voor een uurtje wippen of 60 voor een half uurtje van bil gaan. De dames zijn schijnbaar meer met hun telefoon bezig, dan met hun ijsbeer. Ga je 3 x voor een uurtje dan kost dat -inclusief entree - 440 euro en dan heb ik het nog niet gehad over de extra's die je apart betaald. Ik zal er wel een keer naar toe gaan...Zo zit ik ook wel in elkaar, maar dan moet ik eerst sparen voor een middagje/avondje plezier maken. En dat is toch wel jammer, vind ik.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Ernstige Neuker bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 augustus 2022),pietpotent44 (15 augustus 2022),pret (15 augustus 2022),Scarpa (15 augustus 2022)

  17. #10
    Geregistreerd
    14 oktober 2020
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 09:32
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    47
    Discussies
    7
    Thanks
    516
    Thanked
    194 in 31 posts

    Standaard

    Tja, Le Grand…….. Ik zal er vast eens heen gaan, t’is maar iets meer dan 30 minuten rijden. Entree is inderdaad wel veel, is meer dan een kamergang van 30 minuten. Dan 60p30 is al voor een luxe club nomaal als ook in SS. Maar de dames moeten er wel voor de beren zijn en niet op de telefoon zitten. Maaruhhhh…… Aca Gold, Penelope, Sky, entree 35 euro 40/50p30 en 80p60 met goede service en een auto van de zaak……rij ik toch liever door naar Duitsland

  18. Onderstaande leden hebben Scarpa bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (15 augustus 2022)

  19. #11
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Prijsbepaling is een eeuwig dillema. bij 80 euro komen er 50 ijsberen langs, bij 60 euro komen er 80 ijsberen langs, theoretisch

    Daarnaast is de prijs een middel om een ander segment ijsberen aan te trekken.
    De eigenaar van LeGrand zal er ongetwijfeld over nagedacht hebben.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ernstige Neuker (16 augustus 2022),Scarpa (16 augustus 2022)

  21. #12
    Geregistreerd
    14 oktober 2020
    Last Online
    13 augustus 2023 @ 09:32
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    47
    Discussies
    7
    Thanks
    516
    Thanked
    194 in 31 posts

    Standaard

    Yep, entrée prijs is een dilemma, maar 55/65 euro bij SS krijg je, mijn mening, wel top meiden die de club goed doen. Voor 80 euro entree verwacht ik dan in ieder geval geen dames die op hun telefoon zitten te kijken. Let op, ik ga af op wat ik hier lees. Ik ben er zelf nog niet geweest.

  22. Onderstaande leden hebben Scarpa bedankt voor deze bijdrage:

    deket (22 augustus 2022)

  23. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.840 in 6.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarpa Bekijk bericht
    Voor 80 euro entree verwacht ik dan in ieder geval geen dames die op hun telefoon zitten te kijken.
    Nou ja, hele dag als etalage pop lijkt me ook niks. Maar ik zou dan wel bepaalde plaatsen hebben dat de dames niet achter hun mobieltje zitten. Bv in de bar ruimte.
    Nl Maar dat ze aan de zijkant bij de muur of in de tuin of eettent wel even op hun mobieltje mogen zitten.

  24. #14
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Ander gevolg van een wat lagere entreeprijs is meer ijberen en meer aandacht voor de dames.
    Dat mes snijdt aan vele kanten, meer euro's voor de dames, meer dames met interesse voor LG.
    Laten we even afwachten of LG de huidige entree prijs handhaaft.

  25. #15
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.840 in 6.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Ander gevolg van een wat lagere entreeprijs is meer ijberen en meer aandacht voor de dames.
    Dat mes snijdt aan vele kanten, meer euro's voor de dames, meer dames met interesse voor LG.
    Laten we even afwachten of LG de huidige entree prijs handhaaft.
    Maar wat voor publiek haal je dan binnen? Nu is de entree prijs al een selectie middel voor ze. Weet alleen niet of ze zo genoeg klandizie zo binnen krijgen.

    Deze dagobeer ziet ook liever lagere entree hoor, daar niet van. Voor mij hoeft het allemaal niet zo luxe. En misschien dat de dames ook de gouwe ouwe 50p30 hanteren, wat geen verkeerd 'uurloon' is...

  26. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 3 september 2022)

  27. #16
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Maar wat voor publiek haal je dan binnen? Nu is de entree prijs al een selectie middel voor ze. Weet alleen niet of ze zo genoeg klandizie zo binnen krijgen.

    Deze dagobeer ziet ook liever lagere entree hoor, daar niet van. Voor mij hoeft het allemaal niet zo luxe. En misschien dat de dames ook de gouwe ouwe 50p30 hanteren, wat geen verkeerd 'uurloon' is...
    Met een lage entree krijg je inderdaad niet per definitie mensen binnen die daar ook geld aan de dames uit komen geven. En daar draait zo'n club uiteindelijk op.

    Je zag dat ook wel bv. bij PGH en de 7 als die acties hadden met gratis of hele goedkope entree. Dan krijg je mensen die daar de hele dag gaan hangen, omdat ze anders thuis ook de verwarming moeten stoken, het licht moeten laten branden en moeten eten.

    De prijzen van de dames... ik denk dat het er vooral om draait hoeveel een dame kan verdienen. Kassa = massa. En die massa komt pas als er iets te doen is. Die komen niet voor 2 dames. Omgekeerd komen 50 dames ook niet voor 4 heren.

    Het aloude verhaal van de kip en het ei.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 3 september 2022),schoolmeester ( 3 september 2022)

  29. #17
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Het is wel de bedoeling dat een ijsbeer zijn ei kwijt kan bij een DVP, nietwaar.

  30. #18
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 20:18
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.563
    Discussies
    270
    Thanks
    26.095
    Thanked
    15.840 in 6.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Je zag dat ook wel bv. bij PGH en de 7 als die acties hadden met gratis of hele goedkope entree. Dan krijg je mensen die daar de hele dag gaan hangen, omdat ze anders thuis ook de verwarming moeten stoken, het licht moeten laten branden en moeten eten.

    De prijzen van de dames... ik denk dat het er vooral om draait hoeveel een dame kan verdienen. Kassa = massa. En die massa komt pas als er iets te doen is. Die komen niet voor 2 dames. Omgekeerd komen 50 dames ook niet voor 4 heren.
    Inderdaad. Ik maak er een soort regel van om tenminste 1 kamer te doen. Ik ben in dat opzichte niet de moeilijkste.

    Aan de andere kant snap ik heren ook die met de magere line up in veel clubs hedendaags, of de astronomische bedragen voor een ouderwetse rondje kameren, dat ze de dames links laten liggen.
    Dan kunnen er 50 dames zijn, maar allen 'te duur' om mee te kameren.
    En zelfs tegen die bedragen is het maar de vraag wat je er voor terug krijgt. Melody in Venus kan bijvoorbeeld eindeloos tong zoenen dat ik 2 uur lang ademnood had. Of Caro in AG kan oneindig pijpen dat ik er 2 uur als een hulpeloze schildpad om m'n rug erbij kan liggen. Beiden rekenen normale club prijzen zonder gezeur over extra ofzo.

  31. #19
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    Met een lage entree krijg je inderdaad niet per definitie mensen binnen die daar ook geld aan de dames uit komen geven. En daar draait zo'n club uiteindelijk op.
    Dat zie je niet goed. Een SC draait op de ijsberen die toegang betalen. Om flinke aantallen ijsberen te interesseren moet er een goede LU zijn en wat secundaire voorwaarden zoals wat te drinken en te happen. Grootste magneet is een LU met flink wat variatie.
    De LU is tot nu toe het zwakke punt bij LG. Zodra daar verandering in komt volgen de ijsberen meteen.

  32. #20
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Dat zie je niet goed. Een SC draait op de ijsberen die toegang betalen. Om flinke aantallen ijsberen te interesseren moet er een goede LU zijn en wat secundaire voorwaarden zoals wat te drinken en te happen. Grootste magneet is een LU met flink wat variatie.
    De LU is tot nu toe het zwakke punt bij LG. Zodra daar verandering in komt volgen de ijsberen meteen.
    IJsberen komen niet terug als er geen dames zijn. Wat jij LU noemt. Die LU krijg je alleen als er mannen komen die behalve voor entree betalen ook geld hebben om aan de dames te besteden. Zo niet, dan is voor die LU de lol er zo vanaf.

  33. #21
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Verplancke Bekijk bericht
    IJsberen komen niet terug als er geen dames zijn. Wat jij LU noemt. Die LU krijg je alleen als er mannen komen die behalve voor entree betalen ook geld hebben om aan de dames te besteden. Zo niet, dan is voor die LU de lol er zo vanaf.
    Kijk naar de nieuwkomers onder de SC's die succesvol zijn. Die hebben dat te danken aan een goede LU. Daar komen de ijsberen op af.
    Verder is dit een kip/ei discussie.
    Laatst gewijzigd door Kwibus2; 3 september 2022 om 21:58

  34. #22
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Kijk naar de nieuwkomers onder de SC's die succesvol zijn. Die hebben dat te danken aan een goede LU. Daar komen de ijsberen op af.
    Verder is dit een kip/ei discussie.
    Ja, dat draait op een goede line-up, niet op een flutprijs qua entree. Al is de entree een tientje, als de line up niks is...

  35. #23
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Zaken die nu een bescheiden entreeprijs hanteren zitten echt niet vol met uitzuipers of ander schorriemorrie.
    Je kunt er van uit gaan dat ijsberen over voldoende gezonde hormonen beschikken om zich daardoor te laten leiden wanneer ze blootgesteld worden (pun intented) aan wat aantrekkelijke dames.
    De lage opkomst van ijsberen bij LG is te wijten aan 1. te weinig dames en 2. een wat onvriendelijke entreeprijs en wel in die volgorde.

    Uit mijn redelijk betrouwbare glazen bol komt het volgende: Met een entreeprijs van 60 euro zijn er meer ijsberen die een kijkje willen nemen in Zundert. Wanneer die aantallen toenemen zal LG ook wat makkelijker dames kunnen interesseren om LG als werkplek te kiezen.
    Uit betrouwbare bron, geen DVP, is mij bekend dat Venus Harminkeln een aardige formule had om na de opening wat prettig ogende dames te interesseren zich bij Venus te melden en te blijven melden.
    Om misverstanden uit te sluiten ik wil niet beweren dan een DVP geen betrouwbare bron van informatie is.

    Een van de lastigste aspecten van marketing is prijsstelling. Wat dat inhoudt hoef ik niet toe te lichten.
    Je kunt er een enquete op los laten die wat meer inzicht zou kunnen opleveren.
    Uiteindelijk is the proof of the pudding the eating.

    Een ding is zeker. Uit de opbrengst van het huidige aantal bezoekers kan LG de lopende kosten niet bestrijden.
    Hoe lang het management die situatie zal laten voortduren is niet bekend.

  36. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 6 september 2022),mentholbear ( 5 september 2022)

  37. #24
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Dat ligt er maar aan. In clubs vaak genoeg gezien dat er veel heren zaten die geen enkele intentie hadden om te kameren, maar zich vooral vol aan het gooien waren, daar maar een beetje hingen. Sommigen zelfs dagelijks. Daar heb je niks aan aan dat soort lui.

    Er komen geen beren, omdat er geen dames zijn. Er komen geen dames, omdat er geen geld uitgevende beren zijn. Da's de kip-ei. Door heren gratis binnen te laten, heb je nog niet per definitie een interessant omzetpotentieel voor dames, want die heb je dan nog niet. Die moeten maar aan komen waaien.

    Beste begin je dus m.i. waar een club op draait en dat is een goede line up. Desnoods geef je dames een omzetgarantie of weet ik wat. Op de een of andere manier moet je het interessant maken voor dames om daar te komen werken, ook al heb je in het begin nog niet veel heren.

    Een enquete... tsja. Heren willen zo goedkoop mogelijk naar binnen en zo goedkoop mogelijk met een zo lekker mogelijke dame neuken natuurlijk. En dames willen zoveel mogelijk verdienen. Is een beetje als vragen naar wat er onder de zorgverzekering moet vallen of hoe hoog het eigen risico mag zijn. De dekking moet zo ruim mogelijk zijn, het eigen risico het liefst nul en de premie zo laag mogelijk.


    Ik hoop voor LG dat ze hier vooraf over na hebben gedacht en niet hebben gedacht dat de heren en dames wel aan komen waaien en als dat niet gebeurt, dat het potje met geld dan over een paar weken leeg is. Zo'n club open houden kost geld en dat betaal je niet van de entree van 2 heren en 3 dames.

  38. #25
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:10
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.275
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Natuurlijk is er voor een nieuwe club een aanloop periode, maar een potje geld voor goede promotie is eigenlijk ook onmisbaar. Dan blijven de aanloop verliezen ook beheersbaar.
    Laagdrempelig zijn en het een en ander organiseren lijkt me wel een must om de boel aan het draaien te krijgen !

  39. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 ( 4 september 2022)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.

Freude 468*60   Babylon 468*60