Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 52
  1. #1
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Lächeln SFL en Jünther: het grote verzoenings topic.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht

    Tot mijn verbazing waren er zelfs die ik niet had aangeschreven (ybf-leden), maar die wel welkom waren voor mij.
    Gelukkig majesteit, dat zij u konden behagen!

    Eerst ik en dan de rest, egoïstisch zoals ik ben.
    ...En maar een beetje 'narcistisch', maar zeker niet storend.

    In de nietrokersbar kwam ik Badslippers tegen. Grote literaire kunstenaars onder elkaar.
    Mee eens, voor de helft.

    Want zoiets wil je allemaal niet horen van iemand die je respecteert als een groot intellectueel. Wij moeten respect tussen de twee grootste auteurs van het forum kunnen bewaren.
    Titel zelf geschonken? Of was er een enquête aan vooraf?

    Rond 21u terug vertrokken naar mijn Vlaamse platteland!
    Passen je ego en zelfingenomenheid wel in dat dorpje?
    Een beetje bescheidenheid siert elk mens.
    Altijd op zoek naar honing

  2. #2
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Idee

    SFL: Tot mijn verbazing waren er zelfs die ik niet had aangeschreven (ybf-leden), maar die wel welkom waren voor mij.
    Gunther: Gelukkig majesteit, dat zij u konden behagen!
    SFL: Dat konden ze zeker. Zij mogen me echter wel bij de naam noemen. Voor jou is het nog steeds meneer!

    SFL: Eerst ik en dan de rest, egoïstisch zoals ik ben.
    Gunther: En maar een beetje 'narcistisch', maar zeker niet storend.
    SFL: Klein beetje narcistisch en een tikkeltje storend... Je moet me kennen!

    SFL: In de nietrokersbar kwam ik Badslippers tegen. Grote literaire kunstenaars onder elkaar.
    Gunther: Mee eens, voor de helft.
    SFL: Smaken verschillen... Gelukkig zijn de meesten hier het volledig eens. Vorig eindejaar werd ik verkozen tot beste schrijver van het forum, dus ik mag er nog mee te koop lopen tot eind december 2010. Misschien kan jij eens een gooi doen naar die eer! Maar nee, jij zou liever de plaatsvervanger zijn van verloren zoon RP... Pech jongen; ook daarvoor te weinig kwaliteiten. Zoals eerder gezegd: je bent een flauw afkooksel van en hebt niet dezelfde kwaliteiten om een discussie aan te gaan. Niet dat ik die lul van een RP zelf te veel wil ophemelen!

    SFL: Want zoiets wil je allemaal niet horen van iemand die je respecteert als een groot intellectueel. Wij moeten respect tussen de twee grootste auteurs van het forum kunnen bewaren.
    Gunhter: Titel zelf geschonken? Of was er een enquête aan vooraf?
    SFL: Zie discussiepunt hierboven! Dus nee; verkozen door de ijsberen. Een enquête; niet echt...enkel op basis van nominaties!

    SFL: Rond 21u terug vertrokken naar mijn Vlaamse platteland!
    Gunther: Passen je ego en zelfingenomenheid wel in dat dorpje?
    SFL: Ik woon afgelegen buiten de dorpskern, dus niemand zal er last van hebben. Aangezien dat Vlaanderen te klein is voor mij, trek ik geregeld ook al eens de wijde wereld in. Op mondainere plaatsen loop je al eens gelijkgestemde ego's tegen het lijf.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Een beetje bescheidenheid siert elk mens.
    Niet altijd alles zo serieus nemen en leren relativeren, maakt het leven leuker voor jezelf!

    Greeeeetttttzzzzzzz
    SFL
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Voor jou is het nog steeds meneer!
    Ik prefereer Majesteit. Laat mij toch .

    SFL: Klein beetje narcistisch en een tikkeltje storend... Je moet me kennen!
    Ik zag je 1 keer in VM, tijdens een feestje van JS. Dat volstaat, indien jij zo nodig hoog van de toren wil blazen op een hoerenlopersforum, ...for god's sake. Ik vond het toen al een beetje raar dat jij 'jouw fans' (dat moet je graag horen) persoonlijk komt bedanken. Van aandacht en bevestiging ben je niet vies, is mij inmiddels wel duidelijk geworden.

    SFL: Smaken verschillen... Gelukkig zijn de meesten hier het volledig eens. Vorig eindejaar werd ik verkozen tot beste schrijver van het forum, dus ik mag er nog mee te koop lopen tot eind december 2010. Misschien kan jij eens een gooi doen naar die eer! Maar nee, jij zou liever de plaatsvervanger zijn van verloren zoon RP... Pech jongen; ook daarvoor te weinig kwaliteiten. Zoals eerder gezegd: je bent een flauw afkooksel van en hebt niet dezelfde kwaliteiten om een discussie aan te gaan. Niet dat ik die lul van een RP zelf te veel wil ophemelen!
    Jij bent heel erg goed. Fijn dat je dat vooral zelf zo vaak herhaalt, dan gaan we d'r ook in geloven. Maar laat het beledigen (uitspreken van vermeende zwaktes) en schelden op zijn minst achterwege.
    Een topschrijver heeft dat niet nodig . Een tobschrijver wel .

    SFL: Ik woon afgelegen buiten de dorpskern, dus niemand zal er last van hebben.
    Maar je schrijft ook vrij langdradig op een hoerenlopersforum, met een bijna miljoenenpubliek. Ik vind dat we nu wel weten dat jij jezelf heel erg goed vindt .
    Jünther (zó schrijf je het)
    - Geen kwaliteiten
    - Flauw afkooksel van (dat mocht die leuke eikel willen )
    Altijd op zoek naar honing

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard moord en doodslag !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Jünther (zó schrijf je het)
    - Geen kwaliteiten
    - Flauw afkooksel van (dat mocht die leuke eikel willen )
    Zo dat zijn geen vrienden van elkaar.

    Is er een haat tussen de beste schrijver van het YBF en de beste schrijver van R ( beste schrijvers wat een gelul)

    Krijgen we een koude oorlog binnenkort in LR.

    Her wedkantoor van Jansen en Ace is geopend : E.5,- inzet
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 september 2010 om 11:04

  5. #5
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    SFL: Smaken verschillen... Gelukkig zijn de meesten hier het volledig eens. Vorig eindejaar werd ik verkozen tot beste schrijver van het forum, Greeeeetttttzzzzzzz
    SFL

    Dat klopt natuurlijk wel.

  6. #6
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Ik word liever gekozen als beste neuker dan als beste schrijver

  7. #7
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Unglücklich

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jünther Bekijk bericht
    Jünther (zó schrijf je het)
    - Geen kwaliteiten
    - Flauw afkooksel van (dat mocht die leuke eikel willen )
    OK, goed dan… Noem me dan maar majesteit, mijn gedienstige onderdaan.

    Ja, we zagen elkaar 1x in VM. Toen had ik zopas een vrijkaartje van jou gekregen, want je was toen jury die maand. Daar heb ik jou toen vriendelijk voor bedankt en excuseerde ik me overigens omwille van het feit dat ik om bepaalde redenen had uitgehaald naar jou. Verder hebben we niets tegen elkaar gezegd en net zoals die andere leuke eikel met zijn grote bek heb ik die bepaalde dag geen gepiep meer gehoord van jullie beiden. Alleen was hij toen zelfs vriendelijk tegen mij en jou ben ik niet meer tegengekomen. Daarom heb ik zelfs nog een tikkeltje meer respect voor jou dan voor hem. Als ik jou niet aansta, dan negeer je me verder gewoon. Maar anderzijds als je zo’n problemen hebt met mijn schrijfsels, dan had je toen alle macht als jury om me die vrijkaart niet te geven… Waarom deed je het dan wel?

    Daarmee komen we ook bij volgend punt: je zegt me dat dit MAAR een hoerenloopforum is, maar je zit jezelf hier toch ook maar lekker te amuseren. Zelfs op meerdere fora, mijn beste! Wat sterker is: je neemt het zo serieus als een intellectueel of een literair forum, want je gaat ver in het mierenneuken en maakt je constant druk over spellingsfouten, terwijl hier de inhoud en info meer ter zake doen. Kerel, indien mijn verhalen, schrijfstijl of arrogantie jou zo storen; lees het dan simpelweg niet. Maar weer moet ik de vergelijking maken met die andere leuke eikel: net als hem weet je alles van mijn verslagen tot in detail, lees je alles meermaals door (sterk hé, hoe ik dat weet) en ga je actief op zoek naar fouten of onwaarheden. Stiekem ben je inderdaad een FAN van mij, lieve Gunther. Wees eerlijk; je kent me voor geen haar, want ik blaas absoluut niet hoog van mijn toren. Iedereen die me in het echt kent zal dat kunnen bevestigen. Indien dit zo over zou komen in mijn schrijfsels, dan ligt dat vooral aan jou interpretatie ervan. Wanneer je alles eens zou relativeren, dan zul je beslist merken dat ik veel op ironische wijze schrijf. Nogmaals mijn jongen… Het is hier idd maar een hoerenforum, dus relativeer eens wat meer en neem niet alles zo serieus. Je zou jezelf er alleen maar lekkerder bij voelen, geloof me.

    De zoektocht naar aandacht en bevestiging is een puur menselijke, gezonde en ambitieuze eigenschap. Dat geef ik grift toe. Ik zoek zeker naar aandacht, maar dan het liefst vrouwelijke aandacht (al dan niet tegen betaling). Bevestiging zoek ik eveneens en vooral in haast alles wat ik doe. Een drijfveer zeg maar. Dus ja, ik vind bevestiging van mijn kunnen altijd wel leuk. Niet iedereen loopt ermee te koop, maar toch heeft iedereen nood aan aandacht en bevestiging. En er zijn er op dit forum actief die deze eigenschap nog feller aan zich hangen hebben dan ik. En nee, daarmee bedoel ik niet jou Gunther. Maar ook jij blijft een aandachtzoeker. De ene doet dat met rellen, de andere doet dat met schrijven en jij doet dat met mierenneuken. En de bevestiging die jij zoekt, is gewoon de respons die telkens van mij krijgt, wanneer je naar mij uithaalt. Gelukkig voor jou amuseer ik me hier wel mee. En om nu toch even uit de hoogte te doen: het komt jouw populariteit ook ten goede wanneer je hier discussie voert met mij.

    Ik zal jou ook al een tip geven voor volgende keer: je plaat blijft hangen en uiteindelijk leest haast niemand onze discussie hier. Het ontbreekt jou aan “RP-kwaliteiten” om een vurige discussie draaiende te houden. Jouw argumentenbestand is niet breed genoeg. Gelukkig kan ik er als “beste schrijver van het forum” nog een vrolijke toets aan geven en is het nog een beetje interessant voor de totaal niet geinteresseerde omstaanders.

    En nee, heer Gunther… Ik spreek hier geen beledigingen uit. En de vermeende zwaktes die ik hier neerpen, dat zijn enkel vaststellingen waarmee ik zo een kudde ijsberen achter mij kan scharrelen. Indien ik hier zou verkondigen dat jij een kleine pik hebt, of dat jij me in VM in de WC zou hebben lastig gevallen, of dat je een reservemof bent die zijn eigen moeder neukt, dan ben ik jou aan het beledigen. Door te zeggen dat je een meelopende sodemieter bent die de lege plaats van RP op dit forum probeert op te eisen door te pogen andere ijsberen af te kraken, dan is dat niet meer dan een heldere constatering.

    Ter afsluiting: als ik zo langdradig schrijf op dit forum, waarom dan al die vreselijke moeite om mijn verslagen volledig uit te lezen? Ik begrijp wel dat je toch nieuwsgierig bent, maar stop dan gewoon na drie alinea’s. Velen vinden mij goed, iedereen weet dat ik mezelf inderdaad goed vind en jij heel hard bedankt dat je het allemaal nog eens nadrukkelijk in de verf zet. Miljoenenpubliek is misschien wat overdreven, Duizendenpubliek is realistischer en bescheiden… Maar weet je… Indien een idioot ooit mijn boeken zou vertalen en ik zo aan een miljoenenpubliek kom, dan laat ik het je beslist weten en dan gaan we eens lekker een weissbiertje drinken tijdens één van je matchen in de Bundesliga. OK?

    Groetjes, goede vriend
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. #8
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard Hoort zoiets hier thuis?

    Als ik de titel van dit topic lees, gaat dit over een discussie tss 2 beren: althans, zo wordt het toch aangekondigd... moet dit per se dan voor heel het forum zichtbaar zijn en kan dit niet onderling via IM of gesprek opgelost worden?

    Dus bij deze een oproep aan de beide heren en ook aan de mods om deze discussie hier niet op die manier te voeren, maar onder jullie tweeën.
    Het doel heiligt de middelen

  9. #9
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    Ik vind het in ieder geval bewonderingswaardig dat SFL, Ace en anderen zo mooi over hun clubbezoeken kunnen schrijven. Ik heb het geduld en de fantasie er niet voor om dit zelf te doen maar kan hun aandeel op dit forum waarderen. Het is dan ook aan een ieder om het te lezen of over te slaan. Misschien vinden sommige het te langdradig en overbodig maar sommigen vinden het weer wel leuk om te lezen. En idd moeten we niet alles te serieus nemen dadelijk gaan we nog denken dat de lustpillen van mijn neef echt werken

    Maar ik zou zeggen jongens begraaf die strijdbijl we hebben nu een redelijk rustig forum laten we dit ook houden !

    beter tijd aan besteden !!!

  10. #10
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Maar ik zou zeggen jongens begraaf die strijdbijl we hebben nu een redelijk rustig forum laten we dit ook houden !
    beter tijd aan besteden !!!
    Seqoya, bedoel jij nu dat SFL op de harde van Jünther moet knabbelen of andersom
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  11. #11
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    zover wil ik niet gaan hoor.. als ze het bij de lekkere vrouwtjes doen is iedereen tevreden !! krijgen we ook weer mooie recensies !!

  12. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.368 in 4.542 posts

    Standaard

    Bij de lekkere vrouwtjes kunnen ze niet op de harde knabbelen

  13. #13
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    nee picasso is de bedoeling dat de vrouwtjes knabbelen he

  14. #14
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Saint Bekijk bericht
    Als ik de titel van dit topic lees, gaat dit over een discussie tss 2 beren: althans, zo wordt het toch aangekondigd... moet dit per se dan voor heel het forum zichtbaar zijn en kan dit niet onderling via IM of gesprek opgelost worden?

    Dus bij deze een oproep aan de beide heren en ook aan de mods om deze discussie hier niet op die manier te voeren, maar onder jullie tweeën.
    n.b. berichten verplaatst uit Viva la Villa topic.

    @TS: Per IM zullen J en SFL waarschijnlijk elkaar eeuwige trouw beloven ! Het zijn 2 grote vrienden die wel graag een verbale strijd met elkaar aangaan.

    Het gaat er juist om wat aandacht te krijgen en elkaar op het forum in de haren te vliegen zonder dat het nu veel om het lijf heeft.
    Zie het als een speelhoekje waar men vooral vliegen aan het afvangen is !

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. #15
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    n.b. berichten verplaatst uit Viva la Villa topic.

    @TS: Per IM zullen J en SFL waarschijnlijk elkaar eeuwige trouw beloven !

    Het gaat er juist om wat aandacht te krijgen en elkaar op het forum in de haren te vliegen zonder dat het nu veel om het lijf heeft.
    Zie het als een speelhoekje waar men vooral vliegen aan het afvangen is !

    Groet,
    Big30
    En niemand lag van die discussie wakker en nam de moeite om het door te nemen. Tot de forumleiding er een apart speelhoekje van maakt ter vermaak van alle andere forumleden. Zo is er de nodige bedrijvigheid op het forum en krijgen Gunther en ik weer lekker veel aandacht. Laten we elkaar dankbaar zijn Big30! Dank voor de discussie in een apart topic te accentueren!

    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  16. #16
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    En niemand lag van die discussie wakker en nam de moeite om het door te nemen. Tot de forumleiding er een apart speelhoekje van maakt ter vermaak van alle andere forumleden. Zo is er de nodige bedrijvigheid op het forum en krijgen Gunther en ik weer lekker veel aandacht. Laten we elkaar dankbaar zijn Big30! Dank voor de discussie in een apart topic te accentueren!


    Deze discussie tussen 2 Taalvirtuozen moet op het hoogste Forumnivo gespeeld worden dunkt me.


    Klopt het trouwens dat jullie je voor Lingo hebben aangemeld , of was het Tien voor Taal?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #17
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    24 april 2024 @ 14:59
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.682
    Discussies
    316
    Thanks
    1.808
    Thanked
    7.724 in 1.640 posts

    Standaard

    Dan had je het bij de sticky items moeten plaatsen hé.
    Bovendien zijn we hier geen taalvirtuozen, maar ordinaire hoerenlopers zoals de rest.
    Alleen denkt Gunther dat hij op hoog niveau mag corrigeren en meent hij dat ik van mezelf denk dat ik een literair intellectueel ben. Beiden zijn fout en als het aan mij lag ging deze discussie onmiddellijk de prullenbak in. Maar sta me wel toe van publiekelijk te reageren wanneer iemand naar mij uithaalt. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar... En ja; als er dan toch aandacht te rapen valt, waarom zou ik er dan niet als de kippen bijzijn!

    Nee, misschien heeft Gunther meer geluk bij dat soort spelprogramma's. Ik kwam helaas niet door de selectierondes. Taalkundig te zwak... Maar dat heb je wel meer met allochtonen!

    Greeeeeeeetttttttzzzzzzzz, mijn beste
    Waar blijft de reactie van Gunther zelf eigenlijk... Ik ben nu juist op dreef en nu er weer veel ijsberen aan het meelezen zijn, zou ik er graag nog een schepje bovenop doen.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. #18
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Ik En idd moeten we niet alles te serieus nemen dadelijk gaan we nog denken dat de lustpillen van mijn neef echt werken
    Euhhhhhh, what's wrong with my pills?

  19. #19
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.368 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Euhhhhhh, what's wrong with my pills?
    Ik denk dat er een verband ligt tussen jouw pillen en kapotte plinten.

  20. #20
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik denk dat er een verband ligt tussen jouw pillen en de kapotte plinten.
    Nee, Jansen heeft andere aanvoerkanalen.

  21. #21
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:44
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.368 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Nee, Jansen heeft andere aanvoerkanalen.
    Ik zei niet welk verband

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Nee, Jansen heeft andere aanvoerkanalen.
    Jansen verbouwt professioneel plinten !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    ooh en nadat Ace met een vrouw gekamerd heeft ...heeft de dame verband nodig dus..

  24. #24
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    OK, goed dan… Noem me dan maar majesteit, mijn gedienstige onderdaan.

    Maar anderzijds als je zo’n problemen hebt met mijn schrijfsels, dan had je toen alle macht als jury om me die vrijkaart niet te geven… Waarom deed je het dan wel?
    Ik koos jou als winnaar van de vrijkaart, omdat ik proefondervindelijk wilde zien hoe hoog een ego kan zweven.
    En ja, je hebt het guinness book of records gehaald.

    Wat sterker is: je neemt het zo serieus als een intellectueel of een literair forum, want je gaat ver in het mierenneuken en maakt je constant druk over spellingsfouten, terwijl hier de inhoud en info meer ter zake doen. Kerel, indien mijn verhalen, schrijfstijl of arrogantie jou zo storen; lees het dan simpelweg niet.
    Het zijn de spelfouten en langdradigheid die me vooral storen.
    Kom eens ter zake in je fantasietjes, en schrijf deftig Nederlands.
    De inhoud zou inderdaad belangrijker moeten zijn, maar we mogen taalkundig ook iets verwachten van hem, die zich 'de beste schrijver' van het forum waant. Kom eens op!

    Maar weer moet ik de vergelijking maken met die andere leuke eikel: net als hem weet je alles van mijn verslagen tot in detail, lees je alles meermaals door (sterk hé, hoe ik dat weet) en ga je actief op zoek naar fouten of onwaarheden. Stiekem ben je inderdaad een FAN van mij...
    Wat een onzin; ik heb werkelijk waar, nog nooit een verhaal van je GEHEEL gelezen. Dat is echt te veel gevraagd. Altijd wat flarden.

    En er zijn er op dit forum actief die deze eigenschap nog feller aan zich hangen hebben dan ik. En nee, daarmee bedoel ik niet jou Gunther. Maar ook jij blijft een aandachtzoeker. De ene doet dat met rellen, de andere doet dat met schrijven en jij doet dat met mierenneuken.
    Neen, ik zoek zelf niet zo zeer naar aandacht; ik ben redelijk schuw.
    Ik bekritiseer wel graag de man die zichzelf nog net niet heeft benoemd tot god. Ik zoek altijd authenticiteit in berichten en ervaringen, welke ik nooit vond in jouw schrijfsels. Bij jou is het altijd SFL die wil laten zien dat hij goed kan schrijven. Wat een merkwaardige drijfveer!
    Authenticiteit....., onthoud dat woord maar eens.

    En de bevestiging die jij zoekt, is gewoon de respons die telkens van mij krijgt, wanneer je naar mij uithaalt. Gelukkig voor jou amuseer ik me hier wel mee. En om nu toch even uit de hoogte te doen: het komt jouw populariteit ook ten goede wanneer je hier discussie voert met mij.
    Ik heb een afkeer van populariteit, echt. Weer mis.
    Mijn drijfveer is het bekritiseren van zelfbenoemde, zogenaamde kopstukken, omdat jouw meelopende fans het niet gaan doen.
    Of wel, Pixje en Aceje?

    Jouw argumentenbestand is niet breed genoeg. Gelukkig kan ik er als “beste schrijver van het forum” nog een vrolijke toets aan geven en is het nog een beetje interessant voor de totaal niet geinteresseerde omstaanders.
    Bij een hol type als jij, HOEF ik niet eens met argumenten uit te pakken. De verkenners van mijn troepen kunnen dit klusje al klaren.
    Het blijft allemaal bij torentje blazen en zelfbenoeming jouwerzijds.

    Door te zeggen dat je een meelopende sodemieter bent die de lege plaats van RP op dit forum probeert op te eisen door te pogen andere ijsberen af te kraken, dan is dat niet meer dan een heldere constatering.
    RP heeft hier heel wat tere zieltjes afgezeken, beledigd en uitgescholden. Ik bekritiseer ENKEL jouw hoogmoedswaanzin. Dus niet spreken in meervoud ("andere ijsberen"), als ik maar 1 persoon bedoel. Welke normaal mens wil overigens de lege plaats opvullen van die leuke eikel? Alweer mis. Ik kom hier trouwens om te spelen, en ga naar 'daar', voor content over clubs en meiden.
    Ik vind het hier wel leuk hoor.

    Ter afsluiting: als ik zo langdradig schrijf op dit forum, waarom dan al die vreselijke moeite om mijn verslagen volledig uit te lezen? Ik begrijp wel dat je toch nieuwsgierig bent, maar stop dan gewoon na drie alinea’s.
    Dat doe ik ook, stoppen na 3 alinea's, echt. Geloof me nou eens.
    Ik lees liever goede fictie.

    Maar weet je… Indien een idioot ooit mijn boeken zou vertalen en ik zo aan een miljoenenpubliek kom.....
    We wachten nog altijd op de ISBN-nummers van jouw boeken.
    De naam van de uitgever zou ook al wat zijn.
    Je blijft me steevast Gunther noemen, dat doet echt pijn, want het is niet mijn echte forumnaam.

    Heeft er iemand wat betekenissen voor de afkorting SFL?
    Kom op, grote schare SFL-fans, durf jullie majesteit eens te typeren in 3 woorden. Pssssss........er volgen echt geen represailles hoor, van jullie majesteit. Ironie hè. Lekker relativeren.
    Altijd op zoek naar honing

  25. #25
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik denk dat er een verband ligt tussen jouw pillen en kapotte plinten.

    Ho Picasso mijn pillen zijn wel echt en de plinten van waaibomenhout trekken wel weer recht.
    De pillen van Ace zijn gewoon neppers.
    (snoepjes)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.

Living Room 468*60   Babylon 468*60