Zeer goede en lekkere sex gehad met Sandra,:o een lekkere latino met heerlijke volle rondingen. Ze zit er nog wel een tijdje zei ze. Ze spreekt overigens perfect nederlands en dat spreekt me wel aan. Sandra tot gauw...:D
Zeer goede en lekkere sex gehad met Sandra,:o een lekkere latino met heerlijke volle rondingen. Ze zit er nog wel een tijdje zei ze. Ze spreekt overigens perfect nederlands en dat spreekt me wel aan. Sandra tot gauw...:D
De link:
http://www.janbik.nl/nl/vlodrop.asp
komt daar niet meer? Perfecte report in het eerste post van dit draadje! IJsberen: je moet nu alle naar Jan Bik in Vlodrop gaan.....
neukie :wink:
Laatst gewijzigd door neukie; 24 mei 2006 om 19:24
Befke heeft jaaaaaaren geleden (zes, zeven...???) een paar heel goede ervaringen gehad bij Bik in Amsterdam (veel gemiddelde en een paar slechte).Oorspronkelijk geplaatst door neukie
Vijf jaar geleden een paar goede, een aantal gemiddelde en een paar minder goede in Klein Ulsda (Groningen).
Eenmaal in Vlodrop geweest, een jaar of drie geleden. Dat was zeker geen bezoek dat herhaling behoefde...
Bij alledrie de zaken is de inrichting verlopen, de hygiëne beperkt (de dames wel schoon). Bik zit aan de onderkant van de markt. Geen vergelijk met Tiffy's, Aspasia, de Duitse clubs...
(of er moet ontzettend veel veranderd zijn. De fotoos op de websites laten zien wat er zeven, vijf, drie jaar geleden ook al was. Wat dat betreft geen verandering....)
:wink:
(en de :teuflisch century :teuflisch met deze bijdrage bereikt - ik had die graag voor iets anders gebruikt, maar allez, alle beetjes helpen... Befke is een IJSBEER)
*..._______
*./________\
./OO__V__OO\
|=_-_____-_=|
I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
B'dum tsch ®
Ga regelmatig naar Jan Bik in Vlodrop, tot nu toe steeds goede ervaringen opgedaan, 50 euro voor een half uur 75 voor een uurtje.
Je moet het een beetje treffen met de aanwezige meisjes, soms zijn er maar twee of drie en is de keuze dus niet zo geweldig.
Inrichting is inderdaad een beetje aan een opknapbeurt toe, de meeste meisjes hebben een eigen kamer waar ze zelf ook overnachten, het dus vaak van het meisje af hoe die eruit ziet.
Al met al ga ik graag naar Jan Bik toe.