Sarah 2
Haarkleur/-lengte : donkerbruin, halflang (tot de schouders)
Lengte dame : 1.65 m
Postuur/Cupmaat : slank, cup B
Nationaliteit/Taal : Pools/ Engels
Leeftijd : 30
Tatoeages/Piercings :een soort "armband" links, tussen schouder en ellenboog
Service: TZ, beffen met vingeren, PZC, NMC
Voordelen: zachtheid, ervaring, sensualiteit, deelname. Heel fraaie gezicht en lichaam. GFE. Slim en redelijk aan't praten.
Nadelen:spreekt maar Engels (maar is het een nadeel ?)
Tijdsduur :1 uur
Prijs :95 euros
Extra’s bij het bezoek:
Maandag namiddag was ik bij Aspasia, om Mila te ontmoeten (ik had Befke's bericht gelezen). Maar ze was afwezig. Parade dus. Hoeveel meisjes werden mij voorgesteld ? Zeker meer dan tien, waarvan veel “nieuwe”. In de rij bemerkte ik een bruinharige heel mooie dame, met een stijlvolle houding. Niet precies de “hoerenstandaard”, maar eleganter en meer beschaafd. Ze heette Sarah. Niet de welbekende Duitse Sarah, nu verdwenen. Maar een beeldschone Poolse van 30 jaar, met perfecte lichaam en gezicht. Laat dus ons ze “Sarah 2” noemen. Die was mijn keuze, een keuze die ik zeker nooit heb betreurd… Een uur naast een zo prachtige dame is een echt genot in se, maar wanneer de dame bovendien sensueel en ervaren is, wordt het een inzicht van het paradijs…
We waren in een heel luxueuze nieuwe kamer, met een ronde bed. Onze sessie zal ik niet detailleren, maar geloof mij, het was heerlijk. Dus een samenvatting:
Zoenen: ja, met overvloed. Heel goed.:smile:
Pijpen: heel zacht en ervaren, "mit verständnisinige Blicken" (dat kan ik niet in het Nederlands vertalen, sorry). Tussen heel goed en uitstekend.:D
Beffen: uitstekend, wonderbaarlijk. Met vingeren. Ze was er gek van, werd bijna onmiddelijk nat en trilde en kreunde zonder fake totdat ze klarkwam, 20 minuten later...:thefinger
Neuken: langzaam en diep, geen haast, veel deelname en sensualiteit. Heel goed.
Besluit: 9/10 zonder aarzeling. Herhalingsgevaar : 200 %
Groeten
Protea