Carina (Roemeens ex-Gt)
Naam : Carina
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/halflang
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : Normaal/B
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits en engels
Leeftijd : Eind 20
Tatoeages/Piercings : -/-
Service : Zeer Goed!! TZ, beffen, NMC, PZC, FT
Bijzonderheden : Ja :D :thefinger
Hier kunnen we vrij kort over zijn! Heb het niet zo op de kwalificatie toppertje, wordt vind ik iets te veel gebruikt, zonder blikken of blozen durf ik dat wel bij Carina te zeggen :D !
Enfin, heeft bij Gt en .... de nodige ervaring opgedaan en werd in die periode ook al als uitstekend gerecenseerd, weinig veranderd dus!
Net nadat ze binnenkwam met haar vriendinnetje kwam ze even langs op terras, ik was het enige ijsbeertje welke ze niet herkende, ze zei tegen me dat ze het een beetje koud had ! Dat probleem was snel opgelost :thefinger !
Technische details laat ik maar achterwege, laat ik zeggen dat ze met vlag en wimpel voor haar examen slaagde!
(Al zo lang werkt ze in the Relax en ben ik de eerste die over haar schrijft of heb ik haar recensie over het hoofd gezien??)
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche