Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
  1. #1
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    18 september 2014 @ 00:45
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Oproep deelname studie

    Haaaalooooooo, er zijn op dit moment 2 (!!!) onderzoeken waar (o.a.) onderzoek wordt gedaan naar de klanten van prostituees.

    Zijn er geïnteresseerden die mee willen doen?

    Onderzoek 1:
    Het gaat om een internationaal onderzoek naar de "vraagzijde" van de vrouwenhandel. Het is een onderzoek dat is opgezet door de EU en nu loopt in meerdere landen. De EU heeft een slecht zicht op de motieven van mannen die prostituees bezoeken en wil daar meer over te weten komen.

    De Erasmus universiteit is gevraagd om te onderzoeken hoe de mannen in Nederland denken over vrouwenhandel en wat ze er van weten. We hebben een zeskoppige onderzoeksgroep gevormd onder leiding van Damian Zaitch, waarmee we proberen zo veel mogelijk informatie te vinden. Dit doen we door middel van enquetes en interviews met experts, maar het belangrijkste is om mannen te interviewen die zelf in aanraking zijn gekomen met verhandelde of gedwongen vrouwen. Met name de mannen die ze bezocht hebben zijn voor ons interessant. Het is lastig om mannen te vinden die hier over willen praten, want de meeste mensen houden dit liever voor zichzelf. Mijn vraag is dan ook of jij interesse hebt om hier met mij over te praten. Uiteraard zal alles anoniem zijn.

    stuur een mail naar Mark Griffioen (griffioenmark@hotmail.com) voor een afspraak.

    Onderzoek 2:
    zie prostitutie2006.punt.nl
    We willen graag in contact komen met mensen die wat van de prostitutie afweten in Amsterdam, Eindhoven, Groningen of Noord-Limburg. Ben je prostituee, klant of exploitant in één van deze regio's (geweest) of heb je op een andere manier met de prostitutie te maken (gehad)? Ben je bereid hierover iets te vertellen? We vragen je dan een mailtje te sturen naar prostitutie2006@gmail.com. In deze mail kun je aangeven wanneer en hoe we jou kunnen bereiken. Discretie wordt gewaarborgd. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken. Hoe of waar die afspraak plaatsvindt hangt af van wat jou het beste uitkomt.

    Tijdens het gesprek zullen we het hebben over jouw ervaringen met de prostitutiebranche. Wat weet je ervan en wat vind je ervan? Natuurlijk wordt je anonimiteit gewaarborgd.

    Alvast hartelijk bedankt voor je medewerking!

    Maarten

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard hotmail en gmail adressen voor legitieme onderzoeken?

    Raar - dat voor legitieme onderzoeken hotmail- en gmail adressen zouden worden gebruikt.
    Hebben die instellingen geen e-mail adressen in huis? De Erasmus universiteit? De EU? Ja, daag :wink: Zelfs de Universiteit van Amsterdam had 20 jaar geleden al warm water, electriciteit en eigen e-mail adressen.

    Aan dat soort dingen doet Befke dus zeker niet mee - die adressen kunnen van jan en alleman en zijn broer of zijn hondje zijn. Ik wil best aannemen dat die onderzoeken er zijn, wil eventueel zelfs wel deelnemen, maar met dergelijke contactadressen denk ik er niet aan.

    :wink: :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  3. #3
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke
    Raar - dat voor legitieme onderzoeken hotmail- en gmail adressen zouden worden gebruikt.
    Hebben die instellingen geen e-mail adressen in huis? De Erasmus universiteit? De EU? Ja, daag :wink: Zelfs de Universiteit van Amsterdam had 20 jaar geleden al warm water, electriciteit en eigen e-mail adressen.

    Aan dat soort dingen doet Befke dus zeker niet mee - die adressen kunnen van jan en alleman en zijn broer of zijn hondje zijn. Ik wil best aannemen dat die onderzoeken er zijn, wil eventueel zelfs wel deelnemen, maar met dergelijke contactadressen denk ik er niet aan.

    :wink: :wink:
    Inderdaad.. Dit ziet er ook niet echt vertrouwd uit.. Als het daadwerkelijk van een betrouwbare bron zou zijn, zou ik ook eventueel best bereid zijn om er aan mee te doen. Maar niet zo en al helemaal niet met een hotmail adres... :wink: :wink: :wink:
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb er allemaal minder moeite mee want iedere keer komen we wat dichter bij de identiteit van verschillende nicknames die jagen op de bedreigde ijsbeer.
    We hebben nu Kris, Mark en Maarten in één bericht. Eens kijken of ze daadwerkelijk contact willen hebben.

    Groeten Willem


    PS Ik hou niet zo van Jehovatechnieken
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    18 september 2014 @ 00:45
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zucht, nee jullie zullen geen kloon van Kris of Wacko_Wicky tegenkomen bij het interview.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje vreemd vinden dat ze met hotmail-adressen werken. Die eerste onderzoek heb ik via Ruth Hopkins, ik weet dat ik de echte Ruth Hopkins heb gemaild, en die heeft me dat via email verteld over dat eerste onderzoek. Als jullie het niet geloven, mail dan naar zaitch@frg.eur.nl, Damian Zaitch leidt dat onderzoen. Dan kunnen jullie het controleren. Die email-adres verwijst ook duidelijk naar de website van de faculteit rechtsgeleerdheid van de Erasmusuniversiteit:
    www.frg.eur.nl

    Dat tweede onderzoek wordt gedaan door het bureau intraval.
    Website:www.intraval.nl

    Jullie zouden het daar in principe na kunnen vragen als jullie het niet vertrouwen.

    Grtz, Kris2:wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Dat ijsberen wat wantrouwend zijn is heel normaal onderhand. Over het algemeen is er namelijk alleen maar een aanval mogelijk uit de hoek van onderzoekers, pleitbezorgers, overheden en alles wat zich bezig houdt met prostitutie. Ze gaan namelijk vaak van de volgende simplistische gedachtengang uit : Vernietig de vraag-kant en het hele probleem is opgelost. Misschien wat kort door de bocht maar daar komt het vaak wel op neer. Dat is zowel bij de stichtingen over vrouwenhandel, gemeente amsterdam, soa-stichting en ga zo maar door. De IJsbeer (bezoeker van prostituees ) moet gecriminaliseerd worden. Er wordt vaak op een onnatuurlijke wijze ingegaan op de natuurlijke oerdriften die bij de mens (Man/Vrouw) bestaan. Zonder alle misstanden die bij betaalde seks voortvloeien te bagatelliseren.

    Ik zal persoonlijk wel contact zoeken met dit onderzoeksbureau Intraval maar ik heb nu al grote angst dat de uitkomst van het onafhankelijk bureau al bijna vaststaat. Dat komt namelijk door het volgende : opdrachtgevers zijn in dit geval overheden ; lees gemeente Amsterdam, Eindhoven, Groningen en de regio Noord-Limburg. Ik kan mij niet voorstellen dat er voor de IJsberen iets positiefs gaat uitkomen gegeven het feit dat er bij de overheden sprake is van een uitsterfbeleid.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    18 september 2014 @ 00:45
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik inmiddels met alle twee de onderzoeken mee heb gedaan en dat ik nog leef.

    Dat interview van het bureau intraval werd afgenomen door Paul van Gelder, een cultureel antropoloog die ook onderzoek heeft gedaan naar jongensprostituees. Ik moet zeggen dat hij wel hele progressieve opvattingen heeft over prostitutie. Hij vind dat prostitutie een doodnormaal beroep is net als achter de kassa werken, en in zekere zin werken we allemaal gedwongen. En hij neemt het ook op voor exploitanten. Hij vindt het niet hun verantwoordelijkheid als zo'n vrouw in hun bordeel gedwongen wordt maar hij vindt het een verantwoordelijkheid van de politie. Hij zegt ook dat exploitanten niet eens mogen controleren of zo'n vrouw gedwongen is, want dan kan er een gezagsverhouding worden vastgesteld, en dan is zo'n vrouw niet meer zelfstandig ondernemer, maar in loondienst, en dan moet de exploitant premies gaan betalen.

    Hij weet wel veel van het wereldje. Hij adviseerde me ook om naar clubs te gaan, hij noemde Ria's Men's club in bijzonder (die is volgens mij dicht).

    Nog wat extra info over dat andere onderzoek van Damian Zaitch [zaitch@frg.eur.nl](Ik heb trouwens medelijden met ze, ze kunnen maar geen klanten vinden die willen spreken).

    Grtzz, Kris2:wink:

    HOW MUCH?
    An Exploratory Study on the Demand of
    Trafficked Prostitution in the Netherlands


    Introduction

    Although most studies and interventions in the field of women trafficking for prostitution focus on the problem of supply (recruitment, business forms, social structure of trafficking networks, cross-border organized crime) and on the situation of the trafficked women (as victims or as migrants), little or no attention has been put on the dynamics and characteristics of the demand side (clients), this in remarkable contrast with other consumers of illegal goods or services such as illegal drug users. Clubs, brothels, windows, private houses or toleration zones operate both as social arrangements for the local supply of these women, while they actually constitute, together with the clients, the demand for trafficked women at transnational level.

    The project 'How much?' responds to the urgent need for reducing trafficking for sexual exploitation by intervening on the demand side. The state of the art of European research on the demand of trafficked/foreign prostitution is very scarce, fragmented and non-comparable across countries. This lack of comparable knowledge hampers the building of effective and tailor-made ways to prevent trafficking in women through legislative and social interventions on the demand side. In the last few years, some EU countries like Sweden have started to intervene on (and criminalize) the clients of prostitution.


    Research Questions

    This exploratory study in the Netherlands aims at profiling the demand of trafficked/foreign prostitution; understanding the forces that drive the demand (legislation, socio-cultural factors, migration patterns, etc.); and assessing the existing practices of intervention and suggesting possible ways to reduce the demand.

    The main questions of this study can be formulated as follows:

    1. What is the nature of the demand of trafficked/foreign prostitution in the Netherlands, and who are the clients?

    2. What are the main forces that shape this demand?

    3. What formal and informal social interventions exist on this demand and which interventions are desirable to eventually reduce the demand?



    Methodology

    This explorative project will analyse the demand of trafficked/foreign prostitution by using a number of (qualitative) methods: document analysis, internet surveys, semi-structured open interviews, direct observation and case studies.

    First of all, we will analyse all existing open documents including earlier scientific research, grey literature, official (policy) reports, and journalistic material. Through analysis, relevant questions can be gathered for the elaboration of the interview instrument used in the semi-structured open interviews.

    Secondly, we will conduct semi-structured open interviews (around 60) with clients of trafficked/foreign prostitutes. Next to that, we will also approach different actors who can provide information about the demand of trafficked/foreign prostitutes in the Netherlands. This will include prostitutes, club and window owners, service providers around the prostitution circuit, social workers, experts (both practitioners in the field and researchers), policemen, policy makers and people from interest groups representing clients and prostitutes, and other organisations involved (churches, self-help groups, NGO’s, etc.). All these informants will also serve as ‘gatekeepers’ to get in touch with the clients.

    A third strategy to collect data will be the direct observation in prostitution areas, streets and places, with the aim of identifying settings and informants that can be presented and described in detail as ‘cases’. The selection of these areas should be made out of the literature analysis and/or interviews with the different actors.

    A fourth option, as it was done in a recent research by Frank Bovenkerk on ‘loverboys’ is to develop an internet-survey to be delivered to prostitution clients within well-visited sites for customers (www.hookers.nl and other sites).

    While the scope of the study will be the whole country, interviews and settings should include large cities, small town and rural areas, and it should try to cover as much types of prostitution known as possible.


    Activities and Timetable

    The project will take a total of 18 months, starting as the latest on 1-1-2006 and will be coordinated by Damián Zaitch and Richard Staring. A team of 4 junior researchers will take part in the project. To achieve the above-mentioned objectives and answer the research questions, we will go through the following activities:

    a) Kick-off meeting in Milan with the other 3 partners in the EU AGIS project (Italy, Sweden and Rumania) to discuss common theoretical and methodological framework, possible data sources, practical issues and the contents of the final report.

    b) To study, collect and summarize the recent and current legislative developments and policy interventions in the Netherlands regarding prostitution, migration and organized crime (so far they relate to the issue of women trafficking), putting particular enphasis on the demand side.

    c) To collect and analyse all existing written open sources on the demand of trafficked/foreign prostitution in the Nederlands.

    d) To conduct the open interviews and observe in prostitution settings.

    e) To analyse all collected data

    f) To write a final report (50-60 pages) for the EU AGIS project.

    g) To present and disseminate the results (International seminar in Milan, CIROC seminar, articles)

  8. #8
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Bronvermelding en datering

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trespa
    Negen illegalen gerepatrieerd na controle in Mols bordeel

    Na een controle dinsdag in het Molse bordeel 'Ritz' zijn negen mensen het land uitgewezen. Dat meldt het parket van Turnhout donderdag. De illegale personen werden woensdag gerepatrieerd naar hun land van herkomst omwille van een niet regelmatig verblijf in België. Twee anderen kregen van de Dienst Vreemdelingenzaken het bevel om het Belgische grondgebied te verlaten.

    Het parket zal door het grote aantal onregelmatigheden in de zaak verder onderzoeken of er onder meer sprake is van mensenhandel, maar ging nog niet over tot aanhoudingen.

    Controle
    De controle gebeurde door speurders van de gerechtelijke politie van Turnhout en volgde op een voorgaande reeks invallen. Begin 2005 werd het bordeel tijdelijk gesloten nadat er verschillende illegale Roemeense prostituees werden aangetroffen. Na die tussenkomst werd de zaak overgedragen aan nieuwe uitbaters. De speurders controleren het bordeel sindsdien regelmatig. Telkens worden er verschillende inbreuken vastgesteld.

    Na een eerste oppervlakkige controle werden dinsdag vijftien mensen voor verhoor meegenomen. Het ging om acht Roemenen (zes vrouwen en twee mannen), drie Poolse vrouwen, een vrouw van Hongaars-Duitse origine, één Belgische vrouw en twee Nederlandse vrouwen.
    Graag 'n bronvermelding en datering. Dan wordt duidelijk of het hier 'n betrouwbaar bericht betreft.
    Founding Member

  9. #9
    Geregistreerd
    24 mei 2006
    Last Online
    27 april 2007 @ 10:16
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Oproep studie prostitutie

    We willen graag in contact komen met mensen die wat van de prostitutie afweten in Amsterdam, Eindhoven, Groningen of Noord-Limburg. Ben je prostituee, klant of exploitant in één van deze regio's (geweest) of heb je op een andere manier met de prostitutie te maken (gehad)? Ben je bereid hierover iets te vertellen? We vragen je dan een mailtje te sturen naar info@intraval.nl. In deze mail kun je aangeven wanneer en hoe we jou kunnen bereiken. Discretie wordt gewaarborgd. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken. Hoe of waar die afspraak plaatsvindt hangt af van wat jou het beste uitkomt. Zie ook eens onze weblog http://prostitutie2006.punt.nl
    Tijdens het gesprek zullen we het hebben over jou ervaringen met de prostitutiebranche. Wat weet je ervan en wat vind je ervan? Natuurlijk wordt je anonimiteit gewaarborgd.

    Alvast hartelijk bedankt voor je medewerking!

    Rick

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Big30 werd om de een of andere reden benaderd door een medewerker van het buro intraval. Had eerst mijn bedenkingen maar na wat info ingewonnen te hebben over het buro en het onderzoek (zie links in bericht van RickN) was duidelijk dat het wel om een serieus onderzoek ging.

    Doel is om input te verzamelen voor een evaluatie rapport m.b.t. het opheffen van het bordeel verbod in 2000.

    Was wel benieuwd en stemde uiteindelijk toe in een afspraak met een medewerker van het buro, in mijn geval RemcoS.

    Begin deze week zo'n anderhalf uur met hem gepraat. Het beeld wat ik kreeg was wel OK, men is bezig met een behoorlijk uitgebreide inventarisatie van de branche met als speerpunten Amsterdam, Eindhoven, Groningen of Noord-Limburg.

    Had niet het gevoel dat het een onderzoek is waarbij naar een antwoord toegeredeneerd moet worden.

    Kreeg het idee dat men toch al behoorlijk wat veldwerk had verricht, veel gesprekken gevoerd, locaties bezichtigd en ook met eigenaars van huizen had gesproken.

    Na afloop vroeg men mij of ik nog nicks kende die eventueel ook bereid waren om mee te doen en of ik die eventueel wilde benaderen met het verzoek mee te doen. Weet nu al minimaal 2 namen m.b.t. Eindhoven die in aanmerking komen maar noem hier geen namen .

    Zijdelings kwam ook "Duitsland" aan bod omdat er zeker vanuit het Eindhovense een relatie is te leggen.

    Of je er een uurtje of anderhalf aan wilt besteden moet je zelf natuurlijk uitmaken maar ik had na afloop wel een positief gevoel. Oja consumpties natuurlijk gratis .

    (Na afloop met een klein ommetje naar huis gereden, ach ja PHG afgelopen zaterdag was ook al weer een eeuwigheid geleden , over die ervaring doe ik verder het zwijgen toe )

    Gr. big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Intraval 8 Juni 2006

    Voordat de Erasmus er doorheen kwam fietsen had ik eerst een ontmoeting met Bureau Intraval.
    Hierbij gaat het om het volgende onderzoek :

    Evaluatie opheffing bordeelverbod: illegaliteit en uitbuiting in de prostitutiebranche

    opdrachtgever:
    Ministerie van Justitie

    vraag en doelstelling:
    De evaluatie van de opheffing van het bordeelverbod bestaat uit drie deelonderzoeken. Onderliggend project heeft betrekking op het deelonderzoek naar illegaliteit en uitbuiting in de prostitutiebranche. Bij dit deelonderzoek ligt de focus op (deels) niet vergunde sectoren van prostitutie en eventuele nieuwere vormen van prostitutie, maar ook de vergunde sectoren zoals clubs en raamprostitutie dienen in het onderzoek te worden betrokken. Verder valt te denken aan (recentere uitingsvormen van) escort, straatprostitutie, privéhuizen, prostitutie in koffiehuizen, auto/caravanprostitutie en prostitutie via parenclubs, maar ook aan verschijnselen rondom bijvoorbeeld webcamgirls. De probleemstelling van het deelonderzoek luidt als volgt: Wat is de aard en omvang van onvrijwillige prostitutie, prostitutie door minderjarigen en illegale prostitutie en wat lijken de mogelijke verschuivingseffecten ten gevolge van de opheffing van het bordeelverbod voor deze drie aspecten?

    opzet onderzoek:

    Het onderzoek bestaat uit een algemeen deel en een verdieping die in een aantal regio's zal worden uitgevoerd. De methode is in meerdere opzichten een 'all sources analysis'. De informatie uit de verschillende bronnen die worden bevraagd levert een triangulatie (driehoeksmeting) van onderzoeksresultaten op. Dat wil zeggen dat een combinatie van onderzoekstechnieken wordt gebruikt waarvan de resultaten in samenhang zullen worden geanalyseerd. In dit onderzoek wordt gebruik gemaakt van literatuur, gegevens uit registers en interviews bij sleutelinformanten en betrokkenen uit de sector. Het toepassen van verschillende methoden en technieken heeft tot doel de interne validiteit te vergroten. De meerwaarde is de conclusies die uit de ene bron zijn verkregen aan te vullen en te ondersteunen door conclusies uit een andere bron. De methode van triangulatie past bij exploratief onderzoek, waarbij het beeld van de werkelijkheid geleidelijk wordt opgebouwd.

    onderzoekers:
    drs. B. Bieleman, drs. S. Biesma, drs. J. Snippe, drs. A. Kruize, drs. H. Naayer, drs. C. Ogier




    Ik had donderdag 8 Juni een onderhoudend gesprek in Utrecht met drs. S. Biesma en stagiair RickN
    Ik ben daarvoor langs de Europalaan en het Zandpad gereden om de onderzoekers een beeld te laten zien van de betaalde seks in Utrecht. In het meer dan twee uur durende gesprek ging het over allerlei zaken omtrent de positie van de IJsbeer .
    Een verdere evaluatie zal nog wel volgen.

    Groeten Willem2 :wink:



    PS
    Volgens mij zoeken ze nog meer IJsberen vnl omgeving Groningen, Eindhoven, Noord-Limburg. Neem contact op met RickN of Bureau Intraval.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RickN
    · Sinds wanneer bezoek je prostituees?
    · Klant van welke vormen van prostitutie? In welke steden?
    o op dit moment
    o in het verleden
    · Welke vormen van prostitutie ken je?

    Welke ontwikkelingen zie je de laatste jaren?
    Welke veranderingen hebben volgens jou sinds oktober 2000 plaatsgevonden? Waarop baseer je dit?

    · Wat is er veranderd in
    o ramen
    o clubs
    o escort
    o privé-adressen / hotels
    · Waar zijn Russische en Braziliaanse vrouwen heengegaan?
    . Wat zijn de verschillen tussen Nederland en Duitsland. Is het beleid in Nederland van invloed geweest op prostitutie in Duitsland?

    Dit waren enkele vragen waarover gesproken is tijdens het interview.

    Groeten Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Vragen

    Ja ik ben ook benadert door de onderzoekers van de Erasmus universiteit.
    Ik heb hun een paar vragen beantwoord en een kort verhaal gegeven.
    Ik heb geen mogelijkheden om meer tijd daar aan te besteden,alleen via hier wil ik wel mee doen. I.M.

    Maar heb ook heel lang van een zekere Kris I.M gehad die veel persoonlijker waren.
    Hij ging te ver.
    Hij wou weten of dat ik (de gedwongen vrouwen ) zelf meebracht en daar een relatie mee had.
    Ook vanwege mijn werk met deze vrouwen te maken had.
    Het werd steeds persoonlijker in ik dacht dat deze man er alleen zelf iets aan had vandaar dat ik er mee kapte ook op het andere forum was hij erg aktief vai I.M.

    Nee men mag mij alles vragen over de vele jaren ervaring met vele vrouwen uit meerdere werelddelen.
    Ook over de clubs in Ned.Duitsl.Spanje,Belgie.Tjechie en andere landen wil ik best wel wat kwijt.
    Maar niet te persoonlijk zoals wie ik ben,wat en waar ik werk en te persoonlijke dingen van de vrouwen zelf.

  14. #14
    Geregistreerd
    20 maart 2006
    Last Online
    18 september 2014 @ 00:45
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Ja ik ben ook benadert door de onderzoekers van de Erasmus universiteit.
    Ik heb hun een paar vragen beantwoord en een kort verhaal gegeven.
    Ik heb geen mogelijkheden om meer tijd daar aan te besteden,alleen via hier wil ik wel mee doen. I.M.

    Maar heb ook heel lang van een zekere Kris I.M gehad die veel persoonlijker waren.
    Hij ging te ver.
    Hij wou weten of dat ik (de gedwongen vrouwen ) zelf meebracht en daar een relatie mee had.
    Ook vanwege mijn werk met deze vrouwen te maken had.
    Het werd steeds persoonlijker in ik dacht dat deze man er alleen zelf iets aan had vandaar dat ik er mee kapte ook op het andere forum was hij erg aktief vai I.M.

    Nee men mag mij alles vragen over de vele jaren ervaring met vele vrouwen uit meerdere werelddelen.
    Ook over de clubs in Ned.Duitsl.Spanje,Belgie.Tjechie en andere landen wil ik best wel wat kwijt.
    Maar niet te persoonlijk zoals wie ik ben,wat en waar ik werk en te persoonlijke dingen van de vrouwen zelf.
    Ja, sorry soms werk je onder een andere nickname. Maar ik hoor zulke rare verhalen over de saunaclubs; Pooiers die gewoon de clubs binnen wandelen, en de dames bijeendrijven; vrouwen die vertellen 3 keer te zijn doorverkocht, vrouwen die 90% van hun inkomsten moeten afdragen, vrouwen die al jaren in de GT wonen, tralies, enz.... Het bestuderen van prostituees gaat niet over rozen, en je wilt gewoon zoveel mogelijk informatie hebben.

    Iemand die bemiddelt tussen prostituees en de exploitanten is voor mij een interessante informatiebron. Ik wil weten hoe de band tussen prostituees en de pooiers / managers / boyfriends werkelijk is. Is die nou echt zo uitbuitend of ligt dat veel genuanceerder??? Hoeveel vrijheid hebben die vrouwen? Hoeveel initiatieven nemen ze zelf??

    Laatst las ik een verslag van een onderzoekster (Dina Siegel in het boek "transnational crime") waarin ze 10 Russisch-sprekende prostituees interviewde die in Nederland werkten. Haar conclusie: er is geen omvangrijke mensenhandel in Nederland, de vrouwen die zij sprak namen zelf het initiatief om naar Nederland te komen zonder al te veel hulp van derden en regelden voor de rest als grotendeels zelf.

    Groetjes, Kris.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13.