Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
Weergegeven resultaten: 201 t/m 212 van 212
  1. #201
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Eergister op de woensdag Anubis bezocht voor een eens in de zoveel tijd onderhouden.

    Dit soort clubs hebben het in zich om wisselvallig te zijn of ze hebben de naam.
    Of het is niets zie Benijsbeer "Vorige week was het werkelijk puin" of het is "Gelukkig was dat eens maar niet weer".
    Nu heb ik in het algemeen nooit echt slechte dagen daar gehad qua vrouwen niet of qua bezetting.
    Wel kan het druk worden met Südländers, garantie dat het dan bal wordt is er niet.

    De vrouwen weten inmiddels wel wat ze hebben aan Hölländürs.

    • Ze (wij) brengen toch vaak net iets meer.
    • Sfeer in het algemeen wij zijn in voor een gek dansje, een publieke orgie een praatje hier of daar.
    • Een cadeautje snoepjes of gekkegeit iets wat niets voorstelt qua waarde maar wat de meiden wel waarderen.
    • En bovenal respect en netheid in de ruimte of op de kamer. Dat wel gezegd hebbende dat wij wel komen om te snoeihard te neuken maar wel eerst willen knuffelen en aan voorspel willen doen.


    Op basis daarvan kan er vaak meer op de kamer gedaan worden.
    Wat ook altijd meespeelt is dat je gewoon op tijd moeten komen en een dag ervoor inplannen.
    Anders is het van even de zak legen en weer gaan, nu ben je er een hele dag en kun je ook een hele dag doen doen over de seksinvulling en belast je de meiden ook minder.
    Nieuwe meiden weten dat nog niet en dan moet je zo’n dag zien om jezelf te profileren.

    Stella de theke (helaas achter de bar) vertelde me wie er waren, hoeveel AO deden en wie anaal deed (Samantha) gewoon standaard beginpraatje.
    Er waren twee nieuwe AO dames een leuk meisje René slank leuk niet heel strak kontje maar verder alles goed en een iets mollige dame ik had daar geen klik mee.
    Wel waren ze full AO dus mit aufnahme als je dat wenst.
    De andere dames buiten de 3 om René, Simone en Samantha deden alleen neuken met, pijpen uiteraard zonder.
    Wat ook een voordeel is daar is dat je lul niet eerst in hoogglans wordt opgepoetst zoals in andere clubs, na de daad krijg je een vochtig doekje en staan ze erop toe dat je je lul afveegt.
    Je hebt vaak al weinig zin meer een gfe kun je al vergeten alsof je al wordt weggezet als viezerik en smeerpijp waar en laag smegma tussen zit.
    Het scheelt ook dat je op zo’n pc dag meer douched dan een hele week thuis.

    De seks.
    Veel ben ik niet op kamer geweest ik denk iets van 9 á 10 keer.
    De eerste keer met Samantha met als doel om haar een keer eenmaal anaal te neuken maar halverwege het voorspel het pijpen en het vaginaal neuken moest ik al vroegtijdig stoppen om maar te beffen maar ook dat hielp niets was al te ver heen nog amper een minuut door kunnen neuken en ik kwam al, vaginaal, anaal zat er die dag niet in het zij zo misschien maar beter zo, geel trekt mij niet.
    Wat ik wel jammer vond is dat ik voor mijn gevoel uren moest wachten voor een sessie eerst nog een peuk en nog een peuk. Ik wil graag bij binnenkomst eigenlijk al direct de stoom aflaten van de ketel zeker na een lange autorit.

    2e sessie was met Adriana
    Herkomst: Roemenië
    Leeftijd: 35 jaar oud
    Postuur: gezet ca 160cm lang
    Borsten: ik denk C
    Haren: zwart lang
    Vriendelijkheid: Uitstekend
    Service: Uitstekend
    Uiterlijk: Redelijk/Goed
    Adriana.jpg
    Ze is heel heel lief niet de allerslankste maar heel lief met GFE zoals je hem niet vaak treft.
    Ik heb met haar 3 zeer goede sessies beleefd.

    Orgie sessie met René en met Samantha met nog een beer.
    Ik had snoepjes meegenomen en een bus slagroom voor tijdens dit soort orgies.
    Ik denk dat de verbeelding sterk genoeg is wat daarmee gebeurd is.
    Na het gelebber moest ik Samantha neuken en daar ik het eerst over poetsdoekjes had wilde ik toch wel eerst de resten slagroom eraf halen voordat ik hem blank in het poesje steek.

    Ik denk na die orgie kwam Samantha van haar opfrisserij me melden dat Benijsbeer ook komt ze kijkt dan altijd even op haar handy naar whatsapp berichtjes en ja niet veel later kwam Ben.
    Altijd leuk even Nederlandse aanspraak.
    Dat waardeer je ook in zo'n club, in een Xanten bijvoorbeeld of grensclub waar 80% uit NL komt is het gewoontjes en eigenlijk vervelend.

    Hoe dan ook Samantha stelde voor om het af te maken lees het klaarkomen na die orgie op de kamer te doen.
    René was Samantha voor en ik sla dat niet af.
    Hier geen paspoort van.
    Ik ken alleen de naam kleur haar, postuur e.d. er zijn ook geen foto's.
    Maar het is een toppertje, leuk figuurtje en karakter en strak poesje en tietjes in het begin gewoon veel te strak zodat het pijn doet dat verdwijnt zodra je er volledig inzit en vrij kan stoten.

    Daarna diende zich een trio aan met René met Ben.
    Was een geile show op de kamer werden omstebeurt gepijpt en geneukt was gewoon geil waar vind je dat?

    Een dame Simone stelde zich ook aan mij voor en hop naar de kamer.
    Had er geen klik mee maar het oergevoel in mij laat mij dan toch klaarkomen alsof je onderbewust zoveel mogelijk vrouwen wilt insemineren.

    Als laatste de dag was er nog een spetterende trio dit keer met Alexandra en ook met Ben.
    Was een verassing een welkome verassing daar ik met Alexandra nog nooit iets gehad heb en daar nu een opening in had voor een vervolg de volgende keer.
    Dit was tegen perfect aan. Een mooi lichaam dat ze heeft liet zich neuken in doggie zodat je echt de mooie curves ziet en nog mooier als ze geneukt wordt en ze je pijpt.
    Lekkere stevige grote kont en een slanke taille.
    Toen ik eenmaal voldoende stijf gepijpt was kon ik ook in doggie neuken of fantastisch om ook standjes te doen die niet in het grote boek staan.
    Was wel vermoeiend dus voldaan en vermoeid moest ik stoppen.
    Dit was een 9,5/10 mede ook door Ben zodat er teamwerk was tijdens de trio dat zou ik met en onbekend niet zo gauw doen en de bovengenoemde dames ook niet met andere.

    Stoppen op het beste.
    Normaal als je niet meer kunt neem je een pilletje maar stijf worden was het probleem niet nee, gevoelloos en pijnlijk zeg maar vuurrood door het vele neuken.
    Doorgaan zou niet goed zijn en daar ik toch al 6 keer geüpload hebt was de zak leeg.


    Ik ga mee met Ben het was een 9/10 overall mede door die trio's.
    En het flesje, het zal de inhoud geweest zijn
    Voor die inkomprijs is het nog steeds een steal wees er zuinig op en koester deze clubervaringen.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    benijsbeer ( 8 april 2014),bergm550 ( 4 april 2014),Bluebear ( 4 april 2014),der lickmeister (24 mei 2014),fg22 (11 juli 2014),hallodaarbenikweer ( 4 april 2014),Rezaes (17 april 2014),rob333 ( 4 april 2014),Tony M (17 mei 2014),Willi69 (10 juli 2014),wooley ( 8 juni 2014)

  3. #202
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Is hier iemand onlangs nog op een woensdag geweest?

  4. Onderstaande leden hebben pertje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 juli 2014)

  5. #203
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Toevallig ben ik verleden week geweest.

    Wat wil je weten.
    Ik had gehoopt op vuurwerk ik kreeg wat knalletjes.
    Nee het was niet verkeerd qua sfeer ofzo maar een aantal service kanonnen waren op vakantie dan wel waren er niet.

    Wie er wel waren was goed met René die steeds leuker word ben daar 4 á 5 keer mee geweest en 4x bij klaar gekomen plus nog wat massages tussendoor.
    Totaal 6 keer klaargekomen.
    Wel een hoop meiden uit Roem/Bul waarvan een deel geen Duits geen Engels spreken en niet verder komen dan de woorden ficken, blasen etc etc.
    Maar meer heb je soms niet nodig waren wel jong maar daardoor niet zo ervaren.

    Ik kom wel weer terug na de vakantie.
    Een ieder kan gewoon er heen gaan, de leiding door de leuke thekedames houden alles keurig schoon reiken fris aan ruimen op en doen de administratie.
    Bier kan ook maar kost je €5,- per flesje verder saunaatje of in de tuin luieren, zwembad vordert maar zal nog wel een paar maandjes duren of ze moeten nu meters maken.

  6. Onderstaande 5 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (11 juli 2014),gignnl (11 juli 2014),hallodaarbenikweer (11 juli 2014),pertje (10 juli 2014),Rezaes ( 4 september 2014)

  7. #204
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    samen met polleke en op advies van gluri besloten om naar de pauschaltag van anubis te gaan.
    na een rit zonder file route langs moers ipv duisburg kwamen rond 1 uur aan.
    na betalen douchen en omkleden vlug een bak koffie en een peuk.
    1e ronde met brilsmurf beetje nerd look wel flink uier wel hangers.
    maar heel aardig en spreekt zelfs nederlands. ze heeft in belgie gewerkt.
    met haar ook laatste sessie van de dag gehad. 2X goed.
    na het douchen kwam er een andere Hollander binnen.
    het blijkt nibor76 te zijn. die naam kwam ons bekend voor van het forum. nog gezellig met hem gesproken.
    wat hij in eerdere berichten schrijft klopt
    een hoop meiden uit Roem/Bul waarvan een deel geen Duits geen Engels spreken en niet verder komen dan de woorden ficken, blasen etc etc.
    wel de gebruikelijke namen sibel alicia of alina. en de meeste ook lang donker haar.
    de enige uitzondering was een blondje naam vergeten.
    ze was dinsdag jarig geweest. @X met haar gekamerd.
    1e keer top 2e keer standaard.
    1e sessie super we kwamen allebei klaar door geweldig voorspel.

    AO/AV VIP
    kost 20 euro extra maar alleen 1 vrouw is daadwerkelijk AO/AV.
    zelf gekozen voor safe.

    eten
    lunch standaard broodjes beleg knakworst
    diner
    een bak met wat friet, nugget en vleessticks.
    beter gehad.
    voor de rest heel netjes.
    voldoende kamers.
    er werd gepoetst.

    om 20 uur einde oefening.
    we hebben genoeg sex gehad hadden volgens sommige dames? 9X beetje flauw.
    om 8 uur zouden extra gasten komen gezien het tarief van slechts 50 euro.

    op naar de volgende part

  8. Onderstaande 5 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (16 oktober 2014),Nibor76 (16 oktober 2014),PollekeZuid01 (16 oktober 2014),Wijze grijze ( 9 november 2014),wooley (16 oktober 2014)

  9. #205
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjaakpikhaak Bekijk bericht
    na het douchen kwam er een andere Hollander binnen.
    het blijkt nibor76 te zijn. die naam kwam ons bekend voor van het forum. nog gezellig met hem gesproken.
    wat hij in eerdere berichten schrijft klopt
    Dat klopt denk je een dagje heerlijk ongestoord los te kunnen gaan kom je toch weer Nederlanders tegen
    De keer daarvoor kwam ik geen Hollanders tegen wel vriendelijke Duitsers en ook met Turken kun je wel eens goed contact hebben, zo was er ook eens een Nederlandse Turk leuk gepraat met hem nog.
    Maar over het algemeen kom je niet veel Nederlanders tegen terwijl wij altijd een streepje voor hebben bij de meiden.
    Even geen 'catastrofe' op de kamer je voelt de meiden bij wat aandacht en respect gewoon ontspannen en na het voorspel willen ze er echt voor gaan voor een leuke sessie.

    Mijn dag begint zowat met René die me al komt begroeten als ik de voordeur binnenstap.
    Na omgekleed in berenvel zijn eigenlijk de eerste drie sessies van de dag bij haar.
    Even heerlijk de zak legen en te ontstressen.

    René is niet een vrouw met een super knappe aantrekkingskracht maar wel een van de geilste op de kamer.
    Een heerlijk strak zuigend kutje welke zich lekker laat beffen.
    Een heerlijke kont en pronte borstjes, je kan haar ook anaal nemen ook AO maar dat heb ik nog niet gedaan en trekt mij ook niet ook niet met condoom.
    Ook beffen zou ik eigenlijk niet moeten doen want AO maar ik ga niet diep.

    Haar kutje is heerlijk en strak genoeg en de eerste lozing duurt net zo kort als een gemiddelde achtbaan zo strak is ze.
    De tweede keer was weer even later en de derde keer een showtje in de woonkamer op een matras waarbij ik een bus slagroom voor heb meegenomen.
    of soms snoepjes die dan op elkaars lichaam gelegd worden en eraf worden gegeten.

    Paspoortje

    Adriana is ook een van mijn favorieten daar.
    Ze was de dag een paar uur afwezig en hadden nog niet geneukt dus ik vroeg waar ze was.
    Ze was even aan het slapen ze had wat last van buikpijn en krampjes gelukkig kwam ze eind van de middag weer de woonkamer binnen.
    Adriana is een iets oudere vrouwe en dat merk je in haar benadering.
    Niet direct dat directe zoals dat je op bed moet liggen, de doekjes en gelijk aan je pik begint te sjorren en te pijpen en waarna je na een paar minuten al moet neuken.
    Nee alles met gevoel en bij mij is het direct op de kamer al heftig tongzoenen en dat gaat door net zo lang totdat mijn pik slap uit haar kut glijd na zijn werk gedaan te hebben.
    Helaas bij dit concept op de woensdag is een sessie 20 minuten.
    Maar een tweede sessie kun je gewoon na een tijdje gewoon weer doen zonder problemen en is ook weer gebeurd.
    Nadat we klaar waren sprak ze de woorden wow.

    Paspoortje

    Alexandra is ook een topper en ook de herkenning van haar naar mij toe is leuk. Kost niks aandacht maar zorgt voor een goede sfeer

    Ik moest met haar mee op de kamer en ja dan ga je gedwee mee en hebben wij heerlijk seks gehad.
    Ik heb haar ook nog tot een hoogtepunt gelikt of anders was het voor haar plezierig aan de geluidjes die ik hoorde.
    In doggie geneukt met die heerlijke kont die uit die slanke taille komt, het uitzicht van de penetratie in dat heerlijke lichaam oh wat is zij verslavend.

    Paspoortje

    Een nieuw meid voor mij die ik nog niet gekamerd had was Ofelia.

    Wat een lekker vrouw is dit, ja een vrouw geen jong hertje maar een vrouw die weet wat een man wil en anders weet zij wel wat zij van een man wil.

    Zij was er de afgelopen keer ook maar niet mee gekamerd weet niet waarom.
    Ik heb altijd een zwak voor sterke vrouwen en dat moet bij mij altijd even rusten maar deze keer kwam zij naar mij toe en hebben we eerst wat gepraat op de bank.
    Nu bleek zij jarig geweest te zijn de dag ervoor en dus gelijk gefeliciteerd zoals je dat doet met respect.

    Een kamergang was dus gauw gemaakt en hoewel ik geen cadeautje had daar ik het niet wist zorgde zij ervoor dat ik haar cadeautje was.
    Tijdens het voorspel werd ik rustig gepijpt en ik streelde rustig haar gebied met een bevochtigd vingertje tussen haar lipjes door maar niet erin en langzaam de knop vingeren en een beetje teasen daarmee.
    dat wond mevrouw wel op stopte met pijpen en kwam bovenop mij zitten.
    Mevrouw heeft zichzelf middels het geile pussysliden gewoon klaargereden over mijn blanke staaf.
    Tijdens het sliden scheelde het niet veel of het kopje kwam steeds dieper in haar kutje terecht maar geen AO bij haar al scheelde het niet veel in haar staat van opwinding.
    Ze tongzoent niet maar kreeg als dank wel een tongzoentje verder wel kusjes.
    Na haar orgasme was het mijn beurt om haar in doggie en later liggend klaar te neuken.

    Later die dag nog twee keer op kamer geweest waarbij ik haar ook verwende met een massage en later zij mij ook en weer geneukt.
    Deze spetter is een topper en zal ik niet meer overslaan.

    Paspoortje

    Verder was het gewoon weer een geslaagde dag gepraat met de dames en seks mee gehad of alleen maar gemasseerd waarbij ze eventjes konden rusten en toch een sessie konden bijschrijven
    Zo zei iemand dat het eten beter moest want dan komen er ook meer mannen.
    Ach zei ik ik kom niet voor het eten ik kom voor jullie en voor jou. Jullie zijn goed, goede seks relax zonder stress.
    Voor jou kom ik terug niet voor het eten en vertelde dat ik ook vaak kwam in een andere puff waar het eten goed en gevarieerd is maar de seks bagger en gehaast was daar draait het om bij mij, goede seks.
    Door deze oprechtheid van mij kon ik even douchen en na een peuk van haar en een Coca-Cola voor mij, kon ik mij opmaken voor een potje stevige seks.

    Aan het einde van mijn dag rond 10 uur s'avonds sleutel ingeleverd geprobeerd 2x6 te dobbelen voor een free ride wat weer mislukte maar wel weer eens rabatkaartje van €25,- gekregen voor de volgende keer.
    Ik denk dat ze mij weer terug zien op partydag woensdag
    Attached Images Attached Images

  10. Onderstaande 11 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (13 maart 2015),hallodaarbenikweer (29 oktober 2014),McMahon (29 april 2015),Megaboob (27 oktober 2014),Oudebelg ( 1 december 2014),PollekeZuid01 (27 oktober 2014),Rezaes (20 november 2014),sjaakpikhaak (27 oktober 2014),Tony M (27 oktober 2014),Wijze grijze (26 oktober 2014),wooley ( 2 november 2014)

  11. #206
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    17 november 2019 @ 18:06
    Berichten
    80
    Discussies
    3
    Thanks
    434
    Thanked
    272 in 46 posts

    Standaard

    Vorige week Anubis weer eens bezocht op de partytag (woensdag).
    Aanwezige meiden: Alina, Renee, Adriana, Kasandra, Sonja, Lori en Nicioletta, waarvan de eerste 3 de vaste kern zijn. Helaas was Alexandra die hier eveneens toe behoort naar huis voor een langere vakantieperiode, ze komt mogelijk pas in het voorjaar weer terug.
    De Bulgaarse Ofelia waarmee ik de vorige keer uitstekend heb vermaakt was inmiddels al weer vertrokken. Jammer…….

    Ik was er deze keer pas om een uur of 2 ‘s middags, dat is voor mijn doen vrij laat.
    Het leek wel “sudlandertag”, na een uur of 4 liep het aardig vol, ik hoorde de meiden regelmatig zeggen “catastrofe”…..
    Deze gasten namen de ene na de andere meid mee naar de kamer die daar vervolgens even allemaal flink werden genomen.
    Ik heb wel gezien dat een gast na 10 minuten pauze gewoon weer de volgende meid meenam…….en allemaal een beetje dwangmatig, niet vriendelijk vragen….nee gewoon meenemen…..pff…..
    De meiden baalden daar stevig van en ik had daarbij het geluk dat ze eenmaal bij mij op het bankje het gesprek wel gaande hielden en vervolgens met mij naar de kamer gingen…

    Alina ging zich bemoeien met de gedraaide muziek……gooide er wat Roemeense dansmuziek in en de meiden stonden te dansen in de kamer…..toch een leuk gezicht hoe zij dan ff de sleur doorbreken en lekker losgaan. Ik heb nog ff meegedaan…….erg leuk….
    Met Alina overigens enkele GFT kamergangen gehad……eerst lekker knuffelen en daarna lekker in verschillende standjes genomen.
    Evenals Alexandra (zoals Nibor76 eerder beschreef) is het ook bij haar een genot om haar in doggy te nemen met het uitzicht op haar lekkere rug en kont.
    Ik had mijn zinnen gezet op de mooie Roemeense Lori (22) een slanke lolita maar die was vrijwel de hele dag bezet. Later op de avond werd zij even met rust gelaten, ik heb toen mijn slag geslagen…… Lekker mee gestoeid maar ze was al duidelijk moe……

    Tussendoor nog lekker kipvleugeltjes gegeten welke buiten werden bereid door de grilmeister. Ook altijd leuk om samen met de meiden te eten……..
    Ik zeg ook vaak tegen hen dat ik er niet alleen kom om te neuken maar voor het totaalplaatje, dit kunnen ze wel waarderen.

    Verder nog gekamerd met Kasandra de volslanke Roemeense die er zelf ook erg veel lol in had. Haar Duits is nog niet zo goed maar spreekt verder wel diverse andere talen o.a. Engels, Spaans Italiaans en….Roemeens…
    Nadat zij was begonnen mij te pijpen vroeg ik haar om over te gaan op “69´.
    Ze nam direct plaats boven mijn gezicht, ze liet zich lekker klaarlikken, het sap liep zo m’n neus in…….brr…..heerlijk…. Vervolgens nog ff lekker in doggy geneukt…….
    Met Sonja nog ff een rondje gedaan…….viel mij wat tegen….allemaal een beetje gemaakt met daarbij ook nog eens een tikje arrogantie.
    Verder wel een leuke jonge en slanke Roemeense…….maar er was geen klik.....
    Misschien moet je haar wat beter leren kennen…..volgende keer krijgt ze een nieuwe kans / beurt.

    Zo tegen een uur of 10 ’s avonds vertrokken
    Met de theke Oana nog ff staan flauwekullen in de gang.
    Men vind het daar jammer dat er toch wat weinig Hollanders komen.
    Het is een leuke tent daar ligt het niet aan, en voor 79,- kun je (op woensdag) een dagje lekker losgaan als je wilt. Bij vertrek krijg je ook nog eens een kortingskaart van 25,- voor een volgend bezoek.
    De meiden zijn ook blij met de Hollanders, blijkbaar zijn wij toch anders……
    Binnenkort er maar weer eens langs……”immer schön in Deutsland….” (zal wel na de feestdagen worden vrees ik)…..

    Groet….Rezaes

  12. Onderstaande 7 leden hebben Rezaes bedankt voor deze bijdrage:

    foefel ( 1 december 2014),michelvv (12 januari 2015),Nibor76 (30 november 2014),Oudebelg ( 1 december 2014),PollekeZuid01 (30 november 2014),Tony M ( 4 december 2014),wooley ( 4 december 2014)

  13. #207
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ik was dus afgelopen woensdag nog een dagje in Anubis.
    Ik was er al een tijdje niet meer geweest en was bang dat als ik nog langer zou wachten het hele concept pauschaltag verboden wordt door de staat.

    Veel is er niet veranderd nu aan het concept wel uiteraard een bijna geheel nieuwe stroom aan meiden echt positief was ik er niet over.

    Op Adriana en René na waren de andere meiden eigenlijk te zwaar op eentje na die er wel mee door kon.

    De seks met de bekenden was gewoon goed.
    De tijd volmaken, geen gezeur om extra's of dingen niet willen doen.

    Nee dat was gewoon super.
    Eten blijft behelpen maar voor het geld goed, knakworsten en brood, plakken kaas, vleeswaren en gekookte eieren om de eiwitten aan te vullen.
    Avondeten een grote maaltijdschaal en een bak sla erbij.
    verwacht niet veel meer eten wat de pot schaft en dat is bij een PT/PC qua dames niet veel anders.

    Er waren er maar een stuk of 6 veel al te gewichtig of niet moeders mooiste maar op een enkele na met een goede stemming en dat is belangrijk.
    Van een mooi bord alleen kun je niet eten lekker gek doen op wat Oostblok klanken met z'n allen verhoogd de sfeer.

    Na een 7 á 8 keer seks die dag en na 6 keer mijn kwark ergens achtergelaten vond ik het rond 8 uur wel tijd om te gaan.
    Het begon inmiddels pijn te doen en klaarkomen zat er toch niet meer in en de sauna had ik ook al meermalen gehad die goed heet en droog was.

    Oana nog gezien lekker wijf, en begroet, nog wat cadeautjes uitgedeeld en lekkernijen die dag en ik kon weer tevreden huiswaarts keren.
    Oana melde me nog over de nieuwe wetten die de regering in willen voeren AO verbod en pauschal verbod e.d.
    Met twijfelende zekerheid zei ze dat dit al in maart van kracht wordt.
    Ik kijk wel hoe dat loopt.

    Goed omgekleed sleutel ingeleverd en toch weer een €25,- kortingskaartje gekregen voor de volgende keer.
    Ook moest ik weer dobbelen om kans te maken op een vrije entree de volgende keer.
    Ik dobbelen en je zult het niet geloven maar ik gooide gewoon 2 keer 6.
    004.jpg
    Is dat geluk hebben of wat dus de volgende keer heb ik vrije toegang.
    Alleen wat is de volgende keer als pauschal niet meer mag

    Ga ik nogmaals gokken dat de wet er nog niet komt en het nog zeker een half jaar duurt of zal ik deze maand nog een keer gaan.
    Dus de volgende keer is dan woensdag 18 feb of 25 feb.

    Ik hoop dat er duidelijkheid komt in het voortbestaan van het concept voor de prijs van 80 á 100 euro zou ik het missen

  14. Onderstaande 5 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (14 februari 2015),hansdordt (13 februari 2015),McMahon ( 4 mei 2015),Rezaes ( 2 maart 2015),Wijze grijze (14 februari 2015)

  15. #208
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Ik las op Fickanzeige dat Anubis afgelopen woensdag de laatste pauschaldag heeft gehouden. Klopt dit?

  16. #209
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pertje Bekijk bericht
    Ik las op Fickanzeige dat Anubis afgelopen woensdag de laatste pauschaldag heeft gehouden. Klopt dit?
    Dat klopt totdat de volgende pauschaldag wordt gehouden.

  17. #210
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

  18. #211
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Hmm zou wel jammer zijn, was net van plan om er woensdag weer eens langs te gaan Dan maar andere club doen

  19. #212
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    http://www.derwesten.de/staedte/gels...d11683638.html

    2 dronken kerels schijnen zaterdagmorgen tegen 2.30 uur de boel in Anubis flink op stelten te hebben gezet.

 

 
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

  Diamond 468*60