Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 212
  1. #51
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    12 oktober 2012 @ 06:55
    Berichten
    35
    Discussies
    0
    Thanks
    24
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    ik ben er in maart eens geweest maar voor mij nooit meer het was op een dinsdag maar was toen geen allin prijs
    entre was 25 euro er waren maar 3 dames aanwezig
    en een trukse kwam bij mij zitten vroeg of ze een coctail mocht drinken van mij die ook 25 euro koste
    toen vroeg ze mij om in de sauna te gaan en samen de sauna in koste ook 25 euro
    daarna gekamerd voor een uur met die dame wat mij echter vies tegen viel en koste 80 euro dacht ik
    na een uurtje of 3 er stapte ik weer buiten en ik weet nog dat ik meer dan 200 euro moest betalen
    wat er nu nog aan extra kosten bij kwam ben ik vergeten maar was meer dan 200 euro lichter
    dus daar zien ze mij nooit meer

  2. #52
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.238
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.656 in 709 posts

    Standaard

    Wooley had een vrijkaartje.....dus hup 105 km naar cleopatra arena voor de party.
    kwam er rond 14:00 aan,zo'n 7 dames geteld allemaal roemeens,geen thaise...
    20 euro bijbetaald omdat ik dacht dat je dan betere service kreeg....kussen etc....maar had geld kunnen sparen
    douches voldoende aanwezig 2 onder 2 boven.goeed warm,behalve als er een buurman is.
    sauna lekker groot en heet,grote indoor pool....
    te eten was er donner en salade/fruit...kortom voor de inwendige mens prima.
    vrouwen moet je op af stappen,spreken redelijk duits en zijn aardig.
    voornamelijk roemeensen die al dan niet vrijwillig dit werk doen.
    naar de kamer met alina,was pas 5 dagen hier,
    goede sessie gedaan PZC,NMC diverse standjes....viel me op dat dame bang was om niet goed haar best te doen.
    daarna donner gegeten en andrea geschaakt.
    goede sessie,PZC,NMC... en lekker afgemaakt in doggy-style.
    dame was ook weer bang dat ze het niet goed deed,was mijn indruk.deed duss goed haar best om het mij naar de zin te maken.
    rond 17:00 maar vertrokken omdat het wat drukker werd qua turks publiek
    was weinig sfeer,wel goede muziek.
    buiten werd de tuin aangetrild...maar ze kunnen beter wat meer parkeergelegenheid maken.
    Bedankt forum voor het vrijkaartje....maar zal er normaal niet zo snel meer komen
    is even ver als dorsten....en als ik moet kiezen is het daar beter.
    ciao
    De Riesen-Eisbear...

  3. #53
    Geregistreerd
    26 mei 2008
    Last Online
    25 november 2017 @ 18:02
    Berichten
    17
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Tweede keer Cleopatra Arena. De club was inmiddels iets verbeterd qua aankleding. Kapotte meubilair vervangen. In de tuin werd gewerkt. Dat kan misschien nog wel wat worden.
    Wat ik ook nu weer volkomen miste was het niveau van de dames. Service-gericht-heid bedoel ik. Evenals de eerste keer wordt er nauwelijks iniatief getoond en dat beetje iniatief valt weer weg zodra de drempel van de kamer bereikt is. Gelijke ervaringen met Denisa en Lori gisteren. Misschien is het met andere dames beter, die heb ik niet geprobeerd.
    Ok, ik beschouw het maar als tweede 'leermoment'. Ik denk niet dat ik nog snel die (ruim) 130 km naar Cleopatra-Arena ga rijden...

  4. #54
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Ook ik had een vrijkaartje gewonnen voor Cleopatra Arena. En aangezien het al een lang weekend was en er gisteren een Pauschalparty was aangekondigd, besloten hier nog een dagje extra aan te koppelen. Bleef er nog een werkweek van 2 lange dagen over.....

    Klein minpuntje vooraf: Ik had een tijdje terug al een vraag gesteld via email, een reactie daarop moet ik nu nog steeds krijgen. Ik weet dat ik ook kan bellen, maar als je op je site email als kontaktmogelijkheid opgeeft, moet je ook zorgen dat je die email in de gaten houdt.

    Bij binnenkomst mijn vrijkaartje laten gezien. Hierop werd me de mogelijkheid geboden om 20 euro bij te betalen, maar in tegenstelling tot Wooley besloten dit niet te doen. Eerst maar eens kijken wat er zo te bieden is. Hierop werd me een blauw armbandje, een sleutel en 2 handdoeken overhandigd. Vervolgens werd ik naar beneden verwezen om om te kleden. Beneden bevonden zich naast een aantal dienstruimtes, een zeer ruime kleedkamer met ruim voldoende kluisjes, 2 douches en 2 heren toiletten. Slippers moest je zelf uit het rek pakken (schapverdeling qua maat, maar die systematiek was niet helemaal meer aangehouden). De douches met eengreeps mengkranen waren wat mij betreft qua temperatuur ok, ook als er iemand in de andere douche stond. Ook nooit hoeven wachten op een vrije douchecel. Enige minpuntje is dat de douchekop en doucheslang niet helemaal bij elkaar pasten. Hierdoor wijst de douchekop altijd schuin naar beneden en besproeit het alleen vanaf je middel naar beneden. Voor de rest moet je de slang dus zelf vasthouden.

    Vervolgens naar boven en even rondgekeken. In de hal bevond zich naast de eerder gevonden ontvanstbalie en trap naar beneden ook een trap naar boven, 3 kamers, de kleedruimte/douche van de dames en een doorgang naar de woonkamer. In de woonkamer rondom banken, een bar met een paar krukken en een tweede trap naar boven. Vanuit de woonkamer kon je door naar de serre en naar de saunaruimte. De serre weer een aantal banken en een grote tafel met daarop het buffet en de doorgang naar de ommuurde tuin met BBQ. In de saunaruimte, zoals de naam als zegt een sauna. Deze verdient een extra vermelding. Waarschijnlijk van oudsher 2 cabines die later zijn samengevoegd tot één grote ruimte. Hierdoor is de sauna zeer ruim voor Pauschalclub/Partytreff begrippen. De temperatuur was fors (100 graden volgens het controlepaneel). In dezelfde ruimte ook weer 2 douchecellen. In de meeste clubs zitten de douches op een heel andere plek en moet je dus met je bezweette lijf eerst de halve club door, hier stap je zo onder de douche. Wel even oppassen: koud en warm zijn hier precies andersom aangesloten. Als je dus na de sauna een koude douche wilt kun je weleens onaangenaam verrrast worden! Ook hier het probleem met de douchekoppen, dus met de slang in de hand douchen. Naast de saunaruimte ook nog een binnenzwembad en een (tijdens mij verzoek niet gebruik zijnde) jacouzi, maargoed zwembad en jacouzi zijn niet zo mijn ding. Op de bovenverdieping oa nog 3 kamers en een grote ruimte met daarin in het midden een matras op de grond. In totaal bevatte het gebouw naar mening alle onderdelen die je er zo van kunt en mag verwachten, alles in orde dus.

    Beneden aan de bar een drankje besteld, vriendelijke en vlotte bediening door de Thekendames (en als zij er niet waren ook door de andere dames). Zoals gezegd stond in de serre een tafel met buffet. Tijdens het avondeten bestond dit uit Turks brood, 2 soorten salades, verschillende sauzen, verse tomaten en wat fruit. Buiten werd dus ge-BBQ-ed en kon je dus je verbereide Döner halen, zeer smakelijk naar mijn mening!

    Maargoed, het hoofddoel was natuurlijk niet de inrichting of het eten en drinken. In totaal heb ik tijdens mijn bezoek 9 dames geteld en dus niet de aangekondigde 12. Ook de aangekondigde Thaise Selina heb ik niet gezien. Er waren wel ruim meer dames, maar die stonden achter de bar of werkten die dag niet (waarschijnlijk slaapt een aantal dames ook in de club, gezien de dekbedden die ik op een slaapkamer zag liggen).

    Er werd Turkse muziek opgezet en na een paar nummertjes doorgespoeld te hebben was er een geschikt nummer gevonden om op te dansen. Een aantrekkelijke Turkse dame (helaas geen naam gevraagd) verstond haar vak en het werd een mooie act. Aan het einde van het nummer kwam ze op mijn schoot om te vragen of ik met haar een act op wilde voeren in de woonkamer. Er werd een plaid uitgelegd voor de open haard, waar we vervolgens op plaats namen. Frans (zc) was ok, vervolgens werd het rubbertje gemonteerd en nam ze bovenop plaats. Omdat het mijn eerste keer die dag was, hield ik dit niet al te lang vol en dus het rubbertje maar gevuld.

    Na het opfrissen weer even rondgekeken bij de bar. Gina, een zeer aantrekkelijke slanke Roemeense met kleine strakke borstjes, vroeg of ik over ca 10 minuten met haar naar een kamer wilde. Uiteraard wilde ik dat wel. Ze bleek echter meerdere heren aan het schaken te zijn, zodat ze na een tijdje aangaf nog 10 minuten en dit vervolgens nog een keer. Uiteindelijk toch samen naar boven vertrokken. Tijdens de mondelinge behandeling liet ze aanraken toe, daarna in verschillende standjes afgemaakt. Persoonlijk vond ik het een beetje "koud".

    Vervolgens ter afwisseling de eerder besproken sauna ingedoken en daarna even rust genomen. Uiteindelijk op de bank naast Angelina beland. Niet de meest aantrekkelijke van de aanwezige dames, maar ook weer niet verkeerd. Een blonde Roemeense dame met een aantal tattoe's op haar lichaam. Na even op de bank gelegen/gezeten te hebben ook maar weer naar boven vertrokken. Voorspel kwam in de buurt van een GFE (met alleen het verschil dat ik mijn eigen vriendinnen altijd versta, in het Roemeens lukt me dat nog niet) met zoenen en strelen. Ik had het gevoel dat ze wat pijn had tijdens de daad, dus dat moest ik afbreken. Vervolgens gevraagd of ze me met de hand wilde verwennen. Op zich goed, maar de pauze was nog wat te kort. Daarna nog een tijdje in elkaars armen gelegen met het nodige strelen.

    De volgende was Denisa. Een niet onknappe roodharige Roemeense met een forse borstomvang (80D), die wel wat te lijden hebben gehad onder de zwaartekracht. Na even verwend te zijn zc, werd een poging gewaagd het rubbertje aan te brengen met de mond. Dit lukte niet helemaal, waardoor en dus toch nog wat assistentie van de vingers bij moest komen. Na een paar standjes gevraagd om het met de hand af te maken, dit leidde uiteindelijk tot een fraaie explosie.

    Na weer een saunagang en de nodige pauze vond ik dat dat er toch een dame aan de beurt zou mogen komen. Uiteindelijk plaats genomen naast een slanke donkerharige waarschijnlijk Roemeense dame met strakke a-cups. Pijpen wilde ze eigenlijk niet en de sex was ook niet je van het. lag er nogal ongeinterresseerd bij. Na een tijdje ook maar afgebroken, want zo ging het niet lukken.

    Daarna weer gaan omkleden om vervolgens boven de sleutel af te geven. Er werd me wel een goede terugreis gewenst, maar er werd niet gevraagd hoe het me bevallen was. Dit was na de laatste sessie voor hen misschien ook maar het beste.

    Maar hier kan ik mijn eindconclusie wel geven:
    Qua uiterlijk kunnen de dames niet tippen met bijvoorbeeld Pauschalclub Bochum. De service overall vond ik in vergelijking ook matigjes. Daar moet je dan natuurlijk wel tegenover stellen dat een entreeticket normaal 79 euro is, terwijl je in Bochum voor een dag 150 euro kwijt bent. Als ik het echter vergelijk met PT Dorsten, wat wel ongeveer in dezelfde prijsklasse ligt met 89 euro, zou ik persoonlijk voor Dorsten kiezen. Of natuurlijk voor mijn favoriet in Xanten (wel weer iets duurder met 100 euro en je moet er geen probleem mee hebben dat niet alle vrouwen tussen de 18 en 30 meer zijn en dat alle activiteit publiek is).

    Qua inrichting en inrichting is de club in orde (goed eten, goede sauna en voor de liefhebbers een zwembad), alleen zouden ze een keertje een paar tientjes uit moeten geven aan een paar nieuwe douchestangen.

    Daarnaast richt de club zich ook wat meer op de zuid-oost-Europese medemens. Dit laat zich zien in oa het eten, de muziek en natuurlijk de gasten (ca 50%). Persoonlijk zit ik liever tussen de kaaskoppen (in Xanten) of vnl. Duitsers (Bochum, Dorsten)

    Omdat ik van een vrijkaartje gebruik mocht maken (IJsberenforum en Cleopatra Arena, nog hartelijk dank hiervoor) uiteindelijk toch nog niet te klagen gehad. Omdat er echter andere alternatieven zijn, weet ik niet of ik vaker in Gelsenkirchen terug zal komen als ik geen vrijkaartje zou hebben.

  5. Onderstaande 3 leden hebben koosje12 bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (12 juli 2011),Hoofdstuk2 (29 juli 2011),noelcitroen ( 2 juni 2011)

  6. #55
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Berichten
    91
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    21 in 11 posts

    Standaard

    "12 internationale Sauna-Girls inkl. 4 junge tabulose Luder!" Niet om een morele discussie weer aan te zwengelen maar is dit NZC/AO? Wordt dit geadverteerd en ook daadwerkelijk aangeboden in deze club?

  7. #56
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slushpuppy Bekijk bericht
    "12 internationale Sauna-Girls inkl. 4 junge tabulose Luder!" Niet om een morele discussie weer aan te zwengelen maar is dit NZC/AO? Wordt dit geadverteerd en ook daadwerkelijk aangeboden in deze club?
    Ga er van uit dat in de praktijk totaal zo'n 8-10 dames aanwezig zijn, waarvan er 2 aan NZC/AO doen (meestal te gast vanuit Gelsenkirchen-Buer, de zusterclub). Dames en beren herkenbaar aan een rood armbadje.

  8. Onderstaande leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    slushpuppy ( 9 juni 2011)

  9. #57
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    23 juni 2016 @ 22:50
    Berichten
    91
    Discussies
    0
    Thanks
    34
    Thanked
    21 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slushpuppy Bekijk bericht
    "12 internationale Sauna-Girls inkl. 4 junge tabulose Luder!" Niet om een morele discussie weer aan te zwengelen maar is dit NZC/AO? Wordt dit geadverteerd en ook daadwerkelijk aangeboden in deze club?
    In de aankondiging van Cleopatra Arena 22. Juni 2011 ab 11:00 Uhr bis zum nächsten Morgen 02:00 Uhr!

    12 internationale Sauna-Girls inkl. 4 junge Luder!

    Wat mist is het woord tabulose. Voor sommige onbetekenend dat woordje maar voor mij al een tijd een reden om deze club niet te bezoeken. Zijn ze tot inkeer gekomen en beseffen ze dat tabuloos ook mensen afschrikt? Kan iemand me duidelijkheid geven?

    EDIT: laat maar ik zie dat op de site zelf het gewoon nog tabulose....zijn. :(

  10. #58
    Geregistreerd
    30 januari 2008
    Last Online
    1 februari 2024 @ 14:04
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    108
    Discussies
    0
    Thanks
    113
    Thanked
    195 in 40 posts

    Standaard

    Op 3 augustus jl. toch maar weer een bezoek gebracht aan een vermeende "party" op dit adres. Was ik bij mijn vorig bezoek (4 mei jl) nog niet zo positief, alhoewel ik de potentie van deze PT onderkende, ben ik nu veel positiever. Als we het over value for money hebben ben je hier aan het goede adres. Maar laat ik bij het begin beginnen.

    Om 11.15 werd het toegangshek en deur al opengedaan voordat ik kon aanbellen. Bij mijn binnenkomst werd ik hartelijk begroet door een tweetal aantrekkelijke dames, welke mij verzekerde dat als ik na het verkleden weer boven was bik een warm welkom zou krijgen. Nadat ik na betaling van een schamele EUR 79,00 van de Thekfrau een blauw bandje en sleutel 1 had ontvangen. Jawel ik was vandaag de eerste bezoeker in dit neukparadijs, heb ik beneden gebruik gemaakt van de locker en de doucheruimte (redelijk) en na het omslaan van een ruim bemeten handdoek snel weer naar boven.

    Belofte maakt schuld, dus nadat ik de barruimte had betreden werd ik omring door 8 dames, varierend van redelijk tot zeer aantrekkelijk en begon het dansen, knuffelen, voelen, en andere opgeilende activiteiten.
    Ja, ik weet het, jullie willen namen en rugnummers, maar helaas ook dit keer was ik ook deze keer na de zaadlozing ook direct de naam van de ontvanger kwijt, sorry voor deze afwijking.

    De ochtend verliep uitstekend, 2 sessie's 1 op 1 in een kamer (waarvan 1 trio) en nadat er nog een aantel ijsberen gearriveerd waren een heile geile sessie in het bargedeelte. De dames maken er een sport van om zo openlijk mogelijk in het bargedeelte sex te bedrijven, soms ook zc, voor de uitverkorenen? met een rood bandje.

    De openlijke sex in het zit/bargedeelte is wel een speciaal karakter van deze PT. Ondanks dat in Dorsten of andere PT's er ook wel enige sexuele handelingen plaatsvinden in het zit/bar gedeelte plaatsvinden begint in Cleopatra Arena vrijwel elke sessie in het bargedeelte. In een aantal gevallen hoeft er geen bezoek meer naar de kamer te volgen.

    Is alles dan hossana in deze PT? Nee zeker niet. Het blijft vreemd dat als het aantal bezoekers in de middag groter wordt, met name van vaste klanten , de aandacht voor de incidentele bezoekers sterk verminderd. Werd ik om van 11.15 tot 13.00 nog besprongen, betast etc. Om 14.00 uur was de aandacht er niet echt meer. Uiteraard heb ik mijn eigen geluk gezocht en een beetje moeite doen kan ook geen kwaad, maar toch heb ik het idee dat na een sessie of 5 (van de 8 dames) er niet veel animo van de dames is. Het wordt dan wat moeilijker om er nog een kamerbezoek aan vast te knopen, overigens heb ik geen expliciete weigering meegemaakt, maar het spontane is er af. Die is er dan voor de vast klanten. Nu kwam het goed uit dat ik om 14.30 moest vertrekken maar veel zat er niet meer in voor me.

    Toch een super dag gehad met veel geile sessies, heerlijke om-en om pijpbeurten bij de trio en uitstekend verzorgde catering. Hier kom ik zeker weer terug. Maar dan sta ik wel weer om 11.15 uur op de stoep en wellicht dan nog een 3 uur kaart in Dorsten er achteraan.
    Altijd een " Euromassie" paraat !

  11. Onderstaande 5 leden hebben michelvv bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 augustus 2011),Big30 ( 4 augustus 2011),hallodaarbenikweer ( 8 augustus 2011),koosje12 ( 4 augustus 2011),noelcitroen ( 4 augustus 2011)

  12. #59
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Last Online
    10 april 2024 @ 03:31
    Berichten
    257
    Discussies
    3
    Thanks
    219
    Thanked
    125 in 50 posts

    Standaard

    Moet ik toch maar even een recensie schrijven.... Kom ik maandag terug van vakantie, zoals gewoonlijk veel rekeningen met de post, maar blijk ik ook na het inloggen op het ijsberenforum een vrijkaart voor de Cleopatra Arena gewonnen te hebben.. Fantastisch !!!!!!
    Deze heb ik dus vandaag gelijk maar verzilverd..

    Om 14.00 aangekomen, aanwezig waren ca 10 dames o.a. Gina, Sarah, Ramona, Alicia, Roxy .

    Zoals altijd maakt Gina mijn dag kompleet goed, de omschrijving van Noelcitroen over haar klopt volkomen, ik heb haar nu een aantal keren meegemaakt, zij is de geilheid zelve.

    Ik hoor hier vaak in de recencies dat na een poosje de aandacht van de dames verslapt, en dat zie je dan ook wel om je heen, maar het ligt ook wel aan een groot deel aan de heren zelf, ik ben zelf ook niet zo'n danser, maar als je toch met de dames meedoet als ze in de bar aan het dansen zijn krijg je ook verder op de dag wel je aandacht.
    Ik weet je gaat niet voor het dansen naar een partytreff, maar het verhoogt de sfeer wel, en je krijgt ook daarna op de kamer of in de bar meer waar voor je geld.

    Ik ben zelf 4x met Gina meegeweest, 2x op de kamer, 2x in de bar , en nog een stuk of 5 sessies met andere dames gedaan.
    Wat kan Gina lekker pijpen lekker nat, diep en sensueel, ze heeft dan ook een fantastisch lijf om van te genieten.

    Nee mijn dag hier was top, ben om 20.00 weer vertrokken.
    Nogmaals bedankt voor de vrijkaart (voor toch een van mijn favoriete clubs op dit moment....)

  13. Onderstaande 4 leden hebben sneivel bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (11 augustus 2011),hallodaarbenikweer (11 augustus 2011),koosje12 (10 augustus 2011),noelcitroen (12 augustus 2011)

  14. #60
    Geregistreerd
    12 februari 2008
    Last Online
    8 juli 2016 @ 11:39
    Berichten
    46
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Onlangs hier met mijn vrijkaartje geweest en het viel een beetje tegen. Was er op een "Partytag".
    De vaste gasten krijgen veel aandacht en de incidentele bezoekers een stuk minder. Wellicht was het bezoek ook te kort (2uur).
    Totaal 3 sessies gehad, waarvan 2 met MElissa een echte gangmaker in de club. De bovenverdieping was niet beschikbaar waardoor het wel erg klein was en te weinig zitplaatsen beschikbaar. Wellicht nog een keer bezoeken en dan wat langer blijven.
    Al met al een redelijke ervaring.

  15. #61
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    n.b. discussie minderjarige in Club zie dit topic:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Vrouwenhandel

  16. #62
    Geregistreerd
    19 augustus 2011
    Last Online
    25 februari 2012 @ 02:08
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Mooi ...
    Zo leuk ..
    Ik kom terug!

  17. #63
    Geregistreerd
    1 januari 2011
    Last Online
    30 augustus 2019 @ 19:11
    Berichten
    79
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    15 in 7 posts

    Standaard

    Blijkbaar werken Diana en Gabi nu in deze club? Deze zaten beiden in Emmerich am rhein. Of zitten ze daar nog? Iemand een idee?
    Vrouwen zijn net enveloppen: je stopt er wat in, likt eraan en stuurt ze dan weer door!

  18. #64
    Geregistreerd
    16 januari 2010
    Last Online
    17 juni 2016 @ 07:59
    Berichten
    202
    Discussies
    11
    Thanks
    220
    Thanked
    458 in 64 posts

    Standaard Back to the Basics

    Woensdag 2 november moest ik van mezelf weer richting Duitsland karren, ik wist al dat de bestemming voor de verandering (na 2 x saunaclub) weer eens een pauschalclub moest zijn. Nog even in dubio welke het zou moeten wezen, toen maar bedacht dat ik het beste weer onderaan de ladder zou moeten beginnen: back to the jungle. En dat trof: Cleopatra Arena in Gelsenkirchen had weer een pauschaldag. En daar was ik al enige tijd niet meer geweest, dus maar weer eens poolshoogte gaan nemen.

    Toen ik om 11 uur arriveerde, kon ik mijn auto op de laatst beschikbare spot naast het gebouw kwijt, alles na mij zou dus aan de straat geparkeerd komen te staan (tussen de autowrakken van de diverse handelaren aldaar). Gelijk sloeg de twijfel alweer toe: als het bij opening al zo druk is, dan sta je net als vorige keer dat ik er was veel te lang op een dame te wachten. Binnen bleek het mee te vallen: ik was de 1e beer die ze mochten ontvangen. De bijzonder aantrekkelijke blonde thekefrau Ouana, die zo te zien ook ervaring in het vak heeft opgedaan, voorzag mij na overhandiging van de 79 euro van de 2 handdoekjes, de sleutel en een blauw armbandje. Voor de liefhebbers zou je voor 20 euro extra ook je AO-lusten kunnen botvieren (beren en dames met een rood armbandje) en voor 119 euro kreeg je het totaalpakket met ook AV erbij (geel armbandje).

    Alhoewel ze in de entree en de barruimte en naar later bleek ook beneden bij de lockers en de douche de boel van een verse verflaag hadden voorzien, waarbij ze zich echt wel moeite hebben getroost om er mooie Egyptische wandschilderingen van te maken, blijft de zaak een wat gedateerde uitstraling houden. De vloerbedekking is wat mottig, de lakens op de bedden ronduit versleten en de handdoeken hier en daar wat sleets en van de douches boven (naast de sauna) is nog steeds de douchestang niet gerepareerd. Het zwembad was nicht in betrieb. Aan de andere kant hadden ze wel alle bankstellen vernieuwd, was de sauna goed heet en hebben ze de tuin al een stuk netter gemaakt.

    Toen ik de barruimte annex hoofdverblijf betrad, zaten daar op dat moment 6 dames met elkaar te kwetteren. En de eerste indruk was niet heel denderend: niet de allermooisten, alles donker haar en bij sommigen duidelijk een paar kilootjes teveel op de verkeerde plaatsen. Even slikken dus, maar ik besloot door te zetten en er toch een geile dag van zien te maken. Niet lang daarna liepen trouwens nummer 7 en 8 naar binnen, dat was al wat meer in het smaakbereik. Maar daarover straks meer. De rest van de ochtend en een deel van de middag waren er naast mij nog 2-3 andere beren aanwezig. Later op de dag, zo vanaf een uur of 3 was het aantal dames gegroeid tot 15 en liep het aantal beren vanaf 17:00 uur op tot ongeveer hetzelfde aantal. De hele dag door dus geen slechte verhouding.

    Welnu, van de andere leuke Thekefrau Camilla een kop koffie gekregen en ik had nog maar nauwelijks de kans gehad om die te nuttigen en eens rustig rond te kijken, of m’n handdoek werd al weggetrokken door de twee dames op de bank naast de bar. Ik liet me maar gaan op de flow, liet me op de bank trekken en zou wel zien wat er van me terecht kwam. Het betrof de Turkse Eta, 23 jaar, type Mädchen von Nebenan als je tenminste in een Romadorp zou wonen, koppie niet te lelijk, cuppie A, aardig wat spek op de buik, onderstel wel weer ok. En een vergelijkbaar type maar dan uitgesproken mollig, Özlim, ook Turkse, eind 20, wel mooie blauwe ogen bij het donkere haar (je moet toch zoeken naar pluspunten), tieten redelijk, cuppie B+/C-, verder behoorlijke buikpartij en vrij forse reet. Wel de ondeugendste van het stel en behoorlijk geil van zichzelf (bleek later).

    Ik had ze nog maar net de naam ontfutseld en een slok koffie naar binnen gekregen terwijl ze me zaten op te geilen, toen Eta me naar de kamer noodde. Daar was ik per slot van rekening voor gekomen, dus af richting bed. Wat daar verder gebeurde was eigenlijk de moeite van het opstaan niet waard. Ik moest er zelf voor zorgen dat er een handdoek over het laken werd gespreid (net wat hygiënischer) en terwijl zij zich uit haar tanga pulkte duidde ze me te gaan liggen. Hou ik eigenlijk niet van, liever eerst een beetje vrijen en actievere houding. Maar het zij zo, ik liet me verrassen. En het werd inderdaad verrassend slecht. Pijpen deed ze zonder condoom, waarbij ze hem zelfs even in haar mond nam. Met de nadruk op even. Als ik haar had laten begaan was dat hoofdstuk na 10 seconden afgesloten, maar ik vroeg haar nog even door te gaan. Dus werd het 20 seconden, toen cd erom en she assumed the position op handen en knieën. Ik toen maar van achter m’n lul erin gepropt en wachten op wat komen zou. Niets. Toen ik maar bewegen, beetje fantasieloos gebonk, klets klets klets, laat het vet maar lillen en ja hoor: gekreun en gesteun alsof ze hemelse orgasmes zat te beleven. Haar even laten begaan, ook als ik niet bewoog bleef het geluid komen, ik moest inmiddels uitkijken dat ik niet in de lach schoot. Haar toen maar even op de rug gedraaid, nog even in missio gestampt en the opening load in het rubber gelost. Ze bedoelde het niet slecht en had waarschijnlijk de beste intenties, maar ze is duidelijk niet voor het vak in de wieg gelegd.

    Snel even douchen, even wat gekletst met een andere beer die vroeger ook in NL heeft gewoond, toen ik besloot op de sneltrein te blijven rijden. Nadat ik m’n glas water genuttigd had plaatste ik mij in het gezichtsveld van een jong grietje dat aan de bar zat. Prachtig lang slank lijf, donkere halflange haren, hele mooie volle ronde cuppies B, afkomstig uit Bulgarije. Koppie niet super, maar ze had iets verlegens, gecombineerd met wat moeizaam Duits, wat haar toch wel weer aantrekkelijk maakte. Het was Maria, 22 jaar, nog maar 3 weken in het clubcircuit. Nadat de conversatie niet helemaal op gang kwam en ze ook niet echt pogingen deed om mij te verleiden of op te hitsen, gooide ik zelf het hoge woord er maar uit. Zimmah? Dat leek haar dan wel weer wat, dus rubber gescoord en wij richting kamer. Je kunt merken dat ze nog niet zo ervaren is, de uitbundigheid spat er nog niet van af. Toch werd het een beetje vrijen, met haar lekkere borsten spelen, waarna ze toch best lekker begon te pijpen. Toen ik vervolgens voorstelde om tegelijkertijd haar doos even op m’n tong te leggen, begreep ze het verkeerd, hield op met pijpen, ging met gespreide benen liggen om mij de ruimte te geven. Ook goed. Toen ik mij oraal over haar ontfermde was ze een soort van verrast dat ik een genotsplek wist te vinden en het leek alsof ze zich rotschrok toen de eerste schokken door haar onderlijf schoten, waarbij ik gelijk werd weggeduwd en ze het rubber pakte om te gaan neuken. Dat werd ook steeds beter, waarbij ze eerst wat bewegingloos lag, maar steeds meer begon mee te doen. Al met al tevredenstellend, tot het moment dat ze opeens opsprong met de melding dat de 15 minuten voorbij zijn en mij dus in opperste verwarring achterliet. Wel heb je ooit, en dat terwijl er amper beren in da house waren die een goede doorstroming noodzakelijk zouden maken. Maar goed, kan het grietje niets aan doen als ze haar te rigide instrueren.

    In de bar bleef de sneltrein vol gas doorgaan, want na een half glas cola kwam Özlim een deel van mijn personal space opeisen. Ze was geil en wilde de kamer op en zat me aan alle kanten te knijpen en een beetje te rukken. Ze wist m’n lul inderdaad stijf te krijgen en alhoewel ik normaliter niet op haar type val, had ik zoiets van als je A zegt, dan moet je ook voor de B-keuze gaan. Ik werd aan m’n lul naar de kamer gesleurd, op het bed gesmeten en door haar besprongen. Na even pijpen vroeg ze of ik haar wilde beffen. Aangezien ze geen rood armbandje droeg wilde ik haar wel ten dienst zijn, dus over de heuvelrug naar haar kloof gekropen en mijn tong op de gevoelige plek gelegd. Zoals ik al zei was ze echt geil en lag ze heel intens te genieten. Af en toe haar vinger erbij en toen ik wilde stoppen om op het neuken over te gaan duwde ze m’n kop weer terug en wees ze de plek aan waar ik verder moest gaan. Na enige tijd kwam ze klaar en toen vond ze het goed dat ik haar ging neuken. Ook daar werd ze hartstikke hitsig van, dus werd het een soppige bedoening. Toen ik klaar was, wilde ze dat ik weer naar onderen verhuisde, maar ik had het wel een beetje gehad met haar. Dus vriendelijk bedankt, vertelde haar dat de 15 minuten om waren, dus dat ik weer naar de bar moest.

    Maar zo makkelijk kwam ik er niet van af. Nadat ik me had opgefrist en wat had gedronken, nam ik even tijd voor een broodje en een saunagang. Daarna kwam ik weer in de bar staan toen in die ruimte een groot wit laken op de grond werd uitgespreid. Tijd voor een show kennelijk, maar voor ik het wist bleek dat die show om mij moest draaien. Ik werd door Özlim en Eta naar het doek getrokken, van mijn handdoek ontdaan en in liggende houding gesommeerd. Beide meiden in de blote kont en back to the zoo! Slagroom erbij (gatver, niets voor mij), Eta begon met pijpen terwijl het lijf van Özlim mij begon te smoren. Een ijsbeer en twee walrussen in een show, het leek wel op het dolfinarium in Harderwijk. Kennelijk ontstond wat onenigheid over wie nou verder wat moest doen en of die bolle mij moest gaan neuken of niet, kennelijk had die niet zo’n zin in een actieve rol. Gelukkig voor mij kwam de knappe slanke Victoria de dames te hulp. In eerste instantie op de maat van de muziek met haar pruttel boven mijn gezicht gehurkt. Toen ik mijn tong in het strijdperk wierp werd die door haar met genoegen ontvangen, waarna ze haar bikini wegwierp en zich op m’n lul ging concentreren, daarbij beide andere dames een beetje werkloos aan de zijlijn zettend (thanks). Victoria is 22 jaar, superslank, licht getint, donker lang haar, lichtbruine ogen, prachtig snoetje. Helaas haar borstjes cup A enigszins type teabag. Maar wat een wildebras, ik kreeg er direct weer lol in. Zij had zich op mij neergevleid en zat me als een dolle te berijden, echt lekker. Af en toe werd er nog even wat slagroom van mijn torso gelikt en kreeg ik iets van een tongzoen, maar ze bleef in hoog tempo doorbeuken. Na zo enige tijd te hebben genoten hebben we de rol omgedraaid en heb ik haar in doggy gepakt, waarbij we allebei in een ritme lagen dat keurig op de ander aansloot. Net toen m’n knieën zeer begonnen te doen van de harde grond knalde ik het rubber vol en konden we de show beëindigen (beide olifantjes waren allang niet meer te bekennen, laat die verder maar fijn in de greppel liggen). Nog even haar lijf om me heen geslagen, nog een zoen en tijd om alle smurrie weer van me af te poetsen en even wat rust te nemen.

    Zo nog even met de Thekefrauen gesmoest, leuke meiden en die vonden het ook wel cool dat ik me voor de show had ingezet. Inmiddels was het iets drukker qua beren, dus hadden de dames wat betere aandachtspreiding. Die Özlim zat de nieuwelingen een beetje met hey schatzi en wat ge-tssss aan te sporen om haar aandacht te geven, maar die keken wijselijk de andere kant op en veinsden acute doofheid in de hoop dat ze er van af zouden zijn. Dat ging zo even door, an sich wel een komische situatie, totdat die Eucalypta weer naar mij toe kwam. Damn, heb ik weer, no escape. Ze pakte mijn hand en legde die op haar klit, ze wilde weer een orgasme. Ik vroeg aan een van de andere meiden of ze even een banaan konden halen, in de hoop dat ze daar genoegen mee zou nemen, maar helaas. Inmiddels waren er al meerdere aantrekkelijker dames, waar ik liever mijn aandacht op wenste te concentreren, maar ze bleef aandringen. Dus toch maar even met haar de kamer op, in de hoop dat het daarna afgelopen zou zijn. Het is ook niet goed voor mijn imago om steeds tegen zo’n bolle aan te hangen, kennelijk had ze ook wel in de gaten dat ik niet zo’n bock meer op haar had. Ze heeft de kamergang dan ook benut om even een tukkie te doen, want ze had te weinig slaap gehad zei ze. Prima, kon ik ook even bijkomen van de zeer intensieve activiteiten tot dan toe. En inderdaad heeft ze me daarna met rust gelaten.

    In de bar werd ik vervolgens verleid door een ander lekker ding, Mariana, ook een jonkie met prachtig snoetje, donker haar, lekkere bolle tietjes cup A, verder slank. Die stond een beetje geil te bewegen op de muziek en kwam met haar bipsje tegen mij aanschuren. Zowel zij als Victoria hebben zeer beweeglijke heupen en van die buikdanscapaciteiten als ze die Roemeense muziek opzetten, leuk om naar te kijken en ze een beetje aan te sporen. Die kleine zat ook steeds aan mijn lul om die weer tot actie bereid te krijgen en zo lekker als ze is lukte dat ook. In plaats van een kamergang werd het witte kleed weer gespreid, dus werd ik door haar en plein public genomen. Ook een lekkere wildebras, net zo kittig in de rodeostand als Victoria en schijnbaar onvermoeibaar. En met haar tongpiercing doet ze ook leuke dingen als ze aan het pijpen is en een occasional tongzoen kon er ook van af. Erg van genoten en weer klaargekomen.

    Na zo’n wilde rit wenste ik weer iets rustigs, dus heb ik me weer bij Maria opgesteld. Ditmaal was ze al iets losser in het contact, alhoewel ze nog niet echt van het opgeilen aan de bar is. Op de kamer was het gelukkig al een stuk beter, nu wel lekker wat gevreeën en een standje 69, waarna zij op mij kwam zitten om het truukje dat ze in de bar had aanschouwd ook eens uit te proberen. Zeker niet onaardig, alhoewel het heilig vuur nog wat moet aanwakkeren. Verder lekker rustig liggen neuken, waarbij ditmaal geen tijdlimiet werd opgelegd en ik dus rustig naar een hoogtepunt kon toewerken. Ze heeft wel een errug fijn lijf hoor, dus dat was al een genot op zich.

    Als maaltijd was een stapel döner klaargezet, met salades en brood. Eenvoudig maar voedzaam, zoals Olie B. Bommel placht te zeggen, dus dat heb ik me even lekker laten smaken. Daarna kreeg ik weer gezelschap van Victoria, die het wel weer leuk leek om in het middelpunt van de belangstelling te komen staan. Wat een leuk grietje, daar had ik spontaan weer zin in. Helaas niet de kamer op, maar weer het kleed. Ditmaal weer met die gore slagroom, die ze van mijn lijf likte. Daarna een ruige diepe pijpbeurt, terwijl Mariana gehurkt erbij kwam zitten en haar kut op m’n bek legde. Geil hoor, dus pielemans was in no time weer bruikbaar. En weer herhaling van zetten, flink bereden door Victoria, die alle registers openzette. Ook nog even in doggy gestampt, maar die harde grond is niks voor m’n knieën en het pulver bleek ook wel op te zijn. Wel veel spass gehad met die kleine ondeugd, maar geen sap in het tuutje.

    Voor mij was inmiddels de tijd aangebroken om weer eens op hoes an te goan, maar niet voordat ik een nieuw gearriveerde dame had uitgecheckt. Aan het eind van de middag waren 2 dames verdwenen (lelijke, dus niets aan verloren) en werden deze later vervangen door Alicia en Aïda die normaal in GE-Buer de zusterclub werken. En die Aïda is me toch een lekker ding! Bulgaarse, 24 jaar jong, mooi gezicht, kuiltjes in de wangen, lichte huid, donkere haren, blauwe ogen, slank, mooie volle cuppies B en een geweldige glimlach. Dus toen ik haar na een kamergang op de bank zag gaan zitten bedacht ik me geen seconde en plofte bij haar neer. Ik kreeg gelijk aandacht, gezellige conversatie, kan zowel in Duits als Italiaans en een beetje vrijen op de bank (handje vasthouden, ze vlijde zich in mijn armen en streelde de bobbel onder de handdoek, dat soort werk). Omdat de tijd wat begon te dringen heb ik haar de kamer mee opgevraagd en daar heb ik de beste afsluiting gehad die je je als beer maar kunt wensen. 100% GFE, lekker zoenen, vrijen, zij ontspannen en intensief betrokken, over en weer gelikt en geslobberd en haar lekker diep gestoten. Heerlijke pot seks, bij haar weer gekomen en de allerlaatste druppels eruit geworpen. Daarna nog even zoenen en strelen en wat kletsen, strik erom en meenemen.

    Met deze prima laatste ervaring de kleren aangeschoten en om 18:00 uur daadwerkelijk naar huis vertrokken. Als ik zo eens terugdenk is me een hoop overkomen zonder dat ik steeds in control was, maar wel op een positieve manier. Ik voel me compleet afgeragd, maar zou het zo weer doen als de sfeer er naar is. Ik begreep van de Theke Ouana dat ze blij waren dat ik op dat kleed binnen zo enthousiast meedeed, ze vonden dat sfeerverhogend en bracht wat entertainment op een anders zo lange dag. Daarmee won ik overigens ook alle aandacht van die leuke dartele dames, waar ik het zo prima mee kon vinden. En als je toch van aandacht houdt… Ik zal hier nog wel eens geraken op zo’n partydag denk ik, maar niet te vaak.

  19. Onderstaande 18 leden hebben noelcitroen bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 3 november 2011),Alfijojo ( 6 januari 2012),bad pritt ( 7 november 2011),Badslippers ( 3 november 2011),Big30 ( 3 november 2011),brammetje83 (23 november 2011),hallodaarbenikweer ( 9 november 2011),Hoipiepeloi (30 april 2012),Hoofdstuk2 ( 9 november 2011),Horny_one (25 februari 2012),ketserr ( 6 november 2011),McMahon (30 januari 2012),PartyGoof ( 7 november 2011),rridder ( 5 november 2011),sneivel ( 4 november 2011),Sphinx ( 7 november 2011),Troetelbeer ( 4 november 2011),Wijze grijze (11 juni 2012)

  20. #65
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Daumen runter Opletten - Gevaar voor bijbetaling in Cleopatra

    Ik ben samen met een Noorse ijsbeer naar deze club gegaan. Voor mij de eerste keer, dus dikke pret in het vooruitzicht. Hij was er al eens geweest. Ik had gelijk het duurste kaartje gekocht (gele bandje zonder me verder druk te maken om het 'speciale' extra dat daarbij hoort). De Noor betaalde de normale prijs voor het blauwe bandje.

    Behalve dat ZK (Dangerous !!) heb ik daar alles kunnen (en willen) doen wat binnen een 'normale' club kunt doen. Het hele lijstje van afkortingen heb ik zo'n beetje afgewerkt. Kortom geweldig.

    om 2:00 uur werden we meegetroond naar de Sauna. Kort daarna bleek het dus een FK Club te zijn geworden, nog open tot 4:00 Uur. Alles kost nu dus geld!! (inkl. Sauna, neuken etc.). Dus gauw wegwezen daar. Zo mooi zijn de meiden niet dat je daar het standaard FKK tarief voor gaat betalen.

    Bij het verlaten kwam echter de kater. Ik had een Pilsje besteld voor mij en een meid, kostte extra. Ik had ook een Piccolo besteld voor de meid ipv. het eerder bestelde pilsje wat tijdens het open maken werd verboden door de theke frau. Ze bood aan dan maar die sekt te brengen. Dat vond ik ook goed.

    Dus bij het verlaten bleken er extra kosten te zijn:
    Kosten 2 x 10 voor de beide pilsjes en 1 x 25 EUR voor de Picollo. En dat in een Pauschalclub!! (staat ook ergens op de website zag ik, maar toch wel goed om rekening mee te houden)

    De Noor bleek ook nog een rekening open te hebben. Bij hem was vier (!!!) keer het condoom bij dezelfde meid gescheurd. Ze was steeds heel 'onhandig' geweest bij het omdoen ervan. Blijkbaar wist ze steeds met haar nagels het condoom stuk te krijgen. Omdat dat condoom stuk was gegaan was hij op haar buik klaar gekomen ipv. binnenin. Daar mocht hij dus ook voor bijbetalen. Zij zou dan wat extra verdienen zo.

    Na dat akkefietje van mij, en dit nog daar bovenop waren we behoorlijk geïrriteerd. Zo iets staat nergens genoteerd, werd ook niet verteld, en staat ook niet op de website. Dat heb ik samen met haar nog gecontroleerd. Dus pakte ik mijn telefoon weer en dreigde stennis te gaan maken.

    Daarna stuurde de Thekefau de meid weg, fluisterde ze me toe dat het zo niet bedoeld was en kregen we beide een vrijkaartje.

    Al met al een heerlijke middag en avond gehad, maar wel met een vreemde bijsmaak.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  21. #66
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Hallo,
    dankzij dit mooie forum heb ik een vrijkaartje gewonnen.
    Mijn vraag is of ik deze ook op event-dagen (Pauchaltage) kan inleveren?
    Of alleen op de andere dagen wanneer entree 20 euro (tot 31/12 10 euro) is?
    Gr.

  22. #67
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philoe Bekijk bericht
    Hallo,
    dankzij dit mooie forum heb ik een vrijkaartje gewonnen.
    Mijn vraag is of ik deze ook op event-dagen (Pauchaltage) kan inleveren?
    Of alleen op de andere dagen wanneer entree 20 euro (tot 31/12 10 euro) is?
    Gr.
    Zoals afgesproken met Cleopatra Arena is die op Event dagen en normale dagen geldig.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #68
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Last Online
    29 juli 2013 @ 17:58
    Berichten
    56
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    8 in 5 posts

    Standaard

    Ben afgelopen woensdag op de Partytag bij Cleopatra geweest vanwege mijn gewonnen vrijkaartje, hiervoor dank. De thekevrouw keek niet zo blij dat ik een vrijkaartje had. Ik kon mijn kaart upgraden voor 20 euro dan had ik frans tot einde en voor 40 euro extra anaal echter hier niet voor gekozen. Kwam er rond 19.30 en het zit op een industrieterrein en is heel eenvoudig te vinden.

    Ik was beetje huiverig want ik zag bij binnenkomst geen enkele interessante dame dus baalde al dat ik was gegaan maar hoopte dat de interessante dames op de kamer waren. Na even wat gegeten te hebben (shoarmavlees) kwamen er enkele dames naar beneden echter geen interessante dames en al helemaal geen dames die op de site van Cleopatra staan. Ik denk dat de fkk dames niet werken op de woensdag. Gelukkig was er 1 geile slet van 23 jaar uit Bulgarije met een lekkere kont omdat zei steeds bezet was heb ik me eerst "verplicht" met twee andere dames vermaakt en toen gewocht op de in mijn ogen enige topper in deze zaak. Toen ze naar beneden kwam met haar gepraat en met haar gekamerd, ze is erg geil en met haar een leuk sessie gehad omdat het toen ook alweer 22.15 was ben ik ervandoor gegaan. De dames krijgen per kamersessie een streepje in een boek gezet. Herhalingsgevaar niet. Dames (totaal 7) waren erg aardig maar niet mijn smaak verder was 80% vd bezoekers van Turkse afkomst.
    Laatst gewijzigd door pastprecies; 16 december 2011 om 17:34 Reden: toevoeging

  24. #69
    Geregistreerd
    1 januari 2011
    Last Online
    30 augustus 2019 @ 19:11
    Berichten
    79
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    15 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benijsbeer Bekijk bericht
    Dus bij het verlaten bleken er extra kosten te zijn:
    Kosten 2 x 10 voor de beide pilsjes en 1 x 25 EUR voor de Picollo. En dat in een Pauschalclub!! (staat ook ergens op de website zag ik, maar toch wel goed om rekening mee te houden)
    Toen je extra moest betalen, was dit dan na 2u? maw toen het FK club geworden was?

    Op een all-in dag zit toch drank, seks, de voorzieningen ( sauna gebruik ) inbegrepen of zie ik dit verkeerd?
    Vrouwen zijn net enveloppen: je stopt er wat in, likt eraan en stuurt ze dan weer door!

  25. #70
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sekstotindekist Bekijk bericht
    Toen je extra moest betalen, was dit dan na 2u? maw toen het FK club geworden was?

    Op een all-in dag zit toch drank, seks, de voorzieningen ( sauna gebruik ) inbegrepen of zie ik dit verkeerd?

    Extra betalingen zijn na 2uur 's nachts . Daarvoor is het Pauschalclub.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 januari 2012 om 16:00
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  26. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    sekstotindekist (10 januari 2012)

  27. #71
    Geregistreerd
    13 april 2010
    Last Online
    30 april 2023 @ 08:52
    Berichten
    89
    Discussies
    0
    Thanks
    128
    Thanked
    95 in 23 posts

    Standaard

    Klopt het dat hier de (betere )dames vam PT Emmerich zijn gebleven?

  28. #72
    Geregistreerd
    1 januari 2011
    Last Online
    30 augustus 2019 @ 19:11
    Berichten
    79
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    15 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Extra betalingen zijn na 2uur 's nachts . Daarvoor is het Pauschalclub.
    is gebruik van sauna en zwembad en eten inbegrepen in all-in dag of moet je hiervoor bij betalen? Of is dit gedeelte afgesloten als het all-in party is? En enkel toegankelijk vanaf 2u?
    Vrouwen zijn net enveloppen: je stopt er wat in, likt eraan en stuurt ze dan weer door!

  29. #73
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sekstotindekist Bekijk bericht
    is gebruik van sauna en zwembad en eten inbegrepen in all-in dag of moet je hiervoor bij betalen? Of is dit gedeelte afgesloten als het all-in party is? En enkel toegankelijk vanaf 2u?
    Dat is bij de prijs inbegrepen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    sekstotindekist (12 januari 2012)

  31. #74
    Geregistreerd
    1 januari 2011
    Last Online
    30 augustus 2019 @ 19:11
    Berichten
    79
    Discussies
    5
    Thanks
    5
    Thanked
    15 in 7 posts

    Standaard

    Ik ben hier vorige woensdag geweest en ik heb niet zo een positieve indruk van deze club.
    Ik kom woensdag rond 5uur in de namiddag aan op een all-in party, ik geef mijn vrijkaartje af ( waarvoor dank trouwens willem2 ) en de thekefrau valt uit de lucht. Blijkbaar was de vrijkaart 25euro waard en moest ik dus de rest zelf bijleggen. Dus aan de admins, gelieve dit voortaan de melden voor de andere winnaars van de tombola.
    De club op zich is redelijk klein, en van het zwembad kon je ook geen gebruik maken aangezien er onvoldoende water in zat.
    De dames: er waren er 8 in totaal. 5 dames ( de minderaantrekkelijke ) waren voor de full service klanten. En de overige 3 waren voor de mensen die een standaard entree betaald hadden. De dames doen hun werk, maar meer moet je dan ook niet verwachten. Ze pijpen zonder en je kan ook zonder condoom neuken en zelfs anaal. ( indien je full service hebt betaald uiteraard )
    En de muziek is verschrikkelijk: alleen turkse muziek, als er dan eens een west-europees liedje komt, verzetten ze het gauw.
    Qua volk: bijna allemaal turken.
    Eten: hier heb ik geen gebruik van gemaakt, dus kan hier ook niet over oordelen.
    Score: ik geef ze een 4 voor interieur en een 7 voor service.
    Mij zien ze waarschijnlijk niet meer terug, ik ben al in veel betere clubs geweest.
    Vrouwen zijn net enveloppen: je stopt er wat in, likt eraan en stuurt ze dan weer door!

  32. Onderstaande 3 leden hebben sekstotindekist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 januari 2012),MichelJ (20 januari 2012),rmjhexe (20 januari 2012)

  33. #75
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sekstotindekist Bekijk bericht
    en je kan ook zonder condoom neuken
    Goed dat je het duidelijk neerzet.
    Alle dames uit Partytreff Emmerich werken hier ook regelmatig.
    Tot nu toe is het altijd weg gecensureerd op dit forum, ik ben benieuwd.:wink:

 

 
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60